Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Nakima 10 травня 2022, 16:32
Не рекомендую категорически пользоваться услугами банка, а тем более доверять свои деньги!!!
При открытии карты для зачисления заработной платы свои деньги так и не получила, банк не может предоставить данные работодателю, причин назвать не могут, ответить на вопрос по срокам не могут. Впечатление, как будто обратилась в лавку с овощами, требуя финансовых услуг. Персонал не опытный, толком ответить на задаваемые вопросы не могут.
Neobank
Відповідь банку
11 травня 2022, 13:29
Доброго дня. Зверніться, будь ласка, до нашої служби рідтримки 5080, щоб ми могли розібратися з усіма обставинами Вашої ситуації та допомогти з вирішенням відкритих питань.
Spets 8 травня 2022, 11:04
1 травня намагався придбати товар в закордонної Інтернет крамниці на суму $119.95. Операція була невдалою, тому банк вказав інший billing address, ніж вказаний в моєму паспорті. Отримав лист від крамниці, що операція дійсно була невдалою, який надіслав в Neobank. Після безлічі дзвінків і розмов з підтримкою бачу, що банк не збирається розблоковувати гроші поки не пройде 30 (!). Не має сенсу казати, що це повний д*білізм, бо більшість банків розблоковують гроші протягом 5−7 днів, якщо не має списання. Сьогодні 8 травня і грошей досі не має. До речі, Приватбанк розблокував мої гроші в подібній ситуації в тій самій крамниці на другій день. Абсолютно незрозуміла позиція банку, що свідчить про те, що Neobank не підходить для розрахунків в Інтернеті.
Neobank
Відповідь банку
9 травня 2022, 18:23
Доброго дня! Дякуємо, що поділились ситуацією. Так, дійсно, внутрішній регламент банку передбачає розблокування коштів протягом 30 діб. Це максимальний термін, але зазвичай розблокування відбувається раніше — як тільки банк отримує відповідний документ від банку-еквайеру.
Kneper 3 травня 2022, 20:45
Користувався карткою цього банку протягом декількох тижнів, аж раптом, одного дня при спробі зайти в мобільний додаток побачив повідомлення: «Обліковий запис заблоковано, зверніться в підтримку».
Я звернувся в службу підтримки банку. Там мені відмовили у розблокуванні картки і дали наступну відповідь: «Звертаємо увагу, що не Банк був ініціатором блокування картки, тому для отримання додаткової інформації вам слід звернутися до правоохоронних органів (на ваш розсуд)»
На всі мої уточнюючі запитання (причина блокування картки, документ на підставі якого була заблокована картка) і вимоги повернути мої кошти, Необанк не дає відповідей і каже щоб я звертався до Національної поліції України.
На даний момент подав заяву до Національної поліції України, чекаю на відповідь…
Вважаю дії зі сторони банку по відношенню до мене незаконними!
Andry22 3 травня 2022, 16:05
Це не Необанк
Необанк це банк без відділень, де всі питання вирішуються дистанційно (через чати, відео дзвінок)
Потрібна довідка -в відділення.
Потрібно перевипустити картку-в відділення.
Інші питання- в відділення.
То який ви Необанк, якщо будь які питання через відділення.
На даний час від Необанку в вас тільки назва.
Neobank
Відповідь банку
4 травня 2022, 17:46
Доброго дня! Дякуємо за уточнення щодо тих незручностей, з якими Ви стикнулись. Дійсно, перевипуск картки та закриття рахунку наразі не можуть бути виконані у додатку. Для перевипуску картки потрібно звернутись до відділення, а для закриття рахунку — до служби підтримки. Ми працюємо над тим, щоб обідві функції стали доступними для наших клієнтів у додатку найближчим часом. Також хочемо нагадати, що у додатку є функція «заморозити картку», якою Ви можете скористатися як тимчасовою альтернативою іі закриттю.
