×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в МТБ Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.3 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Ужасный сервис
Банк незаконно удерживал мои деньги более недели, вынуждая меня расторгнуть договор. Но процесс закрытия счета оказался еще более абсурдным. Меня попросили подписать заявку на закрытие с выводом средств на реквизиты, оставив поля для реквизитов пустыми (!). После этого чудесным образом мобильное приложение разблокировалось, и я наконец смог получить доступ к своим деньгам.
Обслуживание в этом банке — худшее, что я встречал. Никогда больше не воспользуюсь его услугами и не рекомендую другим.
Написати коментар
не зачислена на счёт купленная валюта, целый день не доступны деньги на карте
Знаємо, що наші колеги вже спілкувались з Вами та повторна купівля валюти була успішно здійснена. В якості вибачення за незручності, Ваша наступна операція з купівля валюти буде проведена за індивідуальним, пільговим курсом.
Сподіваємось на розуміння та подальшу співпрацю!
Коментарі (2)
Не принимают доллары 1996 года
Отказались обменять 300долларов США на гривну по курсу. Сказали что купюры затертые и с плесенью и они их не принимают.
Купюры чистые идеальные без повреждений, надписей, печатей и.т.д. Я последние 5 лет переводил деньги тут и вы выдавали не новые банкноты, а разных годов выпуска и как я должен был их проверять или отказываться надо было,? Сколько лет и во многих странах приходилось менять доллары на местную валюту, НИГДЕ и НИКОГДА мне не было отказано, а только в Украине в этом, банке".
Это Позорище и вы называетесь морской банк? Если в обменнике хотите только новые купюры, то и выдавайте морякам новые купюры. Гоньба. Ответ мне не нужен от вас, не затрудняйтесь.
Ми розібрались у Вашій ситуації і дійсно касовий співробітник не зміг здійснити обмін валюти за звичайною процедурою, однак не через рік купюр, а саме через їх пошкодження пліснівою, що були видно під ультрофіолетовим світлом і також продемонстровано Вам.
При спілкуванні з заступником керуючого відділення Ви також відмітили, що це могло статись через те, що гроші зберігались в неопаленному приміщенні. Тому нажаль, в таких ситуаціях ми можемо проводити обмін тільки з додатковою комісією.
Сподіваємось на розуміння.
Написати коментар
Висить додаток
Ми перевірили, жодних технічних робіт чи несправностей в роботі мобільного застосунку МТВ360 не спостерігалось. Для того, щоб ми могли розібратись в причинах, будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення Ваші данні або зверніться до нашої служби підтримки.
Коментарі (6)
Начхати на своiх постiйних клi€нтiв?
Хочу розказати вам, як банк реагу€ на звернення клi€нтiв, стосовно питань, що знаходяться в очевидь, за межами «зони комфорту» iх спiвробiтникiв.Це вкрай важливо для розумiння людей, я вважаю.
— З 2009 року та по сьогоднiшнiй день, користуюсь послугами даного банку у рамках зарплатного проекту.Карткою, як i всi користуюся у побутi, розраховуюсь в магазинах, сплачую комунальнi послуги, тощо.
Особливостi мого користування € такими, що деяка сума коштiв, тривалий час наявна на рахунку, що дозволяе банку вiльно користуватися нею в своiх фiнансових оборутках,
без заключення зi мною, додаткових депозитних договорiв.
Чи повинен банк, цiнувати такого клi€нта?
Ммммм?
— Мабуть-так, але, бачу це не мiй випадок)
При цьому, варто вiдмiтити, що якiсь, плюшки, у виглядi, наприклад кешбеку при здiйсненнi розрахункiв карткою, або кiлька, при€мних, % нарахувань, на залишок що зберiга€ться на рахунку-вiдсутнi.
К слову- банк собi, да й-банк.(нi риба, нi м’ясо)
— То що ж мене так невдоволило та обурило?
Кiлька днiв тому, пiзно ввечерi сплачувала комунальнi послуги через додаток банку МТБ 360.При цьому, одну операцiю з них, застосунок показав НЕУСПIШНОЮ пiдсвiтивши червоним кольором ii в перелiку операцiй та на той момент -НЕ списавши кошти.
Про всяк випадок, почекавши приблизнo 10 хвилин, перезавантаживши застосунок та впевнившись що статус даноi операцii не змiнився i кошти так не було i не буде перераховано (червоний колiр в перелiку та загальний баланс рахунку-без змiн) власноруч знову повторила проведення даноi операцii.(друга моя спроба, згiдно перелiку вважалася вже успiшною)
Прокинувшись зранку наступного дня, увiйшла до додатку та з подивом, побачила що за оду й ту саму послугу, кошти перевелись-ДВIЧI i та операцiя, що вчора вважалася НЕУСПIШНОЮ та горiла червоним кольором, рiзко «поуспiшнiшала» без мого на те вiдому.
