Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
KaterynaSh 31 жовтня 2022, 9:57
Мої відносин з моно тягнуться ще з перших років роботи цього банку. Раніше всім рекомендувала цей банк оскільки він був супер зручним та лояльним, зараз починаю шкодувати…
До початку війни у мене були доступні доволі значні суми на оплату частинами та кредитними коштами, але десь в середині літа я вирішила їх закрити оскільки витратила картку. Наразі я відновила картку і вирішила знову відкрити собі ліміти і купити техніку, але моно мені відмовив, навіть не дивлячись на відкритий депозит у цьому банку, на офіційну зарплату та відсутність жодних прострочень по платежам.
monobank
Відповідь банку
31 жовтня 2022, 12:46
Розуміємо, що ви розраховували на ліміт
Банк приймає рішення на підставі детального аналізу всієї доступної про клієнта інформації
Це не остаточне рішення, і в майбутньому ліміт може бути встановлений
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
GGoncHarova 30 жовтня 2022, 21:18
Напевно всі коли небудь потрапляли на шахрая ось і я попала.Гроші скинула, ні товара, ні грошей.На сайті ОЛХ продає різний товар, навіть має рейтинг хорошого продавця, та навіть доставки має (ну це вже згодом стало зрозуміло як набились ці доставки та хороший рейтинг) Карта монобанка 5375 4114 0788 3359 (5375411407883359) Надіюсь це допоможе комусь зберегти кошти.
monobank
Відповідь банку
31 жовтня 2022, 12:23
Нам дуже шкода, що сталася така ситуація
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Полезный комментарий
GGoncHarova 2 листопада 2022, 19:28
Завдяки швидкому реагуванню Монобанк та сайту ОЛХ проблема вирішена .Дякую за допомогу
Проблема вирішена
Виктория Музалевская 30 жовтня 2022, 10:47
16 октября звонила в службу поддержки Монобанка, оператор сказал, что комиссия при снятии личных средств составляет 0,5%.
Сегодня оказалось, что комиссия в итоге 0,9%…
При общении в мессенджере с сотрудником Монобанка выясняется, что данный процент за снятие действует с 1.09!
monobank
Відповідь банку
30 жовтня 2022, 12:15
Приносим извинения за эту ситуацию
Действительно, с 01.09 была изменена комиссия с 0,5% на 0,9%
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
a1ekspro123123 29 жовтня 2022, 13:14
Мобильное приложение удобное.
Техподдержка отвечает быстро и по делу.
Скрытых платежей, комиссий нет.

Все познается в сравнении. Когда пользуешься мобильными приложениями других банков, тогда разница действительно чувствуется как «небо и земля».

А когда стало возможным покупать облигации и валюту, это было круто и удобно.
Спасибо команде Монобанка. Развивайтесь дальше.

