Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Валентин Буслик 15 лютого 2023, 8:38
Я являюсь инвалидом, на пенсии-про это указал Я при открытии счёта в банке, но и это их не остановило. Моя карта 5352 7720 0513 3563 была заблокирована. После звонка в колл центр выяснилось, что банк хочет узнать целевое назначение и кто отправлял два платежа на сумму 7000 грн и 6980 грн. Это деньги отправлял мне знакомый (я ему занимал денежные средства-он вернул мне мои деньги-отдал долг). Это уж точно не мошеннические операции, так как это лично мой знакомый переводил. Я предоставил в поддержку банка эту информацию, но мне счёт так и не разблокировали. Я также сообщил в банк, что на карте у меня осталось 15 000 грн, мне эти деньги не нужны, я хочу их отправить на донат: флот морских беспилотников-это программа президента Украины, я хочу помочь сделать победу Украины на миг ближе…но увы
Neobank
Відповідь банку
20 лютого 2023, 12:12
Добрий день. Обслуговування по вашим карткам було призупинено до встановлення правомірності платіжних операцій на час внутрішнього розслідування. Більш детальну інформацію що до отримання залишку коштів по рахунку за результатами розслідування буде надано протягом 90 днів.
Shahvik 3 лютого 2023, 8:25
Вітаю, з червня не можу отримати кошти, заблокували вхід в додаток, сказали, що його заблокували, але не НЕОбанк, а кіберполіція, була типу скарга, Я звернулася до кіберполіція, виявилося що скарг не було.
Написала їм, сказали чекати місяців, тоді можу отримати кошти на рахунок. Чекала але нічого не отримала.
І 25.01.2023 отримала лист, що мені закривають рахунок, і треба надати реквізити на електрону пошту для отримання коштів, відправила, прийшла відповідь (що треба відправити лист через пошту або прийти на відділення), але Я знаходжуся на окупованій території Херсонської області. В нас з’явився укр. зв’язок, Я дозвонилася в банк, в мене взяли реквізити, але через 10хвилин передзвонили і сказали, що не можуть відправити мені кошти і що рахунок закрили, на моє запитання як можливо закрити рахунок з грошима і чому Я не можу їх отримати, відповіли, що не можуть більше дати інформації.
В мене питання як таке може бути? Що робити на лівому березі Херсонської області з дітьми без коштів, для існування, мені людина відправила допомогу, але Я не можу нею скористатися. Це знущання якесь, ми майже рік в окупації, знущань нам вистачає. Я просто в відчаї, тому що немає коштів навіть на елементарні речі.
Neobank
Відповідь банку
10 лютого 2023, 10:31
Добрий день!

На жаль, зараз почастішали випадки неправомірної поведінки клієнтів банку, і банк, на власний розсуд або ж на запит органів влади, може заблокувати можливість користування рахунками.

При цьому, незважаючи ні на що, підтримка банку завжди допомагає клієнтам у вирішенні його ситуації й наданні відповідей на всі його питання.

Будь ласка, напишіть деталі операції, Ваші дані та телефон на адресу support@neobank.one
Є Н 28 грудня 2022, 11:51
Банк впродовж двох місяців заблокував кошти. Без пояснень, підтримка тільки робить вигляд, що намагається щось зробити.
Був непоганий банк, але зараз якесь свавілля — використовують кошти клієнтів на свій розсуд.

Будтье білш розумними ніж я — Не користуйтесь цим банком…якщо звісно не бажаєте втратити кошти як багато користувачів.
Neobank
Відповідь банку
16 січня 2023, 17:17
На жаль, зараз почастішали випадки неправомірної поведінки клієнтів банку, і банк на власний розсуд або ж на запитом може заблокувати можливість користування рахунками.

При цьому, незважаючи ні на що, підтримка банку завжди намагається допомогти клієнту у вирішенні його ситуації й наданні відповідей на всі його питання.

Зверніться, будь ласка, до Служби підтримки через додаток або за телефоном 5080 Банку. Надайте розгорнуту інформацію щодо вашого звернення для можливості розібратися в деталях та способу вирішення ситуації.
marinakk 11 грудня 2022, 15:55
Заблокировали карту и деньги на ней. При попытки узнать причину, сказали что вернут через 60 дней и тогда назовут причину. Разве так можно? Когда я пользуюсь деньгами банка я плачу процент. Почему на оборот не работает? почему без причины мои деньги у банка и без моего согласия.
Neobank
Відповідь банку
12 грудня 2022, 14:08
Добрий день!

