Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Петро Віхоть 24 листопада 2023, 12:37
Перевів частину своїх коштів у крипті, на моно, гроші виводив частково з метою оплати за лікування. В результаті кошти заблоковані вже тиждень, можливо більше. Як результат похід в лікарню відмінився, пересунув в графіку подалі, та і з лікарем незручно вийшло, не знаю як наступного разу йому в очі дивитись, бо домовлявся довго. В монобанку пишуть шо вони не винні, я і не звинувачую, але ситуація дивна, бо на моно перераховував неодноразово по різному, бували і більші суми, проблем ніколи не було. Людина яка блокувала, написала дивну причину, «той хто послав гроші може подати заяву в поліцію». В обмінника через який виводив кошти запитався, в поліцію подавати не збираються. Квитанцію транзакції надав, випросив в того ж обмінника.
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 листопада 2023, 15:05
Дуже шкода, що виникла така ситуація.
Ми передали запит колегам, щоб допомогти вирішити це питання.
Найближчим часом фахівці зв'яжуться з вами для надання інформації.
Полезный комментарий
Петро Віхоть 25 листопада 2023, 15:38
Дякую, кошти розблокували
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
evglsh 24 листопада 2023, 0:45
22.10.2023 я попався на шахраїв. Мені запропонували заробити, я по своїй наївності погодився, та і не розумів на що йду. Шахраї відмивали гроші через інші карти. Через декілька днів забув про це, але 28.10.2023 при вході в застосунок monobank бачу що банк розірвав договір зі мною. Я писав в підтримку, все розповів як є, але нічого не зробили. Через деякий час у мене вийшло змусити шахраїв надати мені документи походження коштів. Знову пишу оператору через бота в Телеграм, сказали виходити на відеозустріч з оператором, я вийшов і кажуть що можливості знову стати клієнтом банку неможливо. До цього у мене не було підозрілих переводів чи ще чогось, бо я студент і таких грошей у мене не могло бути) Тому я дуже засмучений що так склалося, мені дуже подобається банк і в майбутньому хотів оформити ФОП. І питання до банку: Чи все ж є якась можливість знову стати клієнтом МоноБанку?
monobank
Відповідь банку
monobankua 24 листопада 2023, 12:48
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
astashov 22 листопада 2023, 23:42
Доброго дня мені заблокували рахунок та відмовили в обслуговуванні.Так як і багатьом іншим клієнтам.Серед підтримки моно ми відомі як «крутільщики бінанс та p2p».Але все ж таки турбує одне питання…
Підкажіть чи дійсно можливе розблокування облікового запису та поновлення обслуговування клієнту в банку.Чи ні.
Всі ми колись робимо помилки та хочеться розуміти чи матимемо змогу ми колись повернутись до команди котиків монобанк.Чекатиму на відповідь, дякую!
monobank
Відповідь банку
23 листопада 2023, 10:52
Добрий день
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
Проблема вирішена
logiinovva17 22 листопада 2023, 23:05
Чекала два тижні вирішення питання й повернення коштів на рахунок, але марно. Окрім пояснень про очікування повернення до 60 днів від служби підтримки результату немає.
Кошти в розмірі 11400 намагалася зняти в банкоматі Приватбанку 07.11.2023 року в самому центрі м. Полтава-ЦУМі. Оскільки готівку знімаю вкрай рідко, помилилася з пінкодом, з третьої спроби банкомат почав відраховувати кошти, потім видав помилку й коштів не видав. Після завершення активації нового телефону й завантаження додатку Монобанк близько 23 години 07.11.2023 року побачила, що всі мої кошти з рахунку зписані разом з комісією 102,60. Одразу звернулась і до Приватбанку, і до Монобанку. Незважаючи на те, що несправність виникла в банкоматі Приватбанку, оператор відправив вирішувати проблеми в Монобанк. Служба підтримки Монобанку зафіксувала випадок, все докладно розпитали й повідомили, що потрібно чекати до 20.11.2023, можливо за цей час кошти повернуться, але цього не сталося. З повідомлень служби підтримки я зрозуміла, що оформлений запит до платіжної системи й чекати потрібно до 60 днів, і це в кращому випадку. Тут у відгуках є непоодиничні подібні ситуації, й все ж питань дуже багато. Виходить, що ні Приватбанк, ні Монобанк не вирішують ці питання, вони чекають, що вирішить, і невідомо коли вирішить платіжна система? Вибачте, чому власник коштів не має доступу до своїх коштів, має чекати так довго, адже людина опиняється у критичній ситуації, не отримавши свої кошти? Хто ними зараз користується, і де вони фактично обертаються, якщо їх безпідставно списали з мого рахунку? Чому тримач банкомату, що глюкнув не відповідає за технічну справність обладнання і нічого не робить для повернення коштів? Чому Монобанк не забезпечив хоча б обласні центри СВОЇМИ БАНКОМАТАМИ, адже такі ситуації повторюються дуже часто, і в банкоматах Привату ,і Ощадбанку? Невже репутація й гарантії для клієнтів банку — це пусте? У всіх випадках запевняють, що вирішення питання через платіжну систему — це єдине рішення. Ок. В кінцевому випадку, з технічної проблеми банку/банків/платіжної системи страждає КЛІЄНТ, який не отримав свої кошти в банкоматі, не має до них доступу в безготівковому вигляді, й не може вирішити свої власні проблеми. Не кажіть, що це НОРМАЛЬНО — чекати 60+ днів повернення коштів!
monobank
Відповідь банку
23 листопада 2023, 17:14
Розуміємо, що ситуація неприємна
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо подати запит лише після надходження запиту на остаточне списання коштів, який надходить протягом 11 днів, після проведення операції. Додатково, якщо запит за 11 днів не надійшов, то кошти автоматично повертаються на ваш рахунок і в цьому випадку нема потреби проводити оскарження
Ми вже подали диспут до платіжної системи та очікуємо відповіді від них. Максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо його раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком

Додатково колеги вам написали вам в месенджері стосовно оскарження операції
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tanya250122 22 листопада 2023, 18:33
Звернулась за допомогою, дали відповідь швидко та зрозуміло. Найкращий банк. Дякую, що в такий складний час поряд!
monobank
Відповідь банку
22 листопада 2023, 18:54
Дуже дякуємо за відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
innapcholko 22 листопада 2023, 12:30
Хочу написать правдивый отзыв касаемо гарантий на детали. И так у нас машины не 23 года выпуска, в гарантиях куча пунктов на то чтобы не делать по гарантии ту же турбину и найти косяк. Значит приезжай ты на эту свалку, тебя встречают как царя. Говоришь мол делал турбину 9 к назад за 13 000. Появился люфт, обнаружен на ТО в другом сервисе. Они смотрят твою гарантийку, говорят мол оформляйте по гарантии сделаем. Ты пустил слюну, вау класс. Решил еще и рулевую рейку сделать, говорят ремонт 2500 ± так же монтаж/демонтаж, ну думаю тысяч 6−7, прислали платежку на 16300, легче купить восстановленную в три раза дешевле. По итогу звонят на следующий день, говорят что гарантия не проходит ибо патрубок на впускном коллекторе поврежден на самом краю (Типо сами откусили при демонтаже, или когда делали, сразу косяк, от механизма это невозможно сделать) Думаю фиг с вами, говорю не буду делать. Тебе в ответ говорят с вас 3000 за демонтаж турбины и 3000 за монтаж обратно. Нечего не сделали 6000-. Вот вам и скам тема на гарантиях, пришел отдал по гарантии, а должен космос. Забрал на эвакуаторе машину на экспертизу. Буду делать коллективный иск, собираю людей чтоб опустить это недо Стэо. Всех желающих написать в прокуратуру коллективным иском буду рад приветствовать. Сейчас недо менеджер напишет что это я не прав и их хата с краю.
Лучше обращаться к официалам чем к этим шарлатанам. Там и цены дешевле будут, да и доверия больше

в качестве подтверждения тест сообщения от регионального менеджера:
«Доброго дня, це ваш регіональний менеджер.
Загальна вартість ремонту 16 300,00 грн, передоплата — 5000грн.
4441 1144 6369 1707 Візенталь Олександр Борисович
Як внесете кошти, пришліть, будь ласка, квитанцію або скріншот чеку/квитанції.
Номер ремонту R147OD»

В итоге — машину с ТурбоСто заюбрали в разобранном состоянии (в Турбо СТО хотели еще +5000грн за сборку машины!!) эвакуатором (за 700грн отвезли и не надо было платить за сборку и повторную разборку! в другое СТО! Где турбину полностью реставрировали в заводских условиях в два раза дешевле чем в Турбо СТО!

