×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.43 | 40.7997 |
EUR | 43.25 | 43.9309 |
Всі курси банку |
Переказ доллара
Оскільки на сьогодні НБУ ввів заборону на купівлю валюти, кошти автоматично зараховуються лише на гривневу картку.
При переказі в додатку є попередження про зарахування у гривні
Скрін з додатку: https://prnt.sc/Y-JtzQitP0cW
Коментарі (7)
Дурна система
Звернувся в підтримку амазону з питання повернення коштів. Сказали, що вони без відправлення товару ніяких коштів не отримують, гроші заморожує банк.
В підтримці моно мені відповіли, що так, все вірно, гроші утримані банком до вимоги магазину. І навіть якщо я надав їм всі скріншоти про скасоване замовлення, всю переписку з підтримкою, всі виписки, якийсь Settlement Verification Code, який, як стверджують в амазоні мав би допомогти зняти заморозку, то все одно гроші треба чекати 12 днів.
Чи може я в економіці не розбираюсь, чи лижі не їдуть, але для чого розрахована ця система і чому ніяк не можна вирішити питання я не розумію. І як вберегти себе від подібного також.
Будемо сидіти без світла, без акумулятора і без грошей, дякую.
Крім цієї ситуації ніяких проблем з банком не мав, і, сподіваюся, не буду.
Коментарі (4)
monobank скатился до уровня дна.
«monobank, [11/17/2022 4:54 PM]
На даний момент сума за вашою карткою знаходиться в резерві (заблокована для списання банком, який обслуговує ТТ/у якому зареєстрована ТТ (банком-екваєром)). Якщо банк-еквайєр не надішле запит на списання протягом 11 днів з моменту покупки, сума автоматично повернеться на вашу картку на 12 день.
monobank, [11/17/2022 4:55 PM]
Різниця сум через подвійну конвертацію не повертається :("
То-есть списания нет, но денег с моего счета они всё равно получат. Я не поддерживаю кидал и мошенников, в каждом банке просят у них вести ФОП счет — вы что думаете я буду это терпеть? С***дили 158 грн на ровном месте? Потеряли клиента с крупнымы оборотами. Молодцы.
P. S. «Резерв» денег с депозита больше чем за месяц — это тоже жесть.
Торгова точка виставляє рахунок у гривні для вашої зручності. Безпосередньо списати суму в гривні з гривневої картки немає можливості, оскільки торгова точка — закордонна, тому оплата відбувається шляхом конвертації гривня-долар-гривня.
Тому у деяких інтернет-магазинах оплата проходить через подвійну конвертацію. У таких випадках з вашої картки може списатися сума більша, ніж показує магазин у момент оплатити.
Ви можете дозволити проводити платежі з подвійною конвертацією або відключити цю функцію, тоді наступного разу такий платіж здійснити не вдасться.
Для цього в головному вікні потрібно зробити свайп вліво і трохи нижче вибрати «Налаштувати подвійну конвертацію»
Також ми розглядаємо кожне питання індивідуально. За вашим питанням колеги передали запит. Зв'яжемося з вами як буде інформація
Коментарі (2)
Банкомат Райффайзен банк не видав готівку
Всіх не байдужих закликаю про поширення цієї інформації. Ми боремось за свободу України, тому хай це буде нашим вкладом.
Далі банк — еквайєр надсилає запит на списання і відбувається взаєморозрахунок.
Спочатку суми (після спроби зняття) були в резерві, тому ми рекомендували очікувати повернення.
Оскільки ми отримали запит на взаєморозрахунок та суми вже були списані, то банк захищатиме ваші інтереси за участю платіжної системи.
Ми сформували документи на повернення коштів і передали в платіжну систему для оскарження транзакції. Термін очікування першої відповіді — до 60 днів, якщо відповідь надійде раніше зазначеного терміну, ми обов'язково з вами зв'яжемося.
Ми докладемо всіх зусиль, щоб ваше питання вирішилося якомога швидше. Як тільки у нас з'явиться нова інформація по вашій справі ми обов'язково з вами зв'яжемося
Коментарі (20)
Справедливо але не визначально …
п.с. а може то чарівне слово «олег» так подіяло … яхз …а хто такий той Олег ??? ох вже цей Моно. такий загадковий …
Ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Намагатимемося зробити все можливе, щоб помилки більше не повторювалися!
Коментарі (5)
монобанк блокує рахунки фіз осіб
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні.
З повагою, команда monobank», а Ваш рахунок і вхід в додаток можуть без пояснень заблокувати!
При спілкуванні з підтримкою, обґрунтованої причини таких дій не отримав, на пропозицію підтвердити свої доходи/ обороти з основного місця роботи, сказали що не потрібно і це не вплине на рішення…
В результаті заблоковані мій і дитячий рахунок/картки…залишок з рахунку службою підтримку був оперативно повернутий.
Не одним моно…але все ж таки відчуття не приємні, коли ти користуєшся послугами згідно тарифів банку, а тобі дякують.
Коментарі (13)
Монобанк начинает падать в пропасть.
Второе! В тот же день с моей карты было произведено двойное снятие, при покупке в магазине. Пишу: Смотрите! Сумма точно такая же, до копейки, но с интервалом в 5 минут! Верните! Они мне: Нужно ждать 12 дней! Вопрос: С какого хрена моими средствами пользуются на шару? Если я беру кредит, мне начисляют проценты.
Вот до этого момента, до 6 ноября 2022 года, такого монобанк не чудил!
Если раньше рекомендовал его всем друзьям и знакомым, теперь займусь антирекламой!
К сожалению, действительно, была техническая трудность, из-за которой не отображалась операции в вашей выписке. Данную трудность было исправлено и операция сейчас отображается
Если к нам банк, который обслуживает торговую точку, отправляет запрос, мы обязаны на него отреагировать и заблокировать сумму, для дальнейшего списания средств. В случае, если в течение 11 дней мы не получим запрос на отмену/списание средств, то на 12 день сумма автоматически возвращается на ваш счет
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Коментарі (6)
Постоянные мучения людей при снятии валютных депозитов
Но уж ОЧЕНЬ МНОГО ОТЗЫВОВ о том как Моно кидает людей с возвратом валюты по этому депозиту. Однозначно в Монобанке этот депозит размещать не буду. Просто заморозить свои деньги на три месяца, потрепать нервы с возвратом валюты и по итогу получить предложение забрать свои деньги гривной, причем по тому же курсу, что и покупал — это не по мне.
Монобанк хорош своим удобством при «оплате частями», коммунальными платежами, кешбеками, удобное приложение. То есть это только какие то небольшие бытовые платежи и на этом все.
НО ДЕПОЗИТЫ В МОНО — ЭТО ОДОЗНАЧНО «ТАБУ» Причем как валютные, как мы уже убедились, так и гривневые. Гривневый депозит в Монобанке на 2 года под 8 % сейчас выглядит просто смешно и издевательски. Особенно когда банки конкуренты предлагают годовой гривневый депозит под 16−18%
Ни в коем случае не призываю уходить из Моно. Просто надо понимать, что Монобанк надо использовать строго в его узких рамках, где он неплох. И НЕ РАЗМЕЩАТЬ ТАМ ДЕПОЗИТЫ. Ни валютные, ни гривневые
Мы пытаемся сделать все возможное, чтобы процесс получения валюты не вызвал у клиентов затруднений, однако война вносит свои коррективы.
Надеемся, что в дальнейшем будем только радовать вас
Коментарі (54)
Возврат валютного депозита
Написал обращение в НБУ, приложил ответ от МОНО — посмотрим что на это скажет регулятор.
Пытаемся сделать все возможное, чтобы процесс получения валюты не вызвал затруднений, однако война вносит свои коррективы.
В отделениях А-Банка есть возможность снимать средства, при наличии валюты в кассе банка.
Для уточнения информации написали вам в личном сообщении
Коментарі (4)
СЛУЖБА ПОДДЕРЖКИ МОНОБАНК ХАМИТ
Для уточнения информации написали вам в личном сообщении
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (5)
Развод на предоплату 5168755905875015 Приват банк Вишневецкий
Номера карты мошенника
5168755905875015 Приват банк Вишневецкий Вячеслав
5375411417735367 Моно банк Вишневецкий Вячеслав
Коментарі (4)
обслуговування
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Котик всьо?
Коментарі (2)
Утримують кошти
Технічна служба підтримки непрофесійна та безвідповідальна. Оператори кол центру заскриптовані роботи. Банк скочується в прірву.
На жаль, стався масовий збій, від якого ви також постраждали
Наразі колеги працюють над його рішенням
Ми дуже стараємося, щоб вирішити складність якнайшвидше
Коментарі (10)
Погана якість карток
розрахуватися. Звернулася в банк, щоб замінити, там вимагають за цю послугу 100 грн. Але до кінця строку картки ще два роки. Але за що? За те що мені видали неякісну картку, яка не допрацювала до кінця свого терміну дії? Монобанка, звісно, не визнає і цього і каже що не так користуюся карткою, звісно ж, клієнт завжди неправий, але як можна не так користуватися, чи може треба зовсім їй не користуватися, щоб проблем не було? На моє прохання підтвердити якість нової картки та відповідність ДСТУ вони теж не можуть і гарантувати що з новою карткою через півроку не буде такої біди. Здається під час війни монобанка вирішив спеціально робити не якісні картки, щоб потім заробляти на клієнтах.
Ми намагалися тримати старий тариф до останнього
Введення плати за перевипуск картки обумовлено подорожчанням виготовлення цих карток (пластик, чіп тощо). Наразі вартість виробництва пластику зросла і, на жаль, ми не можемо перевипускати безкоштовно
Коментарі (10)
Негативний досвід лояльного кліента
Коли я дивлюсь на своїх знайомих, які навіть менше користуються банком, не мають депозита, мають менший дохід, не завантажували довідки про доходи та мають кредитний ліміт в 80 000 грн, в мене виникає тільки одне питання: як банк може так відноситись до лояльного клієнта. Мені дуже симпатизує філософія банка, але за останні 5 місяців, мої думки з приводу банка почали змінюватись. Сподіваюсь працівники банка побачать мій коментар та зможуть допомогти в вирішенні цієї ситуації, а також оцінка зміниться з 3 зірок до 5.
Коментарі (5)
Знімають кошти без відома клієнта
Ми як банк стараємось максимально забезпечити безпеку розрахунків в мережі інтернет для вас і запит підтвердження буде при звичайних оплатах в мережі інтернет, але деякі сайти, можуть проводити платежі без введення CVV-коду або не запитувати код підтвердження в вашому застосунку і брати при цьому відповідальність на себе за проведення даних платежів. Ці умови вказані на всіх сайтах, коли ви натискаєте галочку «Згоден з умовами сайту»
Якщо це регулярні платежі, то вони можуть списуватися автоматично, наприклад, якщо ви заносите дані карти самостійно і погоджуєтеся з умовами, які на сайті, далі сайт може проводити платіж автоматично, списуючи кошти з вашої картки
Коментарі (9)
Знову банк забрав мої гроші
Гроші повернули 07.11.2022 (Зарахували по реквізитам з детальним описом що це за зарахування). А 09.11.2022 скасування операції. Пояснити причину не можуть вже добу. Знову очікуйте… Крутять грошима, як хочуть.
Це було помилкове скасування
Кошти вже зараховано
Постараємося в майбутньому не допускати таких помилок
Коментарі (6)
Закрили рахунок без пояснення
Я звертаюся у підтримку і приймаю таку відповідь «На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користування нашою карткою.»
Яке рішення з яких джерел якщо я не користувалася карткою
І знову така цікава відповідь «Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.»
Хотя би мали б попередити.
Саме цікаве що я майже не користувалася карткою ніяких корупційних схем не проводила і таке ставлення клієнта
Я дуже розчарована…
Дійсно, на жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку
Коментарі (6)
Відсутність фізичної корпоративної карти до рахунку ФОП
Банк свідомо не випускає карти, бо невигідно Банку.
Навіть з лімітами НБУ не можу зняти. Не знаю, як в інших країнах, але в Німеччині не можна по NFC зняти! Потрібна саме фізична карта!
Розуміємо, що в деяких випадках зручніше використовувати пластикову картку, ніж віртуальну
Якщо в планах з'явиться ця картка, ми обов'язково проінформуємо
Коментарі (12)