На жаль, зараз почастішали випадки неправомірної поведінки клієнтів банку, і банк на власний розсуд або ж на запит органів влади може заблокувати можливість користування рахунками.

При цьому, незважаючи ні на що, підтримка банку завжди намагається допомогти клієнту у вирішенні його ситуації й наданні відповідей на всі його питання.

Ми взяли на додатковий аналіз ваше звернення. Очікуйте дзвінок від співробітника банку.
olfr 30 листопада 2022, 14:48
Сьогодні 30.11.2022р., я спробував зайти в мобільний додаток Neobank, і дізнався, що не можу цього зробити, бо мій акаунт заблокований.

Написавши в підтримку, мені відповіли, що не можуть розблокувати картку, так як банк не є ініціатором блокування картки, і порадили звернутись в поліцію. При цьому на моє запитання відносно пояснення з посиланнями на правоохоронні органи (контакти слідчого/прокурора або іншу відповідальну особу чи орган регіону) мені не надали відповіді.
Банку, я надав всі необхідні дані по операціям на моїй картці, і вважаю зі сторони банку неправомірним утримання моїх коштів без офіційного на те повідомлення чи ухвали суду, про який мене мали б повідомити.
Neobank
Відповідь банку
8 грудня 2022, 12:47
Добрий день!

На жаль, зараз почастішали випадки неправомірної поведінки клієнтів банку, і банк на власний розсуд або ж на запит органів влади може заблокувати можливість користування рахунками.

При цьому, незважаючи ні на що, підтримка банку завжди намагається допомогти клієнту у вирішенні його ситуації й наданні відповідей на всі його питання.

Ми взяли на додатковий аналіз ваше звернення. Очікуйте дзвінок від співробітника банку.
vadim333 17 листопада 2022, 16:24
Вітаю незламна нація!
Обгодьте стороною цей неДо банк. Це недо проект Конкорд банку ще та конторка.
Поки захищаю країну ці ділки влітку заблокували карту і вже 3 місяці розпоряджаються моїми грошима і не збираються повертать.
Багаточисленні звернення ні до чого не привели, навіть посилали мене в обстрілюваний Харків щоб в касі забрав кошти, але звісно і там мені моїх грошей не повернули.
Обходьте стороною або заберіть всі кошти в цьому недобанку
Neobank
Відповідь банку
28 листопада 2022, 15:46
Добрий день. Навіть у цей складний для нашої країни час залишаються особи, які використовують незаконні засоби для свого збагачення. Банк категорично засуджує такі дії та відповідно реагує на них. Ваш рахунок було заблоковано на вимогу кіберполіції, тому якщо у Вас є додаткові запитання, рекомендуємо звернутися до них.
Виктория Га 11 жовтня 2022, 9:53
Поки на міста України запускали ракети, цей брудний банк заблокував мій рахунок. Причини не пояснені та на контакт не йдуть. Вкрай не рекомендую, в Україні достатньо альтернатив з інших інтернет-банків. Дякувати Богу, не додумалася тримати там багато грошей — 65 гривень залишилося. Може куплять на них трохи здорового глузду. А у вас ці шахраї можуть вкрасти більшу суму.
Neobank
Відповідь банку
13 жовтня 2022, 18:18
