Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Ukraine2024 1 лютого 2024, 10:52
Це якийсь жах. Як повернути свої гроші???
Сума дуже не маленька, вже і дзвонили і писали в телеграм канал і навіть через ПУМБ online подали заявку, і пишуть, що відмовляє у виплаті, ніби то такого клієнта не має.. ЦЕ ЯК ЗРОЗУМІТИ??? ДЕ МОЇ ГРОШІ???
Pavel542 22 січня 2024, 17:41
Пользовался не больше года карта делалась для зачисления средств с продаж. Зачисления были в течение двух часов. Neo bank был не таким и плохим все вопросы которые интересовали решались оперативно в короткие сроки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Annaagafon23 8 вересня 2023, 2:21
У мене був кредитний борг, а зараз я не можу зайти в особистий кабінет, що робити і що буде з моїм боргом
3837258 16 серпня 2023, 11:04
Отримувала зарплату через банк Конкорд. 7.08 мені перерахували зарплату — 4554, 40. Грошей нема. Говорять що розпочалась ліквідація банку. Мене ніхто не попереджав про ліквідацію банку. Кошти мали б повернутись відправнику, але пройшло вже 10 днів і гроші не повернулись. На горячій лінії несуть різну лубуду: то у своїй бухгалтерії шукайте, то ми повернули але не скажем коли саме і т.д. Де гроші?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Karyna644 3 серпня 2023, 20:02
Не можу увійти у додаток.В чаті не відповідають.Відхилено оплату по картці в магазині.Що відбувається? Як повернути кошти?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Три літри 2 серпня 2023, 7:22
Сумно що банк з непоганою ідеєю був принесений в жертву іншим інтересам власника. Хоча можливо Нео і планувався як офіційне прикриття для того бізнесу.

Сьогодні вранці в голову прийшла паралель з Михайлівським. Той теж мав непогане (на той час) рішення у вигляді інтернет-банкінгу яке було зроблено краще ніж в у великих банків. І так само паралельно з цим банк вів мутну діяльність тільки с депозитами.
Tech1 31 липня 2023, 1:48
Заканчивается у меня скоро валютный депозит в этом банке, банкам требуется несколько дней для доставки валюты.

Через приложение невозможно заказать наличные средства до окончания вклада — это не первый банк где есть данная проблема, и в других банках без вопросов решается через обращения в поддержку, но необанке сотрудник техподдержки отказал в заказа наличных до момента окончания депозита.

Ну что ж выводы сделаны, при таком подходе, я не намерен в дальнейшем пользоваться услугами данного банка
Николай Благов 28 липня 2023, 17:56
Я являюсь клиентом более 10 банков. В Ощадбанке, в Приватбанке, в Укргазбанке, в Эксимбанке — я VIP — клиент. Нигде я не сталкивался с таким грабежом (насильственный отъем денег без выполнения условий договора и без согласия клиента), как в этом «НЕБАНКе». Открыл счёт в этом банке, провёл несколько операций, на счёте остались деньги. через некоторое время со счёта содрали 300 грн. Ни за что…, вернее, что поддерживал их платежный баланс бесплатно, т.е даром!
Мне другие банки платят процентный доход за нахождение любой суммы на дебете счета (карты). Только один в мире нашелся такой при…й банк!
Ответили, что комиссия списывается со всех кредитных карт. Я пояснил, что деньги у меня находились на дебетовой карте. Но никакой адекватной реакции не было.
Менеджмент не слышит клиента. Совершенно не уважающий клиента банк. Никаких сообщений, предупреждений не присылали. Все ложь. персонал не знает золотого правила бизнеса. Он обижается, если уличаешь его в некомпетентности. Обещает передать заявление-жалобу высшему руководству, но не делает этого.
Не советую обращаться и работать с этим банком, сохраните здоровье нервы и свои средства. Постараюсь поскорее забыть банк NEO (и Concord), как ночной кошмар. А также информирую об этом более 2000 моих клиентов и друзей!
illiatim 13 липня 2023, 10:12
Сьогодні перевів собі на рахунок 500 грн.
При вході в додаток, пише, що мій обліковий запис заблоковано.

Звернувшись у підтримку, мені сказали, що по моєму рахунку буде йти службове розслідування, яке буде йти 60 днів.

Підстави для розслідування мені не надають, да в що за термін 60 днів?
Я сам працюю в банківській сфері і знаю, що такі розслідування можна провести за годину-дві, а ні за 60 днів.

Віддати гроші відмовляються. Закрити рахунок в перевести мої кошти в інший банк — також відмовляються.
Neobank
Відповідь банку
19 липня 2023, 13:38
Добрий день, Ілля. Отримали Вашу заявку. Найближчим часом з Вами зв'яжеться наш спеціаліст. Дякуємо за звернення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ніна Цісар 8 липня 2023, 19:44
В мене немає ввіділення банку в місті, на питання відповіді немає. Просила пройти відеоіндефікацію, бо у мене нема номера який був в нео. Мені відмовили и заблокували, на питання були якісь кошти мені не відповідають, і змінити на мій номер не згодилися. Дуже поганий банк! Не рекомендую.
Ніна Цісар 4 липня 2023, 11:22
Не могу вернуть себе необанк. Он был украден давно я уже писала ранее в техподдержку, но мне помочь нечем не смогли, так как там другой номер. Сейчас я попросила восстановить доступ с помощью видеоиндефикацыи, оператор сказал что так не делают. Заблокировал личный кабинет. Нужно обратится в сам банк у меня в городе его нет, и поехать тоже возможности нет. И зайти посмотреть я тоже не могу что делали оферисты, и есть либо какой-то остаток.
Neobank
Відповідь банку
21 липня 2023, 16:52
Дякуємо за звернення, на зараз ми розглядаємо вашу ситуацію. Найближчим часом з вами зв'яжеться наш фахівець і надасть відповідь за вашим питанням.
matva453 19 червня 2023, 13:12
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Бригадна, 11
заблокували рахунок з власними коштами і не віддають уже 2 місяці. банк відмиває кошти і діє незаконно. забирає кошти громадян і не віддають, а придумують відговорки … є підозра що даний банк є підвладний РФ які відбирають чужі кошти і порушть всі закони громадян … не рекомедую даний банк нікому якщо хочете щоб ваші кошти не плавали у повітрі
Neobank
Відповідь банку
20 червня 2023, 15:30
Добрий день, пане Анатолію. Будь ласка, зверніться для більш детальної консультації за безкоштовним номером гарячої лінії 5080, або до чату Банку. Наші фахівці допоможуть у вирішенні Вашого питання. Запевняємо Вас, що Банк працює виключно в межах чинного законодавства. Гарного дня!
Три літри 18 червня 2023, 12:00
Необанк не виправдовує своєї назви: зарахування на поточний рахунок грошей з депозиту що закінчився у вихідні відбувається у перший робочій день.

В березні вирішив закинути гроші на тримісячний депозит, було це 17 березня. Відповідно 17 червня гроші повинні були повернутись на рахунок.
В сучасних банках де є можливість відкривати депозити віддалено це зазвичай не привʼязано до робочого часу відділень і гроші просто зараховуються на поточний рахунок. Якщо ж мова про банки що претендують на звання необанків які взагалі працюють без відділень як от Монобанк чи Необанк який навіть зветься саме так — то просто не уявляєш що може бути інакше — так як ще заведено у старючих класичних банках з відділеннями в стилі радянських ощадкас.

І от зʼясувалось що Необанк ніякий не необанк, а цілком ретробанк. В суботу гроші мені так і не виплатили, а сьогодні на питання «де гроші» сказали що треба чекати понеділка.

Колись схожа ситуація була в іншому недо-необанку Форвардбанк. Але коли там так само банк не повернув депозит вчасно у суботу він принаймі донарахували відсотки за три дні очікування (понеділок теж був вихідним, отак «пощастило»). Спитав у підтримки чи будуть мені донарахуванні відсотки — вона відповіла що ні.

Не знаю про що там думає пані Соседка яка любить подавати себе як українського Ілона Маска, але її банк лише красива обгортка, а в середині пусто — немає того що робить банк необанком.
Neobank
Відповідь банку
20 червня 2023, 15:34
Віталій, вітаю.

Отримали Ваше звернення від 18.06.2023 року щодо закінчення депозиту у вихідний день.

Згідно Публічного Договору, а саме пунктів:
*3.5.1.1., 3.5.1.4.

Якщо депозит закінчується у вихідний день, кошти на картку зарахуються на наступний робочий день згідно технічного процесу. Вдячні за Вашу позицію та небайдужість! Ваш коментар щодо повернення коштів на картковий рахунок у вихідний день передали профільним співробітникам для додаткового аналізу.

