Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
David1337 15 березня 2025, 17:25
Не рекомендую використання рахунку/ картки для фіз.осіб в монобанку, так як в один прекрасний момент під час, або після, здійснення стандартних банківських операцій (поповнення, переказу, розрахунку) Ви можете отримати повідомлення «Доброго дня!

На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні.

З повагою, команда monobank", а Ваш рахунок і вхід в додаток можуть без пояснень заблокувати! При спілкуванні з підтримкою, обґрунтованої причини таких дій не отримав, на пропозицію підтвердити! свої доходи/ обороти з основного місця роботи, сказали що не потрібно і це не вплине на рішення… В результаті заблокований рахунок без можливості відновлення…

Не одним моно…але все ж таки відчуття не приємні, коли ти користуєшся послугами згідно тарифів банку, а тобі дякують.
monobank
Відповідь банку
monobankua 15 березня 2025, 17:46
Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією, і ми розуміємо ваші переживання. Рішення щодо обслуговування ухвалюються на основі всебічного аналізу різних факторів.
На жаль, ми не можемо розголошувати деталі такого рішення, але вже написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити необхідні дані.
Oleksandr Shmelev 14 березня 2025, 10:25
Дякую банку, за приділену увагу до моєї ситуації!

Запланував велику покупку, при чому був використаний майже весь доступний ліміт «покупки частинами».
Звернувся в суппорт з надійним планом (як швейцарський годинник) — достроково погасити всі наявні «покупки частинами», щоб зробити покупку на повну «катушку», але мені трохи не вистачало ліміту (1,5% від наявного), при чому ліміт по кред. картці також був майже весь використаний.
Попросив оцінити чи є можливість перерозподілу ліміту (раніше така функція була в додатку), я б поповнив картку на необхідну суму і тоді подав би запит на перерозподіл.
Не дивлячись на використані ліміти, неочікуючи дострокового погашення, банк через хвилину додав ліміт на «покупку частинами». Спочатку — «стільці» :)

В моєму плані (швейцарському годиннику) — виявилась одна проблема: завчасно погашати можна лише тільки ті кредити, по яким втрачено право повернення товару, тобто минуло 14 днів з моменту покупки. Але і тут — суппорт допоміг, самостійно зв’язалися з продавцем, підтвердили йому що з моїх слів товар вже використав (це був душовий піддон, який вже встановлено), після чого можливість дострокового погашення.

Все що було заплановано — успішно вдалося, ще раз дякую Моно за увагу та підтримку!
monobank
Відповідь банку
14 березня 2025, 11:09
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mushtenkomaria 13 березня 2025, 18:48
Благодарность сотруднику Монобанка Алексею за помощь в решении моего вопроса. Очень понравилось отоношение мне как пенсионерке. Спасибо за такой персонал вашему банку
monobank
Відповідь банку
13 березня 2025, 19:40
Дуже дякуємо за відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Klarikkk 13 березня 2025, 16:29
Користуюсь Monobank уже давно — зручний додаток, швидке оформлення карти, є кешбек. Підтримка відповідає оперативно, часто з гумором. Іноді бувають затримки з переказами, але загалом враження позитивні. Рекомендую!
monobank
Відповідь банку
13 березня 2025, 17:24
Щиро дякуємо за теплі слова! Це надихає нас працювати ще краще!
Вдячен вашому співробітнику Олені з Оазису в Києві за допомогу, привітна дівчина, яка розуміється на своїй справі! Допомогла додати картку до гаманця епл пей на інший пристрій, а для цього зробили налаштування фейс айди і відкрили картку в євро. Сам би не впорався, вдячен за допомогу!
monobank
Відповідь банку
13 березня 2025, 15:14
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mikhailyatsik 13 березня 2025, 13:32
Дуже вдячний Владу з океан плази за допомогу. Декілька разів звертався і кожного разу мене виручав. Грамотний спеціаліст і вічливо спілкується зі мною. Успіхів йому і службового зростання
monobank
Відповідь банку
13 березня 2025, 13:50
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
CRUGER 12 березня 2025, 20:59
Дуже радий тому, що звернувся в IRON підтримку. Допомогли тим, що заблокували рахунок контрагенту і це змусило його зв’язатись зі мною і повернути помилково переказані 12000 грн йому на рахунок. Я так розумію, він їх хотів залишити собі.
Не сподобалось тільки те, що порадили звертатись в поліцію і суди (так, так, це якраз сума для таких органів) і сказали, що вжиють заходів відповідно до внутрішніх правил банку, які не захотіли розкривати.
А чому відразу не сказати, що ніяка поліція вам не допоможе і ми заблокували рахунок контрагенту, значить скоро ви повернете свої гроші. Так звучить набагато краще. Згодні?
monobank
Відповідь банку
13 березня 2025, 10:39
Дуже дякуємо за відгук!
Розуміємо, що вам хотілося б більше деталей, стосовно наших дій, однак ми не можемо розкривати банківську таємницю і саме тому не повідомляємо про подальші дії, при отриманні сигналів про шахрайство.
Раді, що змогли допомогти!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mariapro 12 березня 2025, 14:14
Хочу подякувати Олексію за приємну консультацію і гарний настрій❤️
Зручний застосунок, кращі тарифи, всі інші картки я закрила. Монобанк — ван лав.
monobank
Відповідь банку
12 березня 2025, 15:20
Ваші слова мотивують нас! Дякуємо за відгук! :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Андрій Дубров 11 березня 2025, 18:10
Я був клієнтом Монобанку багато років. Під час війни почав займатися волонтерством. Збирав донати на ЗСУ через монобанку. Підтвердив відділу фінансового моніторингу Монобанку свої доходи. Сказав, що гроші, які надходять на монобанку, це донати. Надав банку усе. Запити військових частин акти передачі допомоги і т.д. Все пояснив. Банк сказав добре ви пройшли перевірку і надав мені статус волонтера. Далі я здійснював типові операції через монобанку. Вони були типові. Ніяких непідтверджених або підозрілих операцій не було. Через тиждень Монобанк присилає мені повідомлення що вони розривають зі мною ділові відносини та закривають мої рахунки. Вам встановлено «неприйнятно високий ризик клієнта». Ви адекватні? Ви ж самі дозволили мені займатися волонтерством через Монобанк. Надали статус волонтера. Все перевірили. Це треш. Хлопці на фронті так і не отримали дрони через дії монобанку тому що гроші були заблоковані. А я так і не отримав від банку відповіді чому мені відмовили в обслуговуванні. Ми не можемо вам пояснити чому припинили ділові відносини. Це банківська таємниця. Шановний Монобанк я склав позовну заяву до суду и офіційно запрошую вас в суд. Там будете судді пояснювати чому ви волонтеру відмовили в обслуговуванні. До зустрічі в суді
monobank
Відповідь банку
monobankua 11 березня 2025, 19:09
Банк завжди приймає зважене рішення щодо обслуговування клієнтів, ретельно аналізуючи кожну деталь. Ми уважно вивчаємо пояснення операцій, перевіряємо надану інформацію щодо цільового використання коштів зі зборів і враховуємо дані з різних джерел, тощо.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
На жаль, на даний момент рішення залишається незмінним.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Александр Иванов 11 березня 2025, 15:46
Кратко о истории. Заключил договор «Оплата частями». Услуга предоставлена не была. Потребовал отмены договора. Банк проигнорировал все факты и стал на стороны недобросовестных продавцов услуги. По факту — на сторону мошенников, которые пользуясь лазейками в законе, продают свои «курсы».
Состава уголовного преступления в их действиях нет, а прочие нарушения типа «нет счета, чека, договора и самой услуги» — то чтобы проверить сейчас ФОП нужна санкция Мин Экономики. Так ответила Держпродспоживслужба. Потому что военное положение и так далее. НБУ тоже мне ответил в стиле «Пусть суд решит».
У меня юридически — отношения только с Монобанк. Вот на него в суд теперь и подаю.
Статья 1079 ГКУ обязывает банки обеспечивать сохранность средств на счетах клиентов.
Статья 3 ГКУ требует от банков предпринимать «все необходимые и разумные меры» для защиты интересов контрагента.
Что «светит» банку? Ну вот например «Невыполнение обязанностей по ст. 57 Закона № 2121-III»
Пункт 5 ст. 57 обязывает банки «немедленно приостанавливать операции при получении информации об их противоправном характере». Бездействие в течение 72 часов с момента уведомления квалифицируется как административное правонарушение по ст. 166−7 КУоАП с возможным штрафом до 8% от регулятивного капитала.
Или вот «Восстанавливать баланс при подтверждении мошенничества»
Уведомлять НБУ о каждом случае в течение 24 часов.
Несоблюдение этих правил влечет штрафы по ст. 41−1 Закона «О финансовых услугах» в размере 300−800 НМДГ (5,100−13,600 грн) за каждый эпизод.
В общем, будет интересно в суде. Те более, что —
