Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
neznajomka 2 грудня 2025, 12:26
Вважаю роботу застосунку Монобанку ненадійною та фінансово небезпечною для клієнтів.

30 листопада, в останній день місяця, я намагалася погасити кредитний ліміт у сумі ~21 000 грн через переказ із зарплатної картки. Зробити це вчасно було неможливо — застосунок Монобанку не працював щонайменше 20 хвилин. Увійти вдалося лише після 00:00.

Через технічний збій банку, а не з моєї вини, платіж відбувся кількома хвилинами пізніше.
Результат — Монобанк автоматично нарахував мені:
• 1781 грн відсотків за весь період користування кредитом
• додаткові штрафні нарахування

Тобто через недоступність застосунку я втратила гроші, які взагалі не повинна була втрачати.
Фактично банк переклав свої технічні проблеми на клієнта і виставив рахунок за власні збої.

Це неприпустима практика.
Прошу Монобанк перевірити логи доступності застосунку за цю дату та повністю скасувати всі нарахування, отримані внаслідок вашого технічного збою.
Клієнт не повинен оплачувати технічні помилки банку.
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 грудня 2025, 16:32
Розуміємо, що несподівані нарахування можуть викликати стрес, і нам дуже шкода, що вам довелось із цим зіткнутись.

Перевірили події того часу — масових складнощів у роботі застосунку не було. Якщо під час користування виникають будь-які проблеми чи затримки, завжди просимо писати нам одразу в підтримку — ми поруч, щоб допомогти та зафіксувати все в моменті.

Ваше звернення щодо відсотків уже передали нашим колегам на індивідуальний розгляд, відповідь надійде у застосунок до 5 робочих днів.
nmokl 1 грудня 2025, 12:07
Відкрила євро карту монобанка спеціально, щоб син з Європи міг переводити мені кошти Sepa переказом. В додатку реквізитів для Sepa переказу немає. В підтримці кажуть, шо вам Sepa перекази не можливі.
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 грудня 2025, 16:23
Розуміємо, як прикро виходить, коли спеціально відкриваєш картку, а реквізитів для SEPA немає. Ми детально перевірили — на жаль, цей тип переказу недоступний.
Як альтернативу можемо запропонувати SWIFT-переказ.
SmVolodymir 30 листопада 2025, 22:49
Мною ПЕНСІОНЕРОМ — 29 листопада 2025 була зареєстрована картка МОНО через додаток, проведений відео зв’язок з відповідними менеджером, яким була підтверджено надані мною документи та інформація щодо моєї особистості (паспорт, закордонний паспорт, ідентифікаційний код).
Сьогодні 30 листопада 2025 року я приїхав з Київської області у Київ для поповнення даної МОНОкартки через термінал поповнення МОНОбанку.
Під час процесу поповнення у ДодаткуМОНО мені прийшло сповіщення про те що по моїй Картці ДІЄ ОБМЕЖЕННЯ ВІД ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ!!!
На даний час жодних обмежень, штрафів, аліментів, судових рішень — НЕМАЄ.
Служба підтримки 2 години мені пояснювала що «вони не те мали на увазі» що «це помилка» я відправляв навіть скрін з Дії щодо відсутності жодних проваджень — ЦЕ НЕ ДОПОМОГЛО!
Обіцяли розібратися протягом доби.
Ніхто не зважає на те що я Пенсіонер який припхався до міста задля поповнення картки.
Всім просто дуже прикро.
Але це ще не все — через 30 хвилин по закінченню ДВОХГОДИННОЇ РОЗМОВИ, картку мені просто ЗАБЛОКУВАЛИ, напевно тому що багато сперечався з Менеджментом підтримки, та запропонували Придбати нову МОНОкартку в Аврорі за 50 гривень і пройти повторну авторизацію))))).
Отакий сервіс, коли Вас просто тримають ні за кого.
Вам видають картку вчора, а сьогодні просто блокують без жодних пояснень не зважаючині на що.
Шановні будьте уважні.
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 грудня 2025, 12:56
Перепрошуємо за такий досвід.
Написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Eliasz888 30 листопада 2025, 10:15
На всі питання проста і чітка відповідь.
monobank
Відповідь банку
monobankua 30 листопада 2025, 14:53
Вдячні за ваш відгук!
Саме цей оператор реагує, як повинні реагувати працівники банку, після звернення їхнього клієнта!
Нажаль попередні оператори були трішки сонливі, пропадала довіра до банку, але Аліна це приклад роботи працівника банку, реагування та вирішення проблеми миттєво (нажаль за весь період користування, вперше я задоволений роботою працівників, хоча так би мало бути завжди)
Аліна🤗😁
monobank
Відповідь банку
monobankua 30 листопада 2025, 13:44
Дякуємо! Обов’язково передамо вашу подяку Аліні — їй буде неймовірно приємно 🤗
Також переглянемо попередні діалоги, вживемо заходів.
Хочемо, щоб надалі сервіс тільки радував 💛
Ирина Коротыгина 28 листопада 2025, 14:09
Пользуюсь моно очень давно, столкнулись с проблемой!
Государство перевело на счет более 30 тыс гривен, государственная помощь повторюсь еще раз!!!
Банк заблокировал счета и отказал в пользовании, деньги обратно не возвращает, сотрудники говорили сначала выйдет окно сможете вывести свои деньги, спустя три дня
Спустя полторы недели и вправду в приложении появилось окно, но вывели они не 32 тыс, а 32 копейки!!! вы издеваетесь!!!
На дальнейшие звонки, жалобы, просьбы говорят мы решаем, в обработки, мы не знаем, деньги вернем государству, потом говорят нет государству не можем, вернем вам
Это все длится более месяца!!! прикрыть бы вашу контору, наверное стоит обратиться в правоохранительные органы для ускорения данного процесса
monobank
Відповідь банку
monobankua 30 листопада 2025, 13:26
Нам дуже прикро.
Вже перевіряємо і розбираємося.
Зв'яжемось з клієнтом, щойно буде нова інформація.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Игорь ветал 26 листопада 2025, 20:54
Я дуже дякую і рекомендую цю фінансову установу під назвою МОНОБАНК, сьогодні в мене виникла неприємне питання з перерахуванням коштів на іншу установу але професіонали в цьому банку допомогли мені вирішити це питання велика їм за це подяка
monobank
Відповідь банку
monobankua 27 листопада 2025, 15:53
Дуже дякуємо вам за такі добрі слова — неймовірно приємно це читати.
Раді, що все вдалося вирішити й ми змогли допомогти.

