Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Тарас Кагарлицький 18 грудня 2024, 10:38
Не було проблем до цього часу, прокинувся ранком вмикаю тел, а в мене списані гроші, та ще в кредиті опинився.З пояснення робітників банку, кажуть що раніше не списалось по типу тиждень тому, коли ви пили каву в кавовому автоматі Бінокль.
Переглянув все списано, надіслав скріншоти за ті дати, підтвердили що списання,і знову сьогодні вночі повторна транзакція.Так можуть з кожного списати повторно, через тиждень або місяць …
monobank
Відповідь банку
18 грудня 2024, 11:43
Нам шкода, що у вас склалася така думка
Бачимо, що колеги надали вам коректну інформацію, стосовно сьогоднішнього списання коштів
Що стосується виникнення овердрафту — його можливість регламентована законодавчо на підставі Закону України «Про споживче кредитування», який передбачає таку сутність як овердрафт, що за своєю суттю є перевищенням суми операції, проведеної за рахунком, над сумою встановленого кредитного ліміту, і не є прогнозованим по розміром і часу виникнення
Хочемо вам детальніше пояснити ситуацію, написали в особистому повідомленні
Проблема вирішена
Vanna03 17 грудня 2024, 21:19
Банк відмовився реєструвати та активувати куплену картку без пояснень причини відмови. У додатку при намаганні увійти за номером після його підтвердження смс-коду додаток блокується і направляє у техпідтримку. У підтримці сказали що банк відмовляється надавати свої послуги без пояснення причини та куплена картка придбана впусту. Дзвонили на гарячу лінію Монобанка також без пояснень відмова та не бажають розглянути скаргу і перевірити ситуацію, хоча у чоловіка та доньки відкриті декілька карт цього банку та вони активно користуються.
У приватбанку картка є, відкрили без проблем. Хотіла відкрити дебетову карту (без кредитного ліміту, про що акцентувала неодноразова співробітникам банку) у монобанку.
monobank
Відповідь банку
18 грудня 2024, 13:50
Приносимо вибачення за незручності
Детально все перевірили та переглянули відмову в обслуговуванні
Наразі, можна продовжити реєстрацію
Проблема вирішена
AlionaTsyba 17 грудня 2024, 19:19
Звернулась в чат 13.12.
Відповіді мені надали аж 17.12
За цей час про моє питання забували безліч разів. Керівництву банку варто звернути увагу на роботу операторів чату.
Пишеш питання тобі кажуть кілька хвилин і зникають. Через дві години новий оператор, знову кілька хвилин і зникають.
Жахливе ставлення до клієнтів.
Це не в перше.
А питання банальніше нікуди, чому по рахунку фоп не приходять сповіщення вночі. Через 4 дні відповідь це так і має працювати. Ок, якщо так має працювати чому співробітники не знають цього.
Запитала після саме в який час вони не надходять, бо для мене це важливо, бо платежі мені приходять до 24 години, і мені треба знати коли самостійно моніторинг, а коли сповіщення буде… мені знову повернемось з відповіддю завтра. На наступний день ніхто нічого не пише. А коли сама переписана, що з мої питанням знову чудо, ваші питання вирішені. Бажаю, щоб всім вам надавали такий «швидкий» та «якісний» сервіс.
monobank
Відповідь банку
18 грудня 2024, 15:23
Вибачте, будь ласка, за негативний досвід, при зверненні до нас
Обов'язково перевіримо діалоги з колегами та вживемо заходів
Дійсно, сповіщення про поповнення не надходять з 21:00 до 09:00, це було зроблено для комфорту клієнтів, щоб в цей час їх не турбувати. Наразі уточнюємо детальніше, стосовно увімкнення сповіщень в нічний час індивідуально вам
Щойно у нас буде інформація, колеги вам нададуть зворотний зв'язок
Wahnsinn 17 грудня 2024, 19:06
Банк запросив підтвердити джерело доходу на незначну суму грошей.
Маю як мінімум 5 джерел доходів.
1. Гроші від мінфіну за погашення ОВДП. Не прийняли до уваги. Тому що треба надати довідку про дохід за який я купив ОВДП. Гроші були білими для Банку-брокера, для Мінфина який їх отримав але не для Monobank.
2. Гроші з депозитів не показував тому що там насправді приймають любі гроші, знав що не буде враховано.
