×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.65 | 43.6 |
USD | 41.1 | 41.64 |
Всі курси банку |
Жахливий сервіс
Інформація про роботу співробітників відділення прийнята до уваги і направлена у відповідний відділ з метою недопущення подібних ситуацій в майбутньому.
Нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів та налагодження найбільш комфортного обслуговування в Банку.
За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано в телефонному режимі. Приносимо вибачення за незручності що виникли в процесі обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
взяли 840 грн комиссию при снятии валюты Киев В.Гетьмана, 13
По-перше, приносимо вибачення за завдані незручності. Інформація доведена до відома уповноваженого підрозділу для врахування в роботі та недопущення подібних ситуацій в майбутньому.
За отриманою інформацією, Вас проінформовано про остаточне вирішення ситуації та запрошено до відділення.
Повторно приносимо вибачення.
Сподіваємось на взаєморозуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Цинічне ставлення керівника відділення.
За отриманою інформацією, Вас проінформовано про підготування листів та можливість отримання оригіналів документів у відділенні Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Совок
Пришёл, подождал 15 минут пока включится свет(все бывает) подождал 15,30,45 минут пока не запустится база.
Не дождавшись поехал в ближайшее отделение.
В нем прекрасный молодой человечище признался что ему нужен будет час у кассы. Касса само собой работает только одна.
В хотлайн посоветовали вернутся на предыдущее отделение с которого я уехал (там необходимая сумма само собой есть) так как там Всего 8 человек очереди.
Браво
По-перше, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли під час Вашого обслуговування. Дійсно іноді у відділеннях виникають черги, що пов’язано виключно з тривалістю операцій, що надаються співробітниками відділення Банку.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Запевняємо Вас, що нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів і налагодження найбільш комфортного обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
клиенты для этого банка пустое место
Відповідно до положень ст. 49 Закону України «Про банки і банківську діяльність», банк зобов’язаний при наданні кредитів додержуватись основних принципів кредитування, у тому числі перевіряти кредитоспроможність позичальників та наявність забезпечення кредитів, додержуватись встановлених Національним банком України вимог щодо концентрації ризиків.
Зазначаємо, що Банк проводить зважену політику по відношенню до своїх Клієнтів розгляд можливості кредитування залежить від багатьох факторів (платоспроможність, фінансовий стан, наявність податкових боргів, судові справи, кредитна історія в інших банках, актуальність наданих даних тощо) та можливий в рамках нормативних документів і процедур, передбачених Банком. При цьому, Банк залишає за собою право не надавати детальне роз’яснення щодо причин відмови в кредитуванні. Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про роботу Банку в цілому, але Банк повинен дотримуватися норм діючого законодавства та розроблених Банком процедур.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (12)
Неправомерное снятие денег с карты.
Питання розглянуто, відповідь 10.12.2019 направлено на вказану Вами електронну пошту.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (4)
Знаття коштів шахраями
Після чого, в 16:14 знову зателефонували шаїхраї, цього разу я повідомила дані своєї карти(перебувала в стані афекту, 27.11.2019 хоронила батька) Кошти списали у розмірі 3800.00грн. Після цього, я таки додзвонилась на службу підтримки, де мені просто повідомили, що кошти списано і нічого вже зробити не можуть.
Притензія в тому, що мені не запропонували перевипустити скоспроментовану карту, не запропонували написати заяву на оскарження спірної транзакції, не поцікавились, як така ситуація взагалі відбулась.
Залишився дуже не приємний осадок. Прохання перевірити кваліфікацію працівників відділення на Грищенка 6 і коллцентру, з якими я спілкувалась.
В першу чергу, дозвольте висловити Вам співчуття з приводу смерті близької Вам людини.
Правилами банківського обслуговування фізичних осіб в Банку, встановлено обов’язок Клієнта забезпечувати належне зберігання платіжної картки (далі -ПК), не розголошувати ПІН-код, у тому числі ПІН-код платіжного гаманця, слово – пароль, CVV2/CVC2-код, ОТР-паролі та не передавати ПК у користування третім особам та, не розголошувати реквізити ПК, забезпечити належний контроль за мобільним телефоном із SIM-картою. Всі операції, здійснені з фізичним пред’явленням ПК/без фізичного пред’явлення ПК із застосуванням/без застосування ПІН-коду, у тому числі ПІН-коду платіжного гаманця та/або реквізитів ПК, із введенням ОТП-паролю, у тому числі довіреними особами Клієнта, безумовно визнаються Клієнтом як такі, що здійснені ним свідомо, особисто підписані та спрямовані Клієнтом на вчинення правочину та/або розпорядження коштами на картковому рахунку.
