Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
vadyafeedback 22 лютого 2024, 9:16
Доброго дня! 11.02.2024 о 19:46 знімав кошти у розмірі 20000 грн з карти Монобанка в банкоматі Приват DN00 В Ірпіні.
Банкомат перезагрузився та кошти не видав, але з карти списав. Підтримка Привату відповідальність за це нести не хоче та на мої прохання повернути мені кошти відповідає одне й те саме -«звертайтесь до вашого банку».

Монобанк мені сказав чекати кошти до 22.02, якщо не вернуться то мій банк буде подавати заяву на повернення яка буде розглядатися 60 днів. При всьому цьому монобанк пише «ми не можемо дати гарантії»

Що це означає? Що наш же державний банк намахав мене на 20000 і я ще не маю 100% гарантій, що вони мені повернуться?
Чому я маю чекати 60 днів на свої гроші ???

Чому у нашій державі досі працює цей банк??? Мало звернень від людей яких він обікрав???
Негайно поверніть мені мої кошти!!!
monobank
Відповідь банку
23 лютого 2024, 10:50
Розуміємо, що ситуація неприємна
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін до подання диспуту
Оскільки в банк надійшов запит на остаточне списання, ми запустили процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та очікуємо відповідь на нього. Дійсно, максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком

Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і бачимо, що вони вже з вами зв'язалися стосовно цього питання
NastyaVydra 21 лютого 2024, 17:35
Кошти не були видані банкоматом і співробітник банку сказав, що вони мають бути повернуті на карту протягом 14 днів. Після того, як 14 днів пройшло, кошти не повернулись і нам сказали, що повернення буде здійснено протягом 60 днів. Після того, як і 60 днів прошйло гроші на карту не повернулись! Прекставники банку чіткого роз’яснення не дають.
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 лютого 2024, 18:00
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти
Anonim77744488 21 лютого 2024, 9:41
Монобанк заблокировал мои денежные средства, прошло уже более суток, требовали документы для подтверждения источника дохода, я предоставил, теперь они меня кормят обещаниями и извиняются, меняются только операторы, а моя проблема стоит на месте, если через определённое время я не получу своих денег и открытую карту прийдётся обратиться в суд!
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 лютого 2024, 13:07
Звертаємо вашу увагу, що будь-яке зарахування може потрапити під перевірку і буде потрібно надати документи, що підтверджують походження коштів.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та прискорити перевірку
Проблема вирішена
Victoria211 21 лютого 2024, 8:58
Доброго дня.Вже 5 днів мої кошти заблокировали і просять якись документи післЯ пред’явлення документів тянуть час я сказала що хочу розірвати контракт вони не дают змогу таку.Хтось може допомогти я мені перевести свої кошти і розірвати контракт?
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 лютого 2024, 12:58
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам.
Вам надійшло повідомлення у застосунок із проханням надати документи, що підтверджують походження коштів. Будь ласка, надайте документи.
Приклади:
-довідка про доходи за місцем роботи або за місцем отримання соціальних виплат. Цю довідку ви можете отримати не виходячи з дому на Порталі Електронних Послуг ПФУ (Вхід за GOV ID — Bank ID НБУ — monobank);
-виписки банків і договори, якщо ви отримали дохід за виконання робіт, послуг тощо;
-документ, який би показав, що ви продали будь-яке майно (рухоме, нерухоме, авторські права тощо) або договір дарування;
-документи про отримання страхової суми, дивідендів, спадщини, виграшу в лотерею;
-кредитні договори, договори позики, в яких ви є позичальником;
декларація про доходи з відміткою податкової.
lawyer7 21 лютого 2024, 0:24
Завжди був прихильником цього банку, дуже зручний сервіс та умови користування. Служба підтримки завжди на звʼязку.
Однак нещодавно заблокували всі рахунки. На вимогу банку надав всі підтверджуючі документи та необхідні пояснення. Вже кілька днів кошти лишаються заблокованими, при цьому додаткових документів чи пояснень банк не вимагає. На мій запит коли буде вирішено питання, відповідають що незабаром, але жодного зрушень не маємо. Не зовсім зрозуміло таке відношення.
Сподіваюсь все ж таки дане питання вирішиться в найближчий час, не хотілось би змінювати банк.
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 лютого 2024, 13:02
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема вирішена
balushko 20 лютого 2024, 23:41
І писала і дзвонила в службу пітримки ніхто нормально мені не може відповісти заблокували карту і тепер неможу назавжди стати користовачес монобанку
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 лютого 2024, 12:44
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Проблема вирішена
MKsoun 19 лютого 2024, 12:35
07.02.2024 Я пішов у банкомат Приват банку, щоб зняти свою зарплатню. Банкомат довго не міг виконати операцію, я стояв чекав хвилин 5, що він мені нарахує. Гроші з картки списались, але банкомат видав помилку і гроші мені так і не видав. Заявку залишав у Монобанку, бо у Приваті мені сказали, щоб я звертався до свого банку. Я залишив заявку. Спочатку мені говорили, щоб я чекав відповідь протягом доби, але мені так ніхто не передзвонив, після чого я сам набрав, та мені сказали, що зараз відправлять мою заявку на пришвидчення, і десь за 2 години мені відповіли, що грощі мені повернуть до 19.02.2024 включно. Я чекав, дзвонив, чекав, але грощі мені так ніхто і не повернув. Дзвонив до монобанку, і мене дуже «обрадували», що тепер мені требо чекати на першу відповідь у срок 60 діб. 60 діб. Чесно, якщо я б знімав 100 грн, то я би і почекав, але не 17000 грн. Скажіть мені будьласка, чому я повинен чекати більш ніж 2 місяці СВОЇ грощі, якщо проблеми суто системи? Коли я почав користуватись послугами вашого банку, мені не повідомляли, що я буду сидіти голодний зі своєю родиною, мене не попереджали, що я буду займати гроші у знайомих, через ващі помилки.
Надалі прикреплюю номер банкомату: CADN9286
Номер заяки, яку я залишив у монобанку: 5415471
monobank
Відповідь банку
monobankua 20 лютого 2024, 10:27
Розуміємо, що ситуація неприємна
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін до подання диспуту
Оскільки в банк надійшов запит на остаточне списання, ми запустили процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та очікуємо відповідь на нього. Дійсно, максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком

Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і бачимо, що вони вже з вами зв'язалися стосовно цього питання
Сергій Свиридов 18 лютого 2024, 12:54
Всім доброго дня.
Хочу поділитися своїм досвідом по роботі з MONOBANK (надалі — Банк).
Почну з того, що з Банком я співпрацюю з моменту появи їх Додатку. (Навіть і не згадаю який це рік.)
Основні плюси:
1. Швидкість відкриття карткового рахунку.
2. Кеш-Бек — та партнерська програма з різними компаніями.
3. Кредитна лінія/програма росрочка — все зрозуміло і ясно.
4. Валютні картки в один клік
5. Перекази валюти між членами сім'ї
6. Внесення даних закордонного паспорту
7. Різноманітні Довідки та Виписки в один клік.
Перераховувати можна довго.

В даному відгуку хочу подякувати команді Банку за їх порозуміння моєї ситуації та допомогу.
А саме, надання підтверджуючих квитанцій у великій кількості на англійській мові, та різноманітних довідок, що значно скоротило мої витрати на їх переклад та зберегли мій час.
Звертаю Вашу увагу, що Банк може надавати своїм клієнтам різноманітні Довідки для різних потреб в тому числі для посольств на таких мовах як українська так і на англійській за вибраний Вами період.

Зі своєї сторони вважаю, що Банк повинен додати до своїх тарифів надання довідок на індивідуальні запити на платній основі. Адже це не тільки машинний переклад, а й час витрачений на перевірку та формування тих чи інших документів.

Як і кожен банк, для утримання своїх клієнтів потрібно завжди розвиватися та удосконалювати свої функції та можливості.

Чого бажаю команді МОНОБАНК завжди бути в тренді.

Дякую Вам за Вашу допомогу!!!
monobank
Відповідь банку
18 лютого 2024, 15:07
Дуже дякуємо за відгук! :)
Проблема вирішена
Лілія Черняк 17 лютого 2024, 14:25
12.02 та 13.02.2024 року з моєї картки було знято весь кредитний ліміт шахраями.Чому ваш банк не реагує на зняття коштів іншими особами? Чому банк не блокує гроші, коли заходять з іншого номеру і телефону? Коли шахраї міняють електронну пошту та номер телефону ваших клієнтів, вам всеодно хто знімає гроші??? Як взагалі можуть знімати гроші з моєї картки, якщо моя картка у мене??? Що у вас за банк? Я буду подавати позов до суду!
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 лютого 2024, 15:38
Ситуація дійсно дуже неприємна.
Однак, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все, що робилося та відбулося.
На жаль, повідомити всі ці можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.

