×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ідея Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.9 | 10.2 |
USD | 40.5 | 40.99 |
Всі курси банку |
Обслуговування
Написати коментар
Обслуговування
Очікую на лінії 42:26 і пишу вам звернення.
Написати коментар
Не очень
Брал кредит в январе за 144к грн (+17к грн за страховку). Вернул за 2 месяца
В целом, не понравилось, что деньги за страховку вернуть невозможно, плюс, ряд неочевидных комиссий при использовании денег, о которых вам не скажет менеджер. Но знал, на что шел, тк ни один другой банк не одобрил кредит в этот момент.
Месяц назад закрыл счет, но мне продолжают регулярно поступать звонки от Идея Банка с предложением взять новый кредит, который мне уже одобрили. Достал этот спам. Никому не советую связываться с этим банком.
Коментарі (2)
Жахливий банк
Написати коментар
Самый худший банк
Написати коментар
Засуньте свою ID-карту себе в одно место, а нам нужна справка о прописке
Вот такая она никакая диджитализация в Идея Банке. Мобильные приложения и онлайнбанкинг пишут, а идентифицировать клиента по ID-карте не могу — унылое г… Печально, что 100 000 грн. депозита прошли мимо вашего заведения по такой простой причине — на старт обламался.
Еще очень удивило, что нет отсрочки по внесению депозита после подписания договора — ау почитайте договора конкурентов 3 дня практически у всех дается на процедуру пополнения с момента заключения.
В обще разочарован — арбайтен и еще раз арбайтен.
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
Коментарі (16)
Скрывают копейки!!!
24.05.202113:30
Написати коментар
Відсотки жах
Коментарі (1)
Терроризируют по вопросу кредита постороннего человека человека
Написати коментар
Нові стандарти спілкування з клієнтами для установ банківської сфери
Дія розгортається у Відділенні на Чоколівському бульварі у Києві.
У лютому закінчився термін дії моєї депозитної картки, якою я майже не користувалася, лише знімала або переказувала кошти. Перед закінченням терміну дії зверталася на відділення уточнити чи треба її замовляти, чи буде перевипущена автоматично. Мені повідомили, що треба звертатися. Крім того, тоді ж на відділенні сказали, що карта буде платною. Подумали, що це через те, що термін її дії ще не закінчився і плата мається на увазі як комісія за випуск додаткової картки або як перевипуск за ініціативою клієнта.
Був локдаун, тому спробувала переказати кошти з рахунку на свою іншу картку, операція пройшла успішно, тому різкої потреби іти і замовляти картку, яка як така мені і не потрібна, не було.
У березні все спрацювало. У квітні при спробі провести таку операцію виникли проблеми. Гарача лінія повідомила, що причина може бути у відсутності картки, спеціаліст гарячої лінії уточнила, що за моїми тарифами картка має бути перевипущена безкоштовно. Тому, зібралися з мамою і пішли на відділення.
На відділенні на зустріла спеціалістка С.У. (як пізніше дізналися, такі були її ініціали, хоча ані бейджа, ані таблички на столі не було, мабуть це також банківська таємниця). Вона почала оформлбвати перевипуск та повідомила, що картка буде коштувати 75 грн. Справа не в 75 грн., але якщо картка мені не критично потрібна та ще й на гарячій лінії сказали, що вона має бути безкоштовна, то чому на відділенні кажуть інше?
Я: Давайте я наберу гарячу лінію, щоб з«ясувати, що вони мали на увазі?
С.У.: Не треба мені гарячу лінію! Я сама все знаю, та маю, у кого запитати.
Вона набрала когось на мобільному, після чого підтвердила, що це коштує 75 грн.
Вийшовши з відділення знову телефоную на гарячу лінію, адже хтось із них, очевидно, помиляється. Г. Л. знову перевіряє усі подробиці, підтверджує, що картка безкоштовна та фіксує моє звернення розібратися в ситуації. Того ж дня трохи згодом Г. Л. телефонує знову.
Г. Л.: Ну що, Вам вже дзвонили з відділення?
Я: та ні.
Г. Л.: Дивно, мали перетелефонувати, вибачитись та запросити на зустріч. То що, мені фіксувати скаргу?
Я: Та поки не треба, адже день, ще не закінчився — може ще подзонять.
Місяць потому ніхто не подзвонив. Надійшли наступні відсотки, знову іду на відділення зняти кошти з рахунку та усе ж замовити свою безкоштовну картку. Перед походом ще раз телефоную на Г. Л. і знову кажуть — «безкоштовно». Знову черга, 2 менеджера та касир. Начальника немає. С.У. на місці, підходить черга саме до неї знов. Нормальним голосом без претензій та сарказму пояснюю ситуацію, передаю слова Г. Л.
С.У.: Ну, вибачатися я не буду, а картку безкоштовну Вам зроблю!
Я: Не зрозуміла, то що, це Ваша особиста «акція»? То в чому була проблема її випустити минулого разу. (але ж маю право знати, з якої причини я під час карантину та локдауну іду до банку, витрачаю час, стою в черзі і йду без резульату!)
