Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення monobank: пр-т Миколи Бажана, 26 (Універсал Банк), Київ

Адреса:
Київ, пр-т Миколи Бажана, 26 (Універсал Банк)
Телефон:
0 800 205-205
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Київське відділення №38 АТ Універсал Банк

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
10 листопада 2025, 15:19
Ми йдемо до Європи… Дійсно і колись сподіваюся будемо в Євросоюзі, але, станом на зараз — суцільний «совок». Моно дуже пишається своєю толерантністю і відношенням до клієнтів, але… як завжди є «але»: в суботу (08.11.2025 року) перевозив меблі. Напевно для саме співробітників моно всі приватні вантажники приймають гроші виключно на розрахунковий рахунок, але наша реальність трішки відрізняється від монобанківської… До чого це я, а ось: коли завантажили 24м³ шафи, холодильник 148 кг. і багато чого іншого, перевезли через пів міста Києва по пробках і т. д., розвантажили в ангарі для тимчасового зберігання… Що далі, а далі — не погано розрахуватися, маючи гроші, причому не кредитні, а власні на білі картці — не зміг, бо бачте ліміт в 100'000 грн./міс. Вичерпано. Я 2 години шукав кошти (нащо було піклуватися про це заздалегідь, якщо власних коштів в досталь на рахунках моно?! Розрахувався готівкою, перетелефонував на службу «турботи» і мені сповістили, що мені треба підтвердити дохід і річний прибуток, коротше цитую: «надходження коштів»… Я приїхав додому, від фотографував декларацію і відправив її в застосунку. Відповідь була шокуюча: «нам не вдалося розпізнати документ», я сфотографував ще раз, збільшивши якість до максимуму, перевірив очима (все дуже читабельно) і відправив — відповідь та сама. Вирішив відправити сканкопію — відповідь та сама… Тоді я вже сьогодні заїхав у відділення UniversalBank і мені директорка відділенням каже, що ми не моно — відправляйте їм через застосунок. Замкнуте коло… Напевно Пану Гороховському таке, по відношенню до нього особисто було б дуже приємно, тому прийнято за основу в моно… Перетелефонував ще раз — сказали, що все брехня і в мене ліміт на перекази згідно «меморандуму» (доречі, я з жодним банком нічого подібного не підписував"), — майже пів мільйона гривень, я спробував перевести 1000 грн. на власний рахунок в іншому банку — вийшло, але ліміт не змінився… Поїхав у справах, зараз вже повернувся додому і тільки тепер ліміт вже дійсно оновився, перетелефонував на «турботу», оператор довго вибачаюся, але це не змінює загального відношення до ситуації. Резюме: мати справу з непередбачуваними партнерами в особливий період (військовий стан), вкрай не розумно — майте це на увазі, шановні форумчани.
Коментарі (17)
Ответ банка
monobank
10 листопада 2025, 17:59
Перепрошуємо за неприємний досвід!
Ліміт меморандуму — це спільне рішення всіх великих банків, включно з нами. Так боремось із тіньовими схемами і «дропами». Але завжди можемо збільшити ліміт, на основі документів про доходи. Перші фото документів були нечіткі, тому і просили нові. Коли отримали скан-копії — все перевірили та підняли ліміт. Про успішну перевірку та збільшення ліміту — надсилали повідомлення у застосунок.
Вже перевіряємо, чому в застосунку не оновилась інформація. Зв'яжемось з вами, щойно все перевіримо.
1
7 листопада 2025, 14:31
Користувався цим банком в особистих цілях все було начебто добре до поки не заблокували рахунок і не можуть рішити питання із 21 вересня, то вони перевірять, то проблема в роботі, то надай документи настільки жахливого досвіду я не мав, не хоче повертати кошти та тримають мене були їхнім клієнтом, в пункті Умов та Правил чорному по білому пише якщо не згідний із змінами то можу розірвати договір, дуже не серйозний банк не радив би нікому його до поки не повернуть мої кошти
Коментарі (3)
Ответ банка
monobank
7 листопада 2025, 18:25
Розуміємо, що ситуація неприємна
Це звичайна процедура, яка допомагає банку виконувати вимоги законодавства, і ми завжди поруч, щоб допомогти та швидко владнати питання
Наразі колеги надали вам зворотний зв'язок стосовно перевірки
1
27 травня 2025, 14:22
Не хотіла писати скаргу, але дії банку мене на це підштовхнули. 22.05.25 я поповнювала карту моно банку у банкоматі Універсал банку. Банкомат гроші забрав в карту не поповнив. Мене орієнтували на гарячій лінії, що моє питання буде вирішуватись до 3-х робочих днів. Сьогодні вже четвертий робочий день і мені кошти не зарахували, всі працівники відповідають стандартно, що моє питання вирішується. Не пояснюється взагалі нічого. Одне розчарування і некомпетентність.
Написати коментар
Ответ банка
monobank
27 травня 2025, 15:11
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
4
21 січня 2025, 18:28
Вітаю! Найкращий банк серед українських- вважала я до моменту, поки мені не відмовили в обслуговуванні без жодних пояснень. З додатку вилогінило. Я навіть не могла вивести кошти так я вони залишались по картках. З $ карти теж смішно- вивести не можна. ФОП гроші- вивести не можна. Все єдиною сумою зарахувалось на рахунок в іншому банку. Є бажання розібратись в причині, готова надати виписки про сплату податків- але представники монобанку не дають жодних пропозицій чи надій. Прошу розглянути моє прохання на відновлення співпраці або ж зрозумілу причину відмови в обслуговуванні. Певно лише завдяки зверненню в суд зможу його отримати відповідь. Та навіть більше не скажу- користуватись додатком взагалі стало не можливо, навіть перевірити історію транзакцій. До речі цікавий факт- що відмовили під час відпустки за кордоном) готова іти на зустріч банку, але якщо
Коментарі (8)
Ответ банка
monobank
monobankua
21 січня 2025, 20:07
Ми розуміємо, що ваші очікування були іншими.
Банк приймає рішення щодо обслуговування, ґрунтуючись на ретельному аналізі даних із різних перевірених джерел. На цей момент, наявної інформації достатньо для прийняття рішення. На жаль, позиція банку залишається незмінною.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.

Якщо вам потрібні документи (виписки) по закритому рахунку, їх можна отримати одним із способів:
звернувшись до відділення банку (після ідентифікації особи співробітником);
надіславши нотаріально завірену заяву поштою (нотаріус попередньо встановлює особу);
подавши заяву в електронному вигляді з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
5 не зарахована
29 вересня 2024, 21:46
чітко та ясно без зайвих слів чітко та ясно.
Написати коментар
Ответ банка
monobank
30 вересня 2024, 12:12
Дякуємо за відгук!
1 не зарахована
5 січня 2024, 2:24
Если у вас ФОП счет в Моно, у вас есть возможность снимать 100000 грн / календарный месяц без комиссии. Эту сумму разбиваешь пополам и бросаешь на Черную и Белую карту. Каждая из этих карт имеет индивидуальныей лимит на 50000 грн.

Если говорить о моем отзыве, то я Моно почти не пользуюсь для ежедневных операций. Если добавить карту любого Банка в Apple Pay, то вы навсегда избавитесь зависимости от определенного банка для ежедневных операций. Я использую Абанк. (Из-за ностальгии к Привату времен 2015−2016 годов). Хватит платить Моно % за их кошачий бизнес.
Коментарі (1)
Ответ банка
monobank
5 січня 2024, 13:54
Дійсно, ліміт 50 000 грн для чорної/платинум/айрон (основних) карток окремий від білої і у випадку, якщо на місяць надходять цільові виплати на основну картку та білу, то можна зняти до 50 000 грн і з основної, і з білої картки
У нас дуже багато послуг надається безкоштовно, а якщо і є комісії, то стараємося зробити їх мінімальними. Також, активно працюємо над новими продуктами та фішками в застосунку, щоб надавати якомога зручний сервіс для наших клієнтів
3
15 квітня 2023, 14:09
Виникла неприємна ситуація, яка обурює та змушує звернутись в правоохоронні органи. Сплачував комунальні послуги (опалення) через додаток Монобанку. Отримувач — Єврореконструкція. Платежі було здійснено 24 грудня 2022 року 1600 грн та 30 січня 2023 року 1060 грн. Нещодавно помітив, що особовий рахунок не співпадає з тим, що в квитанції. Так як загальна сума в квитанції, яка надходить мені від компанії не зменшувалась, а тільки збільшується. Основна проблема полягає в тому, що додатком мені автоматично підтягує чужий особовий рахунок, але моє прізвище, ім'я та по батькові. Без можливості вибору та введення потрібного рахунку. Чому так? Чому я не маю можливості обрати мій особовий рахунок? Та мої кошти надійшли на рахунок іншого користувача. Оператори роблять з клієнта дурня бо, мовляв, в них є можливість вибору. Після надання відео ситуація залишилась без змін. Звернення зафіксовано, передано в комунальну підприємство. Але гарантії повернення коштів мені ніхто не дає. Кошти були зараховані на особовий рахунок компанії Куа Валприм. Ще це за шахрайська схема?! Та чому я далі бачу чужий особовий рахунок в себе в додатку?
Коментарі (5)
Ответ банка
monobank
monobankua
15 квітня 2023, 16:41
Шкода, що сталась така ситуація.
Згідно з наданої інформації бачимо, що шаблон було додано самостійно у застосунку, через пошук компанії.
Якщо знайти компанію у застосунку через пошук (головний екран — інші платежі — комунальний платіж — пошук за назвою або ЄДРПОУ/IBAN ), то при додаванні шаблону потрібно було вказати тип послуги та ввести самостійно особовий рахунок.
При цьому за замовчуванням ПІБ будуть власника картки моно у застосунку, де створюється шаблон, та їх можна змінити.
