×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ідея Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.1 |
PLN | 9.8 | 10.3 |
USD | 41.8 | 42.25 |
Всі курси банку |
авто кредитование
Вибачте за технічні затримки. Відповідь на Ваш коментар надана нижче.
У разі виникнення додаткових запитань пишіть нам на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua
Написати коментар
Нет возможности дальше оплачивать кредит
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер договору.
3) Адресу відділення ІдеяБанку, де Ви обслуговуєтесь.
Написати коментар
хамство сотрудников
Підписавши кредитний договір позичальник надає Банку згоду на збирання, накопичення, використання та обробку персональних даних. Також Банк має право стягнути з позичальника штрафні санкції (пеню) від 1 -60 днів в розмірі 0,15% від простроченої суми боргу за кожен день просрочки.
У разі виникнення запитань пишіть нам на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua
Написати коментар
плохая идея
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер депозиту.
3) Адресу відділення ІдеяБанку, де Ви обслуговуєтесь.
Коментарі (4)
кредит наличными
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер договору.
3) Адресу відділення ІдеяБанку, де Ви обслуговуєтесь.
Коментарі (1)
авто-кредитование
Реструктуризація на авто кредити в Ідея Банку не надається. В індивідуальному порядку розглядається надання кредитних канікул за умови відсутньої простроченої заборгованості по тілу та відсотках та списання до 100% пені у випадку погашення заборгованості одним платежем на дату погашення. Детальніше можна дізнатись зателефонувавши за номером (032)242-39-23.
Написати коментар
Лимиты
Від 13.11.2014 встановлені наступні ліміти на здійснення операцій по платіжних картках:
По Українї: 5000,00 грн в банкоматі
144999,00 грн в касі Банку.
За зверненням клієнта на контакт-центр ліміти можна встановити до вимог НБУ.
Написати коментар
Недостатнє інформування про продукти
Декілька зауважень до інформування клієнтів про продукти банку:
1) в мене був відкритий депозит. мені зателефонували з служби підтримки, подякували за співпрацю і запропонували відкрити новий депозит з бонусом +1% до вибраного мною депозиту. Я відкрив новий депозит, але виявилось, що потрібно було покласти суму, не менше ніж попередній депозит (до копійки, проте це ніхто не повідомив). поклав п'ятизначну суму, але без 20 копійок, тому додаткової стаки не отримав. Через не достатню проінформованість.
2) відкрив рахунок «Вигідний», який дає +1% при відкритті нового депозиту, але тільки у випадку, якщо кошти на депозит будуть переведені з цього рахунку. Про це мене не повідомили і інформації на сайті не було. Тому додаткової ставки не отримав.
3) В умовах рахунку «Вигідний» вказано повернення 10% від розрахунків карткою, проте не було вказано максимальної суми повернення. Інформація на сайті з'явилась пізніше.
у всіх випадках спілкування відбувалась з гарячою лінією.
Було б добре забезпечувати клієнтів банку більш детальною інформацією.
1) Операторами КЦ, якими здійснювався обдзвін клієнтів з метою продажу депозитів з індивідуальним підняттям процентних ставок +1% надавалася повна інформація щодо умов отримання підвищеної ставки – сума депозиту, термін, та валюта вкладу. Така інформація та доведення її до клієнта було прописано у сценарії розмови, яким користувались оператори при наданні консультації клієнтам та здійснювався контроль над повним інформуванням клієнтів операторами.
Для того, щоб перевірити чи клієнта було проінформовано неповністю необхідна додаткова інформація про клієнта. Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію: ПІБ, ІПН, №тел.
2) При оформленні пакету «Вигідний» згідно умов продукту, клієнтові безкоштовно відкривається Інтернет Банкінг.
У Інтернет Банкінгу завжди вищі ставки по будь-яким депозитним програмам до 1% річних, ніж при оформленні на відділенні – власне про це йдеться в умовах продукту « Вигідний» і оператори КЦ завжди інформують клієнтів про таку можливість. Для користувачів пакету «Вигідний» індивідуального підняття процентних ставок по депозитам не передбачено.
3) На ГЛ при консультуванні клієнта по пакету «Вигідний» щодо знижки 10% на розрахунки завжди надається інформація, щодо обмеження суми повернення у розмірі 50грн/місяць, оскільки це основна умова продукту.
Для того, щоб перевірити чи клієнта було проінформовано неповністю необхідна додаткова інформація про клієнта (ПІБ, ІПН, №тел), надішліть її на на скриньку банку Info.povidomlenja@ideabank.ua.
Зауваження щодо неповноти консультацій працівниками КЦ взяте до уваги та контролюється керівниками секторів КЦ.Вибачте за незручності зі сторони банку.
Написати коментар
Валютный депозит
Благодарим Вас за хороший отзив и за то, что является клиентом Идея Банка.
