Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
frau1898 25 квітня 2021, 16:29
Добрейший денек. Ощадбанк-это адское гов**. Сейчас поясню. Забыл пароль от бабушкиной карты (ей 85 лет).
Хотел сменить через Ощадгов**24, но не тут то было. Ты не можешь изменить, почему? ПАТАМУШТА!!! При звонке на линию взяла трубку тп обыкновенная и заявила «передайте трубку носителю карты» я говорю, ей 85 зачем это нужно?
Ответ Т П: «по уставу банка, нужно».
Я говорю:" а если другая женщина предоставит ИФО и т. д. носителя карты, что тогда?
Ответ Т П: «устав, все устав.
Я:«а можно с уставом ознакомиться на сайте?»
Ответ Т П: нет, потому что УСТАВ!

Сразу отвечю тем, кто считает, что «это меры безопасности, это нормально», все остальные банки работают без сбоев, что мешает этому Г работать так?
Все кто будет в будущем оформлять себе карты или упаси боже родным, пенсионные, обдумайте 1000000000 раз. Благо я повез бабушку и мы закрыли этот *** -счет.
Всем добра (кроме сами знаете кого).
Ощадбанк
Відповідь банку
26 квітня 2021, 10:17
Доброго дня! Інформація по рахунку в телефонному режимі може бути надана виключно власнику рахунку — це умови конфіденційності банківської інформації. Оператор проводить процедуру ідентифікації, це передбачено умовами договору комплексного банківського обслуговування: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Cenzor 23 квітня 2021, 19:07
При спробі поповнити мобільний телефон я отримала відказ через ліміт коштів.Насправді переказ був до 2000 грн., що менше ліміту на карточці -2500грн.Передзвонивши на гарячу лінію я узнала що мій обліковий запис входу до веб банкінгу заблокований, мене направили в ощадбанк. Після тривалого очікування в черзі менеджер повідомила, що подала заявку на розблокування облікового запису, проте зайти в веб банкінг неможливо. Прийшлось проводити оплату мобільного через термінал і заплатити 40 грн комісії.Чому був заблокований вхід в веб банкінг, якщо ліміт не перевищений і сума оплати невелика, та коли я зможу нарешті зайти в веб банкінг?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 квітня 2021, 10:27
Доброго дня! Фінансовий моніторинг клієнтських операцій дійсно може тимчасово обмежувати проведення операцій, якщо зафіксовано підозру на шахрайські дії. Написали вам також в особисті повідомлення. Перевірте, будь ласка.
Евгений Александрович 23 квітня 2021, 12:20
Після спроби відновити пароль до ощад24, як потім виявилось, мені заблокували доступ до ощад24, тому що запідозрили підозрілу діяльність. Окей, допустим. А далі почалося найцікавіше, телефоную на гарячу лінію, де мені повідомляють, що по телефону розблокувати доступ не можливо, треба кинути всі свої справи, відстояти довжелезну чергу і звернутись у відділення банку, це викликає подив, але це ж ощад, що ще можна було очікувати, робити нічого, пішов, але виявляється і це не все, просто звернувшись у відділення цю проблему не вирішити, спеціаліст тільки може оформити заявку, яка потім буде розглянута службою безпеки банку і скільки це буде тривати, ніхто не знає, пройшло вже 3 дні, а далі вихідні і я підозрюю що відповідь, я теж не отримаю.
Звернувшись до банку з цього питання, мені повідомили що вони не вбачають в цьому ніяких проблем і вважають це нормальним ходом справ.
Я навіть не впевнений що це підприємство можна називати банком.
Колись відправляв заявку на зворотній зв’язок для консультації на отримання кредиту, на першу заявку мені так і не перетелефонували, на другу заявку зателефонували через півтора тижні, я вже встиг взагалі забути.
