Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
pppooo777 21 травня 2023, 11:47
Доларова дебетна картка. В Польщі зняв готівку під нуль, а через 9 днів борг 800грн за конвертацію! І вічно в них якісь комісії…🤬🤬. Про клієнтів взагалі не думають, тільки про себе.Навіть не зміг зі своєї картки в євро перекинути на картку в злотих бо вони вирішили призупинити таку функцію на свій розсуд.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 22 травня 2023, 11:59
Добрий день.
Списання коштів по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку з коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89 чи написати нам в Онлайн-банкінгу.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Проблема вирішена
Руслана Устяк 13 травня 2023, 20:55
Без мого відома зникли кошти з рахунку) ще й відображає «-160грн» з іншої картки переслала 170 грн і одразу зняло) з рахунку зникло 1800. По історії транзакцій звіряла і там не співпадає сума) де поділись гроші? Вимагаю всю історію транзакцій і повернення коштів!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 15 травня 2023, 11:58
Добрий день. Вже з'ясовуємо чому по Вашому рахунку виникла заборгованість та надамо зворотний зв'язок у приватні повідомлення. Додатково повідомляємо, що виписку по рахунку Ви можете сформувати в Онлайн-банкінгу.
22333 12 травня 2023, 11:03
Жах! Учора мені прийшло повідомлення що у мене заборгованість і мене змушують повернути кошти, так, саме від цього банку, проте я ніколи ще не брала кредитів, якщо точно то у повідомленні писало (Повідомляємо, що за Вашим Договором наявна прострочена заборгованість перед А Т Кредобанк.Інф.: 0800600550.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 12 травня 2023, 15:54
Написали Вам у приватні повідомлення.
maaxxss 11 травня 2023, 16:21
Самый не современный и отвратительный банк.
Информация о счетах не доступна в приложении. Проценты по кредитам нигде не видны и насчитываются в каком то рамдомном порядке. Менеджеры кроме как позвонить ни на что не способны. Ответ на все один, придите в отделение, отстойте в очереди и все узнайте. Вообщем, Если хотите взять кредит под большие проценты и с огромных головняком то это в кредо. я вообще не понимаю как люди добровольно идут туда работать.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 12 травня 2023, 15:51
Добрий день.
Нам прикро, що у вас склалось негативне враження щодо обслуговування в нашому банку.
Напишіть нам у приватні повідомлення свої ПІБ, номер телефону та детальніше опишіть що саме не відображається або що Вам не зрозуміло, постараємось допомогти.
Проблема вирішена
Vanofx 3 травня 2023, 15:51
Відділення за адресою: Херсон, вул. Потьомкінська, 36
Є клієнтом цього банку приблизно 10 років та користуюся дебітовою карткою.
Рівень послуг банку не є найкращим, але я у цьому плані не дуже вибагливий і мені для покриття моїх потреб усе влаштовувало.
Я користуюся мобільним номером, який одразу зазначив у заяві на відкриття рахунку та приєднання до умов надання банківський послуг, зробивши його «фінансовим».
Нічого не вказувало на якісь проблеми, поки на мій мобільний номер не почали надходити смс повідомлення від банку з інформацією по рахункам третіх осіб.
З цією проблемою я звернувся до відділення банку, де мені повідомили що мій номер було прив’язано до рахунку третьої особи, хоча я продовжував отримувати смс за своїми рахунками, та у працівника відділення немає можливості виправити цю ситуацію і мені необхідно дзвонити до на 0800… та у телефонному режимі вирішити цю проблему.
Не відходячи від працівника банку я дзвоню за номером банку та начебто мені повертають мій номер як «фінансовий». Пояснити яким чином склалася така ситуація мені ніхто у банку так і не зміг.
Почалася війна, та я опинився в окупації на півдні Херсонської області, і через деякий час я отримую повідомлення що моя дебітова картка перевипущена, тобто картка яка у мене на руках заблокована. І тепер я повинен забрати її у відділенні банку, в якому саме не зрозуміло адже Херсон перебував на той час в окупації.
Припустивши, що банк картку крім мене нікому видати не зможе, я через онлайн банкінг активував картку та прив’язав до Google Pay. А коли український моб. зв’язок був вимкнений перевів повідомлення від банку з смс на пуш повідомлення у онлайн банкінгу, та відповідно користувався своїми рахунками.
Через окупацію був вимушений виїхати за кордон та у вересні знову отримав смс повідомлення з інформацією про картку третьої особи, проте тоді я не звернув на це уваги, поки 21 квітня я не отримав смс повідомлення про блокування моєї вже перевипущеної картки, після чого я вирішив зайти до онлайн банкінгу, проте дізнався про блокування мені доступу, мій обліковий запис відсунтій.
Дзвоню до кол-центру та дізнаюся, що мій номер не є «фінансовим» і він прив’язаний до рахунку якогось «Олексія», при цьому моя «заблокована» картка та рахунки прив’язані до моб. телефону третьої особи.
Так як мій номер не є «фінансовим» мені нічим допомогти не можуть, у тому числі надати інформацію за моїми рахунками. Проте мене запевнили що «заблокували» усі пив’язані номери, начебто їх було аж два, щоб це не значило. Та оформили заявку на повернення моєму номеру статусу «фінансового», та пообіцяли що зі мною зв’яжуться.
Як ви розумієте ніхто з банку зі мною не зв’язався та і не збирається.
Вже через деякий час я знову дзвоню та дізнаюся що мені необхідно звернутися до відділення банку, і більше ніяк не вирішити проблему, хоча як я вже писав вище раніше працівник відділення був не уповноважений вирішувати такі питання.

