Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Cripto 23 лютого 2023, 14:13
Оскільки через термінал дешевше платити комунальні послуги, то треба зробити цю справу дуже складною, щоб пенсіонери утворили чергу на пару годин і нереально було покласти готівку на картку без комерційної комісії. Плюс повітряні тривоги, коли банк не працює. І всі термінали лише у приміщенні, тобто для робочого часу. Словом «Ощад» з його рівнем обслуговування давно треба було перейменувати на «Старець-банк», бо тільки дуже бідні люди погодятьсмя на такий сервіс. Але тепер ще це і єдиний банк, який зберіг своє відділення у містечку. Тобто ми всі ясно ким почуваємося незалежно від рівня доходів.
LDML13 19 лютого 2023, 23:50
Відділення за адресою: Львів, вул. Грінченка, 6
Такого хамського відношення не зустрічала ні в яких інших установах. Співробітниця банку нагло надсміхалася над кожним питанням щодо рахунку в їхньому банку і не давала відповіді на питання. Непрофесійне відношення, хамство, відсутність робочої етики — все, що отримаєте в цьому відділенні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Stanislav911 18 лютого 2023, 17:02
Питання таке. Чому коли я переказую гроші на допомогу ЗСУ через додатки інших Банків, мені всього лише достатньо натиснути одну кнопку — відправити. Чому в додатку Ощабанку, потрібно ввести телефон, вказати свій біп. Що таке Біп? Де його шукати? Я не знайшов жодного біпа у своєму додатку ощаду. Якщо я вже у своєму застосунку Ощадбанку навіщо придумали вводити якісь дані і телефони, якщо там уже все прописано і все відомо про мене, про відправника? Чому ви не можете зробити як це в інших Банках зроблено? Одна кнопка — вказати суму і відправити допомогу ЗСУ зі свого застосунку, в який ти вже увійшов, тобто індетифікував себе.
Александр Бабков 17 лютого 2023, 16:50
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Героїв України, 65
Все свои приключения с Ощадбанком описывать не стану, назову лишь некоторые.
Ну во-первых, получение или замена карточки — это нечто!!! 10 рабочих дней, по факту 15!!! Это в стране, которая «в смартфоне»!
Был случай, нужно было снять деньги с карты, карты с собой не было, но был паспорт. Выстоял в отделении очередь, а оказалось, что нужно идти к оператору и заполнить заявку, это ещё одна очередь, а потом опять в кассу (конечно же, через очередь). Ладно, выстоял, оказалось там для снятия денег нужно писать ворох бумаг. Нет, думаю, пойду без карты в банкомате при отделении сниму, тоже танцы с бубном — телефон, какие-то коды, одна часть кода в телефоне, другая за забором через дорогу, ну всё ввёл, и ОПА! Деньги со счёта списали, СМС пришла тут же, а банкомат денег не дал! С зав.отделением заполнили заяву, сказала, что деньги выдадут через (не помню сколько) дней. Ну я человек не конфликтный, но и не тихоня, после вписания новых ярких строк в автобиографии Ощадбанка и всех сотрудников отделения пришло СМС, что деньги пришли на карту.
Сегодня было пробито дно!
Утром открыл приложение, смотрю, а там на одной карте нулевой баланс и сообщение, что срок действия карты истёк, карта готовится к закрытию и услуги по ней недоступны. На минутку, срок действия до 2026 года! Звонок оператору, от него ответ — обратитесь в отделение, оно инициировало перевыпуск карты (с чего бы это?). Отделение хоть и недалеко, но и идти туда как-то в мои планы не входило сегодня. Звоню еще раз на горячую линию, там девочка выслунюшала проблему, про себя подумала: «Да ну его на…») и сказала перезвонить после обеда. Звоню, очередной дурачок начинает втирать, что карта работает, вышла ошибка, устраняется и т. д. И говорит, что картой можно пользоваться везде. Я говорю — как, придожение пишет, что нельзя! А он, типа, додаток глючит, сбой программы, но я вижу, что можно.
А мне надо было сходить в маркет, думаю, сейчас наберу корзину продуктов, выстою очередь, а на кассе скажут «Охрана, отмена!»
