Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tkorchma 7 січня 2025, 15:21
Спасибо Елене за быстрое и хорошее обслуживание, очень приятный менеджер
monobank
Відповідь банку
7 січня 2025, 16:42
Дуже дякуємо за відгук!
kim4a 7 січня 2025, 0:24
Я была с ними с 2018 года. И только в 2025 открылись глаза на сколько у них все сырое и они безответственные. В мае 2024 они запросили обновить паспортные данные мои я их обновила через дию нО… 04.01.2025 мне заблокировали вход в банкинг (тупо все операции застопорились у меня) ок. 04.01.2025 я обновляю данные свои уже пройдя подтверждение на прямую у банка отправив им ВСЕ обновленные документы. Писало 2 мин процедура занимает ну ок…Захожу я в банкинг, а у меня там все также хотя отзвонились спустя час, что все ок обновили данные пользуйтесь. В итоге я так и не могла войти в кабинет мне писало все равно обновите хотя я обновила. Сказали специалисты работают над разблокировкой ждите эта проблема только у вас хотя мы все подтвердили и обновили. На след день 05.01 осознав что у них сырая система и тугой банк все незащищенное если на ровном месте система виснет после обновления доков и подтвержденное по факту не подтвержденное я решила уйти от них. Вишенка на торте от них когда они прислыли мне документ о закрытии счета с моими СтаРыМИ данными 06.01 🤯😀. Вот такой вот виртуально-несерьезный-сырой банк. Прислали мне справку о закрытии счета на старые данные мои человека с паспортными данными которые они указали его попросту не существует. 06.01 Они должны были прислать документ о закрытии счета на уже обновленные данные которые обновили 04−05.01 и на основании которых разблокировали мою учетку. Откуда у них взялись старые данные если они новые сами запросили и сами обновили и разблокировали мне учетку на основании обновленных моих данных… В итоге они даже отказались исправить свою же ошибку и прислать мне документ на обновленные данные как это должны были сделать изначально.Сказали приезжайте к нам 😃 мы не можем прислать вам по электронке вы уже не наш клиент😀Документы с ошибками по их же вине они отправляют по электронке, а исправляют ошибки свои только если к ним приезжаете Идите прочь от этого сырого и тугого банка. Делайте выводы господа
monobank
Відповідь банку
7 січня 2025, 11:38
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ivanoleg 6 січня 2025, 14:12
серйозна проблема у роботі Монобанку. Хакери отримали доступ до даних кредитної картки та зняли гроші. Як виявилося, така ситуація сталася й у багатьох інших користувачів. Гроші були зняті без відома, і навіть система підтвердження платежів 3D Secure не була задіяна, хоча вона мала би захищати кошти.

жодної допомоги чи підтримки -відмовляється вирішувати питання повернення коштів. Таким чином, гроші просто зникають, і клієнт залишається сам на сам зі своєю проблемою.

Окрім цього, банк може змінювати або збільшувати кредитний ліміт на свій розсуд, і користувач навіть не завжди буде обізнаний про це. У результаті, хакери можуть зняти великі суми з картки, а власник стане боржником, навіть не розуміючи, як це сталося.
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 січня 2025, 15:28
На жаль, останнім часом справді почастішали випадки шахрайства – злочинці використовують фейкові акаунти, телефонують, представляючись співробітниками банку, або надсилають підроблені посилання на маркетплейси та поштові сервіси.

Банк зацікавлений у захисті своїх клієнтів від шахрайських дій.
Ми рекомендуємо ніколи не передавати дані картки навіть знайомим, не зберігати їх у нотатках і не вводити інформацію на сумнівних сайтах. Нагадуємо, що співробітники банку ніколи не запитують PIN-код, CVV-код, пароль зі смс чи інші персональні дані.

