Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Женя Неклюдова 5 березня 2021, 11:12
Додадкова картка, була замовлена через дододок, зайдіть,і подивітся, где там написано скільки буде коштувати додадкова картка, а ще коли я робила відміну.Дуже смішно, що в мене, навіть договору нема цієї картки, тільки пенсійної, в це та, що в ощаді сама *** та дишева, як можна брати кошти за те, за що я навіть не розписувалась при полученні, бо вона в банку. годовий спис коштів це 12 місяців, а не 06.2020 замовила, 03.2021 списали, деж річний, коли не 12 місяців? а кошти дитячі я вже перевела в другий банк, так що списуйте до 2029 року що хочте, я нічого окрім пенсійной не отримувала.))Читати треба, це писати надо так, щоб людина не вичитувала чи щукала де і скільки вона буде коштувати. Все просто картка коштує стільки ,і скільки обслуга, як в усіх нормальних банах, звічно окрім вашого.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 березня 2021, 11:35
Комісія за річне обслуговування списується після випуску картки і далі щорічно. Договір комплексного банківського обслуговування доступний на сайті, як і тарифи банку: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe

Рекомендуємо ознайомитись із даним документом, зокрема розділом ІХ «Відповідальність клієнта та банку» передбачено порядок відповідальності за невиконання умов Договору.
OlehPanasiuk 5 березня 2021, 0:55
Оформлювали у данному віділенні Ощадбанку «Картки Киянина» для бабусі з дідусем, зайняло це часу небагато, менеджер, що нас обслуговувала, Діана Бубнівська швидко та зрозуміла пояснила переваги володінням карток киянина. Дідусь ліквідатор Аварії на ЧАЕС, а бабуся герой соціалістичної праці, завдяки сприянню головного економіста Наталії та керівника Юлії, нас прийняли без черги, менеджер Діана з розумінням віднеслася до дідуся, що має дефекти мовлення через хворобу та все чітко, не поспішаючи пояснювала про оформлення карток. Касир Катерина, також, швидко та без черги оформила всі необхідно операції, що необхідні були для оформлення карток киянина. Хочеться подякувати співробітникам даного віділення ощадбанку за високий професіоналізм та доброзичливе відношення до клієнтів.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 березня 2021, 9:16
Доброго дня! Раді, що ви залишились задоволені якістю обслуговування. Дякуємо за ваш відгук.
Проблема вирішена
Женя Неклюдова 4 березня 2021, 20:34
Я замоаляла карту на получення дитячих, це те, що при народження дитини. Встановила додаток ощад 24, в користувалась… через деякись час знайшла там, що можна замовити до основної картки додадкову, скільки це буде коштувати в додатку не було написано, замовило, з мого рахунку списали 300грн. Я дзвоню, хочу зробити відміну мене, послали, сказавши, шо вони не можуть скасувати дію. Карту я так с банку і не забирала. через пів року мені на вайбер приходить смс, що я повинна заплатити 200 за картку, якої в мене навіть нема. Дзвоню, спочатку сказали що мене не чутно, що мені передзвони треба, передвонюю мені говорять, що це спочатку за випуск картки, потім, за користування (це при тому що вона досих пір лежить у банку), що все по договору, якого нема, бо все було онлайн… 500 грн. за карту, яку навіть в руках не тримаф,.А зараз ще з дитячих будут списувати, а дитячі це 860 грн. Нема слів.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 березня 2021, 9:14
Доброго дня! Комісія за випуск картки списується не залежно від факту отримання її у відділенні, оскільки картка виготовляється персонально згідно вашого замовлення. Розмір комісії передбачено тарифами обслуговування: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
У разі виникнення додаткових питань щодо тарифів, ви завжди можете звернутись до контакт-центру або написати нам.

