Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
oksana2000 19 липня 2025, 0:43
Монобанк зайшов на ринок банківських послуг як додаток в телефоні для зручної роботи клієнтів. з часом перелік послуг збільшувався. Додались комунальні платежі. я перейшла з Приватбанку на оплату в монобанк, про що не раз шкодувала. і видно прийдеться переходити назад. Рахунки можуть не оновитись. Комунальні підприємства пропасти зі списку шаблону. Пишеш у підтримку 19 числа, що рахунків немає. Відповідь, значить нам не надали. як не надали 19 число, а 20 числа термін сплати, хоч би логіку включали. кажу, вони в додатку навіть з переліку пропали, відповідь -вводьте вручну. це за рік третій раз така ситуація. Може вже Ваша технічна служба один раз пропише алгоритм як це має працювати, а як не працює, то сама виправить ситуацію, а не розказує мені, що вручну я маю вводити. Якщо я маю вводити вручну, то навіщо Ви потрібні з такою послугою? я для того й користуюсь цією послугою, щоб не думати і не шукати паперові рахунки і не вводити ІБАН рахунок вручну і всі інші реквізити!
monobank
Відповідь банку
19 липня 2025, 13:12
Вибачте, будь ласка, за незручності
Обов'язково перевіримо, чому компанії були видалені за адресою
Зробимо все, щоб в майбутньому подібного не повторювалось
Braslavska528 18 липня 2025, 17:51
Хотіла би висловити подяку працівникам Монобанку, зусиллями яких мені повернуто грошові кошти авіаперевізником, який скасував свій авіапереліт.
Ситуація вирішена позитивно на мою користь. Дуже дякую.
monobank
Відповідь банку
18 липня 2025, 19:15
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо!
L957K957 18 липня 2025, 15:39
Я много лет пользуюсь услугами monobankа. Не первый раз меня выручают сотрудники банка и освобождают от мошеннических действий нечистоплотных на руку личностей и компаний. Так было и 1.06.2025 года, когда я обратилась за помощью. Банк вернул мне украденные у меня с кредитки деньги, причем в полном объеме. Большое спасибо сотрудникам банка за понимание, помощь и их труд! Желаю им и банку процветания и успехов в работе!
monobank
Відповідь банку
18 липня 2025, 17:13
Дуже дякуємо за відгук!
Ery677 17 липня 2025, 14:13
Ненадежный банк, которому доверять нельзя!!! Очень давно являюсь клиентом моно банка, никогда не было ни просрочек по кредитам, никакой задолженности, но монобанк дает кредитный лимит на который ты рассчитываешь, но потом его обнуляет без объяснения, даже с хорошей кредитной историей, и подводит тебя с деньгами на которые ты рассчитывал!!! Не берите у моно банка ни кредит на карту, ни кредит на рассрочку, может подвести в любой момент не подходящий для вас, даже у отличных клиентов! Расчитывайте только на свои деньги!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 липня 2025, 19:11
Розуміємо, що зниження ліміту могло засмутити.
Ліміти встановлюються автоматично — система аналізує багато чинників: фінансову активність, регулярність поповнень, витрати, кредитну історію тощо. На основі цього аналізу можливе як підвищення, так і тимчасове зниження ліміту.
Щоб підвищити ймовірність перегляду ліміту в майбутньому, радимо активно користуватися карткою для повсякденних витрат і переказів, відкривати депозити та уникати прострочень в інших банках.
Якщо рішення буде змінено — ми обов’язково повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Cheluskin 16 липня 2025, 19:04
Моно к сожалению пробивает новое дно. Будто мало было безумия и абсурда. Пришло уведомление про просроченную задолженность. Так как у меня никогда не было никаких просроченных задолженностей, спросил в сапорте. Ответили что так отображается и прислали мне справку что задолженности никакой нет. Дальше происходит магия. Через пару часов кредитный лимит с 80 т уменьшается до 0 с чем меня поздравил фирменный кот. Так что имейте ввиду и дважды подумайте прежде чем задавать вопросы поддержке. Спасибо моно банку за новый опыт. Вы раздвинули мои представления о финансовых услугах. Это правда потрясающе.
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 липня 2025, 19:21
Розуміємо потребу в кредитних коштах.
Рішення щодо кредитного ліміту ухвалюється індивідуально для кожного клієнта, з урахуванням багатьох чинників.
Якщо рішення буде змінено, обов’язково вас проінформуємо.
rudoi93 16 липня 2025, 15:59
Звертаюсь не один раз щодо різних моментів які мені були не зрозумілі. Підтримка завжди допоможе і пояснить. Дуже дякую моно за якісний сервіс та крутий продукт.
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 липня 2025, 16:16
Щиро дякуємо за теплі слова! Це надихає нас працювати ще краще! :)
Luga 16 липня 2025, 15:34
Вивід коштів з Pioneer на свою карту монобанк відбувається за 5 днів. Тобто 5 днів користуються вашими грошима без процентів.
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 липня 2025, 16:07
Регламент зарахування переказу з сайту Payoneer SWIFT-переказом на карту монобанк до 5 робочих днів. Термін зарахування залежить від банків-кореспондентів в ланцюжку.