Усі наші картки підтримують протокол захисту 3DS, але не всі сайти використовують протокол захисту 3DS, тому деякі ресурси проводять операції без підтвердження, без введення CVV/CVC тощо. В налаштуваннях безпеки в застосунку можна включити заборону на проведення платежів без підтвердження, або встановити денний ліміт на такі операції.
При цьому ризики за такими операціями сайти/ ресурси беруть на себе, а значить успіх оскарження таких списань дуже високий.

Щодо кредитного ліміту – банк має право змінювати його в межах суми ліміту кредитування, зазначеної в Договорі та надсилає повідомлення про це у застосунок.

Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити по вашій ситуації.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі.
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 січня 2025, 12:49
Відгук не зарахований (на 09.01.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Хочу подякувати Олені з оушен плази за професійну консультацію, приємне спілкування і комунікаькльність. Отримав відповіді на свої питання і позитивний настрій!)))
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 січня 2025, 14:27
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
ahaha 5 січня 2025, 14:47
Сегодня увидел новый дизайн приложения. Он мне не удобен из-за мелкого шрифта и перегруженности страницы. Перейти на старый невозможно, хоть кнопка и есть. Служба поддержки заявила, что давали всем время выбрать версию, но не на телефон, не в самом приложении об этом информации не было. Ранее была ситуация, когда не смог оплатить эквивалент 100 баксов (4200) на мобильный номер Киевстара, (покупал у них новый номер из серии платиновые) в тот раз простил банк, т.к.сэкономили мне деньги, а банк тогда заявил, не более 3000 грн на новый номер. Впоследствии купил лучшее и дороже, и за нал, без всяких засветов перед третьими лицами. А теперь вот достали, портить зрение на микроскопическом шрифте, да…чи банков клиентоориентрованых мало, просто опять переведу все платежи в ПриватБанк да и всё, а вы развлекаетесь дальше с дизайнами. Тем более там и банкоматов больше и комиссия за съем меньше на 0.4%.Лучшее — враг хорошего. Раз не слушаете клиентов, то…большой привет и вечная память
monobank
Відповідь банку
monobankua 5 січня 2025, 17:27
Нам дуже шкода, що новий дизайн застосунку виявився для вас незручним. Ми розуміємо, наскільки важливо мати комфортний інтерфейс, особливо коли мова йде про шрифт і загальну зручність використання.

Оновлення дизайну було зроблено з метою вирішення недоліків попередньої версії та врахування побажань наших користувачів. Ми прагнули зробити застосунок більш сучасним, функціональним і зручним у користуванні.

Якщо стандартний розмір шрифту здається занадто дрібним, рекомендуємо спробувати збільшити системний шрифт у налаштуваннях вашого смартфона – це може зробити користування застосунком комфортнішим.

Ми розуміємо, що звикання до змін потребує часу, але сподіваємось, що ви зможете оцінити нові можливості та переваги оновленого дизайну. На жаль, старий дизайн більше не підтримується, тому повернутись до нього неможливо.

Кожен банк встановлює власні тарифи та умови обслуговування, і часом деякі послуги можуть бути вигіднішими в окремих установах. Проте, загалом, монобанк пропонує одні з найзручніших і найпрозоріших тарифів на ринку, що робить його вибір комфортним для багатьох клієнтів.

Дякуємо за ваш відгук та зауваження – вони допомагають нам ставати кращими!
YelyzavetaK 5 січня 2025, 14:25
05.01.2025 року звернулась у банк згідно того що бажала отримати кредитні канікули згідно того що я жінка учасника бойових дій.
надала документ форми А5 (додатково що чоловік мій перебуває на службі) УБД чоловіка яке ще з 2018 року підтверджує його статус. та свідоцтво про шлюб. Зазначу що дані документи надала ще у 3 банка-фін. установи (А-банк, Сенс-банк, Плати Пізніше) всі зазначені банки прийняли моє звернення, документи успішно пройшли перевірку, а мені було надано ЗАКОННЕ мною право, при тому в жодній із установ мене не вимагали нічого більше. Стосовно монобанку вимагали документ де зазначено період проходження військової служби (абсолютно не зрозуміло навіщо кщо подаю як жінка ветерана, а не як мобілізованого!!!) окей було надана сторінка в повному розвороті де числиться та сама частина як у формі 5, і рік з 2015.) так і цього виївилось їм недостатньо. вони з якось дива вимагають у мене всі сторінки військового квитка, хм навіщо? жоден банк цього не вимагав, те що мій чоловік з 2018 року носить статус учасника бойовихє дій, і абсолютно неважливо служить скільки служить. і на цій ноті вони відмовили мені в надані Законного мені права. ну що ж зустрінемось у суді НЕШАНОВНИЙ банк.
monobank
Відповідь банку
monobankua 5 січня 2025, 18:00
Нам дуже шкода, що взаємодія з нашим банком викликала у вас розчарування. Ми розуміємо, наскільки важливо для вас отримати кредитні канікули, та щиро перепрошуємо за незручності.
Дякуємо, що ви надали всі необхідні документи.
Вимоги щодо документів ґрунтуються на чинному законодавстві та внутрішніх процедурах, які ми зобов’язані виконувати.

Ми раді повідомити, що питання вже вирішене.

Окремо хочемо висловити щиру подяку вашому чоловіку за його службу та захист України.
Його відданість і мужність є неоціненною, і ми вдячні за внесок у нашу спільну безпеку та свободу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tetianaol 3 січня 2025, 18:47
Дуже дякую Владиславу Кіму з Ocean Plaza за допомогу з відкритям рахунку і детальну консультацію по умовам і тарифам банку.
monobank
Відповідь банку
3 січня 2025, 19:13
Дуже дякуємо за відгук!
Проблема вирішена
Okaken 3 січня 2025, 5:58
Якщо коротко, користувався банком довгий час в цілому все влаштовувало. Відповіді підтримки звісно доволі довгі і не завжди компетентні але тим не менш вона жива, і це великий плюс. Зручне апі яке реально круто і просто використовувати навіть якщо ти фізична особа і хочеш просто з ним «погратися». Доволі креативний маркетинг заманюють своєю лояльністю. Доходжу саме до проблеми з якою стикнувся я. Приблизно рік, або більше року назад мені дуже терміново потрібно було оплатити закордонну послугу. Мається на увазі послугу зарубіжній компанії через звичайний інтернет еквайринг, тобто просту карткову оплату. Оскільки рахунок був на лічені дні, а сумма для мене була досить вагома було прийняте рішення попросити у хорошого знайомого цю сумму в борг з умовою що я віддам трошки більше але пізніше. І ніби все нормально, гроші прийшли послугу я оплатив місія виконана! Але через кілька годин до мене люб’язно завітав фінансовий моніторинг банку з проханням пояснити мою карткову операцію. Пояснення я дістати не зміг, тому що поняття не маю як пояснити такі речі і підтвердити певним документом. Цей самий знайомий який і позичив кошти запропонував просто закрити рахунок в банку і відповідно забрати залишок на рахунку. Так і було зроблено. Після цього 2−3 місяці діалогів, довгого очікування кілька онлайн дзвінків з операторами і мені нарешті прийшли кошти. До цього 2 рахунки в різних банках просто по якихось причинах не підходили для виплати моїх коштів. Але добре, пів біди, змирився жив своїм життям. Буквально недавно вирішив зайнятися онлайн торгівлею на власному сайті. Відповідно зареєстрував ФОП встало питання інтернет еквайрингу, в моно він на той момент тільки з’явився виглядав дуже сучасно та зручно. Ну і умови достатньо крутезні в ньому. Згадав популярну практику в європейський, та навіть азіатських фінансових установах та банках. При письмовій заяві з признанням своєї певної вини перед банком рішення про розірвання ділових відносин може бути переглянуте. Так і зробив, зібрався з силами довго думав написав багато тексту роз’яснивши кожен момент пояснивши що хочу користуватись зручним сервісом банку, чесно і достойно вести професійну діяльність / бізнес. Відділ фінансового моніторингу відповів що рішення може бути переглянуте тільки якимось вищими чинами банку і позитивно відповів на моє питання про те, чи можливо розблокування в загалі навіть в теорії. Просто сказав що я можу навіть не пробувати, і рішення про відновлення ділових відносин ніколи не буде прийнято.