Члени правління державним банком, Вам не соромно серед своїх колег, що банк надає нікчемний сервіс?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 12:46
Доброго дня! Хотіли б перевірити ситуацію детальніше. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, а також адресу відділення, до якого звертались.
Anna1804 21 квітня 2021, 20:24
Відділення за адресою: Київ, вул. Кирилівська, 121-А
Я прийшла дізнається чи Ощадбанк допоможе мені у моїй справі і дякуючи найкращій на мою думку робітниці Примак Руслані Василівні вона не тільки розповіла про можливості банка в моїй проблемі, але і дуже допомогла мені у моїй проблемі.Дякую Ощадбанку за такого працівника і можливості банка.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 13:14
Доброго дня!
Дякуємо за вашу оцінку! Нам дуже приємно, що якість обслуговування у відділенні банку вам сподобалась і ви знайшли час залишити відгук про роботу співробітника.
З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anya Kray 21 квітня 2021, 20:05
Отвратительный банк, самый худший из тех с которыми приходилось сталкиваться. Большая половина клиентов Ощадбанка являются пенсионеры, которых государственные учреждения автоматически привязывают к этому банку, буквально навязывают получать пенсию в этой «организации». Пенсионеры у которых нет поддержки от более молодого поколения, попадают к таким вот банкам мошенникам. Старичкам которые привыкли доверять государству дается карточка, пенсионная карточка, для выплат пенсий, но не пустая, что бы пенсионер мог получить пенсию на которую он работал всю жизнь, свои копейки что бы выжить, а карточка с кредитным лимитом в 500 грн, которые легко можно по неосторожности зацепить и быть должным банку. Вопрос, зачем? Когда при получении карточки пенсионер хочет отказаться от кредитного лимита, в ответ получаешь: «карточку можно получить только с кредитным лимитом, иначе вы пенсию не получите». И в каком адекватном банке берется комиссия за проверку в банкомате денег на карточке? Первый раз бесплатно проверяешь, а следующий раз когда карточку всовываешь в банкомат 10 грн, и так каждый раз. Какие то непонятные проценты за то что пенсия приходит, за то что тебе приходят твои деньги заработанные за всю жизнь, ты должен заплатить 28 грн. Про смс уведомления о получении пенсии, вообще молчу, я в свои 26 так и не поняла какой процент забирает банк за то что пенсия приходит именно на их карточку, какая часть там этого навязанного кредитного лимита, и в конце концов, сколько может бабушка забрать своих личных денег. Неужели после таких процентов, комиссий и махинаций, Ощадбанк не может сделать нормальную систему оповещении? Где смс уведомления будут написаны не русскими словами латиницей, как будто гугл переводчик синтезировал, а нормальным украинским/русским языком кириллицей. Или чем запутанней система, тем легче обмануть людей? То же самое касается убогого интерфейса сайта и входа в личный кабинет, где для подтверждения входа, вообще не написано что вводить, весь номер проверочного телефона который звонит, шесть последних цифр, или 4 последние цифры, а сообщения никогда не приходят. И я могла бы подумать что это мой скудный ум, или нерасторопность, что я не могу понять как зайти в личный кабинет, не могу понять сколько личных средств доступно, но нет, даже люди работающие в IT и в банковской сфере, так и не разобрались что к чему, а сотрудники отвечают на вопросы по типу Путина, вроде ответили, но ясности никакой.

Последней каплей стало разбирательство о кредите который якобы взяла моя бабушка, и который обнаружился спустя год, случайно. Якобы еще в июне 2020 года, в какой-то аптеке был затронут кредитный лимит на карточке. А такое возможно, потому что пожилой человек думает что у него на карточке одна сумма, а с этими непонятными комиссиями, процентами, дополнительными навязанными услугами, у него выходит другая сумма. Но за весь этот период ни одного четкого, ясного, понятно сообщения о том что была затронута эта сумма кредита, не было. На горячей линии начали придумывать абсурдные версии почему не приходили сообщения, потом сменили тактику и начали утверждать что сообщения отправлялись и обращайтесь к сотовому оператору. Что бы уже забыть про этот Ощадбанк, пришлось подарить им эти 500 грн, обнулить карточку, и закрыть счет в этом днище. Жаль что нельзя полностью стереть свои данные с системы таких банков, потому что от сотрудников и такой банковской системы можно ожидать чего угодно.

Если откинуть все эмоции, горький осадок и чувства, то вывод один: забирайте своих пожилых родственников, закрывайте счета, и переходите в более лояльные человечные банки. Очень грустно наблюдать как одинокие старички попадают в Ощадбанк, а с ними обращаются грубо, поверхностно, да еще последние копейки забирают на проценты и комиссии, и навязывают ненужные услуги и кредиты. У Ощадбанка очень агрессивный и навязчивый маркетинг.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 13:12
Доброго дня!
Хотіли б зазначити, що на даний момент при відкритті пенсійної картки кредитна лінія на неї не встановлюється. За бажанням клієнта, йому можуть видати окрему картку для кредитних коштів. Звичайно, її оформлення не є обов'язковим.

Щодо клієнтів, у яких на даний момент ще встановлено кредитний ліміт на пенсійну або зарплатну картку, аби перевірити використання чи невикористання кредитних коштів можна цілодобово звернутись до контакт-центру та отримати консультацію.

Стосовно перевірки балансу в банкоматі Ощадбанку — перший запит на добру є безкоштовним, кожен наступний запит дійсно тарифікується, проте в розмірі 3 грн, а не 10 грн. Перевірити баланс можна безкоштовно будь-яку кількість разів через Ощад 24/7 або чат-боти: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
До того ж, не потрібно навіть виходити з дому до банкомату.

Зарахування виплат на пенсійний рахунок відбуваються без жодного стягнення комісії. Тому, на жаль, не можемо зорієнтувати, про які саме 28 грн. йде мова. Рекомендуємо переглянути виписку по рахунку із зазначенням всіх операцій.

Для підтвердження входу в Ощад 24/7 на фінансовий номер телефону надходить смс-повідомлення із одноразовим паролем, при реєстрації або відновленні паролю — система озвучує цей пароль в дзвінку.

Ми відкриті і раді допомогти при виникненні будь-яких непорозумінь, оскільки зацікавлені в якісній співпраці. Дуже вдячні вам за зворотний зв'язок.

З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Володимир Костьюк 21 квітня 2021, 11:13
Ощадбанк самый худший банк в мире, который просто издевается над переселенцами, то блокирует их карты то придумывает индефикации, чтоб бедные пенсионеры ездили за сотни километров за своей заслуженной пенсией.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 11:38
Доброго дня! Проходження ідентифікації клієнтів ВПО та обмеження видаткових операцій по рахунку у разі її непроходження — не ініціатива банку. Ця процедура визначена законодавством, зокрема постановами КМУ № 637 від 05.11.14 р. та №548 від 11.07.18 р.

Зазначимо, що на період карантину та протягом 60 днів з дня його відміни проходження ідентифікації скасовано.
Рекомендуємо слідкувати за новинами на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/moia-kraina
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 квітня 2021, 14:50
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 23.04.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
UserOshad 20 квітня 2021, 18:40
Два місяці намагалася зареєструватися в кабінеті субсидіанта. І нарешті сталося чудо — я дочекалася того, що програмісти цього банка налаштували свій сервіс. Але є тепер інша пригода — виявляється потрапити до цього сервісу теж задачка не з простих, я постійно натикаюся на помилку то 403, то 404… Тепер ще пару місяців я намагатимуся потрапити до свого особистого кабінету? Замовляю через чат-бота послугу «зателефонувати мені», а у відповідь теж тиша…
Ощадбанк, ви взагалі-то банк? Чи жалюгідна подоба банку? Коли ваші працівники нарешті будуть працювати???
Ощадбанк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 8:59
Доброго дня! Для входу в особистий кабінет субсидіанта рекомендуємо використовувати посилання: https://pkb.oschadbank.ua/portal-smm-ws-external-ip-frontend/

У разі, якщо помилка повториться, спробуйте, будь ласка, очистити кеш вашого браузера.

Дізнатись інформацію про субсидію модна також через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.

З повагою, команда Ощадбанку.
Katarina9 18 квітня 2021, 14:39
У меня вопрос к Днепропетровскому О У: зачем закрывать зоны 24/7 на ключ?
Есть необходимость в терминале — терминалы есть только на отделениях — отделения работают с 8.30 до 17.30 с перерывом 12.30−13.30.
Если мне необходимо положить наличку на карту (кредит/депозит) и могу я это сделать только в обед либо вечером. Как я могу это сделать!!!
Как зона 24/7 влияет на распространение вируса?
При том что отделения даже в обед закрывают зону самообслуживания!
Зачем такой банк, услугами которого я могу воспользоваться только в рабочее время?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 12:44
Доброго дня! Закриття цілодобових зон — вимушений захід безпеки.
Звертаємо вашу увагу на зручність дистанційних каналів обслуговування — Ощад 24/7, контакт-центру та чат-ботів: https://www.oschadbank.ua/ua/chat

За можливості, рекомендуємо використовувати саме їх.
З повагою, команда Ощадбанку.
Vatiana 18 квітня 2021, 14:28
Доброго дня.
Зі мною трапилася дуже неприємна ситуація. Шахраї підключили свій телефон до моєї картки. Хотілося б дізнатися як таке можливо? Це недбалість і не порядність працівників банку? Картка активна, але знаходиться в відділенні, повний номер картки я не знаю. В особистому кабінеті висвітлювалися тільки перші чотири і останні чотири цифри. У зв’язку з карантином, не можу виїхати і отримати картку. Всi операції проводила особисто сама. Стара карта на руках. Реквізити карт нікому не давала. По телефону ніхто не дзвонив, ніякої інформації не запитував. Вдячна оператору Вікторії, яка, не відразу погодилася, але все ж таки вислухала мене і після належної перевірки заблокувала картку. Але ж тепер, до вiдкриття кордону, я залишилась без пенсії та можливостi заходити до особистого кабiнету.
Ощадбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 10:56
Доброго дня! Ситуацію зі зміною номеру телефону перевіримо детальніше та надамо зворотний зв'язок.
Uljana22 17 квітня 2021, 22:40
Доброго вечора. Замовила карточку More, надала всю інформацію, коли отримала здивувалася кредитний ліміт 0.(я в шоці). Добре думаю, немає коштів закину, а тут вводивши код пише не вірно. Попросила працівників банку щоб допомогли, нажаль допомогти мені вони не змогли, такі речі вони не можуть зробити. Пройшло 4 місяці, побачила в Ощаді 24, є функція перевипустити карточку натиснула і за деякий час прийшла смс що карточка перевипускається і буде на відділенні через 14 днів. І тут бачу -200 грн на рахунку. виявляється що за пусту карточку якою я не користувалася, а захотіла перезамовити я маю заплатити 200 грн! То просто одне здирнецтво, за що? Коли я це робила ніде це не було вказано, ніякі дзвінків від банку не було, що за несправедливість, куди я маю скаржитися. Навіщо мені карточки з 0 кредитом за яку я маю заплатити 200 грн? Анулюйте перевипуск цієї карточки і спишіть ці кошти які ви нарахували.
Ощадбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 10:45
Доброго дня! Анулювати перевипуск немає можливості, оскільки картка виготовляється відповідно до здійсненого та підтвердженого вами замовлення. Для уникнення непорозумінь в подальшому рекомендуємо ознайомитися із діючими тарифами: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nka 17 квітня 2021, 21:13
Берегите свои средства подальше от шарашкиной конторы — ОщадБанк. Оказывается что у них есть такая услуга как списание денежных средств, за то что не пользуешься своими средствами. Это как называется… у тебя нет движения по р/счету, значит банк попользуется твоими средствами. Во всех банках если у тебя лежат средства капает процент, а здесь тупо в наглую тырят твои деньги! Большего бреда и не найдешь. Так что люди бегите подальше от ОщадБанк. Берегите свои нервы и здоровье и капитал!
Ощадбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 10:33
Доброго дня! Для того, аби уникнути списання комісії за обслуговування неактивного рахунку, достатньо хоча б один раз протягом року провести будь-яку операцію переказу, оплати чи поповнення.

Рекомендуємо ознайомитися з тарифами та умовами обслуговування за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe

З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
oohnastia 17 квітня 2021, 17:15
Я продавала платье на олх, женщина буквально сразу же написала мне и попросила отправить через олх доставку. Была создана ссылка для ввода данных, что оказалась точной копией олх. После ввода данных были списаны деньги в двукратном объеме. В истории оплат ничего нет, показывает операцию, как оплату в двух разных магазинах в торговых центрах в Киеве и Львове. Есть данные этой женщины, кроме счета, на который поступили украденные деньги. Как их вернуть?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 10:28
Доброго дня! На нашому сайті просимо заповнити вас форму за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/callback,
обравши розділ «повідомити про шахрайство».

В даному випадку рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів та написати відповідну заяву. Банк, за запитом правоохоронних органів, надасть всю необхідну інформацію для розслідування в межах ЗУ.

Залишити звернення можна також на сайті кіберполіції: https://cyberpolice.gov.ua/declare/
chikil99 17 квітня 2021, 13:16
самий *** банк з яким мені доводилося працювати. оп перше поганий додаток у якому нічого не ясно. Постійно ліміти на карті які не знімеш. Закрийте цей банк шоб його в житті більше не було. Даже не хочу ніякого оправдовування. моя оцінка 0 балів зі 10
Ощадбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 10:26
Доброго дня!
Обмеження на проведення операцій встановлюються виключно в цілях безпеки. Керувати ними можна через Ощад 24/7, контакт-центр або чат-бот:
https://www.oschadbank.ua/ua/chat

Якщо у вас виникли питання щодо користування додатком Ощад 24/7 — можна цілодобово звернутись до контакт-центру за консультацією або ж написати нам. Будемо раді вам допомогти.
Eva91 17 квітня 2021, 13:00
Банк «додумався» закрити зону 24/7 на вихідні та в неробочий час! По-перше, у відділенні м Львів, рубчака 18 про це не має інформації! По-друге, замість того, щоб люди спокійно оплатили на вихідних, коли не має людей багато, спокійно, вони провокують, щоб люди йшли в робочий час, коли постійні черги і море людей, це такі протиепідемічні заходи!!! Заставляли людей чекати і довгих чергах, щей на вулиці в таку погоду, для чого!!! Щоб хворіли більше? І відділення працює дуже короткий період, з 9.00−17.30, більшість людей працюють в цей час, як тоді оплачувати? Варіант оплати через Інтернет банкінг не підходить! Подала скаргу на гарячій лінії, може хоть тут відреагують, хоча час відповіді не повідомили, не відомо! Ось така от «гарна робота»!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 10:17
Доброго дня! Закриття цілодобових зон насправді вимушений захід безпеки.
Звертаємо вашу увагу на зручність дистанційних каналів обслуговування — Ощад 24/7, контакт-центр та чат-боти:
https://www.oschadbank.ua/ua/chat

Користуючись альтернативними каналами ви дбаєте про безпеку, свою та своїх рідних, а також маєте можливість заощаджувати власний час та кошти на комісії.

Сподіваємося на розуміння та співпрацю.
З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NemoYa 15 квітня 2021, 13:35
Прошу компенсировать мне затраченные ресурсы и время на посещение вашего банка по вызову смс сообщением для прослушивания рекламной информации об ваших банковских продуктах в размере 500 грн. Считаю неуважением и отсутствием клиентоориентированности такое отношение к клиентам банка, вызывать в карантин людей для того чтоб предложить дополнительные банковские услуги.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 15:34
Доброго дня! В жодному разі не мали наміру завдати вам незручностей.
У випадку виникнення питань, ви можете зв'язатись із працівниками відділення в телефонному режимі, контактні дані за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/map

Сподіваємось на подальшу співпрацю.
З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Arina127a 15 квітня 2021, 13:16
Нахожусь в недоумении, не буду скрывать даже немного в унынии и депресионном состоянии.
При получении новой карты взамен с истекшим сроком была предложена и кредитная.
И вот наступила жизненная ситуации, когда кредит понадобился. Кредит небольшой в размере двух моих пенсий. Мне отказали без объяснения причин, оказывается они имеют на это право, так ответили на Горячей линии.
Сразу замечу, что никаких плохих кредитных историй не имею. Абсолютно законопослушный гражданин. Даже специалист был удивлен.
Моя вина лишь в том, что я переселенка, да это мои домыслы. Но, других причин не вижу.
И да, кредитную карточку с сумасшедшими процентами «Море» я оформить могу!!!
При первой возможностии поменяю банк. Считаю это- неправомерной дискриминацией.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 15:31
Доброго дня! Дякуємо вам, що зацікавились нашими кредитними продуктами.