У разі здійснення переказу через застосунок monobank сума буде зарахована валюта в валюту протягом 15 хвилин після операції.
Для того, щоб поповнити свою карту Моно з Payoneer, необхідно зайти в застосунку monobank — меню Поповнити картку — Payoneer. Далі для переказу грошей на карту monobank авторизуйтесь за допомогою логіна Payoneer. Після цього на екрані з'явиться баланс акаунта Payoneer, і ви зможете перевести потрібну суму. За даний переказ з боку monobank комісії немає, з боку Payoneer комісія складає 2% від суми переказу
YSuslo 15 липня 2025, 17:47
Сьогодні звернулась у підтримку Моно, так як не могла пройти верифікацію, через те, що відбулась зміна прізвища, підключився до мене оператор Денис, буквально за півгодини, він додав опцію сканування паспорта + звернення через відеодзвінок, де я поспілкувалась з дівчинкою буквально 2 хвилини, і після цього в мене одразу оновились дані і я змогла перезайти в Дію, де вже побачила всі оновлені документи, а саме мій ІПН, консультація оператора була на вищому рівні, побільше б таких працівників у банках 🫶
monobank
Відповідь банку
15 липня 2025, 17:59
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 липня 2025, 9:09
Відгук зараховано (на 16.07.2025).
Користувач надав докази за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Anastasiaa123 15 липня 2025, 6:20
Робота в сапорті не є легкою, особливо вночі особливо під ранок
Я як людина при посаді, з високим усвідомленням та можливістю оцінити сервіс/переваги та доступність надання цього сервісу, можу впевнено та коротко сказати: mono має високий рівень надання сервісу, є над чим працювати, звісно не без похибок, проте навідміну від інших банків, вони дійсно опрацьовують запити/беруть до уваги відсутність бажаних функцій та покращують свій рівень, навіть якщо хтось цього не помічає, це помітила я. Але цей відгук не про сервіс та роботу.
Костянтин — який, зрозуміє він сам)
Я хочу виразити подяку, неусвідомлено навіть для нього, він врятував мені життя і справа не у моїй проблемі, яка виникла і не в грошах, які я можливо втратила, але воно того вартувало.
Іноді просто потрібно віддатись своїй справі на повну та приділити увагу клієнту. Він
зробив це. Премію Костянтину, обʼєктивно заслужену.
Дякую Вам, Костянтин, що дали мені змогу та бажання як мінімум насолодитись ще одним днем, а моїй сімʼї спокій. Працівники mono- дійсно роблять все можливе (іноді навіть як здається неможливе) щоб вийти на новий рівень. І вони вийдуть) The bless you mono!
monobank
Відповідь банку
15 липня 2025, 9:44
Щиро дякуємо за теплі слова! Це надихає нас працювати ще краще!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
peters0207 14 липня 2025, 11:10
Самостійно без додаткових запитів встановили ліміт по меморандуму згідно раніше наданих документів про офіційний дохід. Платежі на свої рахунки ліміт не «з'їдають».
monobank
Відповідь банку
14 липня 2025, 12:16
Дякуємо за відгук!
ruletaster 14 липня 2025, 1:30
Питання автоцивілки, технічно проблема телефона, але клієнто-орієнтованісь, підтримка до кінця, навіть коли я здався і пустив проблему, він до кінця пропонував різні варіанти) в черговий раз впевнився в 24/7 підримці клієнтів (в той же час, сенсбанк, абанк, тасбанк, пумб, райф… одні боти і чекайте ранку коли зʼявляться «живі» оператори
monobank
Відповідь банку
14 липня 2025, 10:33
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо за відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
krutoytip 13 липня 2025, 10:34
Думав, що буду чекати відповіді пів дня і потім ще не зрозумію, що робити, але відповідь прийшла буквально через декілька секунд і ми розібралися за декілька хвилин
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 липня 2025, 20:21
Нам дуже приємно! Дякуємо, що поділилися своїми враженнями!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Денис Денисов 12 липня 2025, 23:02
Щиро вдячний представникам, керівництву і взагали в цілому «monobank» за якістну роботу, позитивні результати, доступність в обслуговуванні і безпеку. Ви дуже мені допомогли у цей скрутний час. Я завжди з Вами і користуюсь тільки Вашим банком приоплаті товарів. Ви вмієте швидко вирішувати питання, донести доцільно і зрозуміло відповідь на будь-яке питання. Дякую, що Ви в нас є.
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 липня 2025, 11:03
Дякуємо вам за довіру та добрі слова
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Viktoriia12th 12 липня 2025, 8:10
Дуже дякую представникам банку за позитивне та швидке вирішення мого запиту, хоча я і не сподівалась на повернення коштів Також проінструктували, як не повторити ситуацію, яка в мене сталася. Сервіс на висоті! Приємно вражена!
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 липня 2025, 10:40
Нам дуже приємно! Дякуємо, що поділилися своїми враженнями! :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tatanatiora 11 липня 2025, 14:53
Завжди звертаюсь до Олени, дуже приємна дівчина, зажди допомогає з будь якими питаннями! Залишайтесь такими, які ви є! Оленка супер!!!
monobank
Відповідь банку
11 липня 2025, 15:42
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо! :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 липня 2025, 9:00
Відгук не зарахований (на 14.07.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MariAnna7 11 липня 2025, 7:41
Якщо маєте можливість, оминайте ВСІ платіжні термінали City24 сотою дорогою!!! Майте на увазі: якщо у вас ненароком виникне будь-яка технічна проблема поповнення грошей через їхню платіжну систему, НІХТО ВАМ НЕ ДОПОМОЖЕ. Ви втратите гроші, час і нерви. Крім того, вони з вас зроблять повного ідіота, божевільного, неадекватна, одним словом. А СВОЇХ ГРОШЕЙ ВИ НІКОЛИ НЕ ПОВЕРНЕТЕ. Не робіть моїх помилок. На тому все. Це мій гіркий досвід, люди. Ось переписка в їхню техпідтримку:

