×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Зв’язок з відділенням
З повагою, команда Ощадбанку.
Написати коментар
Мошенница Ощад банка!
Розслідування випадків шахрайства, а також розшук та затримання злодіїв знаходиться поза юрисдикцією банку. Цим займають правооохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти будь-яким необхідним чином
У випадку, якщо ви зіткнулися з шахрайством рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів для написання відповідної заяви.
Коментарі (1)
Получала карту
Дякуємо за ваш відгук!!!
Намагаємося кожне звернення до установи банку зробити комфортним та якісним.
Гарного Вам дня=)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
проблемы с кредитным лимитом
Банк проводить комплексний аналіз позичальника за результатами якого приймає рішення щодо видачі крединої карти чи встановлення кредитного ліміту.
Зазавичай, рішення по кредитній заявці банк розглядає в порядку чеги її надходження, але не більше 14 днів.
Що стосується оформленої заявки на карту «Моre», в середньому термін прийняття рішення складає до 3 днів. Важливо зазначити, що у зв'язку з великою кількістю заявок на оформлення «Моre» термін їх розгляду може бути збільшено. Сподіваємося на ваше розуміння.
Написати коментар
График работы
Інформація про зміну графіку обов'язково вказується на вхідних дверях в інформаційному повідомленні.
З повагою, команда Ощадбанку.
Написати коментар
Отвратительная платежная система
Термін зарахування коштів на карту з моменту переказу регламентовано Законом України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» стаття 8, пункт 8.4 де зазначається «Міжбанківський переказ виконується в термін до трьох операційних днів. Дочекайтеся, будь ласка, проведення повного фінансового зарахування. Для детальної перевірки інформації про зарахування/ утримання коштів можемо запропонувати зателефонувати до контакт-центру банку 0800210800.
Коментарі (1)
Плахой банк ощад
Банк дотримується чинного законодавства України і має право на блокування доступу до рахунку за рішенням виконавчої служби. Якщо рахунок було заблоковано за рішенням суду, рекомендуємо звернутися до виконавчої служби.
Коментарі (2)
Попередження
Ситуацію обовязково перевіримо та звяжемося з вами.
Коментарі (1)
Проблема с выдачей карты «Море» решена.
Тем не менее, не смотря на долгий срок ожидания решения проблемы, хочу отметить с благодарностью помощь и поддержку сотрудников отделения 10024/012 г. Чернигов. Я постоянно в процессе находился на связи, коммуницировал в том числе и с управляющей отделением, Оксаной Юрьевной, получал информацию в телефонном режиме о мерах принимаемых для решения вопроса, спасибо. Замечу так же, что и руководство филиала — Черниговского областного управления Ощадбанка, оказывало заметную помощь. Поэтому с уверенностью могу отметить, что для данного банка каждый клиент действительно является важным, я порекомендовал бы всем клиентам банка быть более терпеливым и адекватными, вникать в условия договора, запоминать правила и прежде чем писать здесь гневные комментарии, не лениться по цепочке, в порядке субординации, пытаться решить проблему. Конечно отрадно понимать, что обратившись сюда с отзывом, всегда можно надеяться на реакцию ответственных лиц Ощадбанка, но все нужно отдавать себе отчёт, что не стоит злоупотреблять. Считая данный ресурс последним источником решения своих проблем, более хладнокровно и вменяемо подходите к оценке деятельности банка и задавайте больше вопросов, не отягощенных собственным субъективным мнением и опытом.
Отдельная благодарность ресурсу «Минфин», спасибо, что вы есть!
Дякуємо, що знайшли час оцінити наші зусилля!
Гарного вам дня =)
Написати коментар
Беспредел
З повагою, команда Ощадбанку.
Коментарі (1)
Готівка на замовлення!!!
Зазвичай я знімаю готівку в банкоматах.
але сьгодні вкрай було необхідно зняти кошти!!! підійшов у центральне відділення відділення.
У касу яка зі 6 касс працювала одна і та для людей з обмеженням.
попросив зняти з Зарплатної карти необхідну суму. на що отримав відповідь -а ви замовляли.
кажу ні.
касир побігла консультуватися.
за 5 хв повернулася
зверхньо зі словами що знімуть половину з необхідних мені коштів. якщо ні то допобачення!!!
Підійшов до адміністратора.
попросив керуючого. відповідь не вразила…
керуючий на лікарняному.
заступник у відряджені.
а менеджер по роботі з віп клієнтами виїхав.