Згідно зі ст. 22 Закону України «Про захист прав споживачів» під час звернення до суду споживач звільнений від сплати судового збору — як під час подання позовної заяви, так і на наступних стадіях судового процесу. Позивач готовий до передачі позову до суду. При цьому Позивач вживає всіх дій для досудового врегулювання спору.
monobank
Відповідь банку
monobankua 11 березня 2025, 16:53
Ми розуміємо, що ситуація з «Покупкою частинами» викликала у вас труднощі, і щиро шкодуємо, що вам довелося з цим зіткнутися.
У разі виникнення спірних питань ми завжди готові допомогти, але рішення щодо повернення коштів ухвалює саме продавець, оскільки послуга була оформлена безпосередньо у нього.
Зі свого боку ми зробили все можливе для врегулювання ситуації
Ми отримали відповідь від нашого партнера, згідно з якою вам було надано всі необхідні матеріали продукту, консультації, а також доступ до платформи з навчальними матеріалами, відеоінструкціями та уроками. З нашого боку повернення «Покупки частинами» непередбачено, оскільки при оформленні банк у повному розмірі перераховує всю суму партнеру, і скасувати операцію може лише продавець.
Також колеги за вашим зверненням склали запит для надання офіційної відповіді в обумовлені терміни.
Щоб знайти найкраще рішення, рекомендуємо звернутися безпосередньо до партнера, який може розглянути вашу ситуацію детально.
Сподіваємося, що питання буде вирішене найкращим чином.
Проблема вирішена
Linkolnkatya 11 березня 2025, 13:51
Затримали у себе переказ, і ні я, ні отримувач цих коштів не баче. Кожен оператор надає різну інформацію і взагалі не пропонує ніяких рішень цієї ситуації. Тільки шаблонні відповіді: очікуйте. При цьому банк отримувача ці кошти також не бачить. І людина думає, що я її обманула.
monobank
Відповідь банку
monobankua 11 березня 2025, 14:59
Розуміємо ваше занепокоєння і перепрошуємо за ситуацію. Ми уточнили деталі платежу — наразі платіж знаходиться на перевірці, тому кошти ще не зараховані отримувачу. Ми передали запит по можливості прискорити процес. Очікуємо опрацювання найближчим часом. Якщо знадобляться додаткові дані, ми зв’яжемося з вами одразу.
За вашим запитом вже оформлено звернення для надання офіційної відповіді у визначені терміни. Також ми передали запит на перевірку якості комунікації, щоб уникнути таких випадків у майбутньому.
Вася Ветров 9 березня 2025, 21:07
Я конечно в шоке. Банк имеет своих клиентов при снятии денег. Снимаю деньги в банкомате, пишут КОМИССИЯ НОЛь! захожу в приложение, снята комиссия. Это как так. А не зашёл бы в приложение, так и не узнал бы. Пожелание всем, бегите от этого банка. У друг банков хоть офис есть, там хоть как-то проблемы решают. А тут просто отписались и всё. Никому не советую. А эти отмазки, что там написано в договоре, так это для детей! На экране банкомата было написано КОМИССИЯ 0!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 березня 2025, 13:40
Розуміємо ваше обурення і шкода, що ситуація викликала негативні емоції. Банкомат показує комісію лише зі свого боку і не знає тарифів вашої картки, тому може писати «Комісія 0».
Монобанк списує комісію згідно з тарифами картки. По чорній картці монобанк за кредитні – 4%, власні – 0,9%, а цільові виплати (зарплата, соціальні виплати тощо) можна знімати без комісії до 50 000 грн на місяць.
Ми індивідуально розглянули вашу ситуацію і в нас є хороша новина – перевірте сповіщення у застосунку.
Проблема вирішена
skykill 8 березня 2025, 22:13
Мені закрили рахунок в моно банку але я так і не зрозумів чому і тому хотів би поговорити з кимось на цю тему і якщо можна то вирішити це питання
monobank
Відповідь банку
9 березня 2025, 9:38
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
gorpinenko 8 березня 2025, 14:58
Хочу отблагодарить сотрудника Владислав с океанплазы за прекрасную консультацию в открытие карты. Также хочу отметить удобное приложение монобанка
monobank
Відповідь банку
8 березня 2025, 16:52
Дякуємо за відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DDDarkSSSide 7 березня 2025, 17:15
Дякую велике Вікторії (10811) за вирішення нелегкого питання!
Але все ж таки допомогли! Дуже дуже вдячна!
monobank
Відповідь банку
monobankua 7 березня 2025, 18:35
Ваша подяка – це пальне для нашої мотивації! Дякуємо! :)
Bohdanochka 7 березня 2025, 14:25
Надзвичайно подобається велика кількість можливостей в застосунку моно, можна відкладати гроші в банку, швидко відкрити валютні карти без необхідності ходити у відділення, немає проблем з перерахування грошей з інших банків. Просто знахідка)) Особливо допомагає служба підтримки якщо виникають якісь питання, люди справді працюють швидко і якісно, велике дякую😊
monobank
Відповідь банку
monobankua 7 березня 2025, 16:13
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо! :)
Проблема вирішена
Станіслав Дудник 6 березня 2025, 2:56
Я дуже розчарований сервісом Монобанку, особливо їх підходом до фінансового моніторингу. Більше ніж 1,5 року тому мені закрили рахунок через абсолютно безглузду ситуацію.
Я позичив гроші в друга, написав розписку в ворді, так як він був за кордоном і підписав її через «Дія.Підпис» — офіційний та юридично визнаний спосіб підпису в Україні. Коли банк запросив підтвердження походження коштів, я без проблем надав цей документ у чат підтримки. Але, як виявилося, підтримка монобанку просто не змогла його відкрити! Замість того, щоб вирішити технічну проблему, вони просто розірвали договір.
Жодних нормальних пояснень, жодних спроб розібратися в ситуації — тільки формальні відповіді та повна байдужість до клієнта. В результаті я втратив доступ до свого основного на той момент, улюбленого банку.
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 березня 2025, 12:40
Розуміємо ваше розчарування в цій ситуації.
Банк діє в межах чинного законодавства та може запитувати підтвердження джерела походження коштів.
Банк ухвалює зважене рішення про закриття рахунку, на підставі аналізу багатьох факторів, даних, транзакцій, наданих документів та ін.
На поточний момент рішення банку не змінилось
Якщо ситуація зміниться – ми вам обов'язково повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
iRaze 5 березня 2025, 17:22
5 березня 2025 року звернувся до служби підтримки monobank із нетривіальним питанням щодо тонкощів використання Monobank API. Співробітник Іван виявився надзвичайно ввічливим та терплячим: він детально пояснив усі нюанси та відповів на всі мої запитання.

