×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.9 | 41.3206 |
EUR | 44.88 | 45.4401 |
Всі курси банку |
Супер
Коментарі (1)
В цілому,банк крутий!
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Написати коментар
Отзыв о работе сотрудника из колл-центра
Дійсно, при утриманні дзвінку у колег в навушниках повна тиша, що допомагає в найкоротші терміни допомогти з питанням
Гарного вам дня! :)
Написати коментар
Служба Підтримки monobank
СІДНЕНКО МИХАЙЛУ, за дуже охайне да грамотне мовлення! Співробітник заслуговую вищу оцінку, це рівень! Дякую Вам за допомогу! Все буде Україна!)
Написати коментар
Без сумніву найкращий банк в Україні
Коментарі (2)
Приємно, але лячно
Мене дивує тільки одне.
Техпідтримка Моно справді відповідає на все. Навіть на питання про те, чи треба брати зонт. Але НІХТО І НІКОЛИ вам не розповість що саме не треба робити щоб не відмовили в обслуговуванні.
Я дивився ютуб та наткнувся на 4 відео де люди скаржились на те, що банк безпричинно відмовив в обслуговуванні. Потім я відкрив «Гугл» та пошукав «Монобанк відмова в обслуговуванні» та «Монобанк відгуки». І натрапив сюди. Тут теж люди скаржаться на те, що відмови без причин.
Банк відповідає «копіювати + вставити». Жодного пояснення.
Тепер мені лячно тримати у вас гроші.
Що за «різні джерела»? Що в них входить?
Так я розумію що мені вони не зобовʼязані відповідати, але чому ні? Що вони можуть таке там робити, що приховується гірше ніж таємниці уряду США?
Звертаюся до банку, якщо ви не можете пояснити причину, то поясніть будь ласка хочаб чому ви ці причини приховуєте.
На основі цього аналізу банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею
Банк не зацікавлений у відмові в обслуговуванні клієнтам, оскільки частково отримує прибуток від розрахунків клієнтів
Коментарі (16)
Найкрутіший банк в світі
Ми дуже стараємося!
Коментарі (1)
Monobank
До цього моменту я був задоволений банком, про що зараз я неможу сказати через відмову в обслуговуванні.
Надіюсь банк розгляне нашу умову і надасть мені можливості користуватися послугами банку
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Також банк залишає за собою право відмовити в обслуговуванні клієнту, у тому числі не називаючи причини ухваленого рішення.
Якщо у майбутньому банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Коментарі (5)
Заблокували карту, навіть не вияснили до кінця надходження
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (37)
Монобанк Найкращий!
Коментарі (2)
Оперативне вирішення проблеми
Коментарі (1)
Найкращий банк в світі !!! Банк-друг !!! Вирішили проблему без лишніх питань. Відчуваю себе в надійних руках
Вирішили проблему без лишніх питань. Відчуваю себе в надійних руках
Коментарі (3)
постійні проблеми з селфі
Як легко зробити фото:
1. Стати напроти джерела світла.
2. Навести на себе камеру так, щоб обличчя повністю помістилось в рамку на екрані.
3. застосунок попросить вас моргнути, це не складно 🙂
Всього 3 прості кроки і в переважній більшості випадків ви зможете успішно зробити селфі.
Якщо всі пункти виконані, але фото зробити не виходить – спробуйте, будь ласка, зафіксувати обличчя та телефон на кілька секунд нерухомо. Так як селфі вимагає великих обчислень, важливо тримати пристрій та обличчя статично. Це потрібно щоб телефон зміг вирахувати інформацію.
Якщо все одно не виходить 😥 спробуйте продовжити реєстрацію на іншому пристрої. Деякі смартфони технічно не підтримують селфі з біометричним розпізнаванням. Можна також отримати картку на точці видачі
Написати коментар
Підтримка підтримки
допомогли з’ясувати причину нетривіального кейса зняття коштів
та щиро відгукнулися на пропозиції щодо покращень сервісів
зокрема Антонові Бурову та Ірині #9206
В моно зручно та оперативно все чім я користуюсь, дякую!
Написати коментар
Подтверждение использованией карты владельцем
Пришлось разбираться самому, спросил поддержку.
Сказали ждать 48 часов. Почему имея видео, паспорт, карту и связь нельзя подтвердить что я это я — ответить не могут. Причем, ни телефон, ни гео не менял.
Дальше.
Подняли кредитный лимит, я потретил деньги. Хорошо. На карте минус. Пришло сообщение. Докажите откуда взяли деньги.
Получается, надо доказать происхождение кредитного лимита.
Ми, як банк, маємо періодично ідентифіковувати клієнтів
Також, уточнення інформації стосувалось зарахувань, які надходять на ваші рахунки
На поточний момент, по вашим рахункам відсутні обмеження, картки активні
Коментарі (1)
Банк- шахрай
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. По правилам платіжної системи, ми можемо подати запит лише після надходження запиту на остаточне списання коштів, який надходить протягом 11 днів, після проведення операції. Додатково, якщо запит за 11 днів не надійшов, то кошти автоматично повертаються на ваш рахунок і в цьому випадку нема потреби проводити оскарження. Саме тому вам надали інформацію про те, що до 02.11 кошти можуть зарахуватися на ваш рахунок
Ми вже подали диспут до платіжної системи та очікуємо відповіді від них. Максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо його раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком
Додатково колеги вам написали на електронну пошту стосовно оскарження операції
Коментарі (9)
Проблеми з банком
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (5)
Банк, который не желает разбираться в проблемах клиентов
За последний месяц потеряли 2 перевода по реквизитам, которые я делал из приложения. Один на 2800, второй на 1850 гривен. До получателей деньги так и не дошли. В поддержке и на горячей линии отфутболивают стандартными фразами — от нас платеж ушел, дают номера UETR и даты когда платеж был выполнен. Один из получателей ходил в свой банк, там сказали, что деньги видят, но не могут из зачислить так как отправитель (Я) не прошел авторизацию в своем банке. На горячей линии монобанка говорят, что никакой авторизации или идентификации проходить не надо, и у меня все ок. Где же тогда деньги и кто ими пользуется? Проблема еще и в том, что у банка нет отделений чтобы прийти и настойчиво попросить разобраться в том что произошло. По всей видимости придется обращаться в суд и через него добиваться своих денег.
З нашого боку платежі успішні та були перераховані в банк, який обслуговує рахунок отримувача. Ми надали дані, за допомогою яких банк-отримувач переказу може знайти ці перекази та зарахувати їх, чому це не відбувається, у нас інформація відсутня
Ми не отримували жодного запиту з банку-отримувача стосовно цих переказів. Ви ідентифіковані в нашому банку і ніяких додаткових ідентифікацій не потрібно проходити, для здійснення переказу
Коментарі (3)
Разрыв договора
Оборот по карте не превышал 250−300т, и то это не единоразово, а так по 2−10т могли заходить уходить.
До этого я считал моно банк самым лояльным к клиентам, но хочу заметить что банк хотя бы разбирается что такое криптовалюта и вериф аккаунт имя что уже +
И поддержка тоже быстро решает все проблемы.
Жалоб на мой счёт и поступавшие на него платежи так же не было, банк просто *так захотел*
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (35)
Найкращий банк
Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
Коментарі (1)