В случае возникновения вопросов звоните на номер горячей линии 0 800 50 20 30 или пишите на электронную почту поддержки клиентов Info.povidomlenja@ideabank.ua.
Также следите за новостями банка на нашей странице в соц.сети https://www.facebook.com/IdeaBankUkraine?fref=ts
Написати коментар
Достали!!!
Примите наши извинения за некорректное поведение сотрудников. Чтобы подробнее рассмотреть вашу ситуацию, отправьте, пожалуйста, на Info.povidomlenja@ideabank.ua
1)Ф.И.О;
2)Номер кредитного договора.
Следите за новостями банка на нашей странице в соц.сети https://www.facebook.com/IdeaBankUkraine?fref=ts
Написати коментар
Кредитні канікули
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер договору.
3) Адресу відділення ІдеяБанку, де Ви обслуговуєтесь.
Слідкуйте за новинами ІдеяБанку на сторінці у соц.мережі https://www.facebook.com/IdeaBankUkraine?fref=ts
Написати коментар
Власні валютні кошти
Нічого що Клієнт знаходиться на навчанні за кордоном і потребує ці кошти для сплати проживання, навчання, харчування. І ці походеньки до банкомати щодня і зняття 90 Євро і що тепер Клієнт буде ще додатково платити 3% комісії?????????? Ви мали хорошого стабільного Клієнта — ви його втратили. А ще Клієнт може бути скандальним.
СКАРГУ отримало Луцьке Відділення 27 жовтня 2014 і що взамін — байдужість!!! А це лише початок
З метою уникнення та контролю фінансових втрат через несанкціоноване використання карток (шахрайські операції) банки встановлюють ліміти на платіжні картки – це обмеження за сумою та/або кількістю операцій по карті. Така процедура є розповсюдженою, як серед українських банків, так і серед закордонних. Окрім того, встановлення платіжних лімітів на операції за банківськими картками – загальноприйнятий метод контролю міжнародних платіжних систем від шахрайських операцій — ліміти дозволяють мінімізувати збитки клієнтів у разі втрати або крадіжки картки.
На сьогоднішній день тимчасово обмежено можливість збільшення індивідуальних лімітів на операції отримання готівкових коштів за кордоном.
Індивідуальні ліміти, що встановлені на сьогоднішній день носять тимчасовий характер та будуть скасовані найближчим часом.
Слідкуйте за новинами ІдеяБанку на сторінці у соц.мережі https://www.facebook.com/IdeaBankUkraine?fref=ts
Коментарі (4)
Культура общения с клиентом!!!
Это юное создания наяривало мне с самого утра дабы сообщить о том, что у меня по кредиту просрочка (720 грн!!! 2 дня просрочки). Я на данный момент нахожусь в срочной и не запланированной командировке и просрочка возникла именно поэтому.
Я пыталась объяснить девушке, что находясь в судебном заседании я не могу отвечать на звонки с известных номеров через каждую минуту и выслушивать истеричные крики подростков. Ещё сказала ей, что согласна, что б на этом мой регулярный платёж насчитали штраф за несвоевременную уплату. Если банк не согласен, то я согласна вернуть всю сумму полностью добровольно.
На что эта радость таким детским голоском сказала мне, что ДОГОВОР НЕ ПРЕДУСМАТРИВАЕТ СЛУЧАЕВ НЕСВОЕВРЕМЕННОЙ УПЛАТЫ и лучше эти деньги она (ЛИЧНО) отдаст тому, кто больше в них нуждается, а ещё она вызовет ко мне службу безопасности банка. ВООООТ)))
И тут я поняла, что объяснять что-то этой милой щебетушке бесполезно и согласилась, что б она вызвала ко мне службу безопасности банка. Надеюсь, работники этого подразделения дождутся моего возвращения из командировки и окажутся менее обидчивыми на постоянных клиентов банка.
Итог прост: не принимайте на работу в банк девочек в возрасте 20 лет, явно неуравновешенный, слегка истеричный, без понятия культуры общения с клиентом и понятия не имеющих об условия стандартного.договора банка, в котором они работают.
1)Ф.И.О;
2)Номер телефона, с которого Вы звонили;
3)Номер кредитного договора.
эта информация поможет нам провести работу с сотрудником.
Следите за новостями банка на нашей странице в соц.сети https://www.facebook.com/IdeaBankUkraine?fref=ts
Написати коментар
В сотый раз возмущена уровнем профессионализма и отношением к клиентам Идея Банка.
Написала письмо о несогласии — ответ никто не спешил давать в течении месяцев двух! Писала на всевозможные емейлы, в том числе емейл сотрудника, оформлявшего мне кредит (О. Радионенко, которая, в ответ на просьбу помочь отвечала: «Я не занимаюсь этим вопросом, ничем не могу помочь — пишите в Главный офис» — очень профессиональный ответ!).
