×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Разница очевидна
Написати коментар
Не погано
Видача картки у мене зайняла приблизно 30−40 хвилин. Менеджер сфотографувала мене на веб камеру, а не на особистий телефон (хоча можливо це фото, перед тим як відправитись у базу банку побувало у телефоні, хто знає). Мені видали картку і запакований конверт з пін кодом, картка була без упакування. Менеджер повідомила, що активація картки у додатку має обов’язково відбутись у відділенні, і що вона не має права відпустити мене без цієї процедури. Я отримав дзвінок з контактного центру, для того щоб власне підтвердити активацію. На цьому процедура видачі завершилась.
Мінуси:
Довга процедура видачі картки.
Коли я завантажив додаток на свій телефон та почав робити фото документів то просто не зміг це зробити, на камері я бачив тільки темний фон, вона взагалі не працювала. Можливість вибору фото з галереї додатком не підтримувалась. Я розумію, що заборона вибору фото з пам’яті телефону, можливо значно знижує ризик завантаження чужих документів, але і для законослухняних громадян викликає значні незручності. Довелось брати інших смартфон та оформлювати картку там. Або мій телефон працює несправно або потрібно попрацювати над сумісністю додатка з різними пристроями.
Видача картки без упакування. Пізніше ви все-таки активуєте її у відділенні і таким чином підтвердите що саме ви отримали о. картку, але на мою думку треба видавати все у запакованому вигляді, щоб до моменту отримання картки клієнтом доступ до неї ніхто не мав.
Підтримка. Коли я писав у підтримку в телеграмі та хотів дізнатись чи роблять фото з документами у руках при отримані о. карти мені відповіли стверджувально. Насправді, мене фотографували без єдиного документу у руці. Я розумію, що чат менеджери можуть чогось не знати, але в такому випадку потрібно або уточнити інформацію, або написати де можна отримати відповідь на свої питання. Можливо для когось немає ніякої різниці, фотографуватись з паспортом чи без нього, але я особисто хотів би знати про це заздалегідь.
Плюси:
Швидкість оформлення картки у додатку та те, що її можна забрати одразу після оформлення.
О.Банк не передбачує ніяких селфі з документами.
Aктивація о. картки через додаток здійснюється тільки під час її отримання у відділенні/кредитному центрі, що, як на мою думку є додатковою протидією шахрайствам.
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної вами ситуації. Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер та електронну адресу, щоб ми могли у разі потреби виправити недоліки та надати вам відповідь.
Написати коментар
Достатньо вигідна картка
Написати коментар
О банке
Написати коментар
Получил карту
Написати коментар
Заблокировали карту
Коментарі (2)
Бажання користуватися послугами банку зникло взагалі.
Передзвонили, уточнили час. Пройшло більше тижня. Картки немає.
Вчора оператор дзвонить та повідомляє що картку вам привезуть продовж дня. Впродовж дня? Лише мене вдома немає)) Домовились на сьогодні 18 лютого. Отримала.
Вгадайте що будо далі? Передзвонив оператор, та повідомив, що в даті видачі паспорта помилка. Знову чекайте кур'єра для перепідписання договору.
Це якесь суцільне непорозуміння, а не банк.
Ці ж самі помилки і зауваження читаю у відгуках інших користувачів. Але всі ті самі помилки повторюються раз за разом.
Що це за онлайн банк, якщо доводиться підписувати та заповнювати договора та анкети, якщо всі данні вже указані при замовленні картки? Це не зручно, враховуючи що передача картки відбувається не в банку де є зручний стіл та коли є час на це, бо ви самі прийшли в банк. Отримувала раніше дві картки від інших онлайн банків, все що я підписувала лише документ кур'єра про отримання картки.
І це будо вчасно та швидко.
Написати коментар
Логика отсутствует. Невозможно пользоваться банком.
Коментарі (1)
Безответственность
Написати коментар
Попытка заказа кредитки
И тут начались проблемы.
«Неверный формат № телефона».
Ну думаю, может невнимательно заполнял, ошибся… бывает. Перепроверяю.
