Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Shiberman 10 грудня 2019, 20:59
Пережив емоційну складову вирішила написати відзив про роботу персоналу банку на вул. Вадима гетьмана, жах одним словом, у відділі обслуговування приватних осіб в робочий час 2 вільних менеджера, які більше ніж по пів години обслуговують кожного клієнта і це зовсім не уважність, а невміння спланувати час, коли сидить черга, менеджери ходять туди сюди, не поспішаючи, на прохання адміністратора пропустити без черги, бо дитина в колясці спить… Тільки розвели руками, ми нічого не можемо, і для вирішення невеликого питання, вистоявши в черзі до менеджера, в касу… Провела в банку 1год 25 хвилин. Рекомендую звернути увагу на не компетентність персоналу, і доречі хамство менеджерів. Ви вважаєте себе міжнародним банком і такий сервіс просто неприпустимий.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 грудня 2019, 18:07
Доброго дня.
Інформація про роботу співробітників відділення прийнята до уваги і направлена у відповідний відділ з метою недопущення подібних ситуацій в майбутньому.
Нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів та налагодження найбільш комфортного обслуговування в Банку.
За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано в телефонному режимі. Приносимо вибачення за незручності що виникли в процесі обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Проблема вирішена
Slava989 10 грудня 2019, 20:43
При закрытии валютного договора и снятии валюты, взяли 842 грн комиссии. Оказалось, что при открытии договора, менеджер указал не тот номер счета. Для возврата 842 грн, предложили написать заявление и открыли новый счет, чтобы вернуть оплаченную комиссию. Также, обещали перезвонить и проинформировать, когда вернут деньги. Никто так и не позвонил. Заявление: Д-вн/61-1096 от 09.12.19. Очень жду информацию. К сожалению сейчас в банковской сфере нехватка профессионалов, экономим на всем, вот только на кадрах экономить нельзя. Думала что Райфайзен таких ошибок не делает. К сожалению, в следующий раз хорошо подумаю, пользоваться ли услугами этого банка.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 грудня 2019, 16:44
Доброго дня!
По-перше, приносимо вибачення за завдані незручності. Інформація доведена до відома уповноваженого підрозділу для врахування в роботі та недопущення подібних ситуацій в майбутньому.
За отриманою інформацією, Вас проінформовано про остаточне вирішення ситуації та запрошено до відділення.
Повторно приносимо вибачення.
Сподіваємось на взаєморозуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
kopijkarozh 10 грудня 2019, 15:23
Після закриття кредиту працівники банку свідомо затримують видачу документу про звільнення іпотеки.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 грудня 2019, 16:33
Доброго дня!
За отриманою інформацією, Вас проінформовано про підготування листів та можливість отримання оригіналів документів у відділенні Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Mikhail2 10 грудня 2019, 11:18
С утра позвонил на хотлайн, узнал наличие необходимой суммы на ближайшем отделении.
Пришёл, подождал 15 минут пока включится свет(все бывает) подождал 15,30,45 минут пока не запустится база.
Не дождавшись поехал в ближайшее отделение.
В нем прекрасный молодой человечище признался что ему нужен будет час у кассы. Касса само собой работает только одна.
В хотлайн посоветовали вернутся на предыдущее отделение с которого я уехал (там необходимая сумма само собой есть) так как там Всего 8 человек очереди.
Браво
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 грудня 2019, 12:28
Доброго дня!
По-перше, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли під час Вашого обслуговування. Дійсно іноді у відділеннях виникають черги, що пов’язано виключно з тривалістю операцій, що надаються співробітниками відділення Банку.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Запевняємо Вас, що нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів і налагодження найбільш комфортного обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
aici1 9 грудня 2019, 22:07
5 лет являюсь клиентом этого банка. Здесь находятся мои зарплатные и валютные счета. Недавно нужно было оформить кредитку (часто езжу в Европу и отели требуют кредитную карточку, именно кредитную, а не депозитную). В банке ответили, что для меня нет предложений. Позже связался с их информационным центром. В выдаче карты отказали и ничем не мотивировали. Написал письмо через форму связи. Такого циничного ответа я и не припомню. Суть сводиться к тому, что мы не даем кредиты кому попало и не объясняем причины отказа. Уважаемые работники Райффайзен Банке Аваль, мне не нужны ваши кредиты, мне просто нужна карточка, которую я без проблем смогу сделать в другом банке. И вы могли бы как-то объяснить мне почему я доверяя вам свои деньги более 5 лет не могу получить эту карту. Вообщем принял решение уйти из этого банка.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 грудня 2019, 10:49
Доброго дня!
