×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ідея Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.9 | 44.3 |
PLN | 9.8 | 10.3 |
USD | 41.8 | 42.2 |
Всі курси банку |
Банк, який знущаєтся з своїх клієнтів
Написати коментар
Прописка
Написати коментар
Год ждал регистрацию в приложении
Коментарі (1)
Работа в колл-центре Сечевых Стрельцов 3
Написати коментар
Не работает регистрация
Написати коментар
Телефонограмы
Написати коментар
Не виконує свої обіцянки
Написати коментар
Заблокували доступ до рахунків без причини!!!
Минулого тижня додаток O.bank перестав працювати, запропонували скачати додаток O.bank 2.0, скачав, однак авторизуватися там не зміг, спробував зайти з комп’ютера через інтернет-банкінг, однак мене тут-же заблокували без пояснення причин. Підтримка сказала звертайтеся у відділення. Мені до найближчого відділення їхати 2−2,5години. Через дію авторизуватися в них немає можливості.
У відділенні провів більше 2 годин. Хотів закрити всі рахунки та забрати всі кошти. Однак цього зробити неможливо, я змушений ще раз їхати 28 лютого в це відділення, щоб закрити рахунок.
Категорично не рекомендую мати справу з даним банком, совкове та довготривале обслуговування
З трьох робочих місць працювала тільки одна працівниця, переді мною була одна клієнтка, яка провела біля менеджера близько 1 години
Написати коментар
Непонятные овердрафты по карте
Написати коментар
Сняли с самостоятельно с карты деньги
Написати коментар
Відмовляються приймати пошоджену купюру нового зразка долара
Коментарі (3)
брешуть
Написати коментар
Ужасный банк!
2) Единственный банк, где пролонгацию депозита можно снять ТОЛЬКО в день окончания депозита!
3) Заказал в колл-центре мне перезвонить, — не перезвонили.
Написати коментар
Худший банк
Но это пол беды …
В связи с военным положением в Украине я покинула страну. Во время эвакуации финансовый номер был безвозвратно утерян. Личное присутствие в Украине так же исключено, и вероятно, навсегда. Но! При этом НИКАК нельзя закрыть счет! То есть, если вы не приедете лично с документами, счёт останется за вами пожизненно, за обслуживание которого вам будет начисляться пеня, около 50 грн в месяц.
Такой вот космический сервис, все для клиентов, так сказать.
Коментарі (1)
Відмінно
Написати коментар
Надійний Банк, рекомендую.
Написати коментар
Суцільна некомпетентність
1. Контакт-центр. Співробітники у більшості випадків некомпетентні. Мені заблоковували депозитну картку через те, що начебто в мене була оформлена кредитна картка, по якій виник овердрафт і незакрив який я не можу користуватися депозитною. І вказували навіть дату відкириття цієї картки, при чому я її НІКОЛИ не оформлюва ні в додатку, ні у відділенні. Три оператори як «папуги» говорили одне й те ж саме. І лише коли мене перевели до карткового відділу, то там сказали, що це вкрай дивна інформація і ніяких карток в мене нема. Те ж саме мені сказали у відділенні на Васильківській.
Співробітники контакт-центру працюють як роботи по скриптам. Якщо щось йде не по сценарію, то вони або губляться у консультації, або починають розмовляти з тобою так, наче їм на тебе начхати і «чого ти без шоколадки прийшов». Латентне хамство як норма.
2. Відділення. Було інформування, що старий додаток банку припиняє існування і треба завантадити новий О.Банк 2.0. При його встановленні в мене виникли сумніви, так як пропонувалося заповнити всі документи, як при оформленні картки. Я запитав у співробітника відділення на Васильківській, чи буде в мене оформлюватися нова картка або підтягнеться стара. Мене запевнили, що нової картки не буде. І що я бачу — після реєстрації у новому додатку мені відривають нову кредитну картку.
3. Мобільний додаток. При здійсненні Р2Р переказу на сторонньому сервісі, банк знімає свою комісію за платіж, при цьому він не показує її у додатку чи у деталях по операції. Кліриг суми у додатку відбувається лише за декілька днів і якщо ти не знаєш про те, що банк знімає комісію, то можна один раз перевести, не заходити у додаток місяць і потім тобі нарахуються відсотки за користування кредитним лімітом, який виник через цю комісію. У контакт-центрі замість того, щоб прийняти це зауваження до уваги почали мене звинувачувати в тому, що я повинен був знати цю інформацію і вона вказується у банківській виписці. Навіщо тобі існує Ваш додаток, якщо мені окремо треба дивитися інформацію у банківській виписці. Як ще Ваш додаток отримав якусь премію «Найкращий банкінг» одному чорту відомо. Купули це звання тай й все. А по факту, додаток — дно!
4. Телемаркетинг. Нав’язування кредитів готівкою.
5. Блокування картки. Постійне блокування моніторингом платежів, якщо ти намагаєшся провести оплату через Google Pay. Вони це розцінюють як фрод і блокують картку. Якщо Ви так боєтесь за цей метод оплати, то приберіть його взагалі зі свого продукту.
Резюме. Неприємна «львівська гостинність» у всій своїй красі. Раджу у крайному випадку користуватися послугами цього банку, аби не мати зайвого головного болю.
Коментарі (1)
За межею порядности
Комісія за зняття особистих коштів у касі банку складає 0.5%. Теж на великих сумах болюче. І несподівано. Ніде не вказано про таке.
Коментарі (3)
Постоянный спам
Написати коментар
Нас разводят …
Коментарі (1)