Мінфін - Курси валют України

Встановити

втрата клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Оксана Сак 23 грудня 2020, 14:58
Сьогодні мені потрібно було оплатити всього одну квитанцію, хотіла це зробити в Ощадбанку(Львів 196відділення), бо це було найближче відділення. Два рази відпрошувалась з роботи, простоювала чергу під дощем на вулиці, бо в середину впускають лише одну людину і два рази перед мною закривались двері на обід і на перерву. Приймає лише одна людина, двоє з боку сидять(комп’ютери не працюють) і відволікають розмовами. Питання: невже не можна зробити прийом в одні дні з 8.00, в інші до 19.00, як було колись, щоб люди, які мають такий самий графік могли звернутись в ваш банк. І невже, якщо є проблеми з технікою, працівник, який сидів весь час без комп’ютера, міг би сісти на робоче місце людини, яка пішла на обід і відпустити останнього клієнта. Плюнула, пішла в інший банк і сюди більше не прийду.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 грудня 2020, 17:38
Доброго дня! Сьогодні у деяких відділеннях дійсно були тимчасові технічні складнощі в роботі. Перепрошуємо за незручності. Вдячні вам за пропозицію щодо зміни робочого графіку, обов'язково його розглянемо.
З повагою, команда Ощадбанку.

Коментарі - 4

+
+5
zxc01012012
zxc01012012
23 грудня 2020, 16:21
#
Клиентоориентированность — это не конёк банка. Это гос. банк, поэтому забудьте о том, что ваши вопросы будут заинтересованы решать быстро и качественно. Есть другие альтернативы, так что берегите нервы, деньги, время и забудьте про Ощадбанк.
+
+5
Kuznetsov123
Kuznetsov123
23 грудня 2020, 19:11
#
Приват тоже госбанк, но в нем на клиента ориентированы. Просто в Ощаде вся политика высшего руководства направлена на ориентирование персонала, что клиент — это враг. Соответственно вся ниже стоящая вертикаль всё это выплёскивает на клиентов. Именно Ощад надо приватизировать, а не Приват, который несет «золотые яйца». Но ведь в госсобственности оставляют всё непотребство, а всё прибыльное раздают иностранцам.
+
+25
Qwerty1999
Qwerty1999
23 грудня 2020, 19:20
#
Оксана Сак
«Сьогодні мені потрібно було оплатити всього одну квитанцію»


Как вариант, в Ощадбанке есть ПТКС, через
которые можно проводить платежи самостоятельно.

Другой вариант, заходите с домашнего компьютера или смартфона
в вэб-банкинг Ощад24 и оплачиваете свою квитанцию.

Если нет активных карт Ощадбанка, то заходите в вэб-банкинг
того банка, который обслуживает ваш зарплатный проект.
Если у банка-эмитента зарплатных карт нет вэб-банкинга,
то регистрируетесь на сайте Portmone.com
и проводите свой платёж по свободным реквизитам
оплачивая зарплатной картой.
Ещё можно заказать БПК таких проектов как Monobank,
izibank, O. bank, TODObank — курьер вам доставит банковскую карту,
с которой в соответствующем приложении на смартфоне вы сможете оплатить
одну-единственную злочастную квитанцию, ну, а кроме неё ещё ежемесячно
провести платежи за услуги ЖКХ, оплатить мобильную связь и интернет.

Хотя можно не париться и продолжать отпрашиваться с работы,
чтобы только постоять в очереди в Ощадбанк без надежды на результат.
+
0
RosNaz
RosNaz
23 грудня 2020, 21:05
#
Согласен с Qwerty на 10 000%
Зачем тратить время и нервы на ожидание в очереди, если можно оплатить через Portmone.com, интернет-банкинг или мобильное приложение любого банка? Это время можно потратить, чтобы делать свою работу или провести дома с родными?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися