Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Tetiana Dziana 15 лютого 2021, 21:38
Відділення за адресою: Київ, вул. Сергія Берегового, 6
Нав*язали на роботі зарплатну карту ощадбанку, оформленням займалась бухгалтерія. Карта без пей-пасу, змінити карту на іншу можна лише в тому відділенні, де її відкривали. Навіть платної послуги такої нема, щоб відкрити будь-де. А вияснити, дету карту відкривали — не таке вже й просте завдання, тому що відповідь співробітника завжди одна — звертайтесь туди, де відкривали. Піди туди, не знаю куди.

А закрити рахунок в цьому банку — той ще квест. Прийшла у відділення, дівчина-адміністратор (єдина нормальна людина в тому відділенні) пояснила, що для закриття рахунку потрібно спочатку зняти з карти гроші, а потім звернутись до співробітника банку для закриття. Так як сума значна, одразу звертаюсь в касу. Там сидить хамувата жінка, просить назвати точну суму зняття. Я точної суми не знаю, прошу її перевірити баланс карти і видати усі власні кошти, щоб можна було закрити рахунок. Закатує очі, відправляє мене до банкомату, який на той момент не працював. З енної спроби вона таки виводить мені баланс з написом «Власні кошти — ікс гривень», щоб я подивилась і назвала їй точну суму. Всю суму я так і не змогла отримати, тому що це  *** мені заявило, щось типу «на решту розрахуєтесь в магазині, а рахунок ви сьогодні все одно не закриєте, треба йти в те відділення, де відкривали, а потім ще чекати 90 днів». Чому всі нормальні банки можуть обслуговувати клієнта в тому відділенні, де йому зручно, а з ощадом я повинна їхати на інший кінець Києва і тратити пів дня часу? А, ще при цьому касир паралельно спілкується з колегою і розповідає, як їй набридли ці клієнти за день. І нікого з них не бентежить, що я як клієнт теж це все чую.
Так на цьому історія не звершилась. Через кілька днів мені приходить повідомлення про нарахування відсотків по заборгованості. Виявляється, банк обдурює клієнтів, коли пише «Власні кошти», бо то насправді не власні, а доступні, тобто власні + кредитний ліміт.
При поповненні карти кредитний ліміт автоматично не гаситься, доводиться телефонувати в контакт-центр, де співробітник монотонно читає завчений скрипт. Таке враження, що спілкуєшся не з живою людиною, а з роботом. Добре хоч, що робот все ж зміг погасити цей кредитний ліміт з відсотками.
Я на 20 гривень не збіднію, але таке відношення банку до своїх клієнтів не викликає ніякого бажання мати з ним справу. Краще вже під матрацом кошти тримати, ніж довіряти їх таким хамам і обманщикам.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 лютого 2021, 12:38
Доброго дня! На даний момент закрити рахунок можливо дійсно у відділенні, де його було відкрито. Перепрошуємо за незручності. Продовжуємо роботу над масштабним проектом, після реалізації якого можливим буде провести будь-яку операцію в зручному відділенні. Це завдання потребує часу, сподіваємось на розуміння. Дану ситуацію хотіли б перевірити детальніше. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.

З повагою, команда Ощадбанку.
modez 15 лютого 2021, 19:16
Адреса безпредела «банка»
Місто Київ.
проспект. Правди 96.
26 грудня 2020 року, вирішив відкрити карту киянина для сплати комунальних платижив без комісії через сайт цкс. Прийшов в банк відкрив карту дали договір.
Далі так, Адреса (прописка у мене київська, я кореневий киянин). Але так як у мене немає пільг, обслуговування 120 грн за рік. Я погодився. Мені дали договір і сказали виготовлення картки два-три тижня… Чекаю 6 тижнів відпрашуюсь знов з работе. Прихожу, а карта невипустилося требо в совбез брати довідку. Я кажу вмене не пільгова карта глаза барана молодого соплека і все. Як мені наказати винних і отримати свою карту.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 лютого 2021, 12:21
Доброго дня! Потрібно перевірити деталі ситуації. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.
Дякуємо!
Проблема вирішена
Владислава Губенко 15 лютого 2021, 18:09
Відділення за адресою: Київ, вул. Героїв Севастополя, 33
12.02.2021 о 16:33:11 я обмінювала гривні на долари, попередила касира, що треба перерахувати гроші, так як не знаю точно суму наявних у мене коштів.
Безпосереднє обслуговування даною касиркою було грубе та неприємне, ніби я екстрасенс і точно знаю алгоритм дій, тому повинна сама знати, що маю робити і коли. Касир двічі перераховувала гроші, не могла порахувати решту, і взагалі я вперше мала такий досвід довгої операції обміну.