Единственный недостаток, сложность снимать валюту с депозитов через А-банк. В банке не всегда есть валюта для выдачи ((
monobank
Відповідь банку
monobankua 29 жовтня 2022, 15:52
Спасибо за ваш отзыв!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alians72 28 жовтня 2022, 15:12
Заказал депозит валютный на 11 ноября хотя сегодня 28 октября ответ банка такой З приводу зняття.Наразі є заявка для замовлення коштів для зняття з депозиту на суму 1330 доларів.
Замовлення обробляються в порядку черги. Заявка на 11.11 ще знаходиться в роботі. Якщо будуть зміни щодо замовлення — ми з вами зв’яжемось за один робочий день до дати замовлення.Какая то очередь и прикрываются военным положением проблема доставки в отделение Киева.
monobank
Відповідь банку
monobankua 28 жовтня 2022, 20:32
Нам очень жаль, что данный процесс заказа валюты, вызывал у вас негативные эмоции.
Стараемся сделать все возможное, чтобы валюта была во всех отделениях, однако война вносит свои коррективы
Мы делаем заказ валюты на отделение, но если будут изменения заказа, мы связываемся с клиентом за один рабочий день до заказа.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TMUkraine 28 жовтня 2022, 12:24
Добрий день. Хочу залишити відгук стосовно роботи даного закладу під час російської агресії. На початку війни їм було запропоновано закрити кредитну картку з невеликою знижкою — вони відмовилися і почали шантажувати якимись бюро, намагаючись заробити ще більше. Дана установа прямо або приховано займається лихварством, добиваючи людей з іншої сторони, вимагаючи відсотки не надаючи домоміжних умов реструктуризації і т д. Мною було визначена юридично чітка позиція щодо таких дій. Були помічені факти обману зі сторони працівників та неповаги факти яких будуть зазначені на судовому засіданні. Хочу зазначити, що з огляду на таку поведінку ви не отримаєте від мене ні копійки, а лише і тільки після судових рішень.
Ваші дії класифікуються як заробіток на біді. Усі ваші шаблонні відповіді, написи, фрази більше не працюють.
monobank
Відповідь банку
monobankua 28 жовтня 2022, 14:36
Розуміємо, що в поточних умовах виконати зобов'язання щодо кредиту – не найпростіше завдання.
Звертаємо вашу увагу, що зараз ми не списуємо пені, штрафи та неустойки при невнесенні мінімального платежу.
Для уточнення інформації, написали вам в особисті повідомлення
Проблема вирішена
Man2019 27 жовтня 2022, 12:22
Маю борг перед монобанк, зателефонували та запропонували реструктурізацію за умови внесення 10% боргу, надіслали цю пропозицію в мобільний додаток. На моє прохання вислати умови договору реструктурізації — відмовили та сказали, що це можливо тільки після внесення платежу боргу 10 відсотків. Вніс платіж. Відповідь від монобанк — незараховано платіж. Внесіть ще 10% і тоді розглянемо це питання знов. Маю сподівання що це всьго ж людський фактор деяких співробітників і питання буде вирішене на рівні керівництва. Але виглядає як простий розвід і це в СКРУТНЕ СТАНОВИЩЕ ПІД ЧАС ВІЙНИ ((Дуже розчарований таким ставленням від монобанку. І все ж сподіваюся що це якась технічна помилка та непорозуміння та ситуація буде вирішена позитивно. Попереджаю, будьте обережні під час таких пропозоцій від монобанк!
monobank
Відповідь банку
27 жовтня 2022, 12:56
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Колеги написали вам в месенджері
alians72 27 жовтня 2022, 12:04
11 ноября заканчивается депозит в валюте позвонил на горячую линию сделал заявку на Бажана 26 в отделении юниверсал банка сотрудник ответил что может удовлетворить заявку только 17 ноября. Тогда подобрали отделение на Саксаканского и сделали заявку.Проблема что отделение далеко и в нужном отделении на дату окончания депозита нет валюты.
monobank
Відповідь банку
27 жовтня 2022, 12:52
Приносим извинения за доставленные неудобства
Стараемся сделать все возможное, чтобы валюта была во всех отделениях, однако война вносит свои коррективы
Проблема вирішена
Игорь Рябинин 27 жовтня 2022, 9:37
Закончился депозит и хотел его снять в Харькове в отделении А-Банка на пр. Александровский 91. В приложении пишет выберите отделение. Смотрю на карте, ближайшее это Киев. Звоню в поддержку. Говорят неважно, выбирайте любое. Ок, выбираю Киев. Пишет «Для подготовки денег, нам надо 2 дня. Выберите число.» Ближайшее через 4 дня. Снова звоню в поддержку. Говорят выбирайте любое число, главное вам придет код, с которым можете в кассе снять. ОК. Приезжаю в 9.00 к отделению. Стоит очередь из бабушек, человек 50 за какими-то выплатами. С боем и проклятиями прорываюсь к операторам, чтобы узнать. Говорят денег нет, приходите после 14.00. Жду.
monobank
Відповідь банку
27 жовтня 2022, 12:46
Понимаем, что ситуация неприятная
Мы можем заказать сумму в отделение, но уже на ноябрь
Написали вам в личном сообщении, для уточнения информации
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AlionaRudenko26 25 жовтня 2022, 14:46
Продает товар в телеграмме. Просит оплату 50%. После оплаты удаляет переписку и не отвечает на смс. Когда с других номеров пишу, то отвечает, но когда пишу что бы вернул деньги сразу блокирует.
Пишу номер карты, что бы больше никто этому человеку не отправлял деньги на перед.
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 жовтня 2022, 18:16
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
Heti555 25 жовтня 2022, 13:55
Маю рахунок ФОП, користувався картою у сфері консалтингу та послуг, використовував чорну карту. Не проводив операції із валютами жодного разу. Інколи перевищував ліміт на транзакції по чорній карті, однак старався його не перевищувати. В якийсь момент постійно хтось почав звертатися в підтримку Монобанку, давати їм мій номер карти, і просто пишуть що знайшли мою карту, пишуть номер карти — а банк блокує. Я задовбався її розблоковувати, тртмаючи її в руці, просіть фото карти або ще щось, або через верифікований метод звертання. А на днях взагалі закрили всі рахунки. Я розчарований. Піду ваш Monobeer бомжам віддам.
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 жовтня 2022, 18:03
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kanekii 24 жовтня 2022, 23:00
Шахрайка на різних тг просить про допомогу і в інший час пише з других акаунтів і інших карт, кидає на гроші 5375 4141 4012 9171.
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 жовтня 2022, 18:10
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Olena2907 24 жовтня 2022, 20:28
Зарахувала переказ на валютну карту моно. Перед цим уточнила у службі підтримки, що валюту потрібно буде замовити зазадалегідь. АЛЕ, про те що 400 доларів потрібно чекати три тиждні… до цього я не була готова. І цей КИЇВ! Мабуть у банку почалися значні проблеми, будьте обережні!
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 жовтня 2022, 10:57
Для уточнення інформації, запитали дані в особистому повідомлені
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Li. Ch. 23 жовтня 2022, 19:39
2 місяці прошу в банку вирішити проблему з доступом до свого рахунку. Серед усіх обмежень НБУ, єдиний вихід отримати доступ, що не заборонено, а навіть рекомендовано НБУ -це корпоративна карта для отримання коштів за кордоном.
Але МОНОБАНК порушує права клієнтів на цю послугу і ухиляється від випуску карти.
Кредитки друкуються, а корпоративні карит чомусь ні.
Наомість банк нав’язує користування віртальною картою, яка мені не потрібна.
Нікому не рекомендую відкривати ФОП в Монобанку, якщо звісно не хочете подарувати гроші банку на їх розсуд.
monobank
Відповідь банку
monobankua 24 жовтня 2022, 15:44
На жаль, на цей час не реалізований друк пластикової картки до рахунку ФОП
Розуміємо, що в деяких випадках зручніше використовувати пластикову картку, ніж віртуальну
Якщо в планах з'явиться ця картка, ми обов'язково проінформуємо
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Li. Ch. 23 жовтня 2022, 0:41
НЕ ХОЧУТЬ ВИПУСКАТИ КОРПОРАТИВНУ КАРТУ!!!
ВІдповідно до Умови і правила обслуговуванняв АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК«при наданні банківських послуг щодо продуктівmonobank | Universal Bank — пункт 5

