×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Кредобанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.91 | 44.38 |
PLN | 10.26 | 10.59 |
USD | 41.81 | 42.29 |
Всі курси банку |
Не попереджають про комісію!!!
Списання коштів по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку з коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Водночас наголошуємо, що списання коштів за транзакцією в іноземній валюті за курсом, що діє на момент відображення операції банком, передбачено не тільки Правилами банку, а і пунктом 12-4 Постанови НБУ №18.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Що стосується комісій за зняття готівки за кордоном та конвертацію валюти, то розмір таких комісій обумовлено тарифами банку та залежить від тарифного пакету на якому обслуговується клієнт.
Коментарі (4)
Порушення постанови НБУ
Коли повідомив касиру про постанову НБУ, касир відповіла, цитую: «якщо ви такий розумний то звертайтесь до НБУ»
Хамство.
Скаргу до НБУ створив за відмову в обміні долара 2001 року.
Дякуємо за відгук. Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та перепрошуємо за спричинені незручності.
Повідомляємо, що викладена Вами інформація доведена до відома профільних підрозділів банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
Написати коментар
Сьогодні отримала кучу позитивних емоцій
Написати коментар
Заблокували картку і не повертають кошти
Коментарі (8)
Картка правильна-зовсім неправильна !
На сайті кредобанку, банк рекламував її такими заманливими словами--*що кредобанк постійно відстежує ринок і пропонує найвигідніший курс для валютообміну*-це дослівна цитата!
а насправді потрапив у шахрайску схему як і інші клієнти цього банку.
Так ось, ще рік тому знімав гроші із цієї супер картки і виник овердрафт (ця ситуація є у відгуках про цей банк на цьому сайті сторінка.4 ст 5)
банк гарно заробив знявши процент за зняття коштів+комісію і наваривши ще 10 відсотків по схемі!!! (при знятті з картки 100000 гр-нарахував овердрафт 9500 гр.) і курс, який по рекламі НАЙКРАЩИЙ виявився НАЙГІРШИЙ!
На гарчій лінії говорили що ми тут ніпричім, то система мастеркарт…але курс у системі мастеркарт був незмінний!!(Є СКРІНШОТ З КУРСАМИ)
А тепер увага!
В цей самий день проводив аналогічну операцію мій товариш, який так само попав на цю шахрайску схему (як мабуть сотні клієнтів) ,і якому також було нарахований овердрафт!
непогоджуючись з таким він звернувся у банк і кредобанк списав йому борг!
КРЕДОБАНК СПИСАВ БОРГ!
Я також зверувся у КРЕДОБАНК і банк мені відмовив!
А як же коституційні права???
Стаття 24.
Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом. Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.
Тож за якими ознаками банк розділяє клієнтів? колір шкіри, чи по інших критеріях?
і як кредобанк вибирає рівнішого перед законом?
Прошу всіх хто мав подібну ситуацію з кредобанком, написати в коментарях як вона вирішилася.
Списання коштів по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку з коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Водночас наголошуємо, що списання коштів за транзакцією в іноземній валюті за курсом, що діє на момент відображення операції банком, передбачено не тільки Правилами банку, а і пунктом 12-4 Постанови НБУ №18.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Коментарі (6)
Заборгованість по Кредо банк
Коментарі (1)
Впечатление о работе банка
1 Это работа отделения Киев Соборности 1
2 Это работа центра поддержки клиентов (в телефонном режиме)
3 Работа самого банка
Предыстория
Была поставлена цель — официальный перевод определенной суммы (именно в злотых) на территорию Украины с последующим снятием наличности в одном из отделений банка или конвертация в гривну и перевод денег в другой банк.
Цели, мотивы и прочие причины таких действий описывать не буду, не хочу давать повод для манипуляций всякого рода экспертов.
Перевод совершался гр Украины, находящимся официально в Польше, официально работающим с его зарплатной карточки. Получатель гр Украины находящийся в Украине (прошу отметить — перевод через укр банк между двумя гражданами Украины)
Сумма платежа (учитывая Закон «о финансовом мониторинге ») более 500 уе, но меньше 10000 т уе (перевод в злотых) Сам перевод осуществлялся несколькими траншами.