3. Гроші отримані від державного Приватбанку з кредитного ліміту. Не прийняли до уваги. Відповідь: На жаль, документ з приват банку повною мірою не відображає джерела коштів. (в довідки є номер договору, і сума заборгованості по картці, що перекриває суму яку просить підтвердити Monobank)
4. Показав договір спадщини згідно чого отримав нерухомість і гроші, але так дійсно нотаріус не записав готівкові гроші в перелік майна у документі(він не вважав що це потрібно зробити). Тому відмова.
5. Отримував гроші від родича з Америки. Ці гроші теж не прийняли до уваги, тому що в мене запросили американську податкову декларація цієї людини, а в мене її немає.
Результат: рахунки заблоковані.
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 грудня 2024, 20:54
На вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам. Тому будь-яке зарахування може потрапити під перевірку і буде потрібно надати документи, що підтверджують походження коштів.
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Проблема вирішена
scrollghd 17 грудня 2024, 16:00
Заблокували рахунок, не інформували про це.
Написав в підтримку вже четвертий день маринують що сьогодні, сьогодні все вирішать.
Лежать там кошти і ще карта для виплат.
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 грудня 2024, 19:58
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк ухвалює рішення щодо відмови у подальшому обслуговуванні, ґрунтуючись на детальному аналізі інформації з різних перевірених джерел.
Протягом трьох днів у застосунку з’явиться повідомлення для здійснення виведення залишку коштів.
Крім того, ми передали ваше звернення до служби підтримки для перевірки якості комунікацій і вживемо необхідних заходів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sky007 16 грудня 2024, 21:43
Мошенник с карточкой 4441111062324433. Разводит людей на деньги
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 грудня 2024, 13:00
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
valmezh 15 грудня 2024, 20:05
Хочу висловити щиру подяку оператору колцентра Монобанку пану Тарасу Чику за зразкове обслуговування та допомогу мені у вирішенні зразу декількох питань по роботі з моєю карткою та підвищенню рівня безпеки при оплаті в інтернеті. Пан Тарас не тільки допоміг вирішити мої проблеми, але з власної ініціативи дав декілька додаткових корисних порад. При цьому він давав інформацію відповідною до моєї комп’ютерної освіченості мовою, з великою доброзичливістю та терпінням. Щира подяка Вам, Тарасе!
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 грудня 2024, 10:03
Щиро вдячні за вашу високу оцінку та теплий відгук!
Проблема вирішена
Pylypenkoalex 14 грудня 2024, 0:49
Звернулася в службу підтримки, про те що з карти було списання не зрозуміло куди, спочатку все було добре, але потім почався жах. Вони подивилися куди кошти пішли, запитали чи щось я створювала, говорила ні адже нічого не створювала і нічого не платила, потім запитали чи хочу я щоб заблокували мені карту, говорю ні, далі почали розбиратися, запитала чи буде повернення коштів вони на це питання не відповідають, я ще раз запитала, вони мені пишуть: «ваша карта заблокована, тому не зрозуміло причину зняття коштів» це як? Я говорила блокувати не потрібно, а вони без моєї згоди заблокували, так говорили про шахрайство, але це вже мої проблеми, я відповіла що не потрібно блокувати, скинули мені сайт на який пішли кошти, а я його вперше бачу, кажу ні не знайома з цим сайтом, і все на цьому вони зупинилися по розбору мого питання, далі за кошти говорю буде повернення, мовчать, навіть не заїкалися за це, хоча ви повинні все дізнатися та вирішувати питання, а не потім брати і просто блокувати карту, ще далі, пишу розблокуйте карту, починається одне й те саме, може бути шахрайство, це було написано разів 3 навіть більше, я говорю я зрозуміла, це мої вже проблеми, прошу розблокувати карту, вони ні, тому що там шахрайство, та я вже зрозуміла це десять разів, розблокуйте, вони далі мені дурять голову, я не розумію ви взагалі розумієте що просять зробити, я вже кажу не потрібно мені кошти повертати, залиште собі, я мабуть с півгодини чи може більше просила тільки розблокування карти, потім нарешті зробили, але … Висновок: ви самі говорите, що працюєте для людей і все робите, то чому ж коли до вас звертаєшся з прохання ви просто тримаєте час, якщо людина пише десять разів я зрозуміла, поверніть назад, то це вже її проблеми що буде далі, краще робіть свою роботу, адже так у вас взагалі буде купа негативних відгуків, дякую.