З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Светлана Николаева 4 березня 2021, 16:58
С Ощадбанком абсолютно плохо все. Сегодня зашла с мамой-пенсионеркой в славянское отделение, расположенное по адресу ул. Почтовая, дом 44. Мама хотела снять деньги в кассе. Кассир попросила меня отойти и начала агрессивно втюхивать маме страховку на 200 грн. Да, была предложена и альтернатива — взять доллары. Поскольку мама отказалась, кассир сказал, что не выдаст ей деньги в кассе. Когда мама потребовала сказать, на каком основании ей отказывают, кассир согласилась выдать 5 000 грн (надо было снять 6 000). Потому как страховку не купили.
В общем, взяла мама эти 5 000 грн, после чего отошла от кассы. Я позвонила на горячую линию ощадбанка, уточнила информацию. Оператор сказала, что ограничение в 5 000 существует для тех, кто пришел без карточки. Я попросила не класть трубку, мы вернулись к кассиру и потребовали объяснений. Кассир разговаривала с мамой, сказала, что на самом деле она не может дать деньги, потому что их нет в кассе, о чем она сразу якобы и предупредила. Но это неправда, она настаивала на покупке страховки! Абсолютно ничего о том, что в кассе у нее нет денег, она не говорила, пока от нее не потребовали объяснений с оператором горячей линии на проводе. Отвратительно, я такого днища еще не видела, разводить пенсионеров на 200 грн. Самое мерзкое заведение, с которым я сталкивалась, и поразительно наглая девица-кассир, врет и не краснеет.

По загадочной причине в перечне отделений нет «Почтовая 44.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 березня 2021, 17:38
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалась. Ситуацію обов'язково перевіримо. Напишіть, будь ласка, ПІБ та номер телефону в особисті повідомлення. Наперед вдячні.
hriker2 4 березня 2021, 12:46
Главное что должен знать клиент ОЩАДБАНКА: это то, что если в банкомате или в Ощад24 Вам показывают сумму скажем 5000 грн., то это далеко не факт что именно эта сумма есть на вашем счёте…
Дальше: В начале марта, случайно в Ощад24 заметил что за один и тот-же месяц мне были начислены проценты на остаток собственных средств… и одновременно сняты стандартные проценты по кредиту. Почему-то мне это показалось не очень логичным… Тем более что я был абсолютно уверен что никогда и никакого кредита не брал, и этой картой часто рассчитывался бесконтактно и на ней всегда оставлял личные средства.
Своими сомнениями, онлайн, поделился со службой технического отфутболивания клиентов… через неделю получил стандартный ответ типа: «сам дурак, читай договор». А поскольку читать банковский договор для «простого смертного» занятие неблагодарное, и в любом случае банк всегда прав… а если клиент с этим не согласен пусть читает договор! Тогда остается одно — звонить на горячую линию отфутболивания клиентов… И о чудо! После общения с четвёртым суперспециалистом (три из них даже не пробовали вникнуть и прояснить ситуацию) мне таки удалось добиться ответа! Оказывается что деньги которые «упали» на карту 17.12.20 г. в 11:53 были зачислены на следующий день, и получилось что я снимая «наличку» 17.12.20 в 12:20 «влез» в кредит (правильнее сказать снял 500 грн. овердрафта). НО ТОГДА ВЫХОДИТ ЧТО СУММА КОТОРАЯ ОТОБРАЖАЕТСЯ В ОЩАД24 И БАНКОМАТЕ, ОТЛИЧАЕТСЯ ОТ СУММЫ КОТОРАЯ ДЕЙСТВИТЕЛЬНО НАХОДИТСЯ НА СЧЁТЕ!!!
Но и это ещё не всё: оказывается что на время карантина, банк не гасит тело кредита при поступлении средств на ваш счёт, а просто берёт с него проценты… даже не заикаясь что у вас есть кредит. Интересно сколько тысяч % наросло если бы карантин длился скажем лет пять?
В общем «гуманизм», «кристальная честность», «забота о клиенте» а также техническая сторона этого банка «выше всяких похвал». БУДЬТЕ БДИТЕЛЬНЫ!
