Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Alexa1957 20 листопада 2022, 21:38
Людина переказала з долларовоi карти на мою долларову карту кошти. Моно зарахував автоматично на гривневу по курсу 36,6 мовляв покупка дол зараз заборонена. Я нiчого не купляю, менi зробили переказ в usd на карту usd, я маю отримати usd. Чому нема попередження в додатку?
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 листопада 2022, 12:51
Раніше дані перекази відбувалися шляхом продажу та купівлі валюти: при відправленні сума конвертується в гривню та одержувачу пропонується вибір, на яку картку зарахувати платіж – гривневу чи валютну. При зарахуванні суми на валютну картку проводиться покупка валюти.
Оскільки на сьогодні НБУ ввів заборону на купівлю валюти, кошти автоматично зараховуються лише на гривневу картку.
При переказі в додатку є попередження про зарахування у гривні
Скрін з додатку: https://prnt.sc/Y-JtzQitP0cW
JohnDoe48 19 листопада 2022, 13:41
Замовив акумулятор на амазоні за 22к. Сплатив. Через деякий час продавець відмінив замовлення, спершись на те, що вони не можуть зробити доставку в Україну з США (хоча під час перегляду товару прямим текстом було написано, що роблять доставку).

Звернувся в підтримку амазону з питання повернення коштів. Сказали, що вони без відправлення товару ніяких коштів не отримують, гроші заморожує банк.

В підтримці моно мені відповіли, що так, все вірно, гроші утримані банком до вимоги магазину. І навіть якщо я надав їм всі скріншоти про скасоване замовлення, всю переписку з підтримкою, всі виписки, якийсь Settlement Verification Code, який, як стверджують в амазоні мав би допомогти зняти заморозку, то все одно гроші треба чекати 12 днів.

Чи може я в економіці не розбираюсь, чи лижі не їдуть, але для чого розрахована ця система і чому ніяк не можна вирішити питання я не розумію. І як вберегти себе від подібного також.
Будемо сидіти без світла, без акумулятора і без грошей, дякую.

Крім цієї ситуації ніяких проблем з банком не мав, і, сподіваюся, не буду.
monobank
Відповідь банку
19 листопада 2022, 14:14
Для перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
I. B. 17 листопада 2022, 17:07
Амазон по ошибке сделал списание в грн вместо $. Сразу отменил покупку. Спросил в поддержке о том получу ли я возврат полностью, получил ответ:

«monobank, [11/17/2022 4:54 PM]
На даний момент сума за вашою карткою знаходиться в резерві (заблокована для списання банком, який обслуговує ТТ/у якому зареєстрована ТТ (банком-екваєром)). Якщо банк-еквайєр не надішле запит на списання протягом 11 днів з моменту покупки, сума автоматично повернеться на вашу картку на 12 день.

monobank, [11/17/2022 4:55 PM]
Різниця сум через подвійну конвертацію не повертається :("

То-есть списания нет, но денег с моего счета они всё равно получат. Я не поддерживаю кидал и мошенников, в каждом банке просят у них вести ФОП счет — вы что думаете я буду это терпеть? С***дили 158 грн на ровном месте? Потеряли клиента с крупнымы оборотами. Молодцы.