Собираю людей пострадавших от мошенников для написания Коллективоного Иска!

А банку внимательнее присмотреться к своим клиентам — особенно тем, кто ведет предпринимательскую деятельность!
monobank
Відповідь банку
22 листопада 2023, 13:05
Нам щиро шкода, що сталася така ситуація
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Fotonfo 21 листопада 2023, 22:17
Я, Валентин, і я зараз вам розповім всю систему моно банку.
Монобанк дурить своїх працівників на гроші, забирає 50% зарплати за дурні і тупі штрафи. Графік (брехня) ти працюєш за безкоштовно, навіть на їжу не вистачає, дають стільки щоб люди не змогли накопити та убігти звідти.
Розповідаю таємницю. Все онлайн. Щоб зайти в управу банку. потрібен впн, також ссилки на сайти.

Не ходіть туди працювати (БАНК ***. ВІДНОШЕННЯ ***. ВИ СТАНЕТЕ БОМЖАМИ!!!) Це я кажу за для того щоб люди які шукають мсце праці, не пішли на цю дурню… Там погано!!! Бережіть себе!!! Слава Україні!!!

І мені пофіг на вашу не до тайну. ви самі її не дотримуєтесь продаючи данні клієнтів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Артур Сн 21 листопада 2023, 15:19
Навесні 2023 року мамин рахунок у банку заблокували, оскільки вона нібито «боржник», хоча борги вона погасила ще взимку. Ми зверталися до техпідтримки монобанку — ніхто не хотів в цьому розбиратися, лише посилали до виконавчої, та й все. Добре, написали у виконавчій заявку на розблокування рахунку, а розблокували лише чорну картку. Дитячу картку та картку єПідтримки залишили заблокованими, та й то на чорну картку наклали ліміт у сумі 13 400 грн на місяць.
Тобто, розкручений мобільний банк проявив 0 лояльності до свого клієнта та вимагає кошти за зняття обмежень рахунку буквально НІ ЗА ЩО. Ганьба!
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 листопада 2023, 16:06
Дійсно неприємна ситуація.
Зверніть увагу, що в обов'язки банку входить накладення арешту або списання за запитом виконавчої служби в рамках поточного законодавства.
06.05 набрав чинності Закон, який скасовує дію постанови КМУ, що знімала арешти виконавчої служби на суму менше 100’000 грн на час дії воєнного стану.
Поточний Закон дозволяє клієнтам з арештами користуватися сумою у розмірі двох мінімальних зарплат (13’400 грн.) за умови, що клієнт звернеться до виконавця і той у свою чергу надішле до нас постанову на зняття арешту на суму 13’400 грн. за одним із рахунків.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема вирішена
victoristomin 20 листопада 2023, 18:17
Треба було сплатити платіж на призначенням, саме так як в листі від податкової. Оскільки застосунок редагує призначення і я не знайшов як зробити його саме таким, як мені треба, звернувся до техпідтримки.

Попри чітко сформульоване питання, багато скріншотів і пару відео, замість відповіді на моє питання (або відповіді про те, що через монобанк зробити неможливо), а отримав 8 порад щодо введення чогось в іншому форматі наугад, або щодо платежу з іншим призначенням.

Питання щодо скарги на якість підтримки ігнорується.
monobank
Відповідь банку
monobankua 20 листопада 2023, 20:15
3 1.07 було введено новий стандарт для сплати податків та ЄСВ, тому поле «Призначення» тепер змінюється автоматично в залежності від обраного вами «Коду виду оплати». Також в застосунку є поле «Додаткова інформація» де ви можете зазначити всю необхідну інформацію для платежу.

Наразі призначення дійсно не можливо редагувати.
Це зроблено для надійного та безперешкодного переказу коштів отримувачу. Призначення автоматично розбивається на блоки згідно з вимогами СЕП 4.0. Таким чином податкова отримує дані про платіж у правильному форматі.
Якщо вам необхідно передати якісь дані щоб податкова їх побачила, ви можете скористатись полем Додаткова інформація та заповнити там дані.

