Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
malice 7 листопада 2014, 18:26
27.10.14 создавали перевод в системе MyDelta (14 дней назад)
№ Платёжки 6435008 (2500 грн)

Деньги со счёта сняли сразу, но как и у остальных — до адресата не дошли (Приватбанк)

При звонке в службу поддержки начинают врать что мол Приватбанк не принимает платёж — есть двое знакомых сотрудников в поддержке юр.лиц, которые говорят что такого быть не может, и на счёт деньги не приходили.

ВРУТ. выяснили.

Написали заявление на возврат — №2524259
Обещали сделать в течении суток, за 3 дня ничего так и не произошло.

опять ВРУТ.

Написали отзыв, пообещали ответить письменно — ничего так и нету.
ВРУТ.

Сегодня опять писали что нас «проинформируют»
Где?

Отзывы будем оставлять пока не вернёте деньги!
P.S: Пишем письмо в представительство НБУ. Достали.
Дельта Банк
Відповідь банку
7 листопада 2014, 20:21
Уважаемый malice,
сообщаем, что Ваш вопрос будет решен в ближайшее время.
OlegLviv 7 листопада 2014, 18:23
09.07.2014 Справа № 363/2442/14-ц
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
09 липня 2014 року Вишгородський районний суд Київської області в складі: головуючого
судді: Купрієнка С.І.
секретаря Журавльової С.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Публічного Акціонерного Товариства „Комерційний банк „Південкомбанк" Київська філія ПАТ „КБ „Південкомбанк"
про стягнення грошового вкладу та відсотків за депозитним договором та моральної шкоди
ВСТАНОВИВ
ОСОБА_1 звернувся з даним позовом в якому просить стягнути з Публічного Акціонерного Товариства „Комерційний банк „Південкомбанк" суму грошового вкладу згідно депозитного договору № 4327Д-21Ф від 18.11.2013 року в сумі 460 000 (чотириста шістдесят тисяч) гривень, та моральну шкоду в розмірі 40 000 гривень, а всього 500 000 ( п*ятсот тисяч ) гривень, посилаючись на те, що в добровільному порядку відповідачем не виконуються умови укладеного договору.
В судовому засіданні позивач ОСОБА_1 підтримав позовні вимоги і просить їх задовольнити.
Представник відповідача в судове засідання не з*явився, про день розгляду справи належним чином повідомлений.
Суд вислухавши представника позивача, дослідивши письмові докази по справі вважає, що позов підлягає задоволенню.
Bichik 7 листопада 2014, 18:23
Снять средства с пенсионной карты сверх установленного самим же банком лимита МОЖНО, но заставляют оформить страховку. Денежки то есть, отдавать не хотят. Хотят ПРОДАТЬ!!!
Дельта Банк
Відповідь банку
7 листопада 2014, 20:21
Уважаемый Bichik,
сообщаем, что услуга страхования — добровольная и оформляется по желаеию Клиента.
Вместе с тем, возможно, сотрудниками Банка была предложена возможность оформления комплексного добровольного страхования финансовых рисков держателей банковских карт.
В страховые риски входят:
— несанкционированный перевод денежных средств с карточного счета неуполномоченными на это лицами, непосредственно связанным с потерей платежной карты вследствие ее утери, кражи или ограбления;
— несанкционированный доступ к счету в следствие несанкционированного использования банковской карты в результате ее подделки;
— потеря наличности, снятой с банкомата с помощью платежной карты, в результате грабежа и/ или разбоя течение 3 (трех) часов после снятия средств с банкомата.
Максимальный лимит возмещения по одному случаю составляет до 10 000 грн.
Максимальное количество случаев в течение срока действия договора — 2 случая.
Более детально у Вас есть возможность ознакомиться в Контакт-Центре Банка или в любом отделении.
OlegLviv 7 листопада 2014, 18:20
Так в судовому засіданні встановлено, що 18.11.2013 року між позивачем ОСОБА_1 та ПАТ КБ „Південкомбанк" в особі заступника директора з операційної роботи Київська філія ПАТ „КБ „Південкомбанк" Лисиціної І.В. було укладено договір № 4327Д-21Ф строкового банківського вкладу (депозиту) „Акційний" ( без поповнення, виплатою процентів, щомісячно).
Відповідно до укладеного договору, позивачем було внесено на банківський рахунок відповідача грошові кошти в сумі 460 000, строком до 18 .06.2014 року під 22,5% річних (ас.3-5).
Строк дії даного договору закінчився 18 червня 2014 року.
Відповідно до розділу 3 п.3.1.1. вищезазначеного Договору, „Банк зобов*язується повернути Вкладникові, вклад по закінченню строку його розміщення, а також сплатити нараховані по вкладу проценти".
02 червня 2014 року позивач ОСОБА_1 звернувся із письмовою заявою до ПАТ „КБ „Південкомбанк", в якій повідомив Банк про відмову від продовження строку дії договору та вимогою про повернення суми вкладу по договорам разом із відсотками за останній місяць.
Відповідачем в добровільному порядку не було повернуто позивачеві грошові кошти та відсотки, відповідно до укладеного договору, в зв*язку з чим було пред*явлено позов в суд.
Відповідно до ст.1058 ЦК України за договором вкладу (депозиту) одна сторона (банк), що прийняла від другої сторони (вкладника) або для неї грошову суму (вклад), що надійшла, зобов*язується виплачувати вкладникові таку суму та проценти на неї або дохід в іншій формі на умовах та в порядку, встановленому договором.
Відповідно до ст.22 ч.2 Закону України „Про захист прав споживачів" при задоволенні вимог споживача суд одночасно вирішує питання щодо відшкодування моральної (немайнової) шкоди.
без оцінки
OlegLviv 7 листопада 2014, 18:19
Відповідно до ст.60 ЦПК України кожна сторона зобов*язана довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, крім випадків, встановлених статтею 61 цього Кодексу.
В судовому засіданні було доведено, що позивачем було належним чином виконано умови укладених договорів, та внесено на рахунки відповідача 460 000 гривень, а відповідач ухиляється від повернення внесених на депозит коштів та відсотків за користування депозитом, а тому з відповідача на користь позивача підлягає стягненню — згідно депозитного договору № 4327Д-21Ф від 18.11.2013 року — 460 000 ( чотириста шістдесят тисяч) гривень.
Крім того позивачеві ОСОБА_1 неправомірними діями зі сторони відповідача було спричинено моральну шкоду, він являється пенсіонером, інвалідом 2-ї групи, матеріального доходу, окрім мінімальної пенсії немає і невиконання умов Договору зі сторони відповідача, призвело до скрутного матеріального становища, та душевних страждань, а тому з відповідача на користь позивача необхідно стягнути 40 000 гривень моральної шкоди.
Керуючись ст.ст.10,60,212,213 ЦПК України, на підставі ст.1058 ЦК України, ст.22 Закону України „Про захист прав споживачів" суд, — В И Р І Ш И В:
Позов задовольнити повністю.
Стягнути з Публічного Акціонерного Товариства „Комерційний банк „Південкомбанк" на користь ОСОБА_1 суму грошового вкладу згідно депозитного договору № 4327Д-21Ф від 18.11.2013 року в сумі 460 000 ( чотириста шістдесят тисяч) гривень, та моральну шкоду в розмірі 40 000 гривень, а всього 500 000 ( п*ятсот тисяч ) гривень,
На рішення на протязі 10 діб з дня проголошення може бути подана апеляційна скарга до Апеляційного суду Київської області через районний суд.
без оцінки
OlegLviv 7 листопада 2014, 18:16
печерський районний суд міста києва
Справа № 757/26923/14-ц
Категорія 26
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
29 жовтня 2014 року Печерський районний суд м. Києва у складі:
головуючого судді — Остапчук Т.В.,
при секретарі — Клименко О. І.,
розглянув у відкритому судовому засіданні цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Публічного акціонерного товариства «Дельта Банк» про відшкодування збитків,-
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернувся до суду з позовом про стягнення збитків, посилаючись на те, що 22.05.2014р. уклав договір банківського вкладу та останній день строку вкладу припадав на 21.06.2014р. включно, однак відповідачем не були нараховані проценти на вклад 21.06.2014р., 22.06.2014р. Тому просить визнати дії відповідача неправомірними щодо нарахування та виплати не в повному обсязі процентів на строковий вклад за фактичні дні користування коштами, зобов«язати відповідача донарахувати проценти на вклад за 21.06.2014р., 22.06.2014р. у сумі 0,76 грн. Позивач в судовому засіданні позов підтримав та просив його задовольнити.
Представник відповідача в судовому засідання заперечувала проти задоволення позову.
Суд, заслухавши пояснення сторін, дослідивши зібрані по справі докази в їх сукупності, приходить до наступного.