Ощадбанк
Відповідь банку
4 березня 2021, 15:00
Доброго дня! У разі, якщо операція виконується і фінансове зарахування не відбулось, в особистому кабінеті Ощад 24/7 ви бачите суму в розділі «тимчасово заблоковані кошти». Для уникнення овердрафту рекомендуємо проводити операції після фінансового зарахування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ml0957562158 4 березня 2021, 10:24
В связи с низкой квалификацией сотрудники не могут ИСПОЛНЯТ достойно свои служебные обязанности, дают неверные консультации, а потом просто боясь ответственности дурачат не отвечают на телефонные звонки. Пенсионерка 89 лет с августа месяца прошлого сидит без пенсии. На нервной почве ухудшилось зрение и слух. А пенсионная карта лежит в кассе отделения бака, которую сотрудники отказываются выдать под разными предлогами. НЕ БАНК, А КОШМАР. Неужели нет управы на разгильдяев и бессовестных и безразличных работников?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 березня 2021, 11:32
Доброго дня! Отримати картку до рахунку може власник рахунку або довірена особа. Виключення — ЕПП, яке можливо видати виключно власнику рахунку. При цьому по довіреності можливо також зняти кошти.
Nezabudka60 3 березня 2021, 23:13
Відділення за адресою: Київ, вул. Миколи Закревського, 47
Оформляла в прошлом месяце карточку киянина, и девушка Ирина, сказала что она платная и стоит 150 грн, за оформление на 5 лет. Когда пришла Домой увидела, что это страховка. Когда получала карту, пробывала добиться чтобы мне вернули эти деньги, тем более в договоре там было написано что этот договор можно аннулировать втечении 14 дней. но мне отказали. Я пенсионер пенсия Маленькая, за эти деньги лекарства могла купить. Некрасиво отношения, плюс обман пенсионеров.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 березня 2021, 10:02
Доброго дня! Хотіли б перевірити дану ситуацію. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Обов'язково надамо вам зворотній зв'язок.

З повагою, команда Ощадбанку.
Yarosh37 3 березня 2021, 21:08
Хочу выразить свою благодарность сотрудникам отделения г. Селидово Гоголя 2. Моей маме 1937 г. р. нужно было открыть счёт в банке для получения помощи, т.к. мама уже в возрасте ей тяжеловато обратится самостоятельно в отделение, и когда у меня появилась возможность сопровождения ее, это было уже за 20 мин до закрытия, с машины ее завести в отделение это целая проблема. В другом банке нам просто отказали. А тут наоборот с пониманием, очень внимательно и трепетно отнеслись к моей маме, учитывая ее возраст и скверный характер даже она осталась довольна. Ей быстро открыли счёт, и предоставили возможность получение карты в машине. Спасибо большое экономисту Маковей Елена, отделу пластиковых карт и заведующей кассой за быстроту обслуживания, слаженности команды и человеческому отношению. Благодаря таким как вы в ваш банк охото возвращатся!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
4 березня 2021, 8:35
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук та довіру.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
Visitors 3 березня 2021, 15:09
Пол года назад, якобы по ошибке, они сняли деньги со счета, и не могут их вернуть назад. 6 месяцев они не могут вернуть клиенту деньги которые по сути украли. А в оправдание говорят только «не только у Вас такая проблема»
Ощадбанк
Відповідь банку
3 березня 2021, 15:53
Доброго дня. Написали вам в особисті повідомлення для уточнення інформації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Іванка Грищенко 3 березня 2021, 11:08
5167 8031 1836 1703
Пишеніна Олена — Беруть передплату і пропадають.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 березня 2021, 14:13
Доброго дня!

В даному випадку рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів із відповідною заявою для проведення розслідування.
