Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Алексей З 2 червня 2020, 23:10
Взял я эту карточку. В принципе удобно то, что можно погашать долг в течении 100 дней. Выгодно платить только на терминалах или в интернете, тогда процентов нет. Можно снять и наличку, но только если переводить с карты на карту в банкомате. Процент будет 1%+5 грн. Банк списывает в день биллинга 5% долга с основного карточного счета, это примерно 24-26 число каждого месяца. Так что если собираетесь сразу пользоваться деньгами, то лучше брать после этих дат, что бы были полноценные 100 дней.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 червня 2020, 8:20
Доброго ранку!
Дякуємо, що поділилися враженнями про нашу кредитну картку. Ми раді, що Вам подобається:) Будемо й надалі намагатися створювати для наших Клієнтів зручні у користуванні продукти.
З повагою,
АТ « Райффайзен Банк Аваль».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Elena Gorina 30 травня 2020, 20:57
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Визволення, 4
После увольнения с работы у меня не было нужды пользоваться услугами банка. Я заблокировала карту через мобильное приложение, а в конце месяца на заблокированной зарплатной карте появился долг.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 травня 2020, 21:09
Доброго вечора! Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу Банка. Запевняємо, що всі комісії утримуються Банком виключно у відповідності до тарифів. Так, у разі, якщо тарифами Банка передбачена комісія за рахунок, вона утримується незалежно від наявності або відсутності активних карт. В разі, якщо Ви не плануєте в подальшому користуватись рахунком, просимо звернутися у відділення для вирішення питання про його закриття. В той же час, Ви можете користуватися ним, як приватним рахунком, для власних потреб, обравши зручну тарифну модель та отримавши нову картку.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Olgaeuro 29 травня 2020, 20:31
Відділення за адресою: Одеса, вул. Левітана, 101
Я Оксанич Ольга. 29.05.2020 я пыталася в отделении банка через терминал провести платежы с карты ФОП: страховка по курсу НБУ в долларах, коммуналка. Не в одном банке не оказалося бумаги в терминале. После обращения к сотрудникам мне ответили, что за это отвечают инкассаторы. Я позвонила на горячую линию, мне ответили, что это не их вопрос. Могут предложить только забрать чек, так как терминал сейчас не выдает его, через пару дней в отделении банка цена — 150 грн каждый или оплатить через интернет 1,5%. Я должна была оплатить 50000 грн несколькими чеками из-за бесответственности банковских сотрудников я не смогла это сделать, потеряла на курсе валют, так как платежи привязаны в долларах по курсу НБУ. Почему я клиент-предриниматель банка не могу оплатить со своей карты в удобное для меня время через ваши терминалы и несу финансовые убытки? Адреса отделений: Одесса, Александра Невского 57, Левитано 101. Прошу дать ответ в установленные законом сроки!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 червня 2020, 16:50
Доброго дня, шановна Ольга.
Співробітникам Банку роз`яснено які саме консультації потрібно надавати в подібних випадках, а також зазначено про обов'язковість надання альтернативних варіантів сплати платежів, у разі можливості.
Підряднику по заміні паперу в центрах самообслуговування інформація доведена. Також будуть проведені додаткові ремонті роботи для уникнення в подальшому подібних випадків.
Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності.
Приносимо вибачення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Полезный комментарий
rbaquality 29 травня 2020, 20:43
Доброго вечора! Ми обов'язково з'ясуємо чому склалася така ситуація та надамо Вам відповідь. Приносимо вибачення за створені незручності.
З повагою,
АТ « Райффайзен Банк Аваль».
Проблема вирішена
vittj 29 травня 2020, 13:51
27.05.2020 року з мого соціального рахунку було списання коштів в сумі 1200 грн без мого відома і підтверження, хоча на рахунку було всього 6 грн, ці кошти пішли в мінус, звернувшись на гарячу лінію банку мені відповіли що це якийсь збій в системі і скоро все владнається, сьогодні 29.05.2020 року зайшовши в свій кабінет я побачила що сума збільшилась ше раз так як було. Чому банк дозволяє проводити такі операціі при нольовому балнсі також без підтверження??
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 травня 2020, 16:25
Доброго дня.
Технічний збій, внаслідок якого здійснено подвійне блокування, усунено. Також, здійснюється розгляд Вашої заявки про спірне списання. При прийнятті рішення, Вам буде надіслано смс-повідомлення.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Полезный комментарий
RaiffaizenHanna 29 травня 2020, 13:54
Доброго дня.
Ми обов'язково розберемося в ситуації, якщо повідомите додаткові дані: ПІБ та ідентифікаційний номер в особистому повідомлені (натисніть на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Jiliia0505 29 травня 2020, 11:29
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Замостянська, 9
Добрый день, вчера хотели в кассу сдать мелкие деньги(монеты) и все банки обязаны это делать, но нам просто сказали идите в другой банк и дали адрес другого отделения и в результате мы потратили два часа времени на то, чтобы занимает 15 минут.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 травня 2020, 12:44
Доброго дня.
В ході перевірки даних встановлено, що, на жаль, у Замостянському відділенні Вам було рекомендовано звернутись для обміну монет до іншого відділення у зв’язку з відсутністю у відділенні обладнання для перерахунку монет, так як без даного обладнання на обмін був необхідний значний час, що призвело б до неможливості обслуговування інших Клієнтів.
Ми обов’язково опрацюємо дану ситуацію з метою недопущення в подальшому подібних випадків.
Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 травня 2020, 11:31
Доброго дня.
Ми готові розібратись з виниклою ситуацією, якщо повідомите додаткові дані: ПІБ та номер Вашого телефону в особистому повідомлені (натисніть на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
natyurko 28 травня 2020, 10:21
Закрыть карту еще то приключение. Сняла 23.05.2020 всю возможную сумму через банкомат (кассой не дали воспользоваться — наверное коронавирус), а остаток перевела по совету сотрудника на счет в другом банке. При осуществлении перевода Аваль не отменил транзакцию из-за недостачи средств на свою комиссию, а перевел всю сумму и насчитал комиссию в минус 5,95 грн. Звоню и спрашиваю какую сумму мне надо заплатить чтобы снова не быть в минусе, отвечают 5,95 грн. Плачу эту сумму. Она пару дней висит в заблокированных (ожидающих обработки) платежах, а с меня 27.05.2020 снимают еще 1 коп. Счет закрыть не могу. Не знаю зачем они так поступают с клиентами. Почему не дали «обнулить» счет через кассу. Почему берут комиссию и загоняют счет в минус. Несложная процедура закрытия счета превратилась для меня в мучения. Несу 0,01 грн. в отделение ;)
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 травня 2020, 10:32
Доброго дня.
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
З нашої сторони буде проведена перевірка, відносно Вашого звернення, якщо повідомите додаткові дані: ПІБ, номер ідентифікаційного коду, номер Вашого телефону, з якого телефонували до Банку та дату дзвінка, написав особисте повідомлення натиснув на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
MaxShi1978 24 травня 2020, 14:46
Маю зарплатну карту Райффайзен-Аваль звернувся в банк для переводу коштів доньці в Польщу онлайн. Місія виявилась нездійсненною по всих пунктах:
Алгоритм від банку:
1. Переказ тільки у валюті долар чи євро. Донька має рахунок в злотих, не має в іншій валюті і відкрити через карантин немає змоги (знайшли знайомого в якого є такий рахунок)
2. Для переказу мені потрібно явитися в банк, зняти кеш в гривнях, потім купити долари чи євро, потім (потримавши в руках) віддати назад в касу і переказ здійсниться. Тепер уявіть: сума близько 100 тис грн. Купити валюту можна тільки з обігу, де в районному відділенні стільки кешу, ще й в умовах карантину.
Не для реклами, але через Приват24 не виходячи з дому вся процедура зайняла 15 хв. Відправив з гривневого рахунку а донька отримала в злотих на свою карту!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 травня 2020, 14:58
Доброго дня.
Фізичні особи-Клієнти Банку мають можливість здійснювати обмін валют онлайн в системі «Райффайзен Онлайн». Якщо є рахунок в гривні та у валюті можливо здійснити обмін валюти онлайн, а вже для переказу, без готівки, звернутись до відділення Банка.
Ми працюємо над вдосконаленням наших сервісів та обов’язково врахуємо Ваші зауваження.
Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Антон Баздырев 24 травня 2020, 13:42
Хотел закрыть свой счёт, но перед этим перевести все доступные деньги в другой банк с помощью мобильного приложения. Есть ограничения по сумме перевода и по этому переводить пришлось по частям, что растянуло перевод всей суммы по времени минут на 15 (довольно важная деталь). После того как вся изначально желаемая сумма была переведена остался нулевой баланс — ок, все хорошо, но на следующий день задним числом за все переводы насчиталась комиссия и баланс ушел в жёсткий минус, кроме этого на этот уже отрицательный баланс стали насчитываться кредитные проценты. Схема с тем, что бы давать по максимуму в ноль делать переводы и только на следующий день задним числом насчитывать комиссию, при том, что у меня нулевой кредитный лимит, выглядит как мошенничество. Ах и да, при попытке связи с банком через приложение мне уже больше недели не отвечают — просто лучший сервис ever.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 травня 2020, 13:50
Доброго дня.
Ми готові розібратись з виниклою ситуацією, якщо повідомите додаткові дані: ПІБ, номер ідентифікаційного коду та номер Вашого звернення до Банку, написав особисте повідомлення натиснув на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 24 травня 2020, 17:34
Доброго дня.
Відповідь надіслано на Вашу електрону адресу.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Проблема вирішена
bodj 19 травня 2020, 13:47
Уже вкотре стикнувся із тим що банк самовільно списує кошти. Інакше кажучи краде, або кажучи толерантно — має непрозорі умови списання.

Першого разу стикнувся із цим коли мав зарплатну карту в цьому банку. Через деякий час після того як звільнився і перестав отримувати кошти через цей банк, помітив що на карті з'явився мінус. Тоді не звернув на це увагу і вирішив просто закрити карту. Звернувся у відділення, написав заяву, вніс у касу суму яку назвав співробітник щоб погасити мінус. Все наче добре, але яким же було моє здивування коли через тиждень мені зателефонували і сказали що не можуть закрити мою карту бо на ній від'ємний залишок. При чому на питання як так вийшло співробітник банку сказав що нічого пояснювати не буде і просто поклала трубку. При спробі з'ясувати куди ж таки поділись кошти через контакт центр, спочатку мене відправили у відділення, мовляв у них немає доступу до інформації. У відділенні був посланий до контакт центру, бо у них також немає доступу. Згодом таки отримав відповідь від оператора що кошти списались на погашення боргу по кредитній картці. Притому що, Увага! боргу по карті не було! При подальшому спілкуванні оператор таки визнав що ніякого боргу не було. Сказав що кошти просто заблоковані, порадив внести гроші на рахунок, а після його закриття кошти повернуться на кредитку. Мабуть не варто казати що після закриття ці кошти нікуди не повернулись.

Другий раз стикнувся із «неймовірним сервісом» коли таки спробував скористатись кредитною карткою. Розрахувався карткою в магазині, через два тижні погасив заборгованість в межах «пільгового» періоду. Через три місяці зайшов у мобільний додаток і побачив що що у мене мінус! Виявляється банк вирішив списати відсоток за користування кредитними коштами і потім іще нарахувати штраф. І звичайно ж що при зверненні до контакт центру отримав відповідь що вони не можуть надати інформацію і потрібно звертатись у відділення.
Цікаво що у відділенні співробітник сама сказала що відсоток нарахований неправильно. Після чого сказала що подасть заявку в технічному підтримку для того щоб виправити помилку. Через тиждень коли я звернувся в контакт центр уточнити статус, заявку чомусь знайти не змогли. Проте, дивним чином у них з'явився доступ до інформації по рухам на рахунку і мене почали переконувати що у відділенні мені надали неправильну інформацію, а кошти списались правильно.
Зрештою вирішив не сперечатись і просто закрити карту. Але і тут як виявилось просто не буває. 10 березня відвідав відділення, погасив повністю мінус (із запасом), написав заяву на закриття. Співробітник довго оновлював мої персональні дані і врешті сказав що заява прийнята, рахунок буде закрито протягом 30 днів. Через 30 днів рахунок не закрили, як виявилось заява, цитую -«десь загубилась»…
Тепер мені пропонують повторно звернутись у відділення (під час карантину!) і цього разу попросити копію заяви.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 травня 2020, 13:55
Доброго дня, шановний Клієнт.
Ми готові розібратись з виниклою ситуацією, якщо повідомите додаткові дані: ПІБ, номер ідентифікаційного коду, номер Вашого телефону та адресу відділення, до якого звертались, написав особисте повідомлення натиснув на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 19 травня 2020, 16:50
Доброго дня, шановний Клієнт.