Судом встановлено, що 22 травня 2014 року між ОСОБА_1 та ПАТ «Дельта Банк» було укладено договір строкового вкладу, за яким вкладник передав банку 1000 грн на 1 місяць на умовах сплати 14 % річних.
Строк закінчення вкладу припав на 21.06.2014 року, вихідний день (субота). Кошти було повернуто вкладнику у перший робочий для банку день — 23.06.2014р., проценти були нараховані по 20.06.2014р.
без оцінки
OlegLviv 7 листопада 2014, 18:13
рішення суду подаю частинами:
Встановлено, що проценти за 21.06.2014р., 22.06.2014р. не були нараховані, чим порушені його права.
Нарахування процентів за користування вкладом із порушенням умов договору само по собі є неправомірними діями банку, порушене право позивача у такому разі захищається шляхом проведення розрахунків у відповідності із договірними положеннями. Визнання неправомірними дій відповідача як окремий спосіб захисту за таких обставин не потребується, тому в цій частині позов не підлягає задоволенню.
Виходячи з наведеного, суд приходить до висновку, що з відповідача підлягають стягненню невиплачені проценти за 21.06.2014р., 22.06.2014р. в розмірі 0,76 грн., дана сума ним не оспорюється, а тому позовні вимоги є законними обгрнутованим та такими, що підлягають задоволенню частково.
На підставі ст. 88 ЦПК України стягнути з відповідача на користь держави судовий збір в розмірі 243,60 грн.
Керуючись ст. 2 ЗУ «Про банки і банківську діяльність», ст.ст. 610-611, 1058, 1061, 1065ЦК України, ст.ст. 10, 11, 27, 31, 57, 60, 88, 215-218 ЦПК України, суд,
В И Р І Ш И В:
Позов ОСОБА_1 до Публічного акціонерного товариства «Дельта Банк» про відшкодування збитків задовольнити частково.
Стягнути з Публічного акціонерного товариства «Дельта Банк» на користь ОСОБА_1 кошти в розмірі 0,76 грн.
В іншій частині позову відмовити.
Стягнути з Публічного акціонерного товариства «Дельта Банк» судовий збір на користь держави в розмірі 243грн.60 коп.
Рішення може бути оскаржено до Апеляційного суду м.Києва через Печерський районний суд м.Києва протягом десяти днів з дня проголошення.
Суддя Остапчук Т.В.
Korespondent 7 листопада 2014, 17:58
Почему не могу снять деньги в банкоматах привата и укрексимбанка?
Дельта Банк
Відповідь банку
7 листопада 2014, 20:18
Уважаемый Korespondent,
сообщаем, что технический процесс миграции, связанный с переходом АО «Дельта Банк» на собственную процессинговую платформу, продолжается.
Сейчас любые операции по картам МПС Master Card временно недоступны.
Вы можете с помощью СДБО myDelta перевести свои средства на карты МПС Visa и проводить необходимые расчеты.
Ожидается, что окончание остальных работ будет завершено в самое ближайшее время.
Приносим извинения за временные неудобства!
Надеемся на ваше понимание!
yuriochichenko 7 листопада 2014, 17:35
банкоматы выплевывают, магазины отказывают
Дельта Банк
Відповідь банку
7 листопада 2014, 20:18
Уважаемый yuriochichenko,
сообщаем, что технический процесс миграции, связанный с переходом АО «Дельта Банк» на собственную процессинговую платформу, продолжается.
Сейчас любые операции по картам МПС Master Card временно недоступны.
Вы можете с помощью СДБО myDelta перевести свои средства на карты МПС Visa и проводить необходимые расчеты.
Ожидается, что окончание остальных работ будет завершено в самое ближайшее время.
Приносим извинения за временные неудобства!
Надеемся на ваше понимание!
Pens 7 листопада 2014, 17:21
Всем, кто ещё по какой-то причине хочет начать сотрудничество с Дельта банком — НЕ ВЗДУМАЙТЕ!!! Прислушайтесь к совету ВИП клиента банка со стажем! На сегодняшний день вы получите только издевательства над собой, за свои же деньги! В банке пропадают переводы, не выдаются депозиты по окончанию срока(как валютные, так и гривневые), снимаются деньги и не возвращаются в течении месяца, в отделениях Киева выдавали по 1000 грн(как сегодня, даже не знаю), не однократно блокируются карты и отстояв очередь в магазине, вы не сможете расплатиться или снять деньги в банкомате, банкинг работает как Бог даст и т.д. Если вам дорого собственное время и главное нервы — НЕ СВЯЗЫВАЙТЕСЬ с Дельта Банком. Мне очень обидно, что банк скатился в такое..., но факт остается фактом.:(((

