Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
SergioNeramos 26 листопада 2025, 15:45
Вчора я, клієнт Луньов Сергій Олександрович. звернувся в підтримку, просте питання, не можу увійти в додаток.Я таке бачив вперше, різні людини 8 годин мурижили мене, ніякої професійності, не можуть вирішити просту проблему. 8 гооодин. Я клієнт, ви на мені гроші заробляєте, Альо. В кінці вже це була четверта або тридцять п’ята дівчина мені допомогла,їй вдячен. Одне питання тепер, рахунок закривати скільки, рік будете тепер?
Valeriaerche 26 листопада 2025, 12:34
Я про такий банк навіть в помині не чула, поки на додаток Дія не прийшло підтвердження про підтвердження особи, а потім в повідомленні написано, що відкрита кредитна картка. Через пару міс прийшов лист про заборгованість, я почала їм телефонувати, писати на телеграм, ніхто трубки не бере, не відписують, а якщо і відписують то не внікають в розмову, почали взагалі казати чи бажаю змінити фін.номер, а то навіть не за моїм номером зареєстровано, я їм відповідаю що мій єдиний номер уже років 10 то не мій ,і все. А це коли заборгованість набігла, то вони зразу дзвонять. По телефону менеджер ОЛЕНА, хамить, не слухає, не допомогає у вирішенні питання, провокує, а на кінець взагалі винну скидає на мене ,і те що я їй пояснювала, все до одного місця. Питаю в неї що підкаже, як вирішити що це шахраї, а вона спихає ''ти ж працювала в цій структурі, повинна знати '' а ти дорогенька повинна знати свою роботу.
yuriykisil 22 листопада 2025, 8:57
В цьому недобанкі почали займатися шахрайством. Змінили тарифи, все для людей. Щоб переказати 100 грн. на картку іншого банку по Україні ввели комісію 20 грн. Звертаюсь до банку: ви щось курите???
ivanov82 7 листопада 2025, 19:15
В мене був перевищен ліміт. Хотя ліміт був перевищен, яки банк установив внутрішньо, ліміт був 30 тисяч, мені скинули 7 тисяч більше. Карту заблокували моментально. Потребували надати квітанціі, та пояснити звідки доход. Я надав документи які просили, потім вони попросили документи ФОП, я їх теж надав. Зараз пройшло 37 днів з блокування карти, карту досі не розблоковали, я написав заяву на повернення коштів і закриття рахунку, хоча і втрачу 20 відсотків але вжє хай так. Рахунок теж не закрили. На зараз постійно пишуть, що питання розглядається у прискореному режимі. Дозвонитися не реально, тільки пишу на почту і в телеграмі. Кому повернули кошти напишить будь ласка. Найгірший банк, взагалі не розумію повернуть кошти чи ні (((((
Magazine777 4 листопада 2025, 15:14
Месяц пишу им в Вайбер, на почту, совсем не отвечают.
Не возможно закрыть счёт. Убогое приложение
LiquidStorm 1 листопада 2025, 19:23
Тривалий час користувався банком, розміщав депозити, згодом переводив у інші банки, де були цікавіші умови. У вересні банк запропонував гарні умови, тож вирішив перевести кошти депозитів, що завершилися у іншому банку, до ІЗІ. Усі перекази були СЕП, власні кошти, після надходження — відразу відкривався депозит. Раптом 13 жовтня банк блокує рахунок в ІЗІ та усі картки в ТАС, і вимагає пояснення операцій. Наступні кілька днів намагався зконтактувати із підтримкою, надав договори депозитів з іншого банку, виписки переказів та договори нових відкритих депозитів. Усі документи двічи були надіслані в їх чат у Вайбер та у Телеграм. Також у відділенні ТАС подав у паперовому вигляді ці документи та заяву пояснення. Ніби все прозоро, ніяких р2р чи надходжень з чужих карток. Станом на 31 жовтня усі рахунки досі заблоковані, а проценти по депозитах, що зарахували на неактивний рахунок 1 листопада, неможливо ні перевести, ні витратити. Коли туди ж попадуть гроші з депозиту, вони теж виявляться у заручниках банку.
scamizibank 31 жовтня 2025, 15:43
заблокировал счет после поступления 60к за месяц, предоставил чеки по этим транзакция и ждал пол месяца пока раздупляться. В итоге мне надоело и я говорил чтоб закрыли счет и отдали деньги, пишут что проверяют информацию и кормят завтраками по типу ваш вопрос будет решен в пятницу, то есть сегодня, а сегодня уже пишут что не могут закрыть счет и деньги так и висят заблоканые

