Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
justuser314 8 червня 2023, 14:06
Ощадбанк обмежив операції по віртуальній картці та доступ до Ощад 24 через підозрілий (на їх погляд переказ). Спілкування з підтримкою нічим не допомогло. Єдиний варіант — це прийти у відділення з паспортом для відновлення доступу. Це у той час коли є Дія та електронні підписи. Наразі доступ до грошей втрачено на невизначений термін. Але я обов’язково колись відвідаю відділення ощадбанку — з єдиною метою закрити всі рахунки, та забути цей банк назавжди. Не рекомендую користуватись банком де технології та підхід до вирішення справ на рівні динозаврів.
Алена Елисеева 7 червня 2023, 22:48
Во время военного положения заблокировали социальную карту, хотя были предрупреждены, что нахожусь не в Украине и было оповещение от банка, что карты автоматически продлеваются до 31 августа! Просила решить вопрос так, чтоб был доступ к деньгам хотя бы виртуально, потому что деньги приходят от исполнительной службы на СЧЕТ, а не на определенную карту! Ответ представителя банка: попросите исполнительную присылать вам на другую карту.
Около 4 часов пыталась выяснить, что делать в этой ситуации — компетентности 0! В чат-боте отвечают, что надо звонить на горячую линию, на горячей линии отвечают «Приезжайте в Украину и получайте новую карту!»
Ощад банк, согласна приехать в Украину ради вас, дорогу-то оплатите туда и обратно???
Дно полное…
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
gu2008 7 червня 2023, 12:18
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Смілянська, 2 (прим.2)
Хочу подякувати робітникам відділення № 10023/034 Ощадбанку у м. Черкаси, а саме керівнику відділення Васильченко Тамарі Миколаївні, а також провідному економісту відділу клєнтів роздрібного бізнесу Гасановій Катерині Максимовні за допомогу в отриманні послуг банку, професіоналізм та оперативність у вирішенні питань, які виникають у клієнтів при відвідуванні. Працювала з багатьма банківськими установами і можу сказати відверто, що окрім безперечного високого фахового рівня працівників вказаного відділення банку, їм притаманна людяність, яка, на жаль, в наш час зустрічається дуже рідко.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olgagera27 5 червня 2023, 20:48
Поясніть на якій підставі ощадбанк затримує пенсію?
Отримую пенсію по втраті годувальника вже рік, прописано що кожного місяця 5 числа!
Все було вчасно раніше!
Але останні три місяця зарахування не раніше 6 і то в ніч на 7!
На підставі чого затримано кошти?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SHANOVNUY 4 червня 2023, 16:40
Мошенник ОЛХ берёт предоплату и пропадает. Карта 5168 7154 0017 6137 тел +380970953774
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Hovanska 3 червня 2023, 12:37
Доброго дня, підкажіть чому приват отримує допомогу, а ощад банк ні? Фінансування вже було
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
roman731 2 червня 2023, 22:53
Відділення за адресою: Харків, пр-т Московський, 102/112-А-8
Полгода назад я написал отзыв о своей проблеме, и это было уже не первое ее упоминание, а многолетняя история, закончившаяся кражей банком полутысячи гривен с моего счета.

Вот ссылка, но мой предыдущий отзыв: https://minfin.com.ua/company/oschadbank/review/308777/

В установленном законодательством Украины порядке банк бал мне полгода назад формальный несодержательный ответ о том, что банку требуется «больше времени чтобы разобраться в ситуации».

Прошло полгода, никакого продолжения со стороны банка не последовало.

Это просто преступники, которые пользуются своим положением на рынке и масштабом огромной организации, которая может не оглядываться на такие мелочи как законодательство и даже просто приличия.
Viktoriia1271 2 червня 2023, 20:12
Зателефонували з відділення і попросили прийти отримати нову картку, яку нібито необхідно мати кожному клієнту банку. В спілкуванні співробітниця Анна повідомила, що вони отримали нові картки, які необхідно мати кожному, хто отримує заробітну плату чи пенсію в Ощадбанку. Акцент зроблено на те, що картка прийшла кожному клієнту. Також повідомлено те, що я повинна обов’язково хоч раз розрахуватися нею в магазині: витратити невелику кількість кредитних коштів і відразу погасити заборгованість. Ок. Підписала папери. Отримала картку. Вже вдома виявила, що мені просто нав’язали кредитну картку «Мій комфорт», яка навіть не іменна. Тобто співробітниця Анна мене просто обманула. В цей же день прийшло повідомлення, що на картку схвалено кредит в сумі 10000 грн (ніби я робила заявку). Наступного дня прийшло повідомлення, що мій кредит збільшено до 30000 грн. Вирішивши закрити картку, я пішла у відділення. Так як на місці була лише знову таж Анна, мені довелося знову спілкуватися з нею. Знову з її боку почалися якісь маніпуляції. На моє прохання закрити картку, вона повідомила, що вона заблокувала кредитний ліміт. Хоча я до цього сама заблокувала карту. На повторне прохання закрити картку, Анна сказала, що не може це зробити. На питання чому, відповіла, що така картка повинна бути у кожного клієнта. Вибачте, але це повна нісенітниця. При цьому співробітниця грубо та зверхньо зі мною розмовляла, підвищувала на мене голос. Звертаюся до управляючого відділенням: Дмитро Сергійович, навчіть, будь ласка, співробітницю розмовляти з клієнтами. Жінка явно невихована. Кінець кінцем співробітниця повідомила, що моя картка буде закрита лише через три місяці. Що, доречі, підтвердили на гарячій лінії Ощадбанку. Я так і не зрозуміла чому. Що цікаво, коли я знаходилася у відділення, співробітниця обнулила суму кредиту на рахунку. Але коли я вийшла з віддання і перевірила суму через додаток, то виявилося, що там чомусь знову на рахунку кредит в сумі 30000 грн. Довелося повертатися, вислухати хамське пояснення співробітниці, що я на всю користуватися додатком, і знову вимагати прибрати нав’язаний кредит з рахунку. Може це й смішно, але я тричі поверталася до відділення, поки на рахунку таки стало 0. З цією співробітницею доводилося спілкуватися і раніше. Декілька років тому вона мені «закривала» картковий рахунок. Чому в лапках, бо сказала, що закрила, а по факту рахунок був не закритий і я, як виявилося пізніше, декілька місяців сплачувала за обслуговування картки, тобто баланс став мінусовий, і щоб таки закрити рахунок, платила так званий борг. Моя порада клієнтам Ощадбанку: не ведіться на брехню співробітників. Картка «Мій комфорт» не обов’язковий додаток до основної вашої картки. Жалко, що є такі співробітники. Мабуть пора міняти банк.
barat 2 червня 2023, 12:16
Потрібно перевипустити картку, яка була видана на території Донецької області, так спеціалісти гарячої лінії направляють для її отримання у зону бойових дій, мотивуючи це тим що замовити її перевипуск неможливо і ні за телефоном гарячої лінії, як у всіх нормальних банках, а ні навіть у відділені у іншій області. Кажуть що замовити можна лише у тій області, де її видавали… Жах
Відмовили в обслуговуванні через е-паспорт в Дії. В чат-боті підтвердили інформацію, що вони чхали на постанову № 148 «Про затвердження Змін до Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні». На касі відмовлено було у видачі коштів без фізичного паспорта. Спираються вони на внутрішній Договір комплексного банківського обслуговування. Написати там можна, що хочеш, але є постанова, яку ви не дотримуєтесь, хоча на сайті гарна картиночка про те шо Дію вони приймають. Постанові три роки, це перший раз за останні два роки, коли в мене відмовилися приймати е-паспорт. Живіть далі в 20ст
qawsedrftg11 1 червня 2023, 15:27
Категорически не советую пользоваться кредитной картой Ощадбанка, в частности переводы с кредитки на другие карты. Это *** , а не карта. Всё насчитывают и насчитывают какие-то проценты.
3 апреля 2023 г. имела необходимость (знала бы, не вляпывалась в это *** ) перевести на карту другого банка 22000грн. 11 мая 2023 г. полностью вернули деньги, т. е. закрыли кредит. За этот период насчитали проценты два раза, в апреле и мае. Теперь вот 1 июня опять пришло оповещение, что насчитали проценты по кредиту 198.70. За какой-то блин период…
Пользовалась и раньше кредитными картами, других банков, но такой ужасной кредитной карты как карта Ощадбанка я ещё не встречала.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Борис Сват 31 травня 2023, 19:06
місто Кам’янське, що на Дніпропетровщині, по вул. Конституції 19а закрили відділення, воно було єдине на весь Баглейський р-н, це десятки тисяч пенсіонерів та робітників повинні їхати 8 км у центр міста. Багато переходять у ПриватБанк. Треба повернути відділення. Бо у центрі два відділення у одному кілометрі. Вдячний громадянин.
Stipanova1961 25 травня 2023, 16:48
22 05 2023 р у мене було снято з карти гроші без мого відома в відділені банку мені надали роспичатку і запропонували звернутися до вас з ціею проблемою гроші снімалися протягом двух днів і було снято 25000 гривень прошу роздивитися мое питання і вирішити мою проблему
sdosenko 20 травня 2023, 22:18
Здивувувало, що Ощадбанк до сих пір не може дистанційно розглядати стандартні претензії по операціях з платіжними картками в рамках Міжнародних платіжних систем і змушує фізично звертатись у відділення. І мова не про обставини воєнного часу, коли десятки тисяч клієнтів банку вимушено перебувають за кордоном. Мова про міжнародні платіжні інструменти і їх використання за кордоном, що апріорі визначає можливість розгляду претензій без навантаження на відділення. Всі українські банки це успішно роблять і тільки Ощадбанк цього ще не вміє. Прикро.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olena1989 17 травня 2023, 16:33
Сьогодні звернулась до відділення Ощадбанку у смт Слобожанському за 3 хвилини до закриття. Була приємно вражена обслуговуванням, мене обслуговувала Анна Володимирівна Федорова, я хочу виразити їй безмежну вдячність, мені не відмовили в обслуговуванні. Анна Федорівна дуже ввічлива дівчина, безмежна Вам дяка. Бажаю Вам побільше вдячних і ввічливих клієнтів. Велике Вам спасибі
Villa77 17 травня 2023, 14:13
Відділення за адресою: Київ, пр-т Свободи, 26-В
Вынуждена была обратиться только потому, что карту Киевлянина выдает только этот банк. После нескольких консультаций была дана информация, что можно написать банковскую доверенность в моём присутствии, и при наличии всех документов мой муж сможет получить эту карту. В отделении нам категорически отказали. После обращения на горячую линию пришёл ответ, что работники данного отделения были обязаны оформить банковскую доверенность и потом по ней выдать карту. В итоге карта уже оформлена, мужу её не выдадут, а у меня нет возможности поехать в это отделение ещё раз. В ответе на моё обращение с подробным описанием нарушения указано, что с работниками была проведена «дополнительная работа по соблюдению норм законодательства». Понятно, что это всё отписка. А моя карточка, видимо, там и останется на память. Очень жаль, что если клиент нарушает нормы законодательства, ему грозит криминальная ответственность, а при нарушении этих норм финансовыми учреждениями мы можем получить, в лучшем случае, простую отписку.
Vuchislitel 17 травня 2023, 11:36
Вже вдруге звертаюся до відділення у місті Хмельницький по вулиці Панаса мирного, дуже задоволений роботою персоналу, чуйність і компетентність робітників банку на висоті, завжди привітні та раді допомогти клієнту. Обслуговувався у Катерини Сергіївни, працівник банку з досвідом, дуже приємна та ввічлива, упродовж усієї консультації працівник намагалася допомогти у вирішені мого питання, тому небачу іншого виходу як відгукнутися добрим словом про цю людину, в наш час нелегко знайти компетентний працівників, величезне дякую, завжди з посмішкою відвідуючи відділення по Панаса мирного,
Luntikwatch 17 травня 2023, 7:15
Професійні та доброзичлеві співробітники. Мої задачі були вирішені. На всі питання отримав вичерпну та професійну відповідь. Дякую співробітникам відділення Ощадбанку в Українці. Залишилось приємне враження і позитивні емоції від візиту.
Доброго дня!
Хочу поділитись своїм досвідом.