Через 10 хвилин, коли я вже покинула відділення, мені на телефон почалися дзвінки з міського та особистого телефонів. Так як я поспішала на транспорт в інше місто, вирішила потім розібратися, але не змогла ігнорувати такий потік дзвінків. Взявши трубку почула «Ти мені не додала 600 грн, повернися і віддай». Я почала казати, що я вже в трамваї, мені треба поспішати на транспорт, тому я не маю можливості повернутися, і взагалі я ж не винна у тому, що трапилося. На це мені почали кричати у трубку: «Я зараз викличу на тебе службу охорони!!! У мене є твій номер!!! Я маю класти свої гроші!!! Ти мені не додала 700 (вже 700!) гривень!!!». Я пропонувала, щоб вона поклала свої кошти, а я повернуся в понеділок до Києва і поверну їй їх, але крики продовжилися. В результаті, так як я була вже на нервах, мене довели до істерики, нервового зриву. Через залякування я повернулася у відділення, де, доки мій хлопець віддавав їй кошти, я ревіла і не могла заспокоїтися. Три робітники відділення заспокоювали мене і пояснювали, що касир переплутала операції купівлі і продажу, тому порахувала мені по іншому курсу.
Даний касир навіть не вибачилася!

Мені не шкода грошей у даній ситуації, мені шкода моїх нервів. А ще прикро, що я слухала погрози і залякування не через мою якусь помилку або спробу обдурити банк, а через помилку цієї касирки, яка не мала права так себе вести і розмовляти.
Їй пощастило, що вона натрапила на людину, яка й так хвилювалася з інших причин і була у тому стані, коли легко вивести з рівноваги.

Врешті-решт свій транспорт я пропустила.
Шкодую, що не послухала хлопця, не плюнула та не залишила цього касира саму розбиратися з проблемами, які вона створила.

Сподіваюся, керівництво звернуло на це увагу.

Сумніваюся, що зайду туди ще раз. (Хоча інший касир, до якого потрапляла раніше, неймовірно приємна людина, яка з посмішкою обслуговує кожного).
Ощадбанк
Відповідь банку
16 лютого 2021, 12:17
Доброго дня! Дякуємо, що повідомили нам та детально описали ситуацію. Деталі інциденту обов'язково перевіримо.

З повагою, команда Ощадбанку.
Полезный комментарий
Владислава Губенко 16 лютого 2021, 15:19
Відмітила заявку як вирішену, так як був дзвінок від керівництва відділення. Пояснили щодо покарання вказаного робітника.
Претензій до роботи інших не маю.
Сподіваюся, що даного касира приберуть, щоб інші клієнти не мали такого досвіду, який отримала я.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
g007 15 лютого 2021, 10:39
, 12 февраля 2021, 18:29
Доброго дня! Інформація про відключення Ощад 24/7 через непроведення операцій не відповідає дійсності. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення номер телефону, з якого вам телефонували. Обов’язково перевіримо детальніше." Представитель Ощадбанка обманывает. Звонок действительно был. Что касается номера телефона, я не думаю, что автор ответа вспомнит с которого номера ему звонили в конце прошлого года. Банк тупо звонит клиенту пытаясь хотя бы обманом вынудить совершить какую нибудь операцию через Ощад24/7. И второе, банк нагло врет, что я входил в Ощад 24/7 в 3 часа ночи, поэтому подключили SMSбанкинг. Я им не пользовался с момента закрытия депозита. Банк обманывает клиентов пытаясь хоть таким образом что-то заработать. Особенно не рекомендовал бы пользоваться услугами этого банка пенсионерам.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 10:53
Доброго дня! Ми би з радістю перевірили інформацію щодо дзвінка. На жаль, нам потрібно трошки більше деталей. Як мінімум, номер телефону.

Проведення або непроведення операцій через Ощад 24/7 не впливає на можливість користування сервісом.
За бажанням, ви можете зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 відключити смс-інформування та закрити реєстрацію в Ощад 24/7.

