×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
Отличное обслуживание, Киев, Тимошенко, 12
Получил огромное удовольствие от обслуживания и общения с приятнейшей девушкой Мариной.
Осталось очень приятное впечатление от профессионализма и общения
Написати коментар
Самый ужасный банк в Украине
Коментарі (2)
Шахраї під виглядом служби безпеки Ощадбанку.
Дзвонили з номерів 044 364−37−90, 094 499−07−34.
Представилися співробітниками служби безпеки Ощадбанку.
Запропонували пройти перевірку, що моя банківська картка не передана іншим особам.
Вивідали у мене CloudOTP (одноразовий пароль) з смс для аутентифікаії в Telegram.
Вивідали у мене останні цифри банківської карти…
Далі був дзвінок від контакт-центра Ощадбанку 044 363−01−33 …
Дивуюся своїм діям.
В результаті залишок на рахунку 0 грн.
Будьте обачними при спілкуванні по телефону.
Коментарі (4)
Найкращий банк
Написати коментар
Податок на «бідність»
Ніхто про таку «комісю» не розказував та і взагалі це нонсенс списувати гроші за те що їх не має, а потім на картці утворювався мінус який, впевнений, міг би вплинути на кредитну історію і тд.
Ощад, кмда, гіоц посилають один до одного і ніхто нічого не вирішує.
Працівниця банку на моє прохання показати де саме це написано відмовлялася і говорила, що «все є на сайті самі дивіться», після скандалу вона хвилин 20 обдзвонювала колег, щоб всією філією то знайти та діловитим голосом сказати, щоб я уважніше читав інформацію на сайті і перед тим, щоб виясняти щось у неї ґрунтовно ознайомитися із інформацією. Хто буде знати що «Обслуговування рахунку при обробці авторизаційного запиту на суму, яка перевищує доступний залишок» це зняття грошей за те що їх немає.
Коментарі (6)
Обманывают своих клиентов. Списывают деньги.
Коментарі (3)
Карта киянина
Коментарі (5)
обмін валюти
адмістратор банку повідомила, що це право касира.Зовні долар не пошкоджений,
Коли я сказав що буду скаржитись, адміністратор проігнорувала не надавши пояснень.
Я вкрай не задоволений обслуговуванням цього банку
Коментарі (3)
Фішинговий чатбот Ощадбанку в телеграмі
Коментарі (4)
Самовільне відкриття індивідуального сейфу
Після відкриття спадкової справи, на прохання нотаріуса, банк відмовився відкрити сейф і надати опис вмісту ячейки. Після тривалого очікування, і після отримання свідоцтва на право на спадщину, знов звернулись в відділення банку з тим самим питанням. Навіть написали офіційну заяву, прикріпивши необхідні документи. Відповідь на яку отримали лише через 4 місяці при черговому звернення у банк, в якій банк відмовив у проханні, аргументуючи тим що один з спадкоємців не вступив у права.
Потім від сторонньої людини нам стало відомо що потрібно проплатити за сховище, але при зверненні до менеджера вона запевнила що це неправда, тому що то спадкова скринька.
Не так сталося, як гадалося. Знов таки від іншої людини ми дізнались що банк хоче відкрити сховище самостійно, бо комусь те сховище потрібно.
Реагуючи на інформацію направили електронне звернення з проханням не робити протиправних дій, нарешті почати комунікувати зі спадкоємцями і відповідь надати на електронну адресу, у зв’язку з тим що знаходимося за межами України.
І що ви думаєте. Завдяки СМС дізнались що відповідь направлена звичайним листом, який ми не можемо отримати.
Питання: чи компетентні працівники там працюють і чи можна довіряти банку який неодноразово порушує права клієнта, не дотримується умов договору, не комунікує з клієнтом. Чи варто мати індивідуальне сховище, яку банк може відкрити без вашої участі порушуючи банківську таємницю.
Коментарі (2)
Врут прямо в лицо, хамят, и при всех плюют на жалобы.
