Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andry22 17 лютого 2023, 10:59
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 42
Банк чомусь відмовився провести розслідування скількох людей «менеджер «алла горайчук обдурила ОКРІМ мене.
Бо я так зрозумів потрібно буде повернути дуже багато грошей.
Відповів що тільки по мені провів розслідування і повернув кошти.А ЧОМУ ВІДМОВИВСЯ провести розслідування на рахунок інших людей, скількох вона ще так обдурила як і мене ,і взяла кошти?
Я просив про це.
Проблема вирішена
spikembox 17 лютого 2023, 10:08
Багато років користуюсь послугами різних банків, проте саме в цьому банку вперше зіткнувся з ситуацію. Очікую на переказ, подібні перекази на карти інших банків отримую регулярно багато років, завжди миттєве зарахування. А в цьому банку сума начебто надійшла на рахунок, проте на балансі картки її немає!!! І мене футболять кажучи чекайте протягом 7 днів!!! Це було перше і останнє використання картки для операцій зарахування, і я так розумію і від банку треба відмовитись. Не довго я був клієнтом…жах…
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 20 лютого 2023, 17:54
Добрий день!
В залежності від того, за яким МСС-кодом зареєстрований еквайр, збільшення залишку по картці внаслідок трансакції, яка надходить до банку від цього еквайра, відбувається миттєво або вже після отримання банком фінансового покриття за цією трансакцією.
Тому, і справді інколи потрібно очікувати на зарахування коштів доки банк не отримає фінансового покриття за трансакцією.
Що стосується конкретно вашого випадку, то вже аналізуємо та надамо відповідь у приватні повідомлення.
Pusha3333 12 лютого 2023, 15:19
Я знаходжусь у Польші вже рік. Від банка поступила пропозиція відкрити карту «Złotówka»
Умови всі більш-меньш влаштували.
При розрахунку в маркетах проблем не було. Зняття готівки без %. Дякую.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 13 лютого 2023, 10:08
Дякуємо за відгук. Щиро раді, що Вам підійшла наша пропозиція.
Tanya19782 22 січня 2023, 14:09
Не виплатили обіцяний бонус в 500 грн. Умови усі виконані протягом 3х місяців.
Мною здійснено усі оплати вчасно (протягом місяця), а банк їх враховує на своїх умовах.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 23 січня 2023, 13:44
Добрий день!
Щоб ми могли перевірити чому Вам не нараховано бонус та чи не допущено помилки, просимо написати нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону.
Andry22 18 січня 2023, 17:24
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Лесі Українки, 28-А
Закрив рахунки в банку який мене 2 рази обдурив на гроші.
І та менеджер сказала щоб отримати довідку про закриття рахунку з печаткою і підписом потім писати заяву вручну, багато тексту керівнику відділення.
Відмовився писати, уточнив чи є шаблон щоб тільки підпис і ініціали, вона сказала шаблона немає, тільки вручну все писати
Без заяви може дати довідку без печатки банку і підпису ,і таку видала.
читаючи довідку я перевернув на іншу сторону той аркуш і Увага там був шаблон заяви для керівника відділення щоб отримати довідку з печатками, хотя менеджер повідомила що такого шаблону немає, То як так вийшло що шаблон є і був чомусь надрукований на інший стороні тої довідки, но менеджер все рівно продовжувала говорити що такого шаблону немає і писати все вручну? фото можу в приватні скинути, як це все виглядає.Потім що шаблон є на інший стороні коли був вдома
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 19 січня 2023, 17:44
Добрий день. Просимо надіслати фото у приватні повідомлення та за результатами розгляду Вашого відгуку обов'язково надамо відповідь.
Bogdan Bobsley 13 січня 2023, 16:13
Через збій роботи банку (це на гарячій лінії повідомили після мого звернення)гроші на картку поступили, але платіж не було зараховано, відповідно по рахунку кошти пішли в мінус, на цей мінус нараховують пеню кожен день, я звернувся в відділення банку, то вже четвертий день нема відповіді, не можуть розібратися в ситуації, оператори гарячої лінії роблять крайнього клієнта, відділення мовчить, кажуть чекати дзвінка. Так і працюють…
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 16 січня 2023, 10:31
Добрий день. Щоб розібратись в ситуації від вас необхідна додаткова інформація, тому, написали вам в приватні повідомлення, що саме потрібно уточнити.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
frutttella 12 січня 2023, 12:05
Сьогодні отримала справжнє задоволення. Співробітник Людмила Гурська дуже віртуозно та за своєю ініціативою допомогала відвідувачам. Зекономила мені масу часу, це дуже цінно! Інші співробітники також були привітні та милі. Завжди приємно заходити на відділення. Видно, що сервіс для працівників — важлива складова роботи. Дякую!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 13 січня 2023, 12:30
Дякуємо, нам приємно отримувати теплі слова подяки.
Ваше повідомлення передане керівнику відділення та менеджеру, яка Вас обслуговувала.
nvadim 11 січня 2023, 13:31
Тут уже була низка коментарів про зручність використання клієнт-банківського ПЗ, яке на десятиліття відстає від інших топових банків, проте хочу додати свій коментар у зв’язку зі ситуацією, що склалася зі мною.