Послугами Ощадбанку користуються батьки. Я відправляв доларовий платіж своєму батькові, це було ще 9 лютого 2023 року. Пройшло 3 місяці, платіж так і не надійшов в Ощадбанк.

До цього я відправляв гроші, по одному й тому ж самому шаблону, на цей самий рахунок, гроші зараховувались на наступний робочий день. А тут після відправки чекаємо декілька днів — грошей немає… чекаємо тиждень — грошей немає. Батько йде у відділення, там кажуть: ми не бачимо платіж, рекомендуємо чекати 2 тижні, потім гроші можуть автоматично повернутись відправнику.

Чекаємо 2 тижні… грошей немає ні у отримувача, ні у відправника.
Звертаюсь до свого банку з проханням повернути гроші назад. Вони мені надали документ (Proof of payment), що підтверджує платіж та рекомендували з ним піти знову в Ощадбанк та шукати гроші там. Документ було надано в Ощадбанк, для того щоб допомогти відслідкувати платіж, але Ощад не взявся за цей пошук, сказали що грошей ніяких не отримували, треба йти знов до відправника.

Я знов пішов до свого банку з проханням повернути гроші, вони просять надати довідки та виписки з банку по рахунку, щоб підтвердити що не було зарахувань. Батько йде за виписками в банк, щоб було на англ мові, виявилось — вони теж платні. В той час коли більшість банків зараз через мобільний додаток може безкоштовно на декількох мовах вам надати виписку по рахунку. Але це вже інша тема.

