Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
klient65 23 серпня 2023, 11:47
Перше, що я зроблю, коли повернусь до України, ВІДМОВЛЮСЬ ВІД БУДЬ-ЯКИХ ПОСЛУГ ОЩАДБАНКУ.
Тупі оператори, краще б папуг посадили
Після спілкування з оператором в чаті (авторизованому), ця майстериця деактивувалиа мій обліковий запис в додатку, єдиній можливості контролювати свій рахунок.
Немає ніякої можливості авторизуватись, якщо фін номер не на зв’язку.
Була проблема в Маріуполі з приват банком, там в чаті пройшла авторизацію з фото підтвердженням (надають спеціальне посилання). Мороки багато, але ж результат є, доступ поновили, я змогла увійти до особистого кабінету.
Тут — глуха стіна. Та й у відділеннях неодноразово на хамство натикалась. Найгірший банк. Й однієї зірочки забагато
bancos 23 серпня 2023, 10:41
Ситуация — не могу оплатить посылку НП с Ощадбанка. С Приват без проблем. С Пумб без проблем. Оператор Ощада отравляет меня на НП мол они виноваты хотя логика говорит об обратном. Только почему клиент (т.е. — я) должен решать проблему между НП и Ощадбанком. Сами бы и разбирались. Обращение есть -вот и работайте. А то перекладывают друг на друга причем пусть клиент банка сам долбится во все организации.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Depth 21 серпня 2023, 22:22
5167 8032 8032 6105 0814

Телефонує та видає себе за хвору людину, якій треба гроші. Обіцяє повернути через 5 днів. На запитання «хто це?». Відповідає — «вгадай».
Потім погоджується із припущенням. Говорить як людина присмерті. Тому важко ідентифікувати. Навіть мене, як музиканта, трохи обвели довкола пальця. Хоча, через хвилин 10 я зрозумів, що це шахрай.
Просить зробити переказ через нову пошту.
Потім телефонує вдруге, та просить зробити переказ якомога швидше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Viktoriia1271 21 серпня 2023, 17:12
Так сталося, що на картці неважливо якого банку, з якої я здійснюю платежі за ОТТ-медіасервіс на момент оплати не було коштів (забула поповнити картку). В моєму особистому кабінеті медіасервісу на мою ж біду чомусь як додаткова картка для оплати збереглася карта Ощадбанку (мабуть колись нею оплачувала). На той момент на картці було майже 9 гривень. Кошти за користування сервісом щомісяця списуються автоматично. От і цей місяць з карти Ощадбанку, як додаткової карти для оплати, намагалося провести списання коштів. Що цікаво, що коштів не було, а двічі списалася комісія по 3 гривні. Це як? За що банк взяв комісію, якщо оплата здійснена не була? Починаю погоджуватися з попередніми коментарями, що це найгірший банк України.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ifa58 21 серпня 2023, 16:28
Добрий день! Допоможіть будь ласка розголосом, Ощадбанк знову, на цей раз судячи зі всього — «вирішально» порушив ті мінімальні права, що залишились у мешканців ТОТ. З п’ятниці Ощадбанк відключив можливість отримувати БУДЬ-ЯКІ банківські СМС в роумінгу карїни-окупанта, при цьому не запропонувавши НІЯКОЇ альтернативи, як наприклад відео-ідентифікація у ПриватБанка для доступу до сервісів, фактично залишивши людей, що не отримують російські паспорти без засобів на існування. Банківські СМС НЕОБХІДНІ людям для того, щоб вони могли розпоряджатися своїми грошима, а також для генерації ЕЦП, яка необхідна для доступу до сервісів Пенсійного фонду. І це в той час, коли уряд вводить порядок віддаленої ідентифікації і переносить її терміни, щоб всі встигли її пройти. Тепер пенсіонери НЕ МОЖУТЬ самі знімати свої кошти, для цього доведеться звертатися до сумнівних бариг, які кришуються окупантом і за допомогою спеціальних пристроїв реєструють СІМ картки людей в мережах УКРАЇНСЬКИХ операторів! І дуже часто крадуть в них гроші! Це ніщо інше як змова Ощадбанка з окупантами та їх маріонетковими мінялами, щоб остаточно обікрасти мешканців ТОТ і позбавити їх можливості віддаленої ідентифікації, адже доступ до сервісів Пенсійного фонду наразі можливий лише через ЕЦП. Ощадбанк це справжня злочинна організація і спонсор тероризму! Його необхідно ліквідувати і дозволити мешканцям ТОТ отримувати пенсії через інші банки, адже зараз вони прив’язані до Ощадбанку якимись законами.