І що ми маємо у підсумку, я маю доступ до конфіденційної інформації третьої особи (Привіт Олексій, ким би ти не був), треті особи мають доступ до моєї конфіденційної інформації. Перебуваючи за кордоном, я не можу отримани будь якої інформації, у тому числі причини перевипуску та блокування карток, блокування доступу до онлайн банкінгу, стану моїх рахунків, у тому числі наявності несанціонованих операцій за моїми рахунками.
Банк без вашого відома, і без жодного повідомлення, зв’язує належний вам моб. номер з рахунками третіх осіб, фактично розкриваючи банківську таємницю, жодних дій щодо виправлення своїх порушень не вчиняє та ніяк не реагує на дану проблему протягом більше трьох років.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 4 травня 2023, 10:28
Добрий день. Ми вже аналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду обов'язково надамо відповідь.
Проблема вирішена
ahuliganka 30 квітня 2023, 20:43
Без предупреждения снялась комиссия за снятие наличных в размере 180 грн! Т.к. из работающих банкоматов в г. Днепр есть только пару штук, то в нашем случае снять наличку можно только через банкомат другого банка в силу того, что живем в другом конце города на другом берегу реки. Так вот вчера еще снимали деньги без комиссии, а сегодня с. Почему нельзя предоставить другому банку инфо о том, что будет списана комиссия, раз банк не финансирует наличие своих банкоматов по всему городу?
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 2 травня 2023, 12:28
Добрий день. Банк не списує комісій, які б не були обумовлені тарифами на обслуговування. Ми перевіримо чому у Вас списалась комісія та надамо відповідь у приватні повідомлення.
Joke333 30 квітня 2023, 19:04
Банк блокує доступ до додатку і каже що треба чекати, доки не розблокують, а причини назвати не може, тому що це конфіденційна інформація — так сказала тех.підтримка по номеру телефону.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 2 травня 2023, 11:57
Добрий день. Банк і справді має право, тимчасово або на постійно, заблокувати доступ клієнта до Онлайн-банкінгу в окремих випадках, які обумовлені Правилами надання комплексних банківських послуг.
Для з'ясування причин блокування напишіть нам у приватні повідомлення свої ПІБ та номер телефону.
Проблема вирішена
casperov13 26 квітня 2023, 11:30
Відділення за адресою: Львів, вул. Перфецького, 2-А
Вчора мав на меті зняти 95 000грн.

Прийшов до банкомату і почав знімати кошти з картки. Оскільки банкомат одразу всю суму не може видати, прийшлось знімати малими порціями по 20 000грн («Тож все для людей зроблено.» Нащо одразу видавати норм суму,! Хай людина мучиться знімати кошти малими порціями. Хай робить 100500 операцій щоб зняти гроші.)

Почав знімати кошти:
1) Перша операція = зняв 20 000грн. Немає ніякого смс повідомлення про зняття коштів, додаток не відображає що кошти були зняті.
2) Друга операція = зняв 20 000грн. Знову немає ніякого смс повідомлення про зняття коштів і додаток не відображає що кошти були зняті.

і так ще два рази знімав по 20 000грн.
Наголошую що жодних смс чи повідомлень в додатку не було.

Останній крок. Залишилось зняти 15 000грн. Вставляю картку, вводжу необхідну суму і натискаю «Зняти кошти». Появляється екран «У вас буде зняти 225грн комісі». Думаю «Ух нічосє». Починаю розуміти що, мабуть, за попередні зняття в мене теж знімали комісію. Закриваю додаток на телефоні і перезаходжу. Бачу що дійсно з мене вже зняли 800 грн комісії і це ППЦ.

Получилось що після першого разу зняття готівки, банк потихому знімав комісію і не повідомляв мене про це.

ПИТАННЯ = ЧОМУ???

ЧОМУ, на останню мою спробу зняття готівки банкомат мені повідомив що буде знімати комісію, всі попередні рази ні?

ЧОМУ, жодних смс сповіщень не надходить? (хоча на гарячій лінії мене запевняють що смс мені були надіслані)

ЧОМУ, додаток показує що з вас знімали кошти і з вас було стягнуто комісію аж наступного дня???

ЩО ЦЕ ЗА СЕРВІС? Все так зроблено, щоб з клієнта побільше комісій витягнути? ЧИ ЯК?