Думаю, надо проверить, перевожу с другой карты на заблокированную 15 грн, всё, пишут Успешно, но вот обратную операцию с заблокированной карты сделать невозможно, пишут вообще бред: 00.00 грн переводить нельзя, сумма должна быть не менее 1.00 грн. И так несколько раз, хотя я ввожу сумму с тремя нулями.
Ладно, раз они все эти операторы говорят, что по инициативе моего отделения происходит замена карты, то звоню туда. Там сразу ответ: Берите паспорт и к нам, по телефону ни-ни! На такое предложение был получен ответ, что если я приду, то… И она согласилась по телефону! Назвал номер карты, и получил ответ, что да, действительно, заявка на замену поступила из отделения, карта заблокирована и ждет перевыпуска, через 2 недели будет готова. Заявка от сегодняшнего числа. Спрашивает, вы были сегодня в отделении, говорю НЕТ, ни сегодня, ни вчера, ни… не был! Говорит, мол, странно, без вас никто не может её перевыпускать и заказывать такую услугу. Говорю, всё, готовьтесь, сейчас иду к вам! Она говрит… Зачем к нам? Заявка поступила из отделения и называет адрес на другом конце областного центра, и туда же придёт перевыпущенная карта.
В общем, чеиыре оператора колл-центра сказали по-разному, но суть одна — инициатива отделения. Я вот думаю, почему именно того отделения, где я никогда в жизни не был? Что за самоуправство? Почему заблокированы деньги на карте, карта закрыта, но счёт ведь дейстует!
Учитывая эстонско-финскую оперативность, можно догадываться, когда произойдёт финальное действо.
Тут плюс только один — отделение находится в супермаркете Эпицентр, а вчера жена просила свозить её туда, я сказал, что в выходные съездим, а завтра суббота))) Не забыть паспорт положить, сейчас суну в карман куртки, в Дие есть, но мало ли!
Завтра вторая серия!
Моя мама, якій 84 роки, мала нещастя відкрити 4 місяці назад пенсійний рахунок в Ощадбанкі.Тому що відділення поруч з нею, тому що це державний банк і т.д.Після отримання пенсії дає мені картку щоб зняти їй гроші,і тут починається.Поруч з нею відділення № 10003/0547- за 4 місяці я ні разу не бачила працюючий банкомат, грошей готівкових в касі немає вже в 10−00.Аби це сталося один раз-то всяке буває.Але сьогодні, вже рівно в четвертий раз за 4 місяці, не працює банкомат, в касі в 9−30 грошей немає.Відпросилась з роботи, пішла в відділення № 10003/0550, не повірите -банкомат не працює вже давно і коли відремонтують невідомо.В касі гроші є, але потрібен отримувач з паспортом (нічого не маю проти цього), тобто мені потрібно найняти таксі щоб привезти маму.Після цього я пішла по банкоматам інших банків і знімала в кожному по 1000грн, бо більше не дає по карті Ощадбанку.У мене питання-навіщо потрібен тоді нам той Ощадбанк, який зробив гарні відділення, а працювати нормально не зробив.Відповідь-простіше змінити банк!
YanaNazarets 15 лютого 2023, 13:05
Аби ви розуміли: це мій перший відгук, який захотілось залишити в житті. Якщо у вас є змогла уникати цього банку — уникайте його якомога більше. Те, з чим ви зіштовхнетесь абсолютно всюди: починаючи від втомленої хамовитої операторки контакт-цетнру і закінчуючи некомпетентними працівниками відділень, які щоразу вигадують нові випровування для вас, — це обов’язова програма-мінімум в Ощаді. На жаль, новий прикольний онлайн-додаток не перекриє всього вищенаведеного ніколи. Можливо, потрібно було починати з першочергових проблем, а не з ребрендингу… Побувавши у трьох відділеннях з проханням відкрити нову картку для рахунку, мені в кожному місці говорили різні речі: це є неможливим, відкривайте новий рахунок і нову картку, в нас немає світла, ми не видамо вам готівкою кошти з рахунку без підв'язаної картки і тд. Не розумію, чому це виявилось такою проблемою — більш ніж впевнена, що в Райфі, Моно та Приваті таких проблем не виникає. 0/10.
