Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Роберт Нєщадін-Шевцов 30 травня 2024, 13:41
1. У січні 24 безпідставно та не пояснюючи причин заблокували доступ до картки, до грошей.
2. Служба підтримки (дзвінки та телеграм) проблему не вирішує, ігнорує.
3. Звернувся з листом про закриття рахунків та про повернення мої грошей.
4. Повертати гроші відмовились. Користуються тим, що на фронті та не можу особисто звернутись до «точки видачі» або «здійснити відеодзвінок».
5. Банк продовжує якийсь операції, але навіть поглянути що він там робить не можу. Банк повністю закрив доступ до рахунку, просту виписку переглянути не маю можливості. Та продовжує ігнорувати вимоги щодо повернення грошей.
6. Подав скаргу до НБУ. Готується звернення до Прокуратури.

Для Монобанка особисто повторюю — Поверніть гроші.

Моя особиста — банк ***.
monobank
Відповідь банку
monobankua 30 травня 2024, 17:08
Ваші картки були заблоковані з метою безпеки, оскільки ми не змогли вас ідентифікувати. При цьому типу блокуванні доступ до застосунку у клієнта залишається.
Для зняття обмежень, нам необхідно ідентифікувати вас як власника рахунку, щоб мінімізувати фінансові ризики. Тому пропонуємо вам ідентифікацію відеодзвінком.
Процедура відеодзвінка абсолютно безпечна, швидка та легка.
Ви можете звернутись до підтримки та ми надамо посилання для відеодзвінка, коли у вас з'явиться така можливість.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Kavrolina001 29 травня 2024, 10:45
У мене був обмежений ліміт на картці, і коли я клала гроші на карту 600 грн, у мене їх не було на картці, і я звернулася в підтримку і мені допомогли і вернули кошти 🥰
monobank
Відповідь банку
29 травня 2024, 11:21
Дякуємо за відгук!
Проблема вирішена
Zenardus 28 травня 2024, 17:52
Відкрив ФОП рахунок 2 роки назад. В якийсь момент мені, без попередження, відключили реквізити для SEPA переказів.
Написавши в підтримку, мені сказали, що не можуть сказати причини, зіславшись на «політику компанії», і що це все індивідуально. По телефону сказали те саме і я так і не отримав конкретної відповіді, чому для мене SEPA реквізити в один момент стали недоступними. Раджу закривати рахунки в цьому банку, бо підтримці байдуже на ваші проблеми і через «політику компанії» ви не отримаєте жодних відповідей.
monobank
Відповідь банку
28 травня 2024, 18:26
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 червня 2024, 12:01
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-traven-24/
Проблема вирішена
SonyaLubinets1 28 травня 2024, 15:27
Відкрила рахунок ФОП у євро, та, переглядаючи реквізити рахунку, виявилось, що в мене немає такої опції як СЕП перекази, тільки SWIFT. Написавши в службу підтримки, я отримала байдужу відповідь «Бо так». Зателефонувавши на гарячу лінію, по факту почула таку саму відповідь: «На жаль, в нас немає інформації чому так, це все індивідульно. Що ви можете зробити? Нічого. У вас нема та не буде такої можливості». Я намагалась дізнатись, чому саме мені відмовили в наданні послуги, та оператор на це питання відповісти не зміг. Це просто жахливе ставлення до клієнтів. Я користуюсь Моно вже 5 років і вважала, що це найкращий банк. Сьогоднішня ситуація показала мені зворотнє: не тільки необґруноване обмеження в послугах, а і халатне ставлення до клієнтів.
monobank
Відповідь банку
28 травня 2024, 18:09
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Бачимо, що наразі питання вирішено
Обов'язково проведемо роботу над помилками
Art Simon 27 травня 2024, 19:46
Я клиент банка практически 2 года, и могу с уверенностью сказать что Моно самый лучший и достойный банк в Украине.
Однако у меня есть несколько вопросов.
1. Я провожу транзакции по карте, пополняя букмекеров (официальных с лицензией КРАИЛ).
Могу ли я выводить с букмекера на карту Моно и не являются ли такие транзакции высоко рискованными для банка?
2. Я хочу купить другое устройство БУ, не будет ли отказа в обслуживании, если на том телефоне уже был моно другого человека?