Безпека коштів це пріоритет у Банку, тому ми рекомендуємо клієнтам для уникнення таких ситуацій не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках, не переходити та не вводити дані картки за посиланнями на сумнівних ресурсах.
Також звертаємо увагу, що співробітники банку ніколи не дзвонять і не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки, не будуть запитувати ваших особистих даних або просити будь-що натиснути або підтвердити у застосунку/банкоматі/електроному листі.
Якщо у клієнта виникають сумніви, що він розмовляє зі співробітником Банку, можна самостійно звернутися до Банку за номером, вказаним на карті.

Розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства.
kientmono 16 лютого 2024, 11:28
Я виплатила всі кредитні зобов’язання. Вкинула гроші на проценти, оплатила навіть майбутні проценти, які з монобанку з повітря мені нараховані. Хотіла закрити рахунок і картки.
Мені кожного дня обіцяють, що закриють рахунок і картки, але не роблять цього. Звернулась вже навіть в правоохоронні органи. Надіюсь з ними розберуться
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 лютого 2024, 12:08
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Полезный комментарий
kientmono 16 лютого 2024, 12:38
Сталося чудо. Закрили рахунок.
Феленко Тетяна 15 лютого 2024, 19:08
Я потрапила на мошенників, кошти потрапили на карти Монобанк, ще 16.06.2023
Звернулася до Монобанк щоб повернули мені гроші, надала квитанції та номера карт куди потрапили гроші, надала заяву від поліції.По закону України, якщо клієнт не згоден з транзакціями то протягом 2 неділь банк повинен повернути гроші клієнту. Я попросила надати інформацію кому належать ті рахунки та картки ПІБ, але відповідь вони не надали ні мені ні поліції.Безпека банку нічого не зробила мені нічим не допомогти.Гроші це були кредитні тільки виписують та дзвінки, щоб заплатила проценти.Банк та безпека банку мені нічим не допомогли.В цьому банку одні шахрайства.Питання чому банк прикриває шахраїв? Це ж так просто по номеру карти у них є всі дані клієнта і паспортні дані, можуть заблокувати картки та повернути гроші мої гроші.Я постраждала, ще й с мене хочуть проценти здерти. У таких банків потрібно ліцензію забирати та судити, а гроші порядним клієнтам повертати
monobank
Відповідь банку
15 лютого 2024, 19:49
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема вирішена
dextract 15 лютого 2024, 14:00
Пользуюсь вашей картой как основной, среднее движение в месяц порядка 50к грн, один из самых ранних клиентов, Вам не кажется, что Ваши 100500 параметров не всегда корректно работают и хоть какой-то символический лимит можно было бы дать?)) Надеюсь на положительный фидбек))
monobank
Відповідь банку
15 лютого 2024, 15:29
Розуміємо, що ви розраховували на ліміт
Банк приймає рішення на підставі детального аналізу всієї доступної про клієнта інформації
На жаль, поки що відсутня можливість надати кредитний ліміт
Це не остаточне рішення і в майбутньому ліміт може бути встановлено
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
arrekal 14 лютого 2024, 22:18
Я дуже вдячний оператору, Татарин Крістіні за якісну, швидку та зрозумілу консультації у чат боті МоноБанку, вона допомогла вирішити мої питання в реальному часі, та розʼяснила всі питання що мене цікавили, з нею було приємно та легко спілкуватись
monobank
Відповідь банку
15 лютого 2024, 10:35
Дуже дякуємо за ваш відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pandaepta 14 лютого 2024, 12:38
Бере предоплату потім же кидає в чс видаляє всі повідомлення. До банку претензій нема
monobank
Відповідь банку
14 лютого 2024, 15:23
Нам шкода, що сталася така ситуація
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Проблема вирішена
MischaBass 12 лютого 2024, 12:55
Протягом останніх 2х років не було повернення кредитного ліміту в Monobank, хоча я завжди задоволений їхнім додатком та ймовірностями. При цьому моя кредитна історія в Monobank є доброю, без будь-яких просрочок. Також, інші банки надають мені доступ до кредитного ліміту, але Monobank відмовляється повертати мій ліміт. Це стає особливо образливим, оскільки у моїх родичів, які є переселенцями, кредитний ліміт повернули та регулярно збільшують. Всім моїм знайомим та родичам кредитний ліміт Monobank повернули вже давно, але не мені.

Спочатку я міг самостійно подавати заявки на підвищення кредитного ліміту через додаток, але останні пів року або рік ця опція для мене недоступна і неактивна. Підтримка кожного разу надсилає одну й ту ж відповідь: «Проаналізували інформацію по заявці. Наразі ми не можемо запропонувати кредитний ліміт. Спробуйте подати заявку через 30 днів. Рекомендую використовувати картку для повсякденних витрат: покупки в магазинах, оплата комуналіх послуг, отримання зарплати або виплати ФОП. Отримана інформація підвищить шанси на встановлення ліміту надалі.»