P. S. «Резерв» денег с депозита больше чем за месяц — это тоже жесть.
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 листопада 2022, 18:10
Якщо іноземна компанія надає суму у грн (а сам рахунок у валюті) відбувається подвійна конвертація — DCC
Торгова точка виставляє рахунок у гривні для вашої зручності. Безпосередньо списати суму в гривні з гривневої картки немає можливості, оскільки торгова точка — закордонна, тому оплата відбувається шляхом конвертації гривня-долар-гривня.
Тому у деяких інтернет-магазинах оплата проходить через подвійну конвертацію. У таких випадках з вашої картки може списатися сума більша, ніж показує магазин у момент оплатити.
Ви можете дозволити проводити платежі з подвійною конвертацією або відключити цю функцію, тоді наступного разу такий платіж здійснити не вдасться.
Для цього в головному вікні потрібно зробити свайп вліво і трохи нижче вибрати «Налаштувати подвійну конвертацію»
Також ми розглядаємо кожне питання індивідуально. За вашим питанням колеги передали запит. Зв'яжемося з вами як буде інформація
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Василь Ширман 17 листопада 2022, 11:11
Хочу засвідчити про ганебну ситуацію з банкоматом в місті Ворзель по вул Курортна 60А, (НБУ номер 10 від 18.06.2018 р. держ. реєстр номер 94 від 27.03.92) в приміщенні магазину Фора. 8 листопада я хотів зняти готівку 3000 грн, та банкомат її не видав, натомість на екрані висвітився напис ЧАС ОПЕРАЦІЇ ВИЧЕРПАНО. Я опромітчиво повторив операцію на 3000 грн. На єкрані висвітився тий же самий напис. Готівку ні в першому ні в другому випадку я не отримав. Перевіривши додаток Монбанку я побачив що кошти двічі списалися. Не відходячи від банкомату зателефонував на телефон гарячої лінії Райффайзен банк. Оператор рекомендувала звернутися до банку картки яку видав Монобанк. Запевнивши мене що така процедура і все буде гаразд. Це перша брехня. Не даючи іншим людям знімати готівку зателефонував на гарячу лінію Монбанку. Там мене запевнили що взяли в роботу і заявку зафіксували. На питання чи варто викликати поліцію чи ще щось зробити, мені відповіли щоб я не хвилювався та запевнили що гроші повернуть. Та це була друга брехня.Я наівно повірив. Після того як оператор сказав що я можу полишити банкомат, я спостерігав не залежно до мого попередження, як люди в спробі зняти готівку не отримували її, а на томість на єкрані висвчувався тий самий напис ЧАС ОПЕРАЦІЇ ВИЧЕРПАНО. Я спостерігав, як ще три людини спробували зняти готівку, безрезультатно. Я наполіг щоб охоронець прикріпив до банкомату напис БАКОМАТ НЕ ПРАЦЮЄ, так щоб інші українці не були пограбовані як я. Потім почався цирк з перепискою з Монобанком, спочатку мене запевнили що до 21 листопада гроші повернуть, тепер сьогодні 17 листопада мені повідомили, що Райффайзен банк дослідив що готівку я отримав. Вибачте але це вже шахрайство та ганебна брехня. На що Монобанк подав начебто (перевірити я це не можу та не вірю вже) заявку на оскарження в платіжні палаті на протязі 60 днів. Начеб то то така процедура. Я не вірю у цю брехню, тому це так описую. Коли вся Україна та українці виживати та не маючи заробітку рахують кожну копійку, так обкрадувати це може тільки окупант. Я зі своєю дружиною пережив перші дні окупації. В голоді, в холоді під вибухи, без ліків, та в страху та безнадії вижити. Для нас ці 6000 грн це принцип виживання. Ці кошти нам не банк надав і не держава, а пожертвували друзі, щоб ми мали можливість купити їжу. Та цей безсоромний грабунок повернув знову до тих днів окупації. Ми знову стоїмо перед викликом голоду. На разі це не просто низко та ганебно це мірзенно. Дії обох банків я розцінюю як злочин. Це не випадковість, таких шахрайст дуже багато. Тому прошу підтримати мене в розповсюджені цієї інформації щоб інші українці не постраждали. Настав час коли ми не повинні мовчати. Банки мають бути на стороні своїх громадян, а не окупантів. СЛАВА УКРАЇНІ. ГЕРОЯМ СЛАВА.
Всіх не байдужих закликаю про поширення цієї інформації. Ми боремось за свободу України, тому хай це буде нашим вкладом.
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 листопада 2022, 14:30
Коли клієнт здійснює операцію, сума спочатку резервується на карті.
Далі банк — еквайєр надсилає запит на списання і відбувається взаєморозрахунок.
Спочатку суми (після спроби зняття) були в резерві, тому ми рекомендували очікувати повернення.
Оскільки ми отримали запит на взаєморозрахунок та суми вже були списані, то банк захищатиме ваші інтереси за участю платіжної системи.
Ми сформували документи на повернення коштів і передали в платіжну систему для оскарження транзакції. Термін очікування першої відповіді — до 60 днів, якщо відповідь надійде раніше зазначеного терміну, ми обов'язково з вами зв'яжемося.
Ми докладемо всіх зусиль, щоб ваше питання вирішилося якомога швидше. Як тільки у нас з'явиться нова інформація по вашій справі ми обов'язково з вами зв'яжемося
Проблема вирішена
AAAA2000 16 листопада 2022, 23:45
Зняття декількох валютних депо. Техпідпримка — одна баришня трохи не додала інфи внаслідок чого (чи то пак і в тому числі через це) отримання затяглося на дві доби … Техпідтримка ніколи не спить. Техпідтримка відповідає на всі запитання. Техпідтримка терпляча … Техпідтримка витримує приниження (особливо на ті, на котрі заслужила!) Техпідтримці не подобаються матюки під 16 поверхів, але вона їх читає, особливо коли накосячила. Техпідтримка дійсно с*ка до останнього намагається вирішити питання і допомогти, навіть коли ти її тричі по тричі вже послав. Вона мила, ця техпідтримка, хай їй грець … картку з відшарованим шматком викидати передумав. ця довбана техпідтримка так переймається чи вирішено моє питання. котики, йоптєть. поживемо-побачимо.

п.с. а може то чарівне слово «олег» так подіяло … яхз …а хто такий той Олег ??? ох вже цей Моно. такий загадковий …
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 листопада 2022, 17:22
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки. Ми завжди намагаємося надавати тільки якісний сервіс.
Ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Намагатимемося зробити все можливе, щоб помилки більше не повторювалися!
Vovats 14 листопада 2022, 22:09
Не рекомендую використання рахунку/ картки для фіз. осіб в монобанку, так як в один прекрасний момент під час, або після, здійснення стандартних банківських операцій (поповнення, переказу, розрахунку) Ви можете отримати повідомлення «Доброго дня!
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні.
З повагою, команда monobank», а Ваш рахунок і вхід в додаток можуть без пояснень заблокувати!
При спілкуванні з підтримкою, обґрунтованої причини таких дій не отримав, на пропозицію підтвердити свої доходи/ обороти з основного місця роботи, сказали що не потрібно і це не вплине на рішення…
В результаті заблоковані мій і дитячий рахунок/картки…залишок з рахунку службою підтримку був оперативно повернутий.
Не одним моно…але все ж таки відчуття не приємні, коли ти користуєшся послугами згідно тарифів банку, а тобі дякують.
monobank
Відповідь банку
15 листопада 2022, 15:13
Для перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
Sventovit11 14 листопада 2022, 18:37
Всем здравия. Пользуюсь услугами монобанка примерно 2 года. Поначалу был очень доволен в принципе всем! Все вопросы решались моментально, но главное, что они решались! Сейчас всё диаметрально противоположно! Во- первых, я уже неделю не могу узнать, куда была списана определённая сумма с моей карты. Они видят, что списание было, но неделю все специалисты монобанка обливаются потом для решения моей проблемы!
Второе! В тот же день с моей карты было произведено двойное снятие, при покупке в магазине. Пишу: Смотрите! Сумма точно такая же, до копейки, но с интервалом в 5 минут! Верните! Они мне: Нужно ждать 12 дней! Вопрос: С какого хрена моими средствами пользуются на шару? Если я беру кредит, мне начисляют проценты.
Вот до этого момента, до 6 ноября 2022 года, такого монобанк не чудил!
Если раньше рекомендовал его всем друзьям и знакомым, теперь займусь антирекламой!
monobank
Відповідь банку
15 листопада 2022, 15:19
Понимаем, что ситуация неприятная
К сожалению, действительно, была техническая трудность, из-за которой не отображалась операции в вашей выписке. Данную трудность было исправлено и операция сейчас отображается
Если к нам банк, который обслуживает торговую точку, отправляет запрос, мы обязаны на него отреагировать и заблокировать сумму, для дальнейшего списания средств. В случае, если в течение 11 дней мы не получим запрос на отмену/списание средств, то на 12 день сумма автоматически возвращается на ваш счет
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lolik1837 14 листопада 2022, 17:53
Сейчас в банках стали очень популярны валютные депозиты, при которых люди покупают доллары за гривны по льготному курсу и получают свою валюту через 3 месяца, после окончания срока депозита. Заманчивые условия депозита.

Но уж ОЧЕНЬ МНОГО ОТЗЫВОВ о том как Моно кидает людей с возвратом валюты по этому депозиту. Однозначно в Монобанке этот депозит размещать не буду. Просто заморозить свои деньги на три месяца, потрепать нервы с возвратом валюты и по итогу получить предложение забрать свои деньги гривной, причем по тому же курсу, что и покупал — это не по мне.

Монобанк хорош своим удобством при «оплате частями», коммунальными платежами, кешбеками, удобное приложение. То есть это только какие то небольшие бытовые платежи и на этом все.

НО ДЕПОЗИТЫ В МОНО — ЭТО ОДОЗНАЧНО «ТАБУ» Причем как валютные, как мы уже убедились, так и гривневые. Гривневый депозит в Монобанке на 2 года под 8 % сейчас выглядит просто смешно и издевательски. Особенно когда банки конкуренты предлагают годовой гривневый депозит под 16−18%

Ни в коем случае не призываю уходить из Моно. Просто надо понимать, что Монобанк надо использовать строго в его узких рамках, где он неплох. И НЕ РАЗМЕЩАТЬ ТАМ ДЕПОЗИТЫ. Ни валютные, ни гривневые
monobank
Відповідь банку
monobankua 14 листопада 2022, 18:35
Нам жаль, что у вас сложилось такое мнение.
Мы пытаемся сделать все возможное, чтобы процесс получения валюты не вызвал у клиентов затруднений, однако война вносит свои коррективы.
Надеемся, что в дальнейшем будем только радовать вас
melkiym 14 листопада 2022, 17:00
Вот пришла и моя очередь помучаться с возвратом депозита из Моно. Естественно в Одессе отделений Универсала нет. В кассе А-Банка наличной валюты не оказалось (кто ж сомневался, какой надёжный партнёр)); заказать валюту нельзя, а почему — никто не объясняет; сотрудники составляют какие-то непонятные списки, причем если у тебя нет карты А-Банка, то о наличии валюты в кассе тебе сообщат в последнюю очередь (это они так мягко навязывают свою карту))).
Написал обращение в НБУ, приложил ответ от МОНО — посмотрим что на это скажет регулятор.
monobank
Відповідь банку
monobankua 14 листопада 2022, 18:20
Приносим извинения за неудобства.
Пытаемся сделать все возможное, чтобы процесс получения валюты не вызвал затруднений, однако война вносит свои коррективы.
В отделениях А-Банка есть возможность снимать средства, при наличии валюты в кассе банка.
Для уточнения информации написали вам в личном сообщении
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
milon 14 листопада 2022, 14:50
Абсолютно никакую информацию не предоставляют, пишут капс локом, и не дают ответ по часу. Могу предоставить скриншоты переписок. Общаются как с мусором
monobank
Відповідь банку
monobankua 14 листопада 2022, 16:03
Приносим извинения за негативный опыт при обращении в поддержку. Мы всегда стараемся предоставлять только качественный сервис. Хотим проанализировать ваши диалоги с сотрудниками.
Для уточнения информации написали вам в личном сообщении
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 листопада 2022, 13:49
Отзыв не засчитан (на 18.11.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Maoru1996 13 листопада 2022, 19:31
Разводила на олх продает ноутбуки на процессоре і7 за 1000 грн в идеальном состоянии. По просьбе отправить олх доставкой просит страховую предоплату 50−100 грн
Номера карты мошенника
5168755905875015 Приват банк Вишневецкий Вячеслав
5375411417735367 Моно банк Вишневецкий Вячеслав
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 листопада 2022, 19:44
Для уточнения информации написали вам в личном сообщении
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
lopushman 13 листопада 2022, 19:13
Обслуговування на вищому рівні. Професійно і швидко вирішили мою проблему.Дякую!
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 листопада 2022, 19:41
Вдячні за ваш відгук!
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 листопада 2022, 13:50
Відгук не зарахований (на 18.11.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Sl13 13 листопада 2022, 14:06
Користуюсь послугами банку вже кілька років. Так бувають збої, як і в решті банків. Як на мене головне для банку — надійність і довіра кліентів та інших банків. Але схоже, що моно не може виконувати нормально свої зобов’язання перед клієнтами та іншими банками. Раніше, для того щоб зняти деп у валюті — ти мав замовити готівку і вони її доставляли у свої відділеня та у відділення банку партнера А-банк. А зараз не можливо замовити валюту у відділення А-банку, щоб зняти депозит, потрібно звертатися у їх відділення, яких 2−3 по Україні і жодного у м. Хмельницькому, але знімати деп по 100−200 узалежненості від того скільки є в касі а-банку і скільки вони захочуть видати. Це взагалі не варіант для великих депозитів. Бігати в а-банк клянчачи гроші з депозиту від моно. Про нав’язування послуг — при відкритті вал. депозиту, вони одразу ставлять пролонгацію, хоч ти про це не просив. Увага пролонгація, а ж на весь строк початкового депозиту, а не лише на місяць. Будьте дуже обережні, і уважні і пам’ятайте, що треба зняти ту галочку, про пролонгацію. Я зняв, а моя дружина — ні. Ось будемо чекати ще 3 міс. До кого мені звернутися з банку, що продати їм відро з дірками, яке мені не потрібне, як і ця пролонгація на 3 місяці??? НБУ надає можливість придбати у нього вал. готівку, наскільки мені відомо. Так у чому проблема? Хотів би отримати пояснення, коли вони знову відновлять замовлення грошей у А-банк, чи відкриють своє відділення у м.Хмельницький? Чи варто кидати цього котика у море і йти в інший банк?
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 листопада 2022, 16:12
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
Romantiks 12 листопада 2022, 9:41
02.11.22 в монобанку стався масовий збій. В цей момент я перераховував кошти з карти на «Банку». Кошти з карти списалися, а на Банку так і не зарахувалися. Сьогодні вже 12 число, а коштів так і немає. Служба підтримки відповідає ідентичними скриптами що вирішують проблему і «фахівці» працюють, Результату нуль. Таке враження що банк просто «кинув» мене на гроші.
Технічна служба підтримки непрофесійна та безвідповідальна. Оператори кол центру заскриптовані роботи. Банк скочується в прірву.
monobank
Відповідь банку
12 листопада 2022, 9:48
Вибачте, будь ласка, за цю ситуацію
На жаль, стався масовий збій, від якого ви також постраждали
Наразі колеги працюють над його рішенням
Ми дуже стараємося, щоб вирішити складність якнайшвидше
Проблема вирішена
Rcgm 12 листопада 2022, 8:40
Картка монобанка перестала працювати. Спочатку розшарувалася, потім перестав працювати безконтактний спосіб оплати, потім вже і за допомогою чипа неможна
розрахуватися. Звернулася в банк, щоб замінити, там вимагають за цю послугу 100 грн. Але до кінця строку картки ще два роки. Але за що? За те що мені видали неякісну картку, яка не допрацювала до кінця свого терміну дії? Монобанка, звісно, не визнає і цього і каже що не так користуюся карткою, звісно ж, клієнт завжди неправий, але як можна не так користуватися, чи може треба зовсім їй не користуватися, щоб проблем не було? На моє прохання підтвердити якість нової картки та відповідність ДСТУ вони теж не можуть і гарантувати що з новою карткою через півроку не буде такої біди. Здається під час війни монобанка вирішив спеціально робити не якісні картки, щоб потім заробляти на клієнтах.
monobank
Відповідь банку
12 листопада 2022, 18:05
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми намагалися тримати старий тариф до останнього
Введення плати за перевипуск картки обумовлено подорожчанням виготовлення цих карток (пластик, чіп тощо). Наразі вартість виробництва пластику зросла і, на жаль, ми не можемо перевипускати безкоштовно
vladair 11 листопада 2022, 21:40
Не думав що буду писати негативний відгук, але таке ставлення монобанка дуже дивує. Користуюсь банком з 2018 року як основною картою. Останній рік був активний кредитний ліміт 40 тис. грн та оплата частинами, яку я використовував. При користуванні цими опціями, жодного разу не прострочив платіж, завжди повертав в межах пільгового строку. В Червні 2022, банк вирішив обнулити мій кредитний ліміт без будь-якої причини. За останні 5 місяців, я декілька разів звертався до підтримки з проханням підняти ліміт, та кожного разу я отримував відповідь що потрібно більш активно користуватися карткою. Я 5 місяців поспіль подаю заявку та банк її відхиляє. Кожного місяця я користуюсь карткою як основною: після отримання зарплати, одразу її переводжу до монобанку; маю два відкритих депозита; завантажив офіційну довідку про доходи; додав документи на авто; довідку с зарплатної картки іншого банку. Але кожного разу, відповідь була однаковою: користуйтеся карткою більш активно. Я не має кредитів в інших банках та максимально активно використовував послуги монобанка, все виплачував в строк, але банк, нажаль, не зважає на це увагу.

Коли я дивлюсь на своїх знайомих, які навіть менше користуються банком, не мають депозита, мають менший дохід, не завантажували довідки про доходи та мають кредитний ліміт в 80 000 грн, в мене виникає тільки одне питання: як банк може так відноситись до лояльного клієнта. Мені дуже симпатизує філософія банка, але за останні 5 місяців, мої думки з приводу банка почали змінюватись. Сподіваюсь працівники банка побачать мій коментар та зможуть допомогти в вирішенні цієї ситуації, а також оцінка зміниться з 3 зірок до 5.
monobank
Відповідь банку
12 листопада 2022, 9:43
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
Олексій Різаненко 11 листопада 2022, 19:38
Зняли на користь сайта кошти в розмірі 2700 без мого відома і підтвердження, а саме головне з невірним CVV кодом, я змінив щоб сайт не міг зняти але чомусь він, а саме моно банк все ж таки провів цю транзакцію
monobank
Відповідь банку
12 листопада 2022, 9:42
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми як банк стараємось максимально забезпечити безпеку розрахунків в мережі інтернет для вас і запит підтвердження буде при звичайних оплатах в мережі інтернет, але деякі сайти, можуть проводити платежі без введення CVV-коду або не запитувати код підтвердження в вашому застосунку і брати при цьому відповідальність на себе за проведення даних платежів. Ці умови вказані на всіх сайтах, коли ви натискаєте галочку «Згоден з умовами сайту»

Якщо це регулярні платежі, то вони можуть списуватися автоматично, наприклад, якщо ви заносите дані карти самостійно і погоджуєтеся з умовами, які на сайті, далі сайт може проводити платіж автоматично, списуючи кошти з вашої картки
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Віталій Ішкевич 11 листопада 2022, 10:31
Продовження ситуації: https://minfin.com.ua/ua/company/monobank/issues/60427/

Гроші повернули 07.11.2022 (Зарахували по реквізитам з детальним описом що це за зарахування). А 09.11.2022 скасування операції. Пояснити причину не можуть вже добу. Знову очікуйте… Крутять грошима, як хочуть.
monobank
Відповідь банку
11 листопада 2022, 15:11
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Це було помилкове скасування
Кошти вже зараховано
Постараємося в майбутньому не допускати таких помилок
Проблема вирішена
Olena1965 11 листопада 2022, 9:56
Я десь 2 місяці не користувалася карткою і коли мені знадобилося я не можу зайти в додаток
Я звертаюся у підтримку і приймаю таку відповідь «На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користування нашою карткою.»
Яке рішення з яких джерел якщо я не користувалася карткою
І знову така цікава відповідь «Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.»
Хотя би мали б попередити.
Саме цікаве що я майже не користувалася карткою ніяких корупційних схем не проводила і таке ставлення клієнта
Я дуже розчарована…
monobank
Відповідь банку
11 листопада 2022, 11:52
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, на жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Li. Ch. 10 листопада 2022, 23:42
Через відсутність пластикової карти та відсутність зняти в банкоматах без карти, не можна користуватись свої рахунком.
Банк свідомо не випускає карти, бо невигідно Банку.
Навіть з лімітами НБУ не можу зняти. Не знаю, як в інших країнах, але в Німеччині не можна по NFC зняти! Потрібна саме фізична карта!
monobank
Відповідь банку
11 листопада 2022, 11:48
Дійсно, на жаль, на цей час не реалізований друк пластикової картки до рахунку ФОП
Розуміємо, що в деяких випадках зручніше використовувати пластикову картку, ніж віртуальну
Якщо в планах з'явиться ця картка, ми обов'язково проінформуємо

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.43 40.7997
EUR 43.25 43.9309
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.43 40.7997
EUR 43.25 43.9309
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