×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Всі курси банку |
тупое го*** тупого го****
Хотел сменить через Ощадгов**24, но не тут то было. Ты не можешь изменить, почему? ПАТАМУШТА!!! При звонке на линию взяла трубку тп обыкновенная и заявила «передайте трубку носителю карты» я говорю, ей 85 зачем это нужно?
Ответ Т П: «по уставу банка, нужно».
Я говорю:" а если другая женщина предоставит ИФО и т. д. носителя карты, что тогда?
Ответ Т П: «устав, все устав.
Я:«а можно с уставом ознакомиться на сайте?»
Ответ Т П: нет, потому что УСТАВ!
Сразу отвечю тем, кто считает, что «это меры безопасности, это нормально», все остальные банки работают без сбоев, что мешает этому Г работать так?
Все кто будет в будущем оформлять себе карты или упаси боже родным, пенсионные, обдумайте 1000000000 раз. Благо я повез бабушку и мы закрыли этот *** -счет.
Всем добра (кроме сами знаете кого).
Написати коментар
блокіровка облікового запису в web banking
Коментарі (8)
Найгірший банк в історії
Звернувшись до банку з цього питання, мені повідомили що вони не вбачають в цьому ніяких проблем і вважають це нормальним ходом справ.
Я навіть не впевнений що це підприємство можна називати банком.
Колись відправляв заявку на зворотній зв’язок для консультації на отримання кредиту, на першу заявку мені так і не перетелефонували, на другу заявку зателефонували через півтора тижні, я вже встиг взагалі забути.
Члени правління державним банком, Вам не соромно серед своїх колег, що банк надає нікчемний сервіс?
Написати коментар
Дякую консультанту Примак Руслані Василівні
Дякуємо за вашу оцінку! Нам дуже приємно, що якість обслуговування у відділенні банку вам сподобалась і ви знайшли час залишити відгук про роботу співробітника.
З повагою, команда Ощадбанку.
Написати коментар
Чем запутаннее система, тем легче вас обмануть
Последней каплей стало разбирательство о кредите который якобы взяла моя бабушка, и который обнаружился спустя год, случайно. Якобы еще в июне 2020 года, в какой-то аптеке был затронут кредитный лимит на карточке. А такое возможно, потому что пожилой человек думает что у него на карточке одна сумма, а с этими непонятными комиссиями, процентами, дополнительными навязанными услугами, у него выходит другая сумма. Но за весь этот период ни одного четкого, ясного, понятно сообщения о том что была затронута эта сумма кредита, не было. На горячей линии начали придумывать абсурдные версии почему не приходили сообщения, потом сменили тактику и начали утверждать что сообщения отправлялись и обращайтесь к сотовому оператору. Что бы уже забыть про этот Ощадбанк, пришлось подарить им эти 500 грн, обнулить карточку, и закрыть счет в этом днище. Жаль что нельзя полностью стереть свои данные с системы таких банков, потому что от сотрудников и такой банковской системы можно ожидать чего угодно.
Если откинуть все эмоции, горький осадок и чувства, то вывод один: забирайте своих пожилых родственников, закрывайте счета, и переходите в более лояльные человечные банки. Очень грустно наблюдать как одинокие старички попадают в Ощадбанк, а с ними обращаются грубо, поверхностно, да еще последние копейки забирают на проценты и комиссии, и навязывают ненужные услуги и кредиты. У Ощадбанка очень агрессивный и навязчивый маркетинг.
Хотіли б зазначити, що на даний момент при відкритті пенсійної картки кредитна лінія на неї не встановлюється. За бажанням клієнта, йому можуть видати окрему картку для кредитних коштів. Звичайно, її оформлення не є обов'язковим.
Щодо клієнтів, у яких на даний момент ще встановлено кредитний ліміт на пенсійну або зарплатну картку, аби перевірити використання чи невикористання кредитних коштів можна цілодобово звернутись до контакт-центру та отримати консультацію.
Стосовно перевірки балансу в банкоматі Ощадбанку — перший запит на добру є безкоштовним, кожен наступний запит дійсно тарифікується, проте в розмірі 3 грн, а не 10 грн. Перевірити баланс можна безкоштовно будь-яку кількість разів через Ощад 24/7 або чат-боти: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
До того ж, не потрібно навіть виходити з дому до банкомату.
Зарахування виплат на пенсійний рахунок відбуваються без жодного стягнення комісії. Тому, на жаль, не можемо зорієнтувати, про які саме 28 грн. йде мова. Рекомендуємо переглянути виписку по рахунку із зазначенням всіх операцій.
Для підтвердження входу в Ощад 24/7 на фінансовий номер телефону надходить смс-повідомлення із одноразовим паролем, при реєстрації або відновленні паролю — система озвучує цей пароль в дзвінку.
Ми відкриті і раді допомогти при виникненні будь-яких непорозумінь, оскільки зацікавлені в якісній співпраці. Дуже вдячні вам за зворотний зв'язок.
З повагою, команда Ощадбанку.
Коментарі (2)
Худший банк в мире
Зазначимо, що на період карантину та протягом 60 днів з дня його відміни проходження ідентифікації скасовано.
Рекомендуємо слідкувати за новинами на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/moia-kraina
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (6)
Ощадбанк — найгірший банк України!
Ощадбанк, ви взагалі-то банк? Чи жалюгідна подоба банку? Коли ваші працівники нарешті будуть працювати???
У разі, якщо помилка повториться, спробуйте, будь ласка, очистити кеш вашого браузера.
