Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Neox 18 грудня 2014, 13:39
!!! Увага!!!
!!! Всім вкладникам Ідея банку!!!
Це може бути першим сигналом, що з банком щось негаразд.
Ще зранку звернувся у відділення на вул. Городоцькій, 151 у м. Львові потім у відділення на вул. Шолом-Алейхема, 1. Пробував зняти 20 000грн, операція відхилена, підняли ліміт, те саме: операція відхилена.
Потім пробував зняти у банкоматі: 5000грн, 2000грн, 1000грн, 500грн, 100грн, жодного разу не вдалося це зробити. Навіть 5грн зняти не вдалося!!!
Ідея банк вирішив просто нажитися на своїх вкладниках: на гарячій лінії сказали, що в них технічні проблеми і одразу запропонували зняти з поточного рахунку без картки з комісією 1%, але я не хочу втрачати свої гроші!!!
Yurgen777 17 грудня 2014, 23:39
хороше відношення до клієнтів, відкрив депозит допомогли оформити через інтернет банкінг.Мукачівське відділення по вул.МИРУ
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 18 грудня 2014, 11:47
Доброго дня, Yurgen777!
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали наш ІдеяБанк. Нам важлива думка клієнтів.
Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
без оцінки
Geniy 17 грудня 2014, 18:45
Добрый день

У меня есть несколько вопросов:
1. Когда вы уже приведете ваши тарифы по Travel карте к нормальному виду?(http://www.ideabank.ua/ru/private-clients/cards/travel/?tab=details)
Все сделано в виде таблицы с меняющимся цветом строк(белый-серый-белый). Но во всем этом хаосе скрываются строки которые есть групами(Осуществление платежей в национальной валюте, Осуществление платежей в иностранной валюте). Вы умеете выделять хотя бы жирным в html?
1.1. Какая разница между [при помощи системи «Интернет-банкинг»: ] и [при помощи СДО «Интернет-банкинг»: ]. Имеет ли слово СДО значение?
1.2 «СМС-информирование по поводу успешного логирования к СДО „Интернет-банкинг“ и изменения пароля» В отделении уверяли что этой комиссии уже нет. Почему в тарифах не актуальные данные?
1.3. «Получение наличных в банкоматах и кассах других банков без учета их комиссий — Входит в стоимость обслуживания пакета услуг». Почему не указано что только 3 транзакции в месяц?

2. Когда вы уже почините форму для создания вопроса?(http://www.ideabank.ua/uk/faq/)

3. Очень часто получаю ошибку в интернет банкинге «Дана дія не може бути виконана [MSG999]». Это было и при создании депозита, и при изменении настроек по карте. Оно иногда исчезает на след. день. В чем проблема?

4. Рекламные баннеры. Захожу в интернет банкинг и там 2 больших баннера, которые еще и каждые 5 секунд мигают.

5. Было бы классно если бы в интернет банкинге на стартовой странице убрали итог и список депозитов. Не очень комфортно заходить в интерет-банкинг возле других людей, когда там высвечиваются большие суммы.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 18 грудня 2014, 15:49
Доброго дня, Geniy! Дякуємо, за Вашу детальну інформацію та зауваження.
1.1.Тарифи актуалізовано. Проводяться роботи для відображення всіх тарифів у більш зручному вигляді.
1.2.СДО — «система банківського обслуговування» проводяться роботи по стандартизації всіх записів стосовно даного терміну.
1.3. Про обмеження вказано в незу тарифної інформації:
«В межах пакету клієнт має можливість безкоштовно здійснити протягом місяця 3 операції в банкоматах за-кордоном. Поза межами даного ліміту стягується стандартна комісія по даній послузі (зняття готівки в банкоматах за-кордоном — 2% мін. 20грн/3USD/3EUR).»
2.Що саме на вашу думку потрібно виправити у формі для запитань? Форма для запитань працює справно.
3.Це короткострокові проблеми на стороні мобільних операторів, які вирішуються ротягом 20 — 30 хв. Найближчим часом проблему буде виправлено повністю.
4.Дані банери є частиою стуктури сторінки інтернет банкінгу, проводимо роботи по коригуванню банерів відповідно до кольорів сторінки так, щоб вони не створювали незручностей при користуванні.
5.Дякуємо за вашу інформацію, в планах найближчих доробок буде внесено вашу пропозицію " на стартовой странице убрали итог и список депозитов".