НЕ РЕКОМЕНДУЮ зв’язуватись з цим банком при такому сервісі. Просто, на рівному місці, з людини здерли майже 800 грн.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 27 квітня 2023, 15:58
Добрий день. Дуже шкода, що у Вас склалось негативне враження про роботу банку. Ми вже аналізуємо відгук та обов'язково надамо зворотний зв'язок щодо порушених Вами питань.
Несколько раз видела отделение банка, находится в центре города. Выглядит ухоженно. Карту специалисты оформили через приложение дія, что большая редкость в банках. По карте правильна вообще очень удобно- пополнение бесплатно. Но хотелось бы чтобы была возможность пополнения через терминалы сити 24 или изиплей. Один терминал в центре города — очень мало. И хотелось бы чтобы про тех работы с приложением рассылали сообщения в телеграм или вайбер. А так персонал вежливый и внимательный
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 24 квітня 2023, 12:47
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ваші побажання передані профільним підрозділам банку.
Проблема вирішена
06020009 22 квітня 2023, 20:46
Відділення за адресою: Київ, вул. Генерала Алмазова, 9
При відкриті депозиту фахівець відділення сказала що додатково до комісії банку у 0,3%, необхідно оплачувати пакет послуг (за картку, поповнення рахунку, тощо) без підключення кого неможливо відкрити зазначений депозит. У зв’язку з відсутністю часу та безальтернативністю цих додаткових пакетних послуг (фахівець запевнила що при виконанні певних вимог ці пакетні послуги будуть безкоштовні) зі слів фахівця відділення був підключений цей пакет (як з’ясується пізніше нав’язаний платний пакет послуг). При цьому назву цього пакету фахівевець відділення навіть не називала, мабудь, розуміючи що його назва скаже мені про те що це не найпростіший пакет (він був один раз вказаний у угоді «Крафт блек»). Картку потрібно буде чекати тиждень. При наступному спілкуванні с гарячою лінією банку з’ясувалось що для відкриття мого депозиту підходив будь який тарифний пакет, у т ч й безкоштовний «Правильна картка», по якому відразу надається картка. Ось так. Залишив скаргу. Чекаю дзвінка від банку.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 24 квітня 2023, 11:34
Добрий день. Перепрошуємо за непорозуміння. Вже з'ясовуємо всі обставини події та за результатами розгляду Вашої скарги обов'язково надамо зворотний зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
batosha 19 квітня 2023, 20:34
Відділення за адресою: Харків, вул. Чернишевська, 1
Очень странный банк. Единственный банк, в котором я обслуживался, где возникали какие-то проблемы с ДЕБЕТОВОЙ зарплатной картой.
Сначала немного напрягала ситуация, когда звонил сотрутдник банка, по поводу задолжености в ~1.70 за смс-информировние. Это очень странно, потому-что карта зарплатная, на которую гарантировано приходит заработная плата 2 раза в месяц.
Очень удивила способность банка создавать проблемы на ровном месте.
После того как я ушел из компании в которой была зарплатная карта этого банка,
стали переодически отправлять смс-ски о задолженость в 0.15 грн.
Один раз позвонил по номеру из смс, сказал что готов оплатить долг в 15 копеек, — вышлите пожалуйста реквизиты, и к своему сожалению, нечаяно послал сотрудника отдела по взысканию задолжености банка. Сотрудник так и не выслал мне реквизиты.
Повторю еще раз — очень странный банк, единственный в котором возникли какие-либо проблемы при обслуживании ЗАРПЛАТНОЙ-ДЕБЕТОВОЙ карты.
Не рекомендую.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 21 квітня 2023, 9:11
Добрий день.
Насправді по зарплатній картці може виникати заборгованість (технічний овердрафт) – сума перевищеного ліміту витрат по банківській платіжній картці, яка виникла в результаті проведення клієнтом операції з використанням картки. І якщо така заборгованість виникає, то ми стараємось клієнта проінформувати про її наявність, щоб клієнт міг її погасити.
Порядок погашення клієнтом технічного овердрафту обумовлено Правилами надання комплексних банківських послуг фізичним особам в АТ «Кредобанк», які розміщені на сайті банку та з якими клієнт погоджується при укладенні з банком Заяви-договору про комплексне банківське обслуговування.
Якщо Ви ще не погасили заборгованості, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку (0 800 500 850), щоб дізнатись як це зробити.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
PlashenKK 17 квітня 2023, 12:39
У меня не когда не было проблем с этим банком. Я сотрудничаю с ними практически 2 года, обслуживаюсь в Запорожье на Соборном 208. Сотрудники вежливые, улыбчивые. Ко мне обращаются по имени (мне не нужно каждый раз представляться). Всегда отвечают на мои вопросы. Мне этот банк нравится. Претензии пока я не имею.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 18 квітня 2023, 15:26
Дякуємо. Ми дуже раді, що Вам подобається.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andry22 8 квітня 2023, 8:34
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 42
