Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Аннет 2020 28 вересня 2021, 19:20
Оформляла депозит в этом банке. Была приятно удивлена, так как у них часто проходят акции для клиентов. Сейчас непросто найти хорошие условия по депозиту, но в банке Восток как раз то что нужно. Проценты начисляются без задержек.
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 28 вересня 2021, 19:24
Анно, дякуємо за високу оцінку та позитивний відгук! Раді бачити Вас нашим клієнтом!
Проблема вирішена
Алексей З 20 вересня 2021, 20:36
В приложении Сильпо засияла реклама Власної карти от Востока. Начал изучать. Все то же самое что и Моно, но есть два плюса. 7% в отличии от 5% на собственные средства и льготный период распространяется и на кредитные средства обналиченые через банкомат. Там ещё платишь 4%. Оформление довольно продвинутое как в спортбанке и Моно. Все быстро и понятно. Пришел ответ сразу, что завтра придет решение. И пришло. Могу пользоваться, но без функции этих 7%. Называется Накопитусбез объяснения. Хотя маркетинг оформлен на ура.
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 20 вересня 2021, 20:50
Олексію, дякуємо за відгук та інтерес до Банку Власний Рахунок! Ми безперервно працюємо, щоб усе було на найвищому рівні. Наразі Назбиратус доступний лише власникам пластикових карток. Залишайтеся з нами, адже на Вас очікує ще дуже багато крутих фішок!
11112223333 17 вересня 2021, 16:08
В середу 15.09, на Петрівці в банкоматі «Восток», знімала 5000 грн., з карти гроші зняло, фізично банкомат не видав.
Я одразу набрала гарячу лінію, сказали очікувати протягом години гроші повернуть. Чекала, не повернули. Знову набрала гарячу лінію, сказали, що протягом трьох днів зі мною зв’яжуться спеціалісти, які у мене щось уточнять і подадуть на розгляд мій випадок. Протягом трьох днів вони тільки зв’яжуться, а не повернуть гроші 
Сьогодні, мені набрала диспетчер (не представилась, не знаю її ім'я) і дуже холодно так сказала, що мені повідомляли рішення спеціалістів, що після інкасації банкомату, якщо там є лишні кошти мені повернуть. Коли інкасація має пройти по строках, вона не уточнила бо не мають права. Я саму дату не питала, хоч би термін вказали.
Я намагалась пояснити, що мені ніхто нічого не повідомляв. Але стиль спілкування у неї не кліентоорієнтований. Вона напором мені пояснює і зовсім мене не чує.
В кінці розмови вона сказала, що гроші мені «можливо» повернуть протягом п’ятдесяти днів.
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 17 вересня 2021, 18:33
Доброго дня!
Вибачте, будь ласка, за таку ситуацію. Нам дуже шкода, що в Контакт-центрі Вам не змогли надати якісну консультацію. Ми обов'язково проведемо відповідний інструктаж з оператором та зробимо все можливе, щоб Ви залишилися задоволені нашим обслуговуванням. Кошти на рахунок повернуться автоматично одразу ж після проведення інкасації. На жаль, терміни її проведення нам справді не відомі. Розуміємо, що ситуація не приємна, тому докладемо усіх зусиль для її швидкого вирішення. Сподіваємося на Ваше розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vvradii 13 вересня 2021, 10:12
Безумно быстрое и качественное обслуживание, очень довольна работой операторов и работой банка.
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 13 вересня 2021, 10:13
Дякуємо за високу оцінку та позитивний відгук! Раді бачити Вас нашим клієнтом!
Мінфін
Відповідь адміністратора
15 вересня 2021, 17:53
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 15.09.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Макс Вин 18 серпня 2021, 12:09
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 172
Не знаю почему, но компания оформила зарплатную карту в этом банке. Все устраивает, довольно удобная в использовании.
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 18 серпня 2021, 12:19
Доброго дня!
Дякуємо за зворотний зв'язок та високу оцінку! Раді бачити Вас нашим клієнтом!
Женя Беляева 11 серпня 2021, 12:08
Відділення за адресою: Дніпро, узвіз Крутогорний, 12
У меня карточка ворлд элит. Очень удобно пользоваться, особенно фишка с бесплатными тестами в борисполе порадовала, когда летели в июне в грузию
anna198112151 9 серпня 2021, 17:38
Открыла на зп карточке овердрафт в размере 1000,00 грн. В прошлом месяце -оставила заявку через колл-центр. Через 1−2 дня перезвонил сотрудник отдела верификации и задала пару вопросов. Когда пришла зп -09.08.2021 -я перезвонила в колл-центр и попросила снять с зп карточки овердрафт на что сотрудники колл-центра ответили «Приезжайте в отделение с паспортом и ИНН, там Вам снимут овердрафт». Отделений в Киеве на правом берегу очень нет и не будет. Я открывала в телефонном режиме и никуда не ехала при этом. И закрыть также хочу в телефонном режиме. Что здесь непонятного. Оставляю жалобу на работу банка. Все банки работают в режиме онлайн, почему вы этого не далаете??? УЖАС!
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 9 серпня 2021, 20:38
Ганно, доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви отримали негативне враження. Щоб закрити овердрафт, запрошуємо Вас до будь-якого зручного для Вас відділення нашого банку з ID-карткою\паспортом та ІПН. В Києві знаходиться три відділення нашого банку, два з яких – на правому березі (відділення №18 та №40). Графік та адреси можна переглянути за посиланням: https://bankvostok.com.ua/Content/CmsFile/ru/news__departments_19.03.2020.pdf. Якщо у Вас немає можливості відвідати відділення банку, зверніться, будь ласка, у відділ персоналу Вашого підприємства та напишіть відповідну заяву на закриття овердрафту. Обов’язково візьмемо Ваш коментар до уваги та зробимо все можливе, щоб Ви залишилися задоволені обслуговуванням нашого банку.
creativk3 29 липня 2021, 15:50
Відділення за адресою: Одеса, ж/м Радужний, Ульянівка, 7-А
Банк в одностороннем порядке заблокировал интернет банкинг. Звонок в службу поддержки .« идите в отделение вам там все объяснят». Не могу оплатить ни аренду ни налоги. В отделении менеджер интересует вопрос на каком языке будем общаться, а не решение моего вопроса. наверное у банка много клиентов и ими можно общаться не пойми как.
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 29 липня 2021, 17:49
Добрий день!
Нам шкода, що склалася така ситуація. Ми повідомили Вам причини блокування рахунку та будемо раді продовжити наш діалог для якнайшвидшого вирішення Вашого питання. Запрошуємо звернутись до відділення нашого банку з документами, які потрібні для розблокування рахунку. Сподіваємось на розуміння!
Проблема вирішена
Qweasdzxc28 26 липня 2021, 19:42
22.07 снимала деньги, банкомат завис и нажала ОТМЕНА. Долго думал, так и ничего не случилось, НИ ДЕНЕГ, НИ КАРТОЧКИ. Уже набирала номер горячей линии. Через минуту карточку отдал, ДЕНЕГ НЕТ. Подумала, что завис, в ту же секунду приходит сообщение о снятие денег, НО ДЕНЕГ НЕТ.
Набрала горячую линию, не отходя от банкомата, и все рассказала и объяснила, но что мне ответила ожидать ответа в течении 3- х дней решения банка.
Сегодня уже 26.07 так и никто не звонил, пока сама снова не набрала горячую линию банка Восток, на что мне девушка ответила, что мой вопрос уже закрыт и мне звонили. НО, НИКТО МНЕ НЕ ЗВОНИЛ!!!
И начала внушать, что мои деньги могли забрать другой человек, НО ТАКОГО БЫТЬ И НЕ МОЖЕТ, Я ВСЕ ЗОРОШО ПРОВЕРИЛА, И ПОСЛЕ МОЕГО ВИЗИТА НЕ БЫЛО НИ ОДНОГО ЧЕЛОВЕКА МИНУТ ТАК 3, А БАНКОМАТ ЗАБИРАЕТ ОБРАТНО ДЕНЬГИ В ТЕЧЕНИИ 1 минуты, и даже после того как другой человек снимал деньги, я стояла рядом с ним и все у него спросила и проверила.
И доказательством есть видеонаблюдения на банкомате..
И снова мне сказали ждать 3 дня!!!
ЧТО ЗА ОТНОШЕНИЕ, ВОСТОК БАНК???
Я ТАК ПРОСТО это НЕ ОСТАВЛЮ!!! Жду свои деньги!!!
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 27 липня 2021, 18:49
Доброго дня!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з незручностями. Наш фахівець зв'язався з Вами та надав відповідну консультацію. Кошти вже повернулися на Ваш рахунок. Сподіваємося на Ваше розуміння та бажаємо гарного продовження дня!
Александр Исмаилов 23 липня 2021, 13:51
Відділення за адресою: Одеса, вул. Пушкінська, 56-А
Клиент банка с 2018 года и вроде бы все было хорошо пока не решил поинтересоваться о кредите:
1. Как мне сказали кредиты есть, но максимум до 50000 гривен (Хлопцы это любой банк дает даже не постоянным клиентам) Кредитов на покупку авто нет, на недвижимость тоже ну да ладно…
Процент по кредиту 39 процентов годовых (Рили? а че не 90? и не 300?)
И это повторюсь не зависимо от того являетесь вы клиентом этого банка или нет.
2. Возникла необходимость просто совершить оплату по реквизитам я же как нормальный человек иду в родной банк Восток и узнаю что оплата через кассу 1,5% тогда как в неродном Ощадбанке 1% а в Монобанке вообще без процентов.
Вопрос за что вы так со своими постоянными клиентами?
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 23 липня 2021, 15:35
Дякуємо за Ваш відгук!
Обов'язково приймемо до уваги Ваші зауваження щодо тарифів та будемо намагатися удосконалюватись для наших клієнтів.
Сподіваємось на Ваше розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yemfsdod 14 липня 2021, 10:18
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 172
Проходит много акций, если следить, то можно неплохо на них заработать
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 14 липня 2021, 10:27
Дякуємо за позитивний відгук! Залишайтеся з нами, адже на Вас чекає ще більше акцій та крутих фішок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ксенія Л. 9 липня 2021, 15:32
Відділення за адресою: Львів, вул. Пантелеймона Куліша, 46
Оформлювала депозит у банку Восток, тому що в ньому, як виявилось, непогані відсотки за депозитами. Брала участь в акції, отримала до ставки ще +2%. Приємно
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 9 липня 2021, 18:23
Ксеніє, дякуємо за високу оцінку та позитивний відгук! Раді бачити Вас нашим клієнтом!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Shomlk 22 червня 2021, 21:29
У моей жены дополнительная валютная карта главная карта оформлена на меня, позвонили жене на телефон представились банком восток назвали ее по имени и отчеству и попросили дать код который пришел на телефон иначе заблокируют карту жена в шоке так как я был в рейсе дола код, буквально через минуту опять звонок банк восток у вас списаны средства16670гр жена говорит как списаны у меня карта валютная плюс дополнительная и я никогда не снимаю гривне, а снимаю только в валюте и только в отделении банка и карта никогда не засвечивалась ни в магазинах не в интернете «о чем якстати взял распечатку в банке» жена говорит оператору делайте что-то остановите операцию на что ей ответили что операция прошла и отменить не могут, и сказали обращаться в кибер полицию при этом оператор даже не поинтересовался с какого номера звонили злоумышленники «у меня вопрос откуда воры знал данные моей жены и баланс по карте» карту жены заблокировали, а мне выставили лимит на мою главную карту о котором я не просил вгорячей линии банка ничего толком сказать не могут отправляют кибер полицию жена обратилась в кибер полицию плюс полицию о чем есть номера регистрации ходил в филиал банка писали заявление о банка ни привета не ответа Я хотел бы знать что банк выяснил по данной ситуации уже 2 й месяц жду ответ в филиале сказали что отправлено письмо с ответом, но его все нет в службе поддержки сказали что не могут сказать мне информацию о ходе дела на что я спросил почему если я владелец карты и мне немогут предоставить информацию короче просто отпихивание придумала разных причин и никакого толку
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 23 червня 2021, 14:23
Добрий день!

Нам дуже шкода, що склалася така ситуація.
Ми просимо клієнтів не передавати PIN-код картки, термін її дії, CVV2 код або коди підтвердження з SMS третім особам.
Дійсно, розслідуванням таких випадків шахрайства займаються правоохоронні органи. Зі своєї сторони, банк завжди сприяє такому розшуку в рамках чинного законодавства.

На жаль, ми не можемо дати більш розгорнуту відповідь на Ваші питання, оскільки не маємо змоги Вас ідентифікувати. Щоб більш детально розібратися в ситуації, що склалася, будь ласка, зв’яжіться з нами через форму зворотного зв’язку https://bankvostok.com.ua/contact#individual та укажіть Ваші Прізвище, Ім’я та По-батькові або номер телефону, до якого прив’язана картка.

Ми зробимо все можливе, щоб виправдати Вашу довіру та допомогти у вирішенні проблеми, що виникла!
ivanov1963 22 червня 2021, 12:50
Відділення за адресою: Харків, пл. Захисників України, 3
Общаясь несколько раз с вашими операторами получал ответы не на поставленные вопросы, а шаблонные заготовки. А при оформлении карты премиум и пенсионной вообще устроили неразбериху и бардак
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 22 червня 2021, 17:55
Доброго дня! Вибачте, будь ласка, за незручності. Щоб ми змогли розібратися у ситуації, що виникла, надайте, будь ласка, більш детальну інформацію щодо Ваших звернень у Контакт-центр у формі зворотного зв’язку на сайті: https://bankvostok.com.ua/contact. Ми обов’язково проведемо відповідний інструктаж серед операторів та зробимо все можливе, щоб Ви були задоволені нашим обслуговуванням.
manson 18 червня 2021, 22:19
Відділення за адресою: Київ, бул. Лесі Українки, 26
В общем есть у банка сейчас три приложения на смартфон и два веб-банкинга в браузере. Кажется что много всего. Но развитие есть только в приложении БВР. Все остальное, включая приложение для бизнеса, не обновляется уже больше года и новостей так и нет. Так и нет онлайн обмена валют, так и нет открытия депозитов онлайн, нет и предзаказа валюты на отделение, перевыпуска карты онлайн, и даже просто обновлений для удобства или оптимизации нет. Хотя отделений банка или банкоматов в Киеве тоже за год больше не стало, точнее их почти нет тоже. В общем есть за что похвалить банк, но жалко что стоит на месте, кроме БВР, в котором есть красивый дизайн и опять что, ничего нет кроме баллов Сильпо. Спрошу как год назад, что-то будет новое хотя бы в этой жизни?)))
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 22 червня 2021, 17:07
Дякуємо за конструктивні зауваження та зворотний зв’язок! Розуміємо, що зараз функціонал додатків Банку Восток для фізичних осіб та бізнесу не є досконалим, тому вже працюємо над новими, де врахуємо усі зауваження та зробимо все можливе, щоб вони були максимально зручними для Вас. Обов’язково приймемо до уваги коментар щодо відділень та банкоматів у м. Київ, адже постійно працюємо над збільшенням їх кількості по всій Україні. Сподіваємось, ми зможемо виправдати Вашу довіру!
Alekseij 8 червня 2021, 7:40
Здраствуйте, недавно открыл карту этого банка, ппополнил карту ну для личного использования, проходит буквально пол часа и карта заблокирована! Я позвонил на гарячую службу, мне ответили что банк заблокировал карту, для проверки на законность действий, и меня сразу же уверовали что в течении трех часов мне разблокируют карту, проходит время я опять набераю, мне тогда говорят что не переживайте до двух рабочих дней все они решат, прошло уже пять дней, я им звоню когда разблокируете карту? Они мне каждый раз мы оставим заявку вашу специалистам, они с вами свяжутся, и так каждый раз, все больше нечего они мне обьяснить не могут, да еще мне уточнили, что карта не заблокирована, а заблокирован счет! Тоесть мне обьяснили что карту я могу поплнять, а снять или перевести нет.
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 8 червня 2021, 13:20
Олексію, доброго дня!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з незручностями. Наш фахівець зв'язався з Вами та надав відповідну консультацію. Сподіваємося на Ваше розуміння та бажаємо вдалого дня!
lbfkju123 28 травня 2021, 15:30
Відділення за адресою: Одеса, вул. Канатна, 1-Б
Частная школа «Стар Тайм» выражает огромную благодарность коллективу банка «Восток» и лично Стояновой Елене за увлекательную экскурсию для наших учеников.
Дети впервые приехали в банк. Очень радушно нас встретил Выхватнюк Владимир, провел экскурсию, дети узнали много нового, попробовали через терминал пополнить карту. Мороховская Лия Семеновна ознакомила детей с устройством и структурой современного банка. Ученики очень внимательно слушали, задавали вопросы. По окончанию экскурсии Владимир провел викторину, дети получили за правильные ответы призы и подарочки от банка «Восток». Дети остались довольны, экскурсия прошла на одном дыхании, все очень доступно было рассказано и показано.
Спасибо огромное и процветание банку «Восток».
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 28 травня 2021, 17:04
Дякуємо за Ваш відгук! Щиро раді, що екскурсія пішла на користь учням школи. Ми безперервно працюємо, щоб усе було на найвищому рівні. Залишайтеся з нами!
Проблема вирішена
Nadiiapastushak 21 травня 2021, 13:04
По вине банка у меня было двойное зачисление, из-за этого заблокировали все счета в их банке, после начисление зарплаты сняли то что зачислили 2 раза и поставили запрет на выдачу денег, сказали что могу на карту только ложить, а снимать нет. Ни в каком банке ещё у меня не было такого обслуживания, хуже некуда
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 21 травня 2021, 17:08
Надіє, добрий день! Нам прикро, що Ви зіштовхнулися з такою ситуацією. Ваш рахунок вже активний і Ви можете користуватися карткою.
Вибачте, будь ласка, за тимчасові незручності.
OlgaXXX 7 квітня 2021, 15:55
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 172
Недавно оформила карту Банк Власний рахунок. Это проэкт банка Восток совместно с Т М Сильпо.
Ощущения двуякие. Да, приятно, что карта с кеш беком, комиссии минимальные. Если сравнивать с приват банком, то просто супер. Проблема состоит в постоянных технических сбоях, то баланс не корректно отображается, то вообще не возможно рассчитаться картой. Пишет, что нет денег, а по факту они есть. Оператор горячей линии постоянно извеняется и обещает передать информацию специалистам.
И так с завидным постоянство. Ещё повесили кредитный лимит, о котором я не просила. Потом неделю вызванила на их горячую линию, чтобы закрыть.
Вывод, пользуюсь картой только из-за того, что заманили кешбеком. Иначе бы выбрала другой банк.
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 7 квітня 2021, 17:06
Ольго, дякуємо за зворотний зв'язок! Наразі ми ще знаходимося на етапі тестування, тому іноді могли виникати технічні труднощі. Ми плідно працюємо над усуненням усіх помилок та удосконаленням мобільного додатку. Тепер у додатку можна змінювати суму кредитного ліміту самостійно. Сподіваємося, що виправдаємо Вашу довіру. Залишайтеся з нами!
Проблема вирішена
OKSANA022015 29 березня 2021, 14:04
Відділення за адресою: Дніпро, пл. Успенська, 11
Был наложенный арест карты, письмо отправлено 18 марта от исполнителя, арест незнят до сегодняшнего дня, кормят постоянно завтраками, сотрудники не знают ничего толком в этом, даже не знают когда у них рабочие дни, сума не маленькая, разберитесь пожалуйста со своими сотрудниками и с данной проблемой!
Восток Банк
Відповідь банку
BankVostok 31 березня 2021, 13:44
Оксано, нам шкода, що Ви зіткнулися з незручностями. Ця ситуація виникла не з вини банку. Для вирішення проблеми ми вже зв’язалися з Вами по телефону та надали подальші рекомендації. Сподіваємося на Ваше розуміння!

Курс валют в Восток Банку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.2000 41.4700
EUR 45.0000 45.4500
Всі курси банку

Курс валют в Восток Банку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.2000 41.4700
EUR 45.0000 45.4500
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Восток Банк 💰 / Відгуки про Восток Банку 📝