Дякуємо за ваше звернення та розуміння
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
arval 17 грудня 2014, 13:39
Дорого дня шановні! я є клієнтом банку і задоволений обслуговуванням.Згідно кредитного договору я, як добропорядний платник здійснював платежі в строк.В данний момент я опинився в скрутному фінансовому становищі і не можу платити щомісячний платіж в повному розмірі. Звертаюсь з проханням: яким чином можливо зменшити щомісячний платіж по кредитному договору?
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 18 грудня 2014, 11:43
Доброго дня, arval!
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер договору.
3) Адресу відділення ІдеяБанку, де Ви обслуговуєтесь.
без оцінки
Tornado64 17 грудня 2014, 9:47
3 месяца назад прямо с работы забрали в ато, не доработал до зарплаты 2 дня. в результате задержка вышла по оплате 2 недели. хорошо что у соседей есть ключи от квартиры я позвонил им попросил кормить кошку сказал где лежит пенсионная карточка и где реквизиты и в каком рядом банке оплачивать как поступит пенсия. но дальше полный бред начался по 70 звонков в день от службы досудового стягненя боргу. обяснил им что и как. есть адекватные работники а были в большинстве визгливые барышни что хамили и угрожали. потом заявили мол принесите повестку и вам дадут каникулы. я спросил какая повеска? с работы забрали по спискам отдела кадров. и даже если бы была почтовым голубем вам отправить с поля? звонки продолжались каждые 5 минут интервал. уже просил не звоните по звонкам фиксируются позиции. им нчихать. дозвонились. что накрыли пост градом. с контузией попал в мечникова в днепре. 10 дней отлежался выписали на 2 недели пустили домой приехал в военкомат и узнал что я оказывается доброволец. просто красота, решаю просто на руках справка о направлении меня на госпитализацию для продолжения лечения в спец мед части увд где я стою всю жизнь на учёте. беру все документы и еду в банк где брал кредит. написал заявление предоставил справку. девочки сказали причина уважительная должны предоставить каникулы. подождите 40 минут. результат убил было отказано. честно скажу сами девчёнки были в шоке от такого решения. сказали если вам будут звонить пошлите из подальше вы писали заявление и вам отказали нарушив закон по ато
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 17 грудня 2014, 12:14
Доброго дня, Tornado64!
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер договору.
без оцінки
slavia 16 грудня 2014, 15:39
Добрий день! Ще раз звертаюся до Ідея Банку,2місяці тому я втратила роботу і тому не могла вчасно сплачувати кредит.Написала дві заяви у відділенні(про кредитні канікули), але відповіді на жодну не отримала досі.Натомість хамське відношення співробітників банку на спробу пояснити їм ситуацію, телефонні дзвінки до родичів(хворого дядька ледь не довели до інфаркту).Я знаю про всі свої зобов«язання перед банком, але ніхто не застрахований від такого.А працівники навіть з простих етичних норм не мають права відноситися до людини, як до злочинця.Дуже прошу розглянути моє звернення.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 16 грудня 2014, 17:41
Доброго дня, slavia!
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер договору.
3) Копії заяв і дату їх написання
4)Номер відділення, в якому Ви обслуговуєтесь.
без оцінки
viol 13 грудня 2014, 18:45
Обратите внимание — проблемы с банком только у тех кто имеет слабость к кредитам. Понимаю — отдавать никому не хочется, брать приятней. И ни одной претензии по депозитам. Делайте выводы или зайдите на сайты отзывов других банков. Я из проблемного Мариуполя. Претензий к банку по выплате или отдаче депозитов — нет. Да ещё и очень приятный персонал. Может он приятный, потому что проблем нет, не знаю. Но факт. Спасибо большое!
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 15 грудня 2014, 11:04
Доброго дня, viol!
Дякуємо Вам за відгук і за те, що обрали наш ІдеяБанк. Нам важлива думка клієнтів.
Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
tiesto2014 12 грудня 2014, 12:02
Хочу пожалітися на неоптимізовану розсилку СМС-повідомлень. Сьогодні о 03:00 мені прийшло СМС-повідомлення такого змісту: «Вітаємо! У вас є можливість отримтаи ліміт кредитування *** грн. м Ідея Банку. Деталі, як ним скористатися: 0800...».

В будь-який час дня і ночі я можу отримувати СМС, які стосуються безпосередньо мого рахунку в банку: логування в систему, переказ коштів, зняття коштів і т.д.