Отже, сам банк достатньо крутий, сучасний, діджиталізований. Але чому не можна бути хоча б трішечки ближчими до малого бізнесу? Я розумію, що блокування в зв’язку з моїм високим ризиком по версії банку це серйозна причина і банк не хоче підставляти себе перед регулятором. Прийшов великий термін з моменту того коли ситуація сталась але нічого не помінялось. Не знаю наскільки розумно буде ще раз писати фін. Моніторингу але дійсно дуже хочеться користуватися продуктом.
monobank
Відповідь банку
3 січня 2025, 9:41
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olga0108 2 січня 2025, 20:12
Справка о том что карта закрыта.Но в ней ничего не указали какая именно карта.Или номер какой был карты.Укажите пожалуйста нормально.
monobank
Відповідь банку
3 січня 2025, 12:38
В довідці, що ми надіслали, вказано, що «… усі рахунки закриті, а Договір про надання банківських послуг розірваний.», тобто всі рахунки по яким були відкриті картки — закриті
Якщо вам необхідна додаткова довідка, ми можемо її надати
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
VasylT 2 січня 2025, 12:24
Доброго дня! Хочу висловити своє глибоке незадоволення обслуговуванням у Монобанку! Як підприємець, відкрив тут рахунок для роботи, але зіткнувся з абсолютно непрофесійною поведінкою. На рахунок прийшли кошти, і їх одразу заблокували. Я оперативно надав усі необхідні документи: договір, акт, накладні, але вже тиждень банк не дає відповіді!
Щодня новий менеджер вигадує якісь нові вимоги щодо документів. На їхню вимогу я вже надавав: повний опис своєї діяльності, досвід роботи (вимагали двічі — різні менеджери), копію трудової книжки для підтвердження досвіду з попередніх місць роботи, алгоритм встановлення ціни на послуги, графіки робіт, а також документи на будівельні інструменти. Таке враження, що всередині банку немає жодної координації чи відповідальності. Через цю тяганину я не можу нормально працювати, а репутація перед партнерами страждає.
Особливо обурює, що Монобанк публічно декларує боротьбу з бюрократією, але на практиці створює абсурдні затримки та вимагає незрозумілі документи. Це абсолютна протилежність тому, що ви обіцяєте клієнтам!
Монобанк, це просто неприпустимо! Прошу негайно вирішити моє питання!
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 січня 2025, 16:55
Розуміємо, що ця ситуація могла викликати у вас розчарування, і нам щиро прикро за завдані незручності.

Ми також не в захваті від бюрократії та перевірок, однак, відповідно до законодавства України та Постанови НБУ, ми зобов’язані отримати необхідні документи та пояснення. Усі банки повинні дотримуватись встановлених правових норм.