Кассир взяла купюру — помяла в руках и вернула со словами — ветхая!
К слову купюра не потертая, без штампов, без разрывов, в согнутом пополам виде стоит ребром на столе, т. е. не как тряпка, а нормальная купюра — разве что не хрустит как абсолютно новая. (https://ibb.co/37fsSm6) — фото купюры.
На мой вопрос к кассиру — на чем основывается ее предположение о ветхости — был получен уникальный ответ — «Я так решила, забирайте — менять не будем!»
Тогда я попросил пригласить администратора отделения (г.Одесса, № 0583).
Подошла некая Соловьева Елена Владимировна, как она представилась и сходу (не видя купюры говорит) — мы не принимаем ветхую иностранную валюту к обмену. Это было очень странно — т.к. она купюру даже не видела и свои предположения строила сугубо на личном мнении кассира.
Тогда я процитировал постановление НБУ № 50−0006/6961, где четко перечислены признаки, по которым финучреждения ОБЯЗАНЫ принимать банкноты, не являющиеся изношенными, а именно:
— локальные потертости (частичная потеря краски на изображениях) и/или потеря бумагой жесткости;
— отпечатки штампов/печатей, надписи, включая видимые в ультрафиолетовых лучах, общая площадь которых не превышает 200 мм²;
— пятна, общее количество которых не превышает трех штук диаметром до 5 мм каждая;
— надрывы или надрезы, общее количество которых не превышает трех штук длиной до 3 мм каждый;
— отверстия и проколы, общее количество которых не превышает четырех штук диаметром не более 1 мм каждый.
Это все считается незначительными повреждениями, с которыми банки обязаны проводить валютообмен!!!
После этого Соловьева решила взять купюру в руку, покрутила ее и нашла маленький надрыв, пояснив, что из-за него как раз и не возьмут. После трех раз прочтения выше перечисленный признаков ветхой купюры — взяла линейку и пошла мерять размер надрыва — и что бы вы думали? Даааа… надрыв, по ее замерам составил… внимание… 4 мм (!)… все это есть на видео (снимал на камеру «экспертные» замеры Соловьевой с помощью прозрачной старой дешевой линейки со стертыми делениями). И тот факт, что надрыв ОДИН, а не три… ее ни как не волновал — главное по ее замерам он 4 мм, а не установленные три!
В общем послали меня вместе с банкнотой подальше, а на мои возражения, что вы занимаетесь произволом и я напишу жалобу ответили мне — «Нам все равно». Т. е. даже это их не останавливает и плевали они на все жалобы и указы НБУ…
Вот такой вот государственный банк!
Надеюсь этот отзыв найдет продолжение и все-таки людей в госучреждениях научат работать с людьми, тем более в такое время!
З.Ы. К слову — за мной стояла женщина — у нее была одна купюра с мааалеким штампом, вторая вообще новая — обе также не приняла кассир, с той же формулировкой — «И у вас ветхие». И перед лицом женщины закрыла кассу (время рабочее).
Коментарі (3)
Закриття рахунку
У країні війна. Люди, хто де, але у ощад повинен прийти саме у відділення.
Як людина прийде із Канади чи навіть із Німеччини/Польщі наприклад?
На питання, чи можна якось деактивувати рахунок, щоб не нараховувалась оплата?
Відповідь — приходьте із паспортом у відділення.
Це дніще. 100500 разів жалкую, що зв’язався із ощадом
Коментарі (5)
Заява
Коментарі (5)
Дуже непередбачуваний банк.
.
Коментарі (1)
Подяка
Коментарі (1)
Невозможно получить перевод Western Union
Коментарі (1)
Не удаётся перевести с ощад карты на ощад. Выдаёт ошибку.
И как это понимать? С чем связано? Что за беспредел?
Коментарі (2)
Ощадбанк лишил возможности пользоваться пенсией вовремя войны
Написати коментар
Что с одноразовыми паролями?
Коментарі (1)
Ужасный банк
Написати коментар