Відповідно до положень ст. 49 Закону України «Про банки і банківську діяльність», банк зобов’язаний при наданні кредитів додержуватись основних принципів кредитування, у тому числі перевіряти кредитоспроможність позичальників та наявність забезпечення кредитів, додержуватись встановлених Національним банком України вимог щодо концентрації ризиків.
Зазначаємо, що Банк проводить зважену політику по відношенню до своїх Клієнтів розгляд можливості кредитування залежить від багатьох факторів (платоспроможність, фінансовий стан, наявність податкових боргів, судові справи, кредитна історія в інших банках, актуальність наданих даних тощо) та можливий в рамках нормативних документів і процедур, передбачених Банком. При цьому, Банк залишає за собою право не надавати детальне роз’яснення щодо причин відмови в кредитуванні. Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про роботу Банку в цілому, але Банк повинен дотримуватися норм діючого законодавства та розроблених Банком процедур.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Проблема вирішена
nikolay02 9 грудня 2019, 18:23
09.12.2019 г.Киев. При покупке в магазине Фуршет по адресу ул.Вербицкого 30 в 12-38-57 был отклонен платеж с карта Альфа-Банк. Деньги на карту не вернулись. Система терминала в Фуршете не выдает никаких чеков при случае (Отклонено) платежа. След остается только в компьютерной базе магазина. Написал заявление в отделении Альфа-Банк. Вх №177 209 175 от 09.12.2019. В банке получил ответ ( По выписке с карты деньги ушли, значит покупка свершилась, проверка от 3 до 45 дней.Возможно и без результата). Старший кассир в магазине показал отчет по компьютеру что операция отклонена, но чек с отказом выдать не может.Это не предусмотрено платежным терминалом. и, по ее словам, это не первый случай. Терминал платежаРайффайзен Банк Аваль г.Киев ул.Вербицкого 30. Вопрос — как долго будет процветать Кража денег с карт. Естественно удобно не вернуть сумму и держать у себя до 45 дней и, возможно, не вернуть ее совсем. Если возврата не будет, прийдется подавать в суд. Ответчиками будут Фуршет ( не решил вопрсы с неоднократными кражами денег потребителей). Райффайзен Банк ( не организовал выдачи отклонения платежей со своих терминалахи возможно участия в организации краж с карт в торговой сети) Жду ответ три дня. 14.12.2019 начинаю бороться за свои права. Жду обьяснения на адрес nikolay.01@i.ua
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 грудня 2019, 11:30
Доброго дня.
Питання розглянуто, відповідь 10.12.2019 направлено на вказану Вами електронну пошту.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Yarovenko 7 грудня 2019, 20:01
Відділення за адресою: Київ, вул. Гришка, 6
29.11.2019 в 15:41 поступив дзвінок на особистий телефон. Представились службою безпеки РБА, повідомили, що з ЗП карти відбувається несанкціоноване списання коштів, повідомили, що повинні дані кошти перевести на транзитний рахунок, і для цього їм потрібно повідомити дані карти. Я поставили трубку, і зателефонувала на гарячу лінію РБА в 15:59, провисіла в режимі очікування приблизно 10 хв, ніхто не взяв трубку.
Після чого, в 16:14 знову зателефонували шаїхраї, цього разу я повідомила дані своєї карти(перебувала в стані афекту, 27.11.2019 хоронила батька) Кошти списали у розмірі 3800.00грн. Після цього, я таки додзвонилась на службу підтримки, де мені просто повідомили, що кошти списано і нічого вже зробити не можуть.
Притензія в тому, що мені не запропонували перевипустити скоспроментовану карту, не запропонували написати заяву на оскарження спірної транзакції, не поцікавились, як така ситуація взагалі відбулась.
Залишився дуже не приємний осадок. Прохання перевірити кваліфікацію працівників відділення на Грищенка 6 і коллцентру, з якими я спілкувалась.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 грудня 2019, 14:43
Доброго дня!
В першу чергу, дозвольте висловити Вам співчуття з приводу смерті близької Вам людини.
Правилами банківського обслуговування фізичних осіб в Банку, встановлено обов’язок Клієнта забезпечувати належне зберігання платіжної картки (далі -ПК), не розголошувати ПІН-код, у тому числі ПІН-код платіжного гаманця, слово – пароль, CVV2/CVC2-код, ОТР-паролі та не передавати ПК у користування третім особам та, не розголошувати реквізити ПК, забезпечити належний контроль за мобільним телефоном із SIM-картою. Всі операції, здійснені з фізичним пред’явленням ПК/без фізичного пред’явлення ПК із застосуванням/без застосування ПІН-коду, у тому числі ПІН-коду платіжного гаманця та/або реквізитів ПК, із введенням ОТП-паролю, у тому числі довіреними особами Клієнта, безумовно визнаються Клієнтом як такі, що здійснені ним свідомо, особисто підписані та спрямовані Клієнтом на вчинення правочину та/або розпорядження коштами на картковому рахунку.
У разі підозри щодо неправомірних дій, вчинених по Вашому рахунку третіми особами, рекомендуємо Вам звернутися безпосередньо до правоохоронних органів.
Додатково інформуємо, що отримати миттєву картку до рахунку можна звернувшись до найближчого відділення Банку.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
ozsr30092012 7 грудня 2019, 10:53
Доброго дня! Хочу висловити велику подяку керівництву Райффайзен банку Аваль, що знаходяться в місті Радехів, по вул.Відродження,12, особливо, працівнику банку Курницькій-Білозір Галині Василівні.Висококваліфікований спеціаліст, чуйна людина, з повагою і великою увагою відноситься до клієнтів банку, надає повну консультацію по оформленню і своєчасній сплаті оформлених кредитів.Хочу побажати банку, побільше таких гарних спеціалістів, а Галині Василівні, кар'єрного росту, хороших клієнтів.З повагою клієнт вашого банку Наталя.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 грудня 2019, 12:13
Доброго дня, шановна Наталіє.
Дякую Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування співробітником відділення Банку.
Інформація доведена до відома підрозділу відповідального за якість обслуговування. Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 грудня 2019, 10:12
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 09.12.2019).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Vladeks 7 грудня 2019, 9:46
Для початку. Відношення працівників банку до клієнтів надзвичайно жахливе. Це виражається у тому, що при отриманні кредиту тобі щиро посміхаються, розповідають усе що потрібно і не потрібно. А коли ти приходиш з запитанням і просиш про роз'яснення тобі відповідають хамовито, не намагаючись навіть вникнути у ситуацію.
Сухі відповіді на межі роздратування.

Надзвичайно жахливий мобільний додаток. Це виражається у тому, що взагалі не зрозуміло як ним користуватись! Кошти списуються самостійно без будь-яких смс або push повідомлень.
Ви собі уявіть ситуацію, коли ти приходиш в ресторан на переговорний процес, точно знаючи що у тебя на картці кошти, а коли діло доходить до розрахунку офіціант тобі повідомляє, що у вас недостатньо коштів. При цьому взагалі ніяких повідомлень від банку не було!!! Ви уявляєте що компаньйони думають у цю хвилину? Ви уявляєте який сором відчуває людина, яка не може розрахуватись за обід, через те що банк собі там щось зробив з вашим рахунком??!!! Звернення на гарячу лінію взагалі жахнуло. Оператор пояснив що це така політика банку! Ось така політика, просто забрати кошти з картки і не повідомити клієнта!!! При цьому ще й говорять всіляку дурницю, типу ну кошти не списані, а заблоковані! Так яка ж мені різниця чи вони заблоковані чи вони списані?? Їх немає на рахунку!
Звернення у відділення банку про відсутність юзабіліті додатку, про незрозумілу роботу додатку і принципи списання визвало відверте роздратування працівників банку. Зверхнє ставлення до проблем клієнта (як вони зауважували при отриманні кредиту — vip клієнта) ось основний принцип роботи Авалю в Україні.

Про те щоб зрозуміти куди ділись ваші кошти з рахунку потрібно окремо бухгалтера наймати на роботу.
У мене стоять додатки від Привату, Монобанку, Альфа-банку. Жодної незрозумілої дії у цих банках-додатках за останні 5 років не було. Підтримка на висоті і завжди з розумінням ставляться до клієнта.

Я ні в якому разі не рекомендую банк Аваль для будь-яких операцій. Незважаючи на нижчі % ставки ви наберетесь купу проблем і будете щомісяця нервувати. А здоров'я завжди важливіше.

Уже було надіслано письмове звернення з офісу банку з проханням звернути увагу на певні негативні речі у мобільному додатку. Пройшло вже кілька місяців, а результату ніякого. Це єдиний банк який заганяє клієнта у мінус, тому що у них така політика!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 грудня 2019, 11:54
Доброго дня.
По-перше приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку. Інформацію про неналежну якість обслуговування у відділенні направлено до уповноваженого підрозділу.
Додатково повідомляємо, що самостійно без ініціювання клієнтом відповідного переказу кошти в мобільному додатку не списуються. При здійсненні операцій в системі, під час ініціювання доручення, Банком формується ОТП-пароль у вигляді смс або ПУШ-повідомлення, введення якого є накладенням електронного підпису Клієнта шляхом введення одноразового паролю та лише після цього переказ/платіж здійснюється в системі.
Запевняємо, Вас, що розробники системи «Райффайзен Онлайн» аналізують зауваження та побажання клієнтів та постійно працюють над поліпшенням та вдосконаленням сервісу вцілому. Дякуємо, що користуєтеся нашим сервісом.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kartochka777 5 грудня 2019, 15:39
Благодарность менеджеру Богдану Кучину за профессиональную консультацию и очень оперативную работу. Нас поджимали сроки, мы три дня не могли решить вопрос. Богдан помог в решении за 15 минут.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 грудня 2019, 16:16
Доброго дня.
Дякую Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування співробітником відділення Банку.
Інформація доведена до відома підрозділу відповідального за якість обслуговування. Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 грудня 2019, 10:59
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 07.12.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
Сергей Лученко 5 грудня 2019, 9:58
27.11.2019г получил карту банка. 05.12.2019г карта до сих пор не активна. Банк никак не решает этот вопрос. Звоню, оставляю заявку, каждый день, оператор обещает, что в «ближайшее время» карта будет активна, но ничего не меняется. По моему мнению самый отсталый банк. Обычно банковские карты активируются при выдачи и активизации в банкомате, а у этого банка не понятно как это работает/не работает!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 грудня 2019, 10:07
Доброго дня, шановний Сергію.
По-перше, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування. На жаль, ситуація виникла з технічних причин. На даний момент, питання врегульоване, проведіть активацію в банкоматі.
Нам шкода, що ситуація, що склалася заподіяла Вам незручності та залишила негативне враження про роботу Банку в цілому. Сподіваємося на Ваше розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Полезный комментарий
Сергей Лученко 9 грудня 2019, 10:44
Проблема решена. Благодарю.
APB 4 грудня 2019, 14:42
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 27-А
Вже протягом багатьох років користуюсь послугами Райффайзен Аваль і… я дуже задоволений і спектром послуг, і роботою персоналу конкретного відділення на пр.Перемоги, 9. Все завжди чітко, швидко, зрозуміло, ввічливо! Молодці. Дуже дякую персоналу. (До речі, тим, хто не любить черг — в цьому банку можна наперед по телефону замовити час прийому. Дуже зручно, нічоли не треба чекати!).
Отже. Все чудово, якби не одне АЛЕ…
Останнім часом у приміщенні банку на проспекті Перемоги, 9 відчувається який дуууже неприємний запах… працівники відділення не знають, звідки він і як з ним боротися… Прикро. Відвідувачам ще так-сяк, а як там працювати цілий день — ЖАХ. Не уявляю. Треба з цим щось робити! І негайно!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 грудня 2019, 11:56
Доброго дня.
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку. На жаль, існує загальна проблема будівлі, пов`язана з терміном експлуатації всіх комунікацій будівлі. Як один із варіантів рішення проблеми у вентиляційні канали, були влаштовані вентилятори для забезпечення примусової вентиляції.
Додатково інформуємо, що здійснюється Банком розгляд релокації даного відділення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Dashako19 2 грудня 2019, 17:10
Відділення за адресою: Одеса, вул. Сегедська, 19
Банкомат находится близко к дому, надо было срочно снять деньги что бы ехать в больницу. Сама я клиент Приватбанка, решила снять в банкомате Вашего банка и он заставил меня понервничать не отдавал карту при этом происходит отсчёт денег, через 10 минут высветилась ошибка что истекло время ожидания операции, никакого чека при этом не выдало, карту отдал. После этого банкомат отключился а у меня со счета успешно снялись деньги, но банкомат мне их не выдал. При этом я не могла дозвониться на горячую линию банка!!! Подала заявку на возврат средств в своём банке а они ждут решения Аваля и вот неделю уже тишина!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 грудня 2019, 15:56
Доброго дня.
Перш за все, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли під час Вашого обслуговування. Зі свого боку, хочемо повідомити, що через банкомат проходить значна кількість операцій, в зв’язку з чим, іноді, відбуваються технічні збої в їх роботі з різних причин, в тому числі таких, що не залежать від Банку.
Зауважимо, що перевірка щодо спірних трансакцій проводиться відповідно до термінів, встановлених правилами Міжнародних платіжних систем. Окремо повідомляємо, що наш Банк вчасно надає відповідь на запити інших банків та в установлені правилами строки.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Елена Коваленко 2 грудня 2019, 17:08
Відділення за адресою: Київ, вул. Пирогова, 7-7Б
В колцентре банка операторы понятия не имеют, что такое SWIFT код банка. Звонили выяснить SWIFT код банка.Оператор уходит выяснять и просто кладет трубку через 5-8 минут ожидания. Проведите тренинги с своими сотрудниками.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 грудня 2019, 15:58
Доброго дня, шановна Олено!
По-перше, інформуємо, що зазначеної Вами інформації недостатньо для проведення оцінки якості наданої консультації. У разі повідомлення Вами дати дзвінка до Інформаційного центру, а також номеру, з якого було здійснено дзвінок на info@aval.ua, уповноваженим підрозділом Банку буде проведено відповідну перевірку та надано коментарі відносно виниклої ситуації (у тексті просимо додатково зазначити, що інформація надається до запиту на сайті Мінфіну від 02.12.2019).
Додатково інформуємо, що реквізити Банку розміщено за посиланням: https://www.aval.ua/about/info.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Sedovaa 30 листопада 2019, 12:09
29.11.2019 года, мною, директором «пп Укрхлеб-2» были званы в банк деньги для зачисления на счет и дальнейшей оплаты по счетам. Этим же вечером не получив смс сообщение из банка я забеспокоилась были ли вообще перечисленны деньги. Как оказалось деньги были перечисленны на чужой счёт. После долгих ссор с управляющей банка и сотрудницей допустившей ошибку они все таки вернули деньги на счёт, но операцию по оплате счетов которые мы должны были перекинуть на разные счета не провели, в связи с чем нам будет начислена большая пеня от организаций которым мы должны были своевременно перечислить деньги. управляющая Ананьевского отделения помочь отказывается. С ув. Седова А.А.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 грудня 2019, 16:03
Доброго дня.
Співробітники Банку на підставі отриманої від платника інформації заповнюють заяву на переказ готівки. Клієнт підтверджує згоду з зазначеними реквізитами своїм підписом.
При цьому, хочемо додати, що співробітники нашого Банку, доклали зусиль для вирішення питання щодо коректного зарахування коштів.
Ми шкодуємо, що дана ситуація доставила Вам незручності і залишила негативне враження про роботу Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Взяла в банке кредит на 3 года 28 тысяч. По истечению 3 лет, должна была вернуть 56 тысяч. Уверяли, что комиссии за досрочное погашение не будет. Спустя 8 месяцев получилось закрыть. Сумму заплатила 37 тысяч. Я в шоке!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 листопада 2019, 18:02
Доброго дня.
До підписання відповідних угод співробітники відділення Банку ознайомлюють Клієнта зі всіма істотними умовами майбутнього правочину. Так, в сукупній вартості відображається вся необхідна інформація, зокрема: загальні витрати за кредитом, орієнтовна загальна вартість кредиту для споживача, реальна процентна ставка, а також вся необхідна додаткова інформація. Поставивши підпис на правочині Клієнт засвідчує що ознайомлений з умовами договору, інформація є зрозумілою та відповідає його потребам.
Додатково інформуємо, що за дострокове погашення кредитної заборгованості комісія не стягується.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Azelinska 29 листопада 2019, 12:09
Найгірший банк з усіх! Відсутнє інформування клієнта про рух коштів по карті. Неправдива інформація про залишок коштів на рахунку! Про надходження коштів на карту інформування є, але не має інформування про кредитний ліміт, який банк збільшує без інформування клієнта. Банк стягує штрафи без інформування.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 листопада 2019, 18:21
Доброго дня!
Банк рекомендує своїм клієнтам для контролю руху коштів по рахункам використовувати систему «Райффайзен Онлайн». В залежності від пакетів обраних послуг SMS-інформування здійснюється як про зарахування коштів так і про зарахування та списання коштів (на суму від 100 грн. / 4 USD / 3,5 EUR для карткових рахунків).
Додатково повідомляємо, що послуга М-банкінгу не передбачає інформування про застосування штрафів/ нарахованих % за кредитом.
Дякуємо Вам за звернення.
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 листопада 2019, 20:11
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 29.11.2019).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
buninahelen 27 листопада 2019, 17:53
Добрый день!
Много лет пользуюсь услугами 15-го отделения
Райффайзен Банк Аваль в Харькве. Хочу выразить огромную благодарность сотрудникам отделения за внимательное отношение, за желание помочь в решении проблем клиента.
Очень приятно, когда тебя встречают с улыбкой.
Учитывая, что приходят разные люди с различными вопросами, сотрудники отделения дают квалифицированную поддержку.
Спасибо огромное за сотрудничество!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 листопада 2019, 16:48
Добрий день!
Дякуємо Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування співробітниками відділення Банку.
Інформація доведена до відома підрозділу відповідального за якість обслуговування в Банку. Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Elizaveta8888 23 листопада 2019, 12:49
В октябре месяце я поменяла фамилию, естественно из-за этого пришлось менять и именную з/п карту. Перед тем как зайти в отделение банка за новой картой я проверила остаток суммы своих средств через райфайзен онлайн.Послетого, как получила новую карту, выйдя из отделения, снова зашла в приложение райфайзен онлайн и удивилась увидев на счету уже счёт в минус!!! Вернулась, консультант сделала выписку снятия средств из карты и сказала что несколько дней назад я расплачивалась картой в трех местах и банк списал со счета средства не три раза, а 9!!! Дальше девушка уверила меня, что это какая-то ошибка в системе и мол деньги должны вернуться в течении суток. Но! Деньги вернулись не все, 345 грв так и не вернулось! Прошло две недели, я получила на эту карту зп и денежный перевод.Вечером зайдя в райфайзен онлайн я видела ту сумму, которая мне была зачислена, утром было уже на 72 гривны меньше. Обратившись в банк вразумительного ответа куда снова делись деньги я не получила. Сняла в кассе банка практически всю сумму, на счету осталось 75 грв. И так они благополучно там лежали, пока в субботу утром через райфайзен онлайн я не обнаружила на счету — 342грв!!! при этом покупок и переводов не совершал. Я в шоке!!! Буду переходить в другой банк! Аваль, столько лет вместе и тут началось мошенничество!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 листопада 2019, 14:00
Доброго дня!
Вся інформація про рух коштів відображена у виписці по рахунку, яку можна сформувати самостійно у системі «Райффайзен Онлайн» або звернувшись до відділення Банку.
Для можливості здійснення перевірки викладених фактів та, відповідно можливості надання коментарів відносно викладеної ситуації, просимо Вас написати звернення до Банку по внутрішній пошті системи «Райффайзен Онлайн» (натиснув «Повідомлення»), додатково просимо Вас зазначити, що звернення щодо запиту на сайті Мінфіну від 23.11.2019 Elizaveta8888, для проведення перевірки, інформацію передати виконавцю 7266.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Максим Викторов 22 листопада 2019, 16:03
Платежи более суток идут. Легче укрпочтой слать.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 листопада 2019, 16:50
Доброго дня!
Платежі в нашому Банку здійснюються в обумовлений чинним законодавством термін (Закон України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні»). Так, міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів, внутрішньобанківський переказ-до двох операційних днів. У разі коректності введених реквізитів Банк без затримок здійснює ініційовані платежі.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.65 43.6
USD 41.1 41.64
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.65 43.6
USD 41.1 41.64
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