ur5lif 14 лютого 2023, 17:10
5 січня 2023 року у мене пропала пенсія, мені оставили 10 грн, а 7ххх були переведені на картку якогось банку. Іду в ощадбанк -звоніть на гарячу лінію, звоню — ідіть в поліцію, іду написав заяву ждіть ми вас найдем, дві неділі не шукають іду сам. Знову як та що і кіпа паперу ідіть додому ми вас найдем. Читаю в інтернеті що потрібно зробити в подібній ситуації, там нахожу що потрібно написати заяву в банк. 14 лютого іду в банк, питаю що потрібно зробити, нічого не потрібно ждіть. Став посеред залу і думаю як же мене обвели і де прогавив, І бачу над головою кліента що вводить пін код висить відеокамера, понятно, питаю ТВО завідуючу ЧОМУ, відповідь — щоб бачити що кліенту касир видав готівку, а що записуют пін код то це нічого Це сталось в ТВБВ 10020/0421
Marta Baranetska 14 лютого 2023, 16:06
Доброго дня. Мала я нещастя стикнутися з роботою банківської системи сьогодні 14 лютого 2023 року. Дитині треба було виробити свідоцтво про народження (дублікат). В Бориславському РАГСІ ми отримали 2 платежі для оплати один на 0.57 коп другий на 137 грн. Коли ми відвідали Ощадбанк ми отримали інформацію що оплати за квитанцію 0.57коп виносить 30 грн, а за другу квитанцію 35 грн. В Приват банку була схожа ситуація.Оплатити реквізити Рагсу можна лиже в касі, апарат не знаходить інстанції. Тобто за 2 квитанції 65 грн.переплати. Скажіть будь ласка в якій цивілізованій країні є таке здирництво? Тобто сім'я з середнім доходом замість видати ці кошти на дитину, видасть на послуги банку, які в ліпшому випадку є ніякі. Каса працює лише одна, до якої черга до вечера. В Приват банку немає жодної людини яка б могла помогти старшій людині, яка не дуже розуміється в комп’ютерах, зробити платіж.
Простоявши подвійну чергу (в двох банках) нас поінформували, що вони закриваються на обід (одну годину). В зв’язку з тривожним сигналом по цілій Україні, банк відкрився сьогодні лише в 11 годині після відбою тривоги, в 12:30 працівник банку пішов на заслужений обід після 1,5 години роботи. І ми були змушені чекати. Тобто страчених декілька годин часу.
Скажіть будь ласка чи в Бориславському Рагсу не міг би стати апарат де б мешканці міста могли оплатити ці послуги або є різні інші можливості оплати подібних послуг (через телефон, через систему PayPal, Blue media i інші системи). Я, яко гість вашого міста дуже не приємно вражена гостинністю банку. Приват банк як і Ощадбанк 1 за роботу.
А Бориславський Рагс вважаю що повинен спростити цю систему, щоб люди не мусіли тратити декілька годин часу на оплату 57.коп.