Дізнатись інформацію про субсидію модна також через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
З повагою, команда Ощадбанку.
Коментарі (8)
Зона 24/7 не 24/7!
Есть необходимость в терминале — терминалы есть только на отделениях — отделения работают с 8.30 до 17.30 с перерывом 12.30−13.30.
Если мне необходимо положить наличку на карту (кредит/депозит) и могу я это сделать только в обед либо вечером. Как я могу это сделать!!!
Как зона 24/7 влияет на распространение вируса?
При том что отделения даже в обед закрывают зону самообслуживания!
Зачем такой банк, услугами которого я могу воспользоваться только в рабочее время?
Звертаємо вашу увагу на зручність дистанційних каналів обслуговування — Ощад 24/7, контакт-центру та чат-ботів: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
За можливості, рекомендуємо використовувати саме їх.
З повагою, команда Ощадбанку.
Коментарі (6)
Шахрайство
Зі мною трапилася дуже неприємна ситуація. Шахраї підключили свій телефон до моєї картки. Хотілося б дізнатися як таке можливо? Це недбалість і не порядність працівників банку? Картка активна, але знаходиться в відділенні, повний номер картки я не знаю. В особистому кабінеті висвітлювалися тільки перші чотири і останні чотири цифри. У зв’язку з карантином, не можу виїхати і отримати картку. Всi операції проводила особисто сама. Стара карта на руках. Реквізити карт нікому не давала. По телефону ніхто не дзвонив, ніякої інформації не запитував. Вдячна оператору Вікторії, яка, не відразу погодилася, але все ж таки вислухала мене і після належної перевірки заблокувала картку. Але ж тепер, до вiдкриття кордону, я залишилась без пенсії та можливостi заходити до особистого кабiнету.
Написати коментар
Знято 200 грн. за перевипуск карти море
Коментарі (3)
Услуга!)) если не пользуешься своими средствами
Рекомендуємо ознайомитися з тарифами та умовами обслуговування за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
З повагою, команда Ощадбанку.
Коментарі (5)
Как вернуть деньги, перечисленные мошеннику?
обравши розділ «повідомити про шахрайство».
В даному випадку рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів та написати відповідну заяву. Банк, за запитом правоохоронних органів, надасть всю необхідну інформацію для розслідування в межах ЗУ.
Залишити звернення можна також на сайті кіберполіції: https://cyberpolice.gov.ua/declare/
Написати коментар
самий *** банк з яким мені доводилося працювати
Обмеження на проведення операцій встановлюються виключно в цілях безпеки. Керувати ними можна через Ощад 24/7, контакт-центр або чат-бот:
https://www.oschadbank.ua/ua/chat
Якщо у вас виникли питання щодо користування додатком Ощад 24/7 — можна цілодобово звернутись до контакт-центру за консультацією або ж написати нам. Будемо раді вам допомогти.
Написати коментар
Скарга -провокують поширення хворіб
Звертаємо вашу увагу на зручність дистанційних каналів обслуговування — Ощад 24/7, контакт-центр та чат-боти:
https://www.oschadbank.ua/ua/chat
Користуючись альтернативними каналами ви дбаєте про безпеку, свою та своїх рідних, а також маєте можливість заощаджувати власний час та кошти на комісії.
Сподіваємося на розуміння та співпрацю.
З повагою, команда Ощадбанку.
Написати коментар
Вызов в банк для предложения банковского продукта во время карантина
У випадку виникнення питань, ви можете зв'язатись із працівниками відділення в телефонному режимі, контактні дані за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/map
Сподіваємось на подальшу співпрацю.
З повагою, команда Ощадбанку.
Коментарі (2)
Кредит в Ощадбанке
При получении новой карты взамен с истекшим сроком была предложена и кредитная.
И вот наступила жизненная ситуации, когда кредит понадобился. Кредит небольшой в размере двух моих пенсий. Мне отказали без объяснения причин, оказывается они имеют на это право, так ответили на Горячей линии.
Сразу замечу, что никаких плохих кредитных историй не имею. Абсолютно законопослушный гражданин. Даже специалист был удивлен.
Моя вина лишь в том, что я переселенка, да это мои домыслы. Но, других причин не вижу.
И да, кредитную карточку с сумасшедшими процентами «Море» я оформить могу!!!
При первой возможностии поменяю банк. Считаю это- неправомерной дискриминацией.
Дійсно, після подачі відповідної заявки на розгляд, її може бути відхилено. В такому банку банк приймає для себе рішення, виходячи з власних обмежень та стратегій.
Зазначимо, що по карті «More» аналогічно діє пільговий період до 62 днів, відповідно до якого вам нараховуються відсотки в розмірі і 0,001% річних, якщо розрахуватись кредитними коштами за товари чи послуги.
Написати коментар
Мошенники
Аргументируют, что про изменения уведомляли звонком и все кто хотел отказались от этой карточки. Уведомлений и звонков от Ощадбанка не получал. Больше того при получении отказывался от этой, дополнительной карточки. Вот так дурят!
Коментарі (1)
5167803122299147 мошенник обманывает людей на 250 евро на олх. Говорит что делает документы.
Залишити звернення рекомендуємо також на сайті кіберполіції: https://cyberpolice.gov.ua/declare/
Будемо вдячні, якщо на нашому сайті ви заповните форму за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
обравши розділ «повідомити про шахрайство».
Написати коментар
Повернення карти з терміналу
Написати коментар
Обмен валют
З повагою, команда Ощадбанку.
Написати коментар