Вибачте, будь ласка, що розчарували вас. Ми завжди намагаємося надавати лише якісний сервіс. Колеги передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Фахівці зв'яжуться з вами для надання відповіді по запиту.
Angelika738 20 листопада 2023, 13:54
Заблокували картку на які 25 тисяч відмовляються Повернути кошти пояснення просте «не хочемо вас обслуговувати» Таке зустрічаю вперше тупо крадії
monobank
Відповідь банку
monobankua 20 листопада 2023, 14:17
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема вирішена
theusername 20 листопада 2023, 9:37
Шановний монобанк, от кому ви хотіли зробити краще коли вирішили прибрати можливість редагування призначення платежу після натискання кнопки «Повторити платіж»? Можливо, таким платформам, як EasyPay чи Приват24, через які я тепер змушений буду платити податки і платити їм комісію. А що, через їхній інтерфейс це робити простіше, якщо вже і так не уникнути щоразового введення реквізитів замість перевикористання вже раніше введених. Чи ви мені пропонуєте перейти на iFobs від Кредобанку, який хоч і кривий до неможливості та працює тільки через Internet Explorer, та все ж завжди дозволяв і дозволяє зберегти платіж як шаблон для зручного повторного використання. Шановний монобанк, що ж ви робите? Зручний додаток — це все що у вас залишилося. У цьому я остаточно переконався коли ваша техпідтримка помилилась та забронювала мені валюту не на той день. Тож не ламайте його. І не треба мені писати що ви «приймете до уваги» мої побажання. Не приймали раніше і не приймете і цього разу.
monobank
Відповідь банку
monobankua 20 листопада 2023, 11:21
Дуже шкода, що у вас склалась така думка стосовно застосунку та платежів.
Дійсно натискаючи на «повторити платіж» можна відредагувати суму переказу.
Щоб була змога редагувати шаблон достатньо на головному екрані обрати інші платежі, платіж за IBAN та потрібний шаблон, там можна змінити призначення.
Додатково написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mar1zu 19 листопада 2023, 21:32
Артем — номер 6208 — вирішив важке питання навіть коли я незрозуміло пояснювала!!! Дуже добрий спеціаліст, дайте йому якийсь бонус! Ввічливий і зрозумілий, спокійний, ідеальний співробітник!
monobank
Відповідь банку
monobankua 20 листопада 2023, 10:49
Дякуємо за теплі слова на адресу нашого колеги!
Ірина Т. 18 листопада 2023, 21:31
Сервіс погіршується, замість покращення: не раджу користуватися послугами депозиту від монобанк, так як є проблеми із зняттям коштів, після закінчення терміну.У м.Житомир немає можливості замовити кошти і прийти отримати. Необхідно їхати в інше місто або шукати кошти самостійно по відділеннях А-банку, або зняття з відсотками. Про такі незручності необхідно одразу попереджувати, при відкритті депозиту. При зверненні до чату, оператор на запитання відповідає через 30−40 хв.
monobank
Відповідь банку
19 листопада 2023, 12:57
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Полезный комментарий
Ірина Т. 21 листопада 2023, 12:24
Я не вперше користувалася послугою депозит у монобанк. Банк замовляв кошти і я отримувала у їх партнерів. Можливо, співробітник чату не знав інформацію чи не був клієнтоорієнтованим. На даний час питання вирішено.
ILya00008 18 листопада 2023, 18:02
Я из окупированной территории, там были проблемы зарегистрироваться, но благодаря поддержке я смог таки спустя неделю зайти, спасибо им в отличие от дермового Ощадбанка у вас хоть возможно с поддержкой общаться через телеграмм.Кстати, а почему у вас нельзя как в ПриватБанке ставить отзыв в приложении ну поддержки 5 звезд например, сразу после общения? Я ближе к Запорожью поэтому выбрал этот город.
monobank
Відповідь банку
18 листопада 2023, 18:50
Дякуємо за ваш відгук!
Дійсно, у нас відсутня оцінка співробітника після діалогу, однак ми оцінюємо якість сервісу внутрішніми інструментами
Проблема вирішена
druce 17 листопада 2023, 17:04
Добрый вечер! Несколько раз было, что кэшбек не зачислялся. Выбирал нужную категорию, МСС совпадал, но КБ не возвращался.

В чате поддержки в таких ситуациях говорят, что я не выбирал эту категорию на момент оплаты. А выбрал её только за несколько минут до обращения в чат.

Это не так, ибо все категории выбираются мной в начале месяца. До обращения в чат я мог снять и поставить + на категорию повторно, но перед оплатой они всегда есть.