Відповісти

Відп.: Відп.: Відп.: Не зарахувався платіж
help@city-24.com.ua
8 липня 2025, 19:16:40

​Доброго дня.

Вами було здійснено платіж на сумму 5000 гривень з терміналу по адресі Володимира Великого 113, платіж успішно відправлено.
Більше з наших терміналів платежів не зафіксовано.

З повагою,
Служба підтримки клієнтів Сity24

Від: Я Надіслано: 8 липня 2025 р. 2:47
Кому: help@city-24.com.ua
Тема: Re: Відп.: Відп.: Не зарахувався платіж
Добрий ранок. Час очікування відповіді від вас і мого терпіння вичерпався. Отже, який результат проведеної вами роботи по вирішенню моєї проблеми?
Хочу навести деякі уточнення, можливо, вони допоможуть вам в результативності.
Дуже цікаво виходить! Не думала, що City24 виявляться такою непорядною компанією, яка не зацікавлена допомогти вирішити проблему клієнта. Від самого початку все пішло не так. Я вже Вам неодноразово доводила і писала листи. Саме в терміналі за адресою вул. Володимира Великого, 58 були зараховані кошти в розмірі 5000 грн. на карту Монобанк. Було підтвердження операції з київського номера телефону. Натомість за адресою Володимира Великого, 113 не було дзвінка і підтвердження операції.
Ваші нечесні працівники швидко зорієнтувалися в ситуації і все перекрутили — видали квитанцію на операцію, де гроші не поступили на картку, а де гроші відразу зарахувалися, анулювали операцію і кажуть, що надходження коштів взагалі не було, а тільки спроби поповнення. Два термінали сіті 24 за двома різними адресами — не могла статися помилка. Складається враження, що присутні якісь махінації.
3.06.2025 о 17:00 ваша оператор, яка назвалася Людмилою, скеровувала мої дії біля терміналу City24 за адресою Володимира Великого, 113. Для початку вона ідентифікувала мою особу: прізвище, ім'я, номер телефону та номер картки. Потім попросила підійти до терміналу, назвати номер терміналу, який розміщений за цією адресою. Тоді у верхній панелі екрану терміналу попросила знайти позначку «Статус платежу» і натиснути. Після цього — натиснути опцію «Друк квитанції». І таким чином видрукували квитанцію платежу, який не відбувся (гроші на картку не поступили). Як виявилося пізніше, одночасно була анульована операція зарахування коштів в терміналі City24 за адресою вул. Володимира Великого, 58. І спробуйте мені довести, що це не є махінацією з вашого боку!
Я все-таки очікую на результат проведеної вами роботи по поверненню на картку моїх 5000 грн.