Хтось скаже, та що тут такого, кошти по комуналцi перенесуться вам на наступний мiсяць?
Нi, у даному випадку це ПРИНЦИПОВЕ питання, та комунальна контора не € однозначною, до неi € багато питань (без подробиць) i «кредитувати» ii не входить в моi плани i робити проплати, наперед, я НЕ збираюсь.
Тому, наступного ж дня, йду у вiддiлення, описую спiвробiтникам банку ситуацiю, прошу посприяти поверненню коштiв, що вiдпралено помилково, причому, явно не з мо€i вини…
Я, як клiент, як користувач, була дезинформована технiчними збоями ВАШОГО ж додатку.
Спiвробiтники почали казати, що вже нiчого не поробиш i вiдправляти мене, зна€ете куди?))))
До комунальноi контори))))
Тобто, неналежно працюючий додаток МТБ 360 теж комунальнiй конторi належить?!..
Потiм почали питати чи зробила я скрiн?
Який скрiн я повинна була робити, якщо на момент проплати, та 10 хвинлин потому, ваш додаток ясно показував що одна з операцiй НЕ успiшна? Чи могла я подумати, що рано вранцi всi вони «поуспiшнiшають»???
Ще менi було запропоновано, прийти завтра, поспiлкуватися iз керуючою (якоi доречi, не було на мiсцi), заяву дуже НЕ хотiли щоб я писала, але я знаю «вартiсть розмов» без заяви вартiсть iм -нуль.
Заяву було написано, чекаю на результат.
Слiд зазначити, що:
Мiж проведенням операцii та моею появою у вiддiленнi пройшла нiчтожно мала кiлькiсть часу.
Помилка то € не моя, а вашого додатку i банку вiдповiдно.
I мене влаштову€ -ВИКЛЮЧНО повернення коштiв за 1 з задво€нних операцiй на мiй картковий рахунок.
Якщо того не буде зроблено, бiльше як свого клi€нта можете мене- не рахувати.
Рахунок буде закрито, а кошти- виведено.
Колегам по роботi-розказано, як iх кошти можуть улетiти хз куди завдяки кривому додатку, а банку буде фiолетово на них та iх проблеми.
Благо € в нас вибiр, ще на банкiвському ринку.
Iще одне, банкiвська робота, це- не тiльки втюхати кредит, вмовити покласти кошти на депозит, пiдписати договiр, видати нову картку, помiняти долари на гривнi та iншi стандартнi процедури.
МТБ-банк, виходьте iз зони комфорту будь ласка, особливо, якщо в цьому €ваша пряма провина!
Ми ретельно розібрались у причинах, що призвели до задвоєння оплати — виявили, що перший платіж, який Ви робили не був відхилен, а попав на ручну обробку. Віідповідно гроші не було списано, однак дійсно в історії платежу чітко не було відображено його статус. Тому ми вже повідомили про це нашим ІТ спеціалістам, і найближчим часом покращимо цей функціонал застосунку, щоб уникнути подібних ситуацій та непорозуміння з боку наших клієнтів. Знаємо, що наші співробітники з відділення в м. Чорноморськ вже спілкувались з Вами та запропонували варіант для врегулювання.
Щодо Вашого питання про нарахування відсотків на залишки — хотіли би звернути увагу, що в нашому застосунку МТВ360 є можливість відкриття депозиту «Вільний», який дає можливість вільного доступу до коштів ( поповнення та зняття в будь-який момент), а на залишок нараховується 5% річних. Рекомендуємо Вас спробувати, це дуже зручно.
І ми ще раз хочемо подякувати Вам за небайдужість та лояльність і довгу співпрацю з банком, для нас це важливо!
Сподіваємось, що цей інцидент не зіпсує нашу співпрацю!
Коментарі (3)
Людяний банк
Написати коментар
Немає можливості змінити номер телефону без відвідування відділення. Як і зняти кошти. Доступу до старого номеру немає,це просто неетично і неклієнтоорієнтовно абсолютно. Рахунок відкрити онлайн модна,а змінити номер до акаунту ніяк.
Після сказала, що в такому разі хочу закрити рахунок, аби отримати змогу забрати свої кошти, на що отримала відповідь, що це можна зробити з фінансового номеру. Маю питання, з яких пір це так вирішується, що я тепер не можу отримати власні кошти, бо не маю доступу до застосунку?