Напишемо вам в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі й передати вашу подяку колегам
Мінфін
Відповідь адміністратора
1 грудня 2025, 9:43
Відгук не зарахований (на 01.12.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Петро 111 26 листопада 2025, 10:16
банк зробив збір, за донат подарував мені картку з коточипом, до цього в мене вже була картка, коли я захотів активувати подаровану з коточипом в мене списолось 100 гривень. в підтримці пояснили що сама картка безкоштовна це подарунок, а за активацію того подарунка беруть з мене сотку. що мені ту картку треба було викинути
щоб не втрачати 100 гривень на рівному місці. будь обережні з таким

листування з підтримкою
я: Дякую за можливість задонати на добру справу і подарунок.
Намагаюся активувати подарунок, а тут просить 100 гривень, це можна якось виправити чи треба платити, я би краще ці гроші на русоріз задонатив.
Дякую

Володимир з підтримки: Розумію, ситуація може збивати з пантелику. Подарунок має активовуватись без додаткових оплат. 100 грн — це технічна вимога сервісу для підтвердження операції, але вони не списуються як плата за подарунок.
Також уточню: перевипуск картки коштує 100 грн — можливо, система підтягує саме цю суму.

от в мене питання чому я маю платити за це, в мене вже була картка мені не треба було нової чого тоді таке присилати, ну якщо вже даєте подарунки якось зробітть щоб такого не було
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 листопада 2025, 11:59
Дуже шкода, що так вийшло з активацією картки 😔
Потрібно все перевірити і розібратись.
Щоб уточнити деталі, напишемо вам у особисті повідомлення і спробуємо вирішити ситуацію.
Полезный комментарий
Петро 111 26 листопада 2025, 19:34
Гроші повернули
дякую за реакцію ви топ
оперативна реакція на помилку
дякую за роботу

Ghost13 24 листопада 2025, 0:28
Дорогі котики із Монобанк, ваш банк та ваша підтримка у Телеграм — це просто пушка! Допомогли мені багато, багато разів завдяки чому я зміг виповнити свою мрію. Мені необхідно було дуже швидко збільшити ліміт розстрочки, але в мене з цим виникало багато проблем і тоді мені на допомогу прийшов герой Дмитро, який відповів буквально за хвилину та вирішив усі проблеми. Висловлюю йому свою особливу подяку за таку швидку та якісну допомогу, завдяки вам Дмитро я виповнив свою мрію і купив нову лімітовану водянку для ПК. (Табельний номер: 10857)

P. S. Олег Гороховський, дайте премію цьому герою бо завдяки такій підтримці у вашого банку стало на одного щасливого клієнта більше :)
monobank
Відповідь банку
monobankua 24 листопада 2025, 11:31
Ой, як же приємно таке читати!
Дякуємо, за ваш відгук 😊
KiVi127 23 листопада 2025, 23:08
Володимир
Табельний номер
10856
Фахівець який мене обслуговував в чаті
Дуже приємне спілкування
Та швидке вирішення мого питання
monobank
Відповідь банку
monobankua 24 листопада 2025, 11:15
Дякуємо за теплі слова!
Робимо все, щоб радувати вас і далі ✨
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Shpanchuk97 22 листопада 2025, 17:34
Робив замовлення на сайті insta-boost.top, моє замовлення не було виконано, звернувся в підтримку моно № 10592, вирішив моє питання
monobank
Відповідь банку
monobankua 22 листопада 2025, 19:29
Дякую, це нас справді надихає!
Oksana Poritska 21 листопада 2025, 19:33
В далекому 2018 наша тогочасна бос порадила нам створити аккаунт в якомусь там новому і сучасному банку. Я побачила наліпки із котами, чорний колір карти і звісно побігла оформляти. Та і зарплату хотілось теж отримувати:)
Зараз кінець 2025 і півгодини тому підтримка Монобанку проактивно повернула мені комісію за позику, яку я оформила не ввімкнувши голову і сама створила собі проблему.
Консультант Соломія і Владислав дуже допомогли. Дайте їм якийсь бонус на Миколая)
monobank
Відповідь банку
monobankua 22 листопада 2025, 14:19
Ой, який приємний відгук 😍
Дякуємо вам велике — дуже зігріло.
Monoob 19 листопада 2025, 12:58
Уже майже рік користуються картою, кредит не дають пишуть щоб частіше користувався, рік користуючись кожен місяць одне і те ж саме, історія норм, одже банк який не цікавиться клієнтами!!!
monobank
Відповідь банку
19 листопада 2025, 16:29
Розуміємо, що ви розраховували на кредитний ліміт.
Дійсно, на жаль, ліміт відсутня можливість встановити, в особистому повідомленні повідомили причину такого рішення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kotliarenko 18 листопада 2025, 19:33
Дуже задоволена роботою оператора Володимира, відповів швидко, чітко та зрозуміло на поставлене мною питання. Дуже ввічливий парубок, було приємно спілкуватись.
monobank
Відповідь банку
monobankua 18 листопада 2025, 20:07
Раді, що залишили приємне враження☺️
Дякуємо за відгук!)
Mykhailo Stepanov 18 листопада 2025, 13:27
Скільки вже стикався з траблами МОНО, але такого не очікував…
Для доступу для застосунку вимагають надати…доступ до геолокації!
Прифігів від такого повідомлення при намаганні зайти в застосунок (шкода скрін не можна додати), звернувся телефоном в саппорт. Там сказали: ОК, зараз надішлем лінк для для відеодзвінка підтвердити свою особу. Отримав лінк, скористався, підтвердив особу і …знову при намаганні увійти в застосунок теж саме! Надайте доступ до геолокації! На мої заперечення: якого х!!! Мені відповідають: згідно чинного законодавства…Попросив надати письмову відповідь на мейл с посиланням на Законодавство… Може якийсь баг застосунка, але рівень служби підтримки!!! Мабуть доведеться писати скаргу на Національний банк бо не розумію чого МОНО хоче слідкувати за мною, шантажуючи доступом до грошей!
monobank
Відповідь банку
monobankua 18 листопада 2025, 19:29
Вибачте за негативний досвід.
При відкритті картки та підписанні договору з банком ви погодились з Умовами та Правилами, ознайомитись можна за посиланням https://monobank.ua/terms