Вже кілька років у мене відкритий рахунок для ФОП і все йшло добре до кінця 2022 року, коли набуло чинності розпорядження НБУ, яке посилило вимогу до призначення платежів для SWIFT платежів. Валютний відділ кредобанку розіслав попередження про те, що набули чинності нові вимоги і про те, що платежі, які не відповідатимуть їм, будуть перевозитися на рахунок «до з’ясування». Це повідомлення валютний відділ звичайно ж відправив в клієнт банк, який ФОП на кшталт мене відкривають раз на місяць для того, щоб подати заявку на обмін валюти, що надійшла (а то й взагалі з налаштованим автопродажем не відкривають клієнт-банк зовсім).

Як наслідок — свій платіж я не отримав. Він опинився з-поміж тих, де бухгалтерія відправника не вказала дату інвойсу (номер самого інвойсу та номер контракту зазначені були). Через два тижні гроші все ще знаходяться на рахунку «до з’ясування», незважаючи на відправлені з мого боку до банку пояснення.

Чи варто говорити, що з’ясовувати, що трапилося з платежем, мені довелося самому через службу підтримки. Ні повідомлення від банку, ні дзвінка про проблему я не отримав. На моє зауваження щодо інформування клієнтів співробітник валютного відділу сказав, що повідомлення в системі iFobs — єдиний засіб донесення інформації регламентований банком (привіт менеджерам, які пропонують відкрити депозит або отримати кредитку всіма можливими способами).

Дуже сподіваюся, що ситуація незабаром вирішиться і банк все ж таки знайде можливості розширити доступні канали донесення новин і важливої інформації до своїх клієнтів.