Але я не бажаю отримувати повідомлення рекламного та іншого змісту о третій ночі! В робочий час — будь-ласка, в позаробочий до вирозумілих 22:00, 23:00 також нормально. Але не серед пізньої ночі!

Прошу взяти це до уваги і поправити систему розсилок СМС.

Дякую!

P. S. Доречі у вас на сайті не працює форма «Питання-відповіді» і немає жодних електронних контактів, за якими можна звернутися зі скаргою чи пропозицією. Тому вирішив опублікувати публічний відгук тут.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 16 грудня 2014, 17:39
Доброго дня, tiesto2014!
Просимо вибачення за незручності зі сторони банку. Наші працівники не відправляють в такий час жодних повідомлень.
Звертаємо Вашу увагу також на те, що можуть діяти шахраї, котрі надсилають повідомлення сумнівного змісту, а тому закликаємо Вас бути обачними, щоб не попастись на ці шахрайські схеми. Будьте обачні!!!
Зателефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30 або надішліть нам на скриньку клієнтів банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію, щоб ми провірили Ваші дані і прийняли міри:
1) П.І.П.
2) Номер телефону.
3) Номер телефону з я кого прийшло смс.

Дякуємо Вам за змістовний коментар. У разі виникнення запитань пишіть на електрону скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua
Клиент Банка 11 грудня 2014, 17:09
Сотрудник банка приходит дамой и начинает требовать что бы несовершеннолетний ребёнок открыл двери ему. При этом начинает выламывать ручки дверные и стучать по двери!!!
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 15 грудня 2014, 10:53
Доброго дня, Клиент Банка!
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
Хто і коли приходив;
П.І.П. Ваше і номер відділення банку, в якому Вас обслуговують.
без оцінки
krotmen 10 грудня 2014, 20:05
Привет всем. У меня автокредит в этом банке. Вот пришло время отослать им справку о доходах, а не знаю куда. Раньше присылали письма, предупреждали- что куда и до какого числа прислать, а теперь они на все забили мягко говоря. подскажите адресок на который можно отослать письмо с справкой о доходах?
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 17 грудня 2014, 13:35
Доброго дня, krotmen!
Довідку про доходи по автокредитах потрібно надсилати на ел. адрес Dohodu@ideabank.ua та/або на юридичну адресу Банку: 79008, м. Львів, вул. Валова, 11. Проте, Банк і надалі надсилає позичальникам листи-нагадування і смс повідомлення (якщо у Вас змінилися контактні дані, просимо повідомити про це банк письмово). Деталі за тел. 0 800 50 20 30 (Усі дзвінки безкоштовні зі стаціонарних телефонів та номерів українських мобільних операторів в межах України)
rakkamakka 8 грудня 2014, 18:42
На самом деле 1000 раз подумайте прежде чем обращаться в эту контору, банк это громко сказано! Это непрофессиональная… контора, с польским капиталом и центральным офисом во Львове.… Сейчас можно получить полностью всю информацию о любом банке от клиентов в сети, в форумах и комментариях!
Выполняя все условия договора, эта контора умудряется все равно пытаться тебя нагнуть, унизить, оскорбить, впаять «свежие» повышенные проценты на ваш аннуитетный кредит, не соблюдая законодательство Украины, потом издевательски присылая письма «Шановный ...» Не бойтесь, думать, отстаивайте свои права через суд, в интернете достаточно много прецедентов и открытых дел, когда люди справедливо нагибали такие конторы. Они сами все это прекрасно понимают и используют умение манипулировать нами людьми как овцами, они знают что обычный человек редко досконально знает постоянно меняющееся законодательство и пользуются нами! Не нужно боятся БАНК, вы ЧЕЛОВЕК и на вашем ресурсе жизни эти конторы и существуют! Если вы из Луганска или Донецка, я считаю вам повезло, шлите эту контору к… и меняйте телефоны! Вляпались как я в «Идею..» — читайте, думайте, предупреждайте других, оставляйте комментарии, составляйте иски, ищите ответы на бесплатных юридических форумах. Не вляпались — НИКОГДА НЕ ОБРАЩАЙТЕСЬ В ЭТОТ… ОБАНК!!!
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 9 грудня 2014, 16:45
Доброго дня, rakkamakka!
Для детальнішого розгляду Вашої скарги нам потрібно більше інформації. Напишіть нам на Info.povidomlenja@ideabank.ua причину Вашого повідомлення.
без оцінки
ashatana 8 грудня 2014, 14:56
