×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41 | 41.4903 |
EUR | 44.95 | 45.4504 |
Всі курси банку |
Негайно поверніть мені мої кошти!!!
Банкомат перезагрузився та кошти не видав, але з карти списав. Підтримка Привату відповідальність за це нести не хоче та на мої прохання повернути мені кошти відповідає одне й те саме -«звертайтесь до вашого банку».
Монобанк мені сказав чекати кошти до 22.02, якщо не вернуться то мій банк буде подавати заяву на повернення яка буде розглядатися 60 днів. При всьому цьому монобанк пише «ми не можемо дати гарантії»
Що це означає? Що наш же державний банк намахав мене на 20000 і я ще не маю 100% гарантій, що вони мені повернуться?
Чому я маю чекати 60 днів на свої гроші ???
Чому у нашій державі досі працює цей банк??? Мало звернень від людей яких він обікрав???
Негайно поверніть мені мої кошти!!!
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін до подання диспуту
Оскільки в банк надійшов запит на остаточне списання, ми запустили процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та очікуємо відповідь на нього. Дійсно, максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком
Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і бачимо, що вони вже з вами зв'язалися стосовно цього питання
Коментарі (28)
Монобанк не повертає гроші
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти
Написати коментар
Монобанк заблокировал карту и денежные средства
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та прискорити перевірку
Коментарі (18)
Не можливо розірвати контакт
Вам надійшло повідомлення у застосунок із проханням надати документи, що підтверджують походження коштів. Будь ласка, надайте документи.
Приклади:
-довідка про доходи за місцем роботи або за місцем отримання соціальних виплат. Цю довідку ви можете отримати не виходячи з дому на Порталі Електронних Послуг ПФУ (Вхід за GOV ID — Bank ID НБУ — monobank);
-виписки банків і договори, якщо ви отримали дохід за виконання робіт, послуг тощо;
-документ, який би показав, що ви продали будь-яке майно (рухоме, нерухоме, авторські права тощо) або договір дарування;
-документи про отримання страхової суми, дивідендів, спадщини, виграшу в лотерею;
-кредитні договори, договори позики, в яких ви є позичальником;
декларація про доходи з відміткою податкової.
Коментарі (13)
Заблокували рахунки
Однак нещодавно заблокували всі рахунки. На вимогу банку надав всі підтверджуючі документи та необхідні пояснення. Вже кілька днів кошти лишаються заблокованими, при цьому додаткових документів чи пояснень банк не вимагає. На мій запит коли буде вирішено питання, відповідають що незабаром, але жодного зрушень не маємо. Не зовсім зрозуміло таке відношення.
Сподіваюсь все ж таки дане питання вирішиться в найближчий час, не хотілось би змінювати банк.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (3)
Заблокували карту і неможуть скзати причини
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Написати коментар
Мені не повертають гроші!
Надалі прикреплюю номер банкомату: CADN9286
Номер заяки, яку я залишив у монобанку: 5415471
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін до подання диспуту
Оскільки в банк надійшов запит на остаточне списання, ми запустили процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та очікуємо відповідь на нього. Дійсно, максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком
Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і бачимо, що вони вже з вами зв'язалися стосовно цього питання
Коментарі (34)
MONOBANK — надійний партнер! Чому?
Хочу поділитися своїм досвідом по роботі з MONOBANK (надалі — Банк).
Почну з того, що з Банком я співпрацюю з моменту появи їх Додатку. (Навіть і не згадаю який це рік.)
Основні плюси:
1. Швидкість відкриття карткового рахунку.
2. Кеш-Бек — та партнерська програма з різними компаніями.
3. Кредитна лінія/програма росрочка — все зрозуміло і ясно.
4. Валютні картки в один клік
5. Перекази валюти між членами сім'ї
6. Внесення даних закордонного паспорту
7. Різноманітні Довідки та Виписки в один клік.
Перераховувати можна довго.
В даному відгуку хочу подякувати команді Банку за їх порозуміння моєї ситуації та допомогу.
А саме, надання підтверджуючих квитанцій у великій кількості на англійській мові, та різноманітних довідок, що значно скоротило мої витрати на їх переклад та зберегли мій час.
Звертаю Вашу увагу, що Банк може надавати своїм клієнтам різноманітні Довідки для різних потреб в тому числі для посольств на таких мовах як українська так і на англійській за вибраний Вами період.
Зі своєї сторони вважаю, що Банк повинен додати до своїх тарифів надання довідок на індивідуальні запити на платній основі. Адже це не тільки машинний переклад, а й час витрачений на перевірку та формування тих чи інших документів.
