Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
AAAA2000 16 листопада 2022, 23:45
Зняття декількох валютних депо. Техпідпримка — одна баришня трохи не додала інфи внаслідок чого (чи то пак і в тому числі через це) отримання затяглося на дві доби … Техпідтримка ніколи не спить. Техпідтримка відповідає на всі запитання. Техпідтримка терпляча … Техпідтримка витримує приниження (особливо на ті, на котрі заслужила!) Техпідтримці не подобаються матюки під 16 поверхів, але вона їх читає, особливо коли накосячила. Техпідтримка дійсно с*ка до останнього намагається вирішити питання і допомогти, навіть коли ти її тричі по тричі вже послав. Вона мила, ця техпідтримка, хай їй грець … картку з відшарованим шматком викидати передумав. ця довбана техпідтримка так переймається чи вирішено моє питання. котики, йоптєть. поживемо-побачимо.

п.с. а може то чарівне слово «олег» так подіяло … яхз …а хто такий той Олег ??? ох вже цей Моно. такий загадковий …
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 листопада 2022, 17:22
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки. Ми завжди намагаємося надавати тільки якісний сервіс.
Ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Намагатимемося зробити все можливе, щоб помилки більше не повторювалися!
Vovats 14 листопада 2022, 22:09
Не рекомендую використання рахунку/ картки для фіз. осіб в монобанку, так як в один прекрасний момент під час, або після, здійснення стандартних банківських операцій (поповнення, переказу, розрахунку) Ви можете отримати повідомлення «Доброго дня!
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні.
З повагою, команда monobank», а Ваш рахунок і вхід в додаток можуть без пояснень заблокувати!
При спілкуванні з підтримкою, обґрунтованої причини таких дій не отримав, на пропозицію підтвердити свої доходи/ обороти з основного місця роботи, сказали що не потрібно і це не вплине на рішення…
В результаті заблоковані мій і дитячий рахунок/картки…залишок з рахунку службою підтримку був оперативно повернутий.
Не одним моно…але все ж таки відчуття не приємні, коли ти користуєшся послугами згідно тарифів банку, а тобі дякують.
monobank
Відповідь банку
15 листопада 2022, 15:13
Для перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
Sventovit11 14 листопада 2022, 18:37
Всем здравия. Пользуюсь услугами монобанка примерно 2 года. Поначалу был очень доволен в принципе всем! Все вопросы решались моментально, но главное, что они решались! Сейчас всё диаметрально противоположно! Во- первых, я уже неделю не могу узнать, куда была списана определённая сумма с моей карты. Они видят, что списание было, но неделю все специалисты монобанка обливаются потом для решения моей проблемы!
Второе! В тот же день с моей карты было произведено двойное снятие, при покупке в магазине. Пишу: Смотрите! Сумма точно такая же, до копейки, но с интервалом в 5 минут! Верните! Они мне: Нужно ждать 12 дней! Вопрос: С какого хрена моими средствами пользуются на шару? Если я беру кредит, мне начисляют проценты.
Вот до этого момента, до 6 ноября 2022 года, такого монобанк не чудил!
Если раньше рекомендовал его всем друзьям и знакомым, теперь займусь антирекламой!
monobank
Відповідь банку
15 листопада 2022, 15:19
Понимаем, что ситуация неприятная
К сожалению, действительно, была техническая трудность, из-за которой не отображалась операции в вашей выписке. Данную трудность было исправлено и операция сейчас отображается
Если к нам банк, который обслуживает торговую точку, отправляет запрос, мы обязаны на него отреагировать и заблокировать сумму, для дальнейшего списания средств. В случае, если в течение 11 дней мы не получим запрос на отмену/списание средств, то на 12 день сумма автоматически возвращается на ваш счет
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lolik1837 14 листопада 2022, 17:53
Сейчас в банках стали очень популярны валютные депозиты, при которых люди покупают доллары за гривны по льготному курсу и получают свою валюту через 3 месяца, после окончания срока депозита. Заманчивые условия депозита.

Но уж ОЧЕНЬ МНОГО ОТЗЫВОВ о том как Моно кидает людей с возвратом валюты по этому депозиту. Однозначно в Монобанке этот депозит размещать не буду. Просто заморозить свои деньги на три месяца, потрепать нервы с возвратом валюты и по итогу получить предложение забрать свои деньги гривной, причем по тому же курсу, что и покупал — это не по мне.

