×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Кредобанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.61 | 44.14 |
PLN | 10.04 | 10.29 |
USD | 41.26 | 41.69 |
Всі курси банку |
Этому банку не стоит доверять !
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку.
Однак, наголошуємо, що списання по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку зі значним коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Коментарі (3)
Скрытые списания
Сегодня с меня скрытым платежом который не видно ни в каких выписках списали 14 тыс. гривен. Обьяснено тем что пару дней назад я делал покупку в долларах по старому курсу, но теперь курс изменился и они решили его постфактум в свою пользу изьять.
Замечу, что никакой заморозки денег там не происходило. Я купил обьектив и давно его уже получил и пользуюсь им.
Так что на здоровую голову вообще не налазит как можно такое чудить.
Только сейчас я увидел кучу похожих комментарией от других людей на этом сайте. Я редко проверяю счет и боюсь представить сколько денег они «по тихому» забрали у меня за мои последние пол года жизни за границей.
Если бы это делали явно — я бы мог еще понять и учесть в следующий раз. Но не оповещать о таких операциях и полностью удалять заметки о них из выписок — в наглости вас не превзойти.
Закрою счет в вашем банки сразу же по прибытию в Украину. Слава богу в других банках можно открыть ФОП счет удаленно и больше не иметь дело с вами даже отсюда.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку.
Однак, наголошуємо, що списання по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку зі значним коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Коментарі (7)
Шахрай банк
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку.
Однак, наголошуємо, що списання по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку зі значним коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Коментарі (1)
Аферисты!!!
Я такого обдиралава наглого и циничного ещё не встречала!
Снимали наличку в банкомате в Польше в среду.
А через неделю во вторник на карты пришёл минус в общей сумме около 14 000 грн!!!
То есть пока курс был стабильный, расчёт не проводили. Только курс поднялся, решили тут же провести перерасчёт и прислать минуса! Когда удобно!!!
Списание денег должно проводится в день операции и точка!!! А не когда якобы «платёжная система присылает информацию о операции». Надельной давности!!!
Это как называется??? Вы воруете деньги у людей!!! Во время войны!
Читая отзывы, это у вас в порядке вещей!!!
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку.
Однак, наголошуємо, що списання по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку зі значним коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Коментарі (2)
Нікому не рекомендую цей банк! А їхній кол-центер це сама непрофесійність!
На жаль, наданої Вами інформації недостатньо щоб розібратись в ситуації, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Написати коментар
кредо банк шахрайський банк
на мое звернення дали мені відповідь що проблема вирішена хоча вони нічого не зробили.
комусь ці відсоткі списують комусь ні роблячть що хочуть.
якась дискрімінація.крутять людьми і грошима як хочуть
У відповіді на звернення ми вже надали Вам роз'яснення стосовно причин виникнення заборгованості та відповідності операцій договірним відносинам з Вами.
Написати коментар
Депозит
Перепрошуємо за спричинені незручності та дякуємо за зворотний зв'язок стосовно обслуговування на інформаційній лінію банку. Ми проаналізуємо чому виникла описана Вами ситуація та результат повідомимо Вам у приватні повідомлення.
Коментарі (1)
Нічого не знаю, нічого не чую, нічого не розумію
В мене було достатньо проблем з ним аби я переказав всі гроші до іншого банку, але опишу найсвіжіший випадок безмежної недбалості та клієнтоорієнтованості цього банку.
Останній платіж по кредиту, мав бути 18 червня (18.06.22), гроші закинув 03 червня (03.06.22), аби не забути та не було до мене ніяких питань, закинув повну суму, до копійок, що показувалась у додатку (Kredobank).
Сьогодні (20.06.22) приходжу у відділення, а мені кажуть, гроші чомусь не знались з рахунку 18.06, а тепер у вас борг, 18 копійок (і починають мені розповідати, — «ось якби ви платіж через касу робили, а не онлайн…», цікаві історії з минулого)
Питання що тепер робити? — «заплати через касу 18 копійок», тобто через їх помилку я маю їм занести ЩЕ грошей.
Спроба довести їм що вони неправі успіхом не закінчились.
Вирішив заплатити ці копійки просто аби позбутись будь-яких звʼязків з цими шахраями.
На касі кажуть — «ще комісія буде, 50 гривень»
Дарина Федунь, яка весь час мені пояснювала що це вони не намахують мене, що це їх нормальний процес роботи, пропонує заплатити онлайн ці копійки, гроші вони побачать одразу та зроблять виписку що кредит погашений.