З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zulikos 13 лютого 2021, 22:22
Я клиент этого банка уже давно и решил взять кредит, то есть увеличить лимит кредитной карты которую они мне навязали в приказном порядке или не поменяют заработную, оформил у них в отделении и уже жду согласия 2 недели, так может через пол года, деньги дают на нужды которые людям надо решать в пару дней. Самый худший банк в мире.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 9:45
Доброго дня! Рекомендуємо вам звернутись до відділення банку для уточнення інформації щодо розгляду кредитної заявки. Для зручності це можливо зробити в телефонному режимі. Контактні номери розміщено на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/map
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 лютого 2021, 9:32
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 17.02.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
Вита Хижняк 13 лютого 2021, 14:57
Добрий день! Не можу закрити кредитний ліміт по зарплатній карті (відкрита в Києві), проживаю наразі в Кіровоградскій обл., де в відділенні ощадбанку мені відповідають, що вони бачать тільки дані по області. Написана мною заява на закриття кредитного ліміту нічого не вирішила і до Києва не дійшла. По телефону гарячої лінії мені даже не можуть озвучити суму боргу. Змогу приїхати не маю доглядаю інваліда 1 групи.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 9:40
Доброго дня! Для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення. Перевірте, будь ласка.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
Olga3426 12 лютого 2021, 12:44
Тисменицькому відділенні Ощадбанку дуже жахливе ставлення директора відділення до клієнтів банку які приходять проводити різні платежі та отримувати пенсію вона до всіх підходить і висловлює свої невдоволення то ви не так то ви не втому віці, будь ласка проведіть з нею роз«яснювальну роботу чого люди мають від неї страдати. У неї що немає роботи що вона завжди ходить по залі і коридорі.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 лютого 2021, 18:31
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Перегляньте, будь ласка.
Проблема вирішена
Nik270976 12 лютого 2021, 10:33
Вже пройшло дві неділі як виконавець надіслав постанову про розблокування соціального та пенсійного рахунку, а Ощадбанк й досі не розблокував рахунки. Куди я тільки не звертався і на гарячу лінію, і в відділення- ніхто нічого не знає. Шановний Ощадбанк, розблокуйте рахунки, в мене це єдине джерело моїх доходів. Дякую
Ощадбанк
Відповідь банку
12 лютого 2021, 18:30
Доброго дня! Ситуацію обов'язково перевіримо та надамо вам зворотній зв'язок.

