Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
zui 31 липня 2019, 13:44
Відділення за адресою: Київ, вул. Серафимовича, 13-А
Очень долго делают перевыпуск карты. Не говорят сроков фактически когда будет готова. Сказали через 2 недели. Прошло 3 и карты нет. Приходила за 2 месяца до окончания срока карты. Сказали 10 дней. Телефон отделения Серафимовича 13А не отвечает. Специалиста на месте не было. Спросить не у кого. Обед извените плавающий. Захотела пришла, захотела ушла. Горячая линия та же фигня ничего не знают.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 липня 2019, 14:10
Добрый день!
Примите извинение за ситуацию.
Укажите в личные сообщения ваше ФИО, финансовый номер.
Для проверки информации
Vasilius 31 липня 2019, 9:13
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Добровольського, 77-А
Добрый день! У меня 10.04.2019 г. в 4.00 утра произошло снятие 4000 грн. со счета, при этом я был дома и карточка находилась при мне! Банк самостоятельно заблокировал мою карточку уже после снятия со счета, позвонив в колл-центр утром, мне сообщили, что 24.03.19 г. при снятии мной денег в банкомате внутри банка, мошенники совершили скрининг моей карточки, что в итоге привело к снятию средств с помощью поддельной карточки. Я обратился в полицию с заявлением о краже, после этого в обслуживающее меня отделение по адресу г. Одесса, Добровольского проспект, 77а, 65069. Заявление в банке у меня приняли и подсказали, что в течении 3 месяцев средства мне банк должен вернуть, так как, это их вопрос к собственной системе безопасности. По прошествии 3 месяцев, деньги мне не возвращены, конкретных ответов на каком этапе находится решение данного вопроса банк мне не даёт.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 липня 2019, 9:31
Добрый день!
Жаль что с вами произошла подобная ситуация.
Правильно поступили, что написали заявление в банк и правоохранительные органы.
Рекомендуем обратится в отделение банка, для получения ответа касательно рассмотрения вашего заявления.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
loralarisa 30 липня 2019, 22:46
Хочу написать о банке, который не постеснялся снять 267,38 грн пенсионных денег со сберегательной книжки. Да, моя мама пожилой человек и не владеет всеми премудростями, на которые способен банк. Ведь пожилые люди верят в то, что если деньги лежат на сберегательной книжке, то они никуда не денется, а может ещё и проценты какие-то насчитают. Но увы, прийдя через два года за своими деньгами оказалось, что ее сберкнижка пустая. В Левобережном отделении маме пытались выдать копейки под другой фамилией, когда этот номер не прошел, долго думали, совещались, но так и не смогли толком обьяснить куда подевались ее деньги. Люди, не доверяйте банку, который ворует деньги у пенсионеров.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 липня 2019, 9:26
Добрый день!
Банк не ворует деньги у клиентов.
Для решения проблемы, напишите в личные сообщения ФИО и номер телефона мамы.
Nalog2019 30 липня 2019, 17:44
30 липня 2019 року о 12.30 зайшла в відділення «Ощадбанку», щоб сплатити податок. Черга з одного чоловіка біля каси №1 здалася мені великою вдачею. Але мої сподівання були передчасними. Касир Грищук Тарас Миколайович продовж 25 хвилин працював над створенням 2-х платіжок (з Единого податку і Військового сбору підприємця). Коли ж я приготувалась, що і мені нарешті пощастить, то віконце каси закрилось з коментарями того ж самого касира, що в нього почалась обідня перерва. На мої зауваження, що розкладу роботи каси до цього моменту не було вивішано, я почула відверте хамство про те що за ті гроші, що отримує за свою роботу Тарас Миколайович, він не збирається розмовляти ні зі мною ні с кимось іншим. І щоб я взагалі замовкла, відійшла і не заважала йому. Крім того, у чималому преміщщені нікого впродовж цілої години і не було. Ні одного оператора, ні економіста (які бувають в інших банках) ні керівника. Друга каса відкрилась в 13.05 і це була єдина працююча людина.Тільки відвідувачі заходили і виходили стискаючи плечима, що мабуть вони помилились адресою.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 липня 2019, 17:51
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створені незручності.