Як і кожен банк, для утримання своїх клієнтів потрібно завжди розвиватися та удосконалювати свої функції та можливості.
Чого бажаю команді МОНОБАНК завжди бути в тренді.
Дякую Вам за Вашу допомогу!!!
Коментарі (4)
Шахраї зняли з картки весь кредитний ліміт
Однак, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все, що робилося та відбулося.
На жаль, повідомити всі ці можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Безпека коштів це пріоритет у Банку, тому ми рекомендуємо клієнтам для уникнення таких ситуацій не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках, не переходити та не вводити дані картки за посиланнями на сумнівних ресурсах.
Також звертаємо увагу, що співробітники банку ніколи не дзвонять і не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки, не будуть запитувати ваших особистих даних або просити будь-що натиснути або підтвердити у застосунку/банкоматі/електроному листі.
Якщо у клієнта виникають сумніви, що він розмовляє зі співробітником Банку, можна самостійно звернутися до Банку за номером, вказаним на карті.
Розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства.
Коментарі (12)
Монобанк аферисти
Мені кожного дня обіцяють, що закриють рахунок і картки, але не роблять цього. Звернулась вже навіть в правоохоронні органи. Надіюсь з ними розберуться
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (4)
Монобанк мошенникі
Звернулася до Монобанк щоб повернули мені гроші, надала квитанції та номера карт куди потрапили гроші, надала заяву від поліції.По закону України, якщо клієнт не згоден з транзакціями то протягом 2 неділь банк повинен повернути гроші клієнту. Я попросила надати інформацію кому належать ті рахунки та картки ПІБ, але відповідь вони не надали ні мені ні поліції.Безпека банку нічого не зробила мені нічим не допомогти.Гроші це були кредитні тільки виписують та дзвінки, щоб заплатила проценти.Банк та безпека банку мені нічим не допомогли.В цьому банку одні шахрайства.Питання чому банк прикриває шахраїв? Це ж так просто по номеру карти у них є всі дані клієнта і паспортні дані, можуть заблокувати картки та повернути гроші мої гроші.Я постраждала, ще й с мене хочуть проценти здерти. У таких банків потрібно ліцензію забирати та судити, а гроші порядним клієнтам повертати
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (5)
Лимит
Банк приймає рішення на підставі детального аналізу всієї доступної про клієнта інформації
На жаль, поки що відсутня можливість надати кредитний ліміт
Це не остаточне рішення і в майбутньому ліміт може бути встановлено
Коментарі (12)
Вдячність оператору
Написати коментар
Власник карти 4441111155088523 скамщик
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Коментарі (8)
Не повертають кредитний ліміт протягом майже вже 2х років
Спочатку я міг самостійно подавати заявки на підвищення кредитного ліміту через додаток, але останні пів року або рік ця опція для мене недоступна і неактивна. Підтримка кожного разу надсилає одну й ту ж відповідь: «Проаналізували інформацію по заявці. Наразі ми не можемо запропонувати кредитний ліміт. Спробуйте подати заявку через 30 днів. Рекомендую використовувати картку для повсякденних витрат: покупки в магазинах, оплата комуналіх послуг, отримання зарплати або виплати ФОП. Отримана інформація підвищить шанси на встановлення ліміту надалі.»
Я використовував картку, навіть маю невеликі заощадження, проте банк продовжує ігнорувати мене як потенційного кредитного клієнта без виправданих причин. Хоча я розумію, що за умовами вони не зобов’язані пояснювати свої дії, ситуація залишається неприємною, оскільки не зрозуміло, з яких причин я обмежений.
Можливо, такий тип звернення дозволить більш детально проаналізувати мою ситуацію та отримати конкретнішу відповідь, ніж зазвичай видає підтримка.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (34)
Не отдают деньги
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (3)
Закрив рахунки? Іди до біса!
08.02.2024 пишу знову у чат. Прийшла довідка про закриття лише Білої картки, уточняю що подава і заявку на закриття всіх карток. Далі було саме кончене за всю історію користування банком, оператор заперечення опрацьовує 5 разів! 5! «Нам важливо знати чому саме ви хочете закрити карту, можливо ми можемо вирішити вашу проблему», від самого початку написав що за особистих обставин та банк тут ні до чого! Як виявилось валютна картка також була закрита але довідка не прийшла та була активна Чорна картка. Оператор фіксує прохання закрити картки. Це ж скільки разів треба їх закривати щоб вони нарешті закрились! Радить очікувати на зворотній звʼязок не уточнюючи в якій формі та який регламент опрацювання мого питання на що я наводжу питання. Пише що напишуть самі.