З повагою, незадоволена гість міста, Марта Баранецька
Galika 12 лютого 2023, 18:29
Добрый день. На мой пенсионный счет, я получаю пенсию по потере кормильца, наложен арест исполнительной службой.я обращалась в ощадбанкпросьбой снять арест дважды.сказали, что примут заявление и будут решать в течение 30 дней, я не могупоехать на отделение, тк месяц назад упала и сломала ребра, получила тяжелые ушибы сердца и легких. Есть медицинское подтверждение этому. Сейчас снова гололед и я не хочу снова убиться. А как жить мне без пенсии. Мой зять под бахмутом, у дочки грудной ребенок и еще 8 летний малыш. Весь мир поддерживает, а свои уничтожают
Mixail80 11 лютого 2023, 21:30
12 декабря 2022 года я попыталась снять с карты ощадбанка денежные средства в сумме 10000 гривен в банкомате приватбанка. Электричество моргнуло в момент, когда деньги должны были уже попасть в купюроприемник, банкомат отключился и стал перезагружаться. Деньги не выдались, но со счета снялись и пришла смс о снятии 10 000 гривен с моего счета в ощадбанке. Я стала сразу же на месте звонить в приватбанк, заявку приняли и обещали вернуть деньги в течении трех дней. Там же я позвонила в ошадбанк, оператор мне сказал, что если приватбанк не вернет деньги в течении трех дней, то на четвертый день прийти в отделение ощадбанка и написать заявление на возврат. На третий день приват банк в системе приват24 написал мне ответ, что моя операция не подтверждена. 15 декабря 2022 года я пришла в отделение ощадбанка в Одессе и написала заявление, но так как не было электричества его не зарегистрировали. На следующий день я позвонила менеджеру и она сказала мне, что мое заявление пустили в работу. Копию заявления мне не дали. Через 10 дней я снова пришла в отделение ощад банка и начальник отделения мне объяснил, что деньги вернут на 45 день после написания мной заявления, в ощадбанке такая практика. Я ИНВАЛИД 2 группы и месяц находилась без денег и средств к существованию! В конце января я снова обратилась в отделение ощадбанка и менеджер которая принимала у меня заявление сказала, что его зарегистрировали в главном офисе только 21 числом! Таким образом 45 дней должны были истечь 4 февраля 2023 года. 4 февраля мне снова ничего не вернули и я опять обратилась к менеджеру ощадбанка. Она написала в главный офис и ей ответили, что надо ждать до 10 февраля 2023 года!!! 10 февраля я, не получив свои деньги, снова пришла в ощад банк к менеджеру у которой писала заявление. Она при мне написала в электронном варианте заявку в главный офис. Ей ничего не ответили, на её звонки также не отвечали. До настоящего времени деньги в сумме 10000 гривен мне не вернули!!! Вынуждена буду обратиться с заявлением о халатности и мошенничестве в прокуратуру.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
23061988 11 лютого 2023, 17:58
Открыта кредитная карта в ОЩАДБАНКЕ, с каждой заработной платы, по немногу списывали в щет списания долга.
30.01.2023 получила зарплату на вторую,(заработную карту) этого же банка, в размере 16000.Без моего ведома через час банком была сняты абсолютно все деньги с карты на погашение кредитной карты!!! Оставив меня абсолютно без копейки на зарплатной карте!!!
Вчера 10.02.2023 на зарплатную карту пришла сумма в размере 20980 гр. И опять же ВСЯ, ПОД НОЛЬ!!! Была снята вся сумма, банком без моего ведома и без уведомления, на погашение кредитной карты.
Вопрос. Законно ли???
Кто сталкивался???
anti2080 10 лютого 2023, 20:00
08.02 Зашла в отделение 369 поменять карту Киянина, обратилась к специалисту Король Ирина МиколаЇвна, которая ответила что инвалидам 3 группы льготы отменили, раньше оставляла жалабу на этого специалиста которая в нетрезвом состоянии была на рабочем месте, Льготы не отменили.Буду обращаться к юристам. Мне нужна моя карта, где мне ее получить?
annaoleynik17 10 лютого 2023, 18:41
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 158
10 лютого 2022 року я відкрила персональний сейф (депозитарій) у відділенні в м.Запоріжжя за адресою Соборний 158. 4000 грн — користування на рік. Через декілька днів поклала збереження. 24.02.2022 почалося повномаштабне вторгнення. 24.02.2022 відділення було зачинено. Вікна мого офісу виходять на це відділення та 25.02.2022 я побачила скупчення людей, яких запускають по одному. Вирішили сходити дізнатися. Директор (в.о?) відділення сказав що «відділення евакуюють прямо зараз, чому ви не прийшли раніше, ми всіх орендуючих сейфи продзвонювали та попереждали щоб забрали майно негайно». Ні мені, ні моєму колезі (який теж арендував) ніхто не телефонував. Тобто нам «пощастило» встигнути забрати гроші.