Монобанк хорош своим удобством при «оплате частями», коммунальными платежами, кешбеками, удобное приложение. То есть это только какие то небольшие бытовые платежи и на этом все.

НО ДЕПОЗИТЫ В МОНО — ЭТО ОДОЗНАЧНО «ТАБУ» Причем как валютные, как мы уже убедились, так и гривневые. Гривневый депозит в Монобанке на 2 года под 8 % сейчас выглядит просто смешно и издевательски. Особенно когда банки конкуренты предлагают годовой гривневый депозит под 16−18%

Ни в коем случае не призываю уходить из Моно. Просто надо понимать, что Монобанк надо использовать строго в его узких рамках, где он неплох. И НЕ РАЗМЕЩАТЬ ТАМ ДЕПОЗИТЫ. Ни валютные, ни гривневые
monobank
Відповідь банку
monobankua 14 листопада 2022, 18:35
Нам жаль, что у вас сложилось такое мнение.
Мы пытаемся сделать все возможное, чтобы процесс получения валюты не вызвал у клиентов затруднений, однако война вносит свои коррективы.
Надеемся, что в дальнейшем будем только радовать вас
melkiym 14 листопада 2022, 17:00
Вот пришла и моя очередь помучаться с возвратом депозита из Моно. Естественно в Одессе отделений Универсала нет. В кассе А-Банка наличной валюты не оказалось (кто ж сомневался, какой надёжный партнёр)); заказать валюту нельзя, а почему — никто не объясняет; сотрудники составляют какие-то непонятные списки, причем если у тебя нет карты А-Банка, то о наличии валюты в кассе тебе сообщат в последнюю очередь (это они так мягко навязывают свою карту))).
Написал обращение в НБУ, приложил ответ от МОНО — посмотрим что на это скажет регулятор.
monobank
Відповідь банку
monobankua 14 листопада 2022, 18:20
Приносим извинения за неудобства.
Пытаемся сделать все возможное, чтобы процесс получения валюты не вызвал затруднений, однако война вносит свои коррективы.
В отделениях А-Банка есть возможность снимать средства, при наличии валюты в кассе банка.
Для уточнения информации написали вам в личном сообщении
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
milon 14 листопада 2022, 14:50
Абсолютно никакую информацию не предоставляют, пишут капс локом, и не дают ответ по часу. Могу предоставить скриншоты переписок. Общаются как с мусором
monobank
Відповідь банку
monobankua 14 листопада 2022, 16:03
Приносим извинения за негативный опыт при обращении в поддержку. Мы всегда стараемся предоставлять только качественный сервис. Хотим проанализировать ваши диалоги с сотрудниками.
Для уточнения информации написали вам в личном сообщении
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 листопада 2022, 13:49
Отзыв не засчитан (на 18.11.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Maoru1996 13 листопада 2022, 19:31
Разводила на олх продает ноутбуки на процессоре і7 за 1000 грн в идеальном состоянии. По просьбе отправить олх доставкой просит страховую предоплату 50−100 грн
Номера карты мошенника
5168755905875015 Приват банк Вишневецкий Вячеслав
5375411417735367 Моно банк Вишневецкий Вячеслав
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 листопада 2022, 19:44
Для уточнения информации написали вам в личном сообщении
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
lopushman 13 листопада 2022, 19:13
Обслуговування на вищому рівні. Професійно і швидко вирішили мою проблему.Дякую!
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 листопада 2022, 19:41
Вдячні за ваш відгук!
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 листопада 2022, 13:50
Відгук не зарахований (на 18.11.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Sl13 13 листопада 2022, 14:06
Користуюсь послугами банку вже кілька років. Так бувають збої, як і в решті банків. Як на мене головне для банку — надійність і довіра кліентів та інших банків. Але схоже, що моно не може виконувати нормально свої зобов’язання перед клієнтами та іншими банками. Раніше, для того щоб зняти деп у валюті — ти мав замовити готівку і вони її доставляли у свої відділеня та у відділення банку партнера А-банк. А зараз не можливо замовити валюту у відділення А-банку, щоб зняти депозит, потрібно звертатися у їх відділення, яких 2−3 по Україні і жодного у м. Хмельницькому, але знімати деп по 100−200 узалежненості від того скільки є в касі а-банку і скільки вони захочуть