Я вже достатньо часу з ними прогаяв, тож погоджуюсь.
Але в процесі зʼясовується що одразу вони НЕ побачать, ось дивина, між банками вони не бачать одразу розрахунку.
Потім ще зʼясувалось що вони одразу виписку про закриття кредиту теж не можуть зробити, це робиться декілька днів (ви реально такі недолугі?)
Висновок, ні в якому разі не несіть до них гроші, вони того не варті.
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та надамо зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
Разом з тим, наголошуємо, що в Онлайн-банкінгу не відображається сума до повного погашення кредиту. Суму, яку необхідно сплатити для повного погашення кредиту, можна дізнатись зателефонувавши на інформаційну лінію банку чи у відділенні і ця сума буде актуальною тільки на ту дату коли Вам її озвучили.
Коментарі (4)
При зачисление на вашу карту банк блокирует счет
Банк прислал смс что карта заблокирована. При звонке в горячую линию сказали прийти в отделение подтвердить средства. В отделение просто махнул плечами и сказали мы не знаем что с вами делать ждите пару дней. Горячая линия нечем не помогает так как у них только данные что заблокировал отдел безопасности и больше данных у них нет. После отзыва банк позвонил и сказал подойти в отделение. Были возле второго отделения банка нам сказали чтоб мы шли в то отделение где открыли карту. Пришли в отделение, а нам снова сказали мы вам ничем не можем помочь у нас вас счёт просто не активный и все других данных не и нам никаких уведомления не приходили что вам делать. Горячая линия работает по одной программе, отделение по другой программе, а отдел безопасности по третьей. И все эти программы не связанные между собой и уже почти месяц и результата нет никакого. Сразу прошу банк не звонить чтоб сказать пройдите в отделение, чтоб услышать все тоже самое что у них нет данных. Вы лучше дайте понятное пояснение как предоставить происхождение средств или образец заявления чтоб написать в отделении.
Отправьте данные сотрудникам, чтоб решить эту проблему. А лучше чтоб сам отдел безопасности позвонил и мы с ним решили это проблему! И банк с европейским происхождением по идее должно работать как часы.
Дякуємо за відгук. Ми обов'язково проаналізуємо чому виникло таке непорозуміння. Постараємось якомога швидше надати Вам зворотний зв'язок.
Коментарі (1)
Відсутність офіційної відповіді
Усі Ваші звернення, включно з відгуками від 26.05.2022 р., зафіксовані банком та триває їх розгляд. Ми обов'язково надамо Вам відповідь за результатами розгляду.
Написати коментар
Банк розсилає перерахунки за зняття валюти
Щоб ми могли проаналізувати якість наданої Вам консультації, просимо у приватні повідомлення вказати нам Ваші ПІБ, номер телефону та дату звернення на Інформаційну лінію банку.
Додатково наголошуємо, що схема конвертації валют при списанні коштів з рахунку по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки, за кордоном описана в Правилах банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору, та на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Коментарі (3)
При переводе на вашу карту не большую сумму могут заблокировать
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та надамо відповідь у приватні повідомлення.
Коментарі (1)
Кожен раз думаєш, що гірше вже неможливо, але нііі, доводять зворотнє!
Щоб ми могли проаналізувати описану Вами ситуацію та надали зворотний зв’язок, просимо у приватні повідомлення повідомити нам Ваші ПІБ, ІПН та детальніше описати суть порушеного питання.
Або заповнити форму на сайті банку, за посиланням:
https://kredobank.com.ua/info/opytuvannya/zalyshyty-zauvazhennya-skargu
Коментарі (1)
КРЕДО БАНК ШАХРАЙ
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та обов'язково надамо зворотний зв’язок у приватні повідомлення.
Коментарі (11)
Цифрові послуги кредо банку
Загалом проблем з обслуговуванням самого кредиту не було.
Але:
1. Мобільний додаток — це просто жесть, мінімум функціоналу, максимум багів: продивитися оплату за більше 2х місяців — не можна (на резонне питання коллцентр відповідає: ідіть у відділення друкуйте), графік виплат — половина цифр N/A відображається…
2. По закриттю кредиту попросив вислати довідку про закриття на електронку, або поштою (я оплачую доставку) — відповідь банку: не можна, їдьте у відділення, ми такого не робимо. Після вмовляння шо у воєнний час нема змоги приїхати у інше місто згодилися зареєструвати звернення. Через 15 днів вирішив спитати результат — відповідь, довідку не вишлемо.
