Мінфін - Курси валют України

Встановити

ЗАКРЫЛИ СЧЁТ НЕ РАЗОБРАВШИСЬ В СИТУАЦИИ

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
alpaca 28 лютого 2023, 22:05
Максимально наплевательское отношение к клиенту со стороны тех. поддержки. Кидаешь им скрины, документы, пишешь доводы, а они не в состоянии банально просмотреть и разобраться в проблеме (я не шучу, у меня просили кинуть документ, который я уже кидал ~20 минут назад, и такое наблюдалось несколько раз за переписку). Отвечают долго и одними скриптами, будто с ботом каким-то общаюсь. Попросили рассказать за что получил деньги, я кинул скрины переписки, квитанцию, результат сделки (всё, что нужно) и каков итог? МНЕ ЗАКРЫЛИ СЧЁТ.
Далее я написал отзыв об этом в плей маркете, там меня попросили написать на почту и скинуть скриншот отзыва, затем хотели проанализировать диалог. Я кинул скриншот отзыва, сказал что могу кинуть скриншоты переписки с сотрудниками банка и угадайте что мне ответили?
Точно таким же текстом со скрипта тех. поддержки послали на**й! Я даже переписку скинуть не успел.
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 березня 2023, 16:55
Дуже шкода, що у вас склалась така думка.
Ми розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. Ми передали дані колегам, але на поточний момент рішення банку не змінилось.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки для перевірки якості діалогу та вживимо відповідних заходів.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.

Коментарі - 4

+
0
Три літри
Три літри
28 лютого 2023, 22:34
#
Далее я написал отзыв об этом в плей маркете

Ти в плеймаркеті пишеш відгук про банк який закрив тобі рахунок? Правильно зробили що закрили, було за що.

Кидаешь им скрины, документы, пишешь доводы, а они не в состоянии банально просмотреть и разобраться в проблеме (я не шучу, у меня просили кинуть документ, который я уже кидал ~20 минут назад, и такое наблюдалось несколько раз за переписку).

Ти в курсі що розбирається з твоїими мутними операціями не оператор служби підтримки з яким ти спілкуєшься? Ти питаєш щось в оператора, він може в тебе запитати про якість документи. Якщо через 20 хвилин ти напишеш в підтримку то інший оператор може запитати в тебе ті самі документі бо не він особисто їх перевіряє, він десь з системи бере інформацію що від тебе треба і ця інформація могла ще не оновитись бо документи перевіряються.
+
+38
SergeyNina
SergeyNina
1 березня 2023, 1:28
#
Переходи в другой банк, ничего не потеряешь. А банк, пумб тоже самое только приложение другое и все.
+
+13
zig4free
zig4free
1 березня 2023, 5:02
#
Тут в Конкорд (Нео) банке такого же отшили, а еще ранее в Сенс-Банке и А-Банке— даже низкий оборот не спасает.

Я думаю финмон банков делиться инфой с другими банками. Будет продолжать — получит волчий билет во всех банках Украины…
+
0
zig4free
zig4free
1 березня 2023, 5:01
#
Очередного арбитражника отшили?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.6493
EUR 44.99 45.8001
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.6493
EUR 44.99 45.8001
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / ЗАКРЫЛИ СЧЁТ НЕ РАЗОБРАВШИСЬ В СИТУАЦИИ