monobank
Відповідь банку
14 грудня 2024, 12:58
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки
Обов'язково перевіримо всі дії колег та проведемо роботу над помилками
У випадку, якщо операція не повинна була пройти, рекомендуємо звернутися до ресурсу, від якого надійшло списання
Зробимо все, щоб в майбутньому ви отримували лише якісний сервіс
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Marsy 13 грудня 2024, 19:31
Был инцидент в декабре 23 года, когда приехал некий блогер в Украину (Карпаты) на отдых, но не сильно задержался, сбу сделали хорошо свою работу. Сейчас она время от времени проживает на территории РФ, где имеет свое действующее ООО (ФОП), но не может отказаться от украинский гривны. Так вот она проводит курсы, где есть возможность оплатить на КАРТУ монобанка (другого человека). Сумма этих курсов 800 и 1600 гривен. Написала на поддержку в бот, но их волнует качество курсов или услуг. А то что поступают однотипные транзакции на карту, это такое дело… главное чтобы курсы были предоставлены
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 грудня 2024, 19:58
Вдячні вам за сигнал та пильність.
Бачимо колеги прийняли ваше звернення та зафіксували інформацію.
Вживемо заходів згідно з внутрішніми процесами банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Darynagorska 13 грудня 2024, 16:18
Менеджер Вікторія в Т Ц Глобус була дуже привітна, швидко та оперативно допомогла відкрити картку Monobank. Дуже дякую, так тримати! З такими спеціалістами Україна обов’язково розквітне. Дуже дякую!
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 грудня 2024, 17:46
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Hein2 13 грудня 2024, 10:21
Мав кредитний ліміт. Банк пропонував збільшити ліміт по карті на 60 тис.
Не дуже користувався цим лімітом — зазвичай на карті свої гроші. Максимум пару днів в рамках пільгового періоду.
Маю велику кількість успішно виплачених розстрочок, жодних прострочених платежів і т.д. — кредитна історія відмінна.
Після мобілізації в одній з розмов зі службою підтримки сказав, що я тепер військовослужбовець. Банк написав сторінку тексту як він гаряче підтримує і дякує, та попросив документи на підтвердження. Документи я їм скинув.
Наступного дня зі здивуванням побачив вимкнені в нуль всі кредитні функції в додатку.
На питання до служби підтримки: чому так — отримав відповідь в стилі «це все алгоритми», «ми вручну не ставимо», «змінити неможна», «рекомендуємо більш активно користуватись картою», «спробуйте пізніше» і т.д.
Ось така реальна підтримка військових з боку банку.
При цьому у мене в цьому ж банку відкритий ФОП з стабільними місячними надходженнями більше, за розмір кредитної лінії. Тобто жодних питань до спроможності віддати кредит — не могло бути.
Єдина причина урізання кредитів — це вимоги чинного законодавства, які не дають банкам заробляти відсотки на кредитах військовим.
Тобто не бажаючи упускати свою можливу вигоду, банк ставиться до військових як до людей нижчого сорту, застосовуючи немотивовані обмеження послуг і при цьому ще й нахабно бреше, тримаючи людей за дурнів.

Наступний «дзвіночок» — масовий перевипуск карток. Знову ж в погоні за надприбутками банк примусово закриває людям картки Мастеркард, примушуючи переходити на Віза. Я у квітні заплатив банку кошти за перевипуск карти Мастеркард зі збереженням номеру і терміном дії до 2029 року. Карту отримав. А вже у жовтні мені повідомили про те, що карту мою, за яку заплачені кошти — закривають вже у 2024-му. Мало того, що мені проблематично бігати отримувати нову карту — так ще й на прохання компенсувати кошти за неналежно надану послугу (оплачена карта не пропрацювала з вини банку визначений термін) — служба підтримки сказала, що повернення не передбачено і взагалі вони не винні і підстав скаржитись немає.

Чим більше розростається цей банк — тим більше він перетворюється на Приват в найгірших проявах.
Нещодавно треба було перевести по IBAN 150 тис. грн. — так Приват взяв за це 3 грн., а Моно хотів 190!
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 грудня 2024, 13:59
Нам дуже шкода, що у вас склалася така думка, щодо послуг та продуктів банку.
Рішення про встановлення або збільшення ліміту приймається системою з урахуванням детального аналізу.