Василь Мельник 21 квітня 2022, 17:53
Було 8 тисяч на карті, подзвонив в тех підтримку шоб змінити інтернет ліміт оплат, Богдан почав питати про мої данні дату народження серія та номер паспорту і прописку, все узгодили, через кілька хвилин заходжу до банку, вашу картку заблоковано, дзвоню в тех підтримку Ірина взяла трубку якогось назвала мене 2 рази Ігорем Володимировичем, каже треба їхати у відділення банку хоч і пишуть шо це банк без відділень, починає казати що найближче відділеня у Львові, візьміть на увагу я знаходжусь у Вінниці, каже мені їдьте у Львів, кажу як я можу повернути кошти, мені вона пропонує їдьте до терміналу і через APPLE PAY зніміть кошти як я зніму кошти з заблокованої картки, це вибачайте якою потрібно бути тугою щоб таке сказати, якщо вона в мене з APPLE PAY видалались самостійно, НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ ДОВІРЯЙТЕ СВОЇ КОШТИ ЦІЙ КАНТОРКІ, бо честно сказати в тех підтримці як буд-то всі обкурились,і банк жахливий.
Neobank
Відповідь банку
23 квітня 2022, 17:57
Доброго дня! Картку було заблоковано з міркувань безпеки у зв'язку з несанкціонованим зверненням особи, яка не пройшла верифікацію. Ви маєте змогу самостійно відновити доступ до картки, використовуючи додаток, та вимкнути функцію «Заморозити» в налаштуваннях під карткою. Якщо виникне потреба у додатковій консультації, зверніться, будь ласка, у службу підтримки 5080.
Natbaz 20 квітня 2022, 15:41
Відкрив данну карту, отримав пару платежів від знайомих, переслав рідним, яким було здивування, відкривши додаток 3 дні після відкриття, і побачити там мінус 2000 гривень, на що підтримка пише що я потратив більше ніж мені приходило, мені прислали 15 тисяч, я відправив 15 тисяч, звідки вони взяли мінус 2000 гривень, не відомо, закрити даний банк не можна, бо треба погасити мінус, не рекомендую! Побережіть свої нерви від цих шахраїв!
Neobank
Відповідь банку
21 квітня 2022, 15:51
Добрий день! Дякуємо за звернення. Враховуючи те, що для з'ясування ситуації потрібні деталі за операціями, наш менеджер найближчим часом зв'яжеться з Вами, але можемо запевнити, що наразі від'ємного балансу за карткою немає, а його тимчасове виникнення було зумовлене специфікою здійснених операцій та пов'язаною з ними курсовою різницею.
Dmytrobank 16 квітня 2022, 21:21
Установил приложение только для заявленого на сайте кєшбека в 1%.
Потратил порядка 5 тысяч гривен, и только потом узнал у оператора что функция кэшбэка отключена на период военного положения.
С одной стороны понимаю бизнес, с другой — чувствую себя полностью обманутым, так как нигде кроме договоров не сказано что кэшбека нет. Раздел с кэшбеком спокойно присутствует в приложении, и покупки отображаются с иконкой кэшбэка, пуш-нотификатора о приостановке начисления кэшбека тоже нет. Вообщем клиентов разводят в прямом смысле слова.
Механика начисления кэшбэка тоже странная, он не моментальный. А через 2−7 дней.
Выводы делайте сами…
Neobank
Відповідь банку
18 квітня 2022, 15:39
Добрий день! Хотіли б звернути увагу на те, що на період воєнного стану було тимчасово призупинено: з 05.03.2022 р. нарахування відсотків на залишок власних коштів і з 09.03.2022 р. нарахування кешбеку за операціями в торговельно-сервісній мережі за картками «NEOCARD» та «LITECARD». Гроші спрямовуємо на благодійні ініціативи, намагаючись допомогти країні на шляху до перемоги. Усіх клієнтів NEOBANK було вчасно поінформовано про ці зміни шляхом розсилання пуш-повідомлень у додатку. На сайті інформацію також було оновлено відповідно до змін в умовах. Сподіваємося, що ці тимчасові обмеження не вплинуть на ваше рішення стосовно нашої подальшої співпраці.
kirpichino 13 квітня 2022, 11:16
Вирішив спробувати цей мобільний банк (яким вони себе позиціонують).
