Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OleksiiOvchar 24 листопада 2024, 19:34
Валерія, дуже гарно та цікаво розповіла про переваги картки АТБ. А також дуже доступно відповіла на інші питання, які в мене були.
monobank
Відповідь банку
25 листопада 2024, 10:01
Дуже дякуємо за ваш відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mariakramarenko 24 листопада 2024, 11:25
Щиро вдячна спеціалісту Олені, з точки видачі на Оушен Плаза, надала консультацію по оформленню оплати частинами та розстрочки, пояснила різницю між цими кредитами, дуже легко та доступно)) Ще і наліпки подарувала!)
monobank
Відповідь банку
24 листопада 2024, 13:47
Дякуємо за відгук!
OksanaKoval 23 листопада 2024, 11:16
Щирий відгук, щира подяка.
Дякую, мій найкращий банк, МОНОБАНК, за вирішення мого питання та повернення мого помилкового платежу. Напевно, багато хто здався б на першому етапі звернення та сказав би, що банк не може нічого вдіяти та не захищає свого клієнта. Тепер я можу впевнено сказати, що захист банківських прав, хвилювання за кожного клієнта (адже я одна із мільйонів) та вирішення питань (правомірних) це і є турбота про клієнта, а отже це може бути тільки у найкращих з найкращих. Дякую Вашим клієнтам, які теж пішли на зустріч та є чесними клієнтами вашого банку і не збагачуються на помилках інших.
Окремо та щиро хочу подякувати операторам Олександру, а особливо Богдану, які зі мною спілкувалися за їх професіоналізм, правильне розʼяснення роботи та механізмів банківських послуг, їх людяність, щире хвилювання та велике бажання допомагати. Це справжні професіонали своєї справи, дякую, особливо Богдану, дякую, дякую, дякую.
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 листопада 2024, 12:21
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу! Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
anastasia2008 22 листопада 2024, 18:28
Роботу виконали на всі 100%, допомогли з усім, що мені треба було, а головне швидко і якісно❤️
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 листопада 2024, 9:27
Сердечно дякуємо за вашу підтримку :)
Проблема вирішена
lssvirid 21 листопада 2024, 21:59
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 49 (ЦУМ)
Сьогодні стикнулась з проблемою, що мені прийшло повідомлення в телеграм чат моно в якому йшлось, що мені відмовлено в подальшому обслуговування. На питання чому, вони не можуть надати відповідь через політику банку. На картах не будо жодних неправомірний дій, картка не була задіяна не у виводі грошей, не у шахрайстві і тд. На прохання оскаржити, дали відповідь, що оскарженню не підлягає.
Стосовно виводу коштів, цілий день мені говорять, що очікуйте порядок подальших дій, але яких дій — невідомо. Фінанси вивести я не можу, в застосунок зайти не можу, щось дізнатись у підтримці не можу, бо вони вже не відповідають на мої повідомлення.
monobank
Відповідь банку
monobankua 22 листопада 2024, 12:20
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Передали запит колегам розглянути цю ситуацію, на жаль, рішення банку не змінилось.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Кнопка для виведення залишку коштів з'явиться завтра у застосунку.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення комунікацій та вживемо відповідних заходів.
Юрій Нішаков 21 листопада 2024, 21:44
Підтримка Monobank відреагував швидко і чітко
Навіть в 21:00
Дуже швидко вирішили моє питання, без зайвих питань
monobank
Відповідь банку
monobankua 22 листопада 2024, 11:43
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
cx5 20 листопада 2024, 18:42
После массового досрочного закрытия карт, действующих до 2029 года, уже ничего не должно удивлять с этим банком. Но когда monobank самопроизвольно выпускает новые карты без заявления от клиента, без получения разрешения и даже не утруждаясь уведомить об этом — это уровень! Таким не занимался даже Приват, безбожно навязывавший гору карточек.

Аргументировать правомерность такого действия не могут, ссылаются на пункт договора:

4.3. Банк має право:
4.3.2. Вносити зміни до Договору, а також в інші умови обслуговування рахунків у порядку та способом, визначеним цим Договором.

…но какие именно изменения, разрешающие банку без спроса выпускать карты, были внесены в договор, ответить не могут. Видимо, потому что никаких таких изменений и не было.

Отдельного внимания заслуживает цинизм поддержки: упорно зацикливать разговор, возвращаясь к пункту 4.3.2 вместо описания внесённого изменения в договор, а затем обвинить в зацикливании клиента — это сильно. Впрочем, ничего нового.
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 листопада 2024, 11:47
Розуміємо, що ця ситуація стала несподіванкою.
Ми відкриваємо картки Visa, щоб зберегти поточні умови обслуговування для клієнтів.
Картки Mastercard будуть працювати до 31.12.2024.
Можна розраховуватись пластиком Mastercard, проводити оплати в інтернеті зі збереженими даними або по токенах.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Дмитро Шпак 20 листопада 2024, 0:13
Все швидко та якісно вирішили, дякую кол центру та пану Владиславу)
monobank
Відповідь банку
20 листопада 2024, 9:14
Дуже дякуємо за відгук! :)
Руслан Вознюк 19 листопада 2024, 13:11
У этого банка должен быть логотип не кот, а крыса. Сначала дают кредитные лимиты, ты ими добросовестно пользуешься, потом они их урезают. И начинаю списывать деньги в крысу. Понижая кредитный лимит на эту списанную сумму! Я все оплачивал вовремя. Зачем вообще давать эти кредитные линии и рассрочки? Хотят дают, хотят одбираю.
monobank
Відповідь банку
monobankua 19 листопада 2024, 16:49
Рішення про встановлення ліміту приймається системою з урахуванням детального аналізу багатьох параметрів, які можуть як позитивно, так і негативно впливати на суму ліміту.
Ми залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pussdestroyer 18 листопада 2024, 17:25
Дякую оператору 10433 за оперативну роботу у вирішенні проблеми
monobank
Відповідь банку
18 листопада 2024, 18:16
Дякуємо за відгук!
San4ek 17 листопада 2024, 22:01
Написав в підтримку для того щоб відправили наклейки відправили п’ять абсолютно різних наклейок тільки як відправив свої дані куди відправляти наклейки на нову пошту зразу прийшло повідомлення то що до вас прямує посилка Я считаю то що це дуже круто і я такого ні в одному банку не зустрічав
monobank
Відповідь банку
18 листопада 2024, 9:40
Дуже дякуємо за відгук!
Oksana7235 17 листопада 2024, 14:50
Не перший рік користуюся Моно. Завжди все влаштовувало. Зараз потрапила під фінмоніторинг, надала документи про надходження коштів, але карту все рівно не розблокували. Та я й не засмучуюсь- ні, то ні. Зараз дуже багато банків надає подібні карти.
Я про інше хотіла розповісти. Порадила мамі відкрити Моно, бо все-таки мені ця «кредитка» була завжди зручнішою ніж Приват наприклад.
Мама пройшла всі перевірки, а в результаті- приїдьте за картою до відділення. Дрібниця? Але чому раніше все можна було зробити дистанційно без проблем?
Відкрили для мами карту ІзіБанку.
Чомусь мені здається, що Монобанк з таким підходом просто втрачає клієнтів
monobank
Відповідь банку
17 листопада 2024, 17:03
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та перевірити ситуацію
Проблема вирішена
Natusikcho 16 листопада 2024, 21:41
Сегодня произошло неприятный инцидент, карта у меня черная, пользуюсь редко, стоит (стоял) кредитный лимит. Сегодня начали происходить непонятные оплаты, я сразу отреагировала, зашла в приложение и заблокировала карту, но почти все 30000 грн. Были сняты!!! Обратилась в банк, карту перевыпустили, сказали будут оскаржувати через платіжну систему ці 4 транзакції, в покчае проиграла мне нужно будет заплатит за каждую 19$ комиссии за каждую транзакцию! Которую я знать не знаю кто сделал!
Второй момент, сказали ждать 60 дней, я надеюсь, что комисия за использование кредита на меня за это время не ляжет?
Писать ли в полицию, открывать разбирательство ?? или ждать от вас вестей? Почему так произошло?
monobank
Відповідь банку
18 листопада 2024, 12:43
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Наразі вже відбулося часткове скасування операцій від торгової точки, кошти були повернуті на ваш рахунок. По іншим операціям наразі очікуємо і, якщо не буде повернення, то ми будемо їх оскаржувати через платіжну систему
Якщо диспут буде виграний, банк може зробити перерахунок боргу і повернути вам нараховану суму відсотків, якщо вони будуть. Наразі рекомендуємо вносити суми на карту, хоча б в розмірі мінімального обов'язкового платежу, щоб у вас не утворювалося простроченої заборгованості
Зробимо все, щоб якомога швидше повернути ваші кошти
Полезный комментарий
Natusikcho 1 грудня 2024, 9:58
Проблему решили, 3 операции отменили, последнюю компенсировал сам банк. Спасибо 🙏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mudriymudrec 16 листопада 2024, 21:36
Я звернувся до служби підтримки моно десь о 9 годині вечора субботи, будь-який банк в такий час вже давно зачинений, окрім мого монобанку, а працюють тільки генделики та наливайки. Дуже зручно що я можу написати через телеграм ніби другу в особисті, мене прівитливо зустрів працівник банку Олександр (9992) Він зразу відповів на всі мої запитання, коротко, швидко і лаконічно, а саме перевипуск картки. Я вважаю та наполягаю на обов’язковій премії цього співробітника, адже треба відзначити гарну працю та фінансово мотивувати своїх робітників, бо саме такі люди будують ваш банк, нашу країну, наш світ.
monobank
Відповідь банку
17 листопада 2024, 11:09
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Дуже вдячний спеціалісту Олені на точці видачі з Оушен Плаза, отримав відповіді на всі свої запитання, допомогла зробити оплату через термінал по реквізитам, ввічлива та доброзичлива дівчина, залишився приємно вражений від спілкування!
monobank
Відповідь банку
16 листопада 2024, 12:03
Дуже дякуємо за відгук!
Raffle 16 листопада 2024, 10:07
Если вам блокируют счет по причине выяснения откуда вы берете деньги, то пока вы не предоставите все необходимые справки, документы они вам не разблокируют счет и не вернут остаток денег, это вообще нормально? Вы там совсем берега попутали? Берите делайте рассторжения договора с клиентом и возвращайте остаток на балансе.
monobank
Відповідь банку
16 листопада 2024, 12:01
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Жахливий банк, ні кому не совітую. Обслуговування найжахливіше. Люди не робіть в ньому карту. Ні вирішити проблему не можуть, не допомогти не можуть, а також поясти проблему не можуть.
monobank
Відповідь банку
18 листопада 2024, 14:06
Приносимо вибачення за незручності
Детально перевірили інформацію та зняли всі обмеження
Наразі можна продовжити реєстрацію
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sony2009 15 листопада 2024, 17:59
Валерия, очень приятный и отзывчивый сотрудник Монобанка, помогла разобраться во всех, меня интересующихся вопросах. Рекомендую))
monobank
Відповідь банку
monobankua 15 листопада 2024, 19:43
Дякуємо за теплі слова, це багато для нас означає:)
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 листопада 2024, 18:04
Відгук не зарахований (на 18.11.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DariaKhylko 15 листопада 2024, 16:07
Хочу висловити подяку співробітнику Монобанку за роботу! Помилково відправила кошти не на той рахунок, але Артем швидко вирішив моє питання, прийняв заявку, очікую швидкого повернення коштів!

Дякую!
monobank
Відповідь банку
monobankua 15 листопада 2024, 16:28
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук :)
Проблема вирішена
denys ceo 15 листопада 2024, 12:40
В мене з віртуальної картки (чорна картка, на яку я не випускав пластик) вночі, почали знімати кошти. Зранку прокинувшись, побачив всеце і викликав поліцію, склав протокол. Детально все описую і наочно показую все що відбувалочсь в акацнті в відео,
https://youtu.be/PbVDueg109w
Моя думка стосовно ситуації така, що я думаю що замішані співробітники банку, бо інакшого чогось навіть уявити неможливо, звідки в шахарїв може взятись повна комбінація даних корток.
Підтримка, ходила по колу, звинувачуючи мене що це я у всьому винний.
Врешті решт, кошти мені повернули, але те, як це було зроблено, заслуговує окремого обговорення. тому я записав ще одне відео, про те, як мені нарахували відсотки на вкрадені кошти.
https://youtu.be/ZOspBRkYTwg
Весь цей час, мені нараховували відсотки за користування кредитним лімітом, на всю суму (біля 16 тис грн) вкрадених коштів.
Монобанк, це не про сервіс. Це контора типу «швидко гроші», або тупо ломбард.
monobank
Відповідь банку
monobankua 15 листопада 2024, 13:42
Нам дійсно дуже шкода, що виникла така ситуація.
Безпека коштів пріоритет у банку.
Усі наші картки підтримують протокол захисту 3DS, але не всі сайти використовують протокол захисту 3DS, тому деякі ресурси проводять операції без підтвердження, без введення CVV/CVC тощо. В налаштуваннях безпеки в застосунку можна включити заборону на проведення платежів без підтвердження, або встановити денний ліміт на такі операції.
При цьому ризики за такими операціями сайти/ ресурси беруть на себе, а значить успіх оскарження таких списань дуже високий.
Кошти за цими операціями було вже оскаржено.
Через те, що це оскарження зайняло час, за цей період системою було нараховано відсотки на кредитний ліміт.
Але наші колеги вже склали запит на перерахунок цієї суми, та питання вже в роботі.
Вибачте, будь ласка, що перерахунок відсотків займає більше часу ніж планувалось, фахівці зв'яжуться з вами відразу як буде нова інформація

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