Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
NorkKiss 15 квітня 2022, 13:38
Покупал и продавал доллар на бинансе, есть все доказательства и счёты о сделках, все честно без отмыва денег, банк с этим разобраться не захотел, причину не назвал. Сотрудники сказали что это не имеет значение.
monobank
Відповідь банку
monobankua 15 квітня 2022, 19:03
Жаль, что сложилась такая ситуация, но банк может отказать клиенту в выпуске карты, а так же в предоставлении / восстановлении кредитного лимита по своему усмотрению и без указания причин согласно пункта договора 6.3.1
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Виктория Пирогова 15 квітня 2022, 12:49
Оформила Е-підтримку на 6500 грн. 23.03, но деньги так и не пришли. Прошло 17 рабочих дней, а денег нет. Жду.
monobank
Відповідь банку
monobankua 15 квітня 2022, 18:56
Для проверки данных, написали вам в личные сообщения
yaprotiv 14 квітня 2022, 22:36
Я пользуюсь картой монобанка достаточно давно. И знаете, это один из самых приятных для меня банков. Мне нравится мобильное приложение, оно удобное и там есть все, что надо. Мне нравится дизайн карты, нравится кэшбэк, нравится пополнение карты без комиссии, переводы на другие банки. Нравится пополнение мобильного без комиссии. Неужели много других банков может похвастаться подобными условиями? Сложно конечно сказать, как там с кредитами и почему многие жалуются — но, товарищи, скажите где вы видели шикарные кредитные условия? Само понятие кредит уже о себе все говорит. Все должны понимать это ещё до того, как решились его оформить и быть готовым ко всему. Винить банк в том, что он просит свои деньги назад не логично — все просят свои деньги назад. Вам ведь магазины бесплатно не отпускают товар, потому что ситуация не очень?
Я это все пишу к тому, что, начитавшись негативных отзывов, стало обидно. Ведь монобанк реально отличный и приятный. И хочется, чтобы он долго продержался и радовал нас новыми плюшками. Всего вам, монобанк, хорошо. И кстати, мне еподдержка пришла, хоть и немного задержалась. И вам всем придет. Всем мира. Слава Украине!
monobank
Відповідь банку
monobankua 15 квітня 2022, 18:54
Огромное спасибо за вашу поддержку :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Furman8808 13 квітня 2022, 19:00
Блокує рахунок без чіткого пояснення причини такого блокування і розірвання договору
І це у військовий ЧАС!
Не відкривайте рахунок у MONOBANK
Користувався банком завжди і завжди без питань все було
Але після такого випадку, що мене залишили без коштів (всі збереження були на картці) нікому не рекомендую користуватись!
monobank
Відповідь банку
13 квітня 2022, 20:13
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, на основі накопиченої інформації з різних джерел банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юрій Кулініч 13 квітня 2022, 16:21
Микита ти найкращий консультант цього ДИРЯВОГО банку, тобі не 5 а 10 зірок. Дякую
monobank
Відповідь банку
13 квітня 2022, 20:12
Дуже шкода, що у вас склалася така думка про банк
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення
Проблема вирішена
Дмитро Білогуб 13 квітня 2022, 15:23
7 Квітня в мене мало бути списання 99.50$ за ліцензію Ізраїльського сервісу.
за тиждень до оплати написав листа до цієї компанії з проханням перенести оплату у зв’язку з війною. Компанія надала мені 2 місяці до терміну ліцензії, але списання все оно сталося 7 квітня через технічні неполадки з іх боку.
Далі пишу в Моно з запитанням як скасувати цей помилковий платіж. Монобанк відповідає: торгова точка утримала кошти для списання, пишіть їм щоб скасували це списання. Написав, до сервісу, вони вибачились та відмінили списання. через декілька днів до мене повертаються кошти у меншому об'ємі ніж було списано.
списано: 2984.05 грн (99,5$)
повернуто: 2910.87 грн (99,5$)
курс монобанку 29,26 / 29,99 (курс зафіксований нбу з 24.02)
Три рази спілкувався з різними сапортами моно, і у кожного своя версія:
у першого це возврат товару і він відбувається за курсом покупки
у другого це різниця курсів на момент транзакції та на момент його повернення
у третього «ТТ вернула вам оффлайн платежом, такие платежи зачисляются по курсу на момент возврата. Если бы курс наоборот вырос, то мы бы вернули больше, чем заплатили изначально, а так курс упал — и вернулась сумма меньше»

на мою думку монобанк просто привласнив 75 гривень і не хоче іх повертати, постійно плутаючись в аргументації.

тобто у мене тт випадково списала 99.5$ а потім скасувала списання. А монобанк бачить у цьому можлівість як привласнити 75 гривень аргументуючи це коливаннями курсу (якій доречі зафіксований нбу).

Прошу банк дати мені погоджену відповідь, тому що сапорти не можуть досягнути консенсусу у своїх версіях. А також прошу банк повернути мені 75 гривень, так як я не продавав і не купляв у вас долари, а тт випадково списала 99.5$ а потім скасувала списання!!!
Буду шукати інші методи здійснення закордонних сплат, якщо є такі без прихованих платежів та валютних махінацій порекомендуйте будь-ласка.
monobank
Відповідь банку
13 квітня 2022, 20:46
Шкода, що у вас склалася така думка
Є 2 варіанти, як торгова точка може повернути вам кошти на рахунок:
1. скасування операції по коду авторизації. В цьому разі кошти повертаються в повному обсязі, тому що скасовується першочергова транзакція
2. повернення в валюті оплати. В цьому разі зараховується інша сума, оскільки в банк надходить валюта й відбувається конвертація в гривню

В нашому випадку був саме 2 варіант, тому й відбулася конвертація по курсу покупки
Передали керівництву ситуацію на розгляд, для компенсації курсової різниці
Зарахували вам її на ваш рахунок кешбеку, з урахуванням податків
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Валентина Карпова 13 квітня 2022, 14:25
26.03 муж оформил запрос на получение 6500 грн. На карту Монобанка они не поступили. Вопрос, где обещанная помощь от государства? У нас нет «финансовой подушки»!!! С Харькова выехали в обл. О выплатах ВПЛ тоже молчок, информация размыта. Мы пенсионеры, муж до войны работал. Пенсию перевели, но она два мес где-то ещё «гуляет». Риторический вопрос «Как прожить без денег» не задаю. Вопрос по существу, где обещанная помощь государства?!
monobank
Відповідь банку
13 квітня 2022, 17:30
Написали вам в личном сообщении, для уточнения информации
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Данил Кашин 13 квітня 2022, 12:25
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 49 (ЦУМ, Алло)
Доброго времени суток.Оформлял заявку на получение 6500 уже две недели назад, если точнее 31.03 она была успешно принята, но в течении 10 дней никаких средств не поступило, карта монобанка, в дие ничего конкретного нет.Как дальше действовать и где найти хоть какую-то информацию?
monobank
Відповідь банку
13 квітня 2022, 17:30
Написали вам в личном сообщении, для уточнения информации
Проблема вирішена
dismay 12 квітня 2022, 23:16
Сегодня пополняла онлайн кошелек, через монобанк. Нажала в приложении подтвердить перевод, деньги списались, а на кошелек не поступили. Написала в службу поддержки, сначало один оператор сказал что 100% перевели, потом когда я попросила ARN код мне сказали что не знают что это, есть только RNN. Служба поддержки онлайн кошелька сказала что деньги не поступали, что они не авторизованы банком. Потом другой оператор монобанка сказал, что деньги на резерве и что если в течении 11 дней их не спишут то они вернутся. А я знаю что они не спишут и смысл мне ждать 11 дней сейчас война, жрать нечего, еще заморозили деньги, не понятно отдадут ли их вообще. Больше всего удивляет, что каждый оператор дает разную информацию, уже не понимаю кому верить. Просто бы вернули эти деньги на счет и все, почему это так сложно???
monobank
Відповідь банку
13 квітня 2022, 17:29
Понимаем, что ситуация неприятная
С нашей стороны видим, что платеж успешный
Мы передали коллегам заявку, чтобы предоставили вам код ARN по платежу, для уточнения у получателя информации по платежу
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ivlev777 12 квітня 2022, 19:58
После того как банк я попросил вернуть проценты банк через время их вернул.
Но остаток денег онулировали!!!
Подло с ихней стороны очень.
Лишили в военное время к доступу денег!
Одной рукой дают, а другую вырывают живём!!! Жуткое отвращение к ним!
Низко упали в моих глазах!
А также массово слышу постоянно недовольство людей, клиентов!
(Тупость и жлобство захлестнуло их !!!)
monobank
Відповідь банку
13 квітня 2022, 11:53
Очень жаль, что у вас сложилось такое мнение
На кредитный лимит влияет большое количество различных факторов
Это не окончательное решение и в будущем лимит может быть установлен
victoriyaiagle 12 квітня 2022, 14:48
Давно є клієнтом банку, з самого початку, рекомендувала всім і заохочила чимало людей щоб переходили до цього банку, але, «це було давно і неправда ».
Адже в даний, важкий, жахливий та кровавий період для нашого народу та країни, Монобанк, показав як він «піклується «про своїх клієнтів, займаючись здирництвом під час воєнного стану, мою карту загнали в мінус, хоча до ВС я платила справно щомісячний платіж і ніколи його не пропускала, тепер же я сиджу без роботи, без житла, без копійки, в чужому місті, де мені потрібно думати про те як вижити в прямому значенні цього слова, але кого це турбує? Так Монобанк?
Ось що я вам скажу м*рзотники, якщо ви, нічого не зробите з мінусуванням тих кривавих відсотків які ви, нарахували під час ВІЙНИ і не повернете до того виду який був до військового стану, думаю не тільки я, а і багато інших,
«задоволених клієнтів », будуть байкотувати і подавати позови до суду! Щоб ваша контора (інакше не назвеш) як мінімум пішла за рос кораблем, а як максимум втратила свою акредитацію. Я в свою чергу, точно, більше ніколи, не буду користуватися вашим недобанком, всього найкращого…
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 квітня 2022, 16:54
В країні війна, ми все розуміємо. Ми орієнтуємось на рекомендації НБУ та продовжуємо виконувати зобов'язання перед клієнтами
Правила не передбачають скасування процентів за користування кредитними коштами.
З 1.04 до закінчення дії військового стану знижено ставку по всіх кредитах до 1,6% на місяць. Банк не нараховує пеню, штрафи, не виносить заборгованості на прострочення. Ми рекомендуємо вносити мінімальні платежі, якщо є така можливість
Проблема вирішена
merlen4 12 квітня 2022, 11:48
Доброго дня.
Я маю валютну карту у вашому банку і в цей непростий час ці кошти мені знадобились. До війни я телефонував в Монобанк і мені казали, що з цим зовсім не має проблем — теефонуєте за 2−3 дні і ми підвеземо валюту у найближчий до вас банк-партнер. Вчора я зателефонував і хотів замовити валюту, щоб зняти її. Але мені відповіли, що не можуть замовити її у Житомир в банки партнерів (хоча я уточнював чи зможу зняти її в Житомирі, так как живу в Бердичеві і в Житомир мені потрібно їхати). Сказали, що можна зняти лише в Львові і Дніпрі і те, якщо там буде валюта!
А також відповіли, що в Житомирі в віділеннях А-Банку може бути валюта і тоді можна буде її зняти. Я запитав, а як дізнатись чи вона там є, якщо я далеко живу і не можу просто так їздити туди-назад. Мені відповіли, щоб я написав сьогодні зранку (12.04) і працівники монобанку уточнять чи є валюта, а також попросять її залишити на касі до мого приїзду (1 година). Сьогодня я написав в підтримку і мені відповіли, що вони не будуть цього робити! Після того як я запитав, навіщо ви вчора обіцяли і показав їх же смс — взагалі перестали відповідати. Як таке може бути? Просто мороз клієнтів?
Усі скріншоти покажу. Чому ж 3 тижні тому мені казали, що зцим жодних проблем і можна зняти у будь якому віділенні, тому що ви підвозите валюту для своїх клієнтів. Чому тепер я маю чекати, поки вона з’явиться у А-Банку, де вона взагалі не з’являється?
Моя сума не велика, але чому так сталося? Найбільше вразило, що підтримка перестала відповідати і не виконала свою обіцянку, яку дали вчора ж.
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 квітня 2022, 16:52
На жаль, зараз немає можливості замовити валюту на відділення банку партнера.
Отримання коштів у відділеннях банку партнера можливе за наявності суми у касі.
Ми можемо уточнити наявність валюти в день звернення в відділеннях Універсал Банку
Також ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Проблема вирішена
BiBoM 11 квітня 2022, 17:07
В мене в банку був розміщений валютний депозит, термін дії якого закінчився в цьому місяці, але отримати ці кошти я не можу і розміщувати їх далі в банку теж недоцільно. Забрати не можу, томущо під час вибору відділення, з якого я б міг забрати відсутня можливість забрати їх в Києві (всі відділення в Києві закриті, а найближче відділення пропонує за 400 км в Дніпрі). Ставка на продовження лише 0,1% (можна сказати безплатно) і на термін лише від 3 місяців. Депозитів із достроковим зняттям коштів у валюті зараз в банку немає. Тобто якщо через тиждень, чи місяць-два відділення банків запрацюють, я все одно маю чекати мінімум 3 місяці поки банк на шару користується коштами. Є варіант забрати ці кошти на картку, але і тут банк в виграші, бо для зняття коштів з картки є комісія, яка буде складати більше ніж банк мені нарахував відсотків по депозиту.
Відсутність депозитів із достроковим зняттям банк пояснює якоюсь забороною, але за бажанням банк міг би зробити депозити на 1 місяць, а не на 3, або якщо вже на три, то прописати, щось на кшталт: клієнт зможе достроково зняти лише після припинення цієї заборони. Тобто варіанти є, немає бажання в Монобанку віддавати клієнтські кошти.
Підсумок — банк придумав гарну схему «взути» своїх клієнтів.
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 квітня 2022, 13:02
На жаль, зараз немає можливості замовити валюту на відділення банку партнера.
Отримання коштів у відділеннях Універсал Банку можливе за наявності суми у касі. Ми уточнимо дані та напишемо вам у особисті повідомлення
Також ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
4its 11 квітня 2022, 15:07
Добрый день, уважаемый Monobank.

Вопрос о начислении денег «єПідтримка» актуален как никогда.
Так же была оформленна заявка в «Дії», 22.03.2022, так же не пришли деньги как и всем … НО 1. Сегодня я впервые услышал некий брет от Вашего прадставителя (горячая линия). Что моя заява не поступила в Monobank, а то что в Дії она «висит» — это их проблема, а не Вашего банка. В «Дія» я, как и все, оформил выплату, указал карту Monobank «єПідтримка», а заявки у Вашего банка нет???
Связался с тех.поддержкой «Дія», и был получин ответ о том, что моя заявка была зарегистрированна и передана (есть скины той самой заявы) … то кто из Вас обманывает людей?

2. А этот разговор с консультантом тех.поддержки Monobank хотел бы донести для других людей, которых так же вводят в заблуждение в Вашем банке…

Если в «Дія» вы указали карту выплаты Monobank — то Вам потом могут сказать что заявка им не приходила, оращайтесь в тех.поддержку «Дія»

Ваш сотрудник мне сказал самое интересное: «Деньги нам поступают из ОщадБанка, а потом уже на Ваши карты»!!!

По итогу вывод один — все виноваты, кроме Вашего банка … «Дія» не передала мою заяву, а ОщадБанк еще не переводил ВАМ денег для выплаты другим людям (не мне).

Звоните/пишите/уточняйте всем им, а Monobank только инструмент.
monobank
Відповідь банку
monobankua 11 квітня 2022, 19:24
Если есть уведомление об успешной регистрации заявления в Дие, значит, Минэкономики его приняло и как только сумма поступит в банк, она будет зачислена на вашу карту.
Дополнительно написали вам в личные сообщения
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sue 11 квітня 2022, 14:29
Добрый день. Отправил заявку на получение 6500 за программой епідтримка 23.03, заявка прошла успешно, денег до сих пор нет 11.04
monobank
Відповідь банку
monobankua 11 квітня 2022, 16:54
Если есть уведомление об успешной регистрации заявления в Дие, значит, Минэкономики его приняло и как только сумма поступит в банк, она будет зачислена на вашу карту.
Дополнительно написали вам в личные сообщения
mobl 11 квітня 2022, 14:20
сегодня, без всяких предупреждений списали плату за обслуживание iron карты. ее должны были начать списывать еще в марте, но началась война. сегодня был неприятно удивлен таким решением начать списывать за обслуживание, учитывая то, что никуда потратить мили сейчас невозможно. считаю, что это чистое мародерство в военное время. в очередной раз пробили дно.
monobank
Відповідь банку
monobankua 11 квітня 2022, 16:50
Мы прекрасно понимаем, какая сейчас сложная ситуация. Сохранение оплаты за обслуживание вынужденная мера, чтобы сохранить привилегии карт и действующие тарифы, даже с условием оплаты обслуживания наша карта остается самой выгодной и доступной картой на рынке такого ранга.
Мы же хотим обратить ваше внимание на привилегии, которые не теряют своей ценности даже в такое время:
вы имеете две карты платежных систем MasterCard и VISA наивысшего ранга;
быстрая и человечная служба заботы 24/7, консьерж монобанк и платежной системы VISА, который готов свернуть горы, ради решения вашего вопроса. В условиях войны мы выполнили уже тысячи заказов по организации и доставки продуктов, товаров и лекарств, средств первой необходимости. А также поиск всей необходимой информации в условиях войны;

Мы стараемся сохранить комфортные условия обслуживания для всех клиентов банка, при этом выполняя свои обязательства и верим в победу
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kiril0107 10 квітня 2022, 15:59
Здравствуйте подвала заявку на помощь 6500 в дие 23 марта на карту єПідтримка монобанк прошло уже больше 10 рабочих дней денег до сих пор нет
monobank
Відповідь банку
10 квітня 2022, 18:38
Здравствуйте
Написали вам в личном сообщении, для уточнения информации
Проблема вирішена
Сергей Гоцуенко 10 квітня 2022, 11:32
Сняли деньги за март под 36% годовых. И это с учетом военного положения и невозможности получать какую либо прибыль или зарплату, проживая в Харькове.
Виртуальный банк, который поднялся на хайпе и у которого нет ни отделений и банкоматов. Теперь все пожинают плоды виртуализации.
monobank
Відповідь банку
10 квітня 2022, 18:37
Понимаем, что сейчас сложное время. Мы действуем согласно постановления НБУ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану»
Важно, что новые правила не предусматривают отмену процентов за пользование кредитными средствами

С 1.04 до окончания действия военного состояния снижена ставка по всем кредитам до 1,6% в месяц. Банк не начисляет пеню, штрафы, не выносит задолженности на просрочку. Мы рекомендуем вносить минимальные платежи, если есть такая возможность
tymur123 9 квітня 2022, 21:09
Так радісно оголосили подовжений пільговий період — а в результаті стягнули відсотки за трі місяці. Який сенс з подовження якщо відсотки все одно продовжують нараховувати — відповідь проста — щоб побільше стягнуті з тих кто просрочив
monobank
Відповідь банку
10 квітня 2022, 18:34
Кредитні канікули за розпорядженням НБУ — це скасування штрафів та підвищених відсотків. Нарахування стандартної процентної ставки не було скасовано і ми ніколи не обіцяли повної відсутності нарахувань відсотків.

Ми розуміємо всю складність ситуації, саме тому відсоткову ставку за всіма кредитними картками та розстрочками на період воєнного стану знижено до 1.6% на місяць.

У разі прострочення ми не нараховуємо штрафи/пені, не виносимо інформацію про прострочення в бюро кредитних історій. Ви можете погашати заборгованість у міру ваших можливостей.
Lolik1837 9 квітня 2022, 21:09
Довольно долго сотрудничал с банком. В основном в бытовых вопросах. Нравилось программа кэшбека при различных покупках, а также то, что на остаток своих средств банк начислял проценты. А тут пришло сообщение, что банк отменяет начисление процентов на остаток своих средств. Очень странное решение банка, особенно учитывая то, что за пользование кредитных средств сверх льготного периода, банк берет проценты с людей, пусть и уменьшил их до 1,6% в месяц, но берет, но вот начислять проценты людям за использование их личных средств, банк отказался. Какая та улица с односторонним движением. Я не буду призывать отказываться от «Монобанка», но лично я все свои личные свободные средства теперь держу на карте другого банка, там где начисляются проценты на остаток личных средств. А на карту «Монобанка» теперь кидаю деньги только непосредственно перед походом в магазин, что бы кэшбек начислялся. А не будет кешбэка у «Монобанка» то и вовсе не буду видеть его преимуществ перед банковскими продуктами других банков
monobank
Відповідь банку
10 квітня 2022, 18:32
Понимаю ваше желание хранить средства на карте с максимальной выгодой. Процентная ставка зависит от ситуации на рынке Украины. Мы внимательно следим за тенденциями и принимаем решение согласно текущему положению.

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3603
EUR 49.33 49.95
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3603
EUR 49.33 49.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