1. Работа отделения г Киев Соборности 1
Хочу выразить благодарность всем сотрудникам отделения, особенно менеджеру Алене Купинец.(думаю фамилию указал правильно)
Учитывая ситуацию (опишу ниже) потратила достаточно сил решив ряд проблемных вопросов коммуникации между мною (получателем) и банком. Более того, на мой взгляд — достаточно профессионально! Огромное спасибо.
С выдачей наличности проблем нет, комиссия 1%
2. О работе колл — центра. Пришлось находится под отделением банка определенное время и периодически связываться с колл — центром, о компетентности говорить особо не приходится — основной ответ … мы проверим информацию и с вами свяжемся… Один только оператор имя Юлия выполнила свое «обещание» и перезвонила (тоже приятный факт) Звонил один сотрудник с отдела безопасности (со слов …занимается проверкой перевода…) не представился, набор пустых слов, и рассказом о каком то «чат боте». По факту когда сотрудник отделения (гр Купинец) пыталась выяснить кто это был -возникла проблема (как я понял).
3 Сама работа банка
Понимаю что банк практически Польский и как-то придерживается определенных требований польских партнеров.
Прохождение денег — банк регламентирует сроки перевода от 5 минут до суток, если перевод осуществляется с польского IBAN на польский IBAN (при открытии счета гр Украины получает «идентификатор» (как это называет банк) а по факту польский IBAN.
Если вам перевели деньги утром до обеда то получите вы их на следующие сутки к обеду, если перевод был в пятницу, то в лучшем случае (в моем) перевод я получил во второй половине понедельника.
Процедура, после получения денег, конвертации и перевода денег не проблемная комиссия за перевод гривны в другой банк 1% + 5 гривен (как я понял, не критично) Занимает время около 10 минут.
Приложение в телефоне — это не «Моно» и достаточно «корявое» но разобраться можно, есть приложение для компьютера.
И вот, понимая требование Законодательства, мне пришлось в отделении заполнить ряд документов — «обьяснение платежа». в котором указать счет плательщика, фамилию плательщика и его место временной регистрации в Польше. НАЗНАЧЕНИЕ платежа указывать не надо?!
Имею отношения с одним немецким и одним прибалтийским банком — подтверждение платежа (согласно директиве ЕС. о борьбе с отмыванием денег.) ОБЯЗАТЕЛЬНО, но существуют (Германия) следующие нормы для иностранца подтвердить платеж более 500 евро для гр Германии более 9000 евро в год (банк сбором документов для гр Германии не занимается, всем занимается полиция и налоговая) Замечу что жесткие правила действуют только для нерезидента В Прибалтике аналогичные (не много мягче) требования, но тоже акцент на НЕРЕЗИДЕНТ) В моем случае платеж между двумя гр Украины. И вопрос банку — что вам, как банку дало мое письменное обьяснение без предоставления документов о целях платежа? Но это мое видение вопроса, скорее всего это даже не проблема банка, а «зарегулированность» самого НБУ. Что в свою очередь создает определенный бардак и отражается на отношении клиентов.
Итог
Если кого-то интересует легальный (декларируемый) перевод денег с Польши и у вас есть достаточно времени и нервов. то сегодня, сейчас услуга этого банка вполне приемлема. Но опять, обращаю внимание — при профессионально работе менеджера банка, на котором лежит часть решения проблемы.
Так что, вот и весь отзыв, как не странно сколько «хорошего» столько и «плохого»
Додатково наголошуємо, що особливості здійснення переказів з країн європейського союзу детально розписані у Правилах надання комплексних банківських послуг фізичним особам (п. 2.20 Глави 1 Розділу ІІ).
Коментарі (4)
Проблема
Списання коштів по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку з коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89 чи написати нам в Онлайн-банкінгу.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Коментарі (7)
Банк обманув
Написати коментар
Обманюють!
Написати коментар
Худший банк с которым я когда-либо сталкивался!
Информация о счетах не доступна в приложении. Проценты по кредитам нигде не видны и насчитываются в каком то рамдомном порядке. Менеджеры кроме как позвонить ни на что не способны. Ответ на все один, придите в отделение, отстойте в очереди и все узнайте. Вообщем, Если хотите взять кредит под большие проценты и с огромных головняком то это в кредо. я вообще не понимаю как люди добровольно идут туда работать.
Нам прикро, що у вас склалось негативне враження щодо обслуговування в нашому банку.