Я використовував картку, навіть маю невеликі заощадження, проте банк продовжує ігнорувати мене як потенційного кредитного клієнта без виправданих причин. Хоча я розумію, що за умовами вони не зобов’язані пояснювати свої дії, ситуація залишається неприємною, оскільки не зрозуміло, з яких причин я обмежений.

Можливо, такий тип звернення дозволить більш детально проаналізувати мою ситуацію та отримати конкретнішу відповідь, ніж зазвичай видає підтримка.
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 лютого 2024, 15:03
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TVAR 11 лютого 2024, 13:55
Недавно моя подруга пыталась слезно купить себе игру, в связи с тем что эта кантора «не самых лучших людей», деньги у нее заморозили. Вернуть мы их не можем, только ожидать действий со стороны банка. Прошу не заказывать карту у этих ублюдков, а переехать в Казахстан и взять карту Каспи банка. Спасибо за внимание!
monobank
Відповідь банку
11 лютого 2024, 14:33
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема вирішена
OlegNd 9 лютого 2024, 22:05
Вітаю! Маю поділитись з вами своїм негативним досвідом з моно. Так сталось що за особистих обставин мені було потрібно закрити свої рахунки та думав потім відкрию наново. Так, до вашого відома моно, бувають такі ситуації в житті! Але після надскладної ситуації з самим закриттям рахунків та отримання довідки про закриття рахунків, а точніше її не отримання, я вирішив що більше ніколи не повернусь до цього банку і нікому не пораджу. Трішки хронології. 06.02.2024 пишу у чат-підтримку що хочу закрити Чорну картку так як через застосунок вона не закривається. Білу та валютну подав заявку на закриття через застосунок сам. Оператор опрацьовує заперечення, я відмовляюсь. Наче все ок. Оператор пише що рахунок буде закрито у найближчий робочий день. Намагаюсь зайти у застосунок. Вже потрібно змінити пін-код. Ок. Для того щоб змінити пін код потрібно надати доступ до геолокаціі, це взагалі суперечить конфіденційності місцезнаходження клієнта (це також мінус банку, думаю, не потрібно поглиблюватись чому). Далі потрідно зробити селфі, роблю та потім ввести новий пін код. Ну ок! Все роблю не пускає. Тупо після введення нового пін коду все на місці. Написав про це також у чат, надав скріни, на що мені пишуть, п навіщо мені входити у застосунок ви ж мол закриваєте рахунки! Ну захотілось мені зайти перевірити чи все ок там, чи не залишилось особисті кошти!
08.02.2024 пишу знову у чат. Прийшла довідка про закриття лише Білої картки, уточняю що подава і заявку на закриття всіх карток. Далі було саме кончене за всю історію користування банком, оператор заперечення опрацьовує 5 разів! 5! «Нам важливо знати чому саме ви хочете закрити карту, можливо ми можемо вирішити вашу проблему», від самого початку написав що за особистих обставин та банк тут ні до чого! Як виявилось валютна картка також була закрита але довідка не прийшла та була активна Чорна картка. Оператор фіксує прохання закрити картки. Це ж скільки разів треба їх закривати щоб вони нарешті закрились! Радить очікувати на зворотній звʼязок не уточнюючи в якій формі та який регламент опрацювання мого питання на що я наводжу питання. Пише що напишуть самі.
09.02.2024 Намагаюсь увійти у застосунок. Пропонує зазначити мобільний номер, це свідчить про те, що мій номер вже не є фінансовим та Макс т бути закриті рахунки. Перевіряю пошту, листа з довідками не знаходжу в жодній з папок. Пишу в котре у чат. Чи активні мої рахунки? — Рахунки закрито. Довідка про закриття рахунків була відправлена на пошту. Ми вам телефонували повідомити, але номера не існує. На пошті нічого, мені ніхто не телефонував, номер активний! Прошу надіслати довідку про закриття рахунків у чат на що відповідь що така можливість відсутня. Рекомендують перевірити декілька пошт. Ну звісно може я маразматик та забув яка була пошта та навіть ту на яку прийшла довідка по Білій карті. Пропонують сформувати вже запит до банку на отримання довідки! Тільки уточнював стан рахунків тобі відповідають що вони закриті та все інше через офіційний запит вже. Гуляй вася. А звідки я знаю що вони закриті?? Телефоную на гарячу лінію банку. Мені кажуть що номер у базі не той який був раніше! Та як це може бути? Це кабздець! А як же я ним користувався до цього? Прошу мені відправити (продублювати) довідки на ту ж пошту що наче відправляли думаю може все ж дойдуть на що знову ж таки потрібно тільки через офіційний запит це робити. Супер. Офіційного підтвердження щодо закриття рахунків та їх стану в мене не має. Пін тоді змінити так і не вдалось. Номер який був фінансовий не був фінансовий. Фантастика. Це страшний сон, а не банк. Нікому не раджу.
monobank
Відповідь банку
10 лютого 2024, 8:40
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема вирішена
alexeyvasilenko 8 лютого 2024, 15:59
Я ФОП на 3й группе упрощенной системы налогооблажения, предоставляю информационные услуги, работаю по кведу 63.99, плачу налоги, есв, никаких проблем в этом нету. Монобанк насчитал мне доход в 730000 грн доход и попросил подтвердить происхождение средств (я комиссионер и зарабатываю 0.5−1% от этих оборотов) Это меня не напугало, ведь какие проблемы могут быть, когда скрывать нечего, ведь есть документы которые подтверждают мою деятельность. Также у меня есть сайт по которому меня находят мои клиенты, есть публичный договор оферты, который составлял мой юрист, инвойс.
Мне написал менеджер, я предоставил все документы, доказательства.
И тут начались некомпетентные вопросы со стороны сотрудников монобанка, мол почему я перевожу средства со счета фоп на личную карту и потом перевожу другим физ особам, на этот вопрос я дал ответ + ЭТО ВСЕ УКАЗАНО В ДОГОВОРЕ ОФЕРТЫ — КОТРЫЙ ПО ВСЕЙ ВИДИМОСТИ НИКТО НЕ ЧИТАЛ ИБО ИМ ВСЁ РАВНО ИЛИ ЛЕНЬ.
Далее еще интереснее, МЕНЯ ПОПРОСИЛИ СКИНУТЬ ОДНУ ИЗ МОИХ ГОТОВЫХ РАБОТ, ЭТО АБСУРД- Как я могу скидывать им конфиденциальную информацию, за которую мои клиенты ЗАПЛАТИЛИ!!! Есть такое понятие как коммерческая тайна!!!
По поводу рекламы сайта, меня легко можно найти в поиске это во первых, во вторых я использую услуги рекламного агентства, мои услуги размещены на билбордах и визитках. Они попросили фотографии, что за БРЕД!!!
Наглости нет предела!
В службе поддержки работают некомпетентные сотрудники, КОТРЫМ ДО ОДНОГО МЕСТА ДОГОВОРА, они просто не умеют читать или не хотят… я не знаю, моей ярости нет предела, работаешь легально, платишь налоги, а поддержке ПРОСТО НАСР*АТЬ на тебя! Худшая история с банком в моей жизни! НЕПРОФЕССИОНАЛИЗМ МОНОБАНКА ЗАШКАЛИВАЕТ
monobank
Відповідь банку
monobankua 8 лютого 2024, 18:23
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, детально аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Проблема вирішена
alexalexs 6 лютого 2024, 14:38
затримали великий доларовий валютний переказ через штучні причини. Розтянули на декілька днів подачу документів — в один день попросили контракт, на наустпний день попросили інвойс, на наступний день попросили підписаний акт.