Ми передали запит щодо ліміту на додатковий розгляд. На жаль, рішення не змінилось.
При цьому ліміт по розстрочці у вас активний та можна продовжувати ним користуватись. Можливо у майбутньому ліміт по картці також буде переглянуто.

Також розуміємо, що пропозиція зміни платіжної системи була для вас несподіванкою.
Час від часу платіжні системи переглядають умови роботи з банками. VISA запропонувала більш вигідні умови роботи для нас на наступні 5 років. Ці умови дозволяють нам зберегти поточні стандарти якості обслуговування, тому ми пропонуємо клієнтам перейти на VISA.
Бачимо, що кошти за попередній перевипуск було нещодавно повернуто системою на рахунок кешбек.
Також ми додатково передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку комунікацій та вживемо відповідних заходів.

Кожен банк має свої унікальні тарифи та умови і часом деякі послуги можуть бути вигіднішими в окремих установах. Проте, загалом, монобанк пропонує одні з найзручніших і найпрозоріших тарифів на ринку.

Якщо казати про тарифи на проведення платежів за IBAN
З особистих коштів:
Проведення платежу в рахунок єдиних реквізитів будь-якого українського банку чи на рахунок фіз.особи будь-якого українського банку буде безкоштовно.
Проведення платежів на адресу юридичної особи сумарно до 20 000 грн за календарний місяць (але сума одного платежу не перевищує 10 000 грн) буде безкоштовно.
Якщо більше 20 000 грн за календарний місяць (або сума одного платежу перевищує 10 000 грн) то 0,5%, але не більше 190 грн
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 січня 2025, 17:55
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/credits/articles/narodny-rating-bankiv-122024/
kok 13 грудня 2024, 0:46
13 лютого 2020 року колишній Міністр Кабінету Міністрів України та один зі співзасновників МОНОБАНКУ з гордістю повідомив на свої сторінці у Facebook про «перемогу тижня»: підключення до сервісу check.gov.ua усіх основних державних органів. Це повинно було означати, що «українцям більше не потрібно буде гаяти час на те, щоб принести в ці органи банківські квитанції про оплату».
Логіка роботи сервісу дуже проста: банк або фінансова установа, яка проводить платежі клієнтів за їхнім розпорядженням, надає кожній транзакції окремий код, який разом з обмеженими даними про транзакцію передає державному сервісу. На жаль, щоправда, перелік підключених до сервісу установ доволі обмежений.
Код квитанції, це 16-значний буквено-цифровий набір символів, який підключені установи вказують у кожному чеку. Насправді, платнику навіть не обов’язково надсилати отримувачу всю квитанцію pdf-документом. Достатньо надіслати лише код.
Начебто дійсно дуже корисно впровадження. І так воно і було. Але хіба міг тоді, у 2019 році пан Дмитро уявити, що він створює інструмент, який в майбутньому стане додатковим інструментом для шахраїв?
Ви заінтриговані, про що йде мова? За пару хвилин зрозумієте.
Дійсно впроваджений сервіс дуже корисний: ввів назву установи, що виконувала платіж, та код квитанції у відповідне поле на сайті, і можеш бути впевненим, що гроші вже у отримувача. Так би мовити «взула та забула». Особливо це було корисно тим платникам, хто дуже активно користувався картками МОНОБАНК для P2P переказів з картки на картку (довідково — МОНОБАНК був одним із перших банків, який було підключено до сервісу check.gov.ua)
Але життя може вносити свої корективи.
У листопаді 2024 року НБУ ввів суттєві тимчасові обмеження на P2P перекази, з метою посилити контроль за рухом грошей. Лімітів не вистачає але перекази робити треба? Тому клієнти МОНОБАНКУ, яким не вистачає місячного ліміту на перекази у розмірі 150 тисяч гривень, мають використовувати платежі з використанням IBAN, через систему міжбанківських платежів НБУ (СЕП).
Але якщо платіж з картки на картку виконувався за личені секунди, міжбанківський платіж через СЕП виконується на протязі 30−60 хвилин (а за регламентом він може виконуватися до 3 діб), то швидкість обігу грошей суттєво зменшується. І здавалось би: маючи під рукою сервіс check.gov.ua можна не чекати, коли гроші, відправлені з МОНОБАНКУ, зайдуть на рахунок отримувача!!! Перевірив квитанцію від платника та віддай йому те, за що чекав оплату. Але все зовсім не так складно, як здається.