При повторній оплаті за доданим шаблоном, застосунок вже не питає повторно особовий рахунок.
Якщо доданий шаблон неактуальний його можна видалити та зробити новий с коректним особовим рахунком.
Також коректний шаблон можна створити через папку з адресою (головний екран — інші платежі — папка з адресою — додати компанію — пошук за назвою або ЄДРПОУ/IBAN)
Додатково колеги склали запит, щоб допомогти в вирішенні питання з компанію.
Зв'яжуться з вами як буде додаткова інформація
3
16 травня 2022, 21:19
15 мая я обратился в службу поддержки с вопросом могу ли я снять с евро карты 680 евро. И получил ответ, что да без проблем могу снять через кассу евро в Универсал банке или А-банк. Я выбрал отделение Универсал банка на по. Бажана. И мне написали, что в понедельник с 10:30 я могу снять личные средства. Каково же было мое удивление, когда от мило улыбающихся сотрудников отделения я услышал, что мне надо было сначала заказать необходимую сумму через службу поддержки. Я пытался доказать, что я это сделал, но мило улыбающиеся сотрудники посмотрели в свой заветный список и сказали, что моей заявки нет и возможностей выдать мне валюту тоже нет. И казали заново обратится в службу поддержки. Я в очередной через через чат-бот заказал уже на вторник необходимую мне сумму валюты и получил письменное подтверждение, что во вторник 17 мая смогу получить свои личные средства. Но каково же было опять мое удивления, когда вечером мне позвонила девушка со службы поддержки и опять таки наверно мило улыбаясь, радостно сообщила, что я таки не смогу получить свои личные средства по причине отсутствия валюты в отделении Универсалбанка. Причём ни в отделении на пр. Бажана, ни в каком другом. Валюты нет и когда будет мы знаем- вот смысл ответа. Ждите и мы Вас известим через приложение Моно банка. Но позвольте! Уважаемые господа Гороховский О., Тегипко С.Л, и другие! Ограничений НБУ на снятие валюты в эквиваленте до 100 тыс грн в день нет!!! На каком основании мне было отказано после 2 дней общения с вашими мило улыбающимися сотрудниками в снятии личных средств с евро карты??? У Вас проблемы с ликвидностью или как? Причём это свободные средства на карте! Ни депозиты, не кредитная линия! это мои средства!!! Не буду долго описывать свои личные проблемы, но думаю они сейчас у всех есть и я как-то рассчитывал на эти деньги… Патриотизм это не только устраивать аукционы на марки, но патриотизм это также честно выполнять свои обязательства перед клиентами в это не простое время!
Коментарі (11)
Ответ банка
monobank
monobankua
17 травня 2022, 18:09
Сейчас в кассах есть лимит на количество заказов в валюте, можно сделать предзаказ суммы, но если заказ не уложится в лимит кассы — то мы связываемся с клиентом за один рабочий день до заказа, для поиска альтернативных вариантов снятия (например другое отделение или другая дата)
Просим прощения за ситуацию, что возникла, мы передали ваше обращение в службу поддержки на проверку качества проведения диалога и примем соответствующие меры.
1 не зарахована
3 червня 2021, 17:20
Уже раньше обращалась по этому вопросу раньше, а именно — на кассе универсал банка (я обслуживаюсь в монобанк) мне выдали доллары старого образца, которые отказались купить в обменниках возле моего дома. Я писала об этом в разделе и монобанка, и универсал банка.