Картку відкрив дистанційно.
Мінуси: всі ліміти потрібно змінювати лише через дзвінок оператору та лише на день. Перспектива щоденного спілкування з їх операторами мене не задовольнила і вирішив закрити картку.
І виявляється, що дистанційно її закрити не дозволяють, лише у відділення. При цьому говорять, що відділення закриті. Ну дуже «мобільний» банк.
Neobank
Відповідь банку
14 квітня 2022, 16:56
Добрий день! Хотіли б звернути увагу на те, що в додатку під карткою є опція «Налаштувати ліміти», яка дозволяє легко змінювати ліміти на інтернет-операції та зняття готівки без звернення до служби підтримки. Щодо дистанційного закриття рахунку – ми працюємо над цим функціоналом, наразі ви можете просто заморозити картку знову ж таки в додатку, якщо не плануєте нею користуватись.
Ferox 24 лютого 2022, 8:39
Открыл сегодня приложение, кредитка у меня заморожена, а на ней написано, что использованы все средства и вы сейчас в льготном периоде. Также, что операций по карте никаких не было, выписку по счёту сформировать нельзя.
Neobank
Відповідь банку
21 березня 2022, 10:46
Добрий день! 24.02.22 у зв’язку з початком військових дій на території України банк ухвалив рішення щодо тимчасової деактивації кредитних лімітів.
Це не стосувалось жодним чином власних коштів клієнтів, отже, окремі випадки некоректного відображення балансу були пов’язані виключно з особливостями технічної реалізації деактивації кредитних коштів.
За декілька днів кредитні ліміти було активовано в повному обсязі. Інформування клієнтів щодо всіх змін відбувається в додатку шляхом надсилання пуш-повідомлень. Наразі банк і додаток працюють у штатному режимі.
TemaW12 19 лютого 2022, 19:56
От пользования банком были двоякие впечатления. Хорошие-от кешбека и удобства получения. Плохие-пригласил друга, несколько раз звонили в банк по поводу 99 грн бонуса. Другу пришло, мне нет. Очень странно, неправда ли? В колл-центре проблему всегда пытаются решить, нужно немного подождать. Немножко это третья неделя прошла. Молодцы, идея привлекать новых клиентов обещаниями работает. Как говорится, *** не мамонт, не вымрет. Такие вот дела. А, и ещё. Не сразу в выписке отображается операция. Бывает, что перечислишь деньги и ждёшь, пока в приложении не отразится инфа и можно будет скачать квитанцию. Больше проблем я не нашёл. Посоветую ли я этот банк моим друзьям? Принципиально из-за неначисленного кешбека нет.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
seregaKontinent 8 лютого 2022, 17:21
Созванивался с представителями банка двенадцатого января и попросил закрыть заявку от пятого января на открытие счета, сказали без проблем, заявка будет закрыта в течение тридцати дней, седьмого февраля уже не будет никакой заявки, позвонил восьмого февраля, сегодня в банк, сотрудник сказал что ещё заява не закрыта, спросил когда закроют, на что ответили, что мне перезвонят, спросил когда,
сказали завтра, пожалуйста решите данный вопрос, ведь тридцать дней прошло, разговор с представителем банка, который обещал закрыть в указанное время у меня имеется. Сколько мне ещё ждать осталось?
Neobank
Відповідь банку
9 лютого 2022, 12:01
Добрый день. Ответили Вам в личные сообщения.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vadim333 8 лютого 2022, 12:41
неДобанк какой-то, с 19 января (20 дней) жду карту. Звоню, пишу толку ноль. Решайте сами)
Монобанк, Изи, Тодобанк, Пумб и др. так не работают.