З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
g007 12 лютого 2021, 0:17
Наверное дела у Ощадбанка совсем плохи, если при новом руководителе они решили зарабатывать на пенсионерах. Месяца два назад мне позвонили из банка и сообщили, что я не осуществляю платежей через Ощад 24, поэтому, если в ближайшее время я не сделаю никаких платежей, мне прекратят предоставлять эту услугу. Поскольку мне он не нужен, меня это не волновало. Через месяц я забрал депозит, аннулировал карты, оставил только, карту киянина«, поскольку к ней привязаны все льготы. Естественно без средств на ней. Вчера получил сообщение о подключении мне SMS банкинга. Потеряв свое личное время на процедуру отключения я избавился от этой услуги. Девушка задала несколько вопросов и по окончанию предупредила о том, что деньги за подключение все равно снимут. К ней никаких претензий, обслуживание на надлежащем уровне. Также сообщила, что SMS банкинг подключается автоматически при входе, или попытке входа в Ощад24. Во втором пункте как раз и кроется, развод». Вам делают подключение SMS банкинга и заявляют, что кто-то пытался войти в Ваш аккаунт. 7 гривен не такие уж большие деньги, но пенсионеры обычно не внимательные, могут не прочитать SMS и, если на карте нет денег, через месяц овердрафт, затем штраф за просрочку платежа. Да даже по 7 гривен с такого количества пенсионеров сумма выльется в несколько миллионов, достаточных для выплаты премий новому руководству. Такого беспредела в Ощадбанке даже раньше не было.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 лютого 2021, 18:29
Доброго дня! Інформація про відключення Ощад 24/7 через непроведення операцій не відповідає дійсності. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення номер телефону, з якого вам телефонували. Обов'язково перевіримо детальніше.
Підключення смс-банкінгу до картки, по якій здійснюється реєстрація в Ощад 24/7, відбувається автоматично для можливості користування сервісом. У разі, якщо клієнт не бажає користуватись особистим кабінетом Ощад 24/7, реєстрацію можна закрити через оператора контакт-центру. Таким чином, послуга не буде підключатись при вході в додаток, поки не буде створено нову реєстрацію.
g007 11 лютого 2021, 9:40
Банк самовольно подключает SMS банкинг, несмотря на то что закрыт депозит, и многократное подтверждение, что в подобной услуге не нуждаюсь. Какого … я должен терять свое время и деньги из-за без… клерков, навязывающих ненужные услуги.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 лютого 2021, 10:33
Доброго дня! Ви можете відключити послугу смс-інформування через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
Yrtukhvatullin 10 лютого 2021, 16:58
Відділення за адресою: Київ, вул. Володимирська, 27
21.01.2021 обращался в отделение банка.
Подписал заявление на закрытие карты и счета.
На сегодняшний день 10.02.2021 карта и счет не закрыты.
При этом сегодня обнаружил, что списали плату за годовое обслуживание.
Прошу аннулировать плату и закрыть счет с картой.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 лютого 2021, 10:23
Доброго дня! Закриття рахунку відбувається впродовж місяця від написання заяви для проведення остаточного розрахунку з банком в день білінгу. Комісію за обслуговування картки передбачено тарифами банку:
https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
core499 10 лютого 2021, 15:47
Где вы видели платный интернет банкинг? Не видели? А вот в ощаде за него нужно платить. Не верите- объясняю.
Оператор колл центра убеждает что интернет банкинг бесплатный, но с вас будет каждый раз списываться комиссия за смс информирование при входе в ИБ. А отключить информирование нельзя. Вот такая дурацкая запутанная логика. И даже если вы не пользуетесь им, но вдруг однажды зашли- с вас спишутся деньги, если вы раб ощадканка и у вас есть какие либо счета. А если у вас 0 на счету, то поздравляю, теперь вы должник банку! Поэтому очень советую обрубить всевозможные каналы с этим банком. Вдруг ему завтра стукнет в голову взымать деньги за звонки в колл центр или за вход в отделение или за то что у вас есть карта банка.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 лютого 2021, 10:29
Доброго дня! Підключення смс-банкінгу до картки, по якій здійснюється реєстрація, відбувається автоматично для можливості користування сервісом. При цьому створити реєстрацію можна по будь-якій картці, в тому числі з безкоштовним смс-інформуванням. «Моя карта» оформлюється в будь-якому відділенні миттєво та безкоштовно. Детальніше за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/my-card
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 лютого 2021, 8:52
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 11.02.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Виктория Бульбаха 10 лютого 2021, 10:55
Позвонила на гарячую линию чтобы узнать пришел ли мне денежный перевод (знаю номер перевода). Перевод я не ожидала, но получила смс от Ощадбанка, возникли сомнения. И чтобы не тратить нервы и время я решила поинтересоваться у гарячей линии. Итог: у них нет технической возможности проверить это (могут лишь если перевод осуществлялся на карту, а если на отделение- то нет!!!) Предложили назвать адреса в моем городе где я могу выяснить судьбу этого перевода. Всё! Занавес!
Ощадбанк
Відповідь банку
10 лютого 2021, 11:47
Доброго дня! На жаль, не всі перекази можливо відслідкувати в телефонному режимі, саме тому вам рекомендували звернутись до відділення та запропонували підібрати зручне для вас. Перепрошуємо за незручності.

З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
svetluna 10 лютого 2021, 10:07
Клиентов не ценят, грубят. заблокировали пенсионую карту. Некто нечего не может расказать. Звонили и на горячую линию и ходили в банк по местужительства никто нечего не знает счет заблокирован полностью. как жить чем платить за воду, за газ, за свет.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 лютого 2021, 11:50
Доброго дня! Хотіли б розібратись в ситуації детальніше. Написали вам в особисті повідомлення. Перевірте, будь ласка.
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 лютого 2021, 19:22
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 11.02.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Olya08101981 10 лютого 2021, 8:27
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Головна, 97
Клиентов не ценят. Перевыпуск карточки занимает от 14 дней до … У меня расчетный счёт в ощад банке. С расчетного счета, для снятия налички, перекидываются деньги на карточку. Были в другом городе, были проблемы с карточкой… Ни колл центр, ни другие отделения не могли помочь, все вопросы решаются исключительно на отделении открытия карточки. 20.000 грн есть, а их никак не снимешь. ЛЮДИ, Думайте 4 раза, прежде чем связаться с ощадом. ВТОРАЯ ситуация. У меня снимают деньги за смс банкинг. О том, что закончился срок действия карточки в смс не оповестили. Опять большая сумма зависла от 14 до… дней. Деньги на счету есть, но политика банка такая, что снять не можешь, потому что АЖ минимум 14 дней перевыпускают карту. Это ДИКОСТЬ.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 лютого 2021, 14:43
Доброго дня! Зазначимо, що кошти знаходяться на рахунку, а картка — ключ до цього рахунку, за допомогою якого проводяться операції. Відповідно якщо картка неактивна, відсутня можливість зняти кошти з її допомогою. В таких випадках можна провести зняття безпосередньо з рахунку за окремою процедурою, це можна зробити в будь-якому відділенні в межах області, де відкрито рахунок.
Окремо смс-інформування про закінчення терміну дії картки не здійснюється. Якщо картка знаходиться на перевипуску, зняти кошти можна в будь-якому відділенні банку з паспортом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alesia123 9 лютого 2021, 19:06
Добрый вечер ситуация такова, хотела оплатить авиабилеты с карты Ощадбанк, на сайте авиакомпании выдало ошибку об оплате, но! деньги с моей карты ушли, ни денег ни билетов, звоню каждый день операторам в Ощадбанк у них то авиакомпания виновата то «погода плохая«пришлось покупать билеты с другой карты. Хочу вернуть свои деньги, мне посоветовали в Ощадбанк обратиться в авиакомпанию, я обратилась, никакие средства им не поступали, в Ощадбанк сказали вернут деньги в течении 72 часов после оплаты, прошла неделя, где мои деньги? Куда обращаться?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 лютого 2021, 11:27
Доброго дня! При проведенні операцій сума на рахунку спочатку блокується і очікує списання. Можемо припустити, що суму було тимчасово заблоковано, проте підтвердження з боку отримувача не надійшло і відповідно суму списано не було. Ви можете зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 та перевірити блокування суми на рахунку. В такому випадку максимальний термін очікування списання коштів 30 днів, після чого сума розблоковується автоматично.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Luzufer 9 лютого 2021, 14:47
Ощадбанк, что у вас происходит??? Вы вообще работаете??? Уведомление о снятие ареста со счета вы получили 8.02.2021 в 7:45 и в ответ тишина, даже перестали отвечать на сообщения. Когда будет снят арест со счета??? Сколько можно разбираться?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 лютого 2021, 16:33
Доброго дня! Написали вам відповідь в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Liuda22 9 лютого 2021, 14:17
Відділення за адресою: Київ, вул. Вінстона Черчилля, 35
Завершується дія договору по депозиту. При відвідуванні відділення на Червоноткацькій 35 наголосили, що потрібно напередодні завершення дії договору зателефонувати у відділення й «замовити» гроші, які будуть зніматись. Як це зробити — додзвонитись, якщо слухавку не підіймають?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 лютого 2021, 16:46
Доброго дня! Такі випадки можливі в період високої завантаженості відділення, оскільки в пріоритеті знаходиться обслуговування клієнтів, що звернулись особисто. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ми передамо інформацію і з вами зв'яжуться.

З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
380951102997 8 лютого 2021, 22:43
Мошенница Ощад Банка обманула на 950 грн. И заблокировала и инсте её номер карты 5167 8031 2272 3286 Завтра иду в полицию писать заявление!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 9 лютого 2021, 10:08
Доброго дня.
Розслідування випадків шахрайства, а також розшук та затримання злодіїв знаходиться поза юрисдикцією банку. Цим займають правооохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти будь-яким необхідним чином
У випадку, якщо ви зіткнулися з шахрайством рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів для написання відповідної заяви.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
olya1206 8 лютого 2021, 21:03
Обслуговування гарне, картку зробили швидко
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 9 лютого 2021, 9:32
Доброго дня!
Дякуємо за ваш відгук!!!
Намагаємося кожне звернення до установи банку зробити комфортним та якісним.
Гарного Вам дня=)
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 лютого 2021, 19:16
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.02.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.85
PLN 11.05 11.9
USD 41.8 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.85
PLN 11.05 11.9
USD 41.8 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