04.02.2023 мені приходить повідомлення від банку, що в мене закінчується оплачений термін аренди (перші думки: «Його не продовжать автоматично? Мені не повернуть кошти, хоча б частково? Як може закінчитися те, чого немає?»). Я приходжу у відділення і перше запитання співробітника банку: «Ви бажаєте продовжити аренду?». Як я маю продовжити те, чого не існує і всі сейфи вивезені? Відповідь «приємна»: «Як це? Сейфи повернулася вже давно, ми всіх продзвонювали». Звичайно, мені ніхто не телефонував. Оплата аренди на рік (4000 грн) була витрачена дарма.

І в той час поки Укрзалізниця повертає кошти за білети, які не були використані постфактум, хоч їх вини в ракетних атаках, які відстроковують розклад руху, ЗВИЧАЙНО ЩО нема, готелі повертають 100% передплати за пару годин до заселення, яке мало б бути, Ощадбанк заробляє.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Елена Волкова 9 лютого 2023, 20:20
К сожалению, наши отзывы никто не читает и не реагирует. Такое впечатление, что им абсолютно все равно как к их работе относятся клиенты и какая «слава» идет об этом банке.
Станислав Борисенко 9 лютого 2023, 15:17
Відділення за адресою: Полтава, вул. Івана Мазепи, 49
Звернувся до відділення банку задля того щоб збільшити ліміт по картці мій комфорт, отримую зарплатню на карту Ощадбанку вже 5 років. На картці мій комфорт було доступно 5053грн. Отже. Звернувся, попросив подвоїти, бо часи зараз важкі, на чорний день має бути. Оператор відділення зробив всі необхідні дії і виписали нову картку (навіщо) із нульовим балансом. Сказала почекати годину і все має бути. Але, перед цим на діючій картці мій комфор ліміт скасували (прям чудово). Пройшло дві чи три години, а на рахунку тиша. Тоді звонить оператор і каже, що в мене десь там знайшли просрочку тому забрали ліміт який був і надавати новий не будуть. А Ф І Г Е Т Ь.
Кожен рік мені приходить виписка по рахунках і кредитний рейтинг від українського бюро кредитних історій. То чомусь там я не бачу жодних просрочень особливо в умовах війни, та отримуючи зарплатню на залізниці 7000−8000грн.
Щиро вдячний ощаду то тепер буду змінювати банк бо такий плевок на голову це вже щось.
SergeiAsh 9 лютого 2023, 13:12
Добрый день.
В целом, если разобраться с Ощадом, то можно сказать, что на уровне обслуживания «средний с плюсом уровень».
Очень качественно работает маркетинговый отдел, один из банков, что работает именно с nfc кольцами, есть программа «zvisno bonus» из последних плюсов-файна мова и наконец то наличие поддержки в телеграмм с живым оператором!
Из минусов лично для себя, и банку надо с ними поработать это абонплата по карте киевлянина, ну камон, Ощадбанк! Я не на соц обеспечении, но привязка nfc кольца к кк, и не очень много тех 150, но можно было заменить на какое то количество покупок, например в месяц по сумме операции))
Второе и очень важное это невозможность в терминалах пополнить карту без комиссии, в изи пей или сити 24 и т. д.
При этом альфа банк и пумб, и моно все под 0 за пополнение

Проработать надо именно данный вопрос.
Ибо положить на карту 5000 и заплатить 200 комиссии ну такое.
Бегать по вашим отделениями нет времени.
В целом моя оценка 4 из 5
Банк идёт в качестве основного)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Елена Волкова 9 лютого 2023, 9:34
Такое впечатление, что в этом банке не существует службы безопасности! А сотрудники помогают мошенникам воровать последние копейки у пенсионеров.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Karamelka1993 9 лютого 2023, 0:13
Майже 5 років життя віддано цьому банку.
