×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Всі курси банку |
Сотрудники радуют!
З повагою, команда Ощадбанку.
Написати коментар
Плохой сервіс
По телефону мне сказали что в телефонном и интернет режиме это решить не возможно. Что это за сервис???((((Как мне в больнице решать этот вопрос. Самый кошмарный банк.
Написати коментар
Спадок
Коментарі (5)
Банкомат не выдал деньги
Коментарі (3)
Просто худший банк со всем возможных!
Спеціаліст перевірить стан вашої реєстрації та зорієнтує в подальших діях.
Стосовно блокування Ощад 24/7 без відома клієнта — така ситуація можлива у виключних випадках і здійснюється в цілях збереження коштів, за наявності підозри на шахрайство. В такому випадку, після підтвердження операцій, особистий кабінет знову стає доступним.
Коментарі (2)
Заявлені послуги ощадбанк не підключає
Коментарі (2)
Притензія про надання не якісних послуг та недбалого ставлення під час виконня службових обовязків посадовими особами відділення Ощад банку на вулиці Парковій будинок 2 с.м.т.Чаплинка Херсонської області 30.03.2021
Коментарі (1)
Це просто жах!
Коментарі (1)
Не могу зайти в WEB-банкинг
Рекомендуємо повторно спробувати здійснити відновлення паролю. Якщо ж проблема повториться, ви можете зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для детальної перевірки ситуації.
З повагою, команда Ощадбанку.
Написати коментар
Обман, незаконное снятие денег со счёта
Хочу вас предупредить, особенно тех, кто надумает завести депозит в Ощадбанке — не факт, что вы получите свои кровные обратно.
Например, у меня украли депозит!
Сначала «навесили» Ощад-24.Под него без моего ведома произвели отказ от пролонгации, еще за три месяца до окончания договора (без всякого запроса и сообщения).В день, когда я ждала смс о пролонгации в 7 утра посыпались смс-ки странного для меня содержания о переводе неких сумм в «другой» банк, т. е. депозит крали небольшими суммами. Горячая линия пояснила, что это было мошенничество и заблокировало уже пустую карту, а в 9 часов банк «успокоил» сообщением -все в порядке- деньги (которые уже украли !) мы вам сбросили на карту. В отделении банка наотрез отказались принимать заявление о краже! И напоследок: на основании распечаток банка я выяснила., что последнюю сумму, которая в день ЧП ещё была только авторизована — банк уже в полночь следующего дня благополучно и «сумлінно» доставил ворам -*транзакция состоялась!
В банке отослали в полицию, В полиции — посоветовали жаловаться банку. Круг замкнулся! А головное отделение ответило (они заявление все же приняли!): работаем «Сумлінно і згідно законів». Вот только на кого?
А местное отделение все же под давленим центрального руководства приняло жалобу -заставили писать 8 заявлений — согласно количеству транзакций. Правда ни на одно ответа не последовало.
Делайте свои выводы!!!
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (6)
Ощадбанк — ніколи знову! ©
Що доброго можу сказати — що за останні років 5 персонал навчили чемно спілкуватись, бути дуже доброзичливими, намагатись допомогти у вирішенні питань клієнту банку. Але при цьому, враховуючи повністю неконкурентоспроможну політику банку, «совкову» бюрократичну тяганину із взагалі нікому непотрібним збиранням підписів, постійно глючащий «софт» — ці намагання співробітників банку допомогти клієнту так і залишаються намаганнями, може навіть і щирими, але які ніяк не допомогають у вирішення питань клієнтів.
Що відмінного від доброго можу сказати — постійно непрацюючі банкомати, на екран яких наклеєні аркуші з вказанням найближчого банкомату, який (о, диво!) також не працює, та має такий самий листок, на якому написана адреса такого ж непрацюючого банкомату!
Раніше була проблема з видачею готівки у відділеннях — гроші не хотіли видавати, направляли на банкомати, і тільки коли починав «скандалити» видавали гроші через касу. Зараз начебто такої проблеми не спостерігаю, але гроші видають як у касі, так і у банкоматах переважно по 200 гривень, інших купюр в касі немає.
Небажання касирів проводити оплати через касовий апарат, направляють до терміналу. На слова що потрібна квитанція для пред’явлення до держустанов з відмітками банку нічого не хочуть чути (у інших банках такі операції спокаійно проводять, ставлять штамп (печатку).
Постійний фізичний спам від представників банку у вигляді брошюр (чемно відмовляюсь), оформлення автоцивілки, відкриття депозиту чи кредитної лінії.
Ще до того, при видачі картки по зарплатному проекту, намагання представників банку видати за те, що кредитну картку додатково брати ОБОВ’ЯЗКОВО! Люди, хто це читає — це незаконно! Ніхто не зобов’язаний оформлювати кредитну картку при отриманні зарплатної! Нав’язування оформлення карти на обов’язковому порядку — це злочин! Не погоджуйтесь на оформлення кредитних карток разом із зарплатними, не беріть їх до рук, навіть якщо їх вже вам видають, та не розписуйтесь у отриманні!