Ми вже передали запит колегам із проханням максимально пришвидшити вирішення вашого питання. Також ваші звернення направлені на перевірку якості комунікації, і ми обов’язково вживемо відповідних заходів.
Theneonlawyer 1 січня 2025, 20:39
1 січня 2025 року я приводжу усю документацію до ладу. Захотілося мені деяку картку закрити, витребувати договори, а іншим карткам та поставити незручні питання.
Мене приємно вразили:
1. Турбота про Клієнта (консультант Андрій (о, брги, це не просто бот, а жива людина) спитав про причини моєї образи на банк, заспокоїв мене та проявив стурбованість соїми рішеннями, був корисний своєму роботодавцю. Адже, намагався зберегти довіру та прихильність Клієнта до банку, не втративши клієнтоорієнтованість)
2. Емпатія та проіесіоналізм (чемний, діловий стиль спілкування, без зайвих питань та «води», блискавичні відповіді на запитання)
3. Працеьюбство і відданість справі (усе вище перераховане- у 1-й день 2025, коли всі святкть!)
Щиро дякую!
Від банку де працюють такі люди не хочеться йти.
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 січня 2025, 11:07
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Тетяна Русанова 1 січня 2025, 19:19
Добрий вечір
Хочу подякувати вашій працівниці Аліні (дівчина яка допомогла у вирішені попереднього питання)
Платіж повернули
Це нереально круто — взагалі не думала, що таке можливо 😆
Моно Ви круті і працівники у Вас суперові 🎄🎉
ДЯКУЮ ☺️
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 січня 2025, 19:29
Для нас найголовніше коли клієнт задоволений :) Дякуємо!
Проблема вирішена
Oleh Hrynchuk 1 січня 2025, 15:08
Можливо, це для всіх банків характерно, але я опишу свою ситуацію саме з Монобанком.
— Отже, моя історія.
Оскільки моя робота (пенсіонер, але ще працюю) сильно залежна від наявності електрики в період її відключень, то в кінці листопада я таки дозрів до придбання зарядної станції.
Переглянув відгуки, моделі… і зупинився на Fossibot F2400 від продавця EnergyHub.
Критерієм вибору була ціна та відчуття захищеності (як виявилося фальшиве) від можливого шахрайства шляхом оформлення оплати частинами від Монобанку.
Ну, гадалося, що Монобанк не підписує партнерські угоди будь з ким. Та й розбиття платежу на 4 частини видавалося мені дуже зручним.

Одним словом, списався з продавцем (інтернет-магазин, якого втім вже не існує, http://energyhub.com.ua, але якого ще можна знайти в кеші інтернета: http://web.archive.org/web/*/https://energyhub.com.ua), за пару кліків мишою попав на сайт Монобанка, оформив споживчий кредит на цей товар, оплатив перший внесок 9,125 грн. І почав чекати товар.
Був готовий до невеликих затримок з поставкою, оскільки розумів, що в стані війни терміни доставки можуть пролонговуватись.
Але пройшов тиждень. другий… мені продавець все обіцяв, що «ось-ось. вже вранці…»… і нарешті прийшла неділя 22.12.2024, коли сайт http://energyhub.com.ua просто щез.
А ще з 19.12.2024 продавець (я мав два його номери в Телеграмі) припинив відповідати. І по тел, і в телеграмі.

В понеділок 23.12.2024 вранці пишу повідомлення з описом ситуації на лінію клієнтської підтримки в Моно і відразу заяву в кіберполіцію.
В Моно працівник взяв до уваги повідомлення і попросив почекати відповіді «протягом доби».
В кіберполіції відразу також взяли заяву в роботу (зареєстрували) і навіть двічі працівники звідти зв«язувались зі мною для уточнення певних технічних деталей.
Проте тут був іще один цікавий факт.
В заяві на кіберполіцію слід було вказувати реквізити шахрая, на котрі перераховувались гроші. А у себе в квитанції про оплату я ніяких реквізитів шахрая не знайшов. І це зрозуміло. Бо я платив в Монобанк, а Монобанк САМ зі своєї сторони перерахував УСЮ суму шахраю, плануючи потім знімати її з мене по частинах.
Так ось, після неодноразових прохань до працівників лінії підтримки Монобанка назвати мені реквізити шахрая для наступного їх внесення в заяву до кіберполіції, мені незмінно й твердо було відмовлено. І по сьогодні Монобанк категорично відмовляється їх надати. Це секрет.
З того моменту в мене зародилася підозра про можливість спільної шахрайської схеми. Адже навіщо інакше покривати шахрая? Чому б не надати ошуканому клієнту реквізити шахрая для передачі їх в слідчі органи?
Я не стверджую, що вище керівництво Монобанка працює разом з такими шахраями. Це просто тупо. Проте у моєму житті траплялися випадки, коли середній, чи навіть нижчий рівень менеджменту різних фінансових структур був учасником таких схем без відома свого керівництва. «Це Україна, дєтка…» /(C)/