Ценю обслуживание, и не хочу его потерять)))
monobank
Відповідь банку
monobankua 27 травня 2024, 21:45
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук :)
Стосовно ваших питань:
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо операції та дії клієнта, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Також банк перевіряє абсолютно всі платежі, які зараховуються на рахунки нашим клієнтам. Таким чином, будь-яке зарахування може випасти на перевірку і потрібно надати документи, що підтверджують походження коштів. Ці дії регламентуються Постановою НБУ та законодавством України, всі банки мають працювати у рамках правового поля.
znika 27 травня 2024, 17:18
Не раджу цей банк. 2 тижні тому Монобанк заблокував мій рахунок через активне користування їх карткою. Дізналась я про блокування, коли намагалася провести оплату. У чаті отримала відповідь від оператора, що мій рахунок обмежено і мені намагались телефонувати для з’ясування інформації щодо отриманих мною платежів. Попрохали в мене у чаті підтвердити джерело походження коштів.
Хочу зауважити, що банк не телефонував мені і навіть не надсилав на електрону пошту лист з вимогою щодо надання підтвердження доходів.
Я пояснила банку, що кошти на даний момент отримую виключно від родичів. Надала банку документи, які підтверджують дохід родича та рідство. Оператори сказали, що перевірка може тривати 60 днів і треба чекати. Вивести кошти з рахунку не можна, закрити рахунок і отримати кошти також не можна.
Наступні декілька днів я зверталася в банк і питала про наявність результатів перевірки. Через деякий час підтримка просто перестала відповідати мені у чаті. Коли я зателефонувала до Монобанку, то причину ігнорування моїх запитів у чаті вони відмовились називати. Просто сказали, що зараз я в чат не можу звертатися і маю їм телефонувати.
Отже, банк затягує розгляд підтвердження доходів для того, щоб найдовше утримувати кошти клієнтів.
monobank
Відповідь банку
monobankua 27 травня 2024, 21:36
Розуміємо, що перевірка це завжди неочікувана ситуація. Але на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам.
Наразі питання в роботі, колеги аналізують інформацію, надані документи та пояснення.
Фахівці зв'яжуться з вами за результатами перевірки, для надання відповіді
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tlf 27 травня 2024, 10:30
Хочу висловити щиру подяку оператору служби підтримки МОНОБАНК Марії Ручинській. Після мого звернення з невеликою проблемо допомогла з вирішенням, по ходу ще проконсультувала по деяким іншим продуктам банку, яким я цікавився. Привітна дівчина, яка професійно відповіла на всі мої питання.
Щиро вдячний!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 27 травня 2024, 12:08
Дуже дякуємо за високу оцінку і подяку :)
Проблема вирішена
Yuriy0707 27 травня 2024, 9:34
Дуже не рекомендую дану установу. Довірити їм можна хіба що поповнення мобільного, якщо плануєте вкласти більш менш серйозні кошти, Добре подумайте та обійдіть по можливості «десятою дорогою» обравши будь-який інший не віртуальний банк. Заблокували рахунок за те що витратив декілька сотень тисяч власних коштів. Надав документи про походження (кошти власні з яких сплачено всі податки), розблоковувати відмовляються, вимагають «нісенітні дані» про мету транзакцій в тому числі мету поповнень власної карти з терміналів)). Банк «віртуальна халепа"(роблять все на свій розсуд), навіть звернутися за якимись письмовими поясненнями для подальших юридичних дій немає куди, в universal від питань «відхрещуються», радять телефонувати на гарячу лінію, а там «чешуть» про «індивідуальний розгляд подібних питань», і «віз і нині там» і все по колу ((.
monobank
Відповідь банку
monobankua 27 травня 2024, 12:18