Проблема вирішена
Svetlankavz2021 3 березня 2021, 9:42
16 лютого 2021 р. я замовила через чат-бот в Телеграмі картку для своєї дитини (Лайк'ю), з банку мені ще заталефонував консультант, у якого я уточнила строк виконання замовлення. Консультант назвав строк 14 днів. Мене це влаштувало, бо картка мала б стати подарунком дитині на день народження. По закінченню 14 днів ніякої інформації по картці немає (крім стандартних фраз чат-боту). 03 березня я поспілкувалася з консультантом Ощадбанку Катериною, після чого мені прийшло смс-повідомлення, що орієнтований термін доставки ще 9 днів. Виникає питання, якщо ви надаєте послугу, навіщо вказуєте неправдиву інформацію, вводячи людей в оману?
Ощадбанк
Відповідь банку
3 березня 2021, 10:12
Доброго дня! Приносимо вибачення за причинені незручності та затримку у виготовленні картки. Сподіваємося на подальшу співпрацю.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
Вячеслав Сургай 2 березня 2021, 20:33
предложили кредит 80 от. г. Харьков, оформил, решил закрыть досрочно по причине больших процентов. 1.03.21 пришел в отделение написал заявление, на заявлении напечатали дату 2.03.21.на заявлении рукой поставил дату1. 03.21.вечером позвонила доценко анна и объяснила, что надо доплатить10грн, я доплатил, сегодня снова позвонили и попросили доплатить 1800 грн. процентов, хотя 1.03.21 была названа совсем другая сума. звонок на горячую линию ощада ситуацию не прояснил.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 березня 2021, 9:49
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо детальніше.
Проблема вирішена
Alexanderrrr 2 березня 2021, 10:29
Пополнил телефон через мобильное приложение, деньги списали моментально, перевод оператору (якобы) до статуса выполнено проходил сутки. Как результат ни денег ни пополнения на телефон нету. Оператор говорит оплата статус выполнено, если нет обратитесь в филиал где вы карту открывали, для написания заявления. На данный момент я нахожусь в другом городе и обратиться в другой филиал я не могу. Это цырк, один банк, одна система, а в другой филиал вы не можите обратиться, КАК так. Я клиент банка, а не данного филиала.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 березня 2021, 11:16
Доброго дня! Рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 та звірити номер телефону, який було поповнено. Якщо номер було вказано вірно і операцію виконано успішно необхідно звернутись до мобільного оператора для уточнення інформації.
Проблема вирішена
Леся Стрийська 1 березня 2021, 14:08
Доброго дня. 28.01. 21р. оплачувала товар в одній із торгових мереж картою Ощадбанку. Оскільки товар мені не підійшов цього ж дня зробила повернення. Минув місяць з моменту повернення. Гроші на карту так і не прийшли. Операція про купівлю висить в статусі «виконується». На гарячій лінії сказали очікуйте повернення за 30 днів. 30 днів пройшло. Де мої гроші?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 березня 2021, 16:44
Доброго дня! Для того, аби предметно перевірити статус проведеної операції рекомендуємо звернутись до контакт-центру за номером телеону 0-800-210-800. Оператор перевірить інформацію і зможе повідомити, чи було розблоковано суму.
Mala1407 1 березня 2021, 11:49
Предвзятое отношение до клиентов со стороны сотрудника Алены, которая договаривается с посторонними людьми о выдачи карты без паспорта, это недопустимо.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 березня 2021, 14:12
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення для уточнення інформації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
swzakvaski 28 лютого 2021, 18:44
Номер карты мошенника 5167 8031 0297 3208. ФИО не предоставил. Берет предоплату и исчезает. Полиция 👮‍♀️ заявление не принимает сумма в 250 грн. Но с каждого по не многу собирается большая сумма. Посмотрите движение по карте … заблокируйте карту!!! Спасибо
Ощадбанк
Відповідь банку
1 березня 2021, 10:44
Доброго дня! На нашому сайті необхідно заповнити форму за посиланням, обравши розділ «повідомити про шахрайство»: https://www.oschadbank.ua/ua/callback

Також рекомендуємо звернутися до кіберполіції та написати відповідне звернення. Це можна зробити тут: https://cyberpolice.gov.ua/declare/
Микола Гуцуляк 27 лютого 2021, 21:49
У 2015 році прийшлось оформити карту в Ощадбанку для виплати заробітньої плати (договір 214061), мені відразу нав’язали платне смс інформування, хоча я не хотів, сказали що без нього ніяк, подумав що 7 грн у місяць не великі кошти і не хотів більше сперечатись. У грудні 2020 року звільнився з даної роботи, відповідно ЗП на дану карту вже не поступає, проте кошти за смс інформування і надалі списувались. Вирішив піти у відділення банку, щоб відключити дану послугу і можливо закрити карту. У банку спеціалісту озвучив свою ціль, так як в мене є депозит то карту не можливо закрити, на рахунок відключення смс інформування мені сказали що добре, проте 7 грн все одно буде зніматися за ощад 24 який в мене встановлено. Я сказав щоб все відключали і смс інформування і ощад 24. З допомогою спеціаліста відділення було зроблено звінок на гарячу лінію і далі мені було відключено смс інформування і видалено ощад 24. Проте мене було повідомлено що ще за один місяць буде знято 7 грн. Через деякий час я вирішив провірити в банкоматі баланс на карті чи в мене є 7 грн для погашення цього смс інформування. Перевіривши рахунок один раз, я перевірив ще один і побачив що зняло 3 грн, перевірив ще раз і знову зняло 3 грн. Позвонив на гарячу лінію запитати чому так, мені повідомили що перша перевірка в день безкоштовно, а всі інші платні по 3 грн. Я сказав чому в банкоматі немає поперердження що слідуючі перевірки платні, мені відповиди що все є в договорі та на сайті. Проте відповідно до мого договору за послідуючі перевірки має знімати по 30 коп, а не по 3 грн. На це мені працівники повідомили що нові тарифи на сайті. Питання до Вас, я що кожен раз маю заходити на ваш сайт що подивитися чи не підвищили ви тарифи? Чому не можна у банкоматі попереджати людей що слідуючі перевірки платні (а напевно тому що тоді Ви не знімете з людей грошей і не надурете їх)? Прошу Вас повернути мені різницю у 5.40 грн яку було знято забагато (так як відповідно до договору мало зніматися 30 коп, відповідно за два рази 60 коп, а з мене зняли 6 грн, тому 6 грн — 0,60 грн = 5,40 грн різниці). Дані кошти прошу зарахувати на мою карту. Дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 березня 2021, 10:41
Доброго дня! Тарифи банку не залишаються сталими протягом всього періоду обслуговування. ДКБО передбачено зміни до діючих тарифів (розділ IV): https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Ivan10 27 лютого 2021, 16:56
Самый дырявый банк, с которым только приходилось иметь дело.
Навязываю кредитную карту при получении зарплатной карты, мотивируя тем, что платить за неё ненужно и без неё, не могут выдать основную.
За все время «сотрудничества» с этим банком, ещё не встречал компетентного работника, ни в отделении ни в колл центре, максимально не компетентные люди.
Пример — была не приятная ситуация связанная с тем, что сотрудник банка в колл центре ввёл в заблуждение, в следствии чего, я понёс определённые финансовые потери, незначительные, но все же. Я попросил оператора, что бы со мной связался кто-то по старше и более компетентней, итог — пол года, ни ответа ни привета 😆💪🏻, когда звонил интересовался, мне отвечали что заявление находятся на расширении.
Ещё история, где-то года три назад, при получении зарплатной карты, предложили кредитный лимит и застраховать кредитный лимит, что было и сделано. Соответсвенно, решил «страховкой» покрыть «кредитный лимит» спустя год, приходит письмо с коллекторской компании о задолженности 👍🏻 При этом, со стороны банка ни единого уведомления о задолженности не приходило. Естественно договора и прочих доказательств, на тот момент уже не было.