П.С. всі співробітники компанії, з якою у мене укладено договір, отримали свої платежі вчасно в інших банках, хоча призначення платежу від мого нічим не відрізнялося.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 13 січня 2023, 12:27
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Ми врахуємо Ваш відгук в подальшій роботі.
Illja 3 січня 2023, 19:30
Відділення за адресою: Рівне, вул. Чорновола Вячеслава, 18
Маю у банку рахунок UA713253650000026206011641552. Мені подобається в цьому банку якість обслуговування, хороше розташування відділень, і те шо кредобанк належить польському банку PKO. Користуюся тарифом «Правильна картка», безкоштовні умови користвування.
Але онлайн-банкінг кредобанку це просто ужас. Враховуючи те, що в мене є картка ощадбанку і приватбанку, де онлайн-банкінги на високому рівні, у кредобанку це просто п*зд*ц. Пробував зробить виписку за цілий 2022 рік, мені вибиває помилку Invalid date specified. Пробував виставить період пів року, та сама історія. Можливо зробить виписку тільки на один місяць. Але мені потрібна виписка в одному документі за цілий рік. Ще одне, 31 грудня було зарахування грошей на рахунок, у виписці карти за грудень ця операція не відображається, а відображається в виписці за січень, а дата пише 31.12.
Виписка некоректно відображається. Як зробить мені електронну виписку за цілий рік?
Бо онлайн-банкінг це просто треш.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 11 січня 2023, 10:02
Добрий день!
Дякуємо за відгук та повідомляємо, що максимальний період для формування виписки в Онлайн-банкінгу становить 3 місяці (підряд). Банк постійно працює над вдосконаленням системи та на майбутнє передбачено формування виписок за більший період. Станом на сьогодні, для отримання виписки за період більше 3 місяців, рекомендуємо звернутися до найближчого відділення АТ «КРЕДОБАНК».
Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Разом з цим звертаємо увагу, що Національний банк України визначив регламент роботи системи електронних платежів Національного банку (далі – СЕП) та порядок роботи банківської системи України у період завершення 2022 року та на початку 2023 року. Зокрема, 31 грудня 2022 року банківський день у СЕП відкривається датою 02 січня 2023 року. Тому, зарахування коштів, про яке йдеться у відгуку, відображено у виписці за січень 2023 року.
У разі виникнення додатковий питань, просимо звертатися на інформаційну лінію банку за номерами телефонів: 0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 032 297 23 45, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andry22 2 січня 2023, 22:22
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 42
Викрив схему по якій банк заробляє гроші .і це не тільки в відділені в якому мене обдурили (банк відмовився провести розслідування, скільки людей вона ще обдурила окрім мене.
Працівники цього банку обманюють клієнтів, беручи кошти за перевипуск не працюючих карток (хоча по тарифах це безкоштовно)
Знайте що перевипуск картки, яка вийшла з ладу безкоштовний, а банк дурить людей і працівники відділення беруть за це гроші.
Тим самим банк заробляє кошти на вашій неуважності.
Скільки людей по всіх Україні банк так обдурив?
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 4 січня 2023, 18:04
Добрий день!
Банк не відмовлявся проводити розслідування щодо описаної Вами ситуації. Ми розглянули Ваше звернення та вжили заходів щоб подібні непорозуміння не повторювались.
Повторно наголошуємо, що перевипуск картки при пошкодженні є безкоштовним та картка замінюється зі старим терміном дії, а при зверненні у відділення Вам не робили перевипуску картки, а видали нову, тому комісія відповідала тарифам банку.
Проблема вирішена
denismaleev 30 грудня 2022, 20:04
осталось 40 процентов кредита, платил исправно
в августе месяце потерял возможность платить процент
согласно принятым законопроектам банк имеет право начислять проценты, НО я как клиент имею полное право их не платить на время военного положения и 30 дней после (законодательсво сняло с меня, как с физ лица отвесвенность за нуплату). Я не уклоняюсь от уплаты, сделаю оплату процентов и тела как будет возможность. НО начинаются угрозы в писменной форме — подачи в суд (во время военного положения не работают испольнительные органы они не могу взыскать и не имеют права). по телефону предлагают реструктуризацию. На мое требование предоставить мне договор реструктуризации, для того что бы юрист его изучил, мне предлагают взять юриста с собой в отделение банка. Такой возможности нет. Соотсвесвенно зашли в тупик. В одно из разговор с банком, мне преложили заключить реструктуризация на словах по телефону) Сегодня в телефонном режиме предупредил что если будут угрозы и дальше, разговор перейдет в плоскость обшений с адвокатом.

мало того, что банк продолжает начислять проценты всю войну, окей. НО наглое игнорирование законов с действием на нервы. Не пердоставляют договор реструктуризации, так как предпологаю что в нем новые кабальные условия. Договор на 10 страниц а4 мелким шрифтом мой юрист будет изучать спокойно у себя в кабинете, а не в отделении банка!

Из ожиданий клиента бонусы чего и близко нет
1) рестуктризация предпологат снижения кредитной ставки до приемлемых 23 процентов, в замен 35. Об этом ничего не было сказано.
2) Или к примеру сделать акцию — погашая весь кредит сразу (c телом). Мы оплатим 20 процентов. По аналогии с другими банками

еще раз я не отказываюсь платить, но немного уважения законов и человечности банку не достает
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 4 січня 2023, 17:40
Добрий день.
Дякуємо за відгук.
Вже аналізуємо Ваше звернення та надамо зворотний зв’язок у приватні повідомлення.
Три літри 30 грудня 2022, 0:21
Сьогодні десь о дев’ятій годині вечора відправив банківський переказ з Монобанку до Кредобанку. Одночасно с чим відправив перезаз до ПУМБ.

В Кредобанк гроші вже прийшли. А в ПУМБ очікувано ні.
Протягом 3-х днів, двічі відмовили в обміні 500 злотих на 4500 грн.

В перший раз начебто не було гривні в касі, увага лише 4500 грн! І це в центральному і єдиному відділенні в області!!!

В другий, перераховуючи стопку по 200 гривень, відмазка була, що начебто під замовлення клієнта.
Додам, що курси на прийом, в ті дні були звичайні ринкові 9.07 та 8.98.

Питання, до чого наліпка на дверях про POWER BANKING, якщо в касі «відсутня» 4,5 тис. грн.