Напишіть нам у приватні повідомлення свої ПІБ, номер телефону та детальніше опишіть що саме не відображається або що Вам не зрозуміло, постараємось допомогти.
Написати коментар
Проблеми з безпекою та конфіденційністю у банку
Рівень послуг банку не є найкращим, але я у цьому плані не дуже вибагливий і мені для покриття моїх потреб усе влаштовувало.
Я користуюся мобільним номером, який одразу зазначив у заяві на відкриття рахунку та приєднання до умов надання банківський послуг, зробивши його «фінансовим».
Нічого не вказувало на якісь проблеми, поки на мій мобільний номер не почали надходити смс повідомлення від банку з інформацією по рахункам третіх осіб.
З цією проблемою я звернувся до відділення банку, де мені повідомили що мій номер було прив’язано до рахунку третьої особи, хоча я продовжував отримувати смс за своїми рахунками, та у працівника відділення немає можливості виправити цю ситуацію і мені необхідно дзвонити до на 0800… та у телефонному режимі вирішити цю проблему.
Не відходячи від працівника банку я дзвоню за номером банку та начебто мені повертають мій номер як «фінансовий». Пояснити яким чином склалася така ситуація мені ніхто у банку так і не зміг.
Почалася війна, та я опинився в окупації на півдні Херсонської області, і через деякий час я отримую повідомлення що моя дебітова картка перевипущена, тобто картка яка у мене на руках заблокована. І тепер я повинен забрати її у відділенні банку, в якому саме не зрозуміло адже Херсон перебував на той час в окупації.
Припустивши, що банк картку крім мене нікому видати не зможе, я через онлайн банкінг активував картку та прив’язав до Google Pay. А коли український моб. зв’язок був вимкнений перевів повідомлення від банку з смс на пуш повідомлення у онлайн банкінгу, та відповідно користувався своїми рахунками.
Через окупацію був вимушений виїхати за кордон та у вересні знову отримав смс повідомлення з інформацією про картку третьої особи, проте тоді я не звернув на це уваги, поки 21 квітня я не отримав смс повідомлення про блокування моєї вже перевипущеної картки, після чого я вирішив зайти до онлайн банкінгу, проте дізнався про блокування мені доступу, мій обліковий запис відсунтій.
Дзвоню до кол-центру та дізнаюся, що мій номер не є «фінансовим» і він прив’язаний до рахунку якогось «Олексія», при цьому моя «заблокована» картка та рахунки прив’язані до моб. телефону третьої особи.
Так як мій номер не є «фінансовим» мені нічим допомогти не можуть, у тому числі надати інформацію за моїми рахунками. Проте мене запевнили що «заблокували» усі пив’язані номери, начебто їх було аж два, щоб це не значило. Та оформили заявку на повернення моєму номеру статусу «фінансового», та пообіцяли що зі мною зв’яжуться.
Як ви розумієте ніхто з банку зі мною не зв’язався та і не збирається.
Вже через деякий час я знову дзвоню та дізнаюся що мені необхідно звернутися до відділення банку, і більше ніяк не вирішити проблему, хоча як я вже писав вище раніше працівник відділення був не уповноважений вирішувати такі питання.
І що ми маємо у підсумку, я маю доступ до конфіденційної інформації третьої особи (Привіт Олексій, ким би ти не був), треті особи мають доступ до моєї конфіденційної інформації. Перебуваючи за кордоном, я не можу отримани будь якої інформації, у тому числі причини перевипуску та блокування карток, блокування доступу до онлайн банкінгу, стану моїх рахунків, у тому числі наявності несанціонованих операцій за моїми рахунками.
Банк без вашого відома, і без жодного повідомлення, зв’язує належний вам моб. номер з рахунками третіх осіб, фактично розкриваючи банківську таємницю, жодних дій щодо виправлення своїх порушень не вчиняє та ніяк не реагує на дану проблему протягом більше трьох років.
Коментарі (1)
Без предупреждения снялась комиссия за снятие наличных
Коментарі (1)
Банк блокує доступ до додатку, а причини назвати не може, тому що це конфіденційна інформація (Питання вирішене, 13.05.2023)
Для з'ясування причин блокування напишіть нам у приватні повідомлення свої ПІБ та номер телефону.
Коментарі (4)
Банк знімає комісію і не повідомляє про це клієнта. В результаті, подарував банку 800 грн.