Валерій Антюхов 7 лютого 2022, 11:55
Семь дней назад по реферальному приглашению друга установил приложение Neobank и оформил виртуальную карту. Проверка документов и утверждение самой карты заняло минимум времени и в тот же день была активирована моя карта. Сразу хочу заметить, что я был очень огорчен тем, что карту мне утвердили без кредитного лимита. Почему? Не знаю, банку виднее, но не приятно когда другие тебе дают лимит, а Neobank оказался первым, кто отказал. Далее, само приложение. Как по мне, то шрифт очень мелкий и не четкий, мне приходится прилагать максимум усилий, чтобы что-то рассмотреть. Пополнение карты моментальное и без комиссии. Платежи без комиссии плюс приятный бонус от банка в виде кешбека в размере 1%, который появляется минимум через 2 суток. В приложении при желании клиента есть возможность открыть депозит от 1 до 12 мес., процент при этом не самый высокий, но и не самый низкий.
Теперь по сути. Исходя из правил реферальной программы, зачисление награды происходит в течение 3‑х рабочих дней, но к моему огорчению бонус в размере 99 грн мне начислен не был. Обратившись в поддержку сначала меня заверили, что нужно подождать и бонус будет зачислен, а после повторного обращения меня заверили, что мой вопрос передан в соответствующую службу для скорейшего урегулирования. Уже прошло семь дней с момента активации, а бонуса так и нет, как нет гарантии, что он вообще будет начислен. Еще один недостаток приложения, исходя из личного опыта сотрудничества с другими банками, это отсутствие информации о том, сколько человек воспользовалось твоим приглашением и сколько активировало карту. В этом конечно у банка нет заинтересованности в связи с невыплатой этих вознаграждений.
Исходя из всего вышеперечисленного считаю, что 2 звезды потолок для данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Наталия Черноволенко 4 лютого 2022, 19:12
Пятый день жду виртуальную карту, пишут одно. и тоже, то я в очереди то ерунду всякую и пятый день пользуются моей информацией, это не банк, а самая худшая Шарашкина контора, не связывайтесь с ними, монобанк очень быстро всё делает и любые вопросы решает в считанные минуты, так, что не надо врать
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 лютого 2022, 11:24
Отзыв не засчитан (на 06.02.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
kotyhoroshko 3 лютого 2022, 13:06
Залишив заявку на створення рахунку, сфотографував всі документи. Через день отримав повідомлення що не чітко видно прописку — сфотографував чіткіше… все, більше жодних оновлень. Для порівняння — відкрив рахунок у Спортбанк, за годину все було перевірено і одобрено — залишається лише отримати картку у відділенні. З Монобанком теж жодних проблем не було.
Необанк — чому настільки повільно обробляєте заявки?
maksvelman123 2 лютого 2022, 8:56
Пользовалась картой где-то месяц, потом в один прекрасный момент захожу в приложение, а оно просит зарегистрироваться, пишу в службу поддержки: они мне отвечают что изменился номер телефона.Я пишу что номер не меняла и что часа два назад заходила в приложение все было нормально, присылаю документы договор в котором прописан мой номер телефона.Там же прекрасно видно мои данные! Я была в шоке от ответа: мы не можем помочь нужно сменить номер телефона, подождите как мне его сменить если я не знаю на какой он был изменён! Это бред!!! Я вам предоставила документы зачем? Чтобы получить ответ: Мы не можем вам помочь!
Neobank
Відповідь банку
3 лютого 2022, 15:31
Добрый день. Мы видим, что смена номера была проведена непосредственно в приложении с подтверждением операции.
Т.е. это мог сделать только тот, кто знает код доступа в приложение и владеет финансовым номером телефона, т.к. на него приходят коды подтверждения.