Відношення персоналу теж бажає кращого, не тільки до мене, а і до інших присутніх в залі!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 29 грудня 2022, 13:49
Добрий день.
Просимо вибачення за спричинені незручності. Ми з'ясуємо чому виникло таке непорозуміння та вплинемо на те, щоб подібні ситуації не повторювались.
Bravistova 28 грудня 2022, 18:50
Сьогодні отримала справжнє задоволення у відділені за адресою Велика Васильківська 101.Співробітник Людмила Гурська дуже віртуозно та за своєю ініціативою допомогала відвідувачам. Зекономила мені масу часу, це дуже цінною! Інші співробітники також були привітні та милі. Завжди приємно заходити на відділення. Видно, що сервіс для працівників — важлива складова роботи. Дякую!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 29 грудня 2022, 13:47
Дякуємо, нам приємно отримувати теплі слова подяки.
Ваше повідомлення передане керівнику відділення та менеджеру, яка Вас обслуговувала.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andry22 26 грудня 2022, 18:05
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 42
Пишу для тих хто робив перевипуск картки яка вийшла з ладу в данному відділені в місті Луцьк на проспекті волі 42.
Згідно тарифів перевипуск картки яка вийшла з ладу (перестав працювати чіп і тд) має бути безкоштовним, працівниця Алла Якобчук займається шахрайським діями і не діє згідно тарифів ,і бере оплату за перевипуск картки яка вийшла з ладу ,і привласнює кошти, тип самим дурить клієнтів на гроші, щоб розібратись в цьому. мені зайняло це 8 місяців ,і тільки через 8 місяців банк повернув мені кошти і признав що данна співробітниця обдурила мене.
Хто також натрапив на цю шахрайку яка вас обдурила, вимагайте гроші назад, бо згідно тарифу перевипуск безкоштовний
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 27 грудня 2022, 15:20
Добрий день!
Ми вже аналізували описану Вами ситуацію та надавали Вам зворотний зв'язок. Зокрема, як ми уже повідомляли Вам в особисті повідомлення, перевипуск картки при пошкодженні є безкоштовним та картка замінюється зі старим терміном дії.
Однак, Вам у відділенні видали нову картку з новим терміном дії. Саме тому, згідно тарифів, Ви заплатили комісію. Тобто, комісію Ви сплатили за нову картку, а не за перевипуск старої.
Тому, Ваше твердження про шахрайські дії з боку менеджера відділення не відповідає дійсності.
Разом з тим, ми не заперечуємо, що менеджер допустила помилку не перевипустивши Вам стару картку, а видала нову. Тому, протягом місяця з того моменту як Ви звернулись до банку із цією проблемою, Вам було повернуто 100 грн.
Romram 25 грудня 2022, 20:41
Мабуть тому що за ним стоять європейці, а не горохи різні. В банку є послуга — мультивалютні рахунки — долар, євро, злотий, гривня звичайно. Гривня і злотий є завжди. Долар є завжди під замовлення. Менеджери самі вам зателефонують і запитають де і коли вам зручно отримати гроші. Да і в них є мінуси. Це мало послуг онлайн. Да, є бюрократія. Але все це компенсується якістю обслуговування. Тим більше банк від PKO і ви в Польщі можете знімати гроші в злотих, при потребі. Я не хочу скаазати що інші банки, крім банка Монобанка, гірші. Ні десь теж на рівні Кредобанка. теж намагаються бути європейськими по своїх можливостях. Але я просто задоволений роботою Кредобанка тому і висловлюю своє хороше відношення до них.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 26 грудня 2022, 16:24
Дякуємо за теплі слова подяки! Ми й надалі працюватимемо над розширенням спектру онлайн-послуг та покращенням якості обслуговування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vop0962282977 19 грудня 2022, 12:33
Відділення за адресою: Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11
Банк нормальний. Рекомендую для співпраці.
Працюю з ним вже більше 5 років.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 19 грудня 2022, 17:30
Дякуємо за довіру!
LeraBiedulina96 18 грудня 2022, 20:40
6.12 я звернулася до відділення банку м. Києва за адресою проспект Перемоги 96 з метою відкриття поточного рахунку для ФОП. Важливе уточнення — клієнтом банку я є (тобто раніше вже провели процедуру ідентифікації, верифікації, всі необхідні перевірки. Кредитів та заборгованостей я не маю, є лише рахунок із 0 залишком та відсутністю оборотів за останній рік). Оскільки в мене змінилася адреса прописки з мого минуло звернення в банк — її потрібно було замінити, але співробітник банку з N-спроби змогла нормально роздрукувати заяву на відкриття рахунку з вірно вказаною адресою. Взявши всю необхідну інформацію, мені сказали що повідомлять реквізити мого рахунку пізніше, оскільки відкриває його не відділення, а головний банк. Після цього було кілька спроб зв’язатися зі співробітником банку — на що я не отримала нічого, окрім ігнорування. Співробітник знайшов час мені відповісти лише після дзвінка в контакт-центр, але відповідь була невтішною — рахунок ще не відкритий.
14.12 я нарешті отримала реквізити відкритого рахунку, на моє запитання «Чого це зайняло 7 робочих днів (а не 3, як того вимагає законодавство)? отримала відповідь «Була повітряна тривога». Хм, цікаво — в Києві повітряна тривога була 7 днів тільки за однією адресою??? ПОМИЛКА № 1.