С.У.: У мене жодних проблем нема, я випущу Вам картку безкоштовно, хоча у Ваших тарифах вона платна. Це у Вас щоразу якісь проблеми та претензії, а у мене нема!
Її хамські відповіді також увесь час супроводжувалися невербальною лексикою, як то закочування очей, хмикання та призирлива посмішка, яку приховати не вдавалося навіть під маскою.
Я сторопіла, бо зовсім не очікувала такого спілкування з клієнтами, ще й при тому, що на відділенні було повно народу і поряд також обслуговувалася клієнтка. Вирішила прямо на місці набрати службу підтримки, щоб дізнатися, чи це нормально взагалі так відповідати клієнту. Весь час спеціаліст продовжувала хмикати і закочувати очі…
Я: Вибачте, а чому Ви взагалі дозволяєте собі так спілкуватися з клієнтом? У Вас що, сьогодні останній робочий день, чи Ви така по життю?
С.У.: Це Ви така по життю!
Я: Ваш стиль спілкування не відповідає ані нашому часу ані банівській установі, так говорити можуть хіба на базарі.
Ці останні слова говорила їй вже в спину, бо вона зірвалася з місця, пішла в підсобку, звідки спішно вийшла з телефоном на вулицю.
От сиджу і думаю… А в чомусь вона була-таки права… Я дійсно така — чомусь генетично не перетравлюю хамство, нахабство і неякісні послуги. І я в чомусь була неправа — навіть на базарі зі мною так ніхто не спілкувався жодного разу. Не зрозуміло чому працівники фінансової установи, які отримують зарплату завдяки тому, що такі клієнти як я довіряють їм свої кошти дозволяють собі такий тон та стиль спілкування, після якого у мене особисто ще довгий час тремтіли руки та голос.
Мабуть, це якісь нові стандарти… Надіюся ні!
Коментарі (1)
Будьте осторожны и хорошо подумайте прежде чем давать свои данные этому банку
Написати коментар
Сегодня столкнулась с мошенничеством в данном банке
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
Написати коментар
Годовая реальная ставка за кредит наличными 121%??
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Видимо Бог отвёл от этого банка
Написати коментар
Продовження телефонного терору
Висновок один, що банк набрехав в листі та не видалив номер і на далі займається терором.
Писати в особисті повідомлення на цьому сайті банкові немає сенсу — він просто їх ігнорує.
Будь ласка, хто має успішний кейс як припинити це знущання — відпишіть в коментарях. Немає уже сил це терпіти.
Написати коментар
рефинансирование кредита в другом банке
Договорились, что в понедельник перезвонят, пока прийдет окончательный по рефинансированию от своего банка. Решил зайти сюда почитать отзывы, готов был уже отказаться т. к слишком много нигативных, но консультант Анастасия, спокойно обьянила в каких случаях служба безопастности банка может побеспокоить.
По итогу оформили заявку в понедельник рефинансирование+наличка, во вторник с утра вопрос рефинансированию был решен- кредит был выплачен, наличные на карте.
Про обслуживание в отделении говорить не буду, его к сожалению просто нет, менеджер ничего вообще не обьяснила, пришлось самому вытягивать информацию, ответы были таким тоном, как будто я забираю ее личное время.
Но хочу отдельно выразить благодарность консультанту Анастасии, не знаю с центрального оделения или нет, в телефоном режиме все время держала ситуацию на контроле, даже во время оформления документов перезванивала и спрашивала все ли хорошо.
Особенная благодарность службе безопастности банка, которые вникают в кредитную историю, понимают разницу между кредитными картами с высоким лимитом, который погашается движением по карте, и кредитом наличными, который дает основную нагрузку, а не пугаются цыфр и отказывают в кредите.
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
Написати коментар
НАЙГІРШИЙ БАНК У СВІТІ …
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
Написати коментар
Позорище
Полный отстой.
Почему Нацбанк не закрывает эту шарашкину контору?
Обходите 10-й дорогой.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)
84% реальных годовых за кредит!
Написати коментар
Банк аферист!
Неоднократно пользовался услугой банка, приобретая товар на сайте в рассрочку 3 месяца. Являюсь клиентом с кристальной кредитной историей. И вдруг столкнулся с бездарным приложением IdeaBank. Эти товарищи зарабатывают на следующей схеме, вы погашаетесь кредит через моб приложение, нажимая кнопку «погасить полностью», деньги списываются, а вот в ихней системе зачисление происходит на следующий день, тем самым образуя недоплату, в моем случае 45 коп. при разговоре с сотрудником банка, он утверждает, что кредит закрыт, рады сотрудничеству, моя ошибка не запросил справку о закрытии. Проходит 6 мес, и мне насчитывают 2800 грн. Неоднократно обращался с письменным заявлением об урегулировании данной махинации банка, на двух кредитных комитетах мне отказали. Служба взыскания банка, вынесла мозг всем родным. Пришлось платить. Обходите стороной данный банк, похоже ихняя единственная статья дохода, округление копеек в мобильном приложении, чтоб клиент не видел, и начисление драконовской пени в следствии.
Коментарі (1)