×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.8 | 41.3001 |
EUR | 44.44 | 45.1508 |
Всі курси банку |
Заблокировали счет
У меня вопрос я могу вообще хоть как-то повлиять на это решение и все-таки предоставить информацию которую запрашивал у меня банк до закрытия счета, которую я так и не успел предоставить я веду честную деятельность плачу налоги все получения фиксируются фискальными чеками, не хотелось бы терять возможность пользоваться моно, но почитавши отзывы от других пользователей понимаю что банку абсолютно все равно на своих клиентов они даже не пытаются входить в положение и разбираться нормально в ситуациях
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи різну інформацію та параметри. На сьогодні даних, що є, достатньо для прийняття рішення щодо обслуговування.
Якщо банк змінить рішення у майбутньому – ми вам обов'язково повідомимо.
Коментарі (2)
mono X ТБ
50 грн не возвращаются на активированую X tb карточку.
Она привязывается к счёту Чёрной и все оплаты проходят с кредитных средств и если это будет перевод по номеру карты — плюс комиссии
mono X с осень)))
Ми передали колегам, щоб розглянули можливість відображати цю інформацію більш явно на сайті
Приносимо вибачення за незручності
Написати коментар
Обрыв финансового договора
прошу пересмотреть данный вердикт
Выводил я деньги через профии и трантерго, от части через п2п обмены, все квитанции были, выводил по ИБАН как и должно быть
Пересмотрите все! И я не буду больше выводить средства в кронах на грн и буду использовать банкинг в своих делах (оплата в интернете, прием от родственников/друзей платежи из украины)
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Коментарі (4)
Моно шукає причини не давати спокій
Попросили колег детально все проаналізувати та зв'язатися з вами
Очікуйте, будь ласка, найближчим часом колеги нададуть вам зворотний зв'язок
Коментарі (4)
Разводилы
Зареган на Сергей П.
https://runion.su/forums/profilaktika-oruzhija.115/
@ua_profilaktika_zbroi
@profilaktika_manager_ua
Кидалы. Взяли деньги и пропали. Будьте осторожны.
На форуме гарант их человек.
Коментарі (7)
Дуже задоволений
Додатково ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити деталі
Коментарі (1)
Повернення грошей
Написати коментар
Якість продукту падає
Однак якість продукту кожного разу падає і падає. То невірні дані в додатку показує, треба перезавантажити додаток (просто повернути вниз не достатньо), то функціонал кривий. Багато кейсів.
Сьогодні ще один цікавий кейс знайшов. Не знаю, це ініціатива одного конкретного програміста, чи спуск з гори чи зговір.
При купівлі валюти, курс пише 43.8500 (два нулі), однак про факту за 10 євро хоче зняти 438.51, за 100 євро хоче 4385.01.
Відома штука «з миру по копійочці».
А по факту — банально шахрайство.
Також бачимо що колеги зафіксували ваші звернення, пропозиції та зауваження.
Сподіваємось, що співпраця надалі приноситиме лише позитивні емоції.
Коментарі (14)
Хороший банк всім раджу
Коментарі (2)
Жах
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Коментарі (1)
Просто так забрали ліміт!
Це жах, хоч завжди любила цей банк, але сьогодні мої думки змінились!
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Коментарі (4)
Огромное спасибо за помощь!
Уже не в первый раз обращаюсь в отдел поддержки. Ваши сотрудники тех поддержки большие молодцы. Особенно оператор Вероника.
Коментарі (2)
Momobank це дно
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Коментарі (28)
Найкращій банк
Особлива подяка оператору на ім'я Дмитро — який показав велику компетентність та знання фінансової справи на відмінно! Сподіваюсь в майбутньому інші банки також почнуть обслуговування на такому рівні, та таких чудових спеціалістів як Дмитро буде більше!
Коментарі (1)
Відмова в обслуговуванні Монобанк
Я являються на сьогоднішній день співробітником одного з провідних банків україни, але мій банк не невнадає послугу «оплата частинами». Звернулася до моно банку. Він надав мені кредит на оплату частинами.
Погашення було в срок.
Лишилося пару платежів і тут війна…місяць затримала оплату зі зрозумілих причин, наступний повністю закрила кредит і %.
І тут все кредит закрили.
Коли всі банки відновили видачу кредитів і моно відповідно, я подаю заявку на відновлення кредитного ліміту і мене блокують.
У мене беззаперечна кредитна історія і мене блокує цей банк без пояснення і попередження. Як співробітник я знаю, що банк повинен офіційно повідомити про відмову в обслуговуванні з вказаням причин. Справа принципова буду йти до суду і нехай пояснюють законність своїх дій.
Справа принципова буду подавати до суду.
Детально все перевірили та переглянули відмову в обслуговуванні
Детальніше написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (2)
Да підтримую монобанк лайно блокують просто так
На вимогу НБУ всі банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам.
Тому рахунок може бути обмежено до надання вичерпної інформації, яка б могла підтвердити суть та мету розрахунків за рахунком.
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі.
Коментарі (10)
Ніколи більше не зв’яжуся з банком шахраїв.
Бачимо колеги склали запит, щоб допомогти в цій нестандартній ситуації.
Зараз питання в роботі.
Після закриття відправимо вам документ на вказану електрону пошту.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Коментарі (6)
Самый лучший работник банка
Я заказала карту на перевыпуск с тем же номером оплатила и выслала всю нужную информацию.
Карту отправили немного не в то место, потом быстро исправили это.
Потом карту бедную помяли в дороге, не знаю что случилось, мы с парнем были в шоке, но посмеялись с этого)
Ребята начали быстро решать мой вопрос с картой и сегодня мне написал Олександр и очень сильно мне помог♥️
Для отправления карты вновь нужно было ещё оплатить повторно просто для подведения операции.
У меня на карте средств не было и мне пришлось бы ждать какое то время, но Олександр предложил мне свою помощь скинул мне нужную сумму тем самым ускорив процесс получения карты, за что я ему очень благодарна 🙏 ♥️
Написати коментар
Списали кошти й відправили в порожнечу
Відкрив Дію, реєстр виконавчих, ніде проваджень не було, при тому з рахунків зняли все що було всього за пару хвилин
Зателефонував в виконавчу, сказали що в мене ніяких боргів немає
В підтримці банку дали номер провадження, яке я закрив ще декілька років тому, не зрозуміло де вони його взяли й чому повторно вирішили блокувати рахунки й списувати кошти
Банк каже що це виконавча подала на списання, а в виконавчій кажуть, що нічого не робили, це старе провадження, давно оплачене й закрите, треба чекати кошти, якщо до них дійдуть, то зможуть повернути…
Сумно що банк може ось так по своєму бажанню заблокувати рахунки й відправити кошти не відомо куди, й навіть не попросили вибачення.
Якщо виконавча служба відправить в банк платіжну вимогу і на рахунку є особисті кошти, в такому випадку банк зобов'язаний відправити кошти. Без платіжної вимоги ми нічого не відправляємо
Оскільки вчора надійшла в банк платіжна вимога, яка була відправлена в електронному вигляді через систему СЕП, вона була опрацьована і через це відбувалось списання
Рекомендуємо звернутися до виконавчої служби, щоб вони провели повернення платежу
Коментарі (6)
Monobank
За зарахування SWIFT-платежу з боку монобанк комісія відсутня
При цьому, в залежності від типу комісії, яка обирається при створенні переказу, а також від кількості банків по «трасі» платежу і їх умов обслуговування кореспондентських рахунків, можуть виникати додаткові комісії
Згідно з стандартами SWIFT існують такі типи комісії:
— тип OUR — всі витрати (комісії) сплачує відправник;
— тип SHA — витрати (комісії) відправника платежу сплачує відправник, інші витрати, що виникають (комісії) — одержувач;
— тип BEN — всі витрати (комісії) за платежем оплачує одержувач
Тип комісії вказано у квитанції, яку ви нам відправляли
Оскільки ви відправляєте перекази в євро, ми рекомендуємо використовувати SEPA перекази, якщо вони доступні у банку-відправнику. Переказ коштів через SEPA набагато дешевше, ніж через SWIFT. Поповнення вашої карти — безкоштовно. Відправлення платежів буде проходити за тарифами банку-відправника. Переглянути реквізити можливо в меню «Способи поповнення» — «За реквізитами з-за кордону» — обрати валюту євро — «У межах Європи»
Коментарі (5)