на останок
вибачте ми нічим не можем допомогти.!!!
все.
питання: чому я маю замовляти не значні суми щоб їх зняти!!!
Р.S
приїхавши до відділення на червоного хреста.
все навпаки, дуже ввічливо і телерантно отримав всю суму.
Коментарі (5)
Ошибка банка
В течении месяца никто не может списать эту сумму, а наоборот блокируют счет, делая меня виновным.
Сотрудники отделения и колл-цетра отфутболивают как мячик, никто не желает помочь. Предлагают завести новый счет, как будто это решит проблему!!!
После такого наплевательского отношения клиенту пропадает желание пользоваться услугами банка!!!
Написати коментар
Система Ощад24 — Издевательство над клиентами
З повагою, команда Ощадбанку.
Написати коментар
Жалоба
Исполнительная служба наложила арест на мой счёт. Я представила все документы для исполнительной службы. В свою очередь исполнитель отправил заказное письмо с постановлением о снятии ареста, сотрудники ощадбанка получили письмо и потеряли (я прождала 2 недели). Исполнитель повторно отослал заказное письмо, но сотрудники ощадбанка не спешат разблакировать счёт, хотя письмо опять получили. Доказательства трекера укрпочты
Коментарі (1)
Подяка з гарне обслуговування
Ми звернулися з приводу конвертації євро в гривню, бо маємо кошти на закордонній картці
Отримали повну, розгорнуту інформацію.
Щиро дякуємо ст. касира-контролера
Чуднецову Таїсію Олексіївну за професіоналізм і людяність!
З повагою, команда Ощадбанку.
Написати коментар
Заблокировали соц выплаты
На дії посадових осіб Ощадбанку України.
Мною було відкрито рахунок в Ощадбанку, для зарахування соціальних виплат, а саме (виплата при народженні дитини). Так як в мене виконавче провадження то данный рахунок був заблокований з соціальними коштами.
Вже пів року я веду перепис с банком та державною виконавчою службою. Так як ці кошти не можуть бути вилучені державною виконавчою службою. Державний виконавець надав мені постанову за яким я можу розблокувати ці кошти, але в банку цього не роблять.
Коментарі (2)
Отказ в помощи инвалиду
Написати коментар
Лажа з віртуальною карткою Ощада
Користуюся інтернет-банкінгом «Ощад24/7».
Наслухавшись від самого банку страшилок про ризики використання фізичної (реальної) картки для розрахунків в інтернеті — створив в Ощад24/7 віртуальну картку.
Реквізити віртуальної картки загнав на AliExpress та для отримання коштів через NovaPay (при розрахунку за товарі, надіслані Новою поштою з післяплатою).
І ось в один день маю ситуацію:
— товар з AliExpress не прийшов, відкрив спір з продавцем, спір задовольнили і прийняли рішення повернути гроші;
— продана з післяплатою посилка була отримана і оплачена одержувачем на Новій пошті.
А гроші (ні від AliExpress, ні від NovaPay) не зараховуються на віртуальну картку! Телефоную в службу підтримки Ощаду — отримую відповідь: «зовнішні зарахування на віртуальну картку неможливі!!! Для зарахування використовуйте реквізити фізичної картки!!!».
На мої аргументи «ви ж самі казали, що використовувати реквізити фізичної картки для розрахунків в інтернеті — небезпечно, адже вони можуть бути використані шахраями» нічого адекватного не відповіли.
Поповнення віртуальної картки можливе виключно шляхом переказу із основної картки. Ця картка призначена для розрахунку в Інтернеті. Для зарахування ви можете надати реквізити основної картки, проте сайт має обов'язково бути надійним.
Коментарі (1)
Пропозиції для поліпшення
Дякую за надійність і поступові поліпшення
Розуміємо, що зміна доставки картки в інше відділення спричиняє незручності. Вже працюємо над проектом, після реалізації якого можливо буде виконувати будь-які операції в зручному відділенні. Завдання масштабне, тому потребує часу. Сподіваємось на розуміння.
Для вільного здійснення операцій з валютою, достатньо мати рахунок у гривні та рахунок у валюті та через систему Ощад 24/7 ви можете без комісії переказати кошти із одного рахунку на інший. Перекази у валюті між різними фізичними особами, на жаль, неможливі.
Для швидкого переказу коштів за реквізитами зручно використовувати шаблон.
Дякуємо вам відгук та пропозиції.
З повагою, команда Ощадбанку.
Коментарі (4)
Відмова в обслуговуванні
Коментарі (2)