Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Наталія Андрусенко 27 грудня 2023, 13:14
Мої рахунки були заблоковані, про що я була повідомлена через, телеграм та повідомленням на електронну пошту. Для мене це було несподівано так як за 10 днів до моменту блокування я пройшла перевірку фін моніторингу, на запит банку я надала усі затребувані документи та пояснення, це вже було не вперше, усі документи та пояснення було переслані на електронну пошту банка дуже швидко так як в мене легальний бізнес, звітність завжди під рукою, податки сплачую вчасно, з рахунків монобанку. Того ж дня отримала відповідь банку о продовженні співпраці. Після надходження значних коштів на мій рахунок ФОП, рахунок без попередження був заблокован. Перший мій запит був чи не взлом це телеграм чата. Але співробітник повідомив що додаток та рахунок заблоковані, підстави за правилами банка вони можуть не наголошувати. Для повернення коштів запросили мій особовий рахунок в іншому банку. Після надання реквізитів в телеграм, мені розблокували додаток для підписання заяви о переказі коштів. Пообіцяли повернути за 3 дні. За три дні кошти не повернули. Вже 15 діб я надсилаю повідомлення на телеграм бот, отримую відповіді: чекайте, на розгляді. Дії працівників банку дуже не професійні, так як кожен раз я повинна сформулювати проблему спочатку, щоб отримати без інформативну відповідь. Прошу вас допомогти в вирішенні цього питання, за весь період співпраці з банком в мене не було негативних вражень, переходити в площину судових позивів дуже не хочу.
monobank
Відповідь банку
monobankua 27 грудня 2023, 13:59
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Згідно ст.15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» банк перевіряє транзакції клієнта.
На основі цього аналізу та інформації із різних перевірених джерел банк приймає рішення щодо подальшого обслуговування.
Колеги зараз займаються питанням про переказ коштів.
Нам шкода, що це займає більше часу ніж планувалось.
Вже передали фахівцям сигнал по можливості максимально прискорити цей процес
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ARV0404 27 грудня 2023, 9:27
Monobank надіслав повідомлення в телеграм, та на пошту о припиненні співпраці, одразу був заблоковано доступ у додаток та до рахунків. В Телеграм підтримці пояснень блокування не надали, сповістили що кошти будуть поверненні на протязі 3х днів, на мій рахунок в іншому банку. Реквізити рахунку я надала в телеграм підтримці, на кілька хвилин було надано доступ в додаток для підписання заяви о перерахуванні коштів. З моменту підписання заяви минуло 15 діб кошти більше 1500000 грн не повернули.
За 10 днів до блокування в мене, співробітниками банку для фін.моніторінгу були запрошені документи та пояснення підтверджуючі мою діяльність. Пояснення та документи були надані одразу так як я займаюсь підприємницькою діяльністю чесно, плачу податки (з рахунку монобанку) веду звітність та подаю в податкову вчасно. Від банку отримала відповідь що перевірка успішна проблем немає.
Мене дуже непокоїть що рахунки були заблоковані після надходження значних коштів на рахунок.Зрозумілих пояснень від співробітників банку я не отримала, тільки стандартні відписки (чекайте, заява на розгляді, нам дуже шкода). Тому вбачаю в діях банку шахрайство та нехтування моїми правами на користування особистими коштами. Прошу розібратися в ситуації та повернути кошти як можно швидше.
На протязі року, зауважень до роботи банку не мала, рахунок відкрила за рекомендаціям моїх контрагентів (вимушено сповістила їх о моїх проблемах, що вдарило по репутації банку)
monobank
Відповідь банку
monobankua 27 грудня 2023, 14:00
Надали відповідь в наступному відгуку
Проблема вирішена
ARV0404 27 грудня 2023, 8:13
11.12.2023 отримав повідомлення в телеграмм від Монобанк, про припинення співпраці та блокування рахунків, також лист на почту. На прохання надати інформацію о причинах відповіли, що згідно політики банку та договору мають право в одностороннему порядку розірвати співпрацю, я їм написав, що 22.11.2023 пройшов перевірку по запиту фін.моніторингу і отримав відповідь, що можемо співпрацювати надалі, кошти після проведення перевірки на мій рахунок не поступали, пояснень о блокуванні не отримав. На мій запит щодо повернення коштів, відповіли що кошти повернуть на протязі 3х днів, відкрили доступ в додаток для підписання заяви о переказі коштів на рахунок в іншому банку. Через три дні кошти не отримав. На мої листи на електронну пошту монобанку відповіді не отримав. В телеграмі на мої багаторазові запити, отримую стандартні відповіді від некомпетентних співробітників, кожен раз необхідно пояснювати проблему спочатку. Кошти у розмірі 616654,54 грн. з рахунку ФОП, та 74950 грн. з приватного рахунку не рахунок вказаний в заяві від 11.12.2023 не отримав, терміни повернення банк не визначає, пишуть чекайте.Підприємницькою діяльністю займаюсь з 2015 року, звітність та податки надаю та сплачую вчасно, без зауважень. Податки сплачував з рахунків моно банку. Дії банку дуже схожі на шахрайство, тому наступним шагом буде звернення до правоохоронних органів, або до суду.
monobank
Відповідь банку
monobankua 27 грудня 2023, 13:53
Дуже шкода, що склалась така ситуація.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування.
Згідно ст.15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» банк перевіряє транзакції клієнта.
На основі цього аналізу та інформації із різних перевірених джерел банк приймає рішення щодо подальшого обслуговування.
На поточний момент питання про переказ коштів в роботі. Передали запит колегам по можливості прискорити вирішення питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SvitlanaPechnik 26 грудня 2023, 18:53
Дякую операторам за якісну роботу. Швидко, легко і просто пояснять незрозуміле та знайдуть відповідь на питання.
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 грудня 2023, 20:19
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу! Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
aftermoon 26 грудня 2023, 12:13
Це огляд фінансового моніторингу монобанку, незаконні вимоги та термін перевірки не обмежен
Тиждень тому я отримав гроші надіслані з Європейського Союзу. Банк зв’язався зі мною, щодо пояснення джерела трансакції і пояснення самої фінансової операції (для проведения финансового мониторинга). Звісно, жодних питань немає, це потрібно робити якщо ми европейська держава, а ні сомалі.
Негайно пояснил ситуацію, на якій основі я отримав гроші. Я дав банку всього 5 різних документів. Рішення суду, инвойс итд. Більше того, банк навіть попросив мене скинути листування зі своїм адвокатом. Якщо це банк заперечить, у мене є скріншоти діалогa з працівником банку.
Минув тиждень, все ще на етапі контролю, вони мають час, грошей на картці у мене до сих пір немає.
Сьогодні я написав скаргу в НБУ. Якщо у когось подібна проблема, зробіть те саме. Нехай банк отримає штраф.
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 грудня 2023, 16:04
Нам дуже шкода, що перевірка триває більше ніж очікувалось.
Зараз питання ще в роботі.
Колеги зв'яжуться з вами за результатами перевірки, для надання відповіді
Юрий Шевцов 25 грудня 2023, 18:39
На карту компанией Epic Games были переведены средства в размере 70 долл.США.Несмотря на то что monobank был предоставлен идентификационный номер транзакции (d24ed97b3e5244f3a54bfcf0db9fb7f5) операторы утверждают что перевода средств не было.Средства наглым образом сворованы и разбираться никто не хочет.
monobank
Відповідь банку
25 грудня 2023, 18:59
Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка
Дійсно, на жаль, в банк даний переказ не надходив
Ми рекомендуємо звернутися до відправника коштів, для пошуку переказу
Якщо переказ нам надійде, ми обов'язково зарахуємо його або зв'яжемося, для уточнення інформації
Проблема вирішена
Vlad98 25 грудня 2023, 12:54
На фішинговому сайті Укрпошти, на який мене направило з смс — повідомлення про оплату 9.82 грн за доставку посилки, було здійснено прив’язку моєї карти Монобанку до Applepay, після чого кількома транзакціями знято 950 грн за покупки в якомусь мексиканському магазині. На мій погляд, ці транзакції мали бути автоматично заблоковані, по причинах:
1) У мене зовсім не айфон, а простий Xiaomi
2) Жодного разу я ніколи нічого за межами України не купляв, тим більше в Мексиці — тобто транзакції були явно не типові
3) Кілька моментальних транзакцій на різні суми, з метою підбору суми, що є на балансі.
monobank
Відповідь банку
25 грудня 2023, 14:48
Нам дуже прикро, що сталася ця ситуація
Ми завжди працюємо над покращенням безпеки, аналізуємо нові види шахрайства та розробляємо інструменти, для збереження ваших коштів
В вашому випадку, ми зреагували на спроби списань та намагалися з вами зв'язатися
Також, звертаємо вашу увагу, що у застосунку є можливість увімкнути налаштування безпеки, які допоможуть уникнути шахрайських списань. Переглянути всі налаштування можна за шляхом: головний екран — свайп вліво — «Налаштування безпеки» (під зображенням картки)
Проблема вирішена
BratAlex 24 грудня 2023, 13:32
У мене перестал працювати Pay pass на карті. Захотів поміняти картку, але консультант каже — 100 грн. За що??? Картка незламана, працююча, тільки Pay pass -відпочиває. Та ж сама ситуація була з карткою Ощадбанку місяц тому, так поміняли безкоштовно і без питань!!! А що з Монобанком? Це точно не європейський сервіс!!! Телефон — кнопковий, без NFS, вибачайте Монобанк…
monobank
Відповідь банку
24 грудня 2023, 16:19
Розуміємо, що ситуація неприємна та приносимо вибачення за некоректну консультацію в підтримці
З колегою обов'язково проведемо роботу
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема вирішена
orendodavec 24 грудня 2023, 9:40
«Зробив переказ з пейпелл на доларову карту. А прийшло рівно на 2 $ менше. Підтримка каже банк не знімав коміссію, то конвертація… Але Це дуже малоімовірно щоб за це 2 долари рівно знялося.
Тобто зняли 2$, кажуть що комісій нема, ще і підтримка хоче голову задурити.»
monobank
Відповідь банку
24 грудня 2023, 14:44
Шкода, що у вас склалася така думка
Переказ надійшов в банк у валюті гривня і відбулась конвертація, для зарахування на валютну картку в доларі
Суму в гривні, яку було нам переказано, ви можете переглянути у квитанції, яку надсилали у підтримку. Курс на момент надходження переказу був 37.7302. Таким чином, якщо поділити суму переказу на курс, то вийде сума до зарахування
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
aleksben 23 грудня 2023, 19:27
В дружини списало гроші з картки десь у в'єтнамі.
На велику суму. Ні смс. Ні сповіщення про транзакцію. Ні дзвінка що транзакції кожну хвилину в одній точці. Нуль. Коли купляєш каву то прилітає що оплатили. А коли 60 тисяч то нічого. Це жах.
Ні підтверджень не присилає нічого.
І що тепер робити??? Дякуєм за різдвяний настрій. Толку від поліції певно буде нуль
monobank
Відповідь банку
24 грудня 2023, 9:49
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Андрей Петрович 23 грудня 2023, 18:43
Я тоже стал жертвой этого моношарашкиного банка. В кратце, монобанк, моими деньгами списал долг совсем другого клиента банка. Как вы думаете перед кем был у другого клиента банка долг? Правильно, перед моно банком. Нормальный банк, бы вернул бы мне деньги, так как перевод был ошибочный, темболие как владелец счета отправителя, так и владелец счета получателя, сообщили банку, чтобы деньги мне вернули. Но это не вероятно, но возможно в монобанке, он моими деньгами списал чужие кредиты. На что смотрят государственные структуры, почему этих воров и мошенников с моношарашкиной конторы, не закрыли, а продолжают им розрешать воровать деньги в простых украинцев. Темболие у них нету офисов, а главный офис в Киеве, в реальности не существует, о чём пишут другие люди. Написал 3 адвокатам обращение, так адвокаты даже не ответили, наверное они знают про монобанк то что я незнаю. После двохдневного бесполезного общения с службой поддержки монобанка в вайбере, я написал ещё на разные имейлы служб поддержки монобанка, обращения, добавил копию всех сообщений с вайбер, а также доказательства что это деньги были предназначены не для получателя, а на закупку материалов в епицентре. Но, вы будете опять в шоке как и я, служба поддержки в ответах, ничего не решала, а только собирала через меня личные данные третий лиц, тоесть владельца счета получателя, который для меня является чужим человеком…
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 грудня 2023, 19:14
На жаль, у поточній ситуації дійсно відсутня можливість скасувати помилковий платіж.
Ми рекомендуємо відправнику звернутися до одержувача для врегулювання питання.
Якщо відправник не знає одержувача або не може вирішити питання, тоді ми рекомендуємо звернутись до суду.
Проблема вирішена
sergiyp777 23 грудня 2023, 14:17
Ось такі цікаві факти від Моно:
1. Зняття депозиту з Моно зайняло цілих 273 дні. Живучи в місті, де доступне лише відділення А-банку, вони видавали валютні депозити з Моно лише при наявності готівки в касі. Щоб отримати свої кошти назад, мені знадобилося 273 дні (а моно ви так будете списувати платежі по кредитам?)
2. Очікування відповіді від оператора 3 години, щоб дізнатися, про зміну номера телефона для входу в додаток. (Я вже встиг розібратись самотушки, як через 3 години отримав відповідь, це ну дуже оперативно)…
3. 5 повторних списань за покупки вночі, але через 10 днів ці кошти були повернуті. Дякую, що ви надійно зберігали ці гроші 10 днів, що ніхто не мав доступу до них…

Я ніколи таким щаливим не був коли закрив нарешті картку від Моно… Дякую Моно за гарну співпрацю, проте є ситуації, що вимагають покращення та удосконалення сервісу.
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 грудня 2023, 18:48
1.Стосовно наявності валюти у відділеннях. Дійсно був період у коли в касах видавали лише наявну валюту. Ми намагалися зробити все можливе, щоб процес отримання валюти не викликав у клієнтів складнощів, проте війна вносила свої корективи.
На поточний момент валюту у вашому місті можна отримати не тільки в А-банк, а і зробити замовлення та отримати у відділенні Укргазбанку.

2. Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки. Ми завжди намагаємося надавати тільки якісний сервіс. Під час вашого звернення, дійсно був ажіотаж через проблеми, що виникли у користувачів Київстар, що привело до довгого очікування відповіді. Ми передали ваші звернення до підтримки, обов'язково перевіримо, проаналізуємо та вживимо заходів.

3. Стосовно повторних списань. Це були оффлайн списання. Як це працює та чому так відбулося надали вам відповідь під відгуком та у особисті повідомлення 15 січня 2021.

Шкода що ви прийняли рішення про закриття картки. Будемо раді бачити вас серед клієнтів у майбутньому
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Viktoria151992 23 грудня 2023, 8:17
Обратилась я в моно банк с просьбой вернуть сумму которую перевала мошеннику. Оператор сразу же занялся решением вопроса. Но надежды на возврат средств не давал. Карту мошенника заблокировали они … но через пару дней вернулась одна сума. Я очень довольна работой. Спасибо огромное. Моно банк вы лучшие
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 грудня 2023, 10:41
Вдячні за ваш відгук!
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 грудня 2023, 8:36
Відгук не зарахований (на 25.12.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Петро Віхоть 21 грудня 2023, 18:33
Монобанк заблокував рахунок. При першому зверненні вказали справа № 752/24156/23, провадження № 1-кс/752/9869/23. Я був шокований бо жодних справ на себе не очікував. Ледве відійшовши від шоку я подзвонив у виконавчу службу глосіївського району де розглядається справа, надав ПІБ та інд. код, мені там ввічливо відповіли що жодних рішень чи проваджень у яких я фігурую у них немає. Тоді я знову дзвоню у монобанк, кажу так і так нічого немає. Мені тоді скидують корішок з печаюкою глосіївського відділу поліції і працівник клянеться шо нижче у документі моє прізвище. Я перепитуюсь чи точно, мені служба турботи відповідає точно але документ надати не можуть. Ну шож я шокований вдруге по по перше в києві не бував по друге жодних порушень не вчиняв. Знову шокований. Ледве відійшовши від шоку вдруге за день дзвоню в голосіївське відділення поліції, де мені ввічлий працівник поліції повідомляє що на мене там нічого немає. Ну що ж я абсолютно шокований дзвоню знову в монобанк, мені знову дають справу № 752/24156/23, провадження № 1-кс/752/9869/23. і кажуть шо точно преточно по тому рішенню я заблокований. Я знову дзвоню у виконавчу службу яка мала надати запит на блокування рахунку і там мені знову кажуть шо даних по моїй ПІБ і індифікаційному коду немає. Я знову дзвоню у моно мені знову кажуть шо рішення таки є, я прошу надати документ, мені кажуть шо за сутку буде сформований. Я до речі довідку про несудимість надіслав, по поведінці служби турботи очевидно що таких документів не визнають. До речі справа № 752/24156/23, провадження № 1-кс/752/9869/23 (у якій я сумніваюсь що фігурую бо до суду ніхто не викликав) на момент блокування картки ще навіть не розглядалась бо картку заблокували десь зранку, а справа мала розглядатись 15:30 згідно сайту голосіївського суду. Висновок: 1. У суд мене ніхто не викликав, значить судового рішення немає, у витягу про несудимість з дії яку монобанк не визнав пише шо я несудимий. 2 Як мінімум один раз служба турботи мене обманула коли сказала дзвонити у відділення поліції (по відчуттях я обманутий ще й вдруге і втретє), бо у ніяких судах участі не беру. 3. Монобанк в чому справа?
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 грудня 2023, 18:34
Розуміємо, що обмеження це неприємна ситуація.
Щоб допомогти у вирішенні питання, ми написали вам відповідь в особистих повідомленнях
aftermoon 21 грудня 2023, 12:18
У вівторок отримав платіж в євро, який мені надіслала компанія за рішенням суду в Європейському Союзі в рамках фінансової компенсації.
Банк попросив у мене пояснення щодо платежу, а також підтверджуючі документи. Я практично відразу надіслав і безпосередньо фактуру від компанії, документи з Чеського суду в Празі, а також договір з компанією з 2021 року. Фінмоніторингу монобанку це не вистачить, а вимагають постійно якісь додаткові документи, а навіть листування з моїм адвокатом, що є незаконною вимогою.

Звертатимуся зі скаргою для перевірки в НБУ
monobank
Відповідь банку
21 грудня 2023, 13:49
Інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує ситуацію
На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
Питання у колег на контролі, очікуємо від вас документи, які зможете надати стосовно зарахування
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kovalov1996 19 грудня 2023, 23:31
Підтримка справді підтримує, а не задає банальні питання по скріпту. Просто 100000/10 ставлю монобанку і дівчини Анастасії з підтримки (19 грудня, 23:31 вечора, а вона мені дуже сильно допомогла).
monobank
Відповідь банку
20 грудня 2023, 8:51
Дуже дякуємо за ваш відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
BohdanVb 19 грудня 2023, 19:12
Розірвали договір. Займався р2р торгівлею.
Хочу сказати дайте нормальну відповіль, а не ту ахінєю, ті шаблонні штамповки які ви всім відписуєте. І, ще, поки по-доброму прошу розблокуйте мені рахунок і поверніть діл відносини.
monobank
Відповідь банку
monobankua 19 грудня 2023, 19:54
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dr0n 19 грудня 2023, 15:24
Шахрайка Аліна К.
Номер картки шахрайки 5375 4141 4090 2577
Емейл kravestalinochk@gmail.com
Тел. +380991742286
Працює як автор студентських робіт.
Бере гроші на переда потім скидає повний брєд. Уривки ніяк не пов’язаної інформації.
monobank
Відповідь банку
monobankua 19 грудня 2023, 15:54
Дякуємо за сигнал!
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
nikonova 19 грудня 2023, 14:08
Я оплачувала борг добровільно, виплатила більше 17000, залишилось оплатити 1500. МОНОБАНК подав заяву до виконавця та заблокував мої рахунки на 18000, ніби я нічого не платила. Тиждень я намагалася достукатися до потрібного відділу, щоб виконавцю надали актуальну суму боргу. Йому надали інфу, що в мене борг 7000. Після цього я ще один тиждень добивалася від них надати виконавцю правдиву інформацію. Мені відповідали все, що завгодно, навіть те, що Монобанк не може надати виконавцю таку інформацію 😄 Це просто треш! ПРОСТО РАЗВОДЯТЬ НА ГРОШІ ЛЮДЕЙ. ВІДКРИТО, БЕЗСОРОМНО. НАВІТЬ НЕ ПОЧИНАЙТЕ З НИМИ ПРАЦЮВАТИ, ВОНИ ПРОСТО ВИКРАДАЮТЬ ВАШІ КОШТИ.
monobank
Відповідь банку
monobankua 19 грудня 2023, 15:58
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Євген Дегтярьов 18 грудня 2023, 19:56
Я з монобанком був дуже давно, мінімум роки три. Можна сказати був амбасадором серед своїх знайомих. Купу людей перевів на темну сторону. Спочатку був клієнтом як фізична особа, через деякий час я наважився відкрити ФОП і звісно в мене навіть питання не стояло де. Спочатку все було в огнях, потім коли мені вдалося підписати гарний контракт — монобанк заблокував спочатку платіж, наче нічого страшного, запросив документи, я все надав і розблокували. Почали задавати питання по інших транзакціях, там теж все розказав, показав, навіть фото додав де показав реалізацію обʼєкта. Банк моя відповідь задовільнила — написали в них до мене питань нема. І тут через пів місяця отримую смс — типу вибачаємося помилково заблокували ваші рахунки — тепер все добре. Я ще пожартував типу і не помітив, ще раз вибачилися і все ок. І тут через годину я отримую ще смс — що мені заблокували рахунки. Не тільки ФОП але й особисті. Ніякої інформації про причини не надають, я веду прозору діяльність, кожний платіж в мене закріплюється або актом або видатковою, купую всі необхідні матеріали та обладнання теж через ФОП офіційно, плачу податки кожного місяця справно. Це тупе кідалово з боку монобанк, як від життя відрізали. Ще й ці приколи що спочатку вони помилися, а потім заблокували — як сіль на рану. Короч максимум не рекомендую до співпраці. Багато незручностей тепер з виводом коштів з ФОП, в мене ще є незакриті контракти з замовниками, треба тепер перепідписувати їх так як реквізити міняються. Короч гемор гемор гемор. Плюс це я тільки про ФОП. А тепер уявіть коли все ваше електронне життя оплачувалося завжди одним банком — так от і тут тепер треба відкривати нові рахунки, в іншому банку, все привʼязувати до нових карток. Не очікував від монобанк такого…
monobank
Відповідь банку
monobankua 18 грудня 2023, 20:18
Дуже шкода, що склалась така ситуація.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування.
Згідно ст.15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» банк перевіряє транзакції клієнта.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
На основі цього аналізу та інформації із різних перевірених джерел банк приймає рішення щодо подальшого обслуговування

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.33 39.8295
EUR 42.63 43.2507
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.33 39.8295
EUR 42.63 43.2507
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