З.Ы. И да, не читайте ответы робота на наши посты.:)
без оцінки
Nat1234 7 листопада 2014, 17:03
21 сентября закончился валютный вклад, за 3 недели банк смог отдать только меньше тысячи доларов, по 100-200 дол. в день, а потом просто перестал выдавать, на все вопросы отвечали что нету подкрепления, что привезут завтра, послезавтра…
Пришлось остаток суммы забирать грн. по ихнему курсу, в курсах полный влет, но за то основную часть денег забрала!
А в других отделениях и гривневые депозиты не выдают!
Так что забирайте БЕГИТЕ С ЭТОГО БАНКА!!!
Дельта Банк
Відповідь банку
7 листопада 2014, 18:43
Уважаемый Nat1234,
руководством Банка принимаются меры для организации бесперебойной работы банкоматов и обеспечения достаточного количества наличных средств в кассах отделений Банка с учетом запросов максимального количества Клиентов.
ArtBoy 7 листопада 2014, 16:27
Снять деньги невозможно ни с одной карточки MasterCard. При звонке в КолЦентр советуют перенести средства с Master на Visa и снимать с Visa. Но учитывая, что карточек Visa этого банка текущих единицы, то в целом снять любые суммы даже теоритически невозможно. Думаю, что «переход на новый процессинговый центр» лишь предлог прекратить выдачу личных средств граждан спасая банк от полного банкротства.
Дельта Банк
Відповідь банку
7 листопада 2014, 16:56
Уважаемый ArtBoy,
сообщаем, что технический процесс миграции, связанный с переходом АО «Дельта Банк» на собственную процессинговую платформу, продолжается.
Сейчас любые операции по картам МПС Master Card временно недоступны.
Вы можете с помощью СДБО myDelta перевести свои средства на карты МПС Visa и проводить необходимые расчеты.
Ожидается, что окончание остальных работ будет завершено в самое ближайшее время.
Приносим извинения за временные неудобства!
Надеемся на ваше понимание!
без оцінки
deall 7 листопада 2014, 16:18
Банк действительно на грани банкротства. Приведу разъяснения по пунктам:
— отсутствие возможности получения денег по международным валютным переводам(к примеру Western Union не работает уже более месяца — в колл центре мне ни какой точной информации не дали — ответ стандартный тому что вы видите тут)
— сегодня в кассе уже выдавали по паспорту 100 ГРН — это просто издевательство над клиентами!
— лимит на снятие в банкоматах других банков(банкоматы просто пишут нет возможности выдать деньги или связи с банком).
Советую всем кто имеет там вклады поскорее забрать оттуда все деньги и оформить счета в других, более стрессоустойчивых банках!
Я уже молчу про то что персонал у них кроме как выдавать и оформлять кредиты — больше ничего не знает и не умеет(обычно решение не стандартной проблемы решаются мыслью 3-ех и более сотрудниц)
Дельта Банк
Відповідь банку
7 листопада 2014, 16:53
Уважаемый deall,
рекомендуем уточнять наличие необходимой Вам суммы в отделении Банка. Дополнительно отмечаем, что у Вас есть возможность сохранять средства на счете, получая при этом дополнительный доход в виде процентов на положительный остаток.
без оцінки
jamus 7 листопада 2014, 16:17
Почему второй месяц не могу получить проценты в долларах по депозиту? Начальник отделения, хамка, говорит получай через банкомат в гривне!!! Это, что за отношение к клиентам?
Дельта Банк
Відповідь банку
7 листопада 2014, 16:52
Уважаемый jamus,
рекомендуем уточнять наличие необходимой Вам суммы в отделении Банка. Дополнительно отмечаем, что у Вас есть возможность сохранять средства на счете, получая при этом дополнительный доход в виде процентов на положительный остаток.
