×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Персональный менеджер
Пользователь предоставила доказательство по запросу администрации сайта, подтверждающее, что она является клиентом или пользовалась услугами данного банка.
Написати коментар
Банк меняется и не в лучшую сторону
+ менеджеры по работе с ВИП клиентами, они на порядок квалифицированней и приятней чем в том же привате.
+ банк довольно лоялен к клиенту и часто готов идти на встречу, но к сожалению не в проблемах описанных ниже.
Слабые стороны банка которые мне не приятны.
— Скрытые комиссии при оплате в магазинах steam и psn(возможно и в других магазинах есть такое у банка), Ощадбанк берет 5% от покупки и отказывается внятно объяснять за что. При чем в магазинах цены в гривне и я плачу гривневой картой… У других банков такой проблемы нет, в связи с этим пришлось заводить карту другого банка и постоянно ее пополнять.
— Почти полная отмена смс и viber информирования, могли бы для держателей platinum и старше пакетов оставить.
Итог. Если вы планируете совершать покупки в интернете в крупных магазинах типа steam, то проходите мимо банка. А вот если вам для покупок продуктов в местном супермаркете, то банк довольно приятный.
Как итог банк терпимый, но с каждым годом задумываешься о его смене если такая тенденция на ухудшение сохранится.
Коментарі (10)
Персональный менеджер
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Персональное обслуживание
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Скарга
Написати коментар
Срок действия социальной карты
Написати коментар
Клиент-банк
Написати коментар
Как я имела депозит в ощадбанке
Написати коментар
ОЩАДБАНК
Це найгірше облуговування банків України.
Коментарі (1)
Агрессивно навязыают страховку
Я, естественно, культурно отказался, но так как моё предприятие обязывает оформить зарплатный проект именно в ощадбанке, то пришлось согласиться на оформление ИМЕННОЙ карты, к которой якобы страховку можно не брать.
Понятно, что руководство обязывает сотрудников банка впаривать страховки при любом удобном случае, в том числе обязательно при выдаче мгновенных карт.
Вот именно поэтому я всегда пользовался услугами приватбанка. Теперь, к сожалению, просто вынужден под давлением работодателя переходить на этот банк с «совковой» политикой, банк с таким наплевательским отношением к своим клиентам.
Считают людей за безвольное стадо, и напаривают всякую чушь, не переживая за отток клиентов, так как завтра к ним ещё нагонят безвольных госслужащих…
Цэ Эуропа!
Написати коментар
Ощад 24
Коментарі (2)
Отделение ощадбанка
Коментарі (2)
Закрываются раньше указанного времени
Написати коментар
Жалоба на руководителя
Написати коментар
Мій досвід зарплатної карти від ощадбанку
Коли змінили з дружиною банк для отримання зарплати і вирішили закрити картки Ощаду, зіткнули з наступним.
Я відключив смс оповіщення, щоб мені не знімало 7 грн в місяць, а воно виявляється при вході в ощад24 автоматично включає назад смс оповіщення і починає знову знімати по 7 грн в місяць, і це без відома і жодного оповіщення про зняття цих 7 грн.
Попросив співробітника банку закрити картку, закрив борг по кредитному ліміту. Співробітник взяв у мене заяву про закриття кредитного ліміту і сказав, щоб я прийшов через 4 дня, бо зараз він не може мені закрити картковий рахунок.
У дружини було близько 37 грн на рахунку, а картки при собі не було, і співробітники банку, в тому числі на касі, сказали що не можуть цими грошима поповнити номер мобільного телефону, тільки самостійно через ощад24 або через термінал. В результаті дружина вирішила закрити рахунок «подарувавши» ці 37 грн. Ощадбанку із вдячністю за зручність у користуванні послугами
Коментарі (2)
Новый развод от мошенников.
Коментарі (4)
Мошейники
Коментарі (1)
Навязывание карточки
Написати коментар
Будет так, как выгодно банку.
Написати коментар
Кредитні продукти цього банку - найгірші з усіх
Отримуючи зарплату на картку Ощад, мені видали кредитну картку з пільговим періодом, який мав би тривати 60 днів, а насправді він навіть 30 днів не триває. 20 липня 2020р. вніс на картку повну суму для відновлення пільгової ставки, у контакт-центрі це підтвердили, боргу вже не мав. І ось, прийшло 25 серпня, розрахункова дата і жодних списань за карткою дійсно не було і я заспокоївся, але, видно, дарма. Сьогодні, у небанківський день, вихідний, нерозрахункову дату, мені списали % з тієї картки у сумі 750грн., але оскільки на ній такій коштів не було, вона зайшла в мінус — знов виник офердрафт. При тому, готівкових операцій я минулого місяця не робив, але мені нарахували 650 грн комісії за покупки, за покупки? То яка це картка з пільговим періодом. Це найбільше нарахування ща карткою за всі роки користування нею? То це такі умови пільгової ставки? Нею взагалі не можна робиьи покупки, бо проценти вищі? Я нічого не розумію! В жодному банку такого нема. Так, до прикладу, в ПумбБанку я маю кредитку з удвічі більшим кредитним лімітом, але пільговий період там працює — кожні 62 дні я вношу всю суму на рахунок, роблю покупки і виходжу нуль. Всім своїм знайомим і на роботі скажу, щоб не обслуговувалися у цьому банку, що не розуміє, що таке кредитка з пільговим періодом, буду брати зп у іншому банку і при першій змозі закрию там всі свої рахунки. Шкода, що Ощад так зіпсувався, шкода за нашу державу, що його представляє такий банк, що не цінує своїх постійних клієнтів, і хоче забрати останнє, та ше в умовах карантину
Коментарі (6)