Перевірка операцій по карті відбувається згідно із законодавством. Будь-яке зарахування може випасти на перевірку і потрібно надати документи, що підтверджують походження коштів. Ці дії регламентуються Постановою НБУ та законодавством України, всі банки мають працювати у рамках правового поля.
Ми передали запит фахівцям прискорити перевірку, колеги зв'яжуться зараз з вами, щоб допомогти у вирішенні питання
Полезный комментарий
Yuriy0707 27 травня 2024, 13:44
Після даної публікації ситуація наразі вирішена. Дякую Мінфін.
Я занимался на своей карте моно p2p деятельностью. Через какое то время, меня поставили на проверку по доходам (стандартная процедура фин мониторинга) которую я прошел, и все, через пару дней мне разблокировали карту, при этом ее заморозили на месяц, и попросили больше таким не заниматься (и я не занимался). Далее, через 1,5 месяца после прохода фин мониторинга, мне звонит монобанк, и спрашивает про транзакцию 2-х месячной давности. Ну, а как я могу помнить что там за транзакция была 2 месяца назад. Очевидно говорю, извините, Я занимался п2п, Я уже с вашей поддержкой все решил. Далее они бросают трубку, и через минуту мне приложение пишет про расторжение договора) Надеюсь Я как-то смогу достучаться до поддержки этого банка, и восстановить свою карту, потому что банк действительно неплохой.
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 травня 2024, 11:30
Дуже шкода, що виникла така ситуація.
Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
На поточний момент маємо для вас хорошу новину. Ми передали запит колегам та розглянули ваш запит індивідуально.
Банк переглянув рішення., можна продовжити користування карткою
nvrchbl 25 травня 2024, 22:52
вже в котрий раз, не тільки у мене моно блокує картки щоб «підтвердити джерело доходів», та ще й очікування відповіді 60 днів. будьте людяними, які 60 днів?
читаю відгуки, у всіх затримають гроші по 2+ місяца, в кого по 3. постійно пишуть одну й ту ж відповідь «ми самі не любимо бюрократію».
зазвичай користувалась а-банком, але там обмеження, через це я не можу поповнювати картку, та поповнила моно. через півтора місяці в мене тимчасовий переїзд, тому я хотіла зберегти ці гроші. за кілька годин мені прилітає повідомлення «підтвердіть джерело доходів». мені немає 18, відповідно працювати і «офіційних» доходів я ніяк мати не можу. я все написала і все пояснила, всі квитанції відправила, але ні, потрібен документ офіційного доходу. ну як підліток може бути працевлаштованим?
ну раз у тебе немає ніяких документів, то ми розглянемо твою заявку протягом 60 днів, нічого зробити ти не можеш. краще б я не подавала жодних документів, і мені просто відмовили в обслуговуванні. нікому ніколи не раджу цей банк для зберігання коштів, у тому ж а-банку ви можете переказувати навіть з обмеженнями.
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 травня 2024, 11:45
Розуміємо, що ви не розраховували на такий перебіг подій. Але за законом ми зобов'язані перевіряти всі платежі та запитати у вас документи, що підтверджують джерела походження даних коштів.
На поточний момент триває перевірка, також чекаємо від вас додаткових документів та пояснень щодо зарахувань на картку
Проблема вирішена
Volles9988 25 травня 2024, 20:41
Пользовался евровой картой, успешно принимал платежи по SEPA и в один момент мне не пришли мои деньги, когда решил проверить в чем же дело увидел что реквизиты для перевода SEPA куда-то исчезли, написал в поддержку, сказали что мне больше не доступен данный способ платежа, на вопрос почему, ответили что они не могут указать причину из-за политики банка, и все, вообщем не советую я пользоваться данным банком, мало того что на нем много мошенничества, так ещё и могут без причин закрыть вам счета возможности переводить деньги, и я не удивлюсь даже если они однажды закроют кому-то карту или спишут вечь баланс карт и счетов и скажут что «не могут объяснить причину из-за политики банка» это ужас