Банк выживает лишь за счёт того, что его услуги навязываются государством (соц. выплаты, пенсии и прочее, в том числе, если не ошибаюсь, монопольное положение при уплате коммунальных услуг) и многими государственными работодателями.
Совет чисто по человечески. Обходите стороной этот банк, правды в нем не добиться. Лишь потраченные нервы и время при общении с его представителями.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 березня 2021, 10:33
Доброго дня! Працівники дійсно можуть пропонувати оформлення додаткових продуктів, просто це не є обов'язковим. Напишіть, будь ласка, ваше ПІБ та номер телефону, а також адресу відділення, до якого звертались. Ситуацію обов'язково перевіримо детальніше.
User1234884 27 лютого 2021, 12:34
Це єдиний банк в Україні в якому користування додатком є платним! Так уявіть собі. Тільки вони це приховують за таким понятям як «послуга за смс-інформування. Тобто ти не можеш відключити цю послугу, бо тоді не буде доступу до їхнього додатку ощад 24/7. Це просто геніально. Дуже зручно обійшли ЗУ, який каже, що банк не має права змушувати клієнта купувати будь-які додаткові послуги. Звісно, клієнт не буде відмовлятись від послуги, тому, що потрібен доступ до додатку. Якщо у вас є можливість оминайте цей банк десятою дорогою.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 березня 2021, 10:28
Доброго дня! Підключення смс-банкінгу до картки, по якій здійснюється реєстрація, відбувається автоматично для можливості користування сервісом. При цьому створити реєстрацію можна по будь-якій картці, в тому числі з безкоштовним смс-інформуванням. «Моя карта» оформлюється в будь-якому відділенні миттєво та безкоштовно. Детальніше за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/my-card
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
26022020 27 лютого 2021, 10:13
Назва прада класна тільки у зворотньому порядку!!!
Я навіть і неміг подумати що ОщадБанк такий «класний»)))
Ситуація відбулась така дружина мала зарплатну картку у цьому найдержавнішому банку України чому мала тому що більше там мати небуде! її змусили на роботі іменно вньому відкрити зарплатну картку напевне є кешбек у керівництва підприємства сувкового взірця, а точно забув згадати по підприємство сувкового взірця це ОблЕнерго))) класна структура дружина туди ходила добровільно на каторгу!!! В прямому смислі!!! Ну не про це 26.02.2020 приходить смс у вайбер що знято з картки 426.60грн вона незрозуміла що це таке каже до мене ти небрав моєї картки ніде не розраховувався як це можливо якщо я зараз тут біля тебе вона в гаманець картки немає вона збагнула що забула в банкоматі в середині дня, а смс прийшло 19.20 про списання коштів з картки я зразу дзвоню на гарячу лінію банку щоб заблокувати картку нащасття дозвонились з перщого разу за 1 хв оператор чи консультант прийняв дзвінок заблокував картку і я його питаю чому і як могли скористуватись карткою у якомусь магазині де стоїть термінал на кассі іншого зовсім їм невідомого банку який прийняв оплату без пінкоду картки??? Їхня відповідь мене просто ошалешила. Бо так настрояний їхній термінал!!! Тобто мені здається що має бути запраграмована картка на те щоб з неї незмогла зняти кошти інша особа яка не ї власником карки??? Чи це просто кусок пластикового г… а який навіть незахищений програмно!!! Короче дорогі клієнти банку Ощад негубіть картки банку, а просто їх викидайте, а перед тим заберіть усі свої зароблені кошти бо вони там незахищенні державою!!!
Привіт усім з Тернополя!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 березня 2021, 10:27
Доброго дня! Запит пін-коду при оплаті в магазині дійсно залежить від налаштувань пос-терміналу. При цьому встановити обмеження по карті на проведення операцій також можливо через чат-бот, Ощад 24/7 або контакт-центр.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.85
PLN 11.05 11.9
USD 41.8 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.85
PLN 11.05 11.9
USD 41.8 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