Оскільки я ФОП, мені ще потрібні були ключі і доступи до клієнт-банку IFOBS, які звісно ж не прийшли. На запитання «Коли?» була знову отримана відповідь «Очікуйте». Через день очікування я звернулася на гарячу лінію IFOBS, де мені повідомили, що заявку на отримання ключів не була залишена співробітниками відділення. ПОМИЛКА № 2.

Заявку оформили в онлайн-режимі. До кінця дня мені передзвонили і повідомили, що співробітники відділення банку вказали не всю необхідну інформацію, і отримати ключі я не можу. ПОМИЛКА № 3

Нерви мої вже почали здавати, було ще кілька звернень у колл-центр, розмова закінчувалася однаково — «Чекайте, ми розберемося і передзвонимо», але на жаль, довгоочікуваного дзвінка я так і не отримала. Мої прохання поєднати мене з кимось із керівних осіб — були жорстко відхилені. Наступного дня до обіду (а це 3 робочі години) я також не отримала ніякої інформації.
Наступним етапом був дзвінок до Головного банку, де теж була доволі цікава розмова. Висловитись мені не дали, весь час перебивали наступними фразами: «Мені ніколи», «Я зайнята» «Це не моє питання», і моє улюблене «Жіночка, давайте не будемо псувати настрій перед святами». Так ось «ЖІНОЧКА, ВИ НАПЕВНЕ ВЧАСНО ЗАРПЛАТНЮ ОТРИМУЄТЕ І МОЖЕТЕ СПЛАТИТИ ВСІ ВАШИ ВИТРАТИ. Я 2 ТИЖНІ СИДЖУ БЕЗ ЗАРПЛАТИ, ОСКІЛЬКИ ЗВЯЗАЛАСЬ З ВАШИМ ТАК ЗВАНИМ „БАНКОМ“». Як результат — мені зателефонували з відділення та сказали, що ключі будуть, знову очікуйте. І дійсно, вони прийшли, але тільки на пошту (СМС повідомленням не було). На моє запитання «Коли буде СМС?», була відповідь «Протягом 30 хвилин». Через ще пів години виявилося, що на цей час у ГБ обід і зробити цю операцію прямо зараз вони не можуть. Тобто, співробітник нахабно збрехав про час очікування або настільки некваліфікований, що не знає точний час обіду її колег. ПОМИЛКА № 4.

Зрештою через 2 тижні очікування я змогла отримати всю необхідну інформацію. А також наостанок відбулася дуже цікава розмова з керівником цього «прекрасного» відділення, де я не отримала жодної відповіді на свої запитання, окрім наглої брехні і більше того, переді мною навіть ніхто не вибачився. І так, були поставлені наступні запитання:
1) — «З якої причини банк порушивши вимоги законодавства відкривав рахунок 7 робочих днів?»
— «3 дні документи були на нашій стороні, 3 дні на ГБ»

Що саме банк по 3 дні вивчав у заяві на відкриття рахунку вже існуючого клієнта банку — залишається загадкою.
До того ж я вимагаю щоб банком були встановлені точні терміни, коли інформація була передана на ГБ, оскільки найімовірніше що вона була передана 13−14.12 в день безпосереднього відкриття рахунку
2) — «Чого не було залишено заявку на отримання доступів IFOBS?»
— «Такого бути не може. Заявка „нібито“ залишається при відкритті рахунку».