У разі підозри щодо неправомірних дій, вчинених по Вашому рахунку третіми особами, рекомендуємо Вам звернутися безпосередньо до правоохоронних органів.
Додатково інформуємо, що отримати миттєву картку до рахунку можна звернувшись до найближчого відділення Банку.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (3)
Робота працівників банку
Дякую Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування співробітником відділення Банку.
Інформація доведена до відома підрозділу відповідального за якість обслуговування. Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Найвідстійніший банк України
Сухі відповіді на межі роздратування.
Надзвичайно жахливий мобільний додаток. Це виражається у тому, що взагалі не зрозуміло як ним користуватись! Кошти списуються самостійно без будь-яких смс або push повідомлень.
Ви собі уявіть ситуацію, коли ти приходиш в ресторан на переговорний процес, точно знаючи що у тебя на картці кошти, а коли діло доходить до розрахунку офіціант тобі повідомляє, що у вас недостатньо коштів. При цьому взагалі ніяких повідомлень від банку не було!!! Ви уявляєте що компаньйони думають у цю хвилину? Ви уявляєте який сором відчуває людина, яка не може розрахуватись за обід, через те що банк собі там щось зробив з вашим рахунком??!!! Звернення на гарячу лінію взагалі жахнуло. Оператор пояснив що це така політика банку! Ось така політика, просто забрати кошти з картки і не повідомити клієнта!!! При цьому ще й говорять всіляку дурницю, типу ну кошти не списані, а заблоковані! Так яка ж мені різниця чи вони заблоковані чи вони списані?? Їх немає на рахунку!
Звернення у відділення банку про відсутність юзабіліті додатку, про незрозумілу роботу додатку і принципи списання визвало відверте роздратування працівників банку. Зверхнє ставлення до проблем клієнта (як вони зауважували при отриманні кредиту — vip клієнта) ось основний принцип роботи Авалю в Україні.
Про те щоб зрозуміти куди ділись ваші кошти з рахунку потрібно окремо бухгалтера наймати на роботу.
У мене стоять додатки від Привату, Монобанку, Альфа-банку. Жодної незрозумілої дії у цих банках-додатках за останні 5 років не було. Підтримка на висоті і завжди з розумінням ставляться до клієнта.
Я ні в якому разі не рекомендую банк Аваль для будь-яких операцій. Незважаючи на нижчі % ставки ви наберетесь купу проблем і будете щомісяця нервувати. А здоров'я завжди важливіше.
Уже було надіслано письмове звернення з офісу банку з проханням звернути увагу на певні негативні речі у мобільному додатку. Пройшло вже кілька місяців, а результату ніякого. Це єдиний банк який заганяє клієнта у мінус, тому що у них така політика!
По-перше приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку. Інформацію про неналежну якість обслуговування у відділенні направлено до уповноваженого підрозділу.
Додатково повідомляємо, що самостійно без ініціювання клієнтом відповідного переказу кошти в мобільному додатку не списуються. При здійсненні операцій в системі, під час ініціювання доручення, Банком формується ОТП-пароль у вигляді смс або ПУШ-повідомлення, введення якого є накладенням електронного підпису Клієнта шляхом введення одноразового паролю та лише після цього переказ/платіж здійснюється в системі.
Запевняємо, Вас, що розробники системи «Райффайзен Онлайн» аналізують зауваження та побажання клієнтів та постійно працюють над поліпшенням та вдосконаленням сервісу вцілому. Дякуємо, що користуєтеся нашим сервісом.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
Благодарность
Дякую Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування співробітником відділення Банку.
Інформація доведена до відома підрозділу відповідального за якість обслуговування. Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Самый отсталый банк в Украине
По-перше, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування. На жаль, ситуація виникла з технічних причин. На даний момент, питання врегульоване, проведіть активацію в банкоматі.
Нам шкода, що ситуація, що склалася заподіяла Вам незручності та залишила негативне враження про роботу Банку в цілому. Сподіваємося на Ваше розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
Все прекрасно, але є один нюанс...
Отже. Все чудово, якби не одне АЛЕ…
Останнім часом у приміщенні банку на проспекті Перемоги, 9 відчувається який дуууже неприємний запах… працівники відділення не знають, звідки він і як з ним боротися… Прикро. Відвідувачам ще так-сяк, а як там працювати цілий день — ЖАХ. Не уявляю. Треба з цим щось робити! І негайно!!!
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку. На жаль, існує загальна проблема будівлі, пов`язана з терміном експлуатації всіх комунікацій будівлі. Як один із варіантів рішення проблеми у вентиляційні канали, були влаштовані вентилятори для забезпечення примусової вентиляції.
Додатково інформуємо, що здійснюється Банком розгляд релокації даного відділення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
Банкоматы работают ужасно.
Перш за все, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли під час Вашого обслуговування. Зі свого боку, хочемо повідомити, що через банкомат проходить значна кількість операцій, в зв’язку з чим, іноді, відбуваються технічні збої в їх роботі з різних причин, в тому числі таких, що не залежать від Банку.
Зауважимо, що перевірка щодо спірних трансакцій проводиться відповідно до термінів, встановлених правилами Міжнародних платіжних систем. Окремо повідомляємо, що наш Банк вчасно надає відповідь на запити інших банків та в установлені правилами строки.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
SWIFT
По-перше, інформуємо, що зазначеної Вами інформації недостатньо для проведення оцінки якості наданої консультації. У разі повідомлення Вами дати дзвінка до Інформаційного центру, а також номеру, з якого було здійснено дзвінок на info@aval.ua, уповноваженим підрозділом Банку буде проведено відповідну перевірку та надано коментарі відносно виниклої ситуації (у тексті просимо додатково зазначити, що інформація надається до запиту на сайті Мінфіну від 02.12.2019).
Додатково інформуємо, що реквізити Банку розміщено за посиланням: https://www.aval.ua/about/info.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Ужасная работа Ананьевского отделения
Співробітники Банку на підставі отриманої від платника інформації заповнюють заяву на переказ готівки. Клієнт підтверджує згоду з зазначеними реквізитами своїм підписом.
При цьому, хочемо додати, що співробітники нашого Банку, доклали зусиль для вирішення питання щодо коректного зарахування коштів.
Ми шкодуємо, що дана ситуація доставила Вам незручності і залишила негативне враження про роботу Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Самый ужасный банк с которым я только сталкивалась. Не советую брать кредит наличными.
До підписання відповідних угод співробітники відділення Банку ознайомлюють Клієнта зі всіма істотними умовами майбутнього правочину. Так, в сукупній вартості відображається вся необхідна інформація, зокрема: загальні витрати за кредитом, орієнтовна загальна вартість кредиту для споживача, реальна процентна ставка, а також вся необхідна додаткова інформація. Поставивши підпис на правочині Клієнт засвідчує що ознайомлений з умовами договору, інформація є зрозумілою та відповідає його потребам.
Додатково інформуємо, що за дострокове погашення кредитної заборгованості комісія не стягується.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (2)
Приховані комісії
Банк рекомендує своїм клієнтам для контролю руху коштів по рахункам використовувати систему «Райффайзен Онлайн». В залежності від пакетів обраних послуг SMS-інформування здійснюється як про зарахування коштів так і про зарахування та списання коштів (на суму від 100 грн. / 4 USD / 3,5 EUR для карткових рахунків).
Додатково повідомляємо, що послуга М-банкінгу не передбачає інформування про застосування штрафів/ нарахованих % за кредитом.
Дякуємо Вам за звернення.
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Хочу быть благодарной
Много лет пользуюсь услугами 15-го отделения
Райффайзен Банк Аваль в Харькве. Хочу выразить огромную благодарность сотрудникам отделения за внимательное отношение, за желание помочь в решении проблем клиента.
Очень приятно, когда тебя встречают с улыбкой.
Учитывая, что приходят разные люди с различными вопросами, сотрудники отделения дают квалифицированную поддержку.
Спасибо огромное за сотрудничество!
Дякуємо Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування співробітниками відділення Банку.
Інформація доведена до відома підрозділу відповідального за якість обслуговування в Банку. Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Аваль ворует деньги со счета!
Вся інформація про рух коштів відображена у виписці по рахунку, яку можна сформувати самостійно у системі «Райффайзен Онлайн» або звернувшись до відділення Банку.
Для можливості здійснення перевірки викладених фактів та, відповідно можливості надання коментарів відносно викладеної ситуації, просимо Вас написати звернення до Банку по внутрішній пошті системи «Райффайзен Онлайн» (натиснув «Повідомлення»), додатково просимо Вас зазначити, що звернення щодо запиту на сайті Мінфіну від 23.11.2019 Elizaveta8888, для проведення перевірки, інформацію передати виконавцю 7266.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Плохой банк
Платежі в нашому Банку здійснюються в обумовлений чинним законодавством термін (Закон України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні»). Так, міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів, внутрішньобанківський переказ-до двох операційних днів. У разі коректності введених реквізитів Банк без затримок здійснює ініційовані платежі.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар