Мінфін - Курси валют України

Встановити

Робочий час

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Людмила Семененко 21 листопада 2019, 15:54
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Замостянська, 12
Доброго дня.
19.11.2019р. відвідала відділення №186 у м.Вінниці, що по вулиці Замостянській, 12, щоб забрати картку. Прийшла у відділення в 13:35, сказали, що картка знаходится в касі, яка в той час була на обідній перерві (дуже не зручно, що ваші відділення працюють у такому режимі, адже з 13 до 14 — це єдиний час, коли багато хто з працюючих має можливість до вас завітати). Ну, гаразд зачекала. Та коли в 14:05 запитала чому каса не відкривається, отримала відповідь, касир пішла на 15 хвилин на обід пізніше, то і каса відкриється на 15 хвилин пізніше! Це у вас десь прописано в регламенті? На сайті взагалі написано, що відділення працює без обіду!
В той час перед віконцем каси почали збиратися люди. І вже в 14:10 черга вишикувалася з 12 чоловік. І тут з’являється касир. Всі подумали, нарешті! А ні! Вона просто щось забула в касі…. Зайшла, взяла і вийшла з перекошеним обличчям кинувши через плече «буду з 14:15!»
Я вважаю це неприйнятним в наш час. Інші банки йдуть назустріч клієнтам, а ваші співробітники відштовхують! Прошу розібратися в ситуації та надати відповідь чи є перенос обіду за власним розсудом нормальна практика в вашому банку. Дякую!
Ощадбанк
Відповідь банку
21 листопада 2019, 16:57
Доброго дня! Ситуацію обов’язково перевіримо. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону для зворотного зв’язку.

Коментарі - 2

+
+6
Leon1978
Leon1978
21 листопада 2019, 16:46
#
Кассир ушла позже в 13.15 так обслужива до этого таких же как вы VIP клиентов до последнего. После чего у нее есть 60 минут по кзоту. Она человек и имеет права на обед и отдохнуть что бы вечером когда сводить кассу не попасть на деньги!!! Второго кассира нет так в этот банк ни кто идти за эти копейки и на эту нагрузку не хочет! Всегда задумайтесь почему сотрудники таки. Отвечаю из за руководства что присует и не дает нормально работать. Чем больше вы тут жалуетесь тем больше шанс что вы придете и этого кассира не будет уже!!! Начнут давать другого кассира с другого отделения который не выдержит езду и Вас VIP и тоже уволился. Ждите отпуску от ботов ощада.
+
+22
Lesika1
Lesika1
22 листопада 2019, 12:50
#
Клієнтам не важливо, що той же самий касир запізнився на свій обід саме через таких як вони самі. Що вона не встала в 13:00 і не пішла обідати, а от прийшла пізніше - все, стратити!.Адже касири, вони не люди, в них відсутні будь які людські потреби.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися