×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41 | 41.4903 |
EUR | 45 | 45.4504 |
Всі курси банку |
Monobank — це ***
2. Служба підтримки (дзвінки та телеграм) проблему не вирішує, ігнорує.
3. Звернувся з листом про закриття рахунків та про повернення мої грошей.
4. Повертати гроші відмовились. Користуються тим, що на фронті та не можу особисто звернутись до «точки видачі» або «здійснити відеодзвінок».
5. Банк продовжує якийсь операції, але навіть поглянути що він там робить не можу. Банк повністю закрив доступ до рахунку, просту виписку переглянути не маю можливості. Та продовжує ігнорувати вимоги щодо повернення грошей.
6. Подав скаргу до НБУ. Готується звернення до Прокуратури.
Для Монобанка особисто повторюю — Поверніть гроші.
Моя особиста — банк ***.
Для зняття обмежень, нам необхідно ідентифікувати вас як власника рахунку, щоб мінімізувати фінансові ризики. Тому пропонуємо вам ідентифікацію відеодзвінком.
Процедура відеодзвінка абсолютно безпечна, швидка та легка.
Ви можете звернутись до підтримки та ми надамо посилання для відеодзвінка, коли у вас з'явиться така можливість.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Коментарі (9)
Вернули кошти
Коментарі (3)
Закрили SEPA
Написавши в підтримку, мені сказали, що не можуть сказати причини, зіславшись на «політику компанії», і що це все індивідуально. По телефону сказали те саме і я так і не отримав конкретної відповіді, чому для мене SEPA реквізити в один момент стали недоступними. Раджу закривати рахунки в цьому банку, бо підтримці байдуже на ваші проблеми і через «політику компанії» ви не отримаєте жодних відповідей.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Коментарі (2)
Безпідставна відмова у наданні послуг
Бачимо, що наразі питання вирішено
Обов'язково проведемо роботу над помилками
Написати коментар
Самый лучший банк в Украине!
Однако у меня есть несколько вопросов.
1. Я провожу транзакции по карте, пополняя букмекеров (официальных с лицензией КРАИЛ).
Могу ли я выводить с букмекера на карту Моно и не являются ли такие транзакции высоко рискованными для банка?
2. Я хочу купить другое устройство БУ, не будет ли отказа в обслуживании, если на том телефоне уже был моно другого человека?
Ценю обслуживание, и не хочу его потерять)))
Стосовно ваших питань:
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо операції та дії клієнта, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Також банк перевіряє абсолютно всі платежі, які зараховуються на рахунки нашим клієнтам. Таким чином, будь-яке зарахування може випасти на перевірку і потрібно надати документи, що підтверджують походження коштів. Ці дії регламентуються Постановою НБУ та законодавством України, всі банки мають працювати у рамках правового поля.
Коментарі (4)
Блокування коштів на 60 днів
Хочу зауважити, що банк не телефонував мені і навіть не надсилав на електрону пошту лист з вимогою щодо надання підтвердження доходів.
Я пояснила банку, що кошти на даний момент отримую виключно від родичів. Надала банку документи, які підтверджують дохід родича та рідство. Оператори сказали, що перевірка може тривати 60 днів і треба чекати. Вивести кошти з рахунку не можна, закрити рахунок і отримати кошти також не можна.
Наступні декілька днів я зверталася в банк і питала про наявність результатів перевірки. Через деякий час підтримка просто перестала відповідати мені у чаті. Коли я зателефонувала до Монобанку, то причину ігнорування моїх запитів у чаті вони відмовились називати. Просто сказали, що зараз я в чат не можу звертатися і маю їм телефонувати.
Отже, банк затягує розгляд підтвердження доходів для того, щоб найдовше утримувати кошти клієнтів.
Наразі питання в роботі, колеги аналізують інформацію, надані документи та пояснення.
Фахівці зв'яжуться з вами за результатами перевірки, для надання відповіді
Коментарі (34)
Подяка оператору служби підтримки МОНОБАНК Марії Ручинській
Щиро вдячний!!!
Коментарі (1)
неправомірне не розблокування рахунку.
Ми передали запит фахівцям прискорити перевірку, колеги зв'яжуться зараз з вами, щоб допомогти у вирішенні питання
Коментарі (11)
Блокировка карты после проверки.
Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
На поточний момент маємо для вас хорошу новину. Ми передали запит колегам та розглянули ваш запит індивідуально.
Банк переглянув рішення., можна продовжити користування карткою
Коментарі (13)
Заблокували картку, чекати 60 ДНІВ
читаю відгуки, у всіх затримають гроші по 2+ місяца, в кого по 3. постійно пишуть одну й ту ж відповідь «ми самі не любимо бюрократію».
зазвичай користувалась а-банком, але там обмеження, через це я не можу поповнювати картку, та поповнила моно. через півтора місяці в мене тимчасовий переїзд, тому я хотіла зберегти ці гроші. за кілька годин мені прилітає повідомлення «підтвердіть джерело доходів». мені немає 18, відповідно працювати і «офіційних» доходів я ніяк мати не можу. я все написала і все пояснила, всі квитанції відправила, але ні, потрібен документ офіційного доходу. ну як підліток може бути працевлаштованим?
ну раз у тебе немає ніяких документів, то ми розглянемо твою заявку протягом 60 днів, нічого зробити ти не можеш. краще б я не подавала жодних документів, і мені просто відмовили в обслуговуванні. нікому ніколи не раджу цей банк для зберігання коштів, у тому ж а-банку ви можете переказувати навіть з обмеженнями.
На поточний момент триває перевірка, також чекаємо від вас додаткових документів та пояснень щодо зарахувань на картку
Коментарі (30)
Закрыли SEPA
Ми передали запит колегам, щоб індивідуально розглянути ваше питання та рішення банку було переглянуте.
Ви можете використовувати SEPA перекази.
Вибачте, будь ласка, за незручності
Коментарі (3)
Не активується пластикова картка через додаток
Колеги передали запит фахівцям, щоб усе детально перевірити та допомогти в активації.
Також передали запит по можливості прискорити вирішення питання.
Просимо у вас ще трохи часу.
Обов'язково зв'яжемось з вами, як буде нова інформація.
Дякуємо за терпіння та розуміння
Коментарі (2)
Військові облігації
Дякуємо за ваш зворотний зв'язок, ми передали його колегам
Будемо вдосконалюватися
Коментарі (7)
Блокировка счета на 60 дней отказ возвращать деньги
Я прекрасно понимаю что банк хочет тоже зарабатывать деньги.
В монобанке нет комиссии за перевод денег, а значит банк не зарабатывает на мне деньги если на моем счету постоянно есть движение денег, а блокируют счета на 60 дней они для того что бы эти 60 дней они могли пользоваться моими деньгами по истечению которых конечно же вернут мне всю сумму. Был хорошим банком года 2 назад, сейчас испаганился.
Зараз питання ще в роботі, колеги аналізують надані документи та пояснення.
Нам дуже шкода, що це займає більше часу, ніж ви розраховували.
Фахівці зв'яжуться з вами за результатами перевірки, для надання відповіді
Коментарі (18)
Найкраща служба підтримки клієнтів
Написати коментар
Монобанк разблокировал благотворительные монобанки для зарубежных карт Visa + они обеспечивают конфиденциальность
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/364868
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/362798
Потребовалось определенное время и усилия, но благодаря разумным людям в поддержке все разрешилось удачно и все монобанки получили по максимуму что должно помочь людям в осуществлении их достойных целей.
Вероятно было бы здорово если бы монобанки выдавали реальную причину вместо «неизвестной ошибки» чтобы сэкономить время на разбирательство с поддержкой и своим банком.
Деньги на картах нормальных банков по определению являются легитимными из-за стандартного банковского и государственного контроля против отмывания денег так что блокировать их по моему мнению не имеет смысла.
Мне нравятся монобанки поскольку они не требуют личных данных и позволяют сохранять конфиденциальность в чем нет ничего негативного, так как перечисления из законных источников и дополнительно подтверждаются кодом на телефон.
Спасибо Монобанку, а также спасибо Минфину за платформу!
Сподіваємось, що і надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції.
Коментарі (1)
Не компетентності установи
Якщо в банк надійшло декілька арештів за різними рахунками клієнта, або декілька однакових постанов, то для зняття арештів нам потрібна така ж сама кількість постанов про зняття.
Для вирішення питання просимо вас звернутися до виконавчої служби з проханням надіслати в банк додаткову постанову про заняття обмеження.
Додатково передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Коментарі (3)
Монобанк сошел с ума! Самый худший банк!
Передали сигнал колегам, вони зв'яжуться з вами для запиту додаткових документів та пояснень.
Коментарі (3)
Дуже гарний банк
Написати коментар
Отказ в обслуживании за установку приложения на новый телефон
но спустя полдня мне пришло уведомление о блокировке всех карт. Я позвонил на горячую линию банка, у меня расспросили о моих последних операциях и положили трубку, я снова позвонил по телефону, и спросил что мне делать в данной ситуации, на что мне ответили: «все карты заблокированы» и кинули трубку. Снова звоню на горячую линию спрашиваю, что произошло, почему не подтверждают, на что звучит ответ: «банк вынужден был прекратить работу с вами» на мой вопрос «почему?» так и не дали ответа. Никаких платежей от сторонних лиц не получал, на олх ничего не продаю, карту пополнял в терминале только своими деньгами. В поддержке непонятное булькотенье и оператор скидывает в ответ очередную фразу из заготовленного дясятка шаблонов. Если вы решили сделать достойный банк, сделайте для начала нормальную поддержку, которая смогла бы ответить на вопрос. Никому не рекомендую пользоваться данным типабанком, а те, кто уже пользуются, не держите больших сумм на счете, ведь могут заблокировать не объяснив даже причины. Могу только сделать вывод что контора работает на поток и износ
Вместо реалльного ответа скидывает в ответ одну из заготовленных фраз и пытается давить на жалость
Розуміємо, що ситуація неприємна
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід.
Повірте, ми самі не любимо зайву бюрократію
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
И еще пачка подобных. Могу точно сказать что компетеность технического персонала под большим вопросом
Коментарі (7)