Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Академіка Курчатова, 25/37

Адреса:
Київ, вул. Академіка Курчатова, 25/37
Телефон:
+38 (044) 518-41-72
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
3
29 лютого 2024, 21:46
На жаль, проблема з нав’язуванням страхування як чогось необхідного все ще актуальна. Жалію, що не ознайомився з правилами переоформлення картки до того, як пішов до відділення (і не почитав коментарі тут на сайті). Тому й заплатив, як телепень. Скарг до цього не було, а от тепер — є. Неприємний момент.
Коментарі (2)
5
2 листопада 2023, 13:25
Доброго дня. 30−10−23 я звернувся на відділеня Ощадбанку по вул. Курчатова 25/37, з проханням або зняти ліміт на картці, або виплатити мені готівкою суму коштів.По переше відношення фахівців цього банку до мене було таким начеб то я прийшов не свої кошти зняти, а просити в борг… мені відмовили і сказали що всю суму не можливо. кусками і тільки під замовлення через центральний офіс…але коли саме я зможу їх отримати сказати внятно ніхто не міг. купа негативу. купа хамства… вони навіть сперечались зі своїм колегами з гарячої лінії з цього приводу.але документи все ж таки прийняли і сказали чекати… Цього ж дня ввечері мені зат. і сказала завтра можливо отримати кошти… я прийшов в назначений час і чекав майже 3 години під банком начеб то поки центральний офіс не дав згоду на видачу такої суми. після чого мене знову відправили додому. і вже 01−11−23 я знайшов телефон відділення по вул.Володимирська 4. спілкувалась зі мною фахівець Олена. Дуже кчемна приємна людина… За 1 годину.вирішили всі мої питання. Зателефонувала і сказала що я можу їхати на відділення де сдавав документи і отримати. кошти. Все ж таки є адекватні і дуже чуйні люди. Кошти я мав отримати за загиблого сина.Але чому я учасник АТО інвалід мав бігати як той сайгак. вислухуючи бредятину з боку фахівців відділення. а людина за 1 годину вирішила все. Дуже прискорбно що звичайним людям приходиться стикатись з такими проблемами. 3 дні чекати підтвердження з начеб то центрального офісу.це Ганьба. А пані Олені з відділення по вул.Володимирська 4 Велике Дякую і низький уклін від мене як від батька загиблого сина!!!
Написати коментар
1
2 листопада 2022, 16:06
01.11.2022 року при отриманні пенсіонером, моєю жінкою, Мельник Надією Іванівною співробітниця банку вимагала перерахувати 100 гривень на поточний рахунок картки киянина. Хочу запитати, на підставі яких документів? Наскільки мені відомо, картка киянина видається пенсіонерам безкоштовно. І потрібна вона тільки для проїзду в громадському транспорті. Що стосується банківських послуг Ощадбанку-ми не хочемо користуватися їми. Можу назвати причину. Яка у Вас найбільша ставка по депозитному вкладу? Яка у Вас ставка по кредиту? Різниця віж значення просто шалена. А яка облікова ставка НБУ? Я думаю Ваші економісти все знають. Прошу пояснити, на підставі яких документів співробітники банку вимагають перерахування коштів на картку киянина?
Коментарі (3)
Ответ банка
Ощадбанк
2 листопада 2022, 16:35
Добрий день. Дійсно, перерахування коштів на карту киянина не є обов'язковим. Ми обов'язково перевіримо ситуацію по відділенню банку в яке ви зверталися, для уникнення таких ситуацій в майбутньому. Перепрошуємо за незручності. Стосовно депозитів та кредитів, то ми постійно пропонуємо клієнтам нові продукти із вигідними відсотковими ставками. Якщо цікавитимуть якісь із них, будемо раді надати вам консультацію.
4
28 квітня 2021, 13:28
Сегодня 28.04.2021 в 13−05 пришел для проведения финансовой операции в отделение. Мне сказали что с 13−00 до 14−00 у них перерыв. Вместе с тем на САЙТЕ чем Я руководствовался и даже на дверях написано с 14−00 до 15−00. Внесите изменения на сайт и исправьте надпись на дверях. Никитин.
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
28 квітня 2021, 14:17
Доброго дня! На сайті банку режим роботи відділення №10026/070 за адресою вул. Курчатова академіка, 25/37 зазначено коректно — обідня перерва з 13:00 до 14:00. Посилання на сайт банку: https://www.oschadbank.ua/ua/map

Інформацію щодо графіку роботи на вхідних дверях обов'язково перевіримо. Дякуємо за зворотний зв'язок.

З повагою, команда Ощадбанку.