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 травня 2024, 12:33
Нам дуже шкода, що виникла така ситуація.
Ми передали запит колегам, щоб індивідуально розглянути ваше питання та рішення банку було переглянуте.
Ви можете використовувати SEPA перекази.
Вибачте, будь ласка, за незручності
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 червня 2024, 12:01
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-traven-24/
Проблема вирішена
Golodenko 25 травня 2024, 18:17
Вчора, 24.05 я отримала поштою іменну пластикову картку, але через додаток нем ожливо її активувати. Служба підтримки монобанку добу підписується що працюють над проблемою, хоча яка саме проблема, не вказують.
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 травня 2024, 12:38
Нам дуже шкода, що виникла така ситуація з активацією картки.
Колеги передали запит фахівцям, щоб усе детально перевірити та допомогти в активації.
Також передали запит по можливості прискорити вирішення питання.
Просимо у вас ще трохи часу.
Обов'язково зв'яжемось з вами, як буде нова інформація.
Дякуємо за терпіння та розуміння
Ярослав Федірко 24 травня 2024, 16:23
З облігаціями все майже добре, але є декілька «але», не всі різновиди облігацій присутні, і недостатньо часу вони в наявності, я розумію що вони обмежені кількістю, але попит перевищує пропозицію нажаль. Я майже впевнений що мінять нічого не хто не буде.
monobank
Відповідь банку
24 травня 2024, 17:26
Ми завжди працюємо над покращенням наших продуктів
Дякуємо за ваш зворотний зв'язок, ми передали його колегам
Будемо вдосконалюватися
Ігор Петров 23 травня 2024, 14:46
Торгую криптовалютой на разных биржах таких как Бинанс и Байбит. 20 апреля проводил сделки p2p и мне заблокировали счет в банке. Написал в поддержку монобанка через телеграм. У меня попросили предоставить официальные документы происхождения этих денег. Так как криптовалюта не является официальной документов предоставить не имеется возможным. Я сбросил скрины с личного кабинета о проведенных сделках. Монобанк ответил что они блокируют деньги на 60 дней и будут проводить какие то проверки моих платежей. Я потребовал расторгнуть договор и вернуть мне мои 30 000 грн на счет в другом банке, на что мне ответили что они отказываются возвращать деньги пока не пройдет 60 дней. Уже прошло больше месяца деньги не возвращают, в поддержке пишут одно и тоже.
Я прекрасно понимаю что банк хочет тоже зарабатывать деньги.
В монобанке нет комиссии за перевод денег, а значит банк не зарабатывает на мне деньги если на моем счету постоянно есть движение денег, а блокируют счета на 60 дней они для того что бы эти 60 дней они могли пользоваться моими деньгами по истечению которых конечно же вернут мне всю сумму. Был хорошим банком года 2 назад, сейчас испаганился.
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 травня 2024, 15:46
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам.
Зараз питання ще в роботі, колеги аналізують надані документи та пояснення.
Нам дуже шкода, що це займає більше часу, ніж ви розраховували.
Фахівці зв'яжуться з вами за результатами перевірки, для надання відповіді
vick9 23 травня 2024, 13:04
Завжди швидкі відповіді у будь-який час години, максимально намагаються допомогти. Низькі комісії, дуже зручний додаток. На жаль, немає веб версії.
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 травня 2024, 15:08
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DHn 23 травня 2024, 12:58
Это обновление к моим предыдущим отзывам:

https://minfin.com.ua/company/monobank/review/364868
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/362798

Потребовалось определенное время и усилия, но благодаря разумным людям в поддержке все разрешилось удачно и все монобанки получили по максимуму что должно помочь людям в осуществлении их достойных целей.

Вероятно было бы здорово если бы монобанки выдавали реальную причину вместо «неизвестной ошибки» чтобы сэкономить время на разбирательство с поддержкой и своим банком.

Деньги на картах нормальных банков по определению являются легитимными из-за стандартного банковского и государственного контроля против отмывания денег так что блокировать их по моему мнению не имеет смысла.

Мне нравятся монобанки поскольку они не требуют личных данных и позволяют сохранять конфиденциальность в чем нет ничего негативного, так как перечисления из законных источников и дополнительно подтверждаются кодом на телефон.

Спасибо Монобанку, а также спасибо Минфину за платформу!
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 травня 2024, 15:03
Вдячні за відгук, та за те що поділились інформацією про вирішення питання.
Сподіваємось, що і надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції.
Проблема вирішена
sasarabokon 23 травня 2024, 9:30
Бажаю здоров’я. Виконавча наклала арешт на мої рахунки. Прийшла одна і таже постанова 2 рази. Одну зняли арешт, а другу ні постанова один і той же номер. Пишу в службу підтримки вони відповідно просто не мають бажання щось робити. Всі банки підключені до єдиного реєстру. Арешт зняли всі крім моно банку. Видно особливий банк, як хочу то і роблю називається. Обурення нема меж. До речі ви блоканули мої кошти не багато, но блоканули. Не рекомендую цей банк
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 травня 2024, 14:58
Встановлення обмежень на рахунки, як і зняття обмежень відбувається лише за запитом від виконавчої служби.
Якщо в банк надійшло декілька арештів за різними рахунками клієнта, або декілька однакових постанов, то для зняття арештів нам потрібна така ж сама кількість постанов про зняття.
Для вирішення питання просимо вас звернутися до виконавчої служби з проханням надіслати в банк додаткову постанову про заняття обмеження.
Додатково передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Сегодня поступил платеж на карту, но так как мои счета и карты каким то образом заблокировали без предупреждения (они писали, якобы мы пытались с вами связаться, но не могли дозвониться! Это полный бред) теперь операторы уже говорят, якобы платеж на проверке на неопределенный срок! Они совсем подурели уже! Конкретики никакой нету! И с какого хрена вообще заблокированы счета
monobank
Відповідь банку
monobankua 22 травня 2024, 21:03
Розуміємо, що ви не розраховували на такий перебіг подій. Ми також не любимо зайву бюрократію, але за законом ми зобов'язані перевіряти платежі та запитати у вас документи, що підтверджують джерела походження даних коштів.
Передали сигнал колегам, вони зв'яжуться з вами для запиту додаткових документів та пояснень.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Koka123f 22 травня 2024, 10:14
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Корабелів, 15/1
В банку все зрозуміло, бесплатно обслуговування, менеджери гарні
monobank
Відповідь банку
monobankua 22 травня 2024, 11:52
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
fotografchun 21 травня 2024, 20:01
Недавно я открыл счет в монобанке, в течение довольно долгого времени не было никаких проблем, ввиду того что старый телефон начал глючить и подвисать, я купил новый, установил туда манобанк, все работало нормально,
но спустя полдня мне пришло уведомление о блокировке всех карт. Я позвонил на горячую линию банка, у меня расспросили о моих последних операциях и положили трубку, я снова позвонил по телефону, и спросил что мне делать в данной ситуации, на что мне ответили: «все карты заблокированы» и кинули трубку. Снова звоню на горячую линию спрашиваю, что произошло, почему не подтверждают, на что звучит ответ: «банк вынужден был прекратить работу с вами» на мой вопрос «почему?» так и не дали ответа. Никаких платежей от сторонних лиц не получал, на олх ничего не продаю, карту пополнял в терминале только своими деньгами. В поддержке непонятное булькотенье и оператор скидывает в ответ очередную фразу из заготовленного дясятка шаблонов. Если вы решили сделать достойный банк, сделайте для начала нормальную поддержку, которая смогла бы ответить на вопрос. Никому не рекомендую пользоваться данным типабанком, а те, кто уже пользуются, не держите больших сумм на счете, ведь могут заблокировать не объяснив даже причины. Могу только сделать вывод что контора работает на поток и износ
Вместо реалльного ответа скидывает в ответ одну из заготовленных фраз и пытается давить на жалость
Розуміємо, що ситуація неприємна
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід.
Повірте, ми самі не любимо зайву бюрократію
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
И еще пачка подобных. Могу точно сказать что компетеность технического персонала под большим вопросом
monobank
Відповідь банку
monobankua 22 травня 2024, 11:43
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41 41.4903
EUR 45 45.4504
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41 41.4903
EUR 45 45.4504
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