Здравствуйте, с июня месяца 2014 года. оформили автокредит в Идеябанке. По поводу % которые увеличиваются на следующий год наслышаны и читали, действительно в договоре есть такой пункт. Интересует вот какой вопрос: хотим оплатить большую сумму кредита, чтобы деньги упали именно на тело кредита. Как это сделать???? В одном отделении, говорят, надо писать заявление. В другом — не надо. Где правда??? Как быть??? И если заявление писать, то есть ли какие то ограничения по времени и обязательно должен писать заёмщик или может любой, кто будет оплачивать это сделать. Прошу разъяснить? Спасибо!
без оцінки
yuliya09 5 грудня 2014, 13:30
Поступают звонки с номера 0504324626 с информацией, что есть задолженность по кредиту. Кредит никогда не брала в этом банке и вообще не вела совместных фин. операций. попросила представиться, представились: Градов Евгений Александрович, инспектор экономической службы безопасности, точный адрес отделения назвать не смог, только район. ответы были не граммотные и совсем не внушали доверия.) г.Кривой Рог. Скорее всего мошенники. Ну если интересно)))
nazikok 3 грудня 2014, 18:09
В 2013 году взял кредит на автомобиль в идея банке, спасибо им огромное! Это мой первый автомобиль, люблю его, может даже больше чем жену:)))
Минусы:
-постоянные звонки-напоминания про оплату кредита. Уважаемые руководители Банка, ну зачем мне напоминать за ЦЕЛЫХ 7 ДНЕЙ ДО ДАТЫ ОПЛАТЫ? у меня не было ниодного дня просрочки по кредиту! зачем мне ваше напоминание по субботам в 8:30 утра??
-ввели комиссию за оплату кредита в отделении Банка. с Мая 5грн, с Августа 10грн.
Плюсы:
+Я обслуживаюсь в отделении идеибанка города Белая Церковь, по адрессу Ярослава Мудрого 16/2. Хочу сказать сотрудникам отделения большое СПАСИБО! месяц назад позвонили с главного офиса и сообщили, мол я не оплатил вовремя страховку и мне были начислен за это штраф. моей злости не было предела, когда открывал двери отделения, думал буду кричать (возможно грубо выражаться) и требовать казни виновным в этом беспределе, потому что я очень ответственный и законопослушный гражданин (даже правила пдд не нарушаю :)) нашей страны. Дождавшись очереди к менеджеру, меня вежливо пригласили присесть и внимательно выслушали мою проблему (точнее банковскую недоработку). после моего длительного спитча, я написал заявление про отказ от начисления штрафа (к сожалению забыл имя менеджера, который мне помог его грамотно составить). В конце-концов, через 2 дня, со мной связались по телефону и сказали, что пеню списали и штрафа нет — этот звонок был с отделения, а не с главного офиса, как это происходило ранее.
+опять же в отделении, рассказали, что с помощью интернет-банкинга (спасибо начальнику отделения Ирине за мастер-класс) я оплачиваю кредит без комиссии.
+карточный пакет «выгодный» (вроде так называется) с удовольствием пользуюсь и зарабатываю на нем деньги! немного, но приятно «на халяву» получать 50грн в месяц, все таки на дороге не валяются ;)
+++ в целом, спасибо банку за отличный обслуживающий персонал и что благодаря вам, я не хожу пешком и не стою в очеред
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 8 грудня 2014, 11:00
Доброго дня, nazikok!
Дякуємо Вам за змістовний і приємний відгук і за те, що обрали наш ІдеяБанк. Дякуємо також, за зауваги. Візьмемо їх до розгляду. Нам важлива думка клієнтів.
Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Максим Делембовський 2 грудня 2014, 19:24
Даний банк після оформлення автокредиту (у мене на 7 років) щорічно підвищює прцентні ставки в одностороннюму порядку мене лише повідомляють листом та новим графіком погашення кредиту (за 4 роки моя ставка вже піднялась приблизно на 50%). При звернені до відповідних осіб банку таке враження що працюють якісь неадекватні працівники. На мою думку найжахливіший банк з усіх з якими я тільки мав справу. Моя оцінка мінусове значення для цього банку.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 8 грудня 2014, 11:05
Доброго дня, Максим Делембовський!
Для детальнішого розгляду Вашої скарги нам потрібно більше інформації. Надішліть на Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію
1) П,І, П
2) Номер відділення банку, куди Ви звернулись.
3) Номер договору.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
marika11 2 грудня 2014, 3:09
Спасибо Идее-Банку, помогает получать деньги из проблемных Дельты и Надры. И без проблем отдает депозиты в гривне.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 2 грудня 2014, 10:54
