Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Київ, пр-т Алішера Навої, 69 (прим. 369)
Адреса:
Київ, пр-т Алішера Навої, 69 (прим. 369)
Телефон:
+38 (044) 537-46-34, +38 (044) 537-46-33
Час роботи:
Пн-Пт: 10:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
м.Київ, проспект Алішера Навої, 69. Жахливе обслуговування. Некомпетентні працівники установи. Мене обслуговувала менеджер Крутінь Ольга Михайлівна. Щоб просто закрити кредитну картку їй знадобилося більше години часу. На картці був борг 0.15коп. Ольга Михайлівна запропонувала погасити 0.15коп через додаток іншого банку (при цьому комісія складала б 0.75коп). Через 30хвилин менеджер Крутінь видала квитанцію на оплату 20коп у касі установи. Після сплати Ольга Михайлівна всеодно відмовлялася закрити рахунок (не оновлюючи даних) сказала, що кошти ще не зайшли, чекайте від 2х годин, до 5діб! а квитанція про сплату не аргумент. Довелося зв’язуватися з гарячою лінією де менеджеру рекомендували оновити дані, що ніякого боргу в 15коп вже немає і рахунок можна закривати. Але Ольга Михайлівна не здавалась і сказала, що тепер в мене зайві 5коп і вона не може закрити рахунок. Після ще 30хвилин з мене взяли заяву, що я передаю 5коп банку. І обіцяли закрити рахунок, про що мене повідомлять СМС. Чекаю! Можливо Крутінь Ользі Михайлівні необхідні курси підвищення кваліфікації. Чомусь така ж сама послуга в інших банках триває не більше 10хвилин, незалежно від балансу картки (все вирішується миттєво). А в Ощадбанку виходить ні з часом, ні з грошима (рекомендація сплатити кошти через інший банк, де комісія в рази більша боргу) не рахуються. Нав’язування якихось страховок, карток, додаткових послуг (.
Коментарі (6)
08.02 Зашла в отделение 369 поменять карту Киянина, обратилась к специалисту Король Ирина МиколаЇвна, которая ответила что инвалидам 3 группы льготы отменили, раньше оставляла жалабу на этого специалиста которая в нетрезвом состоянии была на рабочем месте, Льготы не отменили.Буду обращаться к юристам. Мне нужна моя карта, где мне ее получить?
Написати коментар
Как можно у беженцев из Лесичанска забрать помощь от красного креста??? сначала орки освободили от всего имущества оставив одни тапочки, а потом вы сначала предложили оформить карту для выплат помощи, а потом как только Красный крест перевёл пять тысяч вы обвинили их в машенничестве и заблокировали карту, я понимаю что для вас это не деньги, раз в ресторане покушать, а для людей которые месяц просидели на подвале это спасательный круг…и это не единственный такой случай, я знаю много людей которые пострадали от вашей любимой схемы всех называть машенниками, я тоже пострадал точно также, заблокировали пять тысяч в прошлом году, а вчера решил проверить и оп, а там уже три с половиной, где полторы тысячи??? Бог вам судья и очень скоро каждый получит за грехи.
Коментарі (1)
Ответ банка
26 серпня 2022, 14:45
Доброго дня.
Перевірити інформацію про списання коштів по рахунку, а також причину блокування доступу до коштів ви можете по дзвінку до контакт-центу. Також, оператор зорієнтує вас щодо подальших дій для відновлення доступу до рахунку.
Перевірити інформацію про списання коштів по рахунку, а також причину блокування доступу до коштів ви можете по дзвінку до контакт-центу. Також, оператор зорієнтує вас щодо подальших дій для відновлення доступу до рахунку.
Не работает по субботам. 6.02.2021г был закрыт, хотя на табличке написано, что с 10 до 16 без перерыва. А в обычный день перерыв с 13 до 14.00. Зачем тогда график?
Написати коментар
Ответ банка
8 лютого 2021, 15:13
Доброго дня! Вказане відділення не працює у суботу. Інформацію про графік роботи можна перевірити на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/map.
Інформація про зміну графіку обов'язково вказується на вхідних дверях в інформаційному повідомленні.
З повагою, команда Ощадбанку.
Інформація про зміну графіку обов'язково вказується на вхідних дверях в інформаційному повідомленні.
З повагою, команда Ощадбанку.
В отделении по ул. Навои касса не работала больше чем за 10 мин. до закрытия согласно графику работы. Персоналу глубоко фиолетово, что люди приходят, получается, зря, и вынуждены специально выбираться к ним еще раз.
Написати коментар
Ответ банка
1 вересня 2020, 10:23
Добрый день! Благодарим за обратную связь. Информацию, касательно режима работы отделения проверим.
В пятницу 10.04.2020 (вечером) я, как обычно, оплатила через ваш терминал с моей пенсионной карточки коммунальные услуги, потому-что всегда это было без банковских комиссий. После чего обнаружила, что Ощадбанк видимо тихонько изменил условия, чтобы уже наживаться и на пенсионерах, и поснимал комиссии. Да еще чтобы пенсионеры ходили разбираться в карантин, как это Ощадбанк их так несолидно нажучил. Вместо сидеть дома. Да по-дальше, ведь работают сейчас лишь немногие отделения. В результате с меня сняли почти 30 гривен комиссий. Мне такое не подходит, заплатить например 21 гривен за ком. услугу, и за это еще 5 гривен вам! Не могли бы вы отменить платежи, и вернуть деньги на карту? Прошу также проинформировать, есть ли способы, платить пенсионеру за ком. услуги через ваш банк без банковских комиссий, или уже нет? Если ваше экономическое состояние такое, что вынуждает вас вводить новые поборы уже и с пенсионеров, то хотя бы обращайте внимание пенсионеров на экране терминала на ваши изменения специально («Внимание, с хх.хх.хххх изменение:… !») На жалобу по он-лайн связи на сайте вашего банка ответа пока не получила.
Коментарі (24)
Ответ банка
13 квітня 2020, 16:28
Добрый день! На данный момент отмена новых тарифов не планируется. Для оплаты платежей без комиссии, вы можете воспользоваться нашим ВЕБ/Мобильным банкингом Ощад 24/7. https://www.oschadbank.ua/ua/private/web_bank_ng
9.10,2019 заказала карточку соц, выплат досих пор не получила в банке пожимают плечами, говорят ждите, жду уже больше месяца а ведь говорили через 2 недели будет готова! где моя карточка будет ли она вообще? там уже начислены деньги и немалые!
Коментарі (2)
Ответ банка
14 листопада 2019, 10:52
Добрый день! Ситуацию обязательно выясним и предоставим Вам обратную связь.
Тобто зробив мінус по картковому рахунку.
Але виконавець відправив всі документи про закриття провадження і зняття арешту.
Вчора був в відділенні банку і там пояснили мені що цей мінус із за провадження пишіть кажуть виконавцю я кажу виконавець все вже відправляв ще 4 місяців тому.
Ну і на цьому все дівчина більше нічого пояснити не змогла мені.
Добре дзвоню на гарячу лінію чекаю дуже довго але почув теж саме нічого нового.
Скажіть як вирішити це питання з цим найкращім банком в (світі) куди скаржитися на нього
Я військовий інвалід тільки після поранення бігати по віделеням я не можу через стан здоров’я.
ЛЮДИ СКАЖІТЬ КУДИ СКАРЖИТИСЯ НА ЦЕЙ ОБН.ТИЙ БАНК.