Довільна зміна тарифів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- tiesto2014
- 31 грудня 2014, 16:38
- #
Ще один невірний опис в тарифах пакету «Вигідний
…
СМС-інформування щодо успішного логування до СДО „Інтернет-банкінг“ та зміни паролю 7,99 грн (вкл. ПДВ) Списується з рахунку щомісячно в останній робочий день місяця.
…
зараз це безкоштовно.
народ! у вас там взагалі хтось оновлює сайт?
…
СМС-інформування щодо успішного логування до СДО „Інтернет-банкінг“ та зміни паролю 7,99 грн (вкл. ПДВ) Списується з рахунку щомісячно в останній робочий день місяця.
…
зараз це безкоштовно.
народ! у вас там взагалі хтось оновлює сайт?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ідея Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.4 | 42.9 |
PLN | 9.7 | 9.9 |
USD | 39.5 | 39.95 |
Всі курси банку |
Буквально вчора задав питання на Мінфіні щодо пакету «Вигідний», а саме щодо комісії за платіжки в інші банки. Розписав, що на сайті вказано одне (комісія входить у вартість щомісячної плати), а по факту знімається 0.5%. Просив роз’яснити дане питання представником банку.
Замість роз’яснення сьогодні на сайті Ідея Банку даний тариф вже тишком-нишком поправили. Очевидно, що клієнтів банку про це не повідомили в жоден доступний спосіб: ні імейл, ні смс, ні повідомлення в СДО "Інтернет-банкінг".
Зміна тарифів — це нормально! Але будь-ласка, не робіть це по-жлобськи, проводьте прозору комунікацію зі своїми клієнтами. Це вам додасть бонусів у репутацію. Натомість хитрощі тільки відлякують.
Пропоную вищому керівництву банку попередити або звільнити осіб, відповідальних за донесення інформації до клієнтів щодо змін у тарифах, оскільки це досить серйозний «прокол» у комунікації.
Також підтримую ідею попереднього дописувача: договір ОБОВ’ЯЗКОВО повинен мати додаток з тарифами. Усі зміни тарифів повинні повідомлятися клієнтові завчасно!
P. S. Якщо тишком-нишком виправляєте, то вже виправіть в обидвох місцях :)