Malcorp 7 листопада 2014, 16:16
Сьогодні при знятті готівки в касі м. Львіі В.Великого, касир Марія повідомила, що не може видати мені готівку без страхівки! Я обурений таким відношенням до клієнтів, бажаю подавитися тою 10 кою яку ви з мене здерли!
Дельта Банк
Відповідь банку
7 листопада 2014, 16:51
Шановний Malcorp,
відзначаємо, що на сьогоднішній день в Дельта Банку діють нові програми захисту від непередбачених ситуацій від СК «Арсенал Страхування»: страхування життя і здоров'я Вас і Ваших близьких; страхування майна або страхування відповідальності перед сусідами. Можливо, Вам запропонували один з цих продуктів.
Olgash 7 листопада 2014, 16:13
Мастеркард і віза заблокували картки Дельтабанк
Дельта Банк
Відповідь банку
7 листопада 2014, 16:50
Шановна Olgash,
вказана інформація не відповідає дійсності.
без оцінки
pravda1 7 листопада 2014, 15:27
Добрый день, зашла на кредитный центр на ул. 50-летия Октября, 39 в Кременчуге и мне отказали в закрытии карт ОК и платежных, отправили на центральное отдленние, могу ли я закрыть карты там где мне это удобно
Дельта Банк
Відповідь банку
7 листопада 2014, 16:48
Уважаемая pravda1,
да, у Вас есть такая возможность.
tabletochka 7 листопада 2014, 15:04
Сегодня не смогла расплатиться в продуктовом супер-маркете VISA ощадна №1, наличных не было, пришлось всё обратно в телегу загружать… мне сочувствовал весь персонал… вот только Дельта продолжает издеваться над своими клиентами и никак не хочет принимать шагов к исправлению своей испорченной репутации!
Дельта Банк
Відповідь банку
7 листопада 2014, 16:46
Уважаемая tabletochka,
уточнить финансовую информацию по Вашей карте у Вас всегда есть возможность следующими каналами связи:
— обратившись в Контакт-Центр Банка по номерам: 0 800-500-600; 044-428–95–95;
— с помощью функционала «Запит до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— через форму обратной связи, которая размещена на сайте Банка;
— посредством скайп-телефонии (deltabank_ukraine);
— написать письмо на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
Спасибо за вопрос.
Olgash 7 листопада 2014, 14:55
Забрати кошти в євро з поточного рахунку після завершення строку депозиту неможливо. Співробітники говорять, що підтримки не надавалося вже 3 тижні.
Шановний співробітник банку, уточніть, будь ласка, коли саме клієнти банку наочно зможуть побачити результати заходів керівництва банку щодо нормалізації питання виплат з депозитних рахунків. А то Ви вже рік пишете стандартні відписки, а реального результату — не має.
Дельта Банк
Відповідь банку
7 листопада 2014, 16:44
Шановна Olgash,
керівництвом Банку вживається комплекс заходів для забезпечення достатньої кількості готівки в касах Банку.
Додатково зазначаємо, що у Вас є можливість зберігати кошти на рахунку, отримуючи при цьому додатковий дохід у вигляді відсотків на позитивний залишок.
без оцінки
NadyaT 7 листопада 2014, 14:51
Прошу сказати яким законодавством ви керуєтесь при відмові видати громадянам кошти через каси банку з поточного рахунку і встановлюєте ліміт в 500грн? Якщо ваша відповідь не буде вичерпною, то звернусь в Національний банк за роз'ясненнями. Дякую.
Дельта Банк
Відповідь банку
7 листопада 2014, 16:42
Шановна NadyaT,
керівництвом Банку вживається комплекс заходів для забезпечення достатньої кількості готівки в касах Банку.
Додатково зазначаємо, що у Вас є можливість зберігати кошти на рахунку, отримуючи при цьому додатковий дохід у вигляді відсотків на позитивний залишок.
Головна / Банки України 🏦 / Дельта Банк 💰 / Відгуки про Дельта Банку 📝