Клієнтоорієнтованість 0.0%
Дякуємо за зворотний зв'язок стосовно обслуговування в АТ «КРЕДОБАНК». Ми проаналізуємо озвучені Вами проблеми та надамо відповідь у приватні повідомлення.
Коментарі (1)
Списання використаних закордоном коштів
Складається враження, що банк списує кошти, використані закордоном, у зручний йому день і по зручному йому курсу, і тим самим заганяє дебетні рахунки в мінус. Ще раз — дебетні картки. Дебетні. Зарплатні картки. Без попередження. І робить це банк массово і свідомо. Інформація до здійснення трансакції про те, що так буде, банком надана не була. Завдяки діям Кредобанку мої діти два тижні не матимуть що їсти. Це буквально, не фігурально. І так ситуація хоч вбийся, а тут ще завдяки Кредобанку їсти ми тепер не будемо взагалі. Сподіваюся, це зробить керівництво Кредобанку щасливішим і надасть особливої втіхи під час війни.
Добре заробили на голодних дітях?!
Нешановний банк, за ті два з копійками роки, які я мала нещастя бути вашою клієнткою, було багато чого: від кількох годин очікування у відділенні на Воровського, коли вимкнулась електрика під час моєї банківської трансакції, а у вашому «прекрасному» банку немає джерел безперебійного живлення, і просто для того, щоб трансакцію відмінити треба чекати невизначений і тривалий час. Були декілька візитів у відділення на Святошино, в якому усіх охочих маринували під час епідемії ковіду у манюньому касовому залі при непрацюючих касах з годинку. І не раз так маринували. І «провали» в роботі карток по декілька годин. Коли ні заплатити, ні перевірити стан балансу неможливо. І ти стоїш на касі як *** , а оплатити покупку не можеш, бо Кредобанк — всьо. Висококласна професійна робота банку, чи не так?!
Я напишу відкритого листа вашому керівництву, я напишу ПКО Банку Польському. Те, що ви робите зараз, списуючи невідомо-які суми і невідомо-коли — навіть якщо дрібнюсіньким шрифтом на сто першій сторінці публічної оферти десь там раптом написано, що банк так зробити може, це — не нормально, це — здирництво. Це — як обікрасти людину на вулиці. Ваші дії когось можуть вбити.
Написати коментар
Мінуси по дебетним рахункам
Поясніть, будь ласка, яким таким казковим чином по дебетним рахункам виникла заборгованість?
Банк справляє жахливе загальне враження абсолютно некоректної роботи. Некоректно усе, починаючи від незабутніх вражень, коли у відділенні на Бульварно-Кудрявській виклинилося світло під час проведення банківської операції, і ми понад дві години чекали просто на можливість її відміни, бо джерел безперервного живлення у банківському відділенні немає.
Якість роботи окремих відділень взагалі не витримує жодної критики. У відділенні на Святошино було абсолютною нормою нагнати десяток клієнтів у розпал епідемії ковіду і маринувати їх при непрацюючій жодній касі годинку.
І закінчуючи «провалами» в роботі карток, коли по декілька годин ними не можна скористатися і отримати інформацію щодо стану рахунка.
Послугами Кредобанку я надалі користуватися не збираюся.
Дякуємо за відгуки. Ми проаналізуємо викладену Вами інформацію та обов'язково надамо зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
Коментарі (1)
Обманюють людей
Кредо Банк обманним шляхом забирають з карти гроші, конвертуючи у ті дні, які вигідно їм і по курсу якому хочуть. Змінюють також виписку
Буду писати офіційну заяву і звертатись на всі гарячі лінії, що робити далі
Вже аналізуємо Ваш відгук та надамо зворотний зв’язок у приватні повідомлення.
Коментарі (2)
Заманюють неіснуючим курсом, редагують історію і виписку, знімають кошти без попередження
На момент розрахунку приходять смс з залишком і там все ок, в онлайн кабінеті також все ок але не на довго…згодом просто у вас мінус… а через пару днів вже історія і виписка інші)) як магія
Отож, заманюють неіснуючим курсом аби ви користувались кредо, а потім через 3−7-10 днів ви платите більше ніж могли б заплатити в іншому банку.
Щоб ми могли детальніше проаналізувати описану Вами ситуацію та надати зворотний зв'язок, просимо у приватні повідомлення повідомити нам свої ПІБ та ІПН.
Написати коментар
Шахрайство
Ми з’ясуємо деталі описаної ситуації та надамо Вам зворотний зв’язок у приватні повідомлення.
Коментарі (6)