Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Kovalchukrer 30 січня 2020, 16:40
Працівник Іван не компетентний в свої роботи! Прийшовши до нього щоб відкрити депозит, по його підказках! Пройшовши 3 місяці після закінчення депозиту, вияснилось що депозит був відкритий але гроші не зачислились! Тобто 3 місяці гроші просто були на картці! Також він попередив що якщо скачується програма на телефон ощад24, знімаються гроші за смс та за не викорткння картки! Хочу наголосити що депозит в сумі євро хотіла відкрити! Гроші в мене за 3 місяці зняло! І ставивши 1000 євро, я отримала меншу суму!
Ощадбанк
Відповідь банку
30 січня 2020, 16:58
Доброго дня! Перепрошуємо за подібну ситуацію, будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень ваше ПІБ та контактній номер телефону, перевіримо ситуацію.
AOS 30 січня 2020, 16:17
Мав бажання зробити цифровий підпис. Подзвонив на гарячу лінію та дізнався, що цифровий підпис можливо отпимати у відділенні, в якому я відкривав рахунок та маю зарплатну карточку. У відділенні повідомили, що цифрові підписи можуть зробитит тільки пенсіонерам. Дуже шкода, що такий великий державний банк, а працює так повільно…
Обкладинка гарна, а за ширмою «Радянський союз»
Ощадбанк
Відповідь банку
30 січня 2020, 16:20
Доброго дня! У Радянському союзі не було того, що вже маємо ми. Наразі працюємо над впровадженням багатьох проектів, одним з яких є і ЕЦП.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
3105ewq 30 січня 2020, 13:30
Добрый день. Ощадбанк так и не дал ответ на вчерашний вопрос.Почему досихпор аристованый счёт, если письмо пришло в банк от выконавчои службы 27.01.2020г. а сегодня уже 30.01.2020г. Ощадбанк написал что в течение двух дней должны розблокировать.На отделении опять не чего не может объяснить.Это ужас я с лета не могу забрать свои деньги.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 січня 2020, 15:46
Добрый день! Отделение не занимается вопросами разблокировки. Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваше ФИО и от какого исполнителя должно было прийти письмо.
Олександр Михайлюк 30 січня 2020, 10:41
Доброго дня, після смерті батька я почав оформлення спадку, у батька був рахунок в Ощадбанку, натаріус надіслав запрос до Ощадбанку. Прийшла відповідь що рахунку немає. Я завітав о банк, де отримав виписку по рахунку, що гроші були зняті а рахунок закрит. Але на момент зняття грошей батько був померлий, а я не вступив у право на спадок.
На моє повторне прохання надати мені офіціальну відповідь що рахунок був, мені сказали що це неможливо, ітд. Через сварку вони прийняли запрос нотаріуса, та заяву від мене. Вже майже три тижні а відповіді немає.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 січня 2020, 10:49
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень. Ваше ПІБ, ПІБ вашого батька та до якого відділення ви звертались, перевіримо ситуацію.
Проблема вирішена
NNNataliia 30 січня 2020, 9:29
Я пришла в Ощадбанк оформить пенсионную карточку. Мне, в нагрузку, к пенсионной карточке навязали кредитную карточку. Я стала отказываться от кредитной карточки. Мотивирую тем, что у меня и так много карточек Ощадбанка и кредитная карточка мне не нужна. Я кредитом никогда не пользовалась и пользоваться не собираюсь. Но мне поставили ультиматум, что мне не откроют пенсионную карточку без оформления кредитной карты. Это безобразие – навязывание ненужных услуг клиентам банка без их желания и без их согласия.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 січня 2020, 10:26
Добрый день! Приносим извинения за подобную ситуацию.Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваше ФИО, контактный номер телефона, в каком отделении вы были и имя сотрудника который вас обслуживал. Ситуацию проверим.
28.01.20 получал деньги (пенсии умерших родителей). Два часа мурыжили с оформлением документов и в результате недополучил около 1000 гривен.Не подавитесь ребята!!! Всем и везде буду рассказывать о мародерском ощадбанке.На покойника наживаетесь ну ну!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
30 січня 2020, 10:24
Добрый день! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения детали, в каком отделении отделении вы были, что значит «недополучили». Проверим ситуацию.