7.04 Звернувся дізнатись чому мене також обманули і сказали що для оплати візового центру потрібно обов’язково відкрити кредитну картку, без відкриття картки оплату не проведуть, менеджер Алла горайчук нагло почала брехати що ні до чого не змушувала ,і нічого не платила, ніякий візовий, відмовилась найти квитанцію і роздрукувати, тільки після дзвінка на гарячу, роздрукувала її.
Так само нагло в очі брехав керівник на рахунок оплати.і дозволяв говорити на повишених тонах, агресивно.
На цьому відділені систематично знущаються і обманюють людей.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NatashaEEE 2 квітня 2023, 18:10
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Лесі Українки, 28-А
Змушують відкривати кредитку при оплаті візового центру
Хамовитий касир сказав, якщо не відкрию кредитну картку (правильна картка), оплату не проведуть.
Раніше можна було оплатити без відкриття карток, а зараз це обовязково
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 3 квітня 2023, 14:59
Добрий день!
Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості.
Повідомляємо, що Ваше звернення доведено до відома керівника відділення та відповідних профільних підрозділів Банку. З працівниками відділення проведені відповідні бесіди та прийнято усі необхідні міри, задля уникнення таких ситуацій у майбутньому.
Просимо вибачення за спричинені незручності та наголошуємо, що відкриття рахунку не є обов’язковою умовою для оплати візового платежу.
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 квітня 2023, 11:10
Відгук не зарахований (на 06.04.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
0672779991An 24 березня 2023, 16:00
Відділення за адресою: Львів, пр-т Чорновола, 57-А
Я Андрій був клієнтом Кредобанку, користувався дебетною Vip карткою.Одного разу поповнюючи картку стався технічний збій банкомату і зарахувалася більша сума чим я поповнював.Звернувшись в банк, мені сказали погасити заборгованість з відсотками.Пояснюючи чому я мушу платити відсотки, відповіді від працівника банку я не отримав.Некомпетентні спеціалісти банку ні в чому не розуміються, понабирали людей по оголошенню.Не рекомендую.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 27 березня 2023, 11:20
Дякуємо за зворотний зв’язок. Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та перепрошуємо за спричинені незручності.
Повідомляємо, що викладена Вами інформація доведена до відома профільного підрозділу банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andjeela 12 березня 2023, 12:32
Сьогодні отримала справжнє задоволення у відділені.Співробітник Людмила Гурська дуже віртуозно та за своєю ініціативою допомогала відвідувачам. Зекономила мені масу часу, це дуже цінно! Інші співробітники також були привітні та милі. Завжди приємно заходити на відділення. Видно, що сервіс для працівників — важлива складова роботи. Дякую!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 14 березня 2023, 16:49
Дякуємо за відгук.
Нам приємно отримувати теплі слова подяки.
Ваше повідомлення передане керівнику відділення та менеджеру, яка Вас обслуговувала.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
natashaGra 6 березня 2023, 12:33
4 марта пыталась открыть депозит, с тех пор по истории приложения процесс открытия депозита в обработке. Обращение на горячую линию ничего не прояснило. Операторы только тратят чужое время и все выясняют, но результата 0
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 9 березня 2023, 10:21
Добрий день. Дякуємо за зворотний зв’язок та водночас повідомляємо, що відповідно до п. 1.6. Правил надання комплексних банківських послуг фізичним особам в АТ «КРЕДОБАНК» Заявки на відкриття Вкладного рахунку Клієнтом у вихідні /неробочі / неопераційні банківські дні розглядаються і приймаються Банком (Системою) до виконання в перший робочий / операційний банківський день наступний за вихідним / неробочим / неопераційним днем.
Полезный комментарий
natashaGra 6 березня 2023, 14:55
Все решилось, депозит открылся. Похоже был глюк
m_ sh 21 лютого 2023, 21:46
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 34-Б
Користуюсь послугами банку більше 5 років, мізерні негаразди були й раніше, але ось в цьому місяці зіткнувся з тотальним маразмом з боку банку і його працівників — згідно змін в законодавстві, з 1 січня 2023 року, потрібно вказувати документ і його номер, який є доказом походження коштів. Так ось якщо у вас контракт без номерів, а номер інвойсу і його дата співпадають — то це дуже підозрілий кейс і банк вам заблокує надходження коштів, в інших банках України такої проблеми немає. Сьогодні ж зіткнувся з випадком, який викликає просто сміх — за вимигою банку в свіфт меседжі написали прізвище фізичної особи підприємця, і це стало приводом не тільки заблокувати надходження коштів, а ще й відправити запит до банку відправника, як пояснили робітники Кредобанку — може то не вам надійшли кошти. Тож коли в свіфт меседжі пишуть суто ім'я то це добре, а як тільки змінили в меседжі ім'я на прізвище, то все — таких клієнтів мільйони. Це не сервіс, це перекладання своїх обов’язків на клієнтів
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 24 лютого 2023, 16:54
Добрий день. Дякуємо за зворотний зв'язок. Врахуємо в подальшій роботі.