Отже, після оприлюднення факту шахрайства 23.12.2024 я чекаю обіцяну добу. Але ніхто з Монобанка зі мною не зв»язався. Чекаю ще добу. Знову «новин нема».
І далі цілий тиждень запитую — відповідь та сама «вашою справою займаються». І все.
В якийсь із днів я ще перепитав «то коли буде результат? Ви ж не збираєтеся з мене увесь кредит знімати за непоставлений товар?» На що працівник лінії підтримки суворо промовчав. І мені все стало кришталево ясно. Звісно що збираються!!! Тому я перегнав залишок коштів з основного рахунку на «монобанку» і продовжував чекати та на щось сподіватися.

І тут наступає 27.12.2024. І випадає мені вже очікуваний джек-пот — Монобанк знімає ДРУГИЙ платіж за споживчим кредитом ЗА НЕІСНУЮЧИЙ ТОВАР. Ще 9,125 грн.
Але оскільки на моєму рахунку було НУЛЬ, то після цього висвітлюється -9,125 грн. (мінус). Тобто, вже 18,250 грн з мене знято за НЕПОСТАВЛЕНИЙ товар.
А на другий день (28.12.2024) приходить радісне повідомлення: «якщо не оплатите свій внесок по кредиту до 30.12.2024 — вам нараховуватиметься пеня!»

Всі мої звернення на лінію підтримки приводили лише до однієї відповіді: «вашим питанням займаються. Нам сумно що у вас так склалося… ми на вашому боці»
Цинізм просто зашкалює — їм настільки сумно, що вони аж бігом стягують залишки коштів (аби своє скоріше «відбити»!) і погрожують нарахуванням пені. Так і хочеться сказати «ї.у і плачу» /(C)/
Згадався старий анекдот про те, що ні лікар-дантист, ні сантехнік, ні автомайстер не зацікавлені щоби у вас все було добре. І лише квартирний злодій та банк щиро бажають вам успіху та процвітання.

Підсумовуючи, ось мої претензії:
1. Монобанк в порушення законодавства ЗНІМАЄ ГРОШІ ЗА НЕПОСТАВЛЕНИЙ ТОВАР, та/чи НЕНАДАНУ ПОСЛУГУ. Тобто, перекладає свої втрати на своїх клієнтів, ще й шантажуючи їх пенею, облудно й цинічно запевняючи, що це все ради добра самого ж клієнта.
Я би НІКОЛИ не зв«язувався з цим продавцем-шахраєм, якби не була можливість оплати товару частинами від Монобанку.
2. Працівники лінії клієнтської підтримки ніколи не скажуть вам всієї правди, і навіть елементарно, хоча й ввічливо, брехатимуть, якщо цього потребують поточні інтереси банку. Така в них інструкція.

Резюме:
— не сподівайтесь, що при придбанні якогось товару чи послуг шляхом оформлення споживчого кредиту в банку останній якимось чином убезпечить вас від продавців-шахраїв. Банки не перевіряють своїх торгових партнерів (зокрема інтернет-магазини) і не несуть ЖОДНОЇ відповідальності перед своїми клієнтами за їхні дії. Рядовим клієнтам варто пам»ятати про такий факт. Не повторюйте моїх помилок;
— банку абсолютно байдуже «кинуть» вас з товаром, чи ні. Банк по-любому вас обстриже, незважаючи на відсутність того, за що ви заплатили, ще й запевняючи, що це для вашого ж блага. Що ж поробиш… Такі в нас банки і така держава. В якій реалізована не сила права, а право сили.
— це так я вперше в житті спробував скористатися кредитом))). І відразу «в яблучко». Ну що ж… тепер і дітям, і десятому закажу (колеги по роботі вже прийняли до уваги).