Коментарі (2)
Буду із задоволенням співпрацювати
Написати коментар
був кращий, а зараз як усі
Написати коментар
Заблокували рахунки
Банком я користувався близько 1 місяця це прогрес)))
Після моїх письмових пояснень банк розірвав зі мною договорів, але на карті є кошти.Попросили зявитися в банк з паспортом і кодом.Я 100 раз пояснював що я за кордоном і повертатись в Україну не буду, бо довгий період часу проживаю за кордоном.Попросив щоб надали копію заяви на перерахунок коштів в інший банк, на що вони відмовили.Чому я маю дарувати своїх 7700 грн банку? Чому в інших банках ця система діє а у вас ні? Я не відкривав рахунок в банку, я відкрив його онлайн!!! Просив що можу підписати заяву електроним підписом на що вони відмовили.Буду звертатись в НБУ, а потім вже до суду через адвоката.Не рекомендую користуватись цим …мном
Нам прикро, що у Вас склався такий досвід співпраці з нашим банком. Однак хотіли б зауважити, що Ви стали нашим клієнтом 2 місяці тому, і через місяць користування, дійсно рахунок було заблоковано через ризиковий характер операцій і недостатність надання пояснювальної інформації з Вашого боку. Також повідомляємо, що банк не розірвав з Вами ділові відносини та ні в якому разі не привласнює гроші своїх клієнтів.
Якщо ви знаходитесь за кордоном і не можете пройти ідентифікацію офлайн, Ви можете або все ж таки надати всю необхідну інформацію про походження грошей або у вигляді вийнятку, ми приймемо Вашу заявку на закриття рахунку через службу підтримки Банку. В такому випадку рахунок буде разблоковано і Ви зможете його обнулити, після чого ми його закриємо на підставі Вашої заяви.
Сподіваємось на розуміння!
Коментарі (1)
Застосунок бомба!
Написати коментар
Обман по депозитній ставці
Для нас завжди важлива чесність у відносинах з клієнтами. Ми розібралися у ситуації, що склалася.
МТБ Банк цінує своїх клієнтів і ми маємо намір в майбутньому будувати відносини з Вами. Вам погодили індивідуальний додатковий бонус +0,5% до обраного депозиту. Наш спеціаліст в Вами зв'яжеться та проговорить деталі.
Щиро сподіваємось на вашу лояльність та наші подальші продуктивні відносини :)
Написати коментар
Не рекомендую! Заблокували вхід в додаток і рахунки! Пенсійний також! Ледь ви їхала з окупації! І на тобі!
Ось відповідь банку
Шановна Л**** В******, бачимо, що Ваш акаунт було заблоковано, у звязку з підвищенную активністтю операцій по картці, для відновлення подальшої роботи з карткою, вам необхідно звернутись до відділення банку з заявою — пояснення про сутність ваших операцій.
Написати коментар
Банк забрав мої власні кошти
Звернувшись до підтримки банку у месенджері я повідомив що я знаходжусь закордоном, але готовий надати докази походження коштів. Після цього мене попросили надати фото паспорта, обличчя, і пояснювальну заяву, все разом і все окремо. Я все надав + надав скріншоти які підтверджують походження коштів, роз’яснив кожну операцію, навіть вихідні операції.
Сьогодні мені приходить відповідь що треба з’явитися у відділення з паспортом. Навіщо? Я ж пройшов усю веріфікацію, надав усі докази, і писав що я не в Україні! На моє прохання надати мені шаблон на закриття рахунку і переведення моїх коштів на мій рахунок в іншому банку мені також відмовили, сказали що тільки у відділенні.
Тобто банк, знаючи що я закордоном і не буду в Україні найближчим часом, привласнив мої кошти.
Ми детально проаналізували Вашу ситуацію. Дійсно рахунок було заблоковано службою інформаційної безпеки банку через виявлення операцій, що несуть підвищений ризик.
Після надання з Вашого боку пояснень службі підтримці та додаткових документів, рахунок було розблоковано, однак з попередженням не проводити більше сумнівні операції по рахунку. В іншому випадку ми будемо вимушені відмовити Вам в подальшій співпраці.
Сподіваємось на розуміння!
Коментарі (1)
Дякую за цiй найкращIй банк
Написати коментар
Раджу
Написати коментар
Супер обслуговування!
Написати коментар
все окей
Коментарі (1)
Не дают деньги!
Коментарі (5)
Подяка
Коментарі (2)