Уявляється, що після платежу з використанням IBAN в додатку МОНОБАНК формується квитанція, яка проходить перевірку на вищезгаданому сервісі. Але в цьому ж додатку після виконання платежу за реквізитами IBAN є можливість скасування платежу протягом 10 хвилин!!! Тобто шахрай здійснює міжбанківський переказ з МОНОБАНКУ, формує квитанцію, яка успішно!!! проходить перевірку на державному сервісі, надає отримувачу її номер. Отримувач в свою чергу перевіряє квитанцію і впевнений, що гроші надійдуть протягом години. Потім шахрай скасовує платіж (протягом 10 хвилин), начебто відправлені гроші повертаються на рахунок шахрая і надана раніше отримувачу квитанція зникає з бази державного сервісу.
Звернення до служби підтримки МОНОБАНКУ з питання того, як таке взагалі можливе: появлення платіжних квитанції на державному сайті з перевірки квитанцій до того, як гроші фактично будуть відправлені в банк отримувача, та можливість зникнення платіжних квитанцій після формування документа в додатку МОНОБАНК?, — ні до чого не призвело: фахівці «служби турботи» роблять від, що не розуміють, що в них запитують.
Тому, шановне панство, будьте дуже уважні, коли вам надають квитанцію про оплату з МОНОБАНКУ за реквізитами IBAN. Не ведітеся на прохання пришвидши розрахунки. Чекайте фактичне зарахування коштів на свій рахунок, яке знайде відображення у виписці по рахунку.
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 грудня 2024, 17:35
Дякуємо за ваш сигнал!
Шахраї постійно вигадують нові схеми для обману, тому завжди важливо бути уважними.
На поточний момент платежі через IBAN зараховуються майже миттєво, тому радимо трохи почекати фактичного зарахування. Якщо кошти не з’являться на рахунку, ми готові допомогти розібратися.
Для уточнення деталей ми зв’яжемося з вами в особистих повідомленнях
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anastasia53 12 грудня 2024, 12:23
Дуже вдячна менеджеру Вікторії (ТЦ «Глобус», за швидке, професійне оформлення картки національного кшбеку.Вікторія є відмінним знавцем своєї справи, а також дуже ввічлива, делікатна, вихована, дуже приємна в спілкуванні.Покидаю відділення mono банку заряджена позитивною енергією менеджера Вікторії.Велика подяка адміністрації банку за професійний підбір кадрів.
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 грудня 2024, 14:44
Сердечно дякуємо за вашу підтримку :)
Symden 11 грудня 2024, 22:03
Всім доброго часу доби!
Потрапив у халепу — помилково поповнив мобільний рахунок на значну для мене сумму, аби підключити передплату на рік. Втім, з’ясувалося, що дану послугу я можу підключити лише через декілька місяців, а отже, гроші просто «зависли» на мобільному рахунку.
Я звернувся по допомогу до Служби підтримки «Монобанку», і — отримав так потрібну мені допомогу. Хочу відмітити високо кваліфіковані дії фахівця на ім'я Богдан (т/н 10932), який моментально організував повернення грошей на картку. Красно дякую пану Богдану і, в цілому, колективу Монобанку, які прийшли мені на допомогу.
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 грудня 2024, 11:50
Дякуємо, що знайшли час залишити відгук.
Ваші слова мотивують нас надавати ще кращі послуги.
ka6an 11 грудня 2024, 12:54
долго пользуюсь моно, не дают кредитный лимит.кредит не доступен и все.
monobank
Відповідь банку
11 грудня 2024, 13:17
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Проблема вирішена
Oleksandr828 11 грудня 2024, 0:52
Підключив еквайринг Моно до інтернет-магазину. Еквайринг відключили з мотивації «наявності товарів, що можуть зробити погано здоровʼю людини». До таких товарів серед каталогу магазину можна віднести тільки ножі.