видати. Це взагалі не варіант для великих депозитів. Бігати в а-банк клянчачи гроші з депозиту від моно. Про нав’язування послуг — при відкритті вал. депозиту, вони одразу ставлять пролонгацію, хоч ти про це не просив. Увага пролонгація, а ж на весь строк початкового депозиту, а не лише на місяць. Будьте дуже обережні, і уважні і пам’ятайте, що треба зняти ту галочку, про пролонгацію. Я зняв, а моя дружина — ні. Ось будемо чекати ще 3 міс. До кого мені звернутися з банку, що продати їм відро з дірками, яке мені не потрібне, як і ця пролонгація на 3 місяці??? НБУ надає можливість придбати у нього вал. готівку, наскільки мені відомо. Так у чому проблема? Хотів би отримати пояснення, коли вони знову відновлять замовлення грошей у А-банк, чи відкриють своє відділення у м.Хмельницький? Чи варто кидати цього котика у море і йти в інший банк?
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 листопада 2022, 16:12
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
Romantiks 12 листопада 2022, 9:41
02.11.22 в монобанку стався масовий збій. В цей момент я перераховував кошти з карти на «Банку». Кошти з карти списалися, а на Банку так і не зарахувалися. Сьогодні вже 12 число, а коштів так і немає. Служба підтримки відповідає ідентичними скриптами що вирішують проблему і «фахівці» працюють, Результату нуль. Таке враження що банк просто «кинув» мене на гроші.
Технічна служба підтримки непрофесійна та безвідповідальна. Оператори кол центру заскриптовані роботи. Банк скочується в прірву.
monobank
Відповідь банку
12 листопада 2022, 9:48
Вибачте, будь ласка, за цю ситуацію
На жаль, стався масовий збій, від якого ви також постраждали
Наразі колеги працюють над його рішенням
Ми дуже стараємося, щоб вирішити складність якнайшвидше
Проблема вирішена
Rcgm 12 листопада 2022, 8:40
Картка монобанка перестала працювати. Спочатку розшарувалася, потім перестав працювати безконтактний спосіб оплати, потім вже і за допомогою чипа неможна
розрахуватися. Звернулася в банк, щоб замінити, там вимагають за цю послугу 100 грн. Але до кінця строку картки ще два роки. Але за що? За те що мені видали неякісну картку, яка не допрацювала до кінця свого терміну дії? Монобанка, звісно, не визнає і цього і каже що не так користуюся карткою, звісно ж, клієнт завжди неправий, але як можна не так користуватися, чи може треба зовсім їй не користуватися, щоб проблем не було? На моє прохання підтвердити якість нової картки та відповідність ДСТУ вони теж не можуть і гарантувати що з новою карткою через півроку не буде такої біди. Здається під час війни монобанка вирішив спеціально робити не якісні картки, щоб потім заробляти на клієнтах.
monobank
Відповідь банку
12 листопада 2022, 18:05
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми намагалися тримати старий тариф до останнього
Введення плати за перевипуск картки обумовлено подорожчанням виготовлення цих карток (пластик, чіп тощо). Наразі вартість виробництва пластику зросла і, на жаль, ми не можемо перевипускати безкоштовно
vladair 11 листопада 2022, 21:40
Не думав що буду писати негативний відгук, але таке ставлення монобанка дуже дивує. Користуюсь банком з 2018 року як основною картою. Останній рік був активний кредитний ліміт 40 тис. грн та оплата частинами, яку я використовував. При користуванні цими опціями, жодного разу не прострочив платіж, завжди повертав в межах пільгового строку. В Червні 2022, банк вирішив обнулити мій кредитний ліміт без будь-якої причини. За останні 5 місяців, я декілька разів звертався до підтримки з проханням підняти ліміт, та кожного разу я отримував відповідь що потрібно більш активно користуватися карткою. Я 5 місяців поспіль подаю заявку та банк її відхиляє. Кожного місяця я користуюсь карткою як основною: після отримання зарплати, одразу її переводжу до монобанку; маю два відкритих депозита; завантажив офіційну довідку про доходи; додав документи на авто; довідку с зарплатної картки іншого банку. Але кожного разу, відповідь була однаковою: користуйтеся карткою більш активно. Я не має кредитів в інших банках та максимально активно використовував послуги монобанка, все виплачував в строк, але банк, нажаль, не зважає на це увагу.