1
17 листопада 2019, 12:48
щойно
Очень жалею, что стал клиентом данного банка. 1-е с чем столкнулся: зарплатный проект. Дали карточку ощада. Есть необходимость довыпуска карты под счет. Проторчав час в отделении банка в Киеве на Курчатова мне радостно сообщили что я числюсь в какой-то области, а не в Киеве и мне ничем помочь не могут, ибо данные мои не видят. Я — киевлянин, компания государственная и находится в Киеве. Какая область, вашу мать?!?! Позвонив в колл-центр офигел второй раз: позвонил с номера жены, так как мой телефон сел. Готов был предоставить всю информацию для решения вопроса выше… Барышня Леся наотрез отказалась меня слушать, пока я не перезвоню именно с того номера, который закреплен у них в системе. Окей, покупаю кабель, заряжаю телефон, звоню… Оператор Денис меня выслушал и объявил о том, что мне необходимо ехать на улицу Госпитальную 12г для решения вопроса. Мне вот интересно: а что с вашей клиентоорентированостью??? Отделение это работает с 9-30 до 16-30 и только в будни. 21-й век, диджитализация, а от вас *** чего добьешься. И подскажите бога ради, как мне, работая с 8-30 до 17-30 к вам попасть?! Очень жалею что стал клиентом этой шарашкиной конторы и при первой же возможности буду от вас уходить. Такой сервис нафиг не нужен. В жизни никому не порекомендую вас.
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
18 листопада 2019, 9:57
Добрый день! Приносим извинения за причиненные неудобство. Проверим ситуацию и свяжемся с вами для ее урегулирования.
3
2 жовтня 2019, 10:23
Уже второй раз сталкиваемся с тем, что сотрудники отделения Ощадбанка по адресу: вулиця Академіка Курчатова, 25/37, Київ, 02166 отказываются выдавать денежный перевод Western Union.
Сегодня пытались получить перевод. Кассир взяла документы, паспорт, номер, уточнила сумму, все проверила, узнала. Долгое время тыкала одни и те же кнопки в своем компьютере. А потом, вдруг, в неприемлемо язвительной форме заявила, что у них не работает программа.
Но, при этом, после нас выплатила денежный перевод какому-то парню в очереди после нас.
Мы попросили пригласить руководителя отделения, но нам в грубой форме заявили, что по вторникам после обеда руководитель всегда на совещании, и ее нет. И никто не знает, когда она будет.
В банке мы провели около 1,5 часа, так как нам сказали ждать. Но потом в грубой форме заявили, что не будут нам выплачивать перевод, хотя судя по выплате другим клиентам, система работала.
Хотелось бы узнать. Во-первых, если в банке не работает программа перевода денег, почему об этом сообщается только после того, как у нас взяли документы и все несколько раз по кругу узнали о переводе. Во-вторых. Кассир явно плохо ориентируется в программе, так как постоянно обращалась за помощью к сотрудникам. В-третьих. Хотелось бы, чтобы сотрудники отделения уважительно относились к посетителям, а не кривлялись и не молчали, когда им задают вопросы. В четвертых. Хотелось бы уточнить, почему для одних клиентов программа перевода денег работает, а для других нет? И последнее: почему в банке не было официального обявления или любой другой информации о том, что программа не работает?
Мы потеряли уйму времени, нервов и сил в вашем банке, так и не получив перевод. И с этим сталкиваемся уже не раз. Неужели нельзя наладить нормальную работу в отделении.
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
2 жовтня 2019, 16:15
Добрый день! Приносим извинения за ситуацию. Наши сотрудники с вами свяжутся для решения вопроса.
2
4 грудня 2018, 3:12
Это у меня социальная карта на которую я получаю детскую помощь.буквально пару дней назад ожидая начисления денег, захожу в ощад24/7, что установлено у меня на мобильном, проверить состояние карты. Смотрю мне пишут карта заблокирована, хотя срок карты до 05/20. Ок, захожу на сайт Ощадбанка, через онлайн помощницу заказываю обратный звонок, через несколько минут перезвонил оператор и всё подробно размазал почему блокирована карта, и как она автоматически разблокируется. Но сегодня в 02:45 ночи захожу в ощад24 и бац, карта разблокирована и на тебе сюрприз с суммой минус 8399.89. А теперь оператору включают мороз, берите паспорт и тулите в отделение и там узнавайте. Вы блин что там свернулись с ума сотрудники?? Решите пожалуйста проблему в течении дня!!! Чтоб не было скандала с обнародованием.
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
4 грудня 2018, 11:24
Добрый день. Какую причину блокировки Вам озвучили в контакт-центре? Предметно разберемся в ситуации и предоставим информацию касательно решения Вашего вопроса.
без оцінки
15 листопада 2017, 12:54
При спробі переоформити карту киянина в ощадбанку, надають підписувати 2 пакети документів: юридична справа із заявою на видачу картки та приєднання до публічної оферти, — це вважаю правомірним. Другий пакет — кредитна справа із заявою на отримання нульового кредиту. Вважаю не правомірним. На мою реакцію і небажання отримувати кредит і ним користуватися, співробітники сказали, що на таку карту кредитів не дають, оскільки вона дебетна і соціальна. А навіщо тоді заяву на кредит наперед писати? Потім просто сказали,«Підписуй, бо всі підписують». Я вважаю це хамством. І буду надалі оскаржувати так поведінку в інших інстанціях.
Нажаль, держава не надала вибору звернутися до іншого банку з привод оформлення такої картки.