Прийшов до банкомату і почав знімати кошти з картки. Оскільки банкомат одразу всю суму не може видати, прийшлось знімати малими порціями по 20 000грн («Тож все для людей зроблено.» Нащо одразу видавати норм суму,! Хай людина мучиться знімати кошти малими порціями. Хай робить 100500 операцій щоб зняти гроші.)
Почав знімати кошти:
1) Перша операція = зняв 20 000грн. Немає ніякого смс повідомлення про зняття коштів, додаток не відображає що кошти були зняті.
2) Друга операція = зняв 20 000грн. Знову немає ніякого смс повідомлення про зняття коштів і додаток не відображає що кошти були зняті.
…
і так ще два рази знімав по 20 000грн.
Наголошую що жодних смс чи повідомлень в додатку не було.
Останній крок. Залишилось зняти 15 000грн. Вставляю картку, вводжу необхідну суму і натискаю «Зняти кошти». Появляється екран «У вас буде зняти 225грн комісі». Думаю «Ух нічосє». Починаю розуміти що, мабуть, за попередні зняття в мене теж знімали комісію. Закриваю додаток на телефоні і перезаходжу. Бачу що дійсно з мене вже зняли 800 грн комісії і це ППЦ.
Получилось що після першого разу зняття готівки, банк потихому знімав комісію і не повідомляв мене про це.
ПИТАННЯ = ЧОМУ???
ЧОМУ, на останню мою спробу зняття готівки банкомат мені повідомив що буде знімати комісію, всі попередні рази ні?
ЧОМУ, жодних смс сповіщень не надходить? (хоча на гарячій лінії мене запевняють що смс мені були надіслані)
ЧОМУ, додаток показує що з вас знімали кошти і з вас було стягнуто комісію аж наступного дня???
ЩО ЦЕ ЗА СЕРВІС? Все так зроблено, щоб з клієнта побільше комісій витягнути? ЧИ ЯК?
НЕ РЕКОМЕНДУЮ зв’язуватись з цим банком при такому сервісі. Просто, на рівному місці, з людини здерли майже 800 грн.
Коментарі (2)
5 месяцев использования
Написати коментар
Фахівці замовчують про безкоштовні послуги пропонуючи платні
Коментарі (1)
Проблемы с дебетовой зарплатной картой
Сначала немного напрягала ситуация, когда звонил сотрутдник банка, по поводу задолжености в ~1.70 за смс-информировние. Это очень странно, потому-что карта зарплатная, на которую гарантировано приходит заработная плата 2 раза в месяц.
Очень удивила способность банка создавать проблемы на ровном месте.
После того как я ушел из компании в которой была зарплатная карта этого банка,
стали переодически отправлять смс-ски о задолженость в 0.15 грн.
Один раз позвонил по номеру из смс, сказал что готов оплатить долг в 15 копеек, — вышлите пожалуйста реквизиты, и к своему сожалению, нечаяно послал сотрудника отдела по взысканию задолжености банка. Сотрудник так и не выслал мне реквизиты.
Повторю еще раз — очень странный банк, единственный в котором возникли какие-либо проблемы при обслуживании ЗАРПЛАТНОЙ-ДЕБЕТОВОЙ карты.
Не рекомендую.
Насправді по зарплатній картці може виникати заборгованість (технічний овердрафт) – сума перевищеного ліміту витрат по банківській платіжній картці, яка виникла в результаті проведення клієнтом операції з використанням картки. І якщо така заборгованість виникає, то ми стараємось клієнта проінформувати про її наявність, щоб клієнт міг її погасити.
Порядок погашення клієнтом технічного овердрафту обумовлено Правилами надання комплексних банківських послуг фізичним особам в АТ «Кредобанк», які розміщені на сайті банку та з якими клієнт погоджується при укладенні з банком Заяви-договору про комплексне банківське обслуговування.
Якщо Ви ще не погасили заборгованості, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку (0 800 500 850), щоб дізнатись як це зробити.
Коментарі (1)
Вежливые сотрудники
Коментарі (2)
Недобанк
Так само нагло в очі брехав керівник на рахунок оплати.і дозволяв говорити на повишених тонах, агресивно.
На цьому відділені систематично знущаються і обманюють людей.
Коментарі (1)