В каких-то обращениях в чат они признают вину и делают перерасчет, а в каких-то стоят на своем. Нет желания чилить в чате по 30−40 минут ради кб 100−200 грн., поэтому бросаю это дело.

Пофиксите, пожалуйста, эти моменты с кэшбеком. Бесит.
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 листопада 2023, 18:18
Шкода, що у вас виникла така думка.
Дійсно бувають ситуації, коли кешбек не нараховується автоматично. Таки ситуації ми розбираємо окремо в індивідуальному порядку.
Стосовно останнього вашого звернення, ми бачимо що оплата пройшла за МСС, який не входить в перелік обраної категорії
rnkalinovska 17 листопада 2023, 15:03
Звернулась до підтримки моноблоку через телеграм пів на 10 вечора. Швидко відповіли та вирішили мою ситуацію. В базі, при реєстрації в додатку та відкриття картки, не було вказано мого населеного пункту з коректною вулицею. Дані швидко виправили. Дякую за якісне обслуговування оператору Дмитру.
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 листопада 2023, 16:44
Вдячні за ваш відгук!
Додатково написали вам в особисті повідомлення
Serzhik88 17 листопада 2023, 13:46
Жму руку пану Гороховського та дякую всім його співробітникам за те їх індивідуальний підхід до клієнтів, а не шаблонний. Знаю, що деякі люди стикаються з проблемами в цьому банку, але вірю, що банк може все вирішити та піднятися на 1 місце в народному рейтингу.
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 листопада 2023, 14:13
Сердечно дякуємо за вашу підтримку :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Меліса Карпа 16 листопада 2023, 16:40
пані Юлія дуже швидко допомогла мені розібратись в проблемі, яка була пов’язана виключно з моїм затупом, тому моя оцінка 10/10
всім рекомендую
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 листопада 2023, 16:53
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук.
Додатково написали вам в особисті повідомлення
BrandonX 16 листопада 2023, 12:41
1. Нема підтримки в Signal. Так вийшло, що більшості держслужбовців заборонено використовувати Telegram (я вважаю що це тупість, але не мені писати правила). Viber та Facebook — розсадники спаму. Тому було б непогано мати підтримку у Signal. У будь-якому разі все сходиться в одне місце в підтримці, тому, я сподіваюся, це не стане проблемою.
2. Відсутність кнопки «повернути гроші». Це мінус. Так, я можу це зробити вручну, але це буде вважатися окремою транзакцією, не відмовлю від коштів. Дуже часто іншим людям переводять якісь копійки шахраї, щоб потом влаштовувати проблеми через «шахрайство» та погрожувати заявами в поліцію. А зараз кудись ходити не хочеться (я думаю усі розуміють чому).
3. Чому неможливо поставити окремий PIN на застосунок? Це незручно. Я маю на увазі локальний, не той що транзакції авторизує.

Підтримка на висоті. Пити в якусь дурню про те як захистити свою картку, й мені надали розширену інформацію з покроковою інструкцією. За це ВЕЛИЧЕЗНЕ дякую.
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 листопада 2023, 15:36
Ваш відгук ми обов'язково врахуємо, дякуємо!
Додатково відповіли вам у особистих повідомленнях
Андрій Мороз 16 листопада 2023, 10:39
Монобанк для мене — це справжній магазин інновацій у світі фінансів. Відсутність комісій за перекази — це просто фантастично! Вирішення питань через технічну підтримку, яка приймає виписки з P2P торгівлі з бірж та довідки ОК-5 та ОК-7 — це справжня виручка. Вони не просто надають інформацію, а й використовують її для вирішення будь-яких питань та проблем.

Мобільний додаток — це як особистий фінансовий асистент. Контроль над фінансами, проведення платежів, перекази коштів — все це легко та зручно доступно в одному місці. А головне — швидкість та надійність операцій. Технічна підтримка, яка так швидко реагує на потреби клієнтів, допомагає вирішувати будь-які складнощі миттєво.

Такий сервіс, де підтримка використовує виписки та документи для оперативного вирішення питань — це дійсно нове слово у світі фінансових послуг. Монобанк — це не лише банк, це довіра, зручність та надійність у кожній фінансовій операції.
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 листопада 2023, 12:51
Дякуємо за відгук, намагатимемось і надалі радувати вас!

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.2 39.6699
EUR 42.1 42.7095
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.2 39.6699
EUR 42.1 42.7095
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