Мінфін - Курси валют України

Встановити

Заблокували карту, та не надають інформації

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Shahvik 5 липня 2022, 19:00
Доброго дня, користувалася карткою, але при спробі зайти до особистого кабінету, написано було що не правильно ввела номер, одразу передзвонила на гарячу лінію, мені відповіли що все добре мій номер телефона не змінився, спробувала зайти пізніше, і знову так само, передзвонила ,і мені відповіли, що дійсно змінився фін.номер, я сказала що не змінювала, і просила заблокувати особистий кабінет, бо оформила допомогу ,і повинні були надійти кошти ,і так майже тиждень я дзвонила, останній раз мені сказали що вони самі зі мною звяжуться, але чуда не сталося,
Мені прийшла допомога, я написала в бот,
Мені сказали звернутися в поліцію, я проживаю на території Херсонської область, вибачте яка поліція??? Сказали звернутися коли зручно, як знущання якесь, я залишилася без роботи, та без фінансовой допомоги з 2 дітьми!!!
(Мені прикро, що у Вас трапилась така ситуація, але розблокувати доступ можливо лише після звернення до правоохоронних органів)
Це одна й та сама відповідь, питання, чому мені не заблокували карту на моє звернення, а зараз кажуть йти до поліції??? Якої в наснемає
Neobank
Відповідь банку
7 липня 2022, 10:52
Доброго дня. Ми робимо все можливе щоб унеможливити доступ до рахунків наших клієнтів сторонніх осіб, тому ситуація потребує детального розгляду. Будь ласка напишіть деталі операції, Ваші дані та телефон на адресу support@neobank.one

Коментарі - 1

+
0
Shahvik
Shahvik
8 липня 2022, 16:55
#
Доброго дня, ні не все можливе, коли я дзвонила і говорила про те що я втратила доступ, і казала заблокувати чому не заблокували?тепер мені кажуть іти в кіберполіцію,а на прохання надіслати мені виписку по картці кажуть йти до відділення, щоб отримати.Ви серйозно??? Це глузування, казати людині яка 5міс живе в Херсонській обл. з дітьми ,без зв’язку та без допомоги,йдіть до поліції (на ваш розсуд) до якої??? вибачте, просто немає слів,без коштів ще й тепер проблем з органами залишити. Я дуже сподіваюсь ,що записи моїх дзвінків залишилася!!!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Neobank 💰 / Відгуки про Neobank 📝 / Заблокували карту, та не надають інформації