P. S. По даному факту відкрита кримінальна справа 12024186150000258

P. P. S. Я подав скаргу ще й в НБУ.
P.P.P.S. Зараз готую інформацію для медійних видань України та моїх друзів-волонтерів в Чехії, Польщі, Литві та Латвії з описом свого випадку. Нехай усвідомлюють увесь сюр нашої дійсності. Якщо банки не розуміють, що не можна так себе поводити з клієнтами, то принаймі слід зробити так, щоби репутаційні втрати та розголос в ЄС примушували їх задумуватися над своїми діями. Хоча знову ж таки, мабуть, це їм глибоко до лампочки… «бо всі так роблять». Це як тарифна політика мобільних операторів… Всі плюються, а альтернативи нема.
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 січня 2025, 16:06
Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією при оформленні покупки частинами в monobank. Ми розуміємо, як це може засмучувати, і хочемо вас запевнити, що робимо все можливе, щоб розібратися та допомогти.

Наші колеги вже склали запит і працюють над тим, щоб вирішити це питання з магазином. Усі наші зусилля зараз спрямовані на те, щоб якнайшвидше забезпечити повернення коштів.
Просимо у вас ще трохи часу — запит передано на максимально високий рівень, і наші фахівці негайно зв’яжуться з вами, щойно отримаємо нову інформацію.

Також ми передали ваші звернення до служби підтримки для перевірки якості комунікацій і вживемо необхідних заходів
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 лютого 2025, 18:40
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/02/21/145717725/.
Проблема вирішена
DeepCr 31 грудня 2024, 6:34
Розірвали зі мною договор і написали про те щоб я написала реквізити іншого банку, я написала, пройшло 10 днів вони пишуть то гроші відправлені, то вони не відправились, то вони назад надійшли, вобщем всі пишуть кожного разу різне ,і пишуть ждіть з вами зв’яжеться представник але так ніхто ніде, вобщем вкрали і не хочуть повертати, буду писати скаргу в НБУ і буду писати заяву в поліцію і цю інформацію із скрінами і так далі буду розповсюджувати і в інтернеті, якщо ні то буду і звертатись до суду.
МОНОБАНК ВЕРНІТЬ МОЇ ГРОШІ!!!
monobank
Відповідь банку
31 грудня 2024, 11:29
Приносимо вибачення за незручності
Дійсно, бачимо, що вчора кошти були повернуті банком-отримувачем
Найближчим часом колеги з вами зв'яжуться, для уточнення нових реквізитів
Також, обов'язково перевіримо діалоги з колегами та вживемо заходів
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Juliet32 30 грудня 2024, 22:39
Скинула деньги, а товар не отправил. Переписку удалил.
monobank
Відповідь банку
31 грудня 2024, 10:37
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
KostenkoOlga 29 грудня 2024, 19:19
Доброго дня! Я підприємець відкрили рахунок в Моно банку, через півроку рахунок заблокували і розірвали договір в односторонньому порядку! На всі мої пропозиції щоб я надала інформацію для продовження співпраці, мені відповіли. Переведи кошти в, А банк там заблокував за декілька хвилин.
monobank
Відповідь банку
30 грудня 2024, 10:44
Добрий день
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ViktoriaS79 28 грудня 2024, 19:29
Хочу залишити подяку менеджеру Уляні, яка працює в Т Ц Караван м.Дніпро. Дівчина на своєму місці! Оперативно вирішує мої питання та чітко, зрозуміло надає відповіді на запитання.Дякую!
monobank
Відповідь банку
monobankua 29 грудня 2024, 12:33
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
OleksandraD 28 грудня 2024, 17:47
Телефонувала на днях на гарячу лінію, бо на сайті книгарні не могла дооплатити покупку. Не приходило сповіщення про перехід до підтвердження дії в самому банкінгу. Добродій на ім‘я Антон радо допоміг, уважно вислухавши мою проблему із усією передісторією) Ввічливий і компетентний працівник у своїй справі. У підсумку проблему вирішили успішно) дуже дякую, пане, ви — the best!)
monobank
Відповідь банку
monobankua 29 грудня 2024, 12:19
Дуже дякуємо, що оцінили нашу роботу. Ваша підтримка надихає нас ставати кращими!
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити дані
nikolaev100 28 грудня 2024, 15:24
09.12.24, 18:25. Снимал деньги с банкомата DN00, с карточки МОНОБАНКА, банкомат деняг не выдал, а монобанк их списал. Позвонил в тех.поддержку МОНОБАНКА, тех поддержка сделать нечего не может, кормит завтраками, наследующий день, МОНОБАНК сказал что деньги придут 20 числа, после 20 числа МОНОБАНК сказал ждать 60 дней, что это происходит я не понимаю. Получается за безопасность деняг можно и не говорить в МОНОБАНКЕ.