просили одні й ті ж документи по декілька разів.
неймовірно некомпетентна підтримка і жахливий сервіс.
monobank
Відповідь банку
6 лютого 2024, 15:01
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
vladislavdh 4 лютого 2024, 10:45
Ранок безсоння.

Скукотіще, і тут згадав, що мене на днях кинули на 450грн.

Якось написала дівчина мені в інсту, запропонувала послугу по розкрутці сторінки, все обсудили, гроші відправив, але послугу не отримав, і вона мене заблокувала))

Ну і раз мені не спиться, вирішив написати скаргу в моно банк, де попросили показати переписку, я їм відзняв всю переписку, вони прийняли, і порадили звернутись в поліцію, та до суду, на що я сказав що це дурня, я не переймаюсь за такі гроші, але ця дівчина ваш клієнт, і хочу щоб вона більше не займалась такою дурньою, думаю я не перший і не останній, і ні хто не буде звертатись до поліції через таку суму.

Через 15хв мені подзвонив працівник моно банку, уточнити все в телефонному режимі, де я знову підкреслив, що гроші повертати не маю наміру, але скаргу хочу залишити.

Проходить година часу після дзвінка, тадааамм. зараховано повернення коштів 😳

Не очікувано, я б сказав дуже неочікуванно, моно молодці 💪
monobank
Відповідь банку
monobankua 4 лютого 2024, 13:35
Вдячні за ваш відгук!

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41 41.4903
EUR 44.95 45.4504
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41 41.4903
EUR 44.95 45.4504
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