Мы также видим, что ранее были попытки регистрации в приложении под разными номерами.
Рекомендуем обратиться в ближайшее Отделение ConcordBank для прохождения идентификации и изменения финансового номера.
Illinoys 1 лютого 2022, 17:17
Відділення за адресою: Київ, вул. Жолудєва, 4
Настолько зашкварного банка еще не было! Выдают обычную дебетовую карту под предлогом кредитки с заранее одобренным лимитом. То есть вам обещают сразу же кредитный лимит, вы заполняете заявку, после чего банк сообщает -пользуйтесь чаще нашим банком, возможно мы пересмотрим решение. Тупее обмана и заманухи придумать тяжело, вот кому действительно нужна очередная дебетовая карта? Приложение ужасно глючит, в прочем как и у подобных косящих под моно. Кстати после регистрации посыпались смс, звонки с МФО, банк еще и данные клиентов сливает (
Не рекомендую
WKBAPKA 25 січня 2022, 16:02
У меня виртуальная карта. Полторы недели назад доступ к приложению на телефоне был заблокирован. При попытке зайти в приложение просит ввести данные карты. Но карта виртуальная, я ее не скриншотил… Написал на поддержку, попросили прислать докУменты и селфи… все прислал… прошла неделя, а воз и ныне там… что твориться с моей картой, пока у меня нет доступа, не представляю
Neobank
Відповідь банку
26 січня 2022, 10:38
Добрый день. Приносим извинения за сложившуюся ситуацию, произошла небольшая ошибка, проблема уже разрешена и Вы можете войти в аккаунт.
artemjacenko 24 січня 2022, 17:30
Нужна была карта уровня platinum, заказал на определённый день, пообещали сделать в итоге не справились
Цифровой недоНеобанк
Александр Савельев 22 січня 2022, 14:10
Був кліентом ще Конкорд банку там мав там депозит. Зараз вирішив протестувати новий продукт з застосунком — Neobank.
В першу чергу зацікавила карта VISA Platinum та прівелеї. Користуюсь послугами декількох банків в Україні тому є з чим порівнювати. Поки що неможу дати детальний відгук, але напишу про досвід отримання карти та невелокої проблеми — яка до сих пір (22/01/2022) не вирішана.
Отже, карту отримав на другий день на Новій Пошті — проблем з реєстрацію не було. Хоча тривалий час активувалася сама карта — як пояснили у службі підтримки — через велике навантаження.
Доречі звернув увагу що операції по карті у виписці і історії — відповідно теж відображаються трохи з затримкою. Пам’ятаю що схожа ситуація були і під час моєї співпраці з ними у Конкорд-банку, і веб версії ICON25 здається. Це особливості процесінгового центру і його потужностей обробки — сподіваюсь вони вирішать це питання. Тому що отримати інформацію про списання, або зарахування протягом півгодини — це неприйнятно зовсім до повної відмови від користування.
Отже, про проблему. Виконав всі умови для отримання кешбеку по реферальному запрошенню (встановив сам, та запросив друга). Але кешбек не отримав. Звернувся у підтримку 21/01/2022 (вечір п’ятниці), в мене прийняли звернення і сказали найближчим часом дадуть відповідь. Але зв’язавшись з банком 22/01 (13:00) — дізнався що у відповідальних людей сьогодні вихідний день. Отже чекатиму на початок робочого тиждня.
Окремо хотів би написати про роботу кол-центру. З дозвоном проблем немає, відразу беруть слухавку, ідентифікують. Але чомусь під час розмови переходять постійно між українською та російскькою мовою. Кілтка речень на українській, потім кілька речень на російській. Намагаются тобі допомогти, але іноді складається враження про недостатню компетенцію у вирішенні питання.
В цілому проект цікавий — побачимо як він буде далі реалізовуватись. Побажаю успіхів і поки що три зірки.
Головна / Банки України 🏦 / Neobank 💰 / Відгуки про Neobank 📝