Пока я не сослалась на ЗУ «Про звернення громядян», Банк наверное бы никогда не ответил. Прислали официальное письмо-ответ, что они не вернут прежнюю ставку. По телефону мне предложили платить по частям (если разбить 60 000 грн. это около 1 000 грн. в мес.), но никого не волнует, что у меня нет таких денег и зарплату мне никто не рвется поднимать…
На этой неделе получаю тел. звонок от банка: «Банк застраховал вашу жизнь — оплатите 4 500 грн — до 20 ноября!»
Где офиц. письмо, которым банк должен был об этом меня уведомить? Где договор страхования? Я его не видела и не подписывала! По поводу КАСКО и ГО меня письменно уведомили и предоставили список аккредитованных компаний, в ответ на что я оформила, оплатила и прислала банку договора как и запрашивалось.
Написала об этом запрос на info@ideabank.ua — никто не отвечает. Обновите на своем сайте емейл клиентской поддержки!
Прокомментируйте, почему без моего ведома и моей подписи вы заключили договор страхования жизни!
Про звонки по поводу неоплаты:
Непрекращающиеся звонки с 7 утра с хамством и давлением на клиента… Просрочка 1 день — звонит сотрудник банка и угрожает «вы попадете в черный список идея банка и мы отберем у вас машину!»
У меня еще 4 кредита в Платинум Банке, Дельтабанке, Приватбанк, Ощадбанке, ни один сотрудник из этих банков не хомил, не угрожал, запросы обрабатывали вовремя, предоставляли профессиональные ответы! Не связывайтесь с ideabank!
Вибачте за незручності зі сторони нашого банку. Сьогодні Вам була надана детальна відповідь на Вашу електронну адресу. Якщо у Вас виникатимуть запитання, дзвоніть на гарячу лінію 0 800 50 20 30
Слідкуйте за новинами ІдеяБанку в соц… мережі. https://www.facebook.com/IdeaBankUkraine?fref=ts
Коментарі (5)
Автокредитование
Благодарим Вас что является клиентом Идея Банка. В случае возникновения вопросов звоните на номер горячей линии 0 800 50 20 30 или пишите на электронную почту поддержки клиентов Info.povidomlenja@ideabank.ua.
Также следите за новостями банка на нашей странице в соц.сети https://www.facebook.com/IdeaBankUkraine?fref=ts
Написати коментар
Вопрос к Идея Банк
Написати коментар
Лохотрон
Коментарі (2)
Мои проблемы с банком
Я все годы своевременно и намного раньше срока оплачиваю кредит 06.08 2014 года получаю новое письмо с подписью младшего специалиста Жигар Х М о новой процентной ставке Согласно кредитного договора я позвонила банку и написала письмо в банк о своём несогласии, Операторы горячей линии отключают мои звонки (19 октября)Угрозы мне по телефону, что пришлют людей, которые заставят платить по новым процентам Терроризируют знакомую телефонными звонками На просьбу оставить её в покое, хамят Я, как гражданин Украины, имею право на защиту моих конституционных прав
Примите наши извинения за некорректное поведение сотрудника. Отправьте, пожалуйста, на Info.povidomlenja@ideabank.ua
1)Ф.И.О;
2)Номер телефона, с которого Вы звонили;
3)Дата и примерное время звонка;
4)Имя сотрудника, с которым Ви общались.
эта информация поможет нам провести работу с сотрудником.
Коментарі (4)
справка о доходах
зачем вы с… заставляете тратить время если не можете обеспечить прием этих справок
Это письмо создано автоматически сервером Mail.Ru, отвечать на него не нужно.
К сожалению, Ваше письмо не может быть доставлено одному или нескольким получателям:
dohodu@ideabank.ua
SMTP error from remote mail server after MAIL FROM:<ura_elit-trade83@mail.ru> SIZE=35739576:
host et01.ideabank.ua [194.126.180.188]: 552 5.3.4 Message size exceeds fixed maximum message size
Рекомендуем Вам проверить корректность указания адресов получателей.
**********************
Коментарі (1)
Перекредитування
Під кожного клієнта підбирається індивідуальний платіж, в залежності скільки Ви платили в іншому банку. Крім того клієнт може взяти на руки додаткову суму коштів, можливо Вам порахували з додатковою сумою?
Для детальнішого розгляду ситуації надішліть будь ласка нам на електрону скриньку підтримки клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П.
2) Номер договору.
3)Адресу відділення, де Ви здійснювали операцію.
Слідкуйте за новинами ІдеяБанку на сторінці у соц.мережі https://www.facebook.com/IdeaBankUkraine?fref=ts
Коментарі (3)