Коментарі (2)
Ответ банка
Ощадбанк
15 листопада 2017, 15:25
Доброго дня! Підписання договору комплексного банківського обслуговування є обов'язковим для всіх клієнтів і включає в себе, в тому числі, договір на відкриття кредитного ліміту. Він є безкоштовним і може служити просто додатковим резервом коштів на Вашому рахунку. Якщо Ви не бажаєте користуватися послугою, в заяві на відкриття прописується розмір кредитної лінії 0 грн. Якщо кредитну лінію вже відкрито і Ви бажаєте від неї відмовитися, то рекомендовано звернутися до обслуговуючого відділення. Щодо обслуговування під час оформлення картки, то напишіть будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону, адресу відділення в якому Ви відкривали рахунок. Ми з'ясуємо ситуацію.
без оцінки
25 жовтня 2017, 12:57
У меня, впрочем, как и у многих других пенсионеров, заканчивается срок действия карточки киевлянина.
25 октября я обратился в отделение Ощадбанка на Курчатова 25/37 по поводу замены карточки на актуальную.
Работник отделения Долматова Надежда Николаевна вежливо и сочувственно сообщила мне, что пластика нет еще с весны и посоветовала приходить когда этот самый пластик появится в наличии,
а пока ездить по этой, просроченной ( фактически недействительной ) карточке киевлянина.
На вопрос когда будет пластик, был дан вполне конкретный ответ — « Не знаю».
Тогда я позвонил по телефону 8-800-210-800 с мобильного, привязанного к карточке, чтобы выяснить ситуацию с пластиком.
Звонки в Ощадбанк это отдельная история…
" Нажмите 1, если та-та-та,
2, если тра-ля-ля,
3, если ту-ту-ту,
потом введите последние 4 цифры карточки, потом нажмите 3,
и вот он, успех!
Отвечает мне живой человек,
но выслушав мою проблему, меня перефутболили к другому специалисту,
который оказался вовсе не специалистом, поскольку ничего не знает и по его словам -«ни на что не может повлиять ».
Был получен очередной совет — идти опять на Курчатова 25 и попробовать заказать карточку.
Цитата: « Если этого пластика нет, то Вам могут выдать карточку на другом пластике...»
А ведь могут и не выдать? )
Пришлось звонить в колл центр КМДА,
обращение приняли,
но надежды мало, что нужный пластик появится у Надежды Николаевны,
пластика-то нет с весны…
Коментарі (2)
Ответ банка
Ощадбанк
25 жовтня 2017, 14:03
Добрый день. Приносим извинения за сложившуюся ситуацию. В данный момент действительно существую некие проблемы с пластиком для Карты киевлянина именно по пенсионному тарифному пакету. Но, в отделении для пользования пнсионным счётом Вам могут выпустить обычную платёжную карту и открыть Карту киевлянина по социальному тарифному пакету для пользования всеми льготами.
без оцінки
21 березня 2017, 11:05
Звернулась в відділення банку на Курчатова 25/37, з тим що мені по гарячій лінії випустили неправильно картку киянина. На цій карті був тариф основний з платою 120грн. в рік. В мене інвалідність, цю картку мають випускати безкоштовно. Вирішували 2неділі питання, взявши з мене всі данні. Так і нічого не вирішили. 10 вересня з мене беруть повторний пакет документів оформлювали Долматова Надія Миколаївна, сказала що буде готова через місяць. 26 листопада приходить смс, що я винна гроші в розмірі 120грн. Звернулась знову в це відділення нащо мені Долматова Надія Миколаївна відповіла це ваші проблеми, що вона нічого неоформлювала. Уповноважена особа взяла з мене заяву на переоформлення тарифу. Гроші я заплатила, мені вернулися гроші. Уповноважена особа сказала, щоз цьоєю заявою мені почнеться випуск картки киянина заново і в січні я її отримаю. Потім вияснилось, що потрібно ще одна заява на закриття рахунку. І після закриття рахунку це 3місяця, співробітники банку подумають брати з мене нові документи на картку киянина чи ні!!! Мені кожен раз хамили, спілкувались з якимось БОМЖОМ!!! Рахунок закривається 5 квітня!!! По закону мені повинен бути безкоштовний проїзд. На даний момент 21березня 2017 рік, я плачу за проїзд в метро. І все тому що в цьому відділення сидять ізверги, хами… По іншому сказати не можу. В мене криска живе в клітці і вона в 1000 разів умніша чи співробітники банку. Зараз 21 березня 2017 рік і картки немає. Робимо висновки з цього відділення банку!!!
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
22 березня 2017, 14:00
Доброго дня! Приношу вибачення від імені банку за ситуацію, що склалася. Уточніть, будь ласка, Ваші ПІБ і контактній номер телефону, щоб ми могли вирішити дану проблему.
Сторінки: 12
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відділення та банкомати Ощадбанку в Києві 🏦 / Відділення Ощадбанк: вул. Академіка Курчатова, 25/37, Київ
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Ощадбанку за адресою Київ, вул. Академіка Курчатова, 25/37. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Ощадбанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Ощадбанку розташованому за адресою  Київ, вул. Академіка Курчатова, 25/37- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.