Із останьої негативної події взаємодії із ощадбанком — було втрачено картку, подзвонив на гарячу лінаю, картку заблокували. Замовив перевипуск картки — сказали що протягом двох тижнів буде картка. Випуск там щось 40 гривень, доставка на відділення біля дому — ще 30 гривен. Прийшла через тиждень, але це не звільнило мене від відвідин відділення ощадбанку, де ця карта була випущена, так як мені заблокували разом із карткою доступ у ощад24. А розблокувати доступ можна лише при особистому візиті у відділення ощадбанку де випущено картку, та написанні письмової заяви про розблокування. Але і тут справа ще складніша — просто так ощадбанк не буде по заяві клієнта одразу відновлювати доступ клієнта після особистого візиту до відділення де було випущено карту та написано заяву — треба ще обов’язково щоб цю заяву підписав керівник відділення та ДОЗВОЛИВ своїм особистим підписом рабам, ой, тобто клієнтам ощадбанку, заходити у додаток ощад24 на свій особистий рахунок. А це займає… ну дуже багато часу, у п’ятницю о 17 заява була написана, а надати доступ обіцяють у вівторок (при тому що відділення працює ще й у суботу). Та й до цього додається взагалі незрозуміло як працюючий софт (програмне забезпечення) по обслуговуванню карт — зняв ліміт на переказ коштів на гарячій лінії, у банку підтвердили що ліміт був знятий, при переказі коштів пише що стоїть ліміт. Ніхто із представників банку ні у відділенні, ні на гарячій лінії не розуміє чому так, як це виправити, і що з цим робити.
Стосовно кредитної картки- вона, дійсно, оформлюється за власним бажанням клієнта та є конкурентоспроможнім продуктом з пільговим періодом. Додатково зазначимо, що до моменту її використання, картка повністю безкоштовна, тобто виступає в якості додаткового гаманця.
Рекламу продуктів співробітники банку видають клієнтам для ознайомлення- це нормальна практика всіх банків, тому що не всі клієнти знають, що, наприклад, в банку можна також оформити ОСАГО або застрахувати життя.
Інформацію щодо вашої ситуації з Ощад 24/7 обов’язково перевіримо та надамо зворотний зв’язок, для цього напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваш номер телефону та ПІБ. Дякуємо
Коментарі (3)
Відсутність переказів на картку іншого банку
Стосовно перевірки балансу, рекомендуємо використовувати Ощад 24/7 або чат-бот, там перевірка балансу безкоштовна.
Коментарі (1)
Видали зношену валюту
У разі виникнення сумнівів щодо купюри, клієнт, не відходячи від каси, завжди може попросити співробітника банку додатково перевірити купюру під ультрафіолетом.
Дякуємо за зворотний зв’язок стосовно роботи працівників даного відділення та перепрошуємо за випадок, який стався при перевипуску картки. Ми в обов’язковому порядку перевіримо інформацію та при необхідності проведемо роботу щодо якості обслуговування клієнтів.
Коментарі (6)
Шахрайство
Коментарі (1)
Найкращі працівниці!
Завжди вислухають та нададуть професійну, а головне зрозумілу відповідь на питання.
Завжди допоможуть оплатити послуги в терміналі.
Ви молодці, Ви найкращі.Ви приклад для інших працівників.
Написати коментар
Самый отвратительный банк
Что за издевательство над людьми?
К чему все это? Переживаете, что я живу на подконтрольной территории ДНР так приедете по месту которое у меня зарегистрированно в справке переселенца и проверяйте.
А ещё лучше отстаньте от людей, я и так этот банк ненавижу
Відповідно до п. 17 ПКМУ №1596 банк повідомляє ПФУ або орган соціального захисту населення, якщо протягом року не проводились видаткові операції по рахунку особисто одержувачем. У постанові зазначено, що у такому разі орган Пенсійного фонду України або орган соціального захисту населення забезпечує проведення ідентифікації та верифікації особи на підставі пред’явленого (в обов’язковому порядку) одержувачем особисто паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу і підтверджує її вік, та визначеного законодавством документа, в якому зазначено відомості про місце її проживання.
Таким чином, банк дійсно фіксує інформацію про проведення або непроведення операцій, проте не впливає на рішення про прининення нарахування виплат. Рекомендуємо звернутись до органів соціального захисту із відповідним зверненням.
З повагою, команда Ощадбанку
Написати коментар
не отдают деньги с prepaid карты
С 13 марта, без объявлений и уведомлений карта работать перестала.
Звоню на горячую линию, говорят не в курсе, перезвоните в понедельник, если проблемы будут продолжаться.
Звоню в понедельник. Говорят- эти карты не обслуживаются — идите в банк с паспортом — заберите остаток денег в кассе. Иду. В терминале на кассе сумма остатка светится, но денег не выдают. Звоню третий раз. Идите, говорят, пишите заяву на возврат электронных денег. Иду. В отделении понятия не имеют, что это за заявление. Звоню в 4-й раз. На горячей линии говорят, что это электронные деньги и Вы ими можете погасить задолженность.
Каким образом может возникнуть задолженность на предоплаченной карте — тайна великая есть, на другом конце трубки вопросом не владели.
Я грю — получается ваша контора у меня сперла деньги. Нет, говорит, не сперла, а Вы можете погасить задолженность электронными деньгами. Ну и так по кругу. Что погасить — не говорят, но слова «погасить задолженность электронными деньгами», видимо должны вызвать у контрагента ступор.
Подумывал над вариантом взять кредитную карту, чтобы искомая задолженность возникла. Почитал условия — без шансов — только для получающих з/п или пенсию через Ощадбанк.
Итог- в течение 3-х дней на горячей линии 4 разных ответа на одинаковый вопрос, очно в отделении никто не в курсе, в кассе денег не выдают.
Накатал заяву в НБУ — будем посмотреть, может там чего посоветуют.
Дану ситуацію хотіли б перевірити детальніше. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення адресу відділення, до якого звертались. Дякуємо.
Коментарі (1)
Страховка таки сработала
З повагою, команда Ощадбанку.
Коментарі (3)
бесплатно)
Деньги на карте с запасом, время потерял и отказ убрать долг)) я даю деньги и их не берут!
теперь постоянно будет висеть —8000
привет плохая кредит история
Коментарі (1)
Заміна карти
Коментарі (3)