Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Полтава, вул. Великотирновська, 39-А
Адреса:
Полтава, вул. Великотирновська, 39-А
Телефон:
+38 (053) 266-59-67, +38 (053) 256-70-65
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:00, перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Вже майже рік судова тяганина з цим НедоБанком. У мене 05.08.2022 року у Полтаві з валютної картки вкрали усі гроші. 739 євро конвертували у гривню й сняли 27300 грн…Виграв один суд, але Ощад не бажає повертати вкрадене. Їхній адвокат на суді бреше та припирається. Попереду ще один суд. Всі, у кого там картки!!! Закривайте рахунки, забирайте свої «кровні» та біжіть звідти, покі і вас не обібрали.Дані клієнтів вільно використовують шахраї. Випадків вже сотні по Україні!
Коментарі (1)
Мав 739 євро на картці (тримав на «чорний день» -карткою не користувався, не «світив «.
Периодично раз у килька місяців дивився баланс. 28.10.2022 прийшов у відділення ТВБВ 10016/0139 у м. Полтава.Термінал картку не приняв (написало, що помилковий пін-код).Змінив його через «гарячу лінію». Знов ввів картку у термінал-показало баланс «0»!
Гроші були зняті ще 05.08.2022. За 2 хвилини зробили віртуальний рахунок в моїй картці,євро конвертували в гривні, відправили по«UKR KIEV MOBILE BANKING» та зняли двома сумами десь в АкордБанку. У відділенні хамили, казали, що вкрали мої дружина або дочка. Заяву приняли та через місяць написали відписку, що я сам видав усі дані шахраям, що повертати нічого не винні.Написав заяву до поліції. Толку поки що ніякого.
Коментарі (10)
Периодично раз у килька місяців дивився баланс. 28.10.2022 прийшов у відділення ТВБВ 10016/0139 у м. Полтава.Термінал картку не приняв (написало, що помилковий пін-код).Змінив його через «гарячу лінію». Знов ввів картку у термінал-показало баланс «0»!
Гроші були зняті ще 05.08.2022. За 2 хвилини зробили віртуальний рахунок в моїй картці,євро конвертували в гривні, відправили по«UKR KIEV MOBILE BANKING» та зняли двома сумами десь в АкордБанку. У відділенні хамили, казали, що вкрали мої дружина або дочка. Заяву приняли та через місяць написали відписку, що я сам видав усі дані шахраям, що повертати нічого не винні.Написав заяву до поліції. Толку поки що ніякого.
Мошенник 4790 7299 3685 6996 на ОЛХ продавал самокат, вежливо просит за наложку предоплату за доставку НП, потом удаляет аккаунт и откл.телефон. Будьте внимательнее, не попадайтесь на мошенников! т.095−107−00−87
Написати коментар
Ответ банка
30 травня 2022, 11:54
Доброго дня! Якщо один із клієнтів Ощадбанку не виконав договірні зобов'язання (не відправив товар/не надав послуги) необхідно звернутись із заявою до правоохоронних органів. Банк, за запитом правоохоронних органів, надасть всю необхідну інформацію для проведення розслідування.
Являюсь пенсионером Министерства Обороны Украины. Пенсию получаю через этот банк. Сегодня 10.10.2019 года в 17.00.в городе Полтава по ул. Великотырновской 39 в отделении банка оплачивал коммунальные услуги через терминал картой. После того, как набрал все квитанции, перешел к их оплате. И вдруг на тебе- терминал начал перезагружаться, потом выключился ипотух. Минут через 5 включился но как оказалось карту прглотил, квитанций не выдал. Обратился к менеджерам отделения, но они разводят руками, и сообщают, что карту можно забрать на центральном отделении только после празников, так как раньше инкасации не будет. Тогда закономерный вопрос- как я, пенсионер, буду жить эти 5-6 дней без денег ( НА КАРТЕ ВЕДЬ БЫЛА ВСЯ ПЕНСИЯ). Хотелось бы услышать ответ от председателя правления банка, сможет ли он прожить без копейки хотя бы несколько дней. Небось получку получает я думаю тысяч в 200. Накупили всякого старья, а вы люди пользуйтесь. Зато позиционируют себя как самый передовой и самый большой банк. Кстати в этом отделении аж ТРИ терминала, и Два из них постоянно воруют карты. Только за этот год несколько раз у меня была такая проблема в этом отделении. Почему нельзя ключи от терминалов оставить у заведующей отделением, раз каждый день у кого то терминалы отделения воруют карты??? И все же как прожить эти 5-6 дней без денег??? Очень хороший вопрос. Праздник то ведь — День защитника УКРАИНЫ. Спасибо БАНКУ ЗА ПОЗДРАВЛЕНИЯ. А вообще, обходите этот банк десятой дорогой-вот мое мнение как клиента который имеет 15 лет общения с этим банком.
Написати коментар
Ответ банка
11 жовтня 2019, 10:53
Добрый день! Приносим извинения за сложившуюся ситуацию! Техника, действительно, иногда даёт сбой в работе. Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваш контактный номер телефона, ФИО и адрес или номер отделения, на котором произошла данная ситуация.
Добрый день! 15.11.2016 Оплачивала комунальные платежи через терминал. Плачу таким образом уже не первый год и все было хорошо, но не в этот день. Проведя всю операцию и оплатив 650,00 грн. без распечатки квитанций меня просто выкинуло из программы по каким- то техническим причинам (так объяснила менеджер в зале). Она мне дала анкету-заяву невнятного вида без каких- либо реквизитов, которую я заполнила и сказала ожидать звонка банка 2 недели. Сегодня 29.11.16 и ни слуху ни духу. Кстати, деньги не зачислились за комуналку я обзвонила комунальные службы. Очередной лохотрон??? Конт. тел. 096 590 48 47
Коментарі (2)
Ответ банка
1 грудня 2016, 14:22
Добрый день. Пожалуйста, напишите мне в личные сообщения Ваше ФИО.
Так, замовлення валюти — це взагалі такий розкішний сервіс, який, звісно, доступний лише в найпрестижніших інституціях. А щодо зняття грошей — це ж просто майстер-клас з того, як зробити звичайну операцію максимально ускладненою. Звісно, чекайте два тижні на пластикову карту, (а дочекавшись, ще постійте в черзі за карткою, а потім в касу) тим часом ваші кошти знаходяться у відкритому доступі для креативних шахраїв. Це з урахуванням того, що мій особистий менеджер запевняв мене, що зняти валюту можна просто зателефонувавши їй)
І звісно, якщо ви попадете в зону активних бойових дій, це не може пройти без цікавих пригод із викраденням коштів. Це я був на ротації в Херсоні, так от там тільки у клієнтів цього «банку» шахраї зняли кошти. Якщо вибираєте банк, вибирайте той, де вас грабують не лише через кредити, а й через злочинців.
Щодо іпотеки, то вам, безумовно, щастить! Що там, що тут, якщо лише банк може відповісти з таким ентузіазмом на ваш запит із найгіршими умовами (хоча я клієнт банку більше 10 років).
Але взагалі, забудьте про ці мізерні дрібниці. Банк «Шедевр Проблем» — це якість на кшталт відмінного фарбування усіх аспектів вашого фінансового життя. Що тут говорити, вони точно заслуговують титулу «найгірший банк», а ваш розповідь — справжня поезія невдач.