никому не рекомендую этот ****, дозвон до тех под. по часу занимает если что
хочу 1на1 с каждым сотрудником выйти
Andriy1025 25 жовтня 2025, 19:31
Чим менше «тіло кредиту» тим більше нарахування %. Так має відбутися на думку «ізібанку»
Сьогодні вирішив оплатити мінімальний платіж по кредиту ізібанку, який я справно сплачує кожного місяця протягом цього року, я сплатив через термінал поповнення який стоїть у кожному магазині. Оскільки рекомендований платіж цього місяці у додатку відображався 482.60 грн я вирішив оплатити 1000 грн. Ось від ізібанку було повідомлення на вайбері «шановний клієнте! за користування кредитними коштами до 16:00 31.10.2025 року необхідно здійснити платіж у розмірі 482.6 ₴ з ціллю недопущення просрочення рекомендуємо сплатити раніше.»
Я сплатив 1000 грн, взяв квитанцію з терміналу і прийшов додому, бо зарахування відбувається не відразу, а через пару хвилин, саме через пару хвилин прийшло повідомлення від додатку ізібанку, я відразу перевірив у додатку чи зарахувалася сума, і справді сума була зарахована 1000 грн, але не моє здивування відразу списались сума 482.60 грн (відсотки за користування кредитними коштами!)
Такого нахабства, шахрайства чи грабунку від «ізібанку» ніколи раніше не було!
Я відразу зв’язався з службою підтримки банку, відмовили швидко і на мій запит відповіли:
— «izibank:
👋 вітання, Андрій! служба підтримки izibank, мене звати Анна!

для перевірки інформації, уточніть, будь ласка, останні 4 цифри картки нашого банку.

Андрій, це було списано щомісячний платіж за користування кредитним лімітом"
Проблема у тому що ці відсотки списуються кожного місяця 1 числа, а сьогодні тільки 25 жовтня, але проблема не у списаних відсотках, а у сумі нарахованих відсотків, тому що Заборгованість на 1 жовтня становила 4973,14 і нараховано відсотків до 25 жовтня 482.60!!!
Це дуже дивно бо Заборгованість на 1 вересня становила 9683.24 і нараховано відсотків 289.40!!!
На моє прохання надати інформацію як нарахувалась сума відсотків 482.60грн
Мені оператор чату «ізібанку» надав інформацію:
— «01.09.2025 почались нарахування відсотків на тіло, так як зробили непільгову операцію (переказ, зняття готівки, тощо) до списання 482.60 грн, нарахована сума була — 708.23 грн після поповнення — 235.44 грн залишок нарахувань»
Тобто «ізібанк» придумав собі «не пільгову операцію», якої по факту не було, тому що у додатку такої операції(транзакції) не відображається в нарахував аж 708.23 грн відсотків. Звісно я поцікавився що означає «не пільгова операція»: Ось відповідь оператора:
— «23.09.2025 переказ з картки,08.08.2025 переказ з картки 28.06.2025 переказ з картки,13.07.2025 переказ з картки, переказ з картки 30.07.2025″
Звіривши дати цих операції з додатком на мій подив виявилось що у ці дати відбувались не „Переказ з картки“, а навпаки поповнення картки через термінал самообслуговування який стоїть у кожному магазині, і на якому пише „поповнення із 0%“
Я ще раз переглянув суму за вересень і виявилось що за вересень було у мене всього 2 операції
01.09 списання відсотків за серпень -289.40 грн
23.09 поповнення картки через термінал + 5000 грн 0%
На що мої аргументи і факти оператор чату більш детально проінформував мене:
-„до пільгових операцій належать безготівкові покупки товарів та послуг у торгових мережах і в інтернеті.
натомість непільговими операціями вважаються:
зняття готівки;
перекази з картки на картку або на рахунки фізичних осіб;
оплата фінансових/рекламних послуг (наприклад, Facebook Ads, Google Ads тощо);
будь-які операції, які за MCC-кодом (Merchant Category Code) не класифікуються як роздрібна торгівля.“
Наскільки я зрозумів, що була не пільгова операції за які „ізібанк“ нараховує шалені відсотки, я попросив у оператора чату банку які саме операції/трансакції були „не пільгові“ на що отримав від оператора інформацію з датами „не пільгових операцій“:
— 18.07.2025 ,07.08.2025 18:48:47 та 07.08.2025 18:44:17 на одну з цих операцій у ці дні почались нарахування відсотків»
Я звісно перевірив у ці дні транзакції, звісно були у мене такі транзакції
18.07 — це сплата комуналки через додаток «ізі», а саме за інтернет «воля» 175 грн
07.08 це фізична оплата через РРО (касовий апарат) за товар на точці видачі «розетка» 2061+90 грн там 2 оплати були, я поцікавився у оператора чату яка на їх думка з цих операцій була «не пільгова» на що мені відповіли:
— «встановлення мсс кодів та класифікація торгової точки — це виключно питання торговця, банк не має відношення до встановлення мсс — кодів»
-«всю можливу інформацію вам надали та відправили, на жаль, наша розмова набуває циклічного характеру, тож вимушені завершити її, адже ще сотні людей чекають нашої допомоги.
дякуємо за звернення, гарного дня!»

Питання нарахування відсотків залишається відкритим, а вірніше «загадковим», я не розумію чому мені нарахували шалені відсотки у жовтні за «не пільговими операціями», які були зроблені у Липні та Серпні. На моє прохання надати мені детальний графік нарахування відсотків мені оператор чату «ізібанку» відповів:
— «Андрій, зафіксувала запит для отримання календар нарахованих відсотків, прохання звернутися за ним у понеділок …»
Приваблює в банку те, що на скарбничці (заначці) можна отримати 7% річних, при цьому вільно знімати і поповнювати цей накопичувальний рахунок.

Те, що обмежує, але з чим можна змиритись — це обмеження до 100 000 грн на місяць на перекази коштів без комісії на картки інших банків.

А те, що реально бісить — це те, як «отвратительно» працює онлайн підтримка клієнтів в чаті онлайн. Майже завжди, як не напишу, не відповідають ВЗАГАЛІ, або відповідають через кілька годин, коли я вже займаюсь абсолютно іншими справами. Доводиться телефонувати на гарячу лінію, щоб там оператор підключив іншого оператора в чаті, але навіть тоді оператор чату може ніби як підключитись, прочитати і не відповідати. Це просто жах. Наведіть, будь ласка, лад в своїх онлайн підтримках, такий стан справ продовжується у вас доволі вже тривалий час, невже немає людини, що може налагодити ці процеси?
Klostry 18 жовтня 2025, 15:55
Не банк, а какое-то ***…
Уже несколько месяцев при переводе своих средства по реквизитам на свой же счет — удачных 1 из 10 попыток!
Можно себе представить, что происходит с переводами на счета третих лиц…
А у этой псевдоподдержи лишь одно: «технически не удалось — мы ***банк! спасибо»
jongrey 15 жовтня 2025, 18:42
Банк заблокував картку єПідтримки на невизначений термін з поміткою «картка перевипускається». На картку надійшли виплати по військовим ОВДП, якими неможливо скористатися. Дозвонитися в підтримку неможливо. В чаті дівчина не змогла нічого пояснити і просто завершила розмову. Очікую на вирішення питання.
Полезный комментарий
jongrey 21 жовтня 2025, 14:07
Картку нарешті активували. Змінюю оцінку на 3 бали через те, що незрозуміло чому деактивували картку, не пояснили причину, і через незадовільну роботу операторів підтримки, які завершують розмову без пояснень або не даючи можливості задати додаткові питання.
Liliiafoto 8 жовтня 2025, 15:09
Це найгірший банк, послуга, послугами якого я користувалася. Довго не користувалася картою і вирішила закрити. Ви думаєте це просто? Десять днів я спілкувалася (намагалася спілкуватися) з банком. На телефони не відповідають. Через месенджери не відповідають на питання, а надсилають вкладки і рекламу своїх послуг. На 10 день вони «соїзволіли» відписатися і повідомили, що закриють карту через 1,5 місяці. І ще, додаток заблокували. Пояснили це тим, що поки закривається карта ідуть технічні роботи і додаток треба закрити. Ви таке чули? Куди дивиться НБУ.
Таке враженння що канторка вже згортаєься хоче як найшвидше налочити карт, забрати собі 30% комісій, хто таке придумав взагалі хз і зникнути. Кожного дня отримую нові пуш повідомлення від них, спочатку віднісся серьозно попросив у бухгалтера декларації, довідки о5 ок7 ну куда їх відправляти не сказано) телефон відсутній там у принципі, я за 4 роки не додзвонився жодного разу, в месеннджеррах відповідають раз на декілька днів це взагалі треш контент) відправив докі в вайбер і телеграм, нуль реакції, на другий день приходить знов пуш написати лист пояснення чи маю я якісь відкриті кримінальні процеси)))) звісно ж їх нема, на наступний день скидають список операцій просять їх пояснити, а їх у мене навіть в виписці їх нема, вони не мої і не з моїх рахунків і на ті питання ніхто відповіді дати не може. Думаю там все пішло десь не туда, забирайте депозити і не тримайте власні кошти. Замітьте що це єдина кантора яка тут навіть шаблонами не відповідає, як вони про нас турбуються і всі питання вирішать)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yahaonchik 29 вересня 2025, 16:17
Заморозили мне все карты для актуализации данных. Я прислал им в приложение новые данные и подпись. Прошло 3 дня, карты по прежнему заморожены, на горячую линию пишу в чем проблема, а они отвечают через 55 минут: ждите, ваш запрос обробатывается. И завершают чат. Завершают чат просто без возможности диалога вы понимаете? То есть если я хочу спросить сколько ждать ещё разморозки карт, мне придётся заново пройти путь 55 минутного ожидания в диалоге с оператором что бы получить ответ: хз, ожидайте.
27.09.24 прийшло повідомлення від izibank про обмеження витратних операцій з вимогою актуалізувати дані.
Того ж дня надав їм дані.
У Чаті підтримки відмовили з причини невклейки фото після 45 років: «наразі діємо діємо згідно правил банку (ВНД)
згідно правил банку, прийняти протермінований документ не можемо, рекомендуємо оновити паспортний документ/вклеїти фото, або здійснити актуалізацію даних через Дію за закордонним паспортом (якщо є)»