Перевіримо ситуацію у відділенні.
Обов'язково проведемо роботу зі співробітником.
Sweet65 30 липня 2019, 14:54
Відділення за адресою: Львів, вул. Валова, 9
Сьогодні 30 липня з 12 до 13 години планувала провести обмін валюти та провести грошовий платіж в зазначеному відділенні. Зустріли добре. Допомогли взяти електроний талон. Але після довготривалого очікування лише в касі я узнала що операції з валютою вже не проводяться. Крім того, за час очікування курс долара помінявся з 25.10 грн до 24.90 грн за долар США. Хоча на сайті Ощадбанку досі вказаний курс 25.10 грн. Прийшлось терміново бігти в інший банк. Чергі, довготривале очікування, втрачений час і гіркий осад- ніщо не змінилось в цьому відділенні. Можливо потрібно поміняти керівництво?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 липня 2019, 15:27
Доброго дня! Перепрошуємо за подібну ситуацію. Проведемо роботу зі співробітниками.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mari40 29 липня 2019, 20:52
черги у відділеннях дуже великі, онлайн банкінг платний- 7 грн, невже не можна для пенсіонерів і зарплатних карток зробити його безкоштовним?
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 30 липня 2019, 11:10
Доброго дня! Знаємо про черги і активно з ними боремось. Будь ласка, де, коли і в якому відділенні ви стояли в черзі?
Щодо тарифів по смс-банкінгу, дякуємо за пропозицію, передамо її до профільного підрозділу на розгляд.
Mark Faraday 27 липня 2019, 11:28
Очень оказался хитрый банк и очень «по европейски» втихую ввел комиссию 20 грн/мес в случае неактивности по карте более 2 месяцев, чего за предыдущие 3 года использования карты не было. И из-за чего был удивлен увидев на балансе карты — 0. Самое смешное, что нигде в движении по карте этого списания даже не отображается, что говорит о признаках мошенничества со стороны банка. А главное если Вы захотите просто положить деньги на карту и пользоваться ими когда Вам понадобится например позднее 2 месяцев у Вас это с сохранением Ваших денег не получится, так как ежемесячно будут списания. Конечно в 21 веке такого не ожидал от банка, тем более вроде как один из крупных государственных, но видимо пережитки совковой системы и менеджмента банка дают о себе знать и способствуют его деградации.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 липня 2019, 10:09
Добрый день!
Комиссия за неактивный счет в банке банно.
В случае отсутствия движения по карте на протяжении 3-х месяцем, со счета списывается 20 грн.
Мошенничества никакого нет.
Данная комиссия прописана в тарифах банка.
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 липня 2019, 12:19
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 27.07.2019).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yurij201033 27 липня 2019, 9:09
Вчора у мережі ФБ вискочила реклама Prepaid картки від ощадбанку. Зважаючи на проблемне, але дякувати Богу повернення на 8 день коштів, які «недоплатив» банкомат (тут описував 18.07) та досвід зручного користування інтернет карткою від Привату, вирішив, що чому б не спробувати отримати подібний сервіс від ощаду. Тим більш, що у рекламі вказувалося що сервіс безкоштовний і безпечний. І помилився. Відразу, як телеграм бот повідомив номер картки, прийшла смс про вартість обслуговування картки (??!). А обманувши раз, то точно обмане ще. Звернувся до оператора колл центру ( ой, мені ваші оператори .....), та почала практично кричати в трубку, що так не робиться і тепер треба йти до відділення ощаду, який мене обслуговує та закривати картку. Прошу: 1. Попросити операторів колл центру не орати на клієнтів. 2. Пояснити, чому я маю десь їхати, перебувати в черзі, подавати свої документи ( сподіваюся що тільки паспорт, а не довідку про відсутність чогось, від когось) щоб закрити НЕ АКТИВОВАНУ віртуальну картку. З таким сервісом банк довго не протягне. Дякую за відповідь, якщо вона буде. І не відіться на ту рекламу, хай їм грець.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 липня 2019, 9:51
Доброго дня!