Дійсно, після подачі відповідної заявки на розгляд, її може бути відхилено. В такому банку банк приймає для себе рішення, виходячи з власних обмежень та стратегій.

Зазначимо, що по карті «More» аналогічно діє пільговий період до 62 днів, відповідно до якого вам нараховуються відсотки в розмірі і 0,001% річних, якщо розрахуватись кредитними коштами за товари чи послуги.
KMA 15 квітня 2021, 9:43
Відділення за адресою: Київ, вул. Горького, 105-А
При получении новой карточки дают дополнительную. Отказаться не возможно, не выдают новую. Дополнительная не несёт никаких затрат за получение. Через четыри месяца со счета снимают 200 грв. за дополнительную карточку. Мошенники! Заявление в отделение безрезультатно (отписка). Жалоба в НБУ безрезультатно, тоже отписка.
Аргументируют, что про изменения уведомляли звонком и все кто хотел отказались от этой карточки. Уведомлений и звонков от Ощадбанка не получал. Больше того при получении отказывался от этой, дополнительной карточки. Вот так дурят!
Ощадбанк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 11:44
Доброго дня! Хотіли б перевірити ситуацію детальніше. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу відділення, в якому отримували картку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vadim0001 15 квітня 2021, 5:17
Всем доброго времени суток. Меня зовут Вадим, столкулся с такой проблемой. Нашёл объявление на олх о работе в Германии. Перевёл за вакансию в общей сумме 350 евро на этот номер карты ощадбанка 5167803122299147 за документы которых так и не увидел. Мошенник хорошо придумал, ведь когда переводишь деньги с приватбанка на ощадбанк не видно было имя получателя средств. Создает несколько аккаунтов на олх, берет чужие данные паспортные билметрию и просит укр паспорт. После аферы своей взял мою фотографию в вайбере и установил себе уже на другой номер. Позже начал выкладывать объявления о работе от моего имени чтобы скрытся. Я его знаю Как Дубина Назар Олександрович, но не уверен что это его настоящее имя и не могу написать заявление. Может бить это человек которого обманули так же до меня.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 9:56
Доброго дня! В даному випадку необхідно звернутися до правоохоронних органів та написати відповідну заяву. Банк, за запитом правоохоронних органів, надасть всю необхідну інформацію для розслідування в межах ЗУ.

Залишити звернення рекомендуємо також на сайті кіберполіції: https://cyberpolice.gov.ua/declare/

Будемо вдячні, якщо на нашому сайті ви заповните форму за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
обравши розділ «повідомити про шахрайство».
Проблема вирішена
BJulia 14 квітня 2021, 16:04
Прошу керівництво перевірити роботу служби інкасації, надати мені офіційну відповідь та в короткі терміни надіслати мою карту у відповідне відділення. Оскільки за два місяці карта, яка залишилася в терміналі, мені, як власнику, до сих пір не повернулася. Для цього я зробила всі необхідні дії (звернулася одразу в найближче відділенння банку, написала заяву, вказавши всі відповідні дані). Як клієнт банку, вважаю, що така робота є неповагою до своїх клієнтів.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 квітня 2021, 17:21
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу відділення, в якому писали заяву. Ситуацію перевіримо.
P0tuzhnA 14 квітня 2021, 14:47
Відділення за адресою: Одеса, пл. Грецька, 3/4
Добрый день, обменяла сегодня доллары на гривны в ощадбанке. Курс хороший, не смотря на остальные банки (тот же Приват, Альфа.) и приятный. Главное, консультанты всегда помогут / подскажут и направят. Также пользуюсь интернет банкингом Ощадбанка, притенить никаких :) Не раз обменивала валюты там же, проблем не возникло вообще
Ощадбанк
Відповідь банку
14 квітня 2021, 15:19
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук та довіру.

З повагою, команда Ощадбанку.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.3 44.25
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.3 44.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Відгуки про Ощадбанку 📝