TsybulskyiAA 29 січня 2020, 20:54
… Я працівник Ощадбанку, зареєстрований користувач і не боюсь переслідувань, можу розповісти дуже багато стосовно цькування працівників, примусу купувати страховки і оформляти платні карти собі, примусу безкоштовно працювати понаднормово і т.д… І шановний відділ комунікації Ощадбанку, не треба тут корчити вигляд наче ви про це все не знаєте. Про ці ситуації ми звертались і до самого голови правління Пишного Андрія, і надавали свідчення у відділ комплаенс (керівник Данільченко Лариса Олександрівна), все безрезультатно. Чому? Таке враження що керівництво банку цілеспрямовано знищує Ощадбанк…
Готовий надати більше інформації і аудіоматеріали.
Мене звати Цибульський Андрій Анатолійович, 0962158528, eл. пошта Sklarsh21@gmail.com.
Проблема вирішена
3105ewq 29 січня 2020, 19:42
Добрый вечер. У меня виконавча служба аристовала зарплатний счёт в июне месяце. Я им предоставила выписку с банка что это зарплатний счёт.Они прислали в центральной офис Ощадбанк письмо что нужно снять арест с этого счета.В Ощадбанк банке на отдельные в г. Александрия говорят что не чего не розблокировалось.Хотя выконавча служба прислала и мне ксерокопию этого письма и там чороно по белому написано что снять арест с зарплатного счета.Я звонила на нарячую линию там тоже не чего не знают.Ни кто не может помочь.Писмо Ощадбанк бан получил потому что его отслеживали через Укрпочту человек по доверенности забрал.На этом счету дикретний больничный лист. Розясните ситуацию что делать.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 січня 2020, 10:11
Добрый день! Подобные письма доставляются в банк, после чего банк проводит процедуру по разблокировке вашего счета, 1-2 дня. Как только письмо будет доставлено, мы с удовольствием разблокируем ваш счет.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
80969924006 29 січня 2020, 18:38
Доброго дня! Я клієнт Ощадного банку, мій зарплатний рахунок було заблоковано, приватний виконавець подав документи в Ощадбанк для його розблокування 16.01.2020 року. Скажіть будь ласка в які строки Ощадбанк повинен списати з мого рахунку кошти, щоб картка розблокувалась.(На гарячій лінії нічого некажуть, у відділенні кажуть що це робить Бек -офіс у Києві.)
Ощадбанк
Відповідь банку
29 січня 2020, 18:41
Доброго дня! Після надходження до банку листа по примусовому стягненні заборгованості, банк надішле до виконавця лист підтвердження. Вже після цього до банку буде направлений лист по зняттю блокування. Строки залежать від швидкості роботи пошти та виконавця. В середньому банк витрачає на проведення операції 1-2 робочі дні.
Проблема вирішена
galina7036 29 січня 2020, 13:52
Відділення за адресою: Київ, провул. Попова, 2-В
Заказала платежную карту 9.12.2019г., стоит 80 гр., обещали, что срок 2 недели, сегодня юбилей — 2 месяца прошло, а кормят какими-то отговорками. У меня вопрос вам доверять можно или вы не выполняете своих обещаний.Мне 70 лет и я порчу себе нервы, названивая в ваш колцентр.Куда я могу написать жалобу. может хоть это ускорит процесс,
Ощадбанк
Відповідь банку
29 січня 2020, 15:16
Добрый день! Приносим извинения за причиненные неудобства. Ситуацию проверим и с вами свяжемся.
Natali35 29 січня 2020, 12:02
Потрібно було зняти кошти з карти. В ході операції банкомат «підвис» (що буває дуже часто). На моніторі висвітилось повідомлення «операцію скасовано», хоча отримала смс, що кошти списались. Додзвонитись на гарячу лінію — завдання не з легких, але за 30 хв мені вдалося. Результат: кошти не повернулись. У відділенні оформила заявку на повернення. Через три дні очікування довелось знову дзвонити, щоб дізнатись, хоч якусь інформацію. І виявилось, що повернення коштів буде (і то не точно, залежить від розслідування) ЧЕРЕЗ 45 ДНІВ!!! Скажіть, це знущання?! У вас постійно виснуть банкомати, а страждати від цього мають клієнти?! Якби не була вимушена, ніколи б не користувалась вашим банком!
Ощадбанк
Відповідь банку
29 січня 2020, 15:13
Доброго дня! Перепрошуємо за подібну ситуацію. Нажаль і техніка може давати збої. Ситуація з терміном розгляду вашого звернення є регламентованою. Частіше за все повернення виконується швидше від регламентного строку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
gulbars48 29 січня 2020, 10:11
Відділення за адресою: Київ, вул. Олексіївська, 13-Б
Шановні добродії!