09.02.2024 Намагаюсь увійти у застосунок. Пропонує зазначити мобільний номер, це свідчить про те, що мій номер вже не є фінансовим та Макс т бути закриті рахунки. Перевіряю пошту, листа з довідками не знаходжу в жодній з папок. Пишу в котре у чат. Чи активні мої рахунки? — Рахунки закрито. Довідка про закриття рахунків була відправлена на пошту. Ми вам телефонували повідомити, але номера не існує. На пошті нічого, мені ніхто не телефонував, номер активний! Прошу надіслати довідку про закриття рахунків у чат на що відповідь що така можливість відсутня. Рекомендують перевірити декілька пошт. Ну звісно може я маразматик та забув яка була пошта та навіть ту на яку прийшла довідка по Білій карті. Пропонують сформувати вже запит до банку на отримання довідки! Тільки уточнював стан рахунків тобі відповідають що вони закриті та все інше через офіційний запит вже. Гуляй вася. А звідки я знаю що вони закриті?? Телефоную на гарячу лінію банку. Мені кажуть що номер у базі не той який був раніше! Та як це може бути? Це кабздець! А як же я ним користувався до цього? Прошу мені відправити (продублювати) довідки на ту ж пошту що наче відправляли думаю може все ж дойдуть на що знову ж таки потрібно тільки через офіційний запит це робити. Супер. Офіційного підтвердження щодо закриття рахунків та їх стану в мене не має. Пін тоді змінити так і не вдалось. Номер який був фінансовий не був фінансовий. Фантастика. Це страшний сон, а не банк. Нікому не раджу.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (3)
Отказали в обслуживании без причины
Мне написал менеджер, я предоставил все документы, доказательства.
И тут начались некомпетентные вопросы со стороны сотрудников монобанка, мол почему я перевожу средства со счета фоп на личную карту и потом перевожу другим физ особам, на этот вопрос я дал ответ + ЭТО ВСЕ УКАЗАНО В ДОГОВОРЕ ОФЕРТЫ — КОТРЫЙ ПО ВСЕЙ ВИДИМОСТИ НИКТО НЕ ЧИТАЛ ИБО ИМ ВСЁ РАВНО ИЛИ ЛЕНЬ.
Далее еще интереснее, МЕНЯ ПОПРОСИЛИ СКИНУТЬ ОДНУ ИЗ МОИХ ГОТОВЫХ РАБОТ, ЭТО АБСУРД- Как я могу скидывать им конфиденциальную информацию, за которую мои клиенты ЗАПЛАТИЛИ!!! Есть такое понятие как коммерческая тайна!!!
По поводу рекламы сайта, меня легко можно найти в поиске это во первых, во вторых я использую услуги рекламного агентства, мои услуги размещены на билбордах и визитках. Они попросили фотографии, что за БРЕД!!!
Наглости нет предела!
В службе поддержки работают некомпетентные сотрудники, КОТРЫМ ДО ОДНОГО МЕСТА ДОГОВОРА, они просто не умеют читать или не хотят… я не знаю, моей ярости нет предела, работаешь легально, платишь налоги, а поддержке ПРОСТО НАСР*АТЬ на тебя! Худшая история с банком в моей жизни! НЕПРОФЕССИОНАЛИЗМ МОНОБАНКА ЗАШКАЛИВАЕТ
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, детально аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Коментарі (16)
шокуючтий сервіс при зарахуванні коштів
просили одні й ті ж документи по декілька разів.
неймовірно некомпетентна підтримка і жахливий сервіс.
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Коментарі (15)
Шахрайство, або як моно відреагували 💪
Скукотіще, і тут згадав, що мене на днях кинули на 450грн.
Якось написала дівчина мені в інсту, запропонувала послугу по розкрутці сторінки, все обсудили, гроші відправив, але послугу не отримав, і вона мене заблокувала))
Ну і раз мені не спиться, вирішив написати скаргу в моно банк, де попросили показати переписку, я їм відзняв всю переписку, вони прийняли, і порадили звернутись в поліцію, та до суду, на що я сказав що це дурня, я не переймаюсь за такі гроші, але ця дівчина ваш клієнт, і хочу щоб вона більше не займалась такою дурньою, думаю я не перший і не останній, і ні хто не буде звертатись до поліції через таку суму.
Через 15хв мені подзвонив працівник моно банку, уточнити все в телефонному режимі, де я знову підкреслив, що гроші повертати не маю наміру, але скаргу хочу залишити.
Проходить година часу після дзвінка, тадааамм. зараховано повернення коштів 😳
Не очікувано, я б сказав дуже неочікуванно, моно молодці 💪
Коментарі (3)