×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
ШАХРАЙСЬКИЙ БАНК, банк крадій!
така ж ситуація була помічена з депозитами, кошти зараховуються не в кінці дня зазначеного у договорі, а утримуються банком ще день і зараховуються в кінці наступного банківського дня!!! АЛЕ 3 дні по зарахуванню грошів на рахунок клієнта по облігаціям, ЦЕ КРАДІЖКА!
Коментарі (3)
Ощад отказывает в покупке военных облигаций при блокировке счёта.
А вот и фиг там, попробовал оплатить через дию ощад банком, на что пришла смс с банка отказ, выходит что банки вообще не подчиняются законам, ни полиции, ни законам:) Хотя я думаю любой банк при блоке, покажет средний палец при покупке облигаций:)
Написал в поддержку ощаду в фейсбуке, мне ответили вам доступно 2 т в мес, пользуйтесь :D
Спасибо ощад банк что разрешаете снимать мне *мои* деньги по 2 т в мес
Коментарі (3)
Якість обслуговування
Була ідентична ситуація в дочки з Приватбанком, то протягом декількох годин гроші повернули на картку.
А Ощадбанк настільки важлива установа, що треба йти писати власноручно заяву і ще задають тупі, нікому непотрібні питання. Чому гроші знімала дочка? Яка різниця, це мої зароблені кошти і я не зобов’язуюся відчитуватися хто і на що їх тратить.
При першій же нагоді буду міняти банк і застерігаю всіх, хто не хоче бути обдуреним, то перш ніж обирати кому довірити свої гроші, добре обдумайте. Не робіть поспішних висновків, бо так вигідно комусь. Ми вільні, незалежні, а це означає що можна приймати рішення самому і робити так, як добре тобі.
Мирного всім неба!!!
І справедливості в державі!!!
Коментарі (5)
Працівниця кол-центру Ощадбанк хамовито спілкувалася зверхньо і з хамством , по перше довго передзвонювали по моєму запитові а як передзвонила то по хамськи розмовляла зі мною!
Коментарі (1)
Безпека Ощадбанку
Коментарі (26)
Неможливо отримати послугу, обслуговування нижче плінтуса
Коментарі (2)
Дуже поганий банк!!! Не рекомендую його нікому!
Коментарі (2)
Зарплати
Коментарі (2)
Заблокували банкінг та картку
Підтверджую, щодо доступу до веббанку та карти. Нікому дані не передавались та не надавались.
Підтримка каже що без візиту до банку не вирішити це питання. Виїхати до України не можу, по особистим причинам
Найгірший банк, не рекомендую Нікому!
Прошу підтримку вирішити це питання в найкоротший термін
Коментарі (5)
Це найгірший банк
З приводу відділення в якому була, це взагалі треш люди не знають умов карток і комісії. Сказали що в день в банкоматі можна знімати 100000 видає лише 50000. Мене не влаштувала комісія на картці, так мені апропонували щоб мені гроші скидали на карту для соціальних виплат. Це як взагалі такого ж не можна робити. І всі з таким не задоволеним обличчям відповідають це просто жах.
Коментарі (6)
Шахрайство
Коментарі (2)
Банкомат списал деньги, и не выдал
Написати коментар
Заблокировали карту
Коментарі (12)
блокіровка счета
Коментарі (2)
Обслуговування
Написати коментар
Дякую за допомогу керівнику відділення
Хотів би висловити подяку стосовно роботи керівника відділення за адресою місто Київ, вул. Григоренка 22/20.
Дуже вдячний за оперативне вирішення моєї проблеми, з приводу якої мене, я вибачаюсь, «футболили» на гарячій лінії та потім в податковій (куди мене відправили з гарячої лінії).
Зазвичай в ощадбанку відбувається все довго та, нажаль, не завжди професійно, але в даному випадку дуже вдячний, бережіть такого співробітника.
Написати коментар
Зменшення кредитного ліміту
Коментарі (2)
Ніколи не відкривайте депозит в ощадбанку
цього квітня депозит закінчився і ми звернулися до відділення (м Київ, Січових Стрільців 72) щоб зняти його.
отримати гроші мама не може і доси (майже 10 визітів в ощад банк (!!)):
1. в відділенні сказали, що видати не можуть з депозита напряму, а можуть відкрити картку, ми приїдемо отримаемо її і потім через декілька днів ми можемо зняти.
2. ми приїхали вдруге. отримали картку. (потім тре чекати було активацію)
3. ми приїхали в трете — зняти гроші. тут зясівалася, що робітник банку помилися — гроші треба замовляти (я питала — точно не треба попередній дзвінок, замовлення і тд)
4. окей ми замовили. приїхали вчетверте. —
нам сказали, що треба зняти ліміти на зняття.
ми зняли, але поки все зясовували- вуаля 17−03 — вже касса не видає…
5. потім зясувалася що ті ліміти по телефону що ми знімаемо — то ні до чого, а тре знімати в тому відділенні, де відкривали депозит (не картку).
(відділення в харкові не відповідає, його скоріше за все физично нема (воно на Білгородському шоссе, ** бнуті сусіди — дуже близько (((
Мамі 85 років. кожна поїздка — це великий стресс (ми живемо зараз Під київом)
кожного разу вона розуміе, що так просто Ощад банк гроші не віддасть.
(ЇЇ гроші)
у тепер зясовується — що все одно тре їхати у Харків в разтрощену квартиру, або в замінований дім (реально не знаю куди її послати)
і це в 21 му сторіччі.(КАК?, Ощад? как?)
ЧОМУ кліент банка ОСОБИСТО з паспортом і кодом з карткою в руках НЕ МОЖЕ ОТРИМАТИ СВОЇ ГРОШІ в КИЇВІ? ЧОМУ щоб «зняти лиміт» тре їхати в Харків в 85 років?
ПС- продоолжение марлезонского балета:
6. я такі дзвоню в Харків замовити гроші (Відділення Сумська ,59) і мені відповідають — окей, ми замовимо гроші але купюри будуть ДО 1996 року.
ЗВЕРНЕННЯ ДО ОЩАД БАНКУ. може є якись там менеджер, хто відгуки читае:
1. Ви відмовляєте видати гроші пенсіонеру по паспорту коду картці і тд.
2. змушуюте їхати в небезпечну зону 85 річну людину.
3. де на протязі двох тижнів треба ходити кожен день іменно там отделеніе та отримувати там старі купюри до 1996 року.
Коментарі (5)
Забрали деньги со счета и повесили 30 тысячный долг
Коментарі (6)
Загальне враження від обслуговування
Коментарі (2)