Ждать я не хочу, деньги мои нужны мне — сейчас, потому что банкомат деньги за три минуты списал, а что бы вернуть не выданные деньги нужно ждать 60 дней, это бред.

Тех.Поддержка МОНОБАНКА, сделать нечего не может, а только говорит за 60 дней, интересно.

В своих деньках я нуждаюсь.

Знакомые сказали что бы я и все остальные пользовались ПРИВАТБАНКОМ, так как у них эти вопросы если вы, снимаете деньги с карточкиПРИВАТБАНКА в банкомате ПРИВАТБАНКА и если банкомат не выдает деньги, то они возвращают деньги в течении 3 минут или суток, но не больше.

В Тех.Поддержке ПриватБанка и соответственно в отделении сказали, что проблема с возвратом средств непосредственно в МОНОБАНКЕ, в свою очередь ПРИВАТБАНК принес извинения и сказал, что он не может вернуть деньги, так как деньги списались в МОНОБАНКЕ.

В МОНОБАНКЕ за все время банкоматов и своих отделений в городах Украины нет. Соответственно вам нужно решать данную проблему как дурачок — извините за выражение в ТЕЛЕФОНЕ.

Деньги я свои не вижу на сегодняшний день 28.12.2024. МоноБАНК — молчит, и нечего кроме 60 дней сказать не может. Зато он может прислать предложение на взятие кредитного лемита.

Проблема такая не только у меня, у многих клиентов МОНОБАНКА по всей Украине такая проблема, и МОНОБАНК не пытается ее решить быстро для удобства своих клиентов.

Деньги мои нужны мне сейчас.

-repMONO

НЕРЕКОМЕНДУЮ
monobank
Відповідь банку
monobankua 28 грудня 2024, 16:02
Розуміємо, що ситуація неприємна
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Коли ви робите операцію, то сума спочатку резервується на вашій карті.
Далі банк еквайр надсилає запит на списання і відбувається взаєморозрахунок.
Якщо банк еквайр не надсилає запит на списання (або надсилає запит на скасування операції) відбувається повернення коштів в термін до 11 днів.
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів.
Саме тому ми очікуємо цей термін до подання диспуту.
Оскільки в банк надійшов запит на остаточне списання, ми запустили процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та очікуємо відповідь на нього. Дійсно, максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти

!!!

Sologhjkl47930 28 грудня 2024, 15:20
Мою карту було заблоковано без жодних пояснень та причин, мені надіслав з-за кордону кошти брат, коли я попросила перерахувати ці кошти тому що вони мені терміново потрібні, моє прохання проігнорували, самий жахливий банк, утримують мої кошти які мені на даний момент потрібні як ніколи!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 28 грудня 2024, 16:07
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