При цьому нікого із підтримки Монобанку не цікавило вирішення «проблеми». Не було запропоновано ні надати документи, що надають права на торговлю холодною зброєю, ні сертифікати про те, що ножі на сайті не є холодною зброєю. Навіть видалити цю категорію не запропонували. Більше того, коли я сам пропонував шляхи вирішення — менеджер зникав у роздумах на декілька годин, а потім зʼявлявся з копіпастом старого повідомлення про заборону. На уточнюючі питання відповідав набором фраз про покращення сервісу наче я спілкувався із поганою АІ

Цікаво, що з неповоротким великим банком не з такою «людяною» підтримкою все легко вирішилось наданням відповідних сертифікатів. А правила заборон на надання послуг еквайрингу слово в слово однакові для обох банків. І коли говориш про це підтримці Моно — отримуєш черговий стандартний текст наче згенерований АІ

Разом з еквайрингом перевів до банку не з «людяною» підтримкою рахунок ФОП і ПРРО. Дивно, що до цього рішення Монобанк прям силоміць штовхав
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 грудня 2024, 14:05
Приносимо вибачення за негативний досвід при роботі з нашим банком. Додатково проаналізували ситуацію та переглянули рішення в наданні еквайрингу
Наразі надали вам детальніший зворотний зв'язок в месенджері та чекаємо вашої відповіді
Проблема вирішена
YUlIia2601 10 грудня 2024, 21:08
Добрий вечір! користувалася моно банком півтора року користувалась кредитним лімітом все було добре мені хлопець надіслав кошти на відпочинок
Мені моно банк заблокував кошти і попросив підтвердження на 155 тисяч гривень я надала всі документи і тоді вони сказали що потрібно надати за весь рік на 1 міліон 400 тисяч хоча спочатку хотіли на 155 я надала ще документи і вони говорять що не вистачає я прошу закрийте мені рахунок, а вони говорять що ні і утримують мої кошти незаконно що я тільки не робила вони просто відповідають по шаблону просто всі кошти були від мого хлопця карткою завжди користувалась у власних цілях не тримайте там кошти вони шахраї і незаконно утримують кошти (((
monobank
Відповідь банку
11 грудня 2024, 12:44
Розуміємо, що ви не очікували на перевірку зарахувань
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
Колеги додатково написали вам в месенджері, для уточнення інформації
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Denis1337 10 грудня 2024, 17:27
Це був лучший из лучших операторів з яким я спілкувався за весь час було поставлено пару запитань та відповідь була дуже швидка та якісна номер бейджа 9943 дуже якісно та швидко відповідав на мої питання
monobank
Відповідь банку
10 грудня 2024, 18:19
Дуже дякуємо за відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sailor82 10 грудня 2024, 12:35
Не много отступления.
Когда-то это был действительно лучший продукт в данном сегменте, но постепенно он стал превращаться в ДНОбанк.
Мастер кард только для премиум клиентов, если срок карты не вышел и вы не хотите переходить на визу, то не беда мы вам кэшбэк отключим.
Приложение со вкладкой маркет, это вообще что??? Напоминает почту, когда кроме газет там продают стиральный порошок, конфеты и т. д.
Не много отступления и вот подходим главному.
«Как будет действовать монобанк, если с исполнителей службы прийдёт лист взыскать штраф Н-количесво грн., у клиента банка нет своих денег на счету, но есть кредитный лимит с Н-ой суммой, будет ли погашен штраф за деньги кредитного лимита???»
p. s. дайте ответ только по последнему вопросу
monobank
Відповідь банку
10 грудня 2024, 15:02
Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка
Списання в рахунок виконавчої служби не будуть проходити, якщо на карту накладено арешт і на цій карті тільки кредитні кошти
Ми постійно працюємо над новими проєктами, нам шкода, що вам не сподобався маркет. Ваш відгук ми врахуємо
На жаль, за останні декілька років були суттєво змінені умови роботи, для банківських карток: зниження інтерчейнджа та збільшення податку на прибуток банків. Проте, ми прагнемо зберегти для наших клієнтів комфортні умови користування, тому домовилися з VISA про партнерство, яке дозволить нам зберегти поточний рівень обслуговування клієнтів
tasha7474 10 грудня 2024, 10:50
На даний момент знаходжуся в лікарні з операцією на носі. Терміново потрібна карта банку, але я не можу зареєеструвати карту, тому що НЕ ПРОХОДЖУ ВІДЕОВЕРИФІКАЦІЮ, АДЖЕ ПОЛОВИНА ОБЛИЧЧЯ В МЕНЕ ЗАКРИТА БИНТАМИ!!! Яким місцем треба думати, щоб вигадати таке дебільне правило?
monobank
Відповідь банку
10 грудня 2024, 11:33
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ідентифікація проводиться згідно з законом про ідентифікації клієнтів банку
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