Добрий день. Ми уважно ознайомились зі всіма Вашими зверненнями через всі канали банку. Хочемо наголосити, що банк намагається унеможливити доступ сторонніх осіб до коштів наших клієнтів і вважає це одним із головних завдань. Зважаючи на те, що у Ваших зверненнях Ви озвучуєте різні версії ситуації, ми пропонуємо повернутись до першої, у якій Ви озвучили, що знаходитесь в Україні та маєте можливість і бажання звернутися до мобільного оператора для відновлення доступу до фінансового номера телефону.
Graf91 10 жовтня 2022, 14:55
2,5 місяці тому мені заблокували рахунок і доступ до мобільного додатку, ніяк не повідомивши про це. Зв’язавшись з банком, мені повідомили, що мій рахунок заблокували через якусь заяву на мене в поліцію про якусь банківську операцію. Який саме та хто заявив мені не сказали, як і не сказали номер справи. Сказали, що протягом 30 днів відбувається внутрішнє банківське розслідування.
Я звернувся до поліції, у поліції нічого не знають ні про яку заяву і ні про яку справу. Після 2 місяців блокування, нічого не змінилося, я звернувся на підтримку банку з проханням пояснити ситуацію, вони сказали, що подали запит і зі мною зв’яжуться і вийшли з чату. Пройшло вже 10 днів після мого останнього звернення, і звичайно ніхто зі мною не зв’язався
За підсумком банк заблокував моїх понад 7000 грн без конкертної причини і не пояснює свої дії
Mikelviv 1 жовтня 2022, 7:09
Відділення за адресою: Львів, вул. Стрійська, 12
Ситуація аналогічна, як в багатьох тут. Заблокували рахунок і не повідомляють причину. Візит в відділення нічого не дав, працівники говорять те саме що в підтримці, ми розблокувати не можем пишіть заяву в поліцію. Заява написана. В когось взагалі вирішилось така проблема?
Neobank
Відповідь банку
6 жовтня 2022, 17:30
Доброго дня.
В цей непростий для нашої держави час залишаються особи, які прагнуть збагатитись за рахунок інших у незаконний спосіб. Банк категорично засуджує такі дії та негайно реагує на них. Ми знаємо, що з Вами вже зв'язались відповідні співробітники для вирішення цього питання.
Demyd 30 вересня 2022, 13:30
Банк отказывается разорвать договора по депозитам, когда деньги нужно перевести на помощь ЗСУ, и купить бронижилеты. В таких случаях, банк должен хоть как-то попробовать решить вопрос, так как только ради наших защитников они живы, а банк не хочет помочь, зная на что пойдут деньги.
Очень огорчена и неприятная ситуация, если вы никак не постараетесь решить проблему, буду публикавать ваш банк во всех соц.сетях на миллионную аудиторию, что банк просто в такое время отказывается помочь.
Neobank
Відповідь банку
6 жовтня 2022, 13:21
Добрий день.
Розуміємо Вас. На жаль, Ви не залишили жодної інформації, яка б допомогла нам розібратись у ситуації. На який термін і коли було укладено депозит. Хочемо нагадати, що, укладаючи депозитний договір, Ви погоджуєтесь з його умовами, у тому числі щодо розміру процентної ставки та умовами дострокового розірвання. Є рахунки, умови яких передбачають вільне користування грошима, але вони передбачають й інші умови розміщення.
Volodymyr Dozirtsiv 13 вересня 2022, 13:07
купували товар закордоном і виявилось шо таки відсутній на складі (700−800 євро)
таки мій провтик але шоб інші знали — спред на курсі в банку 4 грн на картках
Долар 34.1 / 38
Євро 34.1 / 38
вважаю це досить диким спредом, більше випадків повернення менше ніж курс НБУ не бачив