Прошу установити на робочих місцях операторів на видному місці таку інформацію " Шановні клієнти, сьогодні Вас обслуговує оператор (ПІБ) Грубієнко Ала Олександрівна. Гарантую, після цього якість обслуговування клієнтів значно поліпшиця.
З повагою.
Петренко Валерій Прокопович
Ощадбанк
Відповідь банку
29 січня 2020, 15:10
Доброго дня! На кожному з наших співробітників має бути бейдж з ПІБ та посадою.
AndriiSumy 28 січня 2020, 21:45
Добрый день, забрали бабушку к себе в город в связи с ухудшение её здоровья. Потом выяснилось что бабушка потеряла карту. Не понимаем зачем нам её везти в город Ирпень для перевыпуска карты, если она сейчас у нас. У вас же единая система. Транспортировка бабушки будет вредна для ее здоровья. Почему нельзя отправить карту на отделение нашего города.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 січня 2020, 15:05
Добрый день! Для этого необходимо, чтобы клиент обратилась в отделение в вашем городе и написала заявление на перевыпуск карты в это отделение.
Qwerpoiu030303 28 січня 2020, 21:27
Добрий день! Вже третій місяць ощадбанк не розраховується з постачальниками послуг, збираючи гроші у себе не зрозуміло для чого, кожен раз звинувачують постачальників послуг, що вони не надають дані, чи відсилають до УПЗСН, що вони не надають дані. Розраховуватися за спожиті послуги потрібно зараз, а не чекати до літа. Якщо ощадбанк не користується цими грошима, тоді чому не розраховується з постачальниками до копійки, навіщо у себе їх накопичувати.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 січня 2020, 15:01
Доброго дня! Як неоднаразово повідомляли, банк проводить оплату після надання до банку з боку ком. організацій реєстри для проведення оплат. Без цього банк не знає сумм заборгованостей та необхідні данні для проведення оплати.
positiv7 28 січня 2020, 13:31
Відділення за адресою: Київ, вул. Будівельників, 23-А
20.01.2020 я оплачивала в Ощадбанке г.Киева по улице Строителей 23 в терминале коммунальные услуги с помощью сотрудника банка. Деньги с карты сняли, а коммунальные услуги не оплатились. Сотрудница банка сразу повесила объявление, что терминал не работает. А мне предложила написать заявление.Сказала, что это у них было неоднократно уже и деньги мне на карту вернуться в ближайшее время. Сказала, что перезвонит мне. Сегодня 28.01.20, но мне так никто и не звонил и деньги мои не пришли. В чем моя вина, что ламается терминал и по какой причине у меня забрали мои деньги?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 січня 2020, 14:36
Добрый день! Согласно регламента банка, возврат средств может происходить до 40 дней.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
polserg 28 січня 2020, 0:02
Мій батько пенсіонер знімав пенсію за кілька місяців з банкомата ощадбанка 23.01.2020р. Банкомат зі всієї сумми видав 800грн. 100гривенними купюрами. З яких одна була пошкоджена і яку він хотів обміняти на касі, на що йому відповіли що вона щей фальшива, і не прийняли, хоча в нього був чек про зняття. Його товариш порекомендував звернутись до начальника відділення, що він і зробив на свою голову. В той день він був не сам, а глядів внука (тобто мого сина 7 років). Начальниця відділення заявила в поліцію що він приніс 100гривенну купюру фальшиву і йому інкримінують підробку і збут фальшивих грошей. Протримали його з внуком більше чотирьох годин у відділенні. А слідчий просто в очі сказав згадуй де давали здачу бо такого бути не може. Хоча і я був свідком що після банкомата у нього була ця надірвана купюра. Крім знятої сумми жодної купюри у нього в портмане не було. Скажіть мені як можна довіряти такій прогнившій банківській системі якщо навіть сліпого пенсіонера обвинувачують у підробці і збуті фальшивих грошей які він зняв в банкоматі, а довести цього не може???
Ощадбанк
Відповідь банку
28 січня 2020, 11:42
Доброго дня! Ваш батько може написати заяву у відділенні банку для проведення службового розслідування. Проте хочемо повідомити, що перед завантаженням до банкомату, всі купюри проходять перевірку.