[:helpz:][:negative:]
monobank
Відповідь банку
11 липня 2025, 9:37
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Для уточнення інформації, щодо поповнення в терміналі самообслуговування наших партнерів, написали вам в особистих повідомленнях
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TheCust3r 9 липня 2025, 21:53
Хочу залишити подяку співробітнику Владиславу табельний номер 10643 особисто за те, що в доступній формі, ясно, чітко та якісно надавав відповідь на всі питання, які мене цікавили та дуже швидко і оперативно вирішував питання. Загалом навіть в спілкуванні приємна людина.
monobank
Відповідь банку
10 липня 2025, 9:43
Дуже дякуємо за відгук!
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 липня 2025, 17:59
Відгук не зарахований (на 12.07.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Olena7787 8 липня 2025, 19:40
Вже не вперше стикаюсь з дискримінацією з боку Монобанку. І я, і мої батьки, також всі мої знайомі страждають від дискримінації цим банком, бо не мають ІПН. Стоїть офіційна відмітка від податкової служби України в паспорті, написана офіційна відмова. З усіма банками все в порядку, тільки в Монобанку проблема дописати програмно можливість замість ІПН реєструвати людину за серією і номером паспорту.

Сьогодні з татом стикнулись з проблемою знову. Відкрив тато ФОП. Всім банкам підтягло одразу інформацію і почали пропонувати послуги, але так, як є приватний рахунок в Монобанку і вважали цей банк найбільш просунутим, не дивлячись на вмовляння бухгалтера фірми відкрити рахунок в іншому банку (не називаю в якому, щоб не було реклами), вмовили її відкрити в Моно. Але сьогодні при спробі відкрити рахунок ФОП нам банк написав, що без ІПН ми цього не зробимо. Служба підтримки абсолютно безкорисна, стандартні фрази, щоб клієнт відчепився — «проблема вирішується», «коли питання вирішиться — повідомимо» і т.п. Але проблема існує вже багато років! Навіть пройти авторизацію, щоб підписати петиції — неможливо з МОНО. З іншими банками можна, з моно ні.

І вишенька на торті — татові банк заблокував картку приватну. Аргумент — третя особа має доступ. Це при тому, що ми з татом стояли поруч, він пройшов авторизацію з фото в застосунку Моно, і коли я написала, що допомагаю зараз татові, вони заблокували все.

По факту служба підтримки не тільки абсолютно не допомогла з вирішенням проблеми, а ще й створила додаткові проблеми з блокуванням рахунків.

Дуже розчарована в цьому банку. Відкриємо рахунок ФОП у інших, які не дискримінують громадян України, які законно користуються серією і номером паспорту замість ІПН.
monobank
Відповідь банку
monobankua 8 липня 2025, 20:42
Розуміємо бажання відкрити рахунок ФОП у monobank, однак наразі, на жаль, можливо відкрити рахунок лише за наявності ІПН. Як тільки з’явиться можливість працювати з клієнтами без ІПН — ми обов’язково повідомимо.

Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки для перевірки якості діалогу — та вживемо заходів.
Шкода, що ви з батьком зіткнулися з неприємними емоціями — щиро перепрошуємо.
Сьогодні в нас з моєю дружиною виникло дуже багато, прямо цілий ряд запитань до Сервісної Служби Технічної підтримки — «Монобанку України». Через мобільний додаток на моєму мобільному телефоні ми узнали, що Пітримка пропонує звертатися з цього приводу на певний канал Монобанку в соціальній мережі — Телеграм. Саме там і росташована Сервісна Група Технічної підримки та допомоги. Що ми і зробили. Ми почали задавати наші запитання і чекати. Але відповіді приходили відносно за недовготривалий термін. Вони були повними та вичерпними, при цьому ясними та зрозумілими. І повністю нас задовольняли. Якщо виникали ще якісь додаткові чи роз’яснювальні питання, чи уточнення, чи доповнення, ми так само їх ставили перед працівниками служби, і також досить швидко і пристойно і з тією самою якістю, як і на попередні запитання, — знову отримували відмінні відповіді. А нас обслуговував Ілля, який має табельний номер 11473. Нам дуже хочеться відзначити його сумлінну та відмінну роботу та взаємодії з нами. Молодець! Так тримати! І взагалі, порівняно з іншими банками — наш, уже улюблений «Монобанк» — нам дуже подобається! Клієнт вашого «Монобанку» — Білоус Юрій Григорійович
monobank
Відповідь банку
monobankua 8 липня 2025, 14:21
Щиро дякуємо за такий теплий і детальний відгук!
Обов’язково передамо слова подяки Іллі — йому буде дуже приємно.
Раді, що змогли допомогти вам і вашій дружині
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
c0950353258 7 липня 2025, 13:27
Дякую працівнику монобанка м.Луцьк Цум Ярославі за доброзичливе і дуже професійне обслуговування, терпіння і вміння вислухати проблемні питання, швидке і якісне їх вирішення.
monobank
Відповідь банку
7 липня 2025, 15:52
Щиро дякуємо за теплі слова! Це надихає нас працювати ще краще!

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42.1 42.5405
EUR 49.26 49.96
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42.1 42.5405
EUR 49.26 49.96
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