Коли я дивлюсь на своїх знайомих, які навіть менше користуються банком, не мають депозита, мають менший дохід, не завантажували довідки про доходи та мають кредитний ліміт в 80 000 грн, в мене виникає тільки одне питання: як банк може так відноситись до лояльного клієнта. Мені дуже симпатизує філософія банка, але за останні 5 місяців, мої думки з приводу банка почали змінюватись. Сподіваюсь працівники банка побачать мій коментар та зможуть допомогти в вирішенні цієї ситуації, а також оцінка зміниться з 3 зірок до 5.
monobank
Відповідь банку
12 листопада 2022, 9:43
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
Олексій Різаненко 11 листопада 2022, 19:38
Зняли на користь сайта кошти в розмірі 2700 без мого відома і підтвердження, а саме головне з невірним CVV кодом, я змінив щоб сайт не міг зняти але чомусь він, а саме моно банк все ж таки провів цю транзакцію
monobank
Відповідь банку
12 листопада 2022, 9:42
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми як банк стараємось максимально забезпечити безпеку розрахунків в мережі інтернет для вас і запит підтвердження буде при звичайних оплатах в мережі інтернет, але деякі сайти, можуть проводити платежі без введення CVV-коду або не запитувати код підтвердження в вашому застосунку і брати при цьому відповідальність на себе за проведення даних платежів. Ці умови вказані на всіх сайтах, коли ви натискаєте галочку «Згоден з умовами сайту»

Якщо це регулярні платежі, то вони можуть списуватися автоматично, наприклад, якщо ви заносите дані карти самостійно і погоджуєтеся з умовами, які на сайті, далі сайт може проводити платіж автоматично, списуючи кошти з вашої картки
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Віталій Ішкевич 11 листопада 2022, 10:31
Продовження ситуації: https://minfin.com.ua/ua/company/monobank/issues/60427/

Гроші повернули 07.11.2022 (Зарахували по реквізитам з детальним описом що це за зарахування). А 09.11.2022 скасування операції. Пояснити причину не можуть вже добу. Знову очікуйте… Крутять грошима, як хочуть.
monobank
Відповідь банку
11 листопада 2022, 15:11
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Це було помилкове скасування
Кошти вже зараховано
Постараємося в майбутньому не допускати таких помилок
Проблема вирішена
Olena1965 11 листопада 2022, 9:56
Я десь 2 місяці не користувалася карткою і коли мені знадобилося я не можу зайти в додаток
Я звертаюся у підтримку і приймаю таку відповідь «На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користування нашою карткою.»
Яке рішення з яких джерел якщо я не користувалася карткою
І знову така цікава відповідь «Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.»
Хотя би мали б попередити.
Саме цікаве що я майже не користувалася карткою ніяких корупційних схем не проводила і таке ставлення клієнта
Я дуже розчарована…
monobank
Відповідь банку
11 листопада 2022, 11:52
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, на жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Li. Ch. 10 листопада 2022, 23:42
Через відсутність пластикової карти та відсутність зняти в банкоматах без карти, не можна користуватись свої рахунком.
Банк свідомо не випускає карти, бо невигідно Банку.
Навіть з лімітами НБУ не можу зняти. Не знаю, як в інших країнах, але в Німеччині не можна по NFC зняти! Потрібна саме фізична карта!
monobank
Відповідь банку
11 листопада 2022, 11:48
Дійсно, на жаль, на цей час не реалізований друк пластикової картки до рахунку ФОП
Розуміємо, що в деяких випадках зручніше використовувати пластикову картку, ніж віртуальну
Якщо в планах з'явиться ця картка, ми обов'язково проінформуємо
Проблема вирішена
Yanamelashenko 10 листопада 2022, 23:34
Сьогодні мала обережність покласти кошти на карту але не на свою (ситуація в тому що в айфоні є підвязка карт і там якимсь чином була закріплена не моя) через відключення світла намагалась швидко до відключення покласти гроші на карту через ibox хутко пікнула телефоном і поклала гроші, і тут саме цікаве що з цим чеком через моно банк мені нічим зовсім не допомогли, дуже дивно адже з іншими банками при наявності чеку дуже швидко вирішувались справи, а тут шукайте кому скинули або особисто хай повертають або через суд
monobank
Відповідь банку
11 листопада 2022, 11:45
Розуміємо, що ситуація неприємна
На жаль, статус картки одержувача не дозволяє зробити повернення платежу. Рекомендуємо вирішити питання з одержувачем коштів самостійно, якщо у вас є така можливість, або ж звернутися до Цивільного суду. Ви маєте право стягувати безпідставно одержані кошти з неналежного одержувача, керуючись ст. 1212 Цивільного кодексу України
Vlad116 10 листопада 2022, 12:48
Оформив заявку на зняття валюти. Отримав підтвердження в телеграм і повідомлення, що якщо будуть зміни мене за день сповістять. Приїхав з іншого міста до Львова для зняття валюти. У касі Universal Bank виявилося що мене немає в списках на видачу. Техпідтримка відповідає на кожне питання приблизно через годину, затягує вирішення проблеми та ігнорує прямі запитання.
Якщо є у вас вибір, краще скористатися послугами іншого банку. Якщо вибору немає, майте на увазі, що вас можуть ігнорувати, поглиблювати проблеми замість їхнього вирішення і відверто брехати.
Пройшло 4 години проблема не вирішена.
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 листопада 2022, 13:17
Для уточнення даних, написали вам в особисті повідомлення
Проблема вирішена
IhorSeleznov 10 листопада 2022, 12:40
12 октября 2022 года заказал снятие валюты на даты:
08.11.2022,
09.11.2022
10.11.2022