*- https://concord.ua/uploads/redactor/64676caf79105.pdf

Бережіть себе!
artemcan 15 червня 2023, 5:01
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 176
Вступление…
Что касается меня, 99.9% случаев оставить отзыв или нет в принципе, склоняется как видим по цифрам к отрицательному решению. Это не более, химера, никому не нужно, но почему-то свои 5 коп люди стремятся пропихнуть. Сюда же, на данный ресурс попал просто случайно, мне надо было жалобу накатать в нбу. далее постройте логическую цепочку, и поймете как я тут оказался.
По делу…
И таки решил оставить отзыв, не для того, что свое эго потешить либо пожалеть себя, нет. А чтоб одернуть людей, которые настолько по жизни … чтони во что не верят. (я о честных судах) по сути, из-за такого настроя суды и становятся противоположностью. сто процентов. меняйся ты, и поеняется все вокруг тебя, железно. Короче, есть изибанк, нарушили законУкраины, я бы так все и оставил, но мерзкое отношение, короче не стерпел просто. Совет! Откройте нормы, читайте, там все проще пареной репы. Я реально не понимаю как зарабатывает бабки бристы адвокаты??? Неужели такие все тупые. Законы ведь написаны реально. Объяснение как для дауна последнего настолько все четко… отвлекся.

Для виновника торжества, сбно:
Итак как пришел я с негативом изначально, уходя, мелькнула мысль безвозмездно порекомендовать необанк, однако смущен такой массой плохих отзывов. причем такие как воровство денег. я уже кому-тол описывался, ничего личного…необанк… но если у вас бабки залочили, это сразу можно им 100 в гору, не имеют права, это по умолчанию ваши средства и ничьи иные, только в случае доказательств железных, а это скорее всего должен быть суд, тогда ограничат доступ к деньгам. остальное все это тупо беспредел… Че то в негатив все, а прише с хорошими вестями…я к чему, их подозрения это ***, значит ли это что-то НЕТ! дальше сами думайте.

Самое приятное)) ЛУЧШИЙ СЕРВИС НА УКРАИНЕ, подпишусь под каждым словом. 0.0 гемора за почти 2 года юза. Я о необанке, про конкорд не в курсе.
Лояльные понимающие, АДЕКВАТНЫЕ ЛЮДИ, отвечаю. Елси случалось что-то, то это носило лишь тех характер т.к. сыроватый софт, и не более. При все при том, как яя ненавижу банки, но в виду 0 альтернатив в данный момент времени, большая благодарность за то, что вы появились на рынке, от души. Процветания не пожелаю, т.к. по умолчанию это скоро все должно прийти в утильвся система, но спс что на фоне этогомрака вы есть. нервы бережете! Удачи
Neobank
Відповідь банку
27 червня 2023, 12:52
Вітаємо!
Насамперед дякуємо за Вашу чесність!

Нам приємно, що Ви відзначили наш сервіс, наша команда багато над цим працює. Приємно також, що Ви з розумінням ставитеся до моментів, які несуть технічний характер, за це теж Вам окреме ВЕЛИКЕ дякуємо.

Щодо майбутнього дозволимо собі з Вами не погодитися, адже ми віримо в наших клієнтів та в те, що ми робимо.
vasjaleff 5 червня 2023, 19:07
Cам банк реально отстойный
1. Два отделения на весь киев
2. Поддержка со слепыми и глухими
3. Оперативность на уровне 19 века
4. Пинкоды карточек, что сами слетают
5. Система верификации — фиг знает что — требуют идеальных фото и видео, а потом непонятно зачем это было — едь в отделение
6. Позиция онлайн банка и при этом писать заявления в офлайн банке и вносить изменения только офлайн
Neobank
Відповідь банку
14 червня 2023, 12:25
Вітаємо!

Бачимо, що Ви звертались на різні канали нашого банку стососвно зміни PIN-коду та фінансового номеру.

Зміна Pin-коду — це ризикова операція, яка потребує додаткових перевірок задля безпеки ваших коштів. Згідно внутрішнього процесу, Банк перевіряє фото та відео для зміни Pin-коду та надає відповідь щодо можливості його зміни.
На жаль, при опрацюванні заявки на зміну фінансового номера, заявка була не погоджена. Більш детально надали Вам відповідь у чаті Банку, де Ви зверталися за консультацією.

Для зміни фінансового номера рекомендуємо звернутися у відділення з оригіналами документів (паспорт громадянина України, ідентифікаційний код)

Запрошуємо Вас до відділення https://concord.ua/ru/contact/map

Ми будемо раді бачити Вас в нашому відділенні і співробітники Банку зможуть змінити фінансовий номер телефону.

Бережіть себе!
Larysa Levchenko 13 квітня 2023, 19:38
Наразі знахожуся з дитиною за кордоном у статусі «Під захистом держави» з березня минулого року. Маю картковий рахунок у долларах США. 31.03.23 спробувала зняти готівку в банкоматі банку BELFIUS. Було 4 спроби з різними сумами-жодна не вдалась. Але з моєї картки було списано 228,48$ та 571,17$ Наступного дня я звернулася на ТелеграмБот у службу підтримки NEOBANK. Консультант відповів, шо кошти списалися з картки, але не списалися з рахунку і повернуться за 1−3 дні. Але ні за 3, ні за 10, ні за 14 днів вони не повернулися. Банк вимагає в мене підтверждення невдалої операції. Але банк BELFIUS відповів, шо йому треба офіційний запрос з NEOBANK, це не вирішується на рівні людини. NEOBANK у чатботі мені пише: поки не спишуться ваші гроші з рахунку банку-ми нічого не будем робити. Але ж- мої гроші НІКОЛИ не спишуться, бо я їх не отримала. Замкнуте коло! Це ж для мене дуже велика сума! Куди звертатися? До кого.Як це вирішити? Це пряма крадіжка! Тільки до суду подавати, але ж я не в Україні.Прохання -захистити мої права як споживача фінансових послуг, повернути мої кошти на мою картку.
Neobank
Відповідь банку
19 квітня 2023, 11:49
Ми розуміємо ваше занепокоєння. Хочемо Вас запевнити, що Банк діє виключно в межах чинного законодавства та, ні в якому разі, не може присвоїти кошти клієнтів.
Поки хочемо спробувати роз'яснити вам ситуацію:
Коли ви здійснюєте операцію з використанням картки в будь якій точці (в банкоматі / в торгівельній точці), ця точка спочатку надсилає до Банку певний запит, щоб перевірити, чи достатньо на картці коштів для проведення операції. Якщо коштів достатньо, вони блокуються та точка проводить операцію, і в цей час ви отримуєте послугу. Та при цьому кошти ще залишаються на вашому рахунку, але ви їх вже не бачите. В період від 2 до 30 днів точка звертається в свій обслуговуючий банк і той надсилає запит в Ваш банк на списання та переказу коштів. Так працюють Міжнародні платіжні системи Visa та MasterCard.
Ми взяли на контроль дану ситуацію та перевіримо всю надану вами інформацію. Ми зв'яжемось із вами для надання інформації та погодження подальших дій.
SamuellJackson 9 квітня 2023, 17:31
Відділення за адресою: Львів, вул. Стрійська, 12
Робив 3 рази депозит, на суму 300 000 грн
Після третього разу, банк заблокував вхід в додаток, в службі підтримки написали, що це не з їхньої ініціативи був заблокований рахунок і щоб звернувся до правоохоронних органів, на питання, яких саме правохоронних органів, мені нічого не відповіли, по телефоному дзвінку консультантка розказала що йде слідство і за 60 днів я зможу подати запит на розблокування рахунку, але це не точно. Ніякої конкретики чого заблокували, ким, через що. Кажуть що самі нічого не знають, бо не мають доступу до інформації.
Neobank
Відповідь банку
11 квітня 2023, 15:15
Добрий день. Обслуговування по вашим карткам було призупинено до встановлення правомірності платіжних операцій, оскільки до нас надійшло кільки запитів, в тому числі від кіберполіції. Будь ласка, зберігайте спокій, банк діє виключно в рамках діючого законодавства. Ваша ситуація у нас на контролі, як тільки буде прийнято відповідне рішення, з вами звʼяжуться наші спеціалісти.
beliy777 9 квітня 2023, 7:33
Відділення за адресою: Київ, вул. Ярославів Вал,17-А
Добрый день. Завёл карту необанка год назад. По началу пользовался каждый день, потом перешел на другой банк и картой необанка пользовался максимум 1−3 раза в месяц. В середине марта вернулся к банку и хотел активно пользоваться картой. Начал ложить деньги на карту совершил 5−7 переводов и карту заблокировали. Общий оборот по карте максимум 45тыс грн. И тут с утра хочу сделать оплату за кофе и отказ. Я в приложение, а в нем пишет вашу карту заблокирована обратитесь к специалисту. Ну, а дальше как у всех тут. Обратитесь в полицию на вас жалоба. Два раза ходил в разные отделения полиции. Проверяли по все пунктам, ничего не нашли. Набрал друзьям в полицию попросил проверить меня. Проверили, и тоже ничего. Пришел в отделение банка там та же история что и с оператором, на вас жалоба и зазубреные ответы. Дошло до того что я уже начал повышать голос на сотрудника банка и орать ему что ходил по все инстанциям и звонил в киберполицию нигде нет на меня жалоб и заявлений. После того как начал орать немного дело сдвинулось и мне сказали что есть сумма 1900 грн за которую у банка есть вопрос. Якобы уже не в полицию, а в банк обратился человек со скриншотами переписок и то что он у меня заказал товар на новую почту, а я не отправил. И прикол в том что я не занимаюсь ни какими отправками и никакой новой почтой. Сотрудник пообещал что когда я предоставлю все доказательства по полеводу то снимут блок. И что подали заявку что б мне выдали все деньги с карты кроме этой суммы (до решения проблемы)
Отправил все скрины по этому переводу в чат. Но там написали что это не поможет решить блокировку, на вопрос почему и как так ведь тут явно видно что платеж получил за выполненую услугу. Написали обратитесь через 60 дней. За возможностью узнать можно или нельзя забрать ваши деньги. По вопросу что б выдать всю сумму без учета суммы по которой вопрос мороз. Не отвечают уже 4 дня 2 рабочих и два выходных. С понедельника пойду опять в банк))
Отличный банк рекомендую если хотите потерять деньги.

Банк свяжитесь со мной и отдайте мои деньги!!!
Neobank
Відповідь банку
11 квітня 2023, 15:13
Добрий день. Обслуговування за вашими картками було призупинено до встановлення правомірності платіжних операцій, оскільки до нас надійшло кільки запитів щодо ваших рахунків. Будь ласка, зберігайте спокій, банк діє виключно в межах чинного законодавства. Ваша ситуація в нас на контролі, щойно буде ухвалено відповідне рішення, з вами звʼяжуться наші спеціалісти.
0633048028 26 березня 2023, 9:23
Необанк не хоче повертати мої кошти. Посилають до правоохоронних органів., а там нічого ніхто незнає. Що за вигадки, щоб не повертати кошти. В країні війна, а вони дурять людей. Сказали що через 60 днів повернуть. 60 днів прошло, вже кажуть не повернемо, немає можливості.Шахраї. Написала скаргу в НБУ.
Neobank
Відповідь банку
11 квітня 2023, 11:34
Добрий день. Ми розуміємо ваше занепокоєння, та ми вже надали Вам офіційну відповідь на Ваше звернення. Ще раз звертаємо увагу, що Банк діє виключно в межах чинного законодавства в разі отримання відповідних рішень від процесуальних органів. Ваша ситуація знаходиться в нас на контролі, щойно буде ухвалено відповідне рішення, з Вами зв'яжуться наші спеціалісти.
Katie8767 25 лютого 2023, 2:07
Робила бронювання готелю, оплата проводилась карткою цього Нео банку через pay pal сервіс. Банк зняв гроші 2 рази! В pay pal тільки 1 квітанція про списання та оплату! Нео банк не надає ніяких квітанцій після операцій, ніяких доказів, нічого!!! Тільки переводять стрілки та списують провину на сервіс сайту booking.com. В сервісі booking.com просять надати офіційні квітанціі від банку, на що банк відмовляється надати підтвердження про списання кошт! Відповідь тільки одна у них, нам дуже прикро звертайтесь в букінг сервіс, букінг зі свого боку надав квітанцію про 1 оплату. Куди вкрав гроші цей банк і відмовляєтесь їх повертати! Відповіді одні і ті самі, навіть тут в коментарях вони відповідають як роботи та всю провину переводять на громадян! Оплата була в валюті евро, це були майже останні гроші котрі в мене були! Ні чеку, ні валюту конвертації за якою було подвоєнне списання, ніхто нічого не надав та відмовляється повертати. Ніколи не відкривайте карти в цьому банку!
Neobank
Відповідь банку
9 березня 2023, 17:33
Шановна Катерино. Приносимо вибачення за затримку із відповіддю, а також за ситуацію, що склалась.

Хочемо прояснити ситуацію: сервіс Booking надіслав до Банку дві фінансові операції, на підставі яких було заблоковано дві суми. Пізніше сервіс надіслів запит на списання однієї з цих сум, інша сума досі лишається заблокованою, тобто гроші є на рахунку, але Ви не бачите їх на картці.

Згідно правил Міжнародних платіжних систем та умов Договору (п.5.5.32) розблокування коштів, щодо яких не прийшло списання, здійснюється не раніше ніж через 30 календарних днів, оскільки в продовж цього періоду торгівельна точна ще може надіслати запит на списання суми.

Оскільки ми вже отримали від Вас документи, на підставі яких можемо розблокувати кошти, вони будуть доступні на картці завтра до кінця дня.

Ми ще раз приносимо вибачення за непорозуміння.
Головна / Банки України 🏦 / Neobank 💰 / Відгуки про Neobank 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Neobank, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.