Водночас наголошуємо, що згідно «Положення про порядок виконання надавачами платіжних послуг платіжних інструкцій в іноземній валюті та банківських металах» затвердженого постановою НБУ № 216 від 28.07.2008 р.:
30. Банк зараховує суму платіжної операції на рахунки банку, розрахункові рахунки небанківських надавачів платіжних послуг та рахунки отримувачів на підставі отриманих SWIFT-повідомлень (далі — повідомлення), у яких обов’язково зазначені:
1) для отримувачів — юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі — підприємець) — унікальний ідентифікатор отримувача або найменування/прізвище та власне ім’я та номер рахунку отримувача і призначення платежу;
31. Надавач платіжних послуг отримувача в разі отримання повідомлення, у якому не зазначені найменування або прізвище та власне ім’я, номер рахунку (для юридичної особи або підприємця), має право зупинити проведення платіжної операції та зарахувати кошти на рахунок до з’ясування для встановлення належного отримувача.
Надавач платіжних послуг отримувача в разі неможливості встановлення належного отримувача або не надходження уточнених даних від надавача платіжних послуг платника не пізніше 30 календарного дня зобов’язаний повернути кошти надавачу платіжних послуг платника із зазначенням причини повернення.
32. Банк отримувача в разі отримання повідомлення про перерахування коштів в іноземній валюті на користь юридичної особи або фізичної особи-підприємця, у якому не заповнено реквізит «Призначення платежу» (немає посилання на договір або документ, на виконання якого від нерезидента-платника надійшли кошти в іноземній валюті) або в ній зазначена помилкова інформація, не пізніше наступного робочого дня після отримання такого повідомлення звертається до банку, що обслуговує платника, та/або до отримувача для з’ясування цього реквізиту в порядку, визначеному внутрішніми документами банку.
В призначенні повинно бути посилання на договір чи інший документ, договір/інвойс може бути б/н і при цьому має дату. Номер інвойсу та дата можуть співпадати, при цьому мають бути вказаними. Для прикладу: inv 24022023 dd 24.02.2023.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andry22 17 лютого 2023, 10:59
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 42
Банк чомусь відмовився провести розслідування скількох людей «менеджер «алла горайчук обдурила ОКРІМ мене.
Бо я так зрозумів потрібно буде повернути дуже багато грошей.
Відповів що тільки по мені провів розслідування і повернув кошти.А ЧОМУ ВІДМОВИВСЯ провести розслідування на рахунок інших людей, скількох вона ще так обдурила як і мене ,і взяла кошти?
Я просив про це.
Проблема вирішена
spikembox 17 лютого 2023, 10:08
Багато років користуюсь послугами різних банків, проте саме в цьому банку вперше зіткнувся з ситуацію. Очікую на переказ, подібні перекази на карти інших банків отримую регулярно багато років, завжди миттєве зарахування. А в цьому банку сума начебто надійшла на рахунок, проте на балансі картки її немає!!! І мене футболять кажучи чекайте протягом 7 днів!!! Це було перше і останнє використання картки для операцій зарахування, і я так розумію і від банку треба відмовитись. Не довго я був клієнтом…жах…
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 20 лютого 2023, 17:54
Добрий день!
В залежності від того, за яким МСС-кодом зареєстрований еквайр, збільшення залишку по картці внаслідок трансакції, яка надходить до банку від цього еквайра, відбувається миттєво або вже після отримання банком фінансового покриття за цією трансакцією.
Тому, і справді інколи потрібно очікувати на зарахування коштів доки банк не отримає фінансового покриття за трансакцією.
Що стосується конкретно вашого випадку, то вже аналізуємо та надамо відповідь у приватні повідомлення.

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.61 44.14
PLN 10.04 10.29
USD 41.26 41.69
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.61 44.14
PLN 10.04 10.29
USD 41.26 41.69
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