«Неверный формат № телефона».
Снова перепроверяю.
«Неверный формат № телефона».
На странице есть перключатель «укр-рус». Пробую на «рус» — тут все пошло, с теми же данными.
«Ожидайте звонка».
Через минуту звонок, при попытке ответа — длинные гудки, секунд 30 и обрыв соединения.
Еще через минуту звонок (уже с другого номера) — результат аналогичный.
Через 5 минут звонок (снова с другого номера) — результат см. выше.
И так раз 5 или 6 — каждый раз с другого номера, ответа нет, идут длинные гудки с последующим разрывом…
Все признаки фишинга по выуживанию информации (№ телефона, инн, фио, е-маил…) Теперь ждать море спама, и это в лучшем случае. Кстати, на электронку уже пошло…
Отзывы на странице моб. приложения в плеймаркете более чем на половину явно накрученные.
Крайне не советую даже пытаться иметь дела с этим т. н «банком».
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної Вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
Написати коментар
Жалею что затеял получение карты!!!
Окей думаю, добить то нужно, назначают мне встречу в 3 м городе — еще 50 км, приехав туда я получил карту), думаю Ура!, но нет, сидели с девушкой менеджером и не могли ничего сделать — в приложении так и висит получите карту)).
Ок подумали мы на следующий день что-то сменится.
Следующий день — ничего не изменилось — карта на руках, а банк говорит получите карту, пробовали удалять приложение, ставить его на другом смартфоне — толку ноль.
Общение с поддержкой вовсе ник чему не приводит — ждите еще сутки. Прождав думаю откажусь вовсе от этой карты раз такое отношение никчемное. Посетив снова ту девушку хотел расторгнуть договор с банком, но и расторгнуть мне его нельзя так как ни туда и не сюда оказывается.
Я как бы клиент, но как бы и нет.
В общем — два дня бития, 25 литров газа потрачено, 260 км наезжено, а толку нет. Так и висит «Получите карту»)), я уже думаю скоро начну встречаться с менеджером Идеа банка, ну, а что).
У кого хватает времени и нервов — Welcome.
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. За результатами опрацювання вашої скарги вам було надіслано відповідь в особисті повідомлення.
Коментарі (3)
Удобное приложение O.Bank
На все вопросы адекватно отвечают, никаких нареканий нет.
Через приложение всё работает.
Нужна карта — присылают курьера!
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
O.bank!!!!
Коментарі (1)
Кредитная карта
Коментарі (4)
Приложение НЕ РАБОТАЕТ. Карту не оформили
Но, когда дошло дело до установки кредитного лимита, сервис перестал работать!
Это такое мошенничество???!!!
Чего теперь ждать?
Они откроют на основании моих документов и персональных данных кредит??!!!
Мне уже писать иск в суд?!
Это беспредел!
Такие банки нужно лишать лицензии и блокировать их деятельность!!!
Примите пожалуйста меры!
Коментарі (1)
Невозможно получить карту
Неужели невозможным было изменить дату выдачи паспорта прямо в отделении банка и распечатать мне новые документы для подписи?..
Коментарі (1)
Менеджера, сервис дно
Написати коментар
Ужас
Потім очікував картку в четвер, не привезли! Позвонил сказали в пятницю, ну ок, чекав! Сказали що я маю десь бігати шукати де зробити ксерокопію документів! Он лайн банк — а я маю робити ксерокопію ще! В жодному банку в яких я є — такого немає! Курєр приніс картку, я забрав, росписався і все!
До того ж в пятницю так і не привезли картку…
а зараз прошу видалити мене, а вони просять надайте ще документи! Логіки ніякоі!!!
Написати коментар
Чи має банк власну голову?!
Витрачав не мало коштів щомісяця, намагався активно користуватися карткою, чому банки люблять втрачати платоспроможних клієнтів, в яких обіги сотні тисяч, а надають пріоритети студентам, людям зі шкідливими звичками, людям які не працюють і нічого не мають?
Коментарі (1)
Регістрація на сайті
Коментарі (1)