Т. е. валюта на снятие с валютной карты была заказана за месяц заранее.

07.11.2022 отменили снятие на 08.11.2022 с помощью нотификации в 9 вечера
08.11.2022 отменили снятие на 09.11.2022 с помощью нотификации около 5−6 вечера
10.11.2022 отменили снятие прямо в отделении Универсал Банка, сказали, что монобанк не делал бронь для меня.

Как забрать свои деньги с банка. Опять заказывать на месяц вперед и надеяться, что хоть что-то отдадут в следующий раз?
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 листопада 2022, 13:26
Нам очень жаль, что процесс получения валюты вызвал у вас негативные эмоции. Пытаемся сделать все возможное, чтобы валюта была во всех отделениях, однако война вносит свои коррективы.
Заказ, который был на сегодняшний день, актуален
Можно подойти сегодня вам выдадут средства, которые были заказаны на 10/11/2022.
Проблема вирішена
cpk 9 листопада 2022, 17:52
Сьогодні історія з Монобанком знову повторилась. Минулого разу вони відхилили два платежі, не перевели гроші за товар продавцеві (продавець підтвердив, що мій банк скасував платежі) та заморозили їх у себе. Повернули гроші майже через тиждень, суму що менше ніж списали та морозили хоча в мене картка гривнева, та кошти вони нікуди не перераховували. Сьогодні 09−11−22 минула історія знову повторилась — банк знову відхилив платіж, але гроші списав з моєї карти. Зараз вони знову розповідають, якісь казки про то, що очікуть списання від продавця і я знову маю чекати 11 діб. Коли закінчиться це свавілля зі сторони монобанку?
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 листопада 2022, 19:38
Коли клієнт робить покупку, то сума спочатку резервується на карті.
Далі банк-еквайєр надсилає запит на списання і відбувається взаєморозрахунок.
Якщо запит не надходить, то сума, що спочатку зарезервована, повертається на рахунок з резерву (термін до 11 днів)
Якщо сума була списана банком- еквайєром, але купівля була неуспішною, то коли надходить повернення суми, сума зараховується за поточним курсом.
На ваш запит, на даний момент суму вивели з резерву.
Але якщо надійде запит на списання, сума спишеться повторно, якщо потім надійде повернення — сума буде зарахована на карту. Операції пройдуть за курсом що буде актуальним на той момент
Щоб уникнути втрат при такому поверненні, рекомендуємо використовувати картку у валюті операції.
Полезный комментарий
cpk 9 листопада 2022, 20:25
Цього разу співробітники банку віришили проблему доволі швидко. Дякую!

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