Відповідали вам раніше у Facebook на аналогічний коментар. Гарного дня!
25.07.2019 я на свою голову зашёл в это злополучный банк! Отделение Ощадбанка г.Запорожье ул.Правды 20. Хотел сделать оплату через кассу но молодой человек предложил сделать оплату через терминал! Помог вести все реквизиты но после того как перешли к оплате и было внесено 500 гр терминал завис!!! Я потратил больше часа возле этого терминала выслушивая всякий бред!!! Дорогие люди не советую не кому пользоваться этим банком и их терминалами!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
29 липня 2019, 10:06
Добрый день!
Примите извинения за ситуацию, возникла техническая проблема.
Скажите, вы написали заявление на возврат средств?
Проблема вирішена
VoreKA86 26 липня 2019, 18:32
Пришли проходить идентификацию в Луганской обл. в Станице отделении банка. И снять деньги. На банкомате не получилось снять писало лимит превышен. Обратились на горячую линию, там сказали что карта заблокирована в связи с некачественной фотофиксации в прошлой идентификации т.е. 3 месяца назад, и облуправление заблокировали картку.
Саму картку разблокировать сказали в том отделении где открывали картку тобиж в Донецкой обл.
У меня вопрос. Какого «синего », человека не предупредили что карту заблокировали и не прислали смс с предупреждениеи о прохождением повторной идентификации?
Пришлось ехать с Луганской области в Донецкую заново делать фото и отправлять заявление на область.
Потратили столько времени и денег с нервами.
Вы для чего усложняете жизнь пенсионерам. Почему это нельзя решать более лояльнее и без таких закрученых проблем для людей.
И если уж поставили лимит то почему не оповещают клиента? Почему по чьейто вине что нехорошая вышло фото, я должна бегать по отделениям и разбераться?
Ощадбанк
Відповідь банку
29 липня 2019, 10:02
Добрый день!
Примите извинения за ситуацию.
СМС-информирования клиенту отправляются, в случае проведения операций и при необходимости прохождения идентификации.
Для устранения всех проблем, необходимо обратится в отделение, где открыт счет.
wollerman 26 липня 2019, 14:22
Хочу поделиться своим персональным опытом с отделением Ощадбанка в г.Счастье, Луганской Области. Первый раз стала клиентом банка по этому адресу 21 февраля 2019 года, получала денежный перевод. Мне очень понравился обслуживающий персонал: всегда готовые помочь, вежливые сотрудники, причем, помогут вам совершенно в любом вопросе, даже, если это не вопрос о работе банка. Что особенно понравилось, так это то, что летом, когда попросила выключить на время работу кондиционера, то сотрудник банка, без второго напоминания пошла на встречу, оторвалась от работу и отключила. Так же мне понравилось то, что никто у меня не требовал справку переселенца в этом отделении банка, так, например, как требовали во Львове. Несколько раз было так, что денежный перевод приходил в евро или в долларах, но в отделении на данный момент не было евро или долларов, тогда сотрудники банка предлагали решить вопрос, таким образом, они записывали номера телефонов, каким образом можно связаться с клиентом банка, оговаривалось время и дата предполагаемого звонка, и всегда заранее звонили и уведомляли о том, что получили валюту и что на мое имя валюта оставлена. Это очень приятно, когда такое отношение. А еще, мне понравилось и то, что в этом отделении работают оперативно служащие банка. Например, бывают такие дни, когда огромный наплыв людей из Луганска, тогда сотрудники банка отменяют перерыв, который предусмотрен по скользящему графику, это когда одна за другой по очередности, сотрудницы сменяют друг друга на обеденное время. А еще, в этом отделении банка работают служащие, которые не только вежливые, грамотные банковские эксперты, но что меня особенно поразило, так это то, что служащие этого отделения, еще являются и превосходными психологами.Были такие ситуации при которых прибывали в отделение банка люди, склонные к склокам, агрессии. Тогда служащие, отлично выходили из всякого рода ситуаций. По моему личному мнению, то обязательно предоставила бы возможность премировать всех служащих данного отделения. Если останемся проживать в Счастье, то обязательно буду сохранять членство именно Ощадбанка. Всем рекомендую. А сотрудникам желаю карьерного роста, здоровья и оставаться воспитанными, такими же добрыми, вежливыми и всегда радовать своих клиентов
Ощадбанк
Відповідь банку
26 липня 2019, 14:32
Добрый день!