4.3.15. З метою моніторингу шахрайських / ризикових банківських операцій і / або проведення заходів з
погашення заборгованості клієнта Банк має право протягом терміну дії Договору встановити
геопозиціонування телефону клієнта / уповноваженої особи клієнта, номер якого вказаний у Договорі, а
також використовувати інформацію про місцезнаходження клієнта / уповноваженої особи клієнта,
отриманої Банком на підставі геопозиціонування телефону

Ваші звернення в службу підтримки передали на перевірку.
Дякуємо за сигнал, обов'язково пропрацюємо в рамках внутрішніх інструкцій.

Також готуємо офіційну відповідь за вашим запитом✅
Anna0809 17 листопада 2025, 19:34
Мама оплатила рахунок з інтернет магазину і не отримала замовлення. Сайт не відповідав на повідомлення, а просто зник
Я написала на підтримку щоб з’ясувати, чи Можно повернути гроші. Як тільки я написала данні мами, то її рахунок заблокували!
Дуже дякую за допомогу, що лишили літню жінку, як вміє тільки телефонувати з телефону, без грошей!
monobank
Відповідь банку
monobankua 18 листопада 2025, 9:38
Вибачте, будь ласка, за негативний досвід.
Залишили вам особисте повідомлення для уточнення інформації.
Lizelbess05 16 листопада 2025, 20:14
Хочу висловити щиру подяку оператору Артему за його уважність, професійність і по-справжньому тепле спілкування. Він швидко допоміг розібратися в ситуації, усе чітко пояснив і залишив дуже приємне враження. Приємно зустрічати таких небайдужих та людяних фахівців. Дякую за якісну допомогу!
monobank
Відповідь банку
17 листопада 2025, 11:33
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
romaBurd 16 листопада 2025, 0:05
Очень хороший оператор. Все решил качественно, но немножко эмпатии нехватило) Но это не важно. Мы ведь обращаемся за помощью в решении вопросов. Ванька — тоооп. Приятный оператор очень) Даже пошутить успели в моменте)
monobank
Відповідь банку
16 листопада 2025, 14:58
Раді, що залишили приємне враження☺️
Дякуємо за відгук!)
Проблема вирішена
solianik74 15 листопада 2025, 22:38
Не получается получить зимову підтримку, банк блокирует получение, требует пройтииндификацию, ссылку на видео связь в приложениене сбрасывает, почему — неизвестно, за чем нужен банк без отделений, с кривым приложением, пишу жвлобу на национальный банк, что бы банк доработал приложение, что бы ссылка на видео связь сбрасывалась в приложкние, если моно банк не знает как это сделать, можно узнать у ПриватБанка.
monobank
Відповідь банку
16 листопада 2025, 16:16
Перепрошуємо за негативний досвід
Дійсно, на жаль, у нас відсутня можливість надсилати повідомлення саме у застосунок
Залишили вам особисте повідомлення, для уточнення інформації
masterl1fe 15 листопада 2025, 20:57
Дивіться яка ситуація, раніше було все ок, зараз веду тут фоп, є норм оборот, але кредит ліміт не дають, знаєте чому? Тому що вони ***, була одна ситуація з а-банком, в якій вони визнали свою вину, але мене внесли в чорний список, їхній, тому що інші банки норм реагують, але абанк, або, моно, це одне і теж, тільки в профіль, як би норм було вести діяльність фоп по пумбу, то моно би нафіг не потрібен. Моно став дно. Я тільки користуюсь через синхрон з тексером, але вже пропангую, щоби там бум пумб.
monobank
Відповідь банку
19 листопада 2025, 17:05
Рішення про збільшення кредитного ліміту приймається на основі скорингової моделі. Розуміємо, що ви сподівалися на додаткові кредитні кошти, але, на жаль, наразі такої можливості не має.
Це не остаточне рішення, в майбутньому ліміт може бути встановлено.

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.25 49.95
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.25 49.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