Я користуюсь monobank уже 6 років і завжди залишаюся задоволений високим рівнем сервісу та зручністю цього банку. Ця ситуація лише підтвердила, що monobank дійсно піклується про своїх клієнтів. Щиро дякую!
monobank
Відповідь банку
5 березня 2025, 17:55
Щиро дякуємо за теплі слова! Це надихає нас працювати ще краще!
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 березня 2025, 9:21
Відгук не зарахований (на 11.03.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Отримувала сьогодні картку в Оушен Плазі на Либідській. Була приємно вражена привітністю консультанта Владислава і готовністю допомогти.
Оформлення картки пройшло швидко і без зайвих зусиль, Владислав відповів на усі питання, які виникали по ходу справи.
Тепер я щаслива власниця чорної картки від Моно. Додаток швидкий та інтуїтивно зрозумілий. Це дуже зручно.
Рада, що в Україні з’явився мобільний банкінг такого рівня.
monobank
Відповідь банку
5 березня 2025, 14:47
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день!
nick32 4 березня 2025, 8:26
Закінчився депозит і зняти його можу тільки через чотири дні в касі банку партнера. Або в монобанку такі партнери, або банк свідомо затримує мої кошти на своїх рахунках.
monobank
Відповідь банку
4 березня 2025, 9:35
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