Проблема вирішена
Alina270 27 січня 2020, 18:25
Без моего ведома изменили номер мобильного телефона, о котором понятия не имею чей это номер, а что бы вернуть номер надо ехать в сам обслуживающий банк.
Ужасное обслуживание.
Не довольна категорически банком.
На каком основании я должна ехать в банк если и без моего ведома изменили, на неизвестный мне номер?..
Смс не приходит, так как номер не мой личный, не работает приложение, что за…
Ощадбанк
Відповідь банку
28 січня 2020, 11:38
Добрый день! Пожалуйста, обратитесь в ваше обслуживающее отделение для проверки ситуации.
В отделении банка поменяли карточку, по истечении срока действия.И каково было мое удивление, когда оказалось, что при расчете этой картой не нужен ПИН код.Пятнадцать минут пытался доказать, менеджеру банка, что это не нормально.В итоге результат равен нулю.Главное, видно, что как человек она меня понимает, но отвечает стандартными заученными фразами.Это может значить только одно, такова политика банка.Это значит так вы заботитесь о сохранении вкладов клиентов.То есть любой человек к которому попала карточка в руки может запросто снять от туда средства. Я уже молчу про оплату через интернет, при наличии номера карты и cvc кода, любой может снять деньги.Зачем я плачу за СМС информирование, когда оно работает только через мобильное приложение.Все средства массовой информации трубят о вашей борьбе с мошеничеством, а в итоге вы не боретесь а только потакаете мошеникам.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2020, 15:55
Добрый день! Хотим заметить, что согласно регламента платежных систем, суммы до 500 грн. (у Mastercard) и до 1000 грн. (у Visa) не требуют введения Пин-кода. Однако, для вашего удобства, вы можете настроить лимиты в вашем личном кабинете Ощад 24/7. Хотим так же заметить, что были внесены корректировки в работу смс-банкинга, смс-сообщения о движении средств на сумму менее 100 грн. приходят в виде Push-уведомлений в Ощад 24/7, все суммы которые выше 100 грн. как и ранее приходят в виде смс-сообщений.
Dnepruha 27 січня 2020, 13:43
Сегодня заплатил за товар через терминал ощадбанка. Терминал выдал ошибку (через, примерно, 5 минут раздумий), но с моей карты деньги списались (988грн). Банк отправитель подтвердил проведение операции. Получатель (новая почта) деньги так и не увидел. На обращение в ощадбанк получил ответ:«обращайтесь в банк отправитель (приват банк), мы не при чем». Обратился, подал заявление, но не получил ответ на вопрос о сроках возвращения денег, так как деньги ушли в банк получатель (ощадбанк). Хотелось бы прояснить, когда мне вернут деньги?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2020, 14:16
Добрый день! Вам необходимо обратиться в отделение банка и написать заявление на возврат средств. Мы проверим ситуацию и если деньги не были возвращены автоматически, проведем возврат средств на вашу карту.
Проблема вирішена
astahovavv 27 січня 2020, 13:10
03/01/2020 я через веб-банкинг заказываю перевыпуск карты (по сроку действия), доп. карта к основному счету. Дед пенсионер, 96 лет от роду. в течении 14 дней жду смс о перевыпуске, проверяю статус перевыпуска в веб-банкинге и моб. приложении. Волнуюсь, т.к. к этой доп.карте подвязан вход в веб и моб приложения. Статус «перевыпускается». 20/01/2020 в 11,45 — не выдерживаю, иду в отделение и уточняю — все ли я корректно сделала, будет ли перевыпущена карта и когда ждать. Меня успокоили, проверили в картмейке — не волнуйтесь -перевыпускается… ждите… смс… НО сегодня, 27/01/2020, понимаю, что, что-то пошло не так- звону на горячую линию, и о чудо — такие карты с магнитной лентой не перевыпускаються, идите в отделение и заказывайте перевыпуск карты нового образца, на который перешел банк. Жалоба — на сотрудников, которые не обслужили меня 20/01/2020 и не проверили эти «нововведения» и я потеряла время!!! А банк мог в веббанкинге написать — такие карты не перевыпускаем- ждем на отделении!!! и я бы еще в первой декаде января успокоилась!!! всякую ересь в уведомлениях шлете в веббанкинг — а главное тупите — что ж вы за спецы?!
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2020, 14:13
Добрый день! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения имена сотрудников с которыми вы говорили. В обязательном порядке проведем с ними работу.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