Наскільки я розумію, співробітники колл-центру бачать більш достовірну інформацію в системі і помилитися не могли, але все ж таки виникає питання — хто є більше некваліфікований — співробітники відділення, які не залишили з якоїсь причини заявку і нахабно брешуть що такого бути не може або співробітники служби підтримки? Я схиляюсь до першого варіанту. На додаток, всі розмови з контактом центром записуються, легко можна відстежити що саме було сказано.
3) — «Яка інформація була не вказана в заявці та з якої причини?»
— «Система „сама“ переплутала 1 цифру у номері телефону».

Чому це сталося і чи зверталися співробітники відділення до компанії розробника — була отримана відповідь «Це не у моїй компетенції». Тобто банк знову не захотів розібратися у істинних причинах цієї проблеми та хоча б частково зняти з себе відповідальність. Питання яке напрошується само по собі- «А що взагалі в компетенції начальника відділення?». Виходячи з діалогу, взагалі нічого.

А тепер з приводу цього питання можу сказати як людина, яка пропрацювала 5 років у компанії, що супроводжує ПЗ, встановлене в даному банку — вкотре нахабна брехня. Не може система просто так підтягнути не ту інформацію,«не ту цифру у мобільний телефон", оскільки вся вона зберігається у базі, а я не змінювала свій телефон. І навіть тут я можу припустити, що співробітники забули змінити мою адресу прописки, про яку вказано на початку цього повідомлення — ось істина причина.

Як результат: 2 тижні я не могла отримати необхідну інформацію у повному обсязі, 2 тижні мені довелося криком і скандалами вимагати інформації з приводу здавалося би простого відкриття рахунку. 2 тижні без зарплати, декілька безсонних ночей, тиждень п’ю заспокійливі, трапився на нервовому срив та напад астми чого не було не те що 2 роки, не було жодного разу за всю війну. Брехня, повне ігнорування тебе як клієнта, перекидання відповідальності з однієї людини на іншу, відсутність вибачень, але ось насамкінець останні питання — за яке «обслуговування» рахунку мені тепер платити цьому «банку» і хто мені відшкодує фізичну та моральну шкоду? Я вимагаю жорсткого покарання всіх винних у цій ситуації.

Цікаво скільки би часу прийшлось очікувати якби я не дзвонила?
Скільки би часу прийшлось чекати, наприклад, літнім людям які не можут відстояти свої права у повній мірі?
Бажаю всім співробітника причетних до цієї ситуації подібного обслуговування вас у інших центрах надання послуг, але вже як клієнтів, протягом 14 робочих днів, та ще і з подібним відношенням. Ось такий клієнтоорієнтований підхід в Кредобанку. Добре поміркуйте перш ніж звертатися до так званої «фінансової установи», а особливо до відділення за адресою м.Київ, пр. Перемоги 96
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 19 грудня 2022, 17:25
Добрий день!
Вже аналізуємо описану ситуацію та за результатами розгляду обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
KravezzzRT 18 грудня 2022, 14:21
Открыл правильную карту и не жалею. Удобная карта, она выгодная, так как не снимается плата за использование, нет процентов при снятии в банкомате и при переводах между картами. Приложение банка классное и удобное, пользуюсь им ежедневно, минусов не нашел.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 19 грудня 2022, 17:22
Дякуємо за відгук.
Нам приємно, що Вас все влаштовує.
Tatia12 7 грудня 2022, 14:15
Абсолютно згодна з негативними відгуками щодо закриття рахунку он-лайн. По-перше, при відкритті рахунку не повідомляють, що закриття можливе тільки за особистої присутності, по-друге в новинах банку зазначено, що можливе відкриття он-лайн … звучить дивно відкрити он-лайн можливо, закрити он-лайн, немає можливості. …Чому інші банки дають таку можливість, особливо у реаліях сьогодення? Щодо мене особисто, я принципово не повертатимуся в Україну через відсутність коштів, а також на тлі закликів уряду «по можливості виїхати в місця безпечні для громадян, а також економії електроенергії та іншого».Чому Мінфін не сприятиме одному рішенню для всіх банків в умовах війни залишається загадкою.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 8 грудня 2022, 17:01
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Ми постійно працюємо над розширенням спектру онлайн-послуг і над можливістю закриття рахунку без відвідування відділення в тому числі.
Як тільки це стане можливим ми одразу висвітлимо цю інформацію в новинах на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/about/pres-sluzhba/news

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.01 49.38
PLN 11.56 11.79
USD 42.01 42.38
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.01 49.38
PLN 11.56 11.79
USD 42.01 42.38
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