Yii83 19 серпня 2023, 21:41
Купую товар на Prom, оплата карткою Сенс банку, платіж- відмова.Зв'язуюсь оператором Сенс банку, відповідь якої, що з сторони банку проблем нема, банк не бачить запиту на списання коштів.Пишу в підтримку Prom, там порадили звернутись в Ощадбанк, який є банком-еквайром і в Сенс банк, який є власником платіжної картки, на додачу дали RRN код для уточнення. Дзвоню в Ощадбанк, оператор якого переконує мене, такої інформації по платежам, де вони є тільки посередниками, а не власниками платіжних засобів надати не можуть і порадила звернутись в той же Сенс банк.Пробую ще раз з Сенс банком і служба підтримки знов заявляє, що проблема не в них, а в Ощаду і саме туди мені потрібно звертатись.Цього я звісно вже не зробив, розрахувася карткою третього банку.
Підозрюю винуватцем цієї проблеми Ощадбанк
28.06.2023 року, відповідно до моєї заяви, державний виконавець винесла Постанову про визначення поточного рахунку фізичної особи-боржника у банку для здійснення видаткових операцій — рахунок у Акціонерному товаристві «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» UA 193116470000026208000467747. Ця Постанова була відправлена виконавцем на адресу центрального відділення Ощадбанку. Протягом липня — серпня я неодноразово телефонувала на «гарячу лінію» Ощадбанку (тел.0800 210 800), цікавилась, коли мої кошти будуть розблоковані, однак такої інформації мені не надали. Консультант з Ощадбанку попередила, що я можу звернутись в місцеве відділення, мені відразу ж розблокують рахунок і я зможу зняти свої кошти. Коли я звернулась в місцеве відділення Ощадбанку, яке знаходиться за адресою м. Коростень вул. Михайла Грушевского,60, мені повідомили, що вони не можуть самостійно розблокувати рахунок, це можна зробити лише в центральному відділенні. Жодної інформації щодо термінів розблокування мого рахунку мені ніхто не надає, я не маю інформації щодо того, чи моє питання взагалі хтось розглядав чи збирається розглядати.
Враховуючи таку ситуацію, державний виконавець 21.07.2023 року виніс ще одну Постанову — про зняття арешту з коштів, оскільки рахунок UA 193116470000026208000467747 є виключно зарплатним, про що є виписка з Ощадбанку. 21.07.2023 року ця Постанова про зняття арешту з коштів була надіслана до центрального відділення Ощадбанку. Пройшов майже місяць, але немає жодного результату. Знову зверталась на «гарячу лінію» Ощадбанку (тел.0800 210 800) і знову мені рекомендують звернутись у місцеве відділення для розблокування рахунку, а в місцевому відділення мені в цьому відмовляють. Складається таке враження, що це все робиться свідомо. Потягом 2 місяців я не маю засобів для існування. Я є одинока мама, сама виховую малолітню дитину. Я і моя дитина маємо щодня чимось харчуватись, дитину треба зібрати і підготувати до школи, скоро осінь — треба чимось топити будинок, платити за електроенергію, купити газ. В мене немає жодної допомоги й чекати її немає звідки. Все, що я заробляю, в мене вираховують до останньої копійки. Від початку війни я свідомо не виїхала з України, я люблю свою країну і хочу жити і працювати тут. Однак, я і моя дитина, ми тут зайві. Те, що відбувається- це знущання. Під час війни залишити людей без засобів для існування — це означає винищити їх. Нас винищують. Нас не вбили російські окупанти, то нас винищують свої ж. Протягом двох місяців не розглядається жодна з Постанов, не надається жодна інформація щодо розблокування. Скільки можна чекати і як мені з дитиною жити? Борги треба віддавати, їх і вираховують, але не можна забрати все і приректи людину на голодну смерть, бо це вже є свідоме винищення.
Навіть у виконавчій службі підтверджують, що Ощадбанк- найпроблемніший банк. Таке враження, що цей банк вибрали інструментом для нашого винищення.
Ось такий емоційний відгук. Вибачте, але немає слів, це державний банк.
У 2007 році я отримала іпотечний кредит у Ощадбанку у м.Покровськ, вул. Маршала Москаленка буд 146. на суму 24 000 гр. У 2017 році його вчасно за графіком сплатила і закрила цю послугу у нотаріуса. Працівники кредитного відділу видали мені довідку про закриття кредиту. А 14 серпня 2023 року я випадково дізнаюся. що моя власна квартира знаходиться в іпотеці і я не маю права на неі. Працівники банка не проконтролювали сам факт зняття квартири з іпотеки і вона перейшла до зовсім невідомоі мені організацііі. Своєі провини працівники банку не визнали і не виправляють данну ситуацію. Я буду вимушена звертатися до суду для рішення проблеми.
Vasily Pupkindt 18 серпня 2023, 14:13
Прийшов оформити «Картку киянина», як отримувач пенсії за інвалідністю.
Віддав сіпівробітниці ІД-картку, пенсійне посвідчення, ід.код.
А вона каже, «не можемо оформити, бо ви не надали бумажку з місцем реєстрації».
Шановні, на дворі ХХІ сторіччя! ІД-картки існують вже років п’ять. Чіп NFC в ІД-картці можна зчитати будь-яким телефоном за наявності застосунку від НБУ, і на ньому вказано місце реєстрації! Ба більше, ми знаходимось не в селі, це столиця України, тобто відмазки, що «нема зчитувача» — то відмазки і більше нічого. Йдемо далі. Я — вже діючий клієнт Ощада. Всі мої дані, в тому числі скан-копія довідки про місце реєстрації повинні вже буду в моїй клієнтській справі. Звичайно, якщо Ощадбанк в курсі, що таке «клієнтское дєло» і навіщо воно потрібне.
Остання вишенька на торті вже в сторону Дії. Застосунок Дія в ситуації з Ощадом ніяк не допоміг. Для чого взагалі на цифрових документах QR-код позаду, я не уявляю, Ощад теж.
Номер відділення не вказую: не вважаю дівчат-співробітниць в чомусь винними, вони діють згідно з наявними в них інструкціями

А ще Ощад зняв з мене за переказ на карку іншого банку комісію, хоча ніде в тарифах на сайті про це не вказано і лімітів я не перевищував. Контакт-центр запевнив мене, що «це така карта», однак умов цієї картки на сайті я не знайшов. Звичайна жовта картка картка, оформлена місяць тому, коли я прийшов і сказав «я хочу відкрити пенсійний рахунок». Мабуть, всі «секретні» умови вказані на десяти сторінках договору (тропічні ліси нам вдячні за їх знищення). Але все гаразд, відтепер я просто вигрібаю всю суму з пенсійної картки готівкою і несу в інший банк, з яким «попроще».

Про нав’язування кредитної лiнiї і додаткової картки ще розповім. Як вважаєте, скільки карток від Ощаду отримає новий кліїнт-пенсіонер в місті Києві?
Вірна відповідь: чотири.
Одну жовту, бо треба ж якось гроші знімать.
Одну синю, бо «йде в пакеті і відмовитись не можна». На неї потім ще кредитний ліміт пришпандьорять.