С техподдержки монобанка мне позвонили и сказали, что договорились с универсал банком и я должна вот прям через 20 минут подойти на кассу и обменять доллары бесплатно (они мне позвонили за час до окончания рабочего дня), что я физически делать не могла, так как я работаю. На следующий день, когда я написала в телеграмм сотрудникам монобанка, и уточнила, могу ли я сегодня пойти и обменять доллары, как мне обещали, и попросила их прочитать переписку выше моей жалобы, фотографий чека и тд, мне ответили: «ничего не знаем, подходите, платите комиссию и разбирайтесь»
Коментарі (6)
Ответ банка
monobank
monobankua
3 червня 2021, 19:57
Для уточнения информации мы написали вам в личные сообщения
1 не зарахована
27 травня 2020, 19:32
Во-первых чтоб снять депозит без комиссии надо тащиться в отделение за наличкой, почему нельзя как в привате сбросить депо на карту для выплат и снять его где угодно, т.к. банкоматы привата на каждом углу???

На левый берег Киева всего лишь 2 отделения универсала и несколько отделений а-банка к которым переться надо через пол левого берега
Во-вторых жуткая очередь в отделение на Позняказ, пускают по одному, выстоять 2ч времени что попасть в кассу у меня времени нету

В третьих гривну надо заказывать за 2 дня, это 6 дней дня https://i.imgur.com/Gxjszhi.jpg т.е. надо заказать сегодня, а снять можно только в отделении в пн!!! Ребята у вас что там совсем плохо дело, чтоб получить 13тыс грн надо ждать 6 дней и еще очередь выстоять, т.к. если деньги не забрать вовремя заявка аннулируется и снова заказывать
Ненадежный и сомнительный банк, не стоят эти 2% выгоды по депозитным ставкам по сравнению с приватом чтоб выбить потом из вас деньги.
И функция перевода в другой банк, толку от нее, если свыше 10К от перевода вы берете 1% комиссии и в других банках, чтоб снять деньги нужно платить комиссию,
Коментарі (16)
Ответ банка
monobank
28 травня 2020, 11:25
Добрый день.
Для снятия крупной суммы и правда нужно делать заказ наличных за некоторое время. При заказе перед выходными или на выходных, время ожидания суммы может увеличиться, так как не все кассы банков работают в выходной день.
Из-за ситуации в стране, очередь вызвана мерами предостережения, которые созданы в целях вашей безопасности.

Если вам не нужны наличные, вы можете вывести сумму депозита на карту Монобанка совершенно без комиссии и делать оплаты непосредственно с карты. Но в такой случае, при снятии наличных будут действовать тарифы карты.
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Точки видачі (відділення) monobank в Києві 🏦 / Відділення monobank: пр-т Миколи Бажана, 26 (Універсал Банк), Київ