Очень приятно принимать такого рода отзывы.
Благодарны, за то, что вы являетесь клиентом банка.
Передадим слова благодарности сотрудникам.
cvetla40 26 липня 2019, 9:10
Проблема виникла на початку 2019року. Спочатку Банком були заблоковані кошти, а саме Пенсія по втраті годувальника, яку отримує моя малолітня дитина. Звернулась до виконавця, який наклав арешт на банківські рахунки, вказала, що це пенсійний рахунок, арешт було знято. Ок. 05.07.2019р получила смс, що нарахована Пенсія, а через годину, що на рахунку -0,00грн. Пенсія була знята до копійки. Виконавець не бачить і не знає які рахунки відкриті у людини відносно якої у нього виконавче провадження, но Банк це знає. Пишу в Банк, запитую де поділись кошти і на яких підставах списана Пенсія. Відповідь –«…. Постанова державного виконавця чи рішення суду про стягнення на кошти, які знаходяться на рахунках осіб, підлягають негайному і безумовному виконанню, за винятком випадків введення мораторіювідповідно до цього Закону. Таким чином, Банк діяв в рамках Законів, визначених чинним законодавством України». І така відписка на три скарги які я відправляла Банку на протязі цього місяця. Хоча я запитувала, чи має право Банк списувати з рахунку 100% ПЕНСІЇ. Це в нас ЗАКОНИ такі, що забираються 100% всі соціальні виплати, чи це працівники Банку діяли не законно і тепер годують мене відписками?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 липня 2019, 14:17
Доброго дня!
Банк виконує блокування коштів, їх розблокування, списання коштів, виключно згідно виконавчого провадження.
Рекомендуємо звернутись до виконавчої служби, для отримання роз'яснень.
Також вкажіть вкажіть в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, для аналізу ситуації.
Проблема вирішена
halinadspp65 26 липня 2019, 9:05
Производили замену зарплатной карты 25.07. 2019. Первый раз нам отказали по техническим причинам. Другой раз не дождались из-за приличной очереди-из 7 рабочих мечт работало только 2, другие 2 пустовало, а 3 занимались «своими » делами. В третий раз тоже была очередь и тоже 2 менеджера (после возмущения очереди подключился третий) Обслуживание медленное, на каждого клиента тратится осень много времени + ненужные вопросы. Спустя почти полтора час подошла очередь. Менеджер категорически отказалась выдать новую зарплатную карту без оформления кредитной!!! Во первых это нарушение Конституционных прав на право выбора, во вторых отказ выдать зарплатную карту без получения Кредитной- это уже давление на клиента методом шантажа! А это уже имеет состав преступления! Нам выдали зарплатную карту только вместе с кредитной. Так поступают с каждым клиентом, которые приходят менять зарплатные карты и даже если человек отказывается, ему под угрозой невыдачи зарплатной карты навязывают кредитную. Уверены, что оформленная методом противоправных действий кредитная карта должна быть закрыта, а составленный методом давления договор на её получение должен быть анулирован. Именно закрыта, а не просто заблокирована! Правильно поступают люди, которые ставят вопрос о переводе заработной платы в другие банки- там и быстрее и без шантажа с обманом.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 липня 2019, 14:12
Добрый день!
Примите извинения за предоставленные неудобства.
Кредитная карта входит в пакетное обслуживание.
Для анализа ситуации и решения проблемы, просим указать ваше ФИО и финансовый номер телефона в личные сообщения.