Одну «картку киянина» (бо з нею проїзд в громадському транспорті безкоштовний, це буває корисно)
І, якщо ви не хочете носити з собою пенсійне-посвідчення картонку та готові бігати кожні три роки за новим, то ще й «електронне пенсійне посвідчення», яке теж є платіжною карткою.
Чотири картки, Карл! Чотири! Замість однієї. Я розумію, платіжні системи виплачують премії за випуск карток. Але чотири!
konferents2022 17 серпня 2023, 19:39
Відділення за адресою: Рівне, вул. 16 Липня, 6-А
При оплаті компослуг 17.08.2023 р. наближено о 18.00 хотів зарахувати решту на мобільний телефон, на що отримав повідомлення, що функція не працює. Запитав в працівниці банку на прізвище Бондар, як діяти, на що вона сказала або на благодійність або на картку Ощадбанку. Так як картки Ощадбанку в мене нема, то запитав, чи персоналу відомо, що функція перерахування коштів не працює, на що отримав ствердну відповідь. Запитав, а чому нема хоча би на папері повідомлення про це, на що персонал почав хамити, що треба мати картку Ощадбанку і що мені має бути сором за свою решту 36 грн., бо вони її можуть віддати з власної кишені. Не переношу хамства молодих жінок відвічі молодших мене. Лишив термінал без вибору жодної опціїї і пішов. На гарячій лінії повідомили, що опція перерахування решти на мобільний номер недоступна по всій Україні. Так як Ощадбанк хизується мільйонами клієнтів, скільки коштів від решти він залучив на «благодійність» примусово якщо хоча би з кожного взяли по 1 грн. Особливо на фоні скандалів мільйонних зарплат в місяць керівників банків. З голого по нитці — банкірам сорочка, при чому дуже дорога. Цікаво як перевірити відправку коштів на благодійність, дуже схоже на звичайне шахрайство, що прикривається вивіскою державного банку, з хамським персоналом.
була на пошті оплачувала посилку, все нормально і мені кажуть що недостатньо коштів, хоча коштів було більш ніж достатньо. подумала може якийсь глюк чи ще щось, позичила у знайомого гроші, оплатила посилку начебто все добре. приходить повідомлення від ощадбанку що у мене заборгованість на певну суму. так ось я не розумію звідки взялась ця заборгованість якщо при оплаті посилки все було нормально, а потім така ситуація
shevchouk 16 серпня 2023, 12:40
Відділення за адресою: Київ, вул. Срібнокільська, 3-Г
Було виконавче провадження, невелика сума 4103 грн, постанова стягнути судовий збір. Практично одразу його закрив 05.05 (пт) прийшло сповіщення про відкриття ВП, 08.05 (пн)кошти надійшли на рахунок виконавцю, всі нормальні банки одразу зняли арешт на цю суму на рахунках.

Якби і все, кінець історії, але ось настає 16 серпня і приходить сповіщення від ОщадБанку, що одразу на 2х рахунках заморожено суму 4103 грн на ВП. Телефоную на контакт-центр, ясна річ, що там нічого ніколи не знають. Буду звертатися до виконавця, щоб персонально для ощаду написав лист на зняття арешту.

Але бісить, чому найбільший банк країни не може перевірити в реєстрі МінЮсту, що те виконавче провадження, вже закрите більше 3х місяців.

Висновок — банк слоупок!
0687219041 14 серпня 2023, 16:56
Цей банк надає ваші дані 3 особам! Я була клієнтом 15 років, вчасно виплачувала всі кредити і все було добре. Цей банк надав мої персональні дані і мою кредитну карту обікрали на 67 тисяч гривень. Я мусила віддавати свої кошти, зичити у знайомих. Банк розуміючи всю ситуацію не дав мені жодної відстрочки, а вимагав ще проценти сплатити. В цьому банку багато шахраї кожний день майже зводять і представляються працівниками банку і просять пароль.