Я послався на дійсну постанову КМУ від 21.10.22 № 1202, якою встановлено дійсність документів без вклеєного фото та визнано документами, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України.

Але банк, порушуючи законодавство України проігнорував приписи зазначеної постанови КМУ, відмовив у доступу до власних коштів з надуманої незаконної підстави, фактично привласнивши мої власні грошові кошти собі.

Рекомендую усім ретельно поміркувати перед тим, як зв’язуватись з цією ***** установою. Якщо вже користиєтесь, то не тримайте там значні суми грошей.
Proskurnina 26 вересня 2025, 12:41
Добрый день, хочу закрыть карту в Изибанк и удалить аккаунт, в мобильном приложении указано, что закрыть счет и удалить аккаунт можно только через оператора контакт центра, но туда не возможно дозвониться, в месенджере тоже не отвечают уже несколько дней.
Davol 23 вересня 2025, 14:32
Одного ранку банк надіслав пуш що доступ до рахунку відновлено, до того де на рахунку 0, потім було повідомлення про зарахування дивідендів за використання моїх особистих коштів, які були на картковому рахунку, який і заблокували, ніяким чином кошти вивести не можна, ні через сторонні сервіси, ні оплата nfc, ніяк. Причини невідомі, ліміти не перевищував, кредитні кошти не чіпав бо % та комісії прям царскі, не було навіть запиту на документи чи ще що. Є лише повідомлення що в впродовж 10-ти днів маю написати заяву на переказ залишку коштів, і все спеціально для того щоб я цього не зробив в дані терміни — додзвонитися нереально, в чаті не відповідають, відділень не існує, це просто шахрайство в законі, якщо НБУ в долі від таких блокувань то зрозуміло як взагалі вони отримали «субліцензію» таскомбанку, так і задумано. Цікаво, а якщо не встигну за 10 днів, то що? Пригощу вельми не шановного тігіпка кавою за свій рахунок? Почитавши відгуки бачу що мій випадок непоодинокий. Бажаю вам збанкрутіти з мільйонними боргами та цианістого калію припити з таким професіоналізмом. Сума залишку може й не велика, але сам факт. Кожен мій знайомий буде знати що таском груп СКАМ
velozoom 17 вересня 2025, 14:43
Протягом 6 місяців пробую зв’язатись з підтримкою, в чаті, так ніхто не відповів за всі мої спроби, просто закривається сесія за деякий час. По телефону те саме, грає музика і ніхто не відповідає. Почали знімати по 250 грн, але достукатись та вияснити причину нема у кого. Хочу якось закрити рахунки і забути за цю гнилу контору.
Олександр Петрушко 9 вересня 2025, 2:08
Заблокировали карту и написали написать в тех. Поддержку. Прошло уже больше 4 месяцев не отвечают, мою карту полностью с приложения удалили. Мои деньги так и не перекинули на другую карту, а сумма там была достаточно нормальная
Hands 8 вересня 2025, 22:19
Відповіді від оператора можна чекати вічність це як лотерея відповість тобі оператор чи ні.
Підтримки немає.
Оператори некомпетентні постійно надають різну відповідь.
Щасливий, що закрив рахунок.
Рекомендую спочатку людям почитати відгуки перед тим як відкривати рахунок

Курс валют в izibank

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.7
USD 42 42.4
Всі курси банку

Курс валют в izibank

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.7
USD 42 42.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / izibank 💰 / Відгуки про izibank 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про izibank, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.