Julia77 25 липня 2019, 17:03
При получении перевода, кассир сказала, что нужно оплатить страховку для получения перевода в иностранной валюте. Так как времени разбираться не было, пользуясь услугами банка не часто, решила, что это очередное нововведение и бежать в другой банк было далеко — пришлось оплатить навязанную страховку в сумме 50 грн. Пришла домой и прочитала, что это никакого отношения к переводу и валютным операциям не имеет.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 липня 2019, 17:12
Добрый день!
Сотрудники банка предлагают вам сопутствующие услуги, такие как страховка.
Оформление при желании клиента.
Проблема вирішена
bedawi13 25 липня 2019, 14:22
Я пенсионерка и от предприятия, на зарплатную карточку Ощадбанка, получаю ежемесячно материальную помощь. В связи с реорганизацией предприятия надо было обновить документы, для чего необходима справка о банковских реквизитах. Сегодня, в отделении на Хабаровской,34 Краматорск, мне эту справку выдали за 100,00 грн, но когда пришла на предприятие, другие пенсионеры получили такие справки на других отделениях без оплаты. Почему так?
Ощадбанк
Відповідь банку
25 липня 2019, 15:51
Добрый день!
Вы оплатили стоимость карты реквизитов.
Актуальные тарифы данных справок указаны на официальном сайте банка.
До 2018 року я була клієнтом АТ « Ощадбанк » В лютому 2018 року я звернулась до ТВБВ № 10021/0135 з проханнням про закриття всіх рахунків в АТ «Ощадбанк», які були відкриті на моє ім«я. Спеціаліст ТВБВ № 10021/0135 пояснила процедуру, а саме мною була написана заява про закриття всіх рахунків та після підтвердження були отримані кошти в касі банку, які були на залишку рахунку. Спеціаліст запевнила, що вся процедура виконана і взаємних претензій немає. Але, маючи неприємний досвід неякісної роботи працівників АТ „Ощадбанку“ по закриттю поточних рахунків 22 січня 2019 року я звернулась до спеціаліста ТВБВ № 10021/0135 АТ „Ощадбанк“ Стинавської Н.Г. з метою підтвердження, що рахунки дісйно закриті. Спеціаліст перевіривши по базі підтвердила факт закриття рахунків на моє ім»я, при цьому не надавши будь якої іншої інформації, запевнивши що рахунки закриті і претензій немає. Вчора 24.07.2019 року я повторно звернулась до спеціаліста ТВБВ № 10021/0135 АТ «Ощадбанк» Стинавської Н.Г. з проханням надати інформацію про наявність вікритих рахунків на моє ім«я в АТ „Ощадбанк“. І вкотре спеціаліст повідомила, що всі рахунки закриті. Після чого я поцікавилась чи не було надхожень, зарахувань коштів на мої закриті рахунки ( хоча розуміла, що це неможливо) Але, як виявилось надходження були, а саме 12.09.2018 року на закритий рахунок надійшли кошти в сумі 584 ( п»ятсот вісімдесят чотири) грн 86 коп, але на сьогоднішній день це вже 444(чотириста сорок чотири) грн 86 коп, так як банк за цей час вираховував кошти за обслуговування ЗАКРИТОГО рахунку. Ця інформація була м«яко кажучи для мене шоком! І на моє прохання надати пояснення, як могли зарахувати кошти на закритий рахунок і чому спеціаліст не повідомив мені про наявність коштів при моєму зверненні в січні 2019 року відповіді я не отримала. Не отримала відповідь і в керуючого відділенням, бо він знаходиться у відпустці, не надали відповідь і на „гарячій лінії “банку. Але, спеціаліст запропонувала мені отримати хоча б залишки суми. Для цього була проведена певна робота, і на моє запитання чому в заяві на отримання коштів, які банк прийняв на закритий рахунок я повинна писати фразу » в звязку із закриттям поточного рахунку " якщо він (рахунок) закритий ще півтора роки тому, спеціаліст пояснила це така процедура і треба підтвердження з Києва на проведення цієї банківської операції. До речі кошти я так і не отримала, бо операція була скасована. В 15.40 24.07.2019 року я знову звернулась до спеціаліста ТВБВ № 10021/0135 АТ «Ощадбанк» Стинавської Н.