Було і так важко працювати, але було зловлено себе на мислі, що в банку ніколи не буде легко, але зараз розумію, що Пишний був набагато кращий керівник ніж Наумова, плюс регіональні менеджери, є адекватні, а є просто жах…оболонський і солом’янський райони це дніще…та і взагалі…люди по два роки без відпустки і коли людина просить нещасні два дні відпустки, регіонал каже що видай кеш і зроби 5 активних кредиток тоді буде відпустка, а по факту скасовує її тільки за те що не зроблений план по додатку мобільний ощад, і все тому, що регіоналу рве одне місце, що він не отримав премію?! Ви серьйозно? А як же КЗоТ??? Нескінченні селекторні наради де товариш Кличук не просто з'їдає, а гнобить, принижує і дозволяє собі оскорбляти співробітників за кредити які говорять, що максимум 56% річних, а по факту 80%. Ви серьйозно? Що у вас в голові??? Люди зараз не те що без роботи, а майже без трусів залишились, а ви хочете кредити? Може треба іноді якось і на благо клієнтів працювати? Зараз війна, у людей багатьох будинків не лишилось, а вам по-барабану, аби кредити видать!!! А коли звертається ВПО то ви навіть не можете виписку глянути бо інший регіон не обслуговуєте!!!
А таємний покупець це взагалі навіть слів не підібрати!!! Адміністратор навіть в туалет не може вийти поки його не замінять, бо повинен чекати ТП, а при цьому адмін повинен допомогати на ІПТ, підключати додаток і консультувати, і не дай Боже пропустити ТП!!! Скажіть ви знущаєтесь??? Співробітники, що не люди??? Я як працювала то із-за вашого ТП на обід ходила біля 16−17:00!!! Саме жахливе, це те що якщо при ТП якщо всі його пройшли на відмінно і тільки один співробітник десь щось не те одне сказав тогрошей лишають всіх, а як все добре то премію тільки тому хто повністю консультував!!! Виходьте зі свого СССР!!! Бо назавжди будете днищем!!!
InnaBovkun 8 лютого 2023, 21:16
Відділення за адресою: Київ, пл. Спортивна, 1-А
До початку повномасштабного вторгнення замовила картку киянина. Але виготовлена вона була вже після початку війни і прийшла в київське відділення. На той момент, у зв’язку з військовими діями, я переїхала до іншого міста і, відповідно, забрати її не могла. Крім того, картка киянина в іншому місті мені була не потрібна. В серпні прийшла смс про те, що картка досі не активована і здійснювати розрахунки неможливо. В січні 2023 мені нарахували 120 грн комісії «за користування». В кол-центрі повідомили, що не має значення користуюсь я карткою чи ні, і чи вона була мені взагалі видана — комісія буде нараховуватись. Так зручно — БРАТИ З КЛІЄНТА КОШТИ ЗА КАРТКУ, ЯКА НАВІТЬ НЕ БУЛА КЛІЄНТУ ВИДАНА І НЕ АКТИВОВАНА! Оплатити заборгованість онлайн теж не можна — треба для цього знати останні цифри картки, якої в мене немає. Закрити картку — треба писати заяву у відділенні, яке працює тільки в робочі дні, до 5 години. Все для людей)
Елена Волкова 8 лютого 2023, 19:34
До уваги українців!
Я Волкова Олена Миколаївна, 1957 р.н., внутрішньо переміщена особа з 2014 року з Луганської області. У 2015 році усіх ВПО забов*язали обслуговуватись тільки в Ощадбанку. До 2023 року все було гаразд. Але в січні, точніше 24 січня 2023 року в мене вкрали пенсію з картки вашого банку та перерахували її на карту теж ощадбанку. Повірити у дії одного хакера не можу. Як би він справдібув таким вправним, то зміг би вкрасти значно більш сумму ніж моя пенсія.Скажіть мені, будь ласка, як було можливо менш ніж за хвилину здійснити 4 операції: зайти на мою сторінку, двічі намагатись відключити смс-повідомлення, перевести 2092 грн. на іншу карту? Я живу сама, картки ніколи не губила, більш того, іх навіть ніхто не бачив. Код доступу до моєї сторінки на мій фінансовий телефон не надходив, дзвінків на підтвердження входу не надходило. Та ще й без мого відома було змінено фінансовий номер телефону. Вам не вважається це дивним?
Тож люди, біжіть від цього банку, бо в ньому працюють люди які допомогають шахраяам забирати останні копійки у пенсіонерів!
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