Доброго дня, marika11!
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали наш ІдеяБанк. Нам важлива думка клієнтів.
Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
без оцінки
MarinaKom 1 грудня 2014, 23:05
Про роботу відділення банку в місті Біла Церква. Сьогодні хотіла оформити вклад в Ідея Банку, мене давно приваблювала реклама по телебаченню, переглянула відсоткові ставки на сайті банку, все влаштовувало. На відділення підійшла з крупною сумою коштів яку забрала не без проблем з іншого банку, хотіла відразу ж положити в Ідею, бо великі гроші додому нести страшно. Але коли зайшла на відділення то була розчарована. Дівчина яка обслуговує клієнтів була зайнята, я так і не зрозуміла чи обслуговувала клієнта чи розмовляла з кимось із своїх, бо точилась весела розмова, я вирішила почекати. Інші співробітники також ніби-то були чимось зайняті між собою, на мене просто НІХТО НЕ ЗВЕРТАВ УВАГИ! Це тривало деякий час, і відчувши себе «непотрібним гостем» я просто пішла з відділення. Кошти мені вдалося розмістити в іншому банку під нижчий відсоток, але там я отримала гідний прийом та консультацію, що визвало в мене довіру до установи. В Ідеї ж складається враження що клієнту просто не раді. Може на мені і не написано було що в сумці лежить 200 000 грн, але хоча б запитати чому я зайшла можна було б. Відгук лишаю тому що жаль свій витрачений час.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 2 грудня 2014, 10:56
Доброго дня, MarinaKom!
Для детальнішого розгляду Вашої скарги нам потрібно більше інформації. Надішліть на Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію
1) П,І, П
2) Номер відділення банку, куди Ви звернулись.
3) Дату і приблизну годину Вашого візиту.
bagira0109 30 листопада 2014, 14:09
добрый день! Зашла в отделение в Белой Церкви получить консультацию по обслуживанию физ-лиц предпринимателей, а также по размещению депозита как физ лицо. Была неприятно удивлена тому, что: на меня никто не обратил внимание, сидело три барышни и очень активно обсуждали что-то. Когда я просила проконсультировать- мне тыкнули на рекламные проспекты. Адекватного отвела по открытию счета я не получила, а уж тем более чем отличается пакет «Идеальный старт » от «Идеального бизнеса». Также не получила информации по частным картам в разных валютах. Т к я хочу поменять банк по обслуживанию как юр лица так и физического- была поражена безразличием сотрудников к клиенту. Заинтересованности ноль!!! незнание продуктов.… И вообще хамское отношение!!! НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 2 грудня 2014, 10:53
Доброго дня, bagira0109!
Для детальнішого розгляду Вашої скарги нам потрібно більше інформації. Надішліть на Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію
1) П,І, П
2) Номер відділення банку, куди Ви звернулись.
3) Дату і приблизну годину Вашого візиту.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
anything 29 листопада 2014, 13:57
Не могу получить ответ ни в отделении, ни в контакт-центре. У меня есть карта Травел в грв. С ней я собираюсь ехать в Польшу.Читая тарифы по карте никак не могу понять — 3% за конвертацию будет считаться при любых операциях или только по исчерпанию 5 снятий в месяц? И при расчете в розничной сети, как будет считаться? Было бы очень хорошо если бы вы описали схему конвертации на конкретном примере.Не буду говорить, что говорят при в отделении и по телефону, скажу одно, что говорят диаметрально противоположное. спасибо
без оцінки
Angell5angelika 28 листопада 2014, 16:11
Добрый день! С банком работаю больше года, претензий к нему не имела. Разместила депозиты в этом банке как в гривне так и в валюте (доллар США), возвращает все вовремя «проверяла )))», правда по лимитам согласно НБУ. Так держать Идея Банк!!!
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 28 листопада 2014, 16:17
Доброго дня, Angell5angelika!
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали наш ІдеяБанк. Нам важлива думка клієнтів.
Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.

Курс валют в Ідея Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 45.9
PLN 10.1 10.6
USD 41 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Ідея Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 45.9
PLN 10.1 10.6
USD 41 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ідея Банк 💰 / Відгуки про Ідея Банку 📝