https://bank.gov.ua/ua/news/all/rozshireni-mojlivosti-zastosuvannya-korporativnih-platijnih-kartok

https://bank.gov.ua/ua/news/all/rozyasnennya-stosovno-poryadku-vikoristannya-potochnih-rahunkiv-fop

Порушуються права https://bank.gov.ua/ua/news/all/natsionalniy-bank-zbilshiv-limit-na-znyattya-gotivki-v-ukrayini-z-rahunkiv-u-inozemniy-valyuti-ta-utochniv-nizku-obmejen-na-transkordonni-operatsiyi

Постанова, Положення від 05.11.2014 № 705,
«Про здійснення операцій з використанням електронних платіжних засобів»

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0164500−22#Text

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0068500−22#Text — ні слова про корпоративну карту

ТАК що Монобанк порушує права
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Li. Ch. 23 жовтня 2022, 0:06
https://dou.ua/forums/topic/38803/ — Існує два способи, як використати прибуток, отриманий у валюті, не втративши при цьому значну частину доходу на різниці курсу валют та не наразившись на штрафи.

Варіант № 1 (вивести) — можна зняти для відрядження за кордон або оформити корпоративну картку;
Варіант № 2 (зберегти) — розмістити валютний депозит ФОП.
Розглянемо кожен з варіантів детально, щоб уникнути помилок.

Але такі банки як МОНОБАНК порушують права клієнтів, я вже 2 місяці звертаюсь з метою втрати доступу до рахунку. Нещодавно тут була моя скарга, що через некомпетентність працівників я втратила доступ до рахунку, крім того я багато разів питала як користуватись своїми коштами. Але МОНОБАНК ухиляється. Певно їм дуже потрібні чужі гроші. Всі нормальні банки видають на вимогу клієнта корпоративні карти, але МОНОБАНК ухиляється.
Вимагаю випустити мені корпоративну карту!!! НЕ віртуальну, а пластикову. Кредитки друкуються, а корпоративні чому ні?
Адже це для мене доступ до рахунку, єдиний засіб існування зараз. Особливо коли я за кордоном, і мені не гривня потрібна!

Ось що заявлено про МОНОБАНК, але що не є дійсністю:
«Зняття валютної готівки в касі цього банку не передбачено.
Але можна оформити корпоративну картку до валютного рахунку, якою можна користуватись за кордоном, при цьому не надаючи банку підтверджуючих документів. Однак, перелік витратних операцій з цієї картки обмежений. Ви можете користуватися карткою при оплаті в торгових точках за кордоном у будь-яких валютах, окрім гривні, за категоріями Подорожі, Кафе та ресторани, Продукти та супермаркети, Авто та АЗС, Таксі, Фастфуд. В інтернеті дозволені покупки лише за категорією Подорожі.

Для зручності картку можна прив’язати до безконтактної оплати — Google або Apple Pay. Важливо, що операції проводяться в валюті рахунку або за кросс-курсом, завдяки чому немає втрат на конвертації через гривню."

ВИМАГАЮ ВИПУСТИ ПЛАСТИКОВУ КОРПОРАТИВНУ КАРТУ. УСІ БАНКИ ВИПУСКАЮТЬ!!! ЦЕ МОЄ ПРАВО, АЛЕ МОНОБАНК ЙОГО ПОРУШУЄ!
freshik 22 жовтня 2022, 16:30
Проблем с кредитной историей не было, пользовался картой более 2ух лет.

Перестали проходить транзакции по карте, написал в поддержку, получил ответ «На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користування нашою карткою».
На вопрос «Из каких джерел ?» получил ответ «Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.»

Судя по наличию подобных отзывов в интернете — с данной ситуацией сталкиваются пользователи занимающиеся абсолютно разной деятельностью (с подтверждение всех доходов).

Вы просто можете не понравится банку, и без предупреждения заблокируют вам счета и создадут вам ряд проблем с выводом средств.