Заплатили 200 грн за виписку з банку, відправили до банку відправника, вони почали досліджувати та шукати платіж. Напротязі 2х місяців я писав їм листи, скаржився та намагався повернути гроші. Після 2х місяців (а в сумі вже повних 3 місяці) мій банк повідомив, що від них платіж пішов успішно, і від їх банку-кореспонденту платіж теж пішов. На їх стороні грошей нема. Кажуть, що прослідкували платіж та він був призупинений банком-кореспондентом на стороні Ощадбанку.

Ну і як так? 3 місяці, хлопці та дівчата. За цей термін Ощадбанк майже 5 разів мене футболив назад до відправника та казав шукати гроші там, а виявляється що Ощад разом зі своїм банком кореспондентом просто прикарманили гроші собі та й сидять собі мовчки, нікому нічого не кажуть та не намагаються якось розібратись, кому ці гроші треба далі відправляти? Назад відправнику чи все ж таки вперед до отримувача? Як так можна? І що далі, ті гроші там будуть лежати стільки, скільки вам заманеться?

Якщо це ваш банк кореспондент, партнер, посередник, чому на протязі тривалого часу ніхто не повідомив моєму батьку про те, що до нього йде платіж, але він був призупинений по якійсь причині. Гроші зараз просто загублені, та ніхто нічого робити не хоче.

Я знов звертався до ощадбанку, кажу що мій банк (відправник) мені повідомив що гроші на стороні банку-кореспонденту Ощадбанку. На що мені знов кажуть «Якщо б гроші були, вони б були зараховані, а так ми нічого не можемо зробити.» Дуже цікава позиція. Якщо гроші застрягли у вашого банку-партнера, чи не варто б розібратись зі своїм партнером? Чому ви не можете звернутись до них? Всі ж документи були надані.

Далі, мені кажуть, що можна написати заяву про уточнення чи пошук платежу. Але ця процедура платна, 1% від платежу. Це що, знущання чи що? Ви загубили гроші і я ще повинен доплатити, щоб ви пошукали мої гроші? Душе цікаво. А чи багато клієнтів захочуть користуватись Ощадбанком, який просто десь губить гроші клієнтів? А потім ще й не хоче йти на зустріч клієнтам та не хоче їх шукати? А якщо б батько взагалі не знав про цей платіж, як би він здогадався, що хтось йому відправив гроші? Що це за гра у мовчанку. 3 місяці Ощадбанк зі своїм банком кореспондентом не може отримати Свіфт платіж.

Далі. Минулого тижня, 10 травня я відправив тепер вже своїй мамі доларовий платіж. Зазвичай гроші доходили за 1 робочий день. Тут пройшло вже 4 робочі дні, знову загубили гроші?
Зараз важкі часи, йде війна, люди гублять свої роботи, батько вже майже на пенсії. Я відправляю їм допомогу на життя, і вони не можуть дочекатись свої гроші. Будь ласка, прошу допомогти у вирішенні цього питання.

Я дуже не рекомендую відправляти SWIFT перекази на Ощад, бо вони просто мовчки загублять ваші гроші і нічого вам про це не скажуть. Як я можу в майбутньому бути впевнений, що батьки отримають гроші? Кожен раз відправляти гроші та сидіти кусати нігті в очікуванні, що батьки скажуть: «Фух, гроші зараховані» — якось вже не хочеться. Прохання до представників банку, звʼязатись зі мною якнайшвидше, я вже достатньо чекав. Всю необхідну інформацію про платежі я надам додатково.

Гарного дня!
Валентин Зимогляд 12 травня 2023, 11:16
Доброго дня всім читачам та бізнесу, працюю з міжнародними компаніями та компаніями за кордону, як то кажуть гроші в нашу країну інвестую та валюту в нашу країну затягую)) Нажаль напротязі декількох місяців почалися затримками по зарахуванню валюти на рахунок, а в цьому місяці це вже очевидно проблемма і неможливо нормально вести бізнес ((нажаль ніхто не питає з чого ти будеш платити податки та як ти будеш розраховуватись з партнерами (((Будьте уважні при виборі Установи яка повинна по ідеї допомагати в бізнесі)) Працюю понад 3 роки з Європою… всім гарного дня. Надіюсь колись все врегулюють в себе.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.45 44.4
PLN 9.7 10.4
USD 41.75 42.3
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.45 44.4
PLN 9.7 10.4
USD 41.75 42.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