оплата була 06.09
списання було 09.09
торгова точка оформила повернення 08.09
зараховано в пуші датою 12.09
в додатку неможливо відкрити транзакцію повернення коштів 13.09
в виписці дата повернення вказана 08.09
Владимир Бровкин 8 вересня 2022, 10:25
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанский, 31-Д
Перекинул с пенсийной карты, на этот банк деньги, и на сайте Ебей купил ноутбук б/у на юбилей за 149.90 евро оплата через Pay-pal, но пришёл он повреждённый, вернули деньги 149.90 курс был зафиксирован на момент покупки 38 гривен 1 евро для возврата тоже, списано было с карты 5 626.20, а вернули 5111.59, это минус 10 евро.Трубку не берут, не перезванивают.И второй случай, на кредитке было собственных средств 5.72, списали якобы неиспользуется средства.Молодцы, всё завуалировано, пытался открыть договор по карте выдает эррор по английски, то есть ошибка.Вывод шарамыжкина контора! Не связывайтесь!!!
Neobank
Відповідь банку
9 вересня 2022, 12:59
Добрий день!
Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження. Хочемо прояснити ситуацію. У день здіснення купівлі діяв певний курс купівлі валюти з гривневої картки. Коли сума покупки повернулася на рахунок, цю суму було конвертовано в гривню за курсом продажу валюти, що діяв на день повернення. Крім різниці між курсом купівлі та продажу, також мала місце різниця між курсом на день здійснення купівлі та на день повернення. Саме тому виникла різниця в сумах покупки та повернення. Щодо списання коштів за обслуговування неактивного рахунку, то це стаття чинних тарифів, з якими Ви завжди можете ознайомитись на сайті банку або за посиланням: https://all.neobank.one/doc/neocard-tariffs.pdf. Неактивним вважається рахунок, залишок коштів на якому менше ніж 300 грн і за яким протягом 6 місяців і більше не було жодного руху коштів.
Якщо у Вас є будь-які проблеми із формуванням договору в додатку, рекомендуємо звернутися до Служби підтримки через додаток або за телефоном 5080. Запевняємо, наші співробітники на зв'язку цілодобово.
Ілля Горбунов 3 вересня 2022, 20:06
Зовсім та абсолютно не задоволений банком. Це один з найгірших та найебззмістовних банків. Ніколи не відкривайте тут рахунок, картку, депозит кредит тощо! А якщо роботодавець зобов’язав вас відкрити зарплатну картку, то вимагайте переведення в будь-який інший банк!
Проблема в тому, що у банка дуже погані та зовсім незромілі та непрозорі тарифи, постійно є скісь скриті та приховані комісії. Поповнення картки коштує 0.5% чи скількись там, нащо мені тоді її поповнювати та користуватись, якщо я ще маю за це платити??? Який тоді мені сенс це робити, якщо є моно, де все безкоштовно? Якийсь брєд, ще й неможливо закрити картку онлайн! Можна тільки ту, що була відкрита онлайн, але чому не можна всі? Ні хочу більше нічого мати з чим банком та при найближчій нагоді знайду час поїхати у відділення (їхати у відділення в 2022 році, Карл, втф?) та закрити цей непотріб.
Neobank
Відповідь банку
5 вересня 2022, 18:04
Добрий день!
Тарифи до картки «Зарплатна Конкорд» розміщено на офіційному сайті банку https://concord.ua/card/specialized/zarplatnaja-karta, і Ви маєте можливість ознайомитись із ними в будь-який момент. Ми розуміємо Ваше невдоволення, але картка «Зарплатна Конкорд» має спеціальний режим функціонування та призначена для зарахування саме зарплати. Зарплатна картка суттєво відрізняється від картки МОНО чи, наприклад, NEOCARD і режимом, і тарифами.
Якщо Ви хочете мати картку, яка вміщує всі перераховані Вами переваги, ми рекомендуємо Вам завантажити додаток NEOBANK для всіх і замовити картку NEOCARD: зарахування – безкоштовно, перекази та зняття – до 10 000 грн на місяць безкоштовно (детальні тарифи: https://all.neobank.one/doc/neocard-tariffs.pdf). Ви зможете безкоштовно перераховувати зарплату на NEOCARD в додатку або надати роботодавцю заяву на перерахування зарплати одразу на NEOCARD.
Мінфін
Відповідь адміністратора
4 вересня 2022, 10:17
Відгук зарахований (на 04.09.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
elens22 21 серпня 2022, 19:07
4030210202085990
4868200109060383
это карты привязаные к мошенникам которые — мородерят в интернете в военное время — оббирая людей, собирая на помощь животным — оспользуя чужие фото и видео! позор, используют необанк.чтоб никто не увидел их имена
Neobank
Відповідь банку
22 серпня 2022, 16:17
В цей непростий для нашої держави час, нажаль, залишаються громадяни, які прагнуть збагатитися за рахунок інших у незаконний спосіб.