PS. Спасибо моно, теперь у меня нету возможности переводить средства, на прямую, волонтерам.
monobank
Відповідь банку
22 жовтня 2022, 18:23
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Anasta7ui 22 жовтня 2022, 16:17
Я не пробовала много банков, но сравнить есть с чем. Начала пользоваться моно параллельно с приватом (для сравнения) и убедилась — они вообще не конкуренты. Самое основная причина это поддержка: приват это долгий робот потом операторы, которые, такое ощущение, что работают второй день, ноль умения объяснить и понимания проблем клиентов. Монобанк поддержка, которая реально выслушает и разберется, мне приходилось несколько раз звонить и писать, и каждый раз вопрос решался очень быстро без лишних роботов и попыток объяснить суть вопроса, моно понимают с полуслова. Даже приложение монобанк намного проще, оно будто отображает всю поддержку и помогает сориентироваться
в общем, приват дно, закрыла там карту и всем советую, очень зря у них столько клиентов, наверное только из-за количества отделений
monobank
Відповідь банку
22 жовтня 2022, 16:42
Благодарим за отзыв!
V2Vadym 22 жовтня 2022, 15:16
Добре спрацьовує перевод на карту. Точні показники валют. Мені дуже сильно сподобався цей банк
monobank
Відповідь банку
22 жовтня 2022, 16:41
Дякуємо за відгук!
Ми дуже стараємося!
Проблема вирішена
8anetka8 22 жовтня 2022, 1:41
В наслідок потужних вибухів, які періодично лунають занадто жахливо, моя 5-ти річна донечка почала заїкатися. Тому всією родиною прийняли рішення швидко розпродати усе майно і виїхати як найдалі. Кошти з продажу отримувала на карту Монобанка. В результаті заморожені 5,700грн та лист із запитом перевірки цих надходжень від двох фізичних осіб. Від однієї 2 оплати, та від другої 6 (усі оплати за б/у товари). Надала акт приймання-передачі товару та договір купівлі-продажу. Запит додаткової інформації щодо 2-ох оплат, ТТН про відправку товару, квітанцію від відправника. Пояснила що товар розвозив чоловік особисто. Також надала угоду про внесення змін/додавань до договору купівлі-продажу. Відповідь: не інформативно. Запит надати накладні по відправленню, документи із закупівлі товарів (які вже і не згадаєш де саме купувались), скріншот оголошень з продажу, скрін з листування з покупцями. Надала: скріни оголошень на платформі ізі, скрін листування з покупцями, квітанції від відправника. Знову запит ТТН про відправку. Нагадала про доставку. Запит підтвердження що товари відправлено. Надаю скрін з листуванням де покупець підтверджує отримання товарів письмово й на фото. Третій запит ТТН. І ось я отримую інформацію, що ця перевірка в результаті звернень зі скаргами моїх покупців! Звернувшись до покупця, який здійснив 6 оплат із проханням відкликати скаргу, я отримала відповідь що відправник жодних скарг не надав!!! Надсилаю скрін Монобанку. Отримую відповідь: «Дякую за ваше очікування, ознайомились зі скріншотом, на жаль, оскільки нами було отримано сигнал про ненадання послуги, важливо, щоб до нас звернувся саме власник рахунку, який надавав даний сигнал, будь ласка, оскільки маєте зв’язок, попросіть до нас звернутись отримувача даної послуги, щоб він міг особисто підтвердити нам що питання вирішене.» Четвертий запит ТТН. Звертаюсь до відправника, якій вже зв’язався із Монобанком, де він отримав таку інформацію, що необхідно отримувачу (тобто мені) звернутись до них з підвязаного месенджера (що було зроблено з початку) і вони допоможуть. Звертаюсь… Отримую: «Анна, на разі до нас не надходило інформації від відправника коштів про вирішення питання.» Далі в мене не вистачило ні сил ні нервів…
monobank
Відповідь банку
22 жовтня 2022, 15:04
Розуміємо, що ситуація неприємна
Надіслали вам повідомлення у месенджер, перегляньте, будь ласка

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.2 41.6597
EUR 44.35 45.0005
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.2 41.6597
EUR 44.35 45.0005
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