Khersonka 14 серпня 2023, 15:25
Прийшла до відділення банку для обміну дрібних коштів на більш крупні купюри, я працюю на касі маленького магазину, відвідувачі здебільшого пенсіонери, приносять багато копійок та залізних гривень. В мене каса заповнена повністю, та почала вже складати по пакетам, ці пакети я вирішила обміняти в відділенні, вийшло 300грн. Так як за законом України я повинна їх приймати. В банку спочатку мені відмовили, немов у них і так багато таких грошей, я спитала щож мені тоді робити. один касир щось тихо намагалась відповісти, та нехотіла брати, а друга Ангеліна почала на мене кричати, при людях, з силою штовхнув стілець вибігла на вулицю, грюкнув дверима, я в шоці! Наче вони зі своєї кишені мені гроші міняють. а що робити людям? Вже пройшло години три, я досі не можу оговтатись. Мене опозорили при людях, на районі де я живу… ніколи в житті не буду їх клієнтом, та буду всіх відмовляти від цього, з таким ставленням до людей! Я і раніше чула, що там працюють такі працівники, но не продавала цьому значення, до сьогодні. І це перше відвідування! (14.08.2023 приблизно 12.00- 12.30)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kolya12377 14 серпня 2023, 11:00
Владелец счета 4790729929003572 занимается кидаловом и продажей наркотиков. По предоплате никаких таблеток потом не высылает. Перевел ему в субботу в 15 30 где-то 481 гривну, в итоге молчок.
vasij 13 серпня 2023, 22:27
Відділення за адресою: Київ, вул. Червоноткацька, 35
Я Сковпень Василь, маю контузію через що погано орієнтуюсь, і інші великі проблеми зі здоров’ям, звільнений з ЗСУ. Чи може мені хтось допомогти розібратись, як так сталось що в мене з картки ощад 19.07.2023 було знято всі кошти? Найбільше мене цікавить як шахраї знали яка в мене там сума? Звідки вони мали мали інформацію скільки саме в мене на карті коштів? Хто зливає таку інформацію? Мені зателефонували з такого номера: 0443632158 представились що вони з служби безпеки ощадбанку, що вони проводять ідентифікацію карток ощадбанку, назвали мої Прізвище імя та побатькові, назвали повний номер моєї картки і повну сумму яка на ній! І я подумав раз вони знають всю інформацію що вони працівники ощадбанку. Також вони сказали назвати код з СМС але я після контузіїї не читаю СМС бо погано бачу, то так і сказав їм. Тоді вони запропонували мні подзвонити в ощадбанк, нажати 1, там мені повинні були назвати код, який я повинен був сказати їм для підтвердження що то моя карточка і я її власник. Як тільки я це зробив в мене з картки шахраї зняли всі кошти. Обдурили так. Заяву в поліцію я написав, але ніякого результату вже місяць немає. Але я вважаю інформація була злита саме співробітниками ощадбанку, а може і сама крадіжка була скоєна саме ними. Бо як вони могли знати все і моє ПІП і номер картки і саме головне звідки вони могли знати суму яка в мене на карті і ніщо для виявлення таких шахраїв не робиться. Хто тут читає не робіть таких помилок як я. Надії що гроші якось повернуться вже немає. То були кошти моя пенсія і похоронні на батька.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Masha2308 13 серпня 2023, 18:10
Хто користується кредитною картою ощадбанку, допоможіть будь ласка розібратись. На екрані банкомату відображаеться
Залишок:
+2088
В т.ч. кредитний ліміт:
+2000
Власні кошти 2088 чи 88 грн?
Poseydonus 12 серпня 2023, 14:47
Доброго дня, не пользовался картой ощада чуть больше года, банк по своей инициативе поставил лимиты на снятие наличных и перевод с карты на карту, нахожусь за границей, и не могу ни снять ни перевести в другой банк… Чтобы снять лимит нужно явится в отделение, а для того чтобы явится мне нужны средства которые есть на карте, к кому обратится чтобы убрали эти лимиты, на горячую линию не дозвонишся, а в чате одни и те же ответы
Margo2023 9 серпня 2023, 22:23
Прошу Нацбанк, ЕСБУ допомоги повернути вкрадені гроші і притягти до відповідальності людей, які причетні.
28.06. 2023 з депозитного рахунку без мого відома було знято за шахрайською схемою депозит. 1 серпня 2023 року без мого відома за шахрайською схемою були зняті кошти з пенсійного рахунку. Жодного підтвердження транзакції, попередження про зняття коштів чи повідомлення про переказ не надходило.
6 серпня при користуванні додатком Ощадбанка побачила, що всі кошти зняті. Я одразу звернулась по телефону до представників банку (на гарячу лінію) де мені повідомили, що було несанкціоноване списання коштів шахраями на картку іншого банку, після чого оператор заблокував мої картки, оскільки шахраї якимось чином заволоділи моїми даними входу в особистий кабінет банку.
7 серпня перебуваючи в Хмельницьку і звернувшись за допомогою до Ощадбанку по вул Шевченко 11, мені відправили вирішувати проблеми до відділення, де був укладен договір депозиту. 9 серпня приїхала до Одеси в відділення Ощадбанку по вул Небесної Сотні 10, де Дунь Н. А. керівник ТВБВ 1001510590 відділення надав виписку з рухом коштів по моєму рахунку. В виписці не було вказано жодної інформації щодо отримувача і призначення. Керівник банку не зацікавлен в вирішенні цієї проблеми, відправила до головного відділу і не прийняла заяву для внутрішнього розслідування Службою Безпеки Банку. Наразі заповнюю заяву на сайті кіберполіції.
Зауважу, свої персональні дані, логін і пароль особистого кабінету та дані картки нікуди не вказувала і третім особам не надавала.
Сума, викрадена у мене, є великою. Чому система безпеки банку дозволила без мого погодження здійснити переказ коштів на невідомий і, напевне, сумнівний рахунок. В результаті шахрайських дій я залишилась без засобів до існування.
Допоможіть.
З моєї виплатної картки 4 серпня 2023 року о 15.15 без мого відома було знято за шахрайською схемою пенсію, яка надійшла на мій рахунок 4 серпня 2023 року о 13.40. 6 серпня 2023 року при спробі отримати кошти в банкоматі виявилося, що кошти зняті. Я одразу звернувся по телефону до представників банку (на гарячу лінію) де мені повідомили, що було несанкціоноване списання коштів шахраями на картку іншого банку, після чого оператор заблокував мої картки, оскільки шахраї якимось чином заволоділи моїми даними входу в особистий кабінет банку та оформив звернення щодо шахрайства.
Наступного дня я звернувся до відділення банку для отримання виписки з рухом коштів по моєму рахунку. У наданій довідці не було вказано жодної інформації щодо отримувача та призначення платежу. Також в банку повідомили про те, що ними був направлений запит до обласного банку для отримання інформації про рух коштів на моєму рахунку, але до цього дня довідки я не отримав. 8 серпня 2023 року я, не діждавшись довідки від банку, подав заяву про шахрайські дії до поліції.
Звертаю увагу, що свої персональні дані, логін і пароль свого особистого кабінету та дані картки нікуди не вказував і третім особам не надавав.
Жодного підтвердження транзакції, попередження про зняття коштів чи повідомлення про вже зняті кошти мені не надходило. Сума, викрадена у мене, є великою, і я не розумію чому система безпеки банку дозволила без мого погодження здійснити переказ коштів на невідомий і, напевне, сумнівний рахунок. В результаті шахрайських дій я залишився без засобів до існування. Мені немає чим сплатити комунальні послуги та придбати життєво необхідні ліки (маю хворобу цукровий діабет ІІ ст.). Виникає відчуття, що банк зацікавлений в подібних шахрайських схемах за для свого збагачення.
Хотілося щоб Банк більш уважно ставився до захисту персональних даних клієнтів та забезпечив неможливість списання коштів з рахунку Клієнта без його підтвердження здійснення переказу, а також розібратись в ситуації, що склалась.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