Банк категорично засуджує такі дії та негайно реагує на них, а саме, блокує рахунки за умови підтвердження випадків шахрайства. Також рекомендуємо бути уважними, навіть, якщо йдеться про добрі справи.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tussin321 6 серпня 2022, 5:36
Пополнил через Citi 24 не приходять деньги уже сутки
Никита Котов 22 липня 2022, 19:29
Заблокировали карту без причины и не возвращают деньги! Говорят ехать в отделение, я нахожусь в Херсоне!
Denchikden25 22 липня 2022, 14:20
В двух словах, продал криптвалюту на бинанс через р2р
На 30000 грн
Через несколько часов уже не могу зайти в приложение.
Пишет учетную запись заблокированно
Пишу в поддержку, они мало того что отвечают раз в час.
Договорились созвонится в определенное время
Так как я нахожусь в окупации связи украинской у нас нет
В итоге есть местечко где она ловит
В указанное время пришел
Все ни звонка ни смс
Пишу они не отвечают
С горем пополам через часов 15 ответили мне
Коротко и ясно (обращайтесь в правоохранительные органы. И ещё уточнили по желанию))))
На предложение закрыть счёт и перевести средства на отрез отказались.
Мы в окупации мало того что деньги не снять так они ещё и блокируют все
Государство победителей
В общем написал заявление в полицию
И сейчас буду писать заявление в нац банк
Так как это издевательство, как банк имеет права так поступать со своими клиентами.
Если вам что-то не нравится, разорвите обслуживание. Верните деньги на другой счёт и идите ищите новый дурачков которые откроют у вас карту. Я вообще не понимаю как данный банк функционирует (пора наверное вводить временную администрацию, и заканчивать с ним
Neobank
Відповідь банку
1 серпня 2022, 12:40
Доброго дня.
В цей непростий для нашої держави час залишаються особи, які намагаються отримати вигоду в незаконний спосіб.
Банк як установа, яка не тільки забезпечує можливість здійснення фінансових операцій, але й здійснює моніторинг їх правомірності, негайно реагує на подібні виявлені випадки. У випадку блокування Вашого рахунку Ви маєте право написати офіційного листа до банку, і впродовж встановленого законодавством України строку ми роз'яснимо Вам причини блокування.
Також Ви можете звернутись до правоохоронних органів або написати заяву до НБУ. Бережімо один одного, допомагаємо армії та наближаємо Перемогу України!
Shahvik 5 липня 2022, 19:00
Доброго дня, користувалася карткою, але при спробі зайти до особистого кабінету, написано було що не правильно ввела номер, одразу передзвонила на гарячу лінію, мені відповіли що все добре мій номер телефона не змінився, спробувала зайти пізніше, і знову так само, передзвонила ,і мені відповіли, що дійсно змінився фін.номер, я сказала що не змінювала, і просила заблокувати особистий кабінет, бо оформила допомогу ,і повинні були надійти кошти ,і так майже тиждень я дзвонила, останній раз мені сказали що вони самі зі мною звяжуться, але чуда не сталося,
Мені прийшла допомога, я написала в бот,
Мені сказали звернутися в поліцію, я проживаю на території Херсонської область, вибачте яка поліція??? Сказали звернутися коли зручно, як знущання якесь, я залишилася без роботи, та без фінансовой допомоги з 2 дітьми!!!
(Мені прикро, що у Вас трапилась така ситуація, але розблокувати доступ можливо лише після звернення до правоохоронних органів)
Це одна й та сама відповідь, питання, чому мені не заблокували карту на моє звернення, а зараз кажуть йти до поліції??? Якої в наснемає
Neobank
Відповідь банку
7 липня 2022, 10:52
Доброго дня. Ми робимо все можливе щоб унеможливити доступ до рахунків наших клієнтів сторонніх осіб, тому ситуація потребує детального розгляду. Будь ласка напишіть деталі операції, Ваші дані та телефон на адресу support@neobank.one
Роман Нороха 29 червня 2022, 9:48
Знімав гроші з рідного банкомату, банкомат по гудів але гроші не видав та при цьому з рахунку вони були списані. Дзвонив на гарячу лінію кажуть заявку приняли розглянуть на протязі місяца та ще за послугу забронювали 400 грн. Поки ні якої реакції. СТрашно використовувати банкомат для знятя коштів.
Neobank
Відповідь банку
29 червня 2022, 18:44
Доброго дня. Скоріш за все під час операції стався збій (можливо через відключення струму). Після інкасації банкомату кошти будут повернут на Ваш рахунок.
Клиент 1234 19 червня 2022, 20:17
Являюсь клиентом NEOBANK (фактически мобильный банк от Concord Bank) Сегодня не смог зайти в мобильное приложение, было сообщение что доступ заблокирован и нужно обратится в поддержку. На счету в банке находится в данный момент менее 1000 грн. Обратился в поддержку в вайбер. После выяснения деталей там спросили удобно ли будет принять звонок и после моего одобрения перезвонили. В устной форме сотрудник поддержки по телефону сообщил, что блокировку снять невозможно по причине расторжения договора обслуживания со стороны банка. Когда я спросил как мне вернуть деньги с карты — ответили что по запросу правоохранительных органов карта заблокирована и они могут разблокировать только после разрешения с их стороны и посоветовали обратится в полицию. Когда я уточнил по какому номеру дела мне следует обратится в полицию там ответили что данной информации у них и нет и им нужно составить запрос. Мне кажется это мошенничество со стороны банка с целью незаконно завладеть средствами клиента. Если бы им действительно пришел правильно составленный запрос из полиции там была бы указана причина запроса на блокировку и номер открытого дела. Также банк отказал в предоставлении выписки по операциям и отказал в разблокировке доступа к мобильному приложению, такие действия явно неадекватные. Налицо желание банка дополнительно заработать на составлении платной выписки в отделении. Мне кажется технически волне возможно разблокировать доступ в приложение для просмотра выписки, оставив при этом карту заблокированной. Жалоба в нбу уже составлена, на очереди обращение в полицию.
Neobank
Відповідь банку
20 червня 2022, 11:53
Доброго дня. Щоб ми могли розібратись у ситуації, будь ласка, напишіть нам на пошту support@neobank.one свої дані (ПІБ, фінансовий телефон) та короткий опис ситуації.
Головна / Банки України 🏦 / Neobank 💰 / Відгуки про Neobank 📝