Г. з проханням надати інформацію про дату закриття рахунків на моє ім«я та дату надходження коштів на рахунки на моє ім»я. Спеціаліст повідомила, що всі рахунки в АТ «Ощадбанк» на моє ім«я були закриті 19 лютого 2018 року, а кошти були зараховані 12 вересня 2018 року тобто майже через сім місяців. Надати пояснення цієї ситуації спеціаліст не могла. Я попрохала надати мені письмову довідку про дату та підставу закриття рахунків в АТ „Ощадбанк“ на моє ім»я і дату та підставу зарахування коштів на ЗАКРИТИЙ рахунок, написавши відповідну заяву. Спеціаліст довела мені до відома, що за дану інформацію я маю сплатити 100( сто) грн і чекати на відповідь протягом місяця. ( я погодилась) При зверненні на «гарячу лінію » банку була отримана відповідь однозначна: на закриті рахунки кошти зараховуватись не можуть. Виходячи із вищевикладеного прошу надати пояснення: як могли бути зараховані кошти 12.09.2018 року на ЗАКРИТИЙ рахунок, який було закрито 19.02.2018 року? — Чому спеціаліст не повідомив про наявність коштів на рахунку при моєму зверненні в січні 2019 року? — І взагалі коли закінчиться цей безлад у роботі відділень АТ «Ощадбанк»? І на останок, консультант з «гарячої лінії» порадив звернутися із заявою до центрального відділення банку. Що я й зробила( заява вих №103/81 від 24.07.2019 року), але була здивована інформацією, як виявляється рахунок планується закритись 22 жовтня 2019 року… Як це? Тобто це ті 90 днів процедури закриття рахунку починаючи з сьогоднішнього дня ????? Цензурні слова закінчились…
Ощадбанк
Відповідь банку
25 липня 2019, 14:22
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створену ситуацію.
Для вирішення ситуації, просимо вказати ваше ПІБ та фінансовий номер телефону в особисті повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
aradzevil 25 липня 2019, 11:21
Заработали денег на ровном месте, кредитом не воспользовалась, а комиссию и проценты заплатила
Ощадбанк
Відповідь банку
25 липня 2019, 12:11
Добрый день!
О каком кредите идет речь?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олена Соколовська 24 липня 2019, 21:39
Юридичною особою за прикрих обставин E-Token, який забезпечував доступ до системи дистанційного обслуговування було втрачено, про що у телефонному режимі було повідомлено керуючого територіальним відділенням АТ «Ощадбанк» м.Дніпра. Після довготривалих надсилань заявок керуючим відділенням до головного офісу АТ «Ощадбанк» про відновлення доступу до поточного рахунку, незрозумілих відмов у їх прийнятті без пояснення причин з боку головного офісу майже через тиждень було запропоновано написати заяву про перехід на обслуговування в систему Corp Light та підписати відповідний договір, що і було здійснено нами того ж дня. Увесь цей час управління рахунком було обмежене, термінові платежі сплачувались шляхом складання паперових платіжних доручень зі сплатою комісії, встановленої тарифами, у розмірі 50,00 грн за один документ.
Після тривалого очікування результату та щоденного зясування стану відновлення доступу сьогодні нами здійснена спроба вирішити питання або хоча б отримати інформацію через телефони гарячої лінії підтримки клієнтів. Після численних переадресувань один на одного жодним з фахівців проблему не вирішено, жодної інформації не надано, не визначено термін, коли і де її можна отримати, вже не кажучи про безпосереднє відновлення доступу, не надано інформацію про підрозділи, відповідальні за вирішення проблеми. В результаті фахівцем відділу технічної підтримки після перемовин с керуючою відділенням знову запропоновано звернутись до керуючого відділенням, яка має нас «заспокоювати». Це при тому, що ЮРИДИЧНІ ОСОБИ потребують надання банківських послуг, передбачених ліцензію, а не психологічних послуг.
Результатом «заспокоєння» виявилася інформація, що у зв’язку зі зміною якихось внутрішньобанківських процедур необхідно заново пере підписати якісь договори і тільки після цього можна буде подати заявку на ключі для відновлення доступу до поточного рахунку. Тобто, замість вирішення проблема повернулась до первісного стану з невизначеними перспективами, оскільки жодний фахівець банку не може надати інформацію про тривалість процедури. Діяльність юр.особи протягом ДВОХ ТИЖНІВ паралізована і продовжує залишатись такою на невизначений термін. Натомість, зобов’язання по сплаті контрагентам за роботи та послуги, зарплати персоналу, податків залишається та має супроводжуватись складанням паперових платіжних доручень та сплатою драконівських комісій за кожний документ. Вже не вперше будь-яке елементарне питання стає непереборною проблемою, причому Величний Київ кидає напризволяще своїх же «бійців»на місцях, відмахується від клієнтів, проте пафосно декларує №1 серед провідних банків.Тільки з якого боку рахувати? Питання риторичне.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 липня 2019, 11:15
Доброго дня!
Приносимо вибачення, за надані незручності.
Проблему буде вирішено.
Просимо вказати в особисті повідомлення юридичну назву, код ЄДРПОУ, ПІБ представника та контактний номер телефону.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
KlientOlga 24 липня 2019, 18:52
Сложилась такая ситуация. На карту моей мамы пришел платеж от человека, возникло недоразумение и он пожаловался на нее как на мошенницу по горячей линии. Мы с ним связались и решили вопрос, он претензий не имеет, он ходил в банк и писал заявление, что вопрос решен и чтоб карту разблокировали. На что ему сказали, что карта автоматически разблокируется через 10 дней. 10 дней прошло, на карту деньги поступают, но снять их нельзя. Удерживать личные средства банк без решений суда не имеет права. Там лежит 6000 и приходят соц выплаты. Что делать? Куда жаловаться? Как снять деньги?
Ощадбанк
Відповідь банку
25 липня 2019, 11:09
Добрый день!
Если от отправителя нет претензий, проблема будет решена.
Укажите в личные сообщения ФИО мамы и ее финансовый номер телефона.
ostrik85ggg 24 липня 2019, 13:50
Уважаемые черниговцы и гости!!!
НИКОГДА не обслуживайтесь в ОЩАДБАНКЕ ул Шевченко 37!!! Поддерживаю ОТЗЫВ Алины Евсюковой!
КАССИРЫ НЕКОМПЕТЕНТНЫ!!!
Мне 2 раза пришлось там быть в разницей через неделю.
Первый раз как и Вам Алина самый простой платеж мне не отправили так как не все реквизыты были в моей платежке. Но такие платежи должны быть в базе банка. Кассир не стала и смотреть.
Передо мне клиент дал платеж со всеми реквизитами и ему НЕ ПРАВИЛЬНО отправили. Кассир при этом нахамила клиенту и обвинила его в том, что он должен проверять куда ему отправили платеж.
Второй раз мне нужно было сделать валютообмен. 1-я касса свободная кассир ( клиентов не было) отправила меня в другую кассу, 2- я касса то же не приняла, обьяснив. что в кассе нет гривен.
Люди, вы поверите, что в 2 кассах не было гривен на 5 долларов!!!
Это еще не самое худшее.!
А самое УЖААААААААААСНОЕ, то что РУКОВОДСТВО
поддерживает такую работу кассиров!!!
Это самый ужасный банк! НИГДЕ НИ РАЗ в других банках я такого безобразия невстречала.
ОЩАД ПОУЧИТЕСЬ РАБОТАТЬ В ДРУГИХ БАНКАХ. У вас там рядом ПРИВАТБАНК
Ощадбанк
Відповідь банку
24 липня 2019, 14:16
Добрый день!
Для осуществления платежа, клиент приходит в отделение с платежками, ГДЕ УКАЗАНЫ РЕКВИЗИТЫ.
Также клиент должен знать корректность, актуальность реквизитов, прописанных в квитанции.
С сотрудниками отделения проведем работу, на предмет общения с клиентами и их обслуживания.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.6
EUR 43.9 44.9
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.6
EUR 43.9 44.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