За наявними даними, в телефонному режимі співробітником відділення з Вами було досягнуто домовленості щодо подальших дій для вирішення виниклої ситуації.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
fedorhak98 19 травня 2020, 10:35
Відділення за адресою: Львів, вул. Липинського, 28
В черзі стою уже 40 хв
Касир обслуговує одного клієнт 30 хв, просту виплату страхівки!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 травня 2020, 10:39
Доброго дня, шановний Клієнт.
Дякуємо за відгук, опрацюємо інформацію для встановлення можливих шляхів покращення умов обслуговування Клієнтів у відділенні.
Щоб не витрачати час на черги рекомендуємо здійснювати платежі в системі «Райффайзен Онлайн» або на сайті Банку www.aval.ua – «Меню»- «Перекази та платежі».
Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Amalya Danelyan 18 травня 2020, 12:10
Здравствуйте, открыла счёт в этом банке. Поставила три терминала — за обслуживание каждый месяц снимает со счета 900 гр. в апреле сняло дважды. На вопрос сотрудникам — почему вместо 900 сняло 1800 — говорят за прошлые периоды. За какие прошлые периоды? Если я с бонусом работаю всего 5 месяцев и за все пять месяцев плата за эквайринг снималась?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 травня 2020, 12:27
Доброго дня, шановний Клієнт.
Для перевірки інформації, будь ласка, повідомьте нам наступні дані: ПІБ, ідентифікаційний код/ЄДРПОУ, номер телефона, написав особисте повідомлення натиснув на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 травня 2020, 17:02
Доброго дня, шановний Клієнт.
Відповідь надано у особистих повідомленях.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Temiyn 18 травня 2020, 9:17
Здравствуйте я васпользевался вашей услугой перевод с карты на карту перевел в пятницу 3000гр сегодня уже понедельник а денег у получателя нет номер карты правильный получателя что мне делать и как мне вернуть деньги.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 травня 2020, 9:25
Доброго дня.
Максимальний термін на переказ коштів між рахунками в Банку до 2-х операційних днів, між різними банками — до 3-х операційних днів. У разі не зарахування коштів у вказаний термін рекомендуємо перевірити чи не повертались кошти на Вашу картку або уточнити інформацію у отримувача переказу.
При виникненні питань, будь ласка, зателефонуйте до Інформаційного центру (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Зв’язок з банком» — «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
kolomyets73 17 травня 2020, 17:07
Відділення за адресою: Київ, пр-т Ю. Гагаріна, 18
ВІтаю! Хочу висловити щиру подяку працівникам відділення Райффайзен Банк Аваль на пр-ті Ю.Гагаріна,18 за їх компетентність і професіоналізм. Особливо хочу відмітити роботу Владислави Євдоченко. Неодноразово зверталась до неї з питаннями і завжди отримувала кваліфіковану допомогу щодо їх вирішення. Спокійна, завжди привітна, з нею дуже приємно спілкуватися.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 травня 2020, 8:45
Доброго дня.
Дякуємо Вам за високою оцінку роботи нашого співробітника. Вся інформація передана відповідальному підрозділу.
Запевняємо Вас, що в подальшому ми також будемо докладати максимальних зусиль, для того що б задовольнити потреби кожного Клієнта без винятку.
Завжди раді бачити Вас нашим Клієнтом.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Проблема вирішена
Alina Avdieieva 15 травня 2020, 21:12
Я сегодня пришла в отделение вашего банка для получения перевода вестерн Юнион, предварительно записавшись туда через приложение Вайбер и заказавши валюту и прождавши 4 дня для его получения. Когда я пришла в отделение и сказала что я записывалась по вайберу на 15.00 для получения перевода, ваш сотрудник сказала мне что к ним в банк по вайберу не записываються!!! потом вышла другая женщина и подтвердила мою запись. На что я сказала потом данному кассиру, что если она не знает, что написано на дверях банка в котором она работает, то в таком случае нужно просто промолчать и не говорить людям преждевременно что нет такой записи. После этого ее отношение стало ко мне очень предвзятое. Я дала свой паспорт и номер перевода, она начала задавать кучу вопросов с очень грубой интонацией. А потом сказала что она не выплатит перевод мне потому что у меня нет довідки про реєстрацію к моему id паспорту… Я ей пыталась объяснить, что когда я шла к ним в отделение мне пришло напоминание от банка на вайбер, что с собой нужно взять для получения перевода, так же на сайте самого банка написано, что это может быть любой документ, который идентифицирует личность… при чем тут вообще справка о прописке??? Она начала ссылаться на новый закон Украины о суммах свыше 5000 грн., хотя в данном законе также говориться только о идентификации личности, но никто нигде ни в одном банке и ни в одном законе не говорит, что нужно показать обязательно где ты прописан что бы получить перевод вестерн юнион, что это вообще за бред???? Я получаю разные переводы систематически, и только лишь в Аваль банке у меня спросили справку о месте прописки… вообщем она меня заставила ругаться и нервничать и терять свое время на доказывание ей что для получения перевода нужен только документ удостоверяющий личность… она мне хамила и делала не довольное постоянно лицо как будто она мне делает одолжение. Это вообще что за поведение кассира в банке???? вообщем очень не приятно… вообще неадекватный сотрудник. Я хочу что бы Вы научили своих сотрудников как правильно общаться с клиентами а так же провели тренинги о том, что нужно для получения переводов и их отправления а так же хотя бы проинформировали их, что в вашем банке существует система записи по приложению вайбер… Я не допущу такого отношения к себе и такого поведения кассира ФИО: Лінійчук Марія Миколаївна. Если Вы не предпримите никаких мер в данном случае и в отношении данного кассира я буду жаловаться дальше и оставлять комментарии на всех сайтах о «такой прекрасной работе ваших неадекватных сотрудников», так как такие как она будут дальше хамить и строить из себя не понятно что, посылая бедных людей за не нужными справками взад и перед без надобности.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 травня 2020, 11:29
Доброго дня, Аліна Юріївно!
Нам щиро шкода, що ситуація, яка склалася під час Вашого обслуговування, завдала незручності і залишила негативне враження про роботу Банку в цілому.
Хочемо зазначити, що виплата переказів Western Union, якщо сума переказу до 150 000 грн., здійснюється при наявності паспортного документу із відміткою про прописку.
В той же час, надану Вами інформацію направлено до підрозділу, відповідального за якість обслуговування, для проведення перевірки та вжиття необхідних заходів.
Запевняємо Вас, що працівники Банку зацікавлені в наданні Клієнтам послуг високої якості і докладають зусиль для запобігання виникненню конфліктних ситуацій.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Homutovskad 14 травня 2020, 19:54
Звернулася до Чуднівського відділення банку Аваль за консультацією, мене цікавило питання кредитування, менеджер зрозуміло та доступно розказала всі деталі щодо кредитування. Приємно що в нашому районі є такі фахівці… після спілкування виходиш з гарним настроєм та багажем знань)))) доброзичливість та ввічливість сміливо можна назвати основними рисами команди працівників Райффайзен банк Аваль. Дякую за Вашу працю, процвітання і здоров'я всім.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 травня 2020, 7:44
Добрий день!
Дякуємо Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування співробітниками відділення Банку.
Інформація доведена до відома підрозділу відповідального за якість обслуговування в Банку. Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
LinaVitalina 13 травня 2020, 19:42
Хотела стать клиентом банка, назначила встречу, пришла в маске, перчатках, как просили. Не профессионализм сотрудником банка в г. Александрия поверг в шок. Некрасивая и неграмотная речь, громко на весь банк спецалист кричит через отделение кассиру про суммы денег, не соблюдается конфиденциальность, специалист использует жаргонные слова такие как «зелені» вместо «доллар», и «штуки» вместо «тысячи». Я стала задавать интересующие вопросы- на половину они даже не смогли ответить и женщина сидевшая в отдельной комнате (возможно заведующая) стала злиться и повышать тон. Когда я спросила почему она на меня кричит- она даже не обратила внимание и стала еще больше нервничать.
Просто трэш...!!! Не понятно как этот банк может быть лучшим (((
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 травня 2020, 8:45
Доброго дня.
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
З нашої сторони буде проведена перевірка, відносно Вашого звернення та проведена робота зі співробітниками відділення для покращення якості обслуговування Клієнтів.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Здравствуйте! Сегодня 12.05.2020г стоял 1,5 часа в очереди всё кто приходил после меня их брали и запускали лишь по причине что знают роботницу и ей звонят что на месте возле банка она выходит и запускает их а то что я стою обменять валюту то нужно ждать пока всех своих не отпустит, вежливость на последних мерках как к Вам прийти если не зная работника попасть в банк не реально обслуживания нет, не кто в числе и меня не захочет ждать весь день за ради того что бы зайти по причине а точнее если Ваши сотрудницы не хотят работать как у других банках то не чего их держать. Самый худший банк по обслуживанию!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 травня 2020, 16:28
Доброго дня, шановний Клієнт.
Дякуємо за зворотній зв’язок, перевіримо викладенні Вами факти та у разі їх підтвердження, проведемо роз’яснювальну роботу у відділенні, з метою недопущення подібних ситуацій у майбутньому.
Приносимо вибачення за незручності та сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
DMitriyche 12 травня 2020, 15:59
Відділення за адресою: Київ, вул. Сім'ї Бродських, 31-33
30.04.2020 оформлял зарплатную карту в банке Аваль. Медведь Татьяна Юрьевна оформляла карту около часа, вследствие чего опоздал на работу, вела себя грубо и по хамски. Через два дня карту заблокировали без объяснения причин, и для разблокировки было необходимо кодовое слово, о котором вышеупомянутая особа даже не спрашивала при оформлении. Соответственно пришлось брать выходной за свой счет, записываться на прием в банк и переоформлять карту, так как кодовое слово осталось никому не известным. Во второй раз оформление заняло 10 минут у другого, гораздо более компетентного сотрудника, и не вызвало никаких вопросов и проблем. Все четко и профессионально. Вопрос: почему все сотрудники не могут работать адекватно и вежливо? Почему клиент должен тратить несколько рабочих дней, чтобы разобраться в вопросах беспричинной блокировки карты и отсутствия кодового слова?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 травня 2020, 16:21
Доброго дня.
Дякуємо за відгук, зі співробітником відділення буде проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому подібних випадків.
Приносимо вибачення за незручності та сподіваємось на подальшу співпрацю.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Запись была на 11:45. При отсутствии клиентов отказались обслужить раньше. Прождал 45 минут. Людей не было. В отделение тоже не пускали. Абсурд и не уважение.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 травня 2020, 12:56
Доброго дня, шановний Клієнт.
На жаль, за певних технічних проблем в працездатності програмного забезпечення, співробітники відділення не мали змоги здійснити обслуговування раніше часу, ніж було призначено зустріч.
Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dn240574stv 11 травня 2020, 9:09
Банк не имеет право начислять штрафы и комиссии до 1.06.У меня кредитный лимит 22800,% я не оплатила только в апреле 45% годовых это 985.27 страховку откл.отказались ладно Бог с вами еще 173.84.Загнали в минус какого то хрена на 2010грн.Сами % списываете и потом вместе 1159 11 загоняете карту в незакон.овердрафт.Сегодня у меня в личнм кабинете какого хрена минус уже 25007.92 и долг по лимиту не 22800 а аж 47807.92 и пришло смс срочно погасите долг.Вы ребята не охренели? В кредитных каникулах отказали.Нарисовали левые суммы.Мне писать жалобу в НБУ что из долга за 1 мес.в сумме 1159.11 мне надо вам заплатить 25000грн.с 25.04 по 11.05.? Выдержку из закона прилагаю =если вы слепые и не читаете новости обновления.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 травня 2020, 16:29
Доброго дня, шановний Клієнт.
Банк продовжує підтримувати кожного Клієнта в період карантину та до 31 травня 2020 року штрафні санкції за несвоєчасну сплату кредитів не застосовуються. Також, Клієнти Банку можуть подати заявку на кредитні канікули/реструктуризацію заборгованості на сайті Банка: https://www.aval.ua/privatnim-osobam/krediti Якщо Ви ще не подавали заявку, рекомендуємо заповнити її, для кредитної картки за посиланням: https://www.aval.ua/promo/credit_card_holidays При виникненні питань щодо подання заявки по кредиту або необхідності отримання роз’яснень стосовно виникнення заборгованості, будь ласка, напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Зв’язок з банком» — «Повідомлення» в мобільному додатку).
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.75
USD 41